Tijd om doei te zeggen



Toon eerste bericht

241 reacties

I'm learning to play the piano.
Ik kan nu alleen noten, ja easy haha, maar ik wil ook akkoorden kunnen spelen.

Groetjes,
Simply Me

Nice,  daar beginnen de meeste vaak ook. Een tip van mij is ook veel youtube filmpjes bekijken en luister niet alleen en kijk ook naar de toetsen . 

 

Groetjes Gebruiker c 

https://m.youtube.com/watch?v=TP7CPfj-N98

Van dit liedje is de songtekst enigszins sad, maar de melodie is daarentegen vrolijk en beetje uptempo. 

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

eehh… even een update over mezelf. Ik heb 5 minuten geleden mijn melatonine geslikt dus ik zal hier niet meer heeeel lang meer zijn. Just letting yall know. Morgen weer een intensieve dag ziekenhuis dus moet wel voldoende slapen vanavond. Wekker gaat half 7 ughhh… Maar ik zal nog wel laten weten als ik weg ga hoor. Voor nu ben ik er nog. 

Hoe laat moeten jullie morgen op?

Reputatie 7
Badge +19

https://m.youtube.com/watch?v=TP7CPfj-N98

Van dit liedje is de songtekst enigszins sad, maar de melodie is daarentegen vrolijk en beetje uptempo. 

Groetjes,
Simply Me

Leuk lied. Inderdaad sad maar leuke melodie. Ik vind de videoclip erg nice, love ballet.

Goed dat je dat aangeeft jaivy. Succes morgen, bro💪

Ik moet wel op tijd mijn bed uit, maar niet extreem vroeg. Woensdag wel weer.. ik ben nu eigenlijk ook echt geradbraakt, maar ik zet leuk door

We kunnen ook als iedereen het goedvind dit later doorzetten?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Heey @Simply Me,

Omg! Ik lees nu pas alle nieuwe reacties op dit topic😱 Zooooo jammer dat je weg gaat, of nouja moet.

Nou thanks voor de gezelligheid, aanvullingen en wijsheid. Je hebt veel kinderen kunnen helpen hier dus you did a great job!!!!

Heel veel succes met je opleiding en je therapie!

“Happiness is like a butterfly, it comes and rests quietly on your shoulder when you least expect it.”

 

joeeeee❤️ Knuffel - Jaivy

Reputatie 7
Badge +19

eehh… even een update over mezelf. Ik heb 5 minuten geleden mijn melatonine geslikt dus ik zal hier niet meer heeeel lang meer zijn. Just letting yall know. Morgen weer een intensieve dag ziekenhuis dus moet wel voldoende slapen vanavond. Wekker gaat half 7 ughhh… Maar ik zal nog wel laten weten als ik weg ga hoor. Voor nu ben ik er nog. 

Hoe laat moeten jullie morgen op?

Goed dat je het zegt.

Succes alvast morgen ! Ik ga voor je duimen! Wel voldoende slapen he.

 

edit : ik moet morgen rond 04.30 op . Uhm oeps

Groetjes Gebruiker c 

wooooooowww das echt mega vroeg haha

Ik heb nog een paar liedjes opgezocht:

Have it all, omdat ik je al het geluk van de wereld toe wens: https://www.youtube.com/watch?v=BFkTu8Y1KLs

Il est où  le bonheur, omdat er ook iets treurigs maar moois tussen moet: https://www.youtube.com/watch?v=m5qXr9lLdwA

Back to you, omdat het een leuk liedje is, en ik kom er net achter dat ze dezelfde achternaam heeft als de vorige zanger: https://www.youtube.com/watch?v=Rz4sdxJA0zQ

Ain’t no mountain high enough, omdat het weer een andere stijl is en er om de een of andere reden toch iets mee te maken heeft: https://www.youtube.com/watch?v=-C_3eYj-pOM

 

Dit waren mijn liedjes voor nu even, geen idee of we dezelfde smaak hebben. Maar ik vind ze allemaal mooi.(t zou wat zijn als ik liedjes ging sturen die ik lelijk vond).

 

Groetjes,

Paardebloem

Alegaal mooie liedjes.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7
Badge +19

Goed dat je dat aangeeft jaivy. Succes morgen, bro💪

We kunnen ook als iedereen het goedvind dit later doorzetten?

Groetjes,
Simply Me

thankss!

En wat bedoel je met later doorzetten? een andere dag? of wat?

Reputatie 6
Badge +7

Allemaal berichten komen pas later binnen bij mij. Nou veel succes allemaal. Zo te zien heb ik de meest rustige dag morgen.

eehh… even een update over mezelf. Ik heb 5 minuten geleden mijn melatonine geslikt dus ik zal hier niet meer heeeel lang meer zijn. Just letting yall know. Morgen weer een intensieve dag ziekenhuis dus moet wel voldoende slapen vanavond. Wekker gaat half 7 ughhh… Maar ik zal nog wel laten weten als ik weg ga hoor. Voor nu ben ik er nog. 

Hoe laat moeten jullie morgen op?

Veel succes morgen in het ziekenhuis, Jaivy. Ik heb mijn wekker altijd om 07.10. Behalve in t weekend, dan staat ie uit.

 

edit : ik moet morgen rond 04.30 op . Uhm oeps

Groetjes Gebruiker c 

Sohee, dat is vroeg. Terusten, zou ik zeggen.

 

Groetjes,

Paardebloem

eehh… even een update over mezelf. Ik heb 5 minuten geleden mijn melatonine geslikt dus ik zal hier niet meer heeeel lang meer zijn. Just letting yall know. Morgen weer een intensieve dag ziekenhuis dus moet wel voldoende slapen vanavond. Wekker gaat half 7 ughhh… Maar ik zal nog wel laten weten als ik weg ga hoor. Voor nu ben ik er nog. 

Hoe laat moeten jullie morgen op?

Goed dat je het zegt.

Succes alvast morgen ! Ik ga voor je duimen! Wel voldoende slapen he.

 

edit : ik moet morgen rond 04.30 op . Uhm oeps

Groetjes Gebruiker c 

wooooooowww das echt mega vroeg haha

Jaha dat valt wel mee, ik ben het gewend, doe het al heel lang. Daarnaast, ik moet gewoon mijn eigen 3 bedrijfjes doorzetten dus ja , dan is er niet veel keus.

 

Groetjes Gebruiker c 

Allemaal berichten komen pas later binnen bij mij. Nou veel succes allemaal. Zo te zien heb ik de meest rustige dag morgen.haha

 

edit : ik moet morgen rond 04.30 op . Uhm oeps

Groetjes Gebruiker c 

Sohee, dat is vroeg. Terusten, zou ik zeggen.

tnx, maar ik ben het gewend. Trouwens,  ik zit nu in de taxi al , (business taxi dus lekker met wifi) dus ja,  ik heb al eerder gezegd, ik ben wel vrij , maar spoed dingen kan altijd . Nou er was spoed dus kom net ook van m'n werk af haha .

 

Groetjes,

Paardebloem

Groetjes Gebruiker c 

Ps. Ik ga nog niet slapen joh.

Jaa dat denk ik wel @jaivy Als we daar nog zin in hebben. Ik vond het zo ook al leuk. Dus we kunnen nu ook gewoon de fissa afsluiten..

Groetjes,
Simply Me

Wat jullie willen. Ik vind het allemaal goed.

Weet je dan wel misschien al een tijdstip?  En dag.  Misschien zie ik wat over het hoofd maar goed. 

Groetjes Gebruiker c 

@Paardebloem83 thanks!

@Gebruiker c daar heb je een punt. Goed bezig hoor. Respect! bedankt.

@Simply Me Ja ik ben voor voor een fissa 2.0 maarja jij beslist. Let me know want dan kan ik rekening houden met afscheid nemen of niet. Ben echt bijna van de kaart… hahaha typen word moeilijk.:sleeping:

Haha, als je moet slapen gewoon slapen he. 

 

Groetjes Gebruiker c 

En zou inderdaad heel tof zijn als@MenMs nog langskomt!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

oke dus je wilt vanaf nu een 24/7 fissa of gewoon een dag en tijd?

Er liep hier net een groepje heel hard zingende jongens langs,

was vast voor je afscheidsfeestje @Simply Me:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

Haha leuk ,

 

Groetjes Gebruiker c 

Nou slaaplekker allemaal…. hier even een funfact: ik heb mijn eigen woord gemaakt wat hetzelfde als slaaplekker betekent.. KNORSE

@Simply Me ik zal morgen denk ik nog wel even een berichtje achterlaten

 

joeeeeeee 

Wweltruste! 

En Succes. 

Oh Leuk woord .

 

Groetjes Gebruiker c 

Wajow ik heb alweer een nieuwe badge! Dat moest ik even kwijt haha. Niet dat ik daar specifiek voor strijd, maar het geeft een bepaalde drive/beloning ofzo

Weet iemand eigenlijk het verschil tussen de blauwe en gouden badges?

Reputatie 7
Badge +19

@eenanoniemejongen1  ik denk dat het te maken heeft met het bepaalde subtopic. Ik zat ook al te kijken maar op je startscherm kan je het zien. Geen idee of het waar is wat ik zeg maar ja dat is wat ik dacht.

Reputatie 3
Badge +3

Doooeeei ik ga je missen thxxx voor alle lieve comments op me topics en je hebt me enorn geholpen dooooeeeeeei☺️👋👋👋👋

Reputatie 6
Badge +12

Doordat iedereen weggaat heb ik nu de succesverhralen badge 😂 

Heey,

@TheMightySlayer Bedankt voor je berichtje. We hebben elkaar inderdaad niet heel erg leren kennen en om zulk soort redenen vind ik het ook zeker jammer dat ik weg ga!

Al die mensen gaan dus weg doordat ze te oud zijn voor het forum😊

Iedereen die blijft veel plezier en succes!

Groetjes,
Simply Me

Hey iedereen!

hey,

Heb alles nog even doorgelezen en het zag er gezellig uit gisteravond🙂

Kan het niet laten om nog even wat dingen te quoten😅

Muziek is echt zoveel voor mij. Staat het nummer toevallig ook op YouTube, want ik heb geen Spotify, dus ik kan hem nu niet beluisteren.

 

Hmm een paar liedjes.. ik ben echt zo’n saai iemand die alleen van pop muziek houdt, maar deze nummers raken mij altijd weer.

het mooie is , is dat ik vooral de eerste en de tweede heel goed ken. Ook omdat ik ze op de piano ook speel,  het zijn stuk voor stuk mooie liedjes.

Heb echt nog veel meer nummers maar dit zijn wel de 3 mooiste vind ik. En het nummer van @Gebruiker c deelde “afscheid nemen bestaat niet - Marco Borsato” draaide mijn ouders vaak toen ik klein was dus dat is ook echt een jank nummer voor mij😂 

oei, sorry als ik je emotioneel maakte.

misschien is dit nummer wat beter.

 

 

Alhoewel er veel mensen weggaan, komen er ook wel nieuwe gebruikers op/zijn andere gebruikers ook goed op dreef. @NaamNietBekend ik love jouw stijl echt, doet me heel erg denken aan jou @Simply Me . Ik heb Mortis al een tijdje niet meer gezien, maar jij bent er ook weer steeds vaker @Paardebloem83 ! 
 

Thx voor je complimentje @eenanoniemejongen1!
Klopt ook wel ik ben inspireer mijn berichtjes een beetje op die van Simply me😉

Ik ben zelf al lid sinds 2019 maar durfde nooit actief te zijn, maar daar is flink wat verandering ingekomen afgelopen maanden🤪 Het is jammer dat er veel mens weg gaan/zijn gegaan, maar gelukkig zijn er inderdaad veel mensen ook goed op weg jij ook eenanoniemejongen1 je reacties vallen mij ook op! En @Paardebloem83 valt mij ook vaak op in de reacties. Goed bezig hoor en Jaivy en Gebruiker C en de rest natuurlijk ook👍🏻

 

eehh… even een update over mezelf. Ik heb 5 minuten geleden mijn melatonine geslikt dus ik zal hier niet meer heeeel lang meer zijn. Just letting yall know. Morgen weer een intensieve dag ziekenhuis dus moet wel voldoende slapen vanavond. Wekker gaat half 7 ughhh… Maar ik zal nog wel laten weten als ik weg ga hoor. Voor nu ben ik er nog. 
 

Sterkte en succes vandaag in het ziekenhuis @jaivy! Ik hoop ook dat je genoeg slaap hebt gehad en dat alles goed gaat in het ziekenhuis❤️
nogmaals erg veel succes en ik duim voor je.

 

Okeeey, we doen nog een mini fissa 2.0
Gewoon zonder afspraak. Iedereen kan dan gewoon nog wat zeggen/reageren als die kan. Dan houden we 24/7 open feest.

Voor nu welterusten allemaal en super bedankt dat jullie er waren!😘

Groetjes,
Simply Me


Leuk dat we nog een 24/7 feestje doen dan kan ik er misschien toch even bij zijn!😄

 

Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben geknorst! heel erg lekker, heb van 02.00 tot 04.30 geslapen.  Ik zit nu weer in de taxi voor de 3e keer vandaag en ga nu weer naar de volgende bestemming. 

Fijne dag allemaal😇

jij ook.

Groetjes van mij!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik ga strijden voor 2 of meer nu een aantal legendes weg gaan😂

HAHAHAH ja maar 18 is echt oud in mijn ogen. I mean ik ben net 14 haha. Wel chill hoor 18. I wish ookal ist sad dat je dan niet meer op t forum mag.

Ben benieuwd wanneer dat bericht van kt komt over het verwijderen van mensen. Hopelijk eind mei 😉

Ja laat maar weten. Dan kunnen we wel een mini afscheidsfeestje houden inderdaad. Ik ben er bij🙋🏼‍♂️🎉😢

 

joeeee

 

Reageer