ik ga hier weg


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi lieve forum gebruikers

ik ga van het forum af.
zo m'n topic is klaar 🤔 nee he? zo ben ik niet. ik moet altijd wat meer zeggen…

hier op forum heb ik hele bijzondere tijden mee mogen maken. veel steun mogen krijgen. en het ging hier echt met vallen en opstaan. en mede dankzij jullie ben ik elke x weer opgestaan.

dankzij dit forum heb ik toch hele mooie dingen geleerd. er zijn bvb altijd mensen die naar je willen luisteren als je het even moeilijk hebt, als offline en online.

ik wil zo veel zeggen, ik kan zo veel zeggen maar eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat mijn topic (lastige situaties in mijn leven) rond is en afgesloten kan worden. waardoor ik het forum ga verlaten met veel moeite. ik ben het al een tijdje van plan en nu komt de tijd.

geen zorgen ik blijf hier nog 2 weekjes of zo dus doe rustig aan als je nog iets wilt zeggen. 

ik wil trouwens wel even iets aan iedereen mee geven voor de laatste x;
wees je zelf en wees niet bang voor ander mans mening. het doet er toe hoe jij je voelt en wat jij wilt. 
en nog 1 dingetje; om hulp vragen mag! het is niet laf, het is juist sterk. vergeet dat nooit!

 

groetjes blue 


426 reacties

Maar @Blue  en @M en Ms  en Twin en luca,

 

Ik ga wel alvast zeggen dat ik rond 02.05 ga, want dan is mijn dienst er deels op. En dan staat er ongeveer een taxi voor mij klaar om mij naar huis te brengen, lekker weer een uurtje naar huis😅😂. Maar goed. 

Dus als je een taxi ziet die zwart is en Mercedes en er zit een man in die ongeveer 2 meter is en een baardje. Dat kan ik goed zijn haha.

 

Groetjes Gebruiker c 

ok, Luca heeft de gordijnen al open gedaan, maar we weten niet of je via België naar huis rijdt, dus kun je een percentage geven van die kans, want anders kan ie  de gordijnen beter weer dicht doen ivm met de global warming, snappie :joy:

 

Ik denk wel dat we je hadden gespot hoor, zwarte Mercedes taxi's zijn er niet zo veel in Europa, net als guys met een baardje haha

 

Maar goede reis naar huis en tot een volgende keer, zeg ik maar alvast namens iedereen hier

 

Btw, hoeveel hits zou je krijgen als je deze omschrijving aan de politie zou geven als ze iemand met die beschrijving zouden moeten zoeken haha

 

M, L, T

 

Ik ga wel alvast zeggen dat ik rond 02.05 ga, want dan is mijn dienst er deels op. En dan staat er ongeveer een taxi voor mij klaar om mij naar huis te brengen, lekker weer een uurtje naar huis😅😂. Maar goed. 
 

ooh dan zeg ik alvast doei 

doei lieve Blue,  en natuurlijk ook de lieve M en Ms en Twin en Luca.🙂✌👋

 

Dus als je een taxi ziet die zwart is en Mercedes en er zit een man in die ongeveer 2 meter is en een baardje. Dat kan ik goed zijn haha.

 

nou ik denk niet dat je langs mijn achtertuin kan rijden 🤔 want daar tegen over staan ook huizen dus ne ik ga het nu niet zien. En normaal gesproken lig ik om deze tijd te slapen 

haha snap ik. 

 

nou mijn dienst zit er grotendeels op, ik ga vast mn spullen pakken en dan staat de taxi er alweer 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Nou moet je ze alleen nog maken, maar ik weet nu al dat ze heel mooi zullen worden

nou dat kan je wel aan mij over laten lijkt me 🤔

 

ik snap de keuze van dit lied goed. Ik kan me hier inderdaad ook erg goed in vinden.

als jij ooit tijd hebt voor een serie is denk ik die serie iets voor jou. Nouja eigenlijk voor iedereen. Het gaat over een middelbareschool en ja daar komen allerlei mensen in voor met struggles. Ook een gay jongen die een andere gay jongen helpt na een ernstig ongeluk. Dus misschien is dat ook iets voor jou MenMs en Twin 🤔 bedenk ik me net 

 

 

 

Nou ik vind het tijd voor het 2de liedje

Weetje waarom? De gene die zij dat die ook op spotify stond stuurde net een snap dus hier komt de volgende haha 

Nou dit liedje betekend ook heel veel voor mij. Het gaat in mijn ogen over keuzes maken. Het net anders volgens de serie waar die gemaakt is. Maar hey, ik heb me eigen draai gemaakt aan het lied. MenMs en twin kunnen zich misschien minder in dit lied vinden als Pin, gebruiker C of Simply Me. Het gaat over keuzes maken als je niet goed in je vel zit. En altijd als ik dit nummer luister weet je gewoon dat je niet de enigste bent die deze gevoelens hebt. Dit lied maakt me vaak rustig op zware/diepe momenten. Ik heb lang getwijfeld of ik dit nummer zou delen. Want de tekst kan ook heel negatief gevonden worden. En dat wil ik natuurlijk niet. Als je wilt weten uit welke serie die komt moet je het zelf uit zoeken. Want de serie heeft geen indruk gemaakt op 3 afleveringen na. Waar dit liedje dus in voor kwam. 
 

Groetjes blue 

we vinden het wel een goed verhaal wat je erbij verteld, dus ik kan me voorstellen dat het daardoor een extra lading krijgt. Je moet gewoon je eigen uitleg geven aan een liedje als dat voor jou 'beter’ is. Soms zijn nummers wel geschreven vanwge een gebeurtenis in het leven van de liedjesschrijver, maar dat wil niet zeggen dat je het liedje niet meer op jezelf van toepassing mag laten zijn of hoe zeg je dat. nou ja, je begrijpt me vast wel. oh, je hoeft niet dezelfde betekenis er aan te geven als de schrijver, dat wilde ik net nog erbij zeggen.

We gaan 'm zo ff afspelen

 

M,L,T

 

Dus als je een taxi ziet die zwart is en Mercedes en er zit een man in die ongeveer 2 meter is en een baardje. Dat kan ik goed zijn haha.

nou ik denk niet dat je langs mijn achtertuin kan rijden 🤔 want daar tegen over staan ook huizen dus ne ik ga het nu niet zien. En normaal gesproken lig ik om deze tijd te slapen 

haha snap ik. 

 

ooh ik heb nog een mooie beschrijving voor jou om mij te vind. Als je ooit een dwerg ziet van +/- 1,60 met een blauwe koptelefoon en waarschijnlijk een blauwe pet op dan zou ik het vast en zeker zijn 😂 die vooral niet wilt opvallen. Dan moet je me zeker aan spreken. En als ik je negeer ben ik 100% zeker 🤣

 

 

doei lieve Blue,  en natuurlijk ook de lieve M en Ms en Twin en Luca.🙂✌️👋

Je ziet me morgen op de latere verschijnen reacties nog wel. En mijn laatste reactie hier. 
 

 

Maar @Blue  en @M en Ms  en Twin en luca,

 

Ik ga wel alvast zeggen dat ik rond 02.05 ga, want dan is mijn dienst er deels op. En dan staat er ongeveer een taxi voor mij klaar om mij naar huis te brengen, lekker weer een uurtje naar huis😅😂. Maar goed. 

Dus als je een taxi ziet die zwart is en Mercedes en er zit een man in die ongeveer 2 meter is en een baardje. Dat kan ik goed zijn haha.

 

Groetjes Gebruiker c 

ok, Luca heeft de gordijnen al open gedaan, maar we weten niet of je via België naar huis rijdt, dus kun je een percentage geven van die kans, want anders kan ie  ie de gordijnen beter weer dicht doen ivm met de global warming, snappie :joy:

haha de kans is best groot, want ik ben momenteel nu ook in België 😄😅🤭. Dus ik zal daar zeker langskomen denk ik.  Maar doe wat voor jou het fijnste is haha. 

 

Ik denk wel dat we je hadden gespot hoor, zwarte Mercedes taxi's zijn er niet zo veel in Europa, net als guys met een baardje haha

haha,  ik dacht dat het vaak e-klasses zijn of c-klasses. Ja klopt er zijn er veel, maar er zijn er niet veel waar er vaak 2 achter elkaar rijden op dit tijdstip haha. En ja, een man van ongeveer 2 meter en een baardje zie je vast wel. En nou al helemaal met mijn felle kleding die ik normaal gesproken nooit draag haha.

Maar goede reis naar huis en tot een volgende keer, zeg ik maar alvast namens iedereen hier

bedankt!  Dat zal vast goedkomen.  Bedankt.  Tot de volgende keer. 

Btw, hoeveel hits zou je krijgen als je deze omschrijving aan de politie zou geven als ze iemand met die beschrijving zouden moeten zoeken haha

haha, ik denk best veel , maar als je erbij zet dat ik 16 ben dan zullen ze niet zo'n groot bereik hebben, want ja ik ben volgens andere , niet de doorsnee 16 jarige ( zo zie ik er niet uit)  haha. En met mijn zware stem komt dat ook wel goed als je dat erbij zet.  Haha .

dus ik ga denk er maar vantussen ,mijn taxi is er namelijk dus. Fijne avond nog en weltruste, tot later.

Moet er btw morgen gelukkig om 07.30 uit, dus dat valt mee, misschien zie je me nog op de voorbij gaan haha, trouwens  ik heb een zwarte haarkleur @M en Ms 

 

M, L, T

Groetjes Gebruiker c 

Fijne avond en weltruste! 

 

Tot morgen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

@Gebruiker c ,

 

goede reis en slaap lekker en tot de volgende

 

M,L,T

Joejoe ✌👋

 

Groetjes Gebruiker c 

Fijne avond en weltruste! 

welterusten lieve gebruiker c

 

eh twin 🤔 zit jij aan mijn afspeel lijst? Er staat een K3 liedje op 🤔 terwijl ik toch echt m’n forum afspeellijst zat te luisteren. Uitleg, alle liedjes die ik ooit beluisterd heb door jullie staan er op haha en deze 2 liedjes van vanavond. en de liedjes van kenshin en die van pin moet ik er nog in zetten 

 

Laat je weten wat je van het liedje vind? M en Ms en Twin & Luca natuurlijk 

 

 

  

Fijne avond en weltruste! 

welterusten lieve gebruiker c

 

eh twin 🤔 zit jij aan mijn afspeel lijst? Er staat een K3 liedje op 🤔 terwijl ik toch echt m’n forum afspeellijst zat te luisteren. Uitleg, alle liedjes die ik ooit beluisterd heb door jullie staan er op haha en deze 2 liedjes van vanavond. en de liedjes van kenshin en die van pin moet ik er nog in zetten 

 

Laat je weten wat je van het liedje vind? M en Ms en Twin & Luca natuurlijk 

hoi, 

we hebben net geluisterd naar Maya Matlin//Last Exit//Lyrics en we vonden haar stem gelijk mooi en de tekst ook. We 'm zo nog wel een paar keer afspelen, maar op zich is het wel een liedje wat twin en ik mooi vinden. Luca is ook (bijna)  om

 

Is er ook een langere versie van of is ie gewoon zo kort?

 

Oh die K3 had ik een keertje in een reactie aan Pin gestuurd, omdat twin en ik daar vroeger altijd dansjes op deden. Ik weet niet welke ik precies had gestuurd, maar het waren geloof ik 2 K3 liedje.

 

Btw, wel grappig om zo'n hele playlist te hebben, want ik heb in de afgelopen jaren best veel liedjes gepost op KT

 

M&M's en Twin en Luca

Nou M en Ms en de rest 

 

ik denk dat ik ook maar naar bed toe ga. 
begin nu in eens moe te worden. Dus ja. 
Ik zie morgen jullie reactie met alles ff na kijken of ik niks over het hoofd heb gezien. Ik moet toch 3 uur heen en 3 uur terug reizen naar een vriendin. En dan ben ik daar 3 uur 😂 mooi in evenwicht. ach ik het er voor over. Tot morgen over dag hopelijk met me laatste officiële bericht 😊
 

slaap lekker alle 3

 

 

ooh hahah hij is er

 

we hebben net geluisterd naar Maya Matlin//Last Exit//Lyrics en we vonden haar stem gelijk mooi en de tekst ook. We 'm zo nog wel een paar keer afspelen, maar op zich is het wel een liedje wat twin en ik mooi vinden. Luca is ook (bijna)  om

 

haha het is idd een echt gevoels liedje. 
 

Is er ook een langere versie van of is ie gewoon zo kort?

nee jammer genoeg niet, ik luister hem vaak 2/3 x achter elkaar. Want hij is idd heel kort. 
 

Oh die K3 had ik een keertje in een reactie aan Pin gestuurd, omdat twin en ik daar vroeger altijd dansjes op deden. Ik weet niet welke ik precies had gestuurd, maar het waren geloof ik 2 K3 liedje.

ja maar ik heb die er bewust nooit ingestopt haha. Maar ik was blijkbaar al zo lang klaar met deze afspeel lijst dat hij liedjes ging verzinnen zeg maar 😂 het was iets met ballonnen of zo idk 

 

Btw, wel grappig om zo'n hele playlist te hebben, want ik heb in de afgelopen jaren best veel liedjes gepost op KT

ja ik zou zeggen ga …………….. die op spotify volgen maar nee sorry hij staat prive en ja ik mag me naam niet geven 🤷‍♂️
 

 

Hi Blue,

 

wij hebben een geweldige  avond en nacht gehad, eerst met Luca en toen nog eens met jou en iedereen die hier langs is geweest.

 

Vanmorgen zaten we er nog een beetje mee dat we er misschien niet bij konden zijn en dat je dan een niet zo leuk afscheid zou hebben (niet omdat wij zo gezellig zijn, maar gewoon jeweetwel), maar we waren blij dat er vanaf het begin toch steeds forummers langs zijn gekomen en de één bleef wat langer als de andere, maar dat gaf ons al een goed gevoel toen we ons hier bij aan mochten sluiten en wij vonden het heel leuk om jou op deze manier nog een beetje beter te leren kennen.

 

Dat wilden wij je gewoon even zeggen.

 

Dus dankjewel hiervoor en we hopen ook dat jij het tot nu leuk hebt gehad.

 

Btw we hebben een 4 minuten versie gevonden en zijn die nu aan het luisteren. Mooi liedje en goede smaak heb jij :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's, Twin en Luca

  

 

ooh hahah hij is er

 

we hebben net geluisterd naar Maya Matlin//Last Exit//Lyrics en we vonden haar stem gelijk mooi en de tekst ook. We 'm zo nog wel een paar keer afspelen, maar op zich is het wel een liedje wat twin en ik mooi vinden. Luca is ook (bijna)  om

haha het is idd een echt gevoels liedje. 

dat is het zeker

 

 

Is er ook een langere versie van of is ie gewoon zo kort?

nee jammer genoeg niet, ik luister hem vaak 2/3 x achter elkaar. Want hij is idd heel kort. 

 

ik heb nieuw voor je:

 

 

 

Oh die K3 had ik een keertje in een reactie aan Pin gestuurd, omdat twin en ik daar vroeger altijd dansjes op deden. Ik weet niet welke ik precies had gestuurd, maar het waren geloof ik 2 K3 liedjes.

ja maar ik heb die er bewust nooit ingestopt haha. Maar ik was blijkbaar al zo lang klaar met deze afspeel lijst dat hij liedjes ging verzinnen zeg maar 😂 het was iets met ballonnen of zo idk 

haha

 

 

Btw, wel grappig om zo'n hele playlist te hebben, want ik heb in de afgelopen jaren best veel liedjes gepost op KT

ja ik zou zeggen ga …………….. die op spotify volgen maar nee sorry hij staat prive en ja ik mag me naam niet geven 🤷‍♂️

snap ik, maar sws bedankt voor alles wat je met ons gedeeld hebt. Jij hebt echt een plekje in ons hart en we vinden je heel speciaal. Dankjewel lieve Blue

 

  

Nou M en Ms en de rest 

 

ik denk dat ik ook maar naar bed toe ga. 
begin nu in eens moe te worden. Dus ja. 

goed plan, het is immers al bijna 3 uur……………

 


Ik zie morgen jullie reactie met alles ff na kijken of ik niks over het hoofd heb gezien.

is goed, rond de middag was je online geloof ik, toch, ik lees het wel even terug want ik zag dat je dat aan Simply Me had gepost  ergens

 

Ik moet toch 3 uur heen en 3 uur terug reizen naar een vriendin. En dan ben ik daar 3 uur 😂 mooi in evenwicht. ach ik het er voor over.

dat is een hele rit, maar het wordt vast gezellig met haar, dus geniet van elke minuut

 

Tot morgen over dag hopelijk met me laatste officiële bericht 😊

aan  alles komt een eind, maar dan is er ook weer een nieuw begin van iets anders….

 

slaap lekker alle 3

jij ook en tot later vandaag :sleeping:

 

Groetjes en een hug van ons allemaal,

Twin, Luca en M&M's

 

hey

 

wij hebben een geweldige  avond en nacht gehad, eerst met Luca en toen nog eens met jou en iedereen die hier langs is geweest.

 

fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad. dat heb ik ook allemaal dank zij de lieve formurs en vrienden die soms een appje stuurde. die ook om 1 uur nog online waren 🤔 vaag 

 

 

Ds dankjewel hiervoor en we hopen ook dat jij het tot nu leuk hebt gehad.

ik vond het zeker leuk. en helemaal dat jullie jij en gebruiker c vroegen naar mijn passie 🙈 procreate. is wel grappig op de laatste avond kom jullie er achter waar ik m'n hyper focus op heb dankzij dat ik autistisch ben 😅

 

 

 

Btw we hebben een 4 minuten versie gevonden en zijn die nu aan het luisteren. Mooi liedje en goede smaak heb jij :relaxed:

over het algemeen luister ik hardstyle haha 

maar als ik thuis ben luister ik dit soort muziek

 

 

ik heb nieuw voor je:

ooh top ik ga meteen kijken of deze versie op Spotify staat 🙃

 

 

snap ik, maar sws bedankt voor alles wat je met ons gedeeld hebt. Jij hebt echt een plekje in ons hart en we vinden je heel speciaal.

jullie hebben ook een speciaal plekje bij mij. 

 

en kt omdat dit het laatste bericht is vanavond/vanacht denk ik.

wil ik jullie bedanken dat jullie het toestaan dat we toch een soort gesprek mogen hebben met z'n alle om afscheid van elkaar te nemen. dankje wel daar voor. daarmee kan je het mooi afsluiten.

 

groetjes blue 

 

hey

 

natuurlijk ging mijn laatste reactie waar ik kt bedank verloren. of moet hij 2x gecontroleerd worden 😅

dus nu ff opnieuw. ik kan daar niet tegen. daarna ga ik slapen.

dinsdag kan ik de hele dag slapen dus dan haal ik het wel in 😉

 

wij hebben een geweldige  avond en nacht gehad, eerst met Luca en toen nog eens met jou en iedereen die hier langs is geweest.

fijn dat het een fijne avond was. oke rare zin maar goed 

 

Vanmorgen zaten we er nog een beetje mee dat we er misschien niet bij konden zijn en dat je dan een niet zo leuk afscheid zou hebben (niet omdat wij zo gezellig zijn, maar gewoon jeweetwel), maar we waren blij dat er vanaf het begin toch steeds forummers langs zijn gekomen en de één bleef wat langer als de andere, maar dat gaf ons al een goed gevoel toen we ons hier bij aan mochten sluiten en wij vonden het heel leuk om jou op deze manier nog een beetje beter te leren kennen.

nou gelukkig is het goed gekomen 😉 en het was zeker gezellig. het was een 1na laatse pagina van dit hoofdstuk morgen schrijf ik de laatste 🙃

 

 

Btw we hebben een 4 minuten versie gevonden en zijn die nu aan het luisteren. Mooi liedje en goede smaak heb jij :relaxed:

ja das intersant 🤔 overprikkelde blue heeft een andere smaak muziek die ik voor me zelf hou haha. maar als ik rustig ben een m'n omgeving is rust dan luister ik zulke muziek. 

 

 

ik heb nieuw voor je:

fijn, alleen jammer dat ie niet op Spotify staat. naja via kort zoeken niet. maar ik ga later veder kijken. 

 

 

snap ik, maar sws bedankt voor alles wat je met ons gedeeld hebt. Jij hebt echt een plekje in ons hart en we vinden je heel speciaal.

jullie hebben een speciale plekje

 

 

is goed, rond de middag was je online geloof ik, toch, ik lees het wel even terug want ik zag dat je dat aan Simply Me had gepost  ergens

nou ik kom tussen 10:30-13:30 dit topic na lezen. en de gemiste reacties beandworden en rond 19:30 als ik een gesprekje met Emma heb gehad ga ik hier me afscheids bericht plaatsen. want als het goed is hebben we dan van 1 organisatie reactie of ze plek hebben. 

 

 

dat is een hele rit, maar het wordt vast gezellig met haar, dus geniet van elke minuut

zeker en het fijnste is. zij heeft eetproblemen gehad en weet dus hoe ze me kan stimuleren zonder me te dwingen zeg maar. 

 

kt dit is het laatst bericht van ons afscheid "feestje". ik wil jullie bedanken dat dat mag. want zo kan ik het beter en mooier afsluiten. dus bedankt daarvoor 

 

groetjes blue

Goedemorgen,

Het waren slechts ± 87 reacties om terug te lezen, maar dan ben ik ook weer bij.😊

Respect voor De Kindertelefoon als ze al tijd gemodereerd hebben (ik weet niet of dat een werkwoord is)

Blue, je liedjes ga ik vandaag luisteren. Dan kom ik er nog op terug. Dus ergens voor vanavond.

Verder fijne dag allen!

later post ik misschien wat meer inhoudelijk.

Groetjes,
Simply Me

 

Hey lieve Blue,

 

Ik was gister inderdaad niet meer wakker. Op een of andere manier heb ik zowel jouw afscheidsfeestje als die van Pin gemist, helaas. Maar ik zie dat ik nog op tijd ben en dat je account nog niet verwijderd is. 

Dus dacht ik nog even een laatste bericht achter te laten.

Ik wens je het beste toe en ik hoop dat je snel genoeg een thuis vindt! Bedankt voor al je helpende reacties op het forum!

Ik heb ook geen goede liedjes of een goede quote, dus doei Blue, het ga je goed!

 

Anoniempje 

Hoi Blue :)

Ik was er gisteren niet. Ja, me moeder wou persë gisteren met mij Yahtzee spelen dus ik kon geen afscheid nemen. Gelukkig ben je er vandaag nog dus dan kan ik nu alvast zeggen: ik wens je een mooie toekomst, hopelijk krijgen we snel Corona onder controle, en ik ben blij dat je ook zonder het forum ondersteuning hebt. Ik heb zoals Anoniem06 niet echt quotes (behalve over Covid-19 maar daar zoek je denk ik niet naar) en liedjes.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Blue,

 

Een afscheidsquote voor jou, van Lao Tse (een Chinese filosoof):

” Wat een rups het einde noemt, noemt de rest van de wereld een vlinder”

het allerbeste!

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

 

hey allemaal, 

 

Hebben jullie fijn geslapen?

Ik namelijk wel, ik had die 3 uurtjes echt even nodig haha. 

Lieve Blue,  ik denk dat we elkaar nog wel zullen spreken vanavond tenminste,  dat hoop ik.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

EDIT : super lief dat Mariska nog een leuk en lief berichtje stuurt. Ook super lief dat ze gisteren heeft gemodereerd! 

Mariska,  hartelijk bedankt voor je hulp!

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey,

Jahoor, ik heb wel prima geslapen.
Alleen beetje kort.
Maar ik zit best fris en fruitig op werk😀
Inderdaad heel erg bedankt Kindertelefoon!!

Groetjes,
Simply Me

 

Reputatie 2
Badge +3

doei

Reageer