Skip to main content

Depressief.. Wat moet ik doen?

Toon eerste bericht

442 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hoi lieve ​@ItsJustMe ,

Sorry dat ik later reageer.. Snap wel dat school je zwaar valt 😕 wel fijn dat je steun krijgt van je familie.  Fijn om te lezen dat het beter gaat dan eerst en dat je goede stappen hebt gemaakt, super knap! ♥️ Hoop dat het stapje voor stapje steeds wat beter gaat maar denk dat je dat wel gaat lukken! Ik geloof in je. 😊

Veel liefs 🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 20 januari 2025

Heyy,

Ik reageer ook erg laat terug.. Sorry daarvoor ik was weer eens wat ziekjes dus had niet veel energie over voor het forum🙃

@Tartan15 Echt enorm bedankt voor je reactie ik heb er echt heel veel aan! Echt fijn dat het jou iig goed heeft geholpen dat geeft mij ook goede moed! Nogmaals dankjewel en ik laat het hier nog weten als ik meer info heb💖💖

@Boterbloempjee Dankjewel voor je lieve reactie en ik hoop ook echt dat jij je ook stapje voor stapje beter gaat voelen want dat is je echt gegund😘

Liefs van mij <3

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 24 januari 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

hoe gaat het nu met je?❤

Liefs🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 28 januari 2025

Hoii lieve ​@Cantaloupe,

Het gaat wel weer redelijk nu voel me iig niet meer ziek en verder gaat het gewoon hetzelfde als de afgelopen tijd. Heb deze week weer een gesprek met de psycholoog dan gaan we het waarschijnlijk ook over EMDR hebben mijn moeder is daar ook bij.

Dankjewel voor het vragen :)

Liefs van mij <3

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 28 januari 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

fijn dat je niet meer ziek bent🤗💝

succes donderdag <3

liefs en dikke knuffel 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 4 februari 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

hoe ging het gesprek?💕 en hoe gaat het nu verder met je?

Liefs🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 6 februari 2025

Heyy lieve ​@Cantaloupe!

Het gesprek ging goed en was fijn om ook samen met mijn moeder erbij te praten. Ik ben op een wachtlijst gezet voor EMDR maar omdat het druk is is dat een wachtlijst van enkele maanden en de EMDR is wel met iemand anders en niet met mijn eigen psycholoog die ik nu heb. Dat is wel vervelend, maar het is niet anders en dat wachten ben ik ondertussen ook wel gewend en de gesprekken met de psycholoog die ik nu heb gaan wel door iedere maand gelukkig🙂

Sorry trouwens dat ik zo inactief ben afgelopen tijd ik probeer me nogal te focussen op school en heb daardoor niet zoveel energie en motivatie meer voor het forum😥 Probeer weer wat meer hier te zijn komende tijd! :)

Dankjewel voor het vragen en voor de steun😘

Liefs, ItsJustMe <3

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 6 februari 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

fijn dat het gesprek wel goed ging 🤗 awh wel rot dat dat weer zo lang duurt..🫤 Hoop dat het je wel gaat helpen🙂🫂

Hoe gaan de gesprekken met de psycholoog nu? fijn dat dat wel door blijft gaan🩷 en hoe gaat school?

Geen sorry zeggen hoor!!😘 Je bent niks verplicht en kom hier maar gwn als je er behoefte aan hebt🤗

Veel liefs en knuffel 🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2520 reacties
  • 6 februari 2025

Hey lieve ​@ItsJustMe ! Wat goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat het snel kan 😘 en je hoeft je nooit te excuseren hoor als je een tijdje niet actief bent! Iedereen heeft dat wel en we begrijpen dat helemaal!  

Dikke kus en liefs, Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4225 reacties
  • 6 februari 2025

Hey ​@ItsJustMe  Kan me voorstellen dat die wachtlijsten vervelend zijn. Fijn dat je iig wel gewoon bij de psycholoog terecht kunt.

En je hoeft echt geen sorry te zeggen omdat je niet zo actief bent hoor.

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 10 februari 2025

Bedankt lieve ​@Cantaloupe ​@Tover01 ​@tim16💖

@Cantaloupe De gesprekken met de psycholoog gaan goed we bespreken nu niet echt extreem intensieve dingen, maar ik kan mijn hart gewoon goed luchten en krijg ook tips om beter met mijn gedachtes om te gaan dat is erg fijn. School gaat ook wel redelijk heb mijn draai nu wel gevonden en haal prima cijfers dus dat zit wel goed we gaan kijken of ik na de vakantie weer naar 5 dagen school per week kan gaan :)

Liefs van mij <3

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 10 februari 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

wat fijn, hoop dat het gaat lukken 🤗💕 hoevaak ga je nu naar school?

Liefs🤗❤️

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 92 reacties
  • 10 februari 2025

Hey lieve ​@ItsJustMe ,

wat fijn dat je gaat kijken of 5 dagen gaat lukken! 🩷en fijn dat je genoeg ruimte krijgt om je hart te luchten, dat is erg fijn. Vind het super knap hoe ver je al bent gekomen ❤️ ben echt trots op je! En weet zeker dat het goed gaat komen met je, ik geloof in je! 

Liefs en knuffel 🫂 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 19 februari 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

hoe gaat het nu met je?💕

Liefs🤗❤️

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 28 februari 2025

Heyy,

Beetje laat maar echt heel erg bedankt ​@Cantaloupe en ​@Blub!

@Cantaloupe Het gaat gelukkig wel redelijk! Ik ga nu nog wel gewoon 3 dagen naar school per week maar ga volgende week met mijn mentor en moeder in gesprek om te kijken hoe het nu gaat en of ik er al aan toe ben om vaker naar school te gaan :)

Heb gewoon niet echt veel motivatie meer voor het forum de afgelopen tijd ofzo dus daarom reageer ik nogal laat de afgelopen tijd.. Weet niet waarom mijn motivatie zo laag is maar ik heb even een break van het forum voor nu maar kom wel weer terug hoor :)

Liefs van mij <3

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 maart 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

fijn dat het redelijk gaat🤗❤️. Hoop dat het lukt om meer naar school te gaan, en anders ook eerlijk tegen school zeggen hoor😘

Het is niet erg hoor dat later reageert❤️

Veel liefs en knuffel 🤗 💕 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 9 maart 2025

Haii lieve ​@ItsJustMe ,

hoe gaat het nu met je? Hoe ging het gesprek?❤

Veel liefs🤗❤

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen