Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer, alles is te veel

Toon eerste bericht

130 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 3 februari 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ach jeetje wat naar dat je dat ook hebt, schrijven helpt mij trein wel iets dus miss jou ook of muziek luisteren 🤭

Ik ga eind deze maand/ begin volgende maand verhuizen het is nog niet helemaal door de drukte en werk van mijn ouders ☹😖( wil écht niet)

Heel fijn dat je ook nog blijft 💖😘

Liefs en welterusten alvast 🤗🙃

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 3 februari 2025

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

muziek luisteren helpt me idd soms wel en heb een dagboekje🤗

Awh dat is al wel snel..😕 Pff wat super erg.. 😖🙁..

Hoop dat er wel vrienden zijn die een beetje in de buurt van je nieuwe huis wonen (?)..😕❤️

Liefs en welterusten voor straks, hoop dat het een beetje lukt🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 4 februari 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Het is niet dat vrienden dicht in de buurt wonen, maar er komt nog wel even oplossing zeggen mijn ouders... dus hoop dat het iets is 🙈🙄🤔

Ja het is ook snel 😖 maar hoop dat het allemaal nog wat wordt uitgesteld.…

En van mijn vorige bericht moet trein, trouwens zijn 🤭🙈

Liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 4 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

hmm wat vaag🤔 maar hoop het dan ook..😕🤗🩷 (en dat het ook nog wat uitgesteld gaat worden..❤)

Liefs🤗

ps. ik begreep het hoor😉😊

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 8 februari 2025

hoe gaat het nu met je? Sorry als ik het te vaak vraag hoor🙈🙃

Liefs en knuffel 🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 9 februari 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ik kan er weinig over zeggen maar maak me op het moment nogal veel zorgen om een vriendin..😖😖😖

Liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 9 februari 2025

Hi,

Pff tja ik weet wel wat je bedoelt 😖 maar ja zeg er verder ook maar niks over hoop dat het snel wat beter met haar gaat😕❤️❤️

Liefs en hoop dat je vannacht nog wel wat kan slapen ❤️

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 92 reacties
  • 10 februari 2025

Hey lief ​@Boterbloempjee ,

ach wat een heftige situatie zeg, snap wel dat je je zorgen maakt 😞 lukt het om hier met haar over te gaan praten? Klopt het dat het om zm gaat? In dat geval kun je haar laten weten dat je echt om haar geeft en haar niet kwijt wil, ze kan ook contact opnemen met 113 24/7. Vind het echt rot dat je dit moet meemaken, zeker als als ik alles lees wat er bij jou speelt . Hoop dat het snel weer de betere kant voor jou en je vrienden op gaat ❤️ kun je het allemaal wel bij iemand kwijt of anders dat het hier oplucht?  Heb je vannacht nog wat kunnen slapen? 😘

knuffel 🫂 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 10 februari 2025

Hii,

@Cantaloupe .. slapen was wel wat gelukt hoor♥️

@Blub .. Ja het gaat wel om zm en 113 kent ze ook al, ze zegt er zelf weinig over en dat maakt me soms wel bang 😖😖😬😕... en ik kan het zelf wel kwijt hoor. 😕

Liefs 🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 11 februari 2025

Hii,

😖😖 Ik weet het allemaal even  niet meer, ik had net heel kort met een vriendin gebeld, maar ik weet niet echt wat ik er van moet zeggen ik ben dan erg gestresst en bang dat er binnenkort iets naars gaat gebeuren... Er zijn wel meerdere dingen die ik dan wil weten maar durf het soms niet omdat ik bang ben haar op gedachte te brengen of dat ze het zich te erg aantrekt.. ik voel me er ook wel schuldig bij eigenlijk...ze vraagt of ik bang ben en zeg dan nee maar volgens mij weet ze wel hoe het zit en ik wil haar graag helpen maar ik kom niet helemaal bij haar binnen dat ze het waard is.. ik zou het liefste dit tegen haar vrienden willen zeggen zodat ze het haar wat vaker kunnen zeggen, maar ja heb geen contactgegevens van hun .... en dan nog een andere vriendin is veel met drugsgebruik bezig dus ik weet het allemaal niet...😖😖🙈🙉 sorry dat dit onduidelijk is.. snap ik wel, kan even niet meer helder nadenken..

Liefs ..💖

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 11 februari 2025

Haii,

awh jeetje😖 ❤️ Pff het is wel herkenbaar en twijfel zelf vaak ook daarover..😖

Logisch dat je het allemaal niet weet..😕 heb geen idee wat ik verder nog moet zeggen sorry..😔 

Liefs en hele dikke knuffel, hoop dat iemand anders nog reageert ..❤️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 16 februari 2025

hoe gaat het nu met je?

Liefs en knuffel 🤗❤️

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

jaa ik sluit me aan bij ​@Cantaloupe 

hgh met je! Hopelijk btr en slaap je ook btr

gn alvast en dikke knuf van mij xx😘

Anoniem426
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 17 februari 2025
Boterbloempjee schreef:

En eigenlijk zou ik hier niet eens meer willen zijn, soms schrijf ik wel brieven voor degene die dicht bij mij staan en verscheur die daarna weer omdat ik me dan afvraag waar ik mee bezig ben, maar sinds paar dagen ben ik ook echt van plan om de brieven naar vrienden enzo te versturen en er een eind aan te maken.... 😕

Beste ​@Boterbloempjee 

Het spijt me dat u zich zo voelt.

Het feit dat u hier niet meer wil zijn is omdat u in een figuurlijke put bent gevallen en u zich alleen voelt (denk ik toch). Weet er komt een einde aan, binnenkort zal u licht zien verschijnen in de donkere tunnel.   Zelf schrijf ik ook (afscheids)brieven aan geliefden. Maar ik weet niet of ze die ooit gaan krijgen. Hetzelfde met spraakberichten.

Groet

Anoniem 426Dank aan ​@Boterbloempjee  voor de hulp en steun!

Een deel van tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6.

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd.

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon.

AnneW
  • 334 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi @Anoniem426 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne (De Kindertelefoon) 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 19 februari 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe en ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

Sorry voor de late reactie 🙈 was druk bezig met spullen inpakken voor de verhuizing en ben super moe dus lag veel te slapen 🙉🙈..

Eindelijk is het verkouden zijn voorbij 🙂 verder gaat het vandaag  nog wel hetzelfde qua stress en bezorgd zijn..😖😔 weet  het ook even niet meer verder. 

Veel liefs en bedankt voor het vragen 🤗💖

Forum|alt.badge.img+1

Hey lieve ​@Boterbloempjee 

Wat rot dat je zoveel stress hebt en zoveel bezorgd ben😖. Ik wou dat ik iets vr je kon doen! 😔

Wel fijn dat je ni mr verkouden bent 😀 

(srry heb geen goede reactie)💕

Liefss,😘💕

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 21 februari 2025

Hii lieve ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

Awhh het is wel een goede reactie hoor, het is al super lief dat je het hebt gelezen en je überhaupt erop reageert!💜

Op het moment voel ik me eigenlijk weer totaal niet goed en het flauwvallen was er  vanmiddag ook weer 🙉🙁 denk ook wel dat het komt omdat ik te weinig slaap en vollop bezig ben met spullen inpakken voor de verhuizing en dat ik niet eens wil verhuizen 😖🙈 zie er wel steeds meer tegenop 😕...  

Liefs ♥️ 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 21 februari 2025

awh jeetje wat rot😖❤️ logisch dat je er tegenop ziet😕😔.. weet niet goed wat ik moet zeggen..🙁😖

Hoop heel erg dat je straks toch een beetje goed slaapt 😘💕

Liefs en dikke knuffel 🤗❤️

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 92 reacties
  • 22 februari 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee ,

ach jee wat naar maar zoals ​@Cantaloupe al zegt is het enorm logisch dat je er tegenop ziet 🩷hoe gaat het vandaag met je? En met je vriendinnen nu?

liefs ❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 22 februari 2025

Hii,

@Cantaloupe .. slapen was nog wel gelukt hoor en maakt niet uit als je niet weet wat je moet zeggen..♥️🙂

@Blub ..Het gaat vandaag niet zo goed... ik kan eigenlijk alleen maar overal om huilen en heb telkens ruzie met mijn ouders  ze snappen niet dat ik niet wil verhuizen en dat ik dit ook gewoon super lastig vind om veel achter te laten  😖 ik probeer het ze wel duidelijk te maken maar het helpt helaas niks en weet ook niet meer hoe.. de afspraken die van tevoren al een beetje zijn gemaakt over dat ik alsnog wel naar vrienden en familie toe kan zijn ook alweer veranderd en ben bang dat het allemaal niet meer mogelijk gaat zijn 😕🙈... 

Met mijn vriendinnen gaat het eigenlijk ook totaal niet goed🙁 gelukkig weten de ouders van de vriendin die bezig is met drugs wel dat ze het gebruikt maar reageren er nogal normaal op terwijl ik super bang ben dat het erger gaat worden 🙉🙈 en met die andere gaat het ook slecht ik had vanmiddag met haar gebeld maar er was iets gebeurt wat ze zich nogal erg aantrekt en druk om maakt en ik weet het niet ze zei ook dat ze het liever wil laten zo en dat ze het zat is.. ik begreep het eerst niet helemaal en zei dat ik het wel begreep en het logisch is  maar denk nu eigenlijk dat ze daarmee iets anders bedoelde  en wou haar dus  net weer bellen om er nog over te praten  maar ze reageert ook niet meer en ook niet op mijn bericht  en ja ben wel weer bang nu dat ze iets anders bedoelde.. voel me er nu ook super rot om.. 😥😖weet het verder ook niet meer.. sorry als het als ik het vaag verwoord heb..

Liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 22 februari 2025

awh jeetje wat super erg😖❤️ waarom willen je ouders eigenlijk zo ver weg gaan wonen?😕

Pff wat erg van je vriendinnen 😥 snap niet dat haar ouders er zo normaal op reageren 😖🙈 

Snap wel dat je je zorgen maakt🙁❤️ heeft ze nu wel gereageerd?.. kan je anders haar ouders bellen?.. maar het hoeft niet meteen het ergste te zijn he, er kan vanalles zijn dat ze nu even niet reageert..😕😘 maar ja snap wel dat je het gaat denken en is ook wel herkenbaar🙁

Veel liefs en dikke knuffel, hoop dat je je nu al wat beter voelt en wat van je vriendin gehoord hebt😘 .. welterusten alvast, hoop dat het toch een beetje lukt💕

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2520 reacties
  • 23 februari 2025

Lieve ​@Boterbloempjee  wat naar toch en wat ingrijpend voor jou! Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor. Blijf vooral uiten naar ze dat je je er niet fijn bij voelt. Ik wou dat ik beter advies had 😘 ik ben het eens met ​@Cantaloupe . Hoe ver weg van waar je nu woont willen ze eig verhuizen? En wat zeggen ze als jij vertelt hoe je je erbij voelt? Wat rottig dat het niet helpt om er met ze over te praten. Ik wou dat we je beter konden helpen! Je hebt hier nu natuurlijk even niks aan maar als je verhuizen moet hoop ik dat je daar mensen ontmoet of ergens bij kunt zodat je je een beetje thuis kunt voelen. Maar nogmaals daar heb je nu niks aan, sorry 😘 veel sterkte lieverd! ♥️

Liefs Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+1

Heey lieve ​@Boterbloempjee 

sorry voor me late reactie 🙈 was een tijdje niet online door thuisproblemen. maar t gaat ff over jou. Wat extreem rot voor je weer😕

Ik heb gewoon geen goede reactie laat je ff hoe het met je gaat vandaag (wrs later want typ dit om half 2 nachts)

Sterkte! e sry vr mijn again slechte rea

hou vol! Je komt er wel😘

liefss💕

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 24 februari 2025

Hii,

Sorry voor de late reactie 🙈

@Cantaloupe ..  mijn ouders willen vooral verder weg wonen omdat we dichter bij familie wonen en ze het het zat zijn waar we nu wonen en nauwelijks nieuw werk te vinden is... 😐 Nadat ik bericht hier schreef had ik s'avonds nog wel contact met haar hoor, maar was heel kort omdat ze zich niet goed voelde maar weet wel dat ze veel bezig was met sh😢.. heb haar gisteravond nog een bericht gestuurd maar ze heeft nog niet weer gereageerd terwijl ik wel weet dat er vandaag iets was..🙈😕 haar ouders bel ik liever niet en wil ook niet dat ze dat dan weet, denk dat ik het dan juist erger maak😖 maar ja begin me inmiddels wel weer zorgen te maken nu...🙈

@Tover01 .. tsja mijn ouders willen helemaal naar een ander provincie 🙁 Heb paar keer geprobeerd om er met ze over te praten maar ze doen er niks mee en denken dat ik zelf ook toe ben aan een andere omgeving en begrijpen het totaal niet..😕 

@I'm_just_a_random_person_xD .. is geen slechte reactie hoor, het is al super lief dat je überhaupt reageert terwijl er weinig te reageren valt.. maar vandaag gaat het niet zo goed.. voel me nogal erg moe en ben bang dat de ene vriendin verder zakt in het drugsgebruik en de ander vandaag niet meer reageert en dat er wel iets gebeurt is..😖😖 weet het verder niet..

Liefs en sorry als ik een beetje raar overkom weer♥️

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen