ik ga hier weg


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi lieve forum gebruikers

ik ga van het forum af.
zo m'n topic is klaar 🤔 nee he? zo ben ik niet. ik moet altijd wat meer zeggen…

hier op forum heb ik hele bijzondere tijden mee mogen maken. veel steun mogen krijgen. en het ging hier echt met vallen en opstaan. en mede dankzij jullie ben ik elke x weer opgestaan.

dankzij dit forum heb ik toch hele mooie dingen geleerd. er zijn bvb altijd mensen die naar je willen luisteren als je het even moeilijk hebt, als offline en online.

ik wil zo veel zeggen, ik kan zo veel zeggen maar eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat mijn topic (lastige situaties in mijn leven) rond is en afgesloten kan worden. waardoor ik het forum ga verlaten met veel moeite. ik ben het al een tijdje van plan en nu komt de tijd.

geen zorgen ik blijf hier nog 2 weekjes of zo dus doe rustig aan als je nog iets wilt zeggen. 

ik wil trouwens wel even iets aan iedereen mee geven voor de laatste x;
wees je zelf en wees niet bang voor ander mans mening. het doet er toe hoe jij je voelt en wat jij wilt. 
en nog 1 dingetje; om hulp vragen mag! het is niet laf, het is juist sterk. vergeet dat nooit!

 

groetjes blue 


426 reacties

Heey lieve allemaal,

Het is heel gezellig en ik ben blij om hier te zijn.
Maar ik ga aftaaien voor vanavond.
Anders kom ik morgen echt mijn bed niet uit en ik moet wel werken.
Bedankt voor alles van vandaag, vanavond en voorheen!!
En ik hoop morgen weer wat te plaatsten, eerst nog ff alles lezen ddan🙈

Welterusten alvast!

Groetjes,
Simply Me

 

Hey,

Is goed, je moet morgen wel fris en fruitig zijn voor werk natuurlijk.  

Tot morgen. 

Jij ook weltruste!

 

Groetjes Gebruiker c 

Haha, Gebruiker c. Dat feest gaat niet door. Net als de telefoonnummers van Pin en M&Ms😉

Groetjes,
Simply Me

@Gebruiker c 

 

ik ken jouw mailadres ook, hier komt ie

jouw mailadres

 

 

Twin, Luca en ik hoor er niet bij

Het is ook leuk als je erover nadenkt, want elk script is in mijn ogen uniek.

Van HTML-CODE tot javascriot. Tot ccs.

Het blijft toch mooi die technologie. 

Als je het natuurlijk begrijpt en kan volgen, anders is er niks leuks aan 😂.  Maar opzich,  als je nieuwsgierig bent geworden,  ik zou is als ik jou was je er dan is gaan verdiepen  als je tijd hebt, of je verveelt.  Het is best interessant en het kan best wat leuks opleveren.

 

Groetjes Gebruiker c 

Kun je die code niet een beetje in ons voordeel veranderen haha

 

M&M's

Haha, nou , opzich 😂😉🙃.

Jooee laterss😘

Groetjes,
Simply Me

 

Hey 

 

we moeten @Blue  toch even complimenten geven voor de meest vette poster ooit, eerst dachten we dat we die armpjes zagen bewegen door de tranen in onze ogen (ja, Luca legde net zijn armen om mijn  en twin's schouder en ik keek Twin tegelijkertijd aan, dus ja, things happen) en dan het knipperen, maar ze bewegen echt. Ik  m o e t   weten hoe je dat kan doen zonder dat je er echt veel verstand van tekenprogramma's moet hebben

 

oké hier komt de hand leiding 

kijk ik heb meerdere groepen gemaakt van ongeveer de zelfde tekening. Geen zorgen als je naar links gaat met zo’n groepje kan je hem kopiëren en kan je hem iets veranderen. 
Dan kom je bij de volgende stap 

Als je 1 van die functies aan doet word het een bewegend beeld, kijk maar; 

Kijk nu zie je beneden een balkie 

daar ga ik nu op in 

kijk hier zie je de groepen van eerder bij elkaar gevoegd. En de instellingen van het filmpje. 
en als je het niet duidelijk vind mijn uitleg dan ga je naar je beste vriend, yt 

 

Sorry moest op de vraag in gaan 🙈 en ja dit woord op Procreate gedaan. Dus @Gebruiker c je hebt er ook wat aan 😊

 

 

Jooee laterss😘

Simply Me

doei slaap lekker en ga dromen van ons

 

M&M's, Luca en Twin

Haha, Gebruiker c. Dat feest gaat niet door. Net als de telefoonnummers van Pin en M&Ms😉

haha

@Gebruiker c

 

ik ken jouw mailadres ook, hier komt ie

jouw mailadres

 

ja klopt, dat is inderdaad mijn mailadres ja 😁 

Twin, Luca en ik hoor er niet bij

Groetjes Gebruiker c 

Jooee laterss😘

Groetjes,
Simply Me

Weltruste !

