Skip to main content

Hii,

Pfff ik zit al een lange tijd totaal niet fijn in m'n vel. En heb het denk ik allemaal te lang genegeerd en weet het nu allemaal niet meer.  Er spelen gewoon zoveel veel dingen waar ik last van heb en waar ik me druk om maak. Ik ga niet meer naar een psycholoog omdat dat is afgelopen, maar voel me eigenlijk super dom 😕 ik heb gelogen over hoe het gaat en de opdrachten die ik thuis moest maken is ook allemaal gelogen 🙈 en merk nu pas dat dat zo stom is . Ik durf hier ook niet met mijn ouders over te praten, want die hebben nu al genoeg aan hun hoofd en mijn vader begrijpt me sowieso niet... Ik kan hier wel een beetje met vrienden over praten maar dat gaat nogal lastig allemaal. Ook zit ik met enorme schuldgevoel naar bepaalde mensen en heb het gevoel dat ik alles en iedereen in de steek heb gelaten. Nu ik niet meer naar school ga lig ik eigenlijk alleen maar in bed en lukt eten en drinken nauwelijks omdat ik me gewoon erg rot voel.  Als ik toch uit bed  ga voel ik me super wazig en paniekerig dat ik zonder logische reden uit elkaar barst en breek. Ben al wel bij de huisarts geweest maar die doet gewoon niks en denkt dat het door het flauwvallen komt.  En eigenlijk zou ik hier niet eens meer willen zijn, soms schrijf ik wel brieven voor degene die dicht bij mij staan en verscheur die daarna weer omdat ik me dan afvraag waar ik mee bezig ben, maar sinds paar dagen ben ik ook echt van plan om de brieven naar vrienden enzo te versturen en er een eind aan te maken.... 😕Heb het hier wel met iemand over gehad die dit ook heeft, maar met diegene gaat het zelf ook slechter nu dus wil haar ook niet bang maken,  zijn er meerdere die dit herkennen en hoe wordt je dan uiteindelijk weer wat positiever? 

Liefs..

Hii,

😖😖 ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen ik kan op de een of andere manier me niet op mezelf focussen en ergens wil ik dat niet eens, want als ik iemand anders help heb ik minder last van mijn eigen 🙁 nu is het wel zo dat ik me dan daar weer enorm druk om maak met veel vrienden gaat het niet goed en ook iemand die is ook gewoon veel met zm bezig op het moment en dat voelt dan wel heel dubbel maar aan de andere kant ben ik super bang als ik niet met haar praat haar zal verliezen want zo erg is het al wel en bij mezelf laat ik het maar achterwege dan omdat ik het toch niet durf en ik bepaalde mensen niet wil achterlaten.  Maar dit vind ik nu dus wel gewoon super lastig en wat ik zeg krijg ik niet het gevoel dat ik haar iets rustiger kan maken ofzo 😖🙁 weet het verder ook even niet meer. 

Liefs 🤗

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

je hebt hier niks aan maar ja🙈 ik vind het heel rot dat je je zo voelt😖

snap wel dat je liever met problemen van anderen bezig bent..

liefs en knuffel❤️

@Cantaloupe .. maakt niet uit hoor, lief dat je reageert! 💖

Liefs ❤️

Reageer