Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 245 reacties
  • 3611 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!

Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.

Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.

Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

  1.  

245 reacties

Reputatie 7
Badge +11

@Caiya, wat mooi! En ik heb ook soms dat ik niet kan inkleuren, meestal maak ik dan een kopietje, zodat ik kan proberen.

@de Annonieme aap Omg, ik hou van nirvana en imagine dragons!!

En mooie tekening! Voor dat meisje kan je misschien veel kleine details toevoegen, dat vind ik altijd leuk om te doen, en het is ook mooi. Ook kan je de achtergrond 1 standaard kleur geven, en dan hoe dichter bij het meisje, hoe lichter/donkerder de tint.

En @ikweethetnietmeer2009, mooie papegaai! (over de vis hou ik mijn mond)

Maar ik had (en heb nu nog soms) ook geen concentratie, maar tekenen helpt mij dat een beetje te trainen, en ook muziek op helpt.

En fijn dat er nu steeds meer mensen tekeningen posten! Heel leuk om te zien!

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

We zien dat er mooie tekeningen gedeeld worden.

Wij hebben een tekening verwijderd omdat dit mogelijk te herkenbaar is als bestaand persoon. Dat is voor ons lastig in te schatten. Tekeningen van, naar ons idee, herkenbare personen zullen we verwijderen.  

 

Groet,

Luuk

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Luuk,

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was de tekening niet van een bestaand persoon, dat is tenminste hoe ik het had begrepen. Maar alleen @de Annonieme aap weet dat zeker.

En ik snap het ook hoor!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 6
Badge +1

heyy,

@Luuk mijn tekening was inderdaad gebaseerd op een vriendin van mij, maar het was niet echt herkenbaar tenzij je weet op wie het gebaseerd is, want anders lijkt het gewoon op een blond meisje met een shirts met bands. stel nou ik wil een foto van een portret (tekening) posten moet ik dan zeggen dat het nep is en dat het op niemand lijkt?

groetjes de annonieme aap

Reputatie 6
Badge +4

Hai @de Annonieme aap,

 

Goede vraag van je! Het is het beste om geen tekeningen van personen te plaatsen omdat we nooit zeker weten of het een bestaande persoon is of niet. Het is namelijk ook niet toegestaan om foto's van personen te gebruiken als profielfoto, dus dat geldt ook voor tekeningen.

Heb je hiermee voldoende antwoord op je vraag?

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +1

heyy @Britta,

eigenlijk snap ik het niet echt mijn tekening is van een nietbestaand/verzonnen persoon wat betekent dat het onderdeel is van mijn tekening en fantasie en dat niks uit mijn tekenin te maken heeft met die gene die er in is af gebeeld al zou diegene bestaan, ik zal proberen hem te posten maar als julie dat privacy schending vinden dan mogen julie hem gewoon verwijderen.

groetjes, de annonieme aap

Reputatie 6
Badge +1
meisje die struggelt met sh en zm (gedachten)

ik heb hier iets met veel betekenis geprobeerd te tekenen omdat ik hier ook mee struggle maar tekenen helpt en houwel het haar niet perfect is vind ik het voor de rest wel leuk, oja kt verweider maar als nodig is. hopelijk niet maarja.

liefs, de annonieme aap

Reputatie 6
Badge +4

Hallo @de Annonieme aap,

 

Deze lijkt echt veel minder op een echt persoon (vind ik) dus ik laat hem staan. En hij is mooi, ondanks de sombere uitstraling….

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7

toevallig heb ik vandaag de golden gate bridge getekent! hij is nog niet helemaal af, maar je kan al wel goed zien wat het word dus ik post het alvast.

Reputatie 6
Badge +1

heyyy,

ik heb weer ideeen voor nieuwe tekeningen, en die wou ik delen want ja ik dacht misschien vinden jullie dit ook leuk om te maken. mijn idee was om voor je lievelingsboek/lievelingsboeken een nieuwe kaft te maken

groetjes, de annonieme aap

Reputatie 7
Badge +11

Leuk idee @de Annonieme aap! En wat een mooie tekening @een.meisje.dat.van.duits.houdt! Zelf ben ik nu vooral aan het oefenen met de schaal van dingen, en wat realistischer mensen te gaan tekenen.

Ik heb een blok gevonden met tekeningen van mijn vakantie.

De meeste zijn gewoon schetjes, en ze dragen vaak mondkapjes omdat die mond en neus nooit lukt.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb een vis die gekookt wordt door andere vissen, hehe (:

Ik heb nog geen naam voor de vis, weten julie een naam. en hebben julie ideeen voor dingen die ik kan tekenen?

groetjes, sinasappelbroodje 

Reputatie 7
Badge +11

Wat een grappige tekening @sinasappelbroodje!

Erhm, de naam: Finley, Chipsy of El Vis.

Ideeën: Een vis die bijna wordt gegeten door een vis, die bijna wordt gegeten door een vis, die bijna wordt gegeten door een vis…. Ik denk dat je het idee snapt.

Misschien een variant van de yin yang, zoals met honden/katten/vissen/mensen enz?

Als laatste idee heb ik een kaas, die een muis wilt opeten, of iets anders dat normaal prooi is, maar in de tekening een jager.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +8

@sinasappelbroodje 

Ik denk dat de naam blub wel past. En ideetjes: misschien kan je een vervolg op deze tekening maken? Alsof je een soort strip maakt. Gaat de roze vis het overleven. Vecht ie terug. Of is ie gewoon een lekker hapje? Die vragen kan je misschien beantwoorden door een nieuwe tekening? 

 

 

Ik heb nu ook nog wat tekeningetjes die Ik heb gemaakt. Helaas niks met de ideeën die ik hier heb gezien of gekregen maar ik heb niet zoveel tijd daarvoor gehad. 

Dit is een tekening van jonge Nimona en Gloreth (van de film Nimona *het staat op Netflix*)

En dit is een tekening van hoe ik er op mijn eerste schooldag van dit schooljaar erbij zat. Ik 

Reputatie 7
Badge +11

Weer 2 prachtige tekeningen @Lamp.ie! Ik vind het heel knap hoe je die tekeningen maakt!

Ik heb weer een tekening af:

Het is een tekening van een trans meisje en haar 2 vrienden die haar helpen :)

 

Liefs,

        M.

 

Reputatie 6
Badge +3

@Lamp.ie,  ik vind jouw idee wel leuk thx voor idee, ik kan een vervolg maken met de vis eet een vis idee van @Natureflower ook jij thx voor idee. Ik vond chipsy wel leuk als naam btw. 

Ik kwam zelf net op een idee om een thema uit te kiezen en dat we allemaal iets tekenen wat te maken heeft met dat thema, sugesties?

Julie tekeningen zijn ook heel leuk trouwens (:

Groetjes, sinasappel broodje.

Reputatie 7
Badge +11

Wat een leuk idee @sinasappelbroodje! Ik ben niet zo goed in thema's bedenken, dus dat laat ik aan de anderen over. Wel vind ik dingen zoals ying yangs en levensbomen heel leuk.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 6
Badge +3

Ik wou een gevolg maken waar chipsy uiteindelijk gebakken is, maar toen ik hem copy paste op deze tekening leek het door die tongetje dat hij die aas eet. dus ik vond dat wel leuk en maakte dit als zegmaar wat ervoor gebeurde. 

Reputatie 6
Badge +1

heyy

chipsy is echt leuk @sinasappelbroodje en k heb misschien een paar ideeen voor themas zoals sinterklaas, magisch bos, halloween en misschien jezelf of je kamer ofzo

 

Reputatie 7
Badge +8

@sinasappelbroodje  echt een leuke tekening. Ik kan het aas gedeelte heel goed zien. En chipsy is ook een leuke naam. 

 

En @de Annonieme aap 

Ik vind halloween denk ik het leukste om te doen nu omdat het bijna halloween is.

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb de tekening van het transmeisje digitaal gemaakt:

Liefs,

           M.

Reputatie 7
Badge +6

Tekening 1&3 zijn Mirabel en Dolores van Encanto. (let niet op mijn nagels) en tekening twee is van een tijger die ik voor mijn oma's verjaardag heb getekend. 

Iedereen hier tekend trouwens echt supermooi❤️❤️❤️

Reputatie 7
Badge +11

En jij tekent ook prachtig @Julie09! Als je wilt kan je meedoen met het thema tekenen zodra we een onderwerp hebben.

Ik ga trouwens ook voor halloween :)

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen, 

Jullie tekenen echt super mooi!  Leuk dat jullie een thema gaan kiezen (ik zie veel Halloween als thema gekozen). Misschien ga ik ook een Halloween tekening maken,  maar ik ga hopelijk na de vakantie een hele mooie tekening posten die ik 1,5 maand geleden bij tekenen heb gemaakt op school. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 6
Badge +1

heyyy, ik heb ook voor halloween gekozen en k heb er een schilderij van gemaakt eigelijk is het een cadeau voor mn vader omdat hij een dag voor halloween jarig is maar ik denk dat ik hem ook hier voor gebruik

halloween schilderij

ik zal kijken of ik het scherper kan krijgen want ik moest foto maken op mn laptop. 

Reageer