Lekker dromen en morgen er weer fris en fruitig uit.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hey 

 

we moeten @Blue  toch even complimenten geven voor de meest vette poster ooit, eerst dachten we dat we die armpjes zagen bewegen door de tranen in onze ogen (ja, Luca legde net zijn armen om mijn  en twin's schouder en ik keek Twin tegelijkertijd aan, dus ja, things happen) en dan het knipperen, maar ze bewegen echt. Ik  m o e t   weten hoe je dat kan doen zonder dat je er echt veel verstand van tekenprogramma's moet hebben

 

oké hier komt de hand leiding 

kijk ik heb meerdere groepen gemaakt van ongeveer de zelfde tekening. Geen zorgen als je naar links gaat met zo’n groepje kan je hem kopiëren en kan je hem iets veranderen. 
Dan kom je bij de volgende stap 

Als je 1 van die functies aan doet word het een bewegend beeld, kijk maar; 

Kijk nu zie je beneden een balkie 

daar ga ik nu op in 

kijk hier zie je de groepen van eerder bij elkaar gevoegd. En de instellingen van het filmpje. 
en als je het niet duidelijk vind mijn uitleg dan ga je naar je beste vriend, yt 

 

Sorry moest op de vraag in gaan 🙈 en ja dit woord op Procreate gedaan. Dus @Gebruiker c je hebt er ook wat aan 😊

dat klopt zeker, ik heb er zeker wat aan. Bedankt!

 

Groetjes Gebruiker c 

@Blue ,

 

oke mooi die handleiding

 

hoeveel verschillende plaatjes moest je maken voor jouw gift?

Het werkt net als een tekenfilm en dan elke keer die handjes een beetje anders neerzetten

Klinkt simpel, maar lijkt me wel een priegelwerkje

 

Goed gelukt

 

Echt heel mooi, dus dankjewel daarvoor

 

We zouden al blij zijn met alleen die tekening, maar dit is echt T O P

 

Twin en Luca  M&M's is gaan plassen haha

Truste simpel my 

was gezellig 😊

 

 

@Blue ,

 

oke mooi die handleiding

 

hoeveel verschillende plaatjes moest je maken voor jouw gift?

Het werkt net als een tekenfilm en dan elke keer die handjes een beetje anders neerzetten

Klinkt simpel, maar lijkt me wel een priegelwerkje

 

Goed gelukt

 

Echt heel mooi, dus dankjewel daarvoor

 

We zouden al blij zijn met alleen die tekening, maar dit is echt T O P

leuk feitje, wist je dat T O P  een naam is van een voetbalclub?  😂 ik heb normaal helemaal niks hiermee, maar dit wist ik wel.

Twin en Luca  M&M's is gaan plassen haha

Groetjes Gebruiker c 

Kun je die code niet een beetje in ons voordeel veranderen haha

 

M&M's

Haha, nou , opzich 😂😉🙃.

wij zijn benieuwd haha

 

btw, ik zou niet weten wat er verbeterd moet worden, maar ja, oh ja die controledinges, maar ja, daar zijn ze zelf ook nog mee bezig denk ik

 

Twin en Luca en M&M's

@Blue 

 

mooie tent hebben jullie gekocht, jammer genoeg is ie uitverkocht zag ik op die ss die je stuurde. Heeft papa gelijk de hele voorraad gekocht dan?

 

En ja, in zo'n tent moet je geen stokken stoppen, want dan prik je 'm juist lek

 

Blaast die echt in 8 komma zoveel seconden op, das supersnel

 

Groetjes,

Luca, Twin, M&M's

@Gebruiker c 

@Blue ,

We zouden al blij zijn met alleen die tekening, maar dit is echt T O P

leuk feitje, wist je dat T O P  een naam is van een voetbalclub?  😂 ik heb normaal helemaal niks hiermee, maar dit wist ik wel.

Twin en Luca  M&M's is gaan plassen haha

Groetjes Gebruiker c 

 

wij kennen geen TOPclubs, alleen onze lokale voetbalvereniging :wink:

 

M, T, L

 

hey

 


 

oke mooi die handleiding

valt wel mee want je hebt 

wacht heel even er staat een raar liedje op 🤔

ooh je hebt een functie dat je het armpje kan verplaatsen. 
 

Apple is niet mijn beste kant dus ik wist ff niet hoe je kan tekenen op een foto dus ff een nieuw tekening aan gemaakt 😂


Kijk je klikt op dat tekentje en je maakt een sircel om Pikachu’s arm. Wel wat mooier natuurlijk 😉

En dan; klik ik op copy en dan

En dan op het pijltje want dan kan je hem verplaatsen en draaien. En zo heb ik het gedaan. Het was vooral knip en plak werk 🙃 als je weet hoe het moet 🙈 en tot vandaag wist ik ook nog niet hoe het moest ik wist dat het kon maar hoe was onduidelijk. 

 

hoeveel verschillende plaatjes moest je maken voor jouw gift?

ehm tel de groepen zou ik zeggen 🙈 ik heb het veel vaker op nieuw gedaan. En dan moet je bedenken dat iedereen voorzich telt en sorry @Gebruiker c jij zwaait niet omdat ik jou nog niet kan tekenen haha. 
 

haha ook leuk om Luca iets te leren 😊

 

ik heb nog een quote

 

  

Kun je die code niet een beetje in ons voordeel veranderen haha

 

M&M's

Haha, nou , opzich 😂😉🙃.

wij zijn benieuwd haha

 

btw, ik zou niet weten wat er verbeterd moet worden, maar ja, oh ja die controledinges, maar ja, daar zijn ze zelf ook nog mee bezig denk ik

 

Twin en Luca en M&M's

Oh ja dan hoeft het al niet joh. Haha

las ik nou ergens goed dat jij ook weg ging van dit forum? :(

 

hey 

 

mooie tent hebben jullie gekocht, jammer genoeg is ie uitverkocht zag ik op die ss die je stuurde. Heeft papa gelijk de hele voorraad gekocht dan?

nou hij woord nu in het bruin verkocht 🤔 maar ja wij wouden hem wel in het blauw achtig want dan kan ik misschien jullie aantrekken 😜

 

 

Blaast die echt in 8 komma zoveel seconden op, das supersnel

zal het niet weten 🤣

 

Nou MenMs nu ga ik ff naar de Wc hoor. Want heb al 3 blikjes energie op 😂

 

anders moet ik het verhaal onder mijn text ff aanpassen want jij word als je niet weg gaat toch niet vergeten wat jij helpt echt iedereen

 

Blue je leeft nog gelukig! ik ga je miss man,,, je kent mij wss niet maar ik ben al een jaar actief op dit forum had alleen nooit n acc….

 

hey

 


 

oke mooi die handleiding

valt wel mee want je hebt 

wacht heel even er staat een raar liedje op 🤔

ooh je hebt een functie dat je het armpje kan verplaatsen. 
 

Apple is niet mijn beste kant dus ik wist ff niet hoe je kan tekenen op een foto dus ff een nieuw tekening aan gemaakt 😂


Kijk je klikt op dat tekentje en je maakt een sircel om Pikachu’s arm. Wel wat mooier natuurlijk 😉

En dan; klik ik op copy en dan

En dan op het pijltje want dan kan je hem verplaatsen en draaien. En zo heb ik het gedaan. Het was vooral knip en plak werk 🙃 als je weet hoe het moet 🙈 en tot vandaag wist ik ook nog niet hoe het moest ik wist dat het kon maar hoe was onduidelijk. 

 

hoeveel verschillende plaatjes moest je maken voor jouw gift?

ehm tel de groepen zou ik zeggen 🙈 ik heb het veel vaker op nieuw gedaan. En dan moet je bedenken dat iedereen voorzich telt en sorry @Gebruiker c jij zwaait niet omdat ik jou nog niet kan tekenen haha. 
 

haha ook leuk om Luca iets te leren 😊

 

wow, wat een goed programma en wat knap dat je dat allemaal vandaag hebt gemaakt

en dan voor elk poppetje apart, wat een werk, maar ja, als je het eenmaal weet dan is het wel te doen

Btw, wat een leuk om met die handjes te zwaaien. We zijn er echt van onder de indruk

 

Luca vindt het ook leuk om erbij te zijn, de sfeer tussen ons heeft vanavond echt een boost in de goede richting gehad. Het was spannend in het begin en er is een soort deken/last van ons afgevallen, das wel fijn

 

Als er iemand moe wordt en wil gaan slapen moet ie 't maar zeggen. Wij zitten nog vol energie, maar jullie zijn hier al uren bezig…

 

Groetjes,

M&M's, Twin en Luca

Hi @justtalking ,

 

leuk dat je ook even langs komt.

 

Iedereen is hier welkom

 

M&M's, Twin en Luca

Reageer