Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 252 reacties
  • 3767 Bekeken


Toon eerste bericht

252 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Tekening 1&3 zijn Mirabel en Dolores van Encanto. (let niet op mijn nagels) en tekening twee is van een tijger die ik voor mijn oma's verjaardag heb getekend. 

Iedereen hier tekend trouwens echt supermooi❤️❤️❤️

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb weer in een tijdje getekend!

 

de eerste is body practice en ik heb geprobeerd verschillende lichaams types te tekenen. Ook is m’n stijl van gezichten tekenen veranderd. Vooruitgang is altijd leuk om te zien :3

 

Iemand outfit ideeen ?

Reputatie 6
Badge +3

@person  kleine tutorial (ik vond de benen middenin niet zo mooi)

Reputatie 7
Badge +9

waarom kunnen mensen tekenen?

dit is een vis die ik heb getekend tijdens een natuurkunde les want mijn docent heeft dus vis (er zijn vele mannelijke als vrouwlijke mensen die en natuurkunde geven en vis heten als achternaam). als achternaam en ik verveelde me

 

ik heb deze ingekleurd ik heb ook een uil ergens maar die wou ik uit het tekenboek halen maar die is toen gescheurd

ik heb tekenen nooit echt leuk gevonden. ik heb er gewoon geen concentratie voor

Reputatie 7
Badge +4

Hoi , volgens mij heb ik per ongeluk mijn tekeningen verwijderd.

Nog even opnieuw, ik had bij mijn topic “het verhaal” wat geprobeerd te tekenen voor @Tover01  over zijn verandering.  Ik vond nog 3 dingen terug :

Tover wordt uitgelachen in de strafhoek

Ik heb dit met potlood gedaan. Ik kan geen gezichten tekenen dus dan maar een soort plaag geesten :) Het zijn dus de kinderen om Tover heen die hem uitlachen terwijl hij straf krijgt.  En als vervolg via CP (omdat ik echt niet goed kan tekeken heb ik mijn schetsen laten omzetten), dus deze :

Een blije en trotse Tover

Dit is dan dus Tover na zijn verandering en als hij het rokje aan heeft. Ik heb geprobeerd het te laten passen bij jouw eigen topic Tover :) en ik had nog deze : 

De klas en Tover zijn weer blij met elkaar !

Ik hoop dat jullie het nog een beetje leuk vinden zo haha. Vooral @Tover01  zelf 😊.Die oortjes had ik niet zo gepland, zijn wel erg uit elkaar xP

Groetjes en knuf !  Maiskolfje X

Reputatie 7
Badge +4

dit is mijn eerste dragon puppet! ik vind m best goed gelukt

 

groetjes smokey

Reputatie 3
Badge +1

ik verveelde me bij engels

Reputatie 6
Badge +1
meisje die struggelt met sh en zm (gedachten)

ik heb hier iets met veel betekenis geprobeerd te tekenen omdat ik hier ook mee struggle maar tekenen helpt en houwel het haar niet perfect is vind ik het voor de rest wel leuk, oja kt verweider maar als nodig is. hopelijk niet maarja.

liefs, de annonieme aap

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @de Annonieme aap,

 

Deze lijkt echt veel minder op een echt persoon (vind ik) dus ik laat hem staan. En hij is mooi, ondanks de sombere uitstraling….

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb hier ook katrien duck helemaal uit eigen hand 

Ps. Wel met hulplijnen

Heb hier ibisPaint X voor gebruikt

 

Reputatie 7
Badge +6

Deze zijn de hoofdpersonages uit het boek dat ik aan het schrijven ben. Ik teken de laatste tijd veel portrettekeningen :D

Reputatie 6
Badge +1
Titanic 

 

Reputatie 7
deze auto heb ik vandaag getekend, een fiat punto :)

 

Reputatie 7
Badge +12

@Lamp.ie Ik ben helemaal fan van morrigan crow!!!! Ik vind je tekening echt geweldig! En ook dat je de boeken hebt gelezen! En de rest vind ik natuurlijk ook prachtig! Vooral die laatste vind ik erg mooi!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Wat prachtig @Lamp.ie! Ook prachtig gedaan met die kleuren! 

Voor ideeën…. Misschien een paar misstanden in de wereld? Waar ik nu ook mee bezig ben? Of tekeningen met een betekenis erachter.

Met de stijl die je tekent, zou bijvoorbeeld een meisje die gecontroleerd wordