ik ga hier weg


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi lieve forum gebruikers

ik ga van het forum af.
zo m'n topic is klaar 🤔 nee he? zo ben ik niet. ik moet altijd wat meer zeggen…

hier op forum heb ik hele bijzondere tijden mee mogen maken. veel steun mogen krijgen. en het ging hier echt met vallen en opstaan. en mede dankzij jullie ben ik elke x weer opgestaan.

dankzij dit forum heb ik toch hele mooie dingen geleerd. er zijn bvb altijd mensen die naar je willen luisteren als je het even moeilijk hebt, als offline en online.

ik wil zo veel zeggen, ik kan zo veel zeggen maar eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat mijn topic (lastige situaties in mijn leven) rond is en afgesloten kan worden. waardoor ik het forum ga verlaten met veel moeite. ik ben het al een tijdje van plan en nu komt de tijd.

geen zorgen ik blijf hier nog 2 weekjes of zo dus doe rustig aan als je nog iets wilt zeggen. 

ik wil trouwens wel even iets aan iedereen mee geven voor de laatste x;
wees je zelf en wees niet bang voor ander mans mening. het doet er toe hoe jij je voelt en wat jij wilt. 
en nog 1 dingetje; om hulp vragen mag! het is niet laf, het is juist sterk. vergeet dat nooit!

 

groetjes blue 


426 reacties

Blue je leeft nog gelukig!

oké ik snap deze opmerking maar vond hem wel ff gek... 

 

ik ga je miss man,,, je kent mij wss niet maar ik ben al een jaar actief op dit forum had alleen nooit n acc….

ja oké ik herken wel je gebruikersnaam 🤔 of is dat een andere. Ach als jij denkt dat ik je niet ken. Moet dat maar zo zijn 🤷‍♂️ Want ik ben de afgelopen maandjes niet zo online 

@justtalking ,

 

goeie handtekening heb jij haha

 

M&M's, Twin en Luca in da house

ik ben nog lang niet moe haha

 

hey

 


 

oke mooi die handleiding

valt wel mee want je hebt 

wacht heel even er staat een raar liedje op 🤔

ooh je hebt een functie dat je het armpje kan verplaatsen. 
 

Apple is niet mijn beste kant dus ik wist ff niet hoe je kan tekenen op een foto dus ff een nieuw tekening aan gemaakt 😂


Kijk je klikt op dat tekentje en je maakt een sircel om Pikachu’s arm. Wel wat mooier natuurlijk 😉

En dan; klik ik op copy en dan

En dan op het pijltje want dan kan je hem verplaatsen en draaien. En zo heb ik het gedaan. Het was vooral knip en plak werk 🙃 als je weet hoe het moet 🙈 en tot vandaag wist ik ook nog niet hoe het moest ik wist dat het kon maar hoe was onduidelijk. 

 

hoeveel verschillende plaatjes moest je maken voor jouw gift?

ehm tel de groepen zou ik zeggen 🙈 ik heb het veel vaker op nieuw gedaan. En dan moet je bedenken dat iedereen voorzich telt en sorry @Gebruiker c jij zwaait niet omdat ik jou nog niet kan tekenen haha. 
 

haha ook leuk om Luca iets te leren 😊

 

Geen probleem joh,  

@M en Ms  weetje wat het is, ik ben nogsteeds in call haha😂nou ja, heb net ondertussen een paar pallets weg gebracht en een lading gedaan dus ja, ik ben er nog wel ff

wow, wat een goed programma en wat knap dat je dat allemaal vandaag hebt gemaakt

nou ik had dit idee dus al een tijdje in m’n hoofd en het moest op 1 of andere hier kunnen plaatsen. Als ik het via een rare manier in m’n galerij plaats kan ik het hier naar toe plaatsen. Maar als ik een echt gift bestand doe niet. Maar als ik een programma doe die ik niet ken kan het wel 

 

en dan voor elk poppetje apart, wat een werk, maar ja, als je het eenmaal weet dan is het wel te doen

zeker als je weet voor wie je het doet hè, maar hey kijk is even naar jullie afscheid cadeautje 😉 daar heb ik het begin van. 
 

 

Luca vindt het ook leuk om erbij te zijn, de sfeer tussen ons heeft vanavond echt een boost in de goede richting gehad. Het was spannend in het begin en er is een soort deken/last van ons afgevallen, das wel fijn

dat is fijn. Soms is het ook fijn om over iets anders te praten dan jullie zelf dan kan de sfeer ook al 10x makkelijker maken. ik ben allang blij dat ik vandaag niemand bij m’n voeten eind heb liggen 😂 m’n beste vriend was er bij bij Pins afscheid


 

Als er iemand moe wordt en wil gaan slapen moet ie 't maar zeggen. Wij zitten nog vol energie, maar jullie zijn hier al uren bezig…

ooh nee hoor, er zitten 3 monster blikjes in mij en normaal gesproken drink ik water dus ik verga van de energie 🤣

 

M en Ms? ik vind t eig wel leuk om ff te kletsen is da goed? dat maak ik even een klets topic haha

 

Dat is toch ook gezellig Blue, lekker knus bij je voeten eind haha

 

@M en Ms  weetje wat het is, ik ben nogsteeds in call haha😂nou ja, heb net ondertussen een paar pallets weg gebracht en een lading gedaan dus ja, ik ben er nog wel ff

ok, zorg je wel dat die pallets bij de goede afnemer terecht komen, anders heb je het de rest van de week extra druk

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

 

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Dat is toch ook gezellig Blue, lekker knus bij je voeten eind haha

 

Als of het een hond is 🤔 want als hij iets doet wat niet mag zeg ik. Nee …. niet doen! Pas er op! 
dus naja kijk maar wat je gezellig vind. En dan probeert hij ook af en toe een stink poot in m’n gezicht te douwen 😂 nou nee liever niet als hij van 7 tot 6 heeft gewerkt 😅

M en Ms? ik vind t eig wel leuk om ff te kletsen is da goed? dat maak ik even een klets topic haha

 

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT toegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

 

KT is goed voor ons en dat willen we ook respecteren, maar hier kan ik wel af en toe een kort antwoord geven op een vraag

 

M&M's

@M en Ms  weetje wat het is, ik ben nogsteeds in call haha😂nou ja, heb net ondertussen een paar pallets weg gebracht en een lading gedaan dus ja, ik ben er nog wel ff

ok, zorg je wel dat die pallets bij de goede afnemer terecht komen, anders heb je het de rest van de week extra druk

oh ja joh, dat gebeurt zeker, ik ben heel secuur in dat opzicht haha

mijn baas zei letterlijk.  Daar kunnen je collega's nog een puntje aan zuigen. (Wel leuke uitdrukking)  dus dat komt altijd wel goed. Daarnaast, ik zit hier nog momenteel met 60 andere mensen. En even voor de duidelijkheid,  we houden 1.5 meter afstand , meer zelfs, en we zitten in een loods nu die op dit moment ongeveer 68.500 m² telt . Wel prima , daarnaast . Er komen ook steeds vrachten. En nu ook grote LZV vrachten.

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

 

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Groetjes Gebruiker c 

ok, zorg je wel dat die pallets bij de goede afnemer terecht komen, anders heb je het de rest van de week extra druk

daar komen ze meestal sneller achter dan een week hoor. Bij ons meestal op de zelfde dag nog. Dus ik denk bij @Gebruiker c ook 

 

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Ey gebruiker c wanneer ben jij aan de beurt 😂

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT oegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

hebben jullie ook gezien dat een kt persoon af en toe een klavertje 🍀 geeft 🤔

dat viel me anderhalve pagina terug op haha. dat vind ik ook wel mooi 
 

ik heb zeker respect voor alle mederators en iedereen die achter de chat en de telefoon zitten. Ze proberen ons toch weer elke x te helpen. En houden dit een veilige en fijne omgeving. Maar daar zeg ik morgen wel nog wat over denk ik. naja vandaag maar dan over een paar uur 😂

komt er weer ééntje

 

  

wow, wat een goed programma en wat knap dat je dat allemaal vandaag hebt gemaakt

nou ik had dit idee dus al een tijdje in m’n hoofd en het moest op 1 of andere hier kunnen plaatsen. Als ik het via een rare manier in m’n galerij plaats kan ik het hier naar toe plaatsen. Maar als ik een echt gift bestand doe niet. Maar als ik een programma doe die ik niet ken kan het wel 

okè, het is echt goed gelukt, zo zie je maar wat je allemaal voor elkaar krijgt, maar ja,we weten al dat je een doorzetter bent en dat heb je nu ook maar weer eens aangetoond

 

 

en dan voor elk poppetje apart, wat een werk, maar ja, als je het eenmaal weet dan is het wel te doen

zeker als je weet voor wie je het doet hè, maar hey kijk is even naar jullie afscheid cadeautje 😉 daar heb ik het begin van. 

 

wow, het is de omgekeerde wereld, wij zouden zo'n mooi cadeau voor jou moeten maken als afscheid en jij doet dat voor ons, dankjewel

Die poster krijgt een mooi plekje in onze nieuwe kamer en Twin had het erover om die gift als screensaver te gebruiken als het kan en als jij het goed vindt

 

 

Luca vindt het ook leuk om erbij te zijn, de sfeer tussen ons heeft vanavond echt een boost in de goede richting gehad. Het was spannend in het begin en er is een soort deken/last van ons afgevallen, das wel fijn

dat is fijn. Soms is het ook fijn om over iets anders te praten dan jullie zelf dan kan de sfeer ook al 10x makkelijker maken. ik ben allang blij dat ik vandaag niemand bij m’n voeten eind heb liggen 😂 m’n beste vriend was er bij bij Pins afscheid

 

we zijn wel blij nu en dit is zeker een leuke afleiding, er wordt hier gelachen en het is weer zoals vroeger qua sfeer enzo, de rest komt later wel, we blijven hier slapen en we hebben morgen vrij genomen, dus hebben ook tijd om morgen nog ff te posten en te lezen enzo

 

 

Als er iemand moe wordt en wil gaan slapen moet ie 't maar zeggen. Wij zitten nog vol energie, maar jullie zijn hier al uren bezig…

ooh nee hoor, er zitten 3 monster blikjes in mij en normaal gesproken drink ik water dus ik verga van de energie 🤣

 

haha, zolang je nog niet door je kamer stuitert is het goed

 

Wij vinden het heel gezellig hier met jou en iedereen die verder post

 

Groetjes,

Luca, Twin en M&M's

 

@justtalking 

 

ik ben nog lang niet moe haha

ja jij kan uitslapen omdat het vakantie toch?

 

M,T,L

ok, zorg je wel dat die pallets bij de goede afnemer terecht komen, anders heb je het de rest van de week extra druk

daar komen ze meestal sneller achter dan een week hoor. Bij ons meestal op de zelfde dag nog. Dus ik denk bij @Gebruiker c ook 

klopt,  ik ben vaak dan nog zo'n persoon die alles drie dubbel checkt. 

en daarnaast, ik heb geen zin in een schadeclaim omdat het of is beschadigd,  of kwijt is , of telaat geleverd is.

daarnaast ben ik nu ook hogere functie dus ja, meer verantwoordelijkheid dan ik al had en daarnaast ook, als er wat fout gaat, komt het op mijn bordje terrecht.  En natuurlijk ook ban wat andere.

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Ey gebruiker c wanneer ben jij aan de beurt 😂

haha, geen idee, ik heb schijnbaar een sterke blaas ofzo haha, want ik drink best veel water maar ik kan toch lang wachten voordat ik moet plassen haha

 

Groetjes Gebruiker c 

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT oegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

hebben jullie ook gezien dat een kt persoon af en toe een klavertje 🍀 geeft 🤔

dat viel me anderhalve pagina terug op haha. dat vind ik ook wel mooi 
 

ik heb zeker respect voor alle mederators en iedereen die achter de chat en de telefoon zitten. Ze proberen ons toch weer elke x te helpen. En houden dit een veilige en fijne omgeving. Maar daar zeg ik morgen wel nog wat over denk ik. naja vandaag maar dan over een paar uur 😂

Klopt, daar ben ik het helemaal mee eens.

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT oegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

hebben jullie ook gezien dat een kt persoon af en toe een klavertje 🍀 geeft 🤔

dat viel me anderhalve pagina terug op haha. dat vind ik ook wel mooi 

oh superlief, ik ga ff kijken wie het is/zijn, dan kunnen we die ff taggen en bedanken

 

ik heb zeker respect voor alle mederators en iedereen die achter de chat en de telefoon zitten. Ze proberen ons toch weer elke x te helpen. En houden dit een veilige en fijne omgeving. Maar daar zeg ik morgen wel nog wat over denk ik. naja vandaag maar dan over een paar uur 😂

je hebt gelijk

gelukkig mogen we dit doen en das ook wel het leukste voor @Blue , want dan kun je lekker veel sturen en is het niet saai

 

trouwens , wat goooeed (om met Martien Meijland te spreken)  dat je dat van die klavertjes hebt gezien :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's, Luca en Twin

hey 

 

 

okè, het is echt goed gelukt, zo zie je maar wat je allemaal voor elkaar krijgt, maar ja,we weten al dat je een doorzetter bent en dat heb je nu ook maar weer eens aangetoond

nou aangezien jullie nu met z’n 3en zijn hebben jullie leuke ideeën om als afscheidscadeau te gaan maken voor Emma en Loes. 2 aparte natuurlijk 

 

 

wow, het is de omgekeerde wereld, wij zouden zo'n mooi cadeau voor jou moeten maken als afscheid en jij doet dat voor ons, dankjewel

ja maar ik hou van creatieve dingen maken maar ik vind het niet leuk om te doen als ik er niemand mee blij kan maken dus ja 

 

Die poster krijgt een mooi plekje in onze nieuwe kamer en Twin had het erover om die gift als screensaver te gebruiken als het kan en als jij het goed vindt

tuurlijk dit is mijn achtergrond van m’n IPad 

 


want daar staan we met z’n “alle” op al had ik graag ook een tekenfilm personage van iedereen die op die kleurplaat stond. 
 

 

haha, zolang je nog niet door je kamer stuitert is het goed

zo ben ik ook als ik geen energie heb hoor. Maar wees gerust, ik ziet hier achter me iPad met me laptop voor me, en me telefoons op beide knieën en me knuffels om me heen haha. 
 

 

xx

Gebruiker C schreef:

daarnaast ben ik nu ook hogere functie dus ja, meer verantwoordelijkheid dan ik al had en daarnaast ook, als er wat fout gaat, komt het op mijn bordje terrecht.  En natuurlijk ook ban wat andere.

hoe hoger je functie hoe verder je naar beneden kan vallen , dus ja, beter hou je alles goed in de gaten

 

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Ey gebruiker c wanneer ben jij aan de beurt 😂

haha, geen idee, ik heb schijnbaar een sterke blaas ofzo haha, want ik drink best veel water maar ik kan toch lang wachten voordat ik moet plassen haha

ik denk dat Luca de volgende is :relaxed:

 

M, T, L

 

xx

Gebruiker C schreef:

daarnaast ben ik nu ook hogere functie dus ja, meer verantwoordelijkheid dan ik al had en daarnaast ook, als er wat fout gaat, komt het op mijn bordje terrecht.  En natuurlijk ook ban wat andere.

hoe hoger je functie hoe verder je naar beneden kan vallen , dus ja, beter hoe je alles goed in de gaten

klopt , dat is helemaal waar. Maar gelukkig heb ik een voordeel,  ik ben een van de meest oplettende personen op deze locatie. Dus dat komt wel goed, ik probeer ook vaak 3 stappen voor te zijn , in dat opzicht. Want ja, ik heb ook heel vaak gehad dat tijdsdruk niet altijd positieve werking heeft.

 

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Ey gebruiker c wanneer ben jij aan de beurt 😂

haha, geen idee, ik heb schijnbaar een sterke blaas ofzo haha, want ik drink best veel water maar ik kan toch lang wachten voordat ik moet plassen haha

ik denk dat Luca de volgende is :relaxed:

haha, zou het?

M, T, L

 

Groetjes Gebruiker c 

oh superlief, ik ga ff kijken wie het is/zijn, dan kunnen we die ff taggen en bedanken

nou dat is @Marieke, ik heb het ff uitgezocht 😊 ze heeft de 🍀 gegeven. 
Zij heeft mij meerdere keren in deze forum tijd willen helpen haha. Maar het kwam altijd verkeerd binnen haha. Maar toch heb ik nu veel respect voor Marieke. Elke x heeft ze het toch opnieuw geprobeerd haha. 

en nu zorgt ze dat wij een fijne afscheid kunnen houden. Hoe fijn en lief is dat. Ik heb ff in de kopieën van de topics die al verwijderd zijn wie er op hebben gereageerd, haha. 

 

 

Het is jammer dat ik geen foto kan sturen van wat ik nu aan het doen ben, want dat ziet er volgens mijn collega's vaak heel komisch uit haha . Een gozer van onderhand 2m (1.98m) met schoenmaat 50 . Die op zo'n heftruck zit, en in call en zijn telefoon in de houder van de heftruck. 

hier komt de volgende

 

  

 

okè, het is echt goed gelukt, zo zie je maar wat je allemaal voor elkaar krijgt, maar ja,we weten al dat je een doorzetter bent en dat heb je nu ook maar weer eens aangetoond

nou aangezien jullie nu met z’n 3en zijn hebben jullie leuke ideeën om als afscheidscadeau te gaan maken voor Emma en Loes. 2 aparte natuurlijk 

je bent echt goed met tekenen, dus zou je iets in die richting willen maken of wil je iets kopen, een aandenken ofzo, een sleutelhanger of iets anders dat ze dan kunnen gebruiken en dat ze dan ook een beetje jou ‘in de hand houden’, ja, ik schrijf maar wat in m'n hoofd komt

 

 

wow, het is de omgekeerde wereld, wij zouden zo'n mooi cadeau voor jou moeten maken als afscheid en jij doet dat voor ons, dankjewel

ja maar ik hou van creatieve dingen maken maar ik vind het niet leuk om te doen als ik er niemand mee blij kan maken dus ja 

wij zijn er superblij mee, dus dat zit wel goed, ik ga 'm ook ff naar mama  en onze zus sturen of heb je dat liever niet. Zij vinden jouw andere tekeningen ook zo mooi

 

 

Die poster krijgt een mooi plekje in onze nieuwe kamer en Twin had het erover om die gift als screensaver te gebruiken als het kan en als jij het goed vindt

tuurlijk dit is mijn achtergrond van m’n IPad 

ok cool

 

 


want daar staan we met z’n “alle” op al had ik graag ook een tekenfilm personage van iedereen die op die kleurplaat stond. 

 

das wel een hele mooie poster, met veel herinneringen en verhalen. Dan hebben we èn iets tastbaars en daardoor die mooie herinneringen

 

 

haha, zolang je nog niet door je kamer stuitert is het goed

zo ben ik ook als ik geen energie heb hoor. Maar wees gerust, ik ziet hier achter me iPad met me laptop voor me, en me telefoons op beide knieën en me knuffels om me heen haha. 

heb je al die apparaten op je gelegd zodat je niet opsttijgt haha

je kunt altijd nog je verzwaringsdeken om doen om je op de grond te houden :grin:

 

Groetjes,

M&M's, Twin en Luca met een lege blaas

Reageer