Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 249 reacties
  • 3667 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!

Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.

Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.

Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

  1.  

249 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb zelf een tekening die ik erg leuk vind. Het is de eerste tekening waarbij ik koffie heb gebruikt:

Ja ik weet het, anime. Maar het is gewoon makkelijk te tekenen :)

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +8

Ik had al gisteren een reactie achter gelaten maar hij is niet geplaatst. Heel raar want heb geen Mail gekregen dat ie verwijderd is. 

Maar ik wil nogsteeds wat tekeningen hier plaatsen. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden :) 

 

Dit is een tekening van een character uit een boek dat ik leuk vind (Morrigan Crow van Nevermoor) 

Een beetje anders dan hoe ik normaal teken. Dit is een tekening van mijzelf die ballet doet (ik zit niet op ballet, ik wil wel op ballet) 

Dit is de uitgezoemde versie van mijn profiel foto. Het is een tekening van mijzelf op het strand die slaapt. 

Dit is een tekening van Gwen Stacy (van spiderman: across the spiderverse) die ik heb ingekleurd met waterverf. 

 

Sommige van deze tekeningen zijn wat ouder maar ik heb voor het laatst niet meer zo veel tijd om te tekenen en ik heb weinig inspiratie. Ideetjes voor tekeningen zijn welkom!

Reputatie 6
Badge +1
een tekning die ik laatst heb gemaakt. het gezicht ging een beetje mis haha😅 mr ja

ik ga hem waarschijnlijk morgen nog verbeteren

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb een vis die gekookt wordt door andere vissen, hehe (:

Ik heb nog geen naam voor de vis, weten julie een naam. en hebben julie ideeen voor dingen die ik kan tekenen?

groetjes, sinasappelbroodje 

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt voor de leuke reacties!

En van proberen kan je leren @Tover01! Ik heb ook jaren geoefend

Ik heb een foto gemaakt van alle tekeningen in mijn kamer die opgehangen zijn:

Hetzelfde karakter, hij is mijn favoriet <3
Een snelle krabbel, maar toch :)
Deze was voor Engels
Blind getekend en daarna ingekleurd, heel makkelijk. Teken jezelf blind in 1 lijn en versier het daarna
Deze komt nog van de bassisschool, ik weet niet of de tekst klopt... 

 

Het zijn oude tekeningen, maar het ophangen waard

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

Leuk idee @de Annonieme aap! En wat een mooie tekening @een.meisje.dat.van.duits.houdt! Zelf ben ik nu vooral aan het oefenen met de schaal van dingen, en wat realistischer mensen te gaan tekenen.

Ik heb een blok gevonden met tekeningen van mijn vakantie.

De meeste zijn gewoon schetjes, en ze dragen vaak mondkapjes omdat die mond en neus nooit lukt.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb er net nog 1 afgemaakt, ik probeer de misstanden in deze wereld een beetje te tekenen, op een positieve manier. Waarschijnlijk komt er nog iemand die trans is, een same sex koppel en ik wil nog wel meer doen, maar ik weet nog niet wat. 

Ideeën zijn welkom!

2 vriendinnen van twee verschillende huidskleuren, blm <3

Liefs,

  1.  

 

PS. Ik wil dat anderen ook tekeningen posten :) bv een weg van @Monkeyboy08 ofzo, hoeft niet perfect te zijn

Reputatie 7

Ik had al gisteren een reactie achter gelaten maar hij is niet geplaatst. Heel raar want heb geen Mail gekregen dat ie verwijderd is. 

Maar ik wil nogsteeds wat tekeningen hier plaatsen. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden :) 

 

Dit is een tekening van een character uit een boek dat ik leuk vind (Morrigan Crow van Nevermoor)

 

 

 

hey @LampenKap , zou ik deze tekening als profielfoto op het forum mogen gebruiken? Ik vind hem erg mooi maar kan zelf nogal slecht tekenen… En ik dacht dat ik het eerst even aan jou moest vragen of ik hem mocht gebruiken. 

groetjes, 

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Reputatie 7
Badge +8

@sinasappelbroodje 

Ik denk dat de naam blub wel past. En ideetjes: misschien kan je een vervolg op deze tekening maken? Alsof je een soort strip maakt. Gaat de roze vis het overleven. Vecht ie terug. Of is ie gewoon een lekker hapje? Die vragen kan je misschien beantwoorden door een nieuwe tekening? 

 

 

Ik heb nu ook nog wat tekeningetjes die Ik heb gemaakt. Helaas niks met de ideeën die ik hier heb gezien of gekregen maar ik heb niet zoveel tijd daarvoor gehad. 

Dit is een tekening van jonge Nimona en Gloreth (van de film Nimona *het staat op Netflix*)

En dit is een tekening van hoe ik er op mijn eerste schooldag van dit schooljaar erbij zat. Ik 

Reputatie 6
Badge +1
nieuwe versie tekening

hey k heb hem wat verbeterd en meer betekenis er aan geven

liefs, de annonieme aap

Reputatie 7
Badge +2

Hey allemaal!

Dit is een spiraling tree, wou ik altijd wel is maken. 

Ik kan niet zo goed mn tekeningen kleuren geven, dus laat ik het meestal bij lineart. Ohja, en het is herfst! Oftwel ik had geen zin om blaadjes te tekenen. Mooie tekeningen van de andere mensen! Vooral jullie manen vind ik wel mooi!

