Tijd om doei te zeggen



Toon eerste bericht

241 reacties

I'm learning to play the piano.
Ik kan nu alleen noten, ja easy haha, maar ik wil ook akkoorden kunnen spelen.

Groetjes,
Simply Me

Nice,  daar beginnen de meeste vaak ook. Een tip van mij is ook veel youtube filmpjes bekijken en luister niet alleen en kijk ook naar de toetsen . 

 

Groetjes Gebruiker c 


Hoe bedoel je dat van: kijk ook naar de toetsen? Dat je gefocust bent op je vingerzetting?

Groetjes

Simply Me

eehh… even een update over mezelf. Ik heb 5 minuten geleden mijn melatonine geslikt dus ik zal hier niet meer heeeel lang meer zijn. Just letting yall know. Morgen weer een intensieve dag ziekenhuis dus moet wel voldoende slapen vanavond. Wekker gaat half 7 ughhh… Maar ik zal nog wel laten weten als ik weg ga hoor. Voor nu ben ik er nog. 

Hoe laat moeten jullie morgen op?

Goed dat je het zegt.

Succes alvast morgen ! Ik ga voor je duimen! Wel voldoende slapen he.

 

edit : ik moet morgen rond 04.30 op . Uhm oeps

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +7

O praten we over piano spelen? Ik was even heel druk bezig liedjes zoeken. Ooit heb ik piano gespeeld, mijn oma had een piano. Maar daar ben ik mee gestopt toen Corona kwam. Ik was niet verder gekomen dan het liedje van "Op een klein stationnetje.” (dat kinderliedje). Dus veel verstand heb ik er niet van.

Ik heb net de pagina gerefreshed dus ik zie je bericht nu, vind ik prima Simply Me. Ik heb morgen een rustige dag, maar de dag daarna zit vol met toetsen, dus misschien wordt het ook wel tijd om naar bed te gaan.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 6
Badge +7

Er liep hier net een groepje heel hard zingende jongens langs,

was vast voor je afscheidsfeestje @Simply Me:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

oke dus je wilt vanaf nu een 24/7 fissa of gewoon een dag en tijd?


Ik denk gewoon 24/7 open fissa, gezien ik het echt kneiterdruk heb. En sommige anderen volgens mij ook.. en misschien een datum en tijd. Maar eerst maar open 24/7 fissa🎉

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Nou slaaplekker allemaal…. hier even een funfact: ik heb mijn eigen woord gemaakt wat hetzelfde als slaaplekker betekent.. KNORSE

@Simply Me ik zal morgen denk ik nog wel even een berichtje achterlaten

 

joeeeeeee 

Er liep hier net een groepje heel hard zingende jongens langs,

was vast voor je afscheidsfeestje @Simply Me:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem


Haha leuk, bedankt jongens, waren zeker zwaar bezat😂

Reputatie 7
Badge +19

hhahahahah love hoe iedereen nu knorse zegt

oke nu echt knorse doeiiiiiii

KNORSE allemaal die gaat slapen.

Ik ga dan ondertussen ff mijn mails even bijwerken en mijn klanten voor morgen even bellen en de assistent even een vergadering laten plannen. Als die nog wakker is dan. Haha

 

Groetjes Gebruiker c 

Haha, tuurlijk Gebruiker c.
Succes!

Groetjes,
Simply Me

Haha,  ja, je weet dat ik niet stil kan zitten he.

Bedankt !

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

@eenanoniemejongen1  ik denk dat het te maken heeft met het bepaalde subtopic. Ik zat ook al te kijken maar op je startscherm kan je het zien. Geen idee of het waar is wat ik zeg maar ja dat is wat ik dacht.

Faka jaivy

Heey,

@jaivy  waar komt die KNORSE eigenlijk vandaan, zelf bedacht, maar hoe kom je op zoiets:)

@eenanoniemejongen1 gefeliciteerd met je badge. Welke kleur je badge heeft hangt af van welk subforum de badge is. Blauw = gevoelens, groen = lichaam en seksualiteit, paars = omgeving, oranje = dagelijks leven. Als je kijkt op de overzichtspagina van het forum zie je dat elk subforum zijn eigen kleur heeft.

@broodje_bamischijf thankss!

@NaamNietBekend haha, je hebt alles teruggelezen, lekker bezig geweest. Bedankt voor je liedje, vond het heel mooi. 

Groetjes,
Simply Me

Hi Simply Me,

Blue schreef:

nou welkom bij de club die van het forum af gaat :joy: oke sorry die moest ff.

Haha, nou ja, dat dus:joy:

Jammer dat je weggaat, want ik vond jouw reacties altijd fijn om te lezen! Maar ik ben ook blij dat dit voor jou betekent datje het forum niet meer nodig hebt en dat is altijd een heel goed teken!

Ik wens je veel succes bij therapie en ik hoop dat je je snel een stuk beter gaat voelen!

Gr. Pin

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

@NaamNietBekend Thanks!! Ik sliep gelijk hoor dus 7 uur slaap is wel genoeg hahah.

@Simply Me haha ja goede vraag. Mijn moeder zei altijd ga maar lekker knorren in de zin van ga maar lekker slapen… en ik ben dus niet Nederlands (frans/amerikaans) en merkte de laatste tijd op dat er veel se achter worden word gezet in de Nederlandse taal. Dus sinds een aantal jaar zeg ik knorse.

 

joeeeeee

Hallo SimplyMe :)

Ik neem nog graag even een moment om afscheid van je te nemen. Je was een geweldige forumgebruiker en ik weet dat je een mooie toekomst buiten dit forum tegemoet gaat. Ik hoop dat nadat je account verwijderd is dat je nog wel regelmatig op het forum blijft kijken. 

-TheMightySlayer <3

 Hi @NaamNietBekend dus dan doe ik het maar even zo, tsja ‘naam niet bekend’ toch hoop ik dat dit berichtje aan komt….

 

En M en MS jij was natuurlijk ook een van de grote forumgebruikers!

mama zegt ook altijd dat we grootverbruikers zijn, hele broden en kilo's fruit en oh je schreef grote forumgebruikers :joy: , ja we hebben wel wat reacties gepost de laatste jaren en soms waren we hier ook een tijdje niet omdat we wat anders hadden te doen en dan versloft het forum een tijdje, maar altijd zijn we weer terug gekeerd en nu is het zover: morgenochtend worden we 'verwijderd’ en dan gaan we gewoon verder met leven irl, maar ergens zullen we het hier ook wel missen.

We zijn er gerust op dat er voldoende forumgebruikers zijn die hier hun best zullen doen om anderen te helpen en jij bent één van diegenen die ons al opgevallen was.. Je post goede, duidelijke en betrokken reacties (wij houden ook van linkjes posten en de site van sense.info is very nice, je kan daar ook hulp en advies vragen, maar dat wist je vast ook al wel enzo), dus alsjeblieft ga daar mee door zolang je er de puf voor hebt.

Wij hadden wel eens een dipje en was er sprake van 'forummoeheid'. Dat kan iedereen overkomen en het is dan helemaal niet erg om even afstand te nemen, zodat je daarna weer met frisse moed verder kunt. Btw, we willen je vanaf deze plek ook bedanken voor de klavertjes die je ons her en der gegeven hebt. Dat soort dingen hebben we wel in de gaten en dat geeft ons ook wel weer een oppepper :thumbsup_tone1:

 

Ik heb je niet (goed) leren kennen, maar was ook iedere keer weer onder de indruk van de reacties van jou (en je twin😉)  en jullie hebben mij ook geholpen. Jullie ook veel succes en liefde toegewenst voor de toekomst! 

de laatste tijd waren we ook niet heel veel online en vooral bezig met afscheid nemen van een aantal forumgebruikers waar we een aantal jaren, met sommige 4 jaar, hebben ‘opgetrokken’ en een speciale band hebben opgebouwd. Het is mooi om zoiets mee te maken. Dat gunnen we jou ook.

 

Bedankt voor de lieve woorden. Dat doet ons echt iets. Wij weten dat jij ook anderen helpt en in hun hart raakt met jouw reacties. Ga zo door en het allerbeste voor jou en de mensen die je lief hebt.

 

Btw, we zijn weer helemaal oké met Luca, maar het is nog te vroeg om te weten of onze liefdesrelatie weer helemaal zoals vroeger gaat worden. De tijd zal het leren, maar we zijn blij dat de ergste hobbels genomen zijn en dat we op een goede manier met elkaar om kunnen gaan

 


​​​​​~Tijd gaat snel, gebruik hem wel.

~Het is geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach🙂

daar sluiten wij ons graag bij aan

 

...tot ziens met een glimlach…

 

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

Heey,

@NaamNietBekend

Bedankt dat je nog een keer een berichtje achterlaat, om me voor de allerlaatste keer te bedanken!
Ik vind het zelf ook een raar idee dat ik nu nog kan reageren, morgen mijn account wordt verwijderd en ik dan er niet meer ben op het forum. Tuurlijk kan ik altijd nog meelezen, maar ik zal zelf niks meer plaatsen en op die manier bijdragen. 

De therapie gaat inderdaad binnenkort starten, deze week heb ik een gesprek en dan gaat het beginnen.. ik moet er nog wel doorheen, maar ik hoop dat het me uiteindelijk verder helpt. 

Jij ook veel succes en liefde gewenst op het forum en in de toekomst! 

~Het is geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach🙂

En stiekem wel een traan, nu het afscheid zo definitief dichtbij is en je van die lieve reacties krijgt, werd ik wel een beetje ontroerd. Maar ik ga weg met een hele dikke lach en een grote traan van dankbaarheid.:hugging:

Groetjes:kissing_heart: ,
Simply Me

..met een hele grote glimlach en de woorden: tijd om doei te zeggen..

Hey,

 

Oh M en Ms heeft 2 reacties geplaatst,  ben benieuwd. 

Zo te lezen 2 hele mooie reacties weer.

Oh en Goedemorgen M en Ms en Twin.

Zoals altijd weer lekker vroeg,  tenminste als mijn wifi mee werkt, zal wel weer niet.

Weten jullie al wat jullie straks gaan doen ? Want jullie zijn al ergens mee bezig las ik ergens. 

 

Groetjes Gebruiker c 

@Gebruiker c @jaivy @NaamNietBekend @eenanoniemejongen1 @M en Ms @twin @blue @Pin @Paardebloem83    

Morgenochtend word mijn account écht verwijderd, mijn tijd op het forum zit er nu echt op.
Enorm bedankt voor alles en het ga jullie goed!

:heart:

Eerst denk. Ten tweede, geloof. Ten derde, droom. En tot slot, durf.
First, think. Second, believe. Third, dream. And finally, dare.
Walt Disney

Groetjes,
Simply Me 

 

het is idd raar dat je er straks helemaal geen invloed meer op hebt, maar ja, dat weet je eigenlijk al dat die tijd ooit komt. Alleen was die privacywet er nog niet toen ik hier een account aanmaakte en toen kon je nog kiezen of je je naam en account wilde laten voortbestaan. Dan kon iedereen nog op je account klikken en je topics terug vinden. Nu is dat anders en wordt je account echt helemaal  opgeheven, dus is er niks meer te herleiden, wat ik aan de ene kant jammer vindt, want soms ben je geïnteresseerd in iemand en wat die nog meer geschreven heeft, maar ja, dat kun je dan niet meer terug vinden. Aan de andere kant is het ook wel weer goed, want anders blijft het allemaal met naam online staan. Verder verwacht ik niet dat er nog veel op mijn topics gereageerd zal worden, omdat het gewoon zo is, als je geen hit hebt (als je het vergelijkt met artiesten)  dan wordt je ook niet meer gevraagd en dooft alles snel uit. Wel weet ik dat sommige van mijn topics nog regelmatig gelezen worden, met name gok ik, door jongens die net als ons ook op jongens vallen en dan nieuwsgierig zijn hoe het gaat bij een verliefdheid en wat je allemaal tegen kan komen in een relatie.

Zo heeft

al bijna 20.000 views en 

ruim 9000, terwijl er altijd maar een relatief kleine groep op heeft gereageerd. Dus, zo kan het ook werken. Soms dachten we wel 'waarom wordt er zo weinig gereageerd', maar nu snappen we dat heel goed. Niet iedereen wil iets posten, maar is wel nieuwsgierig naar ons verhaal en hoe hen dat zou kunnen helpen. Dus, nooit de moed laten zakken als er eens weinig gereageerd wordt. We hebben ook wel gemerkt dat er ‘seizoenen’ zijn. Met mooi weer en in de vakanties zijn er natuurlijk nog de topics van mensen die echt hulp nodig hebben en worden er bijvoorbeeld minder vragenlijsten ingevuld. Van die dingen ga je ook wel zien, net zoals je merkt dat iedereen uit school komt of gaat slapen haha. Het ene moment kan het hier uitgestorven zijn, maar dat er wel iemand dringend behoefte heeft aan een steuntje en het andere moment gaat het zo snel dat je net geposte reactie al verdwijnt naar pagina 2 en verder. Een trucje wat wij vaak toepasten was om aan het eind van de avond nog iets te posten. Dan sta je dus de volgende morgen bovenaan en wordt er sneller op jouw topic geklikt en kan het zijn dat je daardoor meer reacties en/of viewers trekt. het is ons nooit begonnen om de likes en views, maar zo werkt het wel een beetje

 

Die topic’s met name die van verliefd op jur en Luca heb ik echt enorm vaak langs zien komen. Ik vind het echt bijzonder dat dat topic na 2 jaar nog steeds actief is! Het maakt ook op zich niet uit als er niet/amper word gereageerd.. Er reageren altijd wel een paar mensen en dat is al heel fijn :). Verder valt het me inderdaad op dat het hier s’nachts uitgestorven is en s’middags/s’avonds heel actief haha dat is natuurlijk wel logisch ik vind dat wel grappig. Het gaat mij ook niet om de likes (ook al geeft het je idd wel een boost en een goed gevoel) ik wil heel graag helpen en ik heb er ook plezier aan. Soms raakt een topic je wel echt en ik heb zelfs wel een traan gelaten, maar dat mag. 

 

het is een komen en gaan en toevallig gaan er nu een aantal uit die op dit moment 18 jaar zijn, maar je ziet dat er gelukkig ook weer nieuwe enthousiaste mensen komen. Vraag is altijd, hoe lang ze het volhouden, want niet iedereen heeft er altijd tijd voor en zin. Maar, altijd zullen er wel actieve forummers zijn. Natuurlijk is het niet erg om hier maar enkele maanden te posten. Ieders bijdrage kan het verschil maken voor diegene die 'm ontvangt. Wij hebben heel veel linkjes gepost, omdat we zagen dat info die gegeven werd of niet duidelijk of niet compleet was en  tekens hebben we weer sense gepromoot zegt maar. Dat is een goed en betrouwbare site. Op een gegeven moment weet je ook wel waar je wat moet zoeken en dan gaat het ook sneller.

Je moet idd uitkijken dat je op een gegeven moment ook je andere taken af krijgt, want zoals je aangeeft kan het forum soort van verslavend zijn, maar weet dat iedereen het zal begrijpen als jij niet binnen een uur of een dag kan reageren, dus neem ook je rust en vergeet niet dat je ook nog vrienden en familie hebt waar je leuke dingen mee kan doen

Klopt. Zelf merk ik nu dat ik echt te vaak op het forum kijk omdat ik iedereen zo graag wil helpen. Het gaat niet van de kwaliteit van andere taken af gelukkig ik heb genoeg andere dingen te doen! Vooral slapen😅

 

 

wij vinden jouw stijl van reageren prettig. Goede info, niet te opdringerig, altijd bereid om een toelichting te geven en vooral ook zien we dat jij andere forumleden respecteert en ook dingen gunt en wij denken dat dat belangrijk is. Het is nooit erg om aanvullende info te geven of aan te geven dat iets niet helemaal goed is aan iemand s geposte reactie. Zolang je het met respect doet dan zal je daar nooit een probleem mee hebben. Ik zou zeggen, je bent goed bezig. Wij kunnen vanaf morgen alleen maar toekijken hoe anderen, waaronder jij dit voortzetten

Ik vind dat erg fijn om te horen. Ik heb namelijk echt geen zelfvertrouwen en iedere keer als ik een reactie plaatst denk ik van: heb ik het wel goed gedaan of dan zie ik een andere reactie en dan denk ik ja dat is een veel beter antwoord.​​​​​​ Maar dit soort reacties doen mij veel en geven mij een goed gevoel!❤️

 

zeker en we gaan elkaar binnenkort zien, want we hebben Luca uitgenodigd in Frankrijk, daar waar alles voor ons begonnen is (Luca is onze eerste vakantieliefde, alles ging nogal stuntelig zoals je kunt lezen in dat topic haha

Oeehh leuk!! Veel plezier alvast😄

 

Groetjes,

M&M's :smile: en twin :smile:


Groetjes van mij!

 

Heey,

@Gebruiker c ik zal je zeker taggen. Dan houden we hier het volgende afscheidsfeestje. Hopelijk komt M&Ms en andere mensen dan ook langs.

@NaamNietBekend hoi, wij kennen elkaar inderdaad nog niet. Maar leuk je hier tegen te komen! Bedankt voor je berichtje. Nog veel plezier gewenst op het forum.

Groetjes,
Simply Me

 Hi @NaamNietBekend ,

 

x

NaamNietBekend schreef:

Die topic’s met name die van verliefd op jur en Luca heb ik echt enorm vaak langs zien komen. Ik vind het echt bijzonder dat dat topic na 2 jaar nog steeds actief is! Het maakt ook op zich niet uit als er niet/amper word gereageerd.. Er reageren altijd wel een paar mensen en dat is al heel fijn :). Verder valt het me inderdaad op dat het hier s’nachts uitgestorven is en s’middags/s’avonds heel actief haha dat is natuurlijk wel logisch ik vind dat wel grappig. Het gaat mij ook niet om de likes (ook al geeft het je idd wel een boost en een goed gevoel) ik wil heel graag helpen en ik heb er ook plezier aan. Soms raakt een topic je wel echt en ik heb zelfs wel een traan gelaten, maar dat mag. 

precies, soms gebeurt er maanden niks, ook door mijn toedoen en dan heb ik weer iets te melden en kennelijk zijn er op de achtergrond altijd toch lezers.

Het was jou dus ook al opgevallen. Ja, als je het doet om anderen te helpen gaat het ook vanzelf denk ik en de voldoening krijg je dan vaak rechtstreeks of door een reactie van de topic opener of het gevoel dat je zelf hebt en dat mag je zeker weten ook hebben omdat je een bijdrage hebt geleverd. Weet wel dat het regelmatig voorkomt dat je geen enkele respons krijgt op jouw bijdrage, maar bedenk dan dat de topic opener in een rotsituatie zit en dat ie niet ondankbaar is, maar gewoon ff niet weet hoe die moet reageren. Dus, als je het voor de likes zou doen, wat jij zeker niet doet, dan kun je gefrustreerd raken als je niet van iedereen een schouderklopje krijgt. Zelfde als met andere social media zoals insta enzo. Sommigen raken depressief als ze niet 100 likes krijgen op een post….

 

 

Je moet idd uitkijken dat je op een gegeven moment ook je andere taken af krijgt, want zoals je aangeeft kan het forum soort van verslavend zijn, maar weet dat iedereen het zal begrijpen als jij niet binnen een uur of een dag kan reageren, dus neem ook je rust en vergeet niet dat je ook nog vrienden en familie hebt waar je leuke dingen mee kan doen

Klopt. Zelf merk ik nu dat ik echt te vaak op het forum kijk omdat ik iedereen zo graag wil helpen. Het gaat niet van de kwaliteit van andere taken af gelukkig ik heb genoeg andere dingen te doen! Vooral slapen😅

het is logisch dat je even een balans moet vinden en de ene dag heb je nou eenmaal meer tijd dan de andere of zin of inspiratie of whatever. Zolang het idd maar niet ten koste van je zelf. Het is altijd goed om naar je lichaam te luisteren en voldoende rust te nemen. Dat komt vast wel goed met jou

 

wij vinden jouw stijl van reageren prettig. Goede info, niet te opdringerig, altijd bereid om een toelichting te geven en vooral ook zien we dat jij andere forumleden respecteert en ook dingen gunt en wij denken dat dat belangrijk is. Het is nooit erg om aanvullende info te geven of aan te geven dat iets niet helemaal goed is aan iemand s geposte reactie. Zolang je het met respect doet dan zal je daar nooit een probleem mee hebben. Ik zou zeggen, je bent goed bezig. Wij kunnen vanaf morgen alleen maar toekijken hoe anderen, waaronder jij dit voortzetten

Ik vind dat erg fijn om te horen. Ik heb namelijk echt geen zelfvertrouwen en iedere keer als ik een reactie plaatst denk ik van: heb ik het wel goed gedaan of dan zie ik een andere reactie en dan denk ik ja dat is een veel beter antwoord.​​​​​​ Maar dit soort reacties doen mij veel en geven mij een goed gevoel!❤️

we snappen wel dat als je nog niet zo lang achter elkaar actief bent dat je dan voorzichtig bent, soort van  beetje kat uit de boom kijkt, maar iedereen is benieuwd hoe hun reacties bij anderen vallen, dus daar ben je geen uitzondering in. Natuurlijk kun je niet van alle onderwerpen iets afweten, maar we hebben wel al gezien dat je dan met info komt die je gevonden hebt op internet en er is altijd wel iets aan toe te voegen of bij sommige onderwerpen die niet echt over feiten gaan kun je natuurlijk verschillende invalshoeken en meningen hebben, zeker over ethische kwesties en dat is dan maar zo. Zo lang jij jouw punt kunt verdedigen of onderbouwen dmv info die je post of een linkje ofzo hoef je je nergens druk over te maken. Je zult ook wel merken dat sommige onderwerpen vaker terug keren en dan heb je op een gegeven moment al ervaring en kun je ook makkelijker je reactie samenstellen.

Wij hebben vaak ook gehad dat we iets gepost hebben en dat iemand anders dan een heel andere invalshoek had en dan ga je daar over nadenken en dingen afwegen en soms kom je tot de conclusie dat die ander wel een punt heeft en soms niet. Het is een leerproces van ervaringen opdoen en keuzes maken. Je doet het goed, echt. Je mag echt op jezelf vertrouwen.

Trouwens we vinden het ook wel supertof dat je over je onzekerheid durft te praten. Geen onderwerp is hier taboe. Je kan er alleen maar van groeien. Soms zijn er wel slechte ‘grappenmakers’ die hier een uurtje opduiken en de boel soms behoorlijk kunnen verzieken door mensen te kwetsen, maar ja, dat moet je dan van je af laten glijden en er zijn altijd moderators en mogelijkheden om dingen te rapporteren. Probeer het jou zo min mogelijk te laten raken, ook al snappen we dat in zo'n geval zoiets best hard kan aankomen

 

zeker en we gaan elkaar binnenkort zien, want we hebben Luca uitgenodigd in Frankrijk, daar waar alles voor ons begonnen is (Luca is onze eerste vakantieliefde, alles ging nogal stuntelig zoals je kunt lezen in dat topic haha

Oeehh leuk!! Veel plezier alvast😄

Dankjewel, we hebben er nu al zin in :slight_smile:

 

Btw, in het begin hadden wij ook nogal moeite met die quotes en quotten we de hele reactie, maar als je een gedeelte van de quote wilt beantwoorden kun je het deel dat je niet 'nodig’ hebt selecteren en dan deleten. Natuurlijk moet je wel eerst de hele reactie quoten vanaf de originele post.

Als je je cursor ná een stukje dat je wilt beantwoorden hebt staan en je doet 2 x enter, dan zal je zien dat de originele quote in stukjes wordt gehakt, soort van en dan kun je op die witregel die ontstaat beginnen met het typen van je reactie op het deel wat erboven staat en dan zie dat de rest van de quote opnieuw voorzien wordt van gebruikerzusenzo schreef: en vervolgens kan je die resterende quote ook weer in stukjes hakken en delen die je niet wilt beantwoorden gewoon deleten

Je kunt er altijd eens mee spelen zonder dat je dan iets hoeft te posten. Zomaar een tip. Misschien kun je er iets mee, maar het is zoals het nu doet met dikgedrukte letters ook goed te volgen hoor, dus niet in de stress schieten hè. Ik noem alleen maar een andere mogelijkheid. Je kunt kijken welke jou het beste bevalt

 

Oh wat ik ook vaak doe is dat als ik een lange reactie typ dat ik tussendoor ff CTRL-A, en daarna CTRL-C doe, want op die manier kun je je hele reactie, ook al is ie nog niet klaar,  bewaren op je klembord en dat kan handig zijn want soms gaan er dingen mis en dan ben je je hele reactie kwijt. Met CTRL-V kun je, zoals je vast wel al weet je opgeslagen reactie terugplaatsen. Kijk maar wat je ermee doet.

 

Dat was 'm weer voor dit moment. Wie weet tot later en anders succes met alles wat nog komen gaat.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin.

Reputatie 6
Badge +7

@Gebruiker c @jaivy @NaamNietBekend @eenanoniemejongen1 @M en Ms @twin @blue @Pin @Paardebloem83    

Morgenochtend word mijn account écht verwijderd, mijn tijd op het forum zit er nu echt op.
Enorm bedankt voor alles en het ga jullie goed!

:heart:

Eerst denk. Ten tweede, geloof. Ten derde, droom. En tot slot, durf.
First, think. Second, believe. Third, dream. And finally, dare.
Walt Disney

Groetjes,
Simply Me 

Hoi @Simply Me,

Bedankt voor het taggen, ik was even weg van het forum. Had ik toch bijna je laatste dag gemist. 

Ik wil je op het laatste moment nog wat meegeven. En aangezien mijn liedjes op zijn, en ik niet zo van de quotes ben, wordt het een gedicht. Twee eigenlijk.

 

Vlieg mooie vlinder, vlieg!

Vlieg mooie vlinder, vlieg.
Vlieg omhoog naar de zon.
Vlieg omhoog voor mij.

Vlieg mooie vlinder, vlieg.
En neem mijn tranen met je mee.
Vlieg mooie vlinder, vlieg.

Laat je meevoeren naar waar de wind je brengt.
Vlieg mooie vlinder, vlieg naar de plek
waar jij voor altijd gelukkig bent...

...Vlieg mooie vlinder, vlieg!


Laten gaan

(...)
Ik wilde je vangen
En je voor altijd bij me houden
Gesloten, en samen
Maar
Ik liet je gaan en je vloog -
Ik liet je gaan.

 

Ik kwam deze gedichten tegen, en ik moest wel een beetje aan jou denken. Het gaat over laten gaan, en natuurlijk over vlinders, want die naam heb je je ook een beetje toegeëigend:slight_smile:   

Ook jij ontzettend bedankt dat ik je toch bijna een jaar op het forum heb mogen zien. Weet je al wat je met je tijd gaat doen, nu je het niet meer constant in het forum kan stoppen? :)

Ik wens je heel veel geluk, Simply Me!

 

Groetjes,

Paardebloem

 

 

Ik zie nu trouwens dat er nog 4 extra reacties in dit topic moeten komen en dan zijn het er evenveel als ik in 9 maanden heb geplaatst:slight_smile:

Heey,

@Gebruiker cik zal je zeker taggen. Dan houden we hier het volgende afscheidsfeestje. Hopelijk komt M&Ms en andere mensen dan ook langs.

mooi, dan zal ik daar zeker bij zijn. Als ik een melding krijg want dat is soms ook een dingetje haha.

Groetjes,
Simply Me

Groetjes Gebruiker c 

 Hi Simply Me,

 

Heey,

@M en Ms en @twin 

Ah, oke bedankt voor het antwoord. Ik verwacht niet dat jullie er een ban voor krijgen en anders.. ook een leuk einde van vier jaar forum:hushed::joy:

ik ook niet en anders zien we het wel als we morgenochtend om 10.45 uur een ban krijgen, terwijl we normaal gesproken misschien om 11.00 uur verwijderd worden :joy:  Ik denk dat de bewijslast flinterdun is en het gevaar voor herhaling nagenoeg uitgesloten haha of twin moet een hele nacht achter het toetsenbord gaan zitten en reacties posten

 

Ja, deze week dat gesprek, komende weken wat toetsen en deadlines. Dan zit jaar één van mijn opleiding erop, yess, en dan gaan we nog even werken en dan echt even vakantie houden. Echt even twee weken rust pakken en alles laten bezinken. Om vervolgens weer te knallen in een volgend studiejaar en de therapie.

oh dan is die strakjes in de pocket en dan komt je vakantie alweer een stuk dichterbij...ff lekker niksen of juist dingen doen waar je al die tijd geen tijd voor had en dan met frisse moed het nieuwe schooljaar in

Ons advies is maximaal genieten van alles, dat proberen wij ook altijd

 

Hier op het forum heb je ons inziens alles wel duidelijk kunnen verwoorden en ben je mondig dus we hopen ook dat je bij de therapie aan de bel trekt als iets niet duidelijk is of tegen je gevoel in gaat. Communicatie is nu eenmaal belangrijk om elkaar goed te kunnen begrijpen en het maximale er uit te halen.

Oeh, dat beschouw ik wel als een compliment. In real life zeggen mensen zo vaak dat ik stil, verlegen en serieus ben, iets te realistisch, maar wel een doorzetter en positief. Aan het begin was ik hier op het forum ook wat stiller en niet zo mondig, maar ik heb me hier ook weten te ontwikkelen en meer open durven stellen en een plekje in nemen. 

het is ook bedoeld als compliment, dus steek het lekker in the pocket.

We snappen dat er een verschil is tussen in het openbaar spreken voor een groep, zeker als je onverwacht iets gevraagd wordt en het formuleren van een reactie, maar nog steeds moet kennis hebben of weten waar je iets opzoekt, dan zo opschrijven zodat die ander waar het voor bedoeld is het begrijpt en zo verder. Het is ook een kwestie van vertrouwen. Op een gegeven moment heb je vaak genoeg bewezen dat je het kunt en hoef je je er minder zorgen om te maken en voel je je comfortabeler en sterker en als je een keer iets niet weet kun je dat ook zeggen en dan is er nog geen man overboord, toch?

