idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

  • 11 March 2022
  • 88 reacties
  • 1594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom


88 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel @tim16 🤍

jullie zijn allemaal toppers!!

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Tartan14  / @Jesse_6567 / @tim16,

Bedankt!! ❤

Ik heb wel echt respect naar de moderatoren die nu tijdens kerst aan het checken zijn!!

Ik vind het ook jammer dat @MickeyMouse al heel lang niet meer actief is

Liefs, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

 

@Tover01@Jesse_6567@ItzJustin@Natureflower@Monkeyboy08@benebird  @OnlyMe  Allemaal leuke, behulpzame forummers.

 

Heel erg bedankt!

Dankjewel @tim16 :)

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik sluit mij helemaal bij jullie aan. Ik zal de @ niet opnieuw doen maar gewoon allemaal een grote knuf en liefde! Bedankt voor wie en hoe iedereen is! Het is een geweldige steun, ook voor mij. En ik bloos echt door sommige complimentjes. Dit had ik een jaar geleden nooit kunnen denken. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb een compliment voor de moderators:

Ik vind dat de reacties steeds persoonlijker worden! Vroeger was er zo'n standaard bericht als er in een topic wordt aangegeven dat iemand hulp nodig heeft. Nu is het steeds persoonlijker, en dat geeft een fijn gevoel!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 4
Badge

Een compliment aan iedereen die andere mensen helpt! En zo geraken we er allemaal samen uit en zoeken we steun bij elkaar! 

<3

 

Groetjes 

Anoniem789

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik wil speciaal een compliment geven aan @Wees Jezelf Bij Noah ! Even jou centraal zetten! Hoe jij met iedereen meeleeft en je best doet om te helpen! En voor alle anderen een lief en vriendelijk woord hebt. Je vraagt vaak of je nog wat kunt tippen en helpen  en  of er nog andere dingen zijn, en je bent echt heel behulpzaam en belangstellend. Ik vind dat bijzonder en ik vind dat jij een pluim en knuffels dik verdiend!!! ♥️😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Top van je @Tover01 ! Helemaal mee eens! @Wees Jezelf Bij Noah  je bent echt een lieve jongen! 

♥️♥️ Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Helemaal mee eens @Tover01 ! 🙂

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben het ook helemaal met je eens @Tover01! @Wees Jezelf Bij Noah je bent echt een topper ga zo door!😊

En natuurlijk verdient iedereen hier op het forum een compliment! Iedereen helpt elkaar hier zo goed en ik heb zelf al zoveel steun en hulp gekregen hier van jullie en daar ben ik iedereen heel erg dankbaar voor! Ook iedere medewerker van de kindertelefoon verdient een complimentje want jullie doen echt goed werk en jullie verdienen het echt om in het zonnetje gezet te worden want zelfs op feestdagen zijn jullie er voor ons dus echt bedankt daarvoor!💖

Liefs van ItsJustMe😘

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Wees Jezelf Bij Noah  had je deze complimenten al wel opgemerkt? 😉😄

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal mee eens @Tover01   @Wees Jezelf Bij Noah is goed bezig!

Reageer