ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen. 
ik vind het zo lastig of zo

Heey,

Ja ik wist van tevoren niet dat jij die quote ook had, maar leuk. Dan spreekt het in ieder geval aan.

Heb je dat stukje op die poster gelezen of vond je het niet echt wat?

Groetjes,
SM (afk. Simply Me)

Nou ik wist ook nog niet dat ik die van plan was tot 8 uur 😂 

ik had eerst een andere quote maar die plaats ik bij me bericht als ik me account laat verwijderen. 
 Want het is meer een afscheids quote 

Het is wachten tot je reactie geplaatst word..😏

 

Heb je dat stukje op die poster gelezen of vond je het niet echt wat?

haha nee. ik ben slecht in Engels dus ik dacht ik moet morgen 3 uur heen reizen en 3 uur terug reizen dus ik dacht dan heb ik de tijd 😅

 

Het is wachten tot je reactie geplaatst word..😏

morgen staan er 3 reacties van mij onder elkaar haha 

 

Jaa, snap ik. Dan heb je de tijd om het te vertalen/ontcijferen.

Ik ga denk morgen op werk in de pauze nog ff hier kijken, om alle reacties te lezen. Hopelijk zijn ze dat wel geplaatst.

Reputatie 7
Badge +19

Doei doei @Blue 

Idk wanneer je nou weggaat😂 ik hou het niet meer bij. Maarjaa bij deze dan. 

Het ga je goed maat!🙋🏼‍♂️

Haha,

Bedankt voor het noemen het programma!  Die ga ik straks is bekijken .

 

Groetjes Gebruiker c 

Het is wachten tot je reactie geplaatst word..😏

Ja, ik wacht dus op mijn reactie.
En ik had het natuurlijk niet gekopieerd 🙄

 

hey

 

Doei doei @Blue 

doei lieve jaivy bedankt dat je gedag komt zeggen. Vanavond is m’n afschijdsfeestje

 

 

Bedankt voor het noemen het programma!  Die ga ik straks is bekijken .

Aangezien ik een gratis sponsor van Procreate 🤣 ben (kt het is een grapje) leg ik het wel uit. 
het is een programma van 10 euro voor op je IPad en je kan er echt hele gave dingen mee doen. Alle tekeningen van mij zijn er op gemaakt. + nog veel meer wat prive is. En ik heb Eden en Emma ook aan Procreate geholpen. En bij deze site kan je extra penselen kopen. 
zo dit is m’n reclame 😂

 

groetjes blue 

 

hey 

 

 

Ik ga denk morgen op werk in de pauze nog ff hier kijken, om alle reacties te lezen. Hopelijk zijn ze dat wel geplaatst.

ooh wanneer heb je pauze? 
 

want tussen 10:30 en 13:30 ga ik het namelijk ook nog ff na lezen

 

 

Oh, komt goed dan.

Ergens tussen 10:00 en 10:45 heb ik koffiepauze.

En of ik heb om 13:30 nog lunchpauze of ik heb de pauze gehad. Dus ergens in die tijd daarvoor verwacht ik wel de berichtjes te hebben gelezen.

En waarschijnlijk je bericht account verwijderen..

hey 


Ik heb net alle quotes van vandaag in m’n notitie’s gezet.

 

ik hoop wel dat @TheMightySlayer & @N_V nog even langs komen 🙃

 

groetjes blue 

Leuk al deze dubbele reacties 😅

Verder is het hier nog aardig stil, volgens mij is iedereen wel onder de indruk van het afscheid nemen.

Onder de indruk, ik weet niet echt hoe ik het moet oomschrijven..

Hey,

 

Het komt helaas allemaal dichter bij.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

hey 

 

En waarschijnlijk je bericht account verwijderen..

die komt rond half 8 in de avond haha. Want dan heb ik me pb gesprek gehad en kan ik je tenminste vertellen of de voorkeurs organisatie plek voor mij heeft. En daarna ga ik volledig 😉

 

groetjes blue 

Leuk al deze dubbele reacties 😅

Verder is het hier nog aardig stil, volgens mij is iedereen wel onder de indruk van het afscheid nemen.

Onder de indruk, ik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven.


ja, ik denk dat de rest nog bezig is met het verwerken.  Ik ben ondertussen eigenlijk nu soort van aan het werk 😂. Ik zit nu in call met een  aantal mensen nu, haha. Maar ik heb gezegd dat ik soms ff wat belangrijks aan het doen ben . Dus hier ben ik weer .

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey 

 

Leuk al deze dubbele reacties 😅

 

zeker haha. Zo woord het ook lekker chaotisch haha 

 

Verder is het hier nog aardig stil, volgens mij is iedereen wel onder de indruk van het afscheid nemen.

 

ik snap wat je bedoeld. 
het is lastig te bedenken wat je nou op zo’n avond moet zeggen en dan ook nog die storing zeg maar in de reacties. 

 

Het komt helaas allemaal dichter bij.

ooh nu wil ik de quote van morgen plaatsen 🤔 want die past bij deze zin. maar toch bewaar ik hem voor morgen. 

 

ja, ik denk dat de rest nog bezig is met het verwerken.  Ik ben ondertussen eigenlijk nu soort van aan het werk 😂. Ik zit nu in call met een  aantal mensen nu, haha. Maar ik heb gezegd dat ik soms ff wat belangrijks aan het doen ben . Dus hier ben ik weer .

ik heb me Netflix maar ff uit gezet haha. Want anders kan ik me hier niet op focussen merk ik 🤔

 

Groetjes blue 

Het quoten ging helemaal mis, dus dan maar zonder quotes.

Dan komen we morgenavond weer online! Ik hoop het van harte dat je plek krijgt bij je voorkeuren organisatie.

Ik heb dinsdag weer gesprek en dan krijg ik hopelijk meer te horen over de therapie. Er is misschien een plekje, maar ik heb niet echt veel hoop. Want elke keer wat het misschien en dan toch niet. En als het dus niet daar word, dan moet het misschien intensieve begeleiding worden. Want ja, er is niet echt andere keuze of mogelijkheden.

Gebruiker c, het lijkt wel alsof je altijd aan het werk bent.

Ik ben benieuwd naar je quote Blue.

Het is zo verwarrend die reacties. Elke keer lijkt er niks bij te komen en dan refresh je je pagina en staan er ineens weet allemaal reacties. Is beetje chaotisch, haha.

Groetjes,
Simply Me

Wanneer zou ik de 2 liedjes plaatsen die ik heb 🤔

Het waren er 3 ja. Maar 1tje staat alleen op Spotify en niet op yt dus het zijn er 2 geworden.

zou ik wachten tot onze tweeling er is? 
 

Je moet dan wat jijj graag wil, het gaat om jouw afscheid. (Dit klinkt zo verkeerd)
Hoelaat zouden ze ongeveer komen?

Je kan trouwens, als je wilt, wel de titel van je derde liedje delen. Dan kunnen de mensen die Spotify hebben het zelf opzoeken.

Ik bedacht me net dat mijn handtekening ook nog wel een quote is. Misschien niet heel bijzonder, maar wel waar. Laat ik het vrij vertalen als: hoe meer het donker groeit het wordt, hoe meer het licht feller word/ meer schijnt. Oke, geen idee hoe ik dit in één zin kan zeggen. Kom er nog niet helemaal uit🙂

 

Hey 

 

Leuk al deze dubbele reacties 😅

 

zeker haha. Zo woord het ook lekker chaotisch haha 

 

Verder is het hier nog aardig stil, volgens mij is iedereen wel onder de indruk van het afscheid nemen.

 

ik snap wat je bedoeld. 
het is lastig te bedenken wat je nou op zo’n avond moet zeggen en dan ook nog die storing zeg maar in de reacties. 

ja het is best afleidende en irritant. 

Het komt helaas allemaal dichter bij.

ooh nu wil ik de quote van morgen plaatsen 🤔 want die past bij deze zin. maar toch bewaar ik hem voor morgen. 

Haha,  ik ben benieuwd. 

ja, ik denk dat de rest nog bezig is met het verwerken.  Ik ben ondertussen eigenlijk nu soort van aan het werk 😂. Ik zit nu in call met een  aantal mensen nu, haha. Maar ik heb gezegd dat ik soms ff wat belangrijks aan het doen ben . Dus hier ben ik weer .

ik heb me Netflix maar ff uit gezet haha. Want anders kan ik me hier niet op focussen merk ik 🤔

snap ik,  doe waar je je fijn bij voelt

Groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

Het quoten ging helemaal mis, dus dan maar zonder quotes.

ja kan gebeuren 😅

 

Dan komen we morgenavond weer online! Ik hoop het van harte dat je plek krijgt bij je voorkeuren organisatie.

het is echt een voorkeur want het is 10 minuten lopen vanaf hier. En dat betekend dat alles in de buurt is. Dus mijn @kenshin plekje ook nog. En dat is voor mij fijn. 
 

 

 

Er is misschien een plekje, maar ik heb niet echt veel hoop. Want elke keer wat het misschien en dan toch niet.

ik snap dat hopen lastig is als het naar jou idee 99% kans is van niet maar terwijl er ook een kans is van wel. 
 

En als het dus niet daar word, dan moet het misschien intensieve begeleiding worden. Want ja, er is niet echt andere keuze of mogelijkheden.

nou ik zou zeggen iets is beters dan niets? Zou ik iets zeggen. Ik wilde echt echt niet hier weg. Mijn vertrouwde plekje. En waarom zou je voor meer begeleiding kiezen als je het ook zonder kan? Ik heb uiteindelijk gezien na heel lang na denken dat het gewoon gezonder is om eerst 1 stap terug te doen om weer 2 stappen voor uit te gaan. Snap je?

 

Gebruiker c, het lijkt wel alsof je altijd aan het werk bent.

nou dat vind ik nou ook. En nu zeg ik het gene wat een oud docent tegen mijn beste vriend zegt; neem ook eens een x weekend. Alleen maar werken is niet goed voor je! Uiteindelijk kan je dan helemaal niet meer werken en dat wil je voorkomen. 
 

Ik ben benieuwd naar je quote Blue.

Haha ik snap het 

 

groetjes blue 

 

Het quoten ging helemaal mis, dus dan maar zonder quotes.

Dan komen we morgenavond weer online! Ik hoop het van harte dat je plek krijgt bij je voorkeuren organisatie.

Ik heb dinsdag weer gesprek en dan krijg ik hopelijk meer te horen over de therapie. Er is misschien een plekje, maar ik heb niet echt veel hoop. Want elke keer wat het misschien en dan toch niet. En als het dus niet daar word, dan moet het misschien intensieve begeleiding worden. Want ja, er is niet echt andere keuze of mogelijkheden.

Gebruiker c, het lijkt wel alsof je altijd aan het werk bent.

haha, die uitspraak komt me bekend voor, hmm heb al is vaker gehoord 😂. 

ja , het klopt wel beetje, ik ben inprensieppe bijna altijd aan het werk , ( naast school natuurlijk) maar ik hou ook niet van stil zitten,  kijk ik kan hier gwn zijn en afscheid nemen , en toch in call zitten en werken. Daarnaast, als ik vrachtwagens doe laden en lossen pak ik gewoon de elektrische pompwagen,  dan zet ik het klaar en pak ik de heftruck en doe m'n telefoon in de houder en rij ik gefocust de pallets naar de goede plek en kan ik toch hier op letten.🙂🙃

Ik ben benieuwd naar je quote Blue.

Het is zo verwarrend die reacties. Elke keer lijkt er niks bij te komen en dan refresh je je pagina en staan er ineens weet allemaal reacties. Is beetje chaotisch, haha.

ja klopt haha, erg irritant. 

Groetjes,
Simply Me

Groetjes Gebruiker c 

Oké daar ging me reactie

Oh , ja dat is inderdaad vervelend.  

Misschien ff kopiëren. 

 

Reageer