Liefs Caiya

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil ff iedereen bedanken voor de positieve reacties😁

Dus hier nog wat meer tekeningen

 

De lorax (van toen die meme nog rondging op internet)

 

⬇️Ursula van the little mermaid 

 

⬇️Een pestdokter

 

⬇️ Muis

 

⬇️Dr. Faccilier van princess and the frog

 

⬇️De oosterse geest uit het spookslot uit de efteling

 

⬇️ Een nog work in progress van the crooked man uit the cojuring2

 

⬇️Magere heijn

 

Reputatie 6
Badge +1

heyyy, ik heb ook voor halloween gekozen en k heb er een schilderij van gemaakt eigelijk is het een cadeau voor mn vader omdat hij een dag voor halloween jarig is maar ik denk dat ik hem ook hier voor gebruik

halloween schilderij

ik zal kijken of ik het scherper kan krijgen want ik moest foto maken op mn laptop. 

Reputatie 7
Badge +11

Ik had een reactie geplaatst, maar ik denk dat hij niet goed verstuurd is ofzo.

In ieder geval, hier zijn mijn tekeningen:

Deze waren op verzoek van een vriend.

Dag 1 en 2 van een 30-daagse tekenchallenge:

Wil iemand anders misschien ook de uitdaging aangaan?

Deze is van een oc-challenge op pinterest.

Deze zijn gebaseerd op handtekeningen van forummers! 1 ervan niet, dat was een quote uit mijn schrift (die van de rupsen)

Pfp op whatsapp van een vriend. Ik gaf het een upgrade á la Natureflower 🤣

Deze is gebaseerd op het liedje "Diamonds in the sky"

Ik word steeds enthousiast als ik alle tekeningen zie!

Keep it up!

Liefs,

       M.

Reputatie 7

toevallig heb ik vandaag de golden gate bridge getekent! hij is nog niet helemaal af, maar je kan al wel goed zien wat het word dus ik post het alvast.

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen!

Ik heb 2 tekeningen, dat was een opdracht van school. Ik hoop dat jullie het mooi vinden! Sorry voor dat zonlicht op de foto’s!

Dit moeten citroenen voorstellen.
Dit moeten avocado’s voorstellen.

Ik ga misschien ook nog een halloween tekening maken maar dat weet ik nog niet, aangezien ik slecht ben in ideeën bedenken!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik zie op 1.  @Tartan14 , @Maiskolfje  op 5, @Banaantjeeee  op 6, @Wees Jezelf Bij Noah op 8,  @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  op 3, ikzelf op 2.... En de over de andere moet ik nog ff nadenken ☺️ knap gedaan en leuk trouwens! En sorry ik noteerde het in de volgorde dat het me te binnen schoot hihi.

Liefs, Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +3
 Ik heb het gedaan! :P
ik heb 11 mensen gepakt uit dit forum!
probeer ze maar te raden!
(ps: sommige plaatjes hebben een griekse/romeinse naam die ik heb getekent)
 
 
1.@Tartan14 
2.@Tover01 
3.@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 
4.@Natureflower 
5.@Maiskolfje 
6.@Banaantjeeee 
7.@ItzJustin   (de naam Justin betekent upright vandaar die pijl omhoog)
8.@Wees Jezelf Bij Noah 
9.@Wild forest 
10.@ItzJustin  (er staat me, beetje onduidelijk he haha)
11.@Jesse08  (jesse beteken '’gift'’ of '’hij bestaat'’ oftewel '’god bestaat'’
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Reputatie 6
Badge +1

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower en iedereen. 

Hieronder 2 wegen tekeningen.  Super saai, ik weet het, maar dit is dus wat ik teken als ik niks te doen heb:

De bovenste is een soort rotonde maar dan best bijzonder. Ziet er mooi uit vind ik

De onderste is een knooppunt van 2 snelwegen.

Ik teken echt heel veel verschillende soorten wegen. 

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +11

Weer 2 prachtige tekeningen @Lamp.ie! Ik vind het heel knap hoe je die tekeningen maakt!

Ik heb weer een tekening af:

Het is een tekening van een trans meisje en haar 2 vrienden die haar helpen :)

 

Liefs,

        M.

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb er weer een af:

Ik hou gewoon heel erg van Terschelling;)

 

Liefs,

          M.

Reputatie 7
Badge +5

Dit is een tekening bij mijn verhaal/stripverhaal genaamd “Mond am Himmel”! (“Mond am Himmel” is Duits voor “maan in de hemel”)


Ik teken en schrijf graag, ik maak dan bij mijn verhalen tekeningen. Tekenen helpt me te relaxen, helemaal als ik iets moeilijks heb meegemaakt.

Reputatie 6
Badge +3

Ik wou een gevolg maken waar chipsy uiteindelijk gebakken is, maar toen ik hem copy paste op deze tekening leek het door die tongetje dat hij die aas eet. dus ik vond dat wel leuk en maakte dit als zegmaar wat ervoor gebeurde. 

Reputatie 7
Badge +11

Volgende: same sex couple, ik ga nog een duidelijke maken, maar deze heeft veel kleine details, zoom in om ze te vinden, get zijn er 6.

(Geïnspireerd door de tekening van @de Annonieme aap )

Een gay koppel, volle maan

 

Liefs, 

         M.

Reageer