 

 bijvoorbeeld bij het sporten zijn we best wel competitief en dan komt het beest in ons naar boven haha. Wij zijn ook meer nachtdieren dan mensen voor overdag

Haha, dus toch…. na het douchen heb je waarschijnlijk van die roze/rode wangetjes en met netjes gekamde haren heb je dus een soort wolf in schaapskleren, (maar uiteindelijk wel een lieve wolf), maar niet een vos die zijn streken verliest.. zie: (ze moest eens weten wat we allemaal uitspoken)

wij zijn geen gemene wolven, dat klopt, maar wel vasthoudend en mensen die ons niet goed kennen kunnen wel eens verbaasd zijn over ons fanatisme, maar als de wedstrijd voorbij is is dat ook snel weer weggezakt

 

We stellen onze boom ter beschikking voor dat doel. Lief hè

Zekers!! Altijd mooi om van jullie familie/gezin en de band te lezen. Daar zijn jullie echt mee gezegend!

zeker, wij zijn lucky basterd met zulke lieve broertjes en zus en familie en vrienden. Dat beseffen we ook, want we weten waar 3 van onze broer(tje)s vandaan komen voordat ze bij ons kwamen

 

Je hebt wel in de gaten dat twin en ik ons prima zelf bezig kunnen houden :upside_down:

Dat werd me al vrij snel duidelijk:)

je gooit er 10 cent in en je krijgt antwoord voor een euro en dan nog dubbelop

 

In die twee weekjes kun je ook leuke dingen doen en ontspanning zoeken. Hopelijk werkt het weer daar ook aan mee. Ja, als je eenmaal in de zorg zit kun je dat niet zo maar loslaten. Dat merk en we wel aan opa en oma die allebei als specialist in het ziekenhuis werken

Dat klopt en dat is ook zeker mijn plan. Eigenlijk heb ik al weer teveel ideeën voor twee weken, zucht. Maar ik ga volop genieten van mijn twee weken vakantie, want ik heb al zooo lang geen echte vakantie meer gehad. Soms wel een weekje vakantie van school, maar ik had altijd nog werk en opdrachten. Als je dan bedenkt dat je voorheen 6-8 weken vakantie had, jeetje, dat is echt pittig laaaaang.

je kunt ideeën af en toe ook gewoon parkeren ergens in je hoofd of er snel ff een korte notitie van maken en er later weer mee aan de gang gaan, maar ik denk wel dat ik een beetje snap hoe het bij jou werkt en dat hebben wij ook wel:  als we ergens zijn zien we altijd wel dingen waarvan we denken dat die beter of anders kunnen, maar gelukkig laten we dat niet overheersen, maar in onze hersenpan gebeurt altijd wel wat. Daarnaast kunnen we supergoed relaxen en niks anders doen dan bijvoorbeeld een vogel te volgen hoe die door de lucht vliegt en landt en weer opstijgt enzo, ook wel cool

 

we voelen met je mee en wensen je vanaf de duinen met zich over de zee en de wind door ons haar, oh das niet aardig zegt twin, er zijn mensen die niet het geluk hebben dat ze op het strand kunnen liggen en hij heeft gelijk, maar we liggen er dus nog wel

Van mij mag je het best zeggen, ik begrijp wel wat twin bedoelt, maar ja jullie zijn daar eenmaal, dus je kunt ook niet doen alsof het er niet is. Lekker genieten hoor!

gelukkig maar dat je daar geen moeite mee hebt

 

oh jee, we voelen met je mee iig succes met je toets

Thankss! Nu ff doorbikkelen en dan kan ik straks ook lekker chillen op het strand:sunglasses:

zo is het, jouw vakantie komt elke minuut dichterbij

 

Voor jullie heb ik nog een quote, ik vind hem zeer toepasselijk, zowel qua  quote als de scheikunde

 

wow, hahahaha, wat een vondst, we vinden 'm g e w e l d ig  en twin heeft 'm net uitgeprint en op de muur geplakt bij de rest van de foto's en diploma's en alles wat Blue, Pin, Kenshin en Gebruiker c allemaal in de afgelopen jaar ofzo hebben gemaakt.

De diagnose is gesteld na grondig onderzoek door medisch deskundige Simply Me:, M&M's en twin hebben teveel protonen en stralen daarom positiviteit uit. Gelukkig gaan we dit jaar niet vliegen, want anders slaan die poortjes op het vliegveld op tilt

 

 

Groetjes,

M&M's en  twin :wink:

Reageer