Skip to main content

Recepten

Toon eerste bericht

54 reacties

• 0 reacties
  • 2 december 2024
Bliss schreef:

OH MENSEN IK HEB HIER 3 MEGA LEKKERE RECEPTEN!

Ik ben nogal fan van vlees, maakt niet uit hoe duur of goedkoop het is, als het maar lekker is.

(….)

Eetsmakelijk!!!! (Ik heb alle recepten een keer geprobeerd, ze waren allemaal lekker!)

De enige bron die ik heb gebruikt is voor het vlaamse stoofvlees, dat is van ´Evie kookt´.

Liefs Bliss.

Haha, wauw, wat een enthousiasme, de laatste is echt simpel 😅 En biefstuk is altijd lekker 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 509 reacties
  • 2 december 2024

Haii,

oh leukk!! heb je het al eerder gehad? ik ben heel benieuwd wat je er van vind😊

liefs van mij🤗

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14

Heyy, 

Hier een recept voor pasta à la Eenmeisje004 :). 

Ingrediënten

1 chorizo/cervelaatworst  

1 pakje/zakje spekreepjes

2 blikjes tomaten blokjes 

1 blikje tomatenpuree (70 gr) 

200 ml rode wijn

peterselie 

1 ui 

teentjes knoflook naar smaak

Peper en zout

groente naar keuze: ik heb 2 wortels, een bakje champignons, een courgette en een paprika erin gemieterd :)

Pasta naar keuze, ik heb fusilli gebruikt

Zo maak je het: 

Kook de pasta zoals het op de verpakking staat.

Snij de groenten, knoflook, ui en peterselie in stukjes. Snij de chorizo in blokjes. Verwarm de pan en doe er een beetje olie in. Gooi de chorizo samen met de spekjes in de pan en bak het aan,  waarna je het blikje tomatenpuree erbij doet. Als dat een beetje aangebakken is, mag de ui en knoflook in de pan en fruit het aan. Daarna wiep je de groente erin en bak je ze even. De peterselie niet vergeten natuurlijk. Als alles een paar minuutjes heeft gebakken  mag de rode wijn erin, samen met de tomatenblokjes. Voeg peper en zout toe naar smaak. Als de pasta klaar is giet je het af, een klein beetje pasta water bewaren om de saus mee te binden. Gooi de pasta bij de saus, of niet en serveer het apart van elkaar, wat je maar wilt. Et voila! Je pasta is klaar. :) 

Mijn oma vond het erg lekker. 

xx Eenmeisje004

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2442 reacties
  • 13 maart 2025

@Eenmeisje004  😋 mmm dat lijkt me echt lekker!! Liefs, Tover xxx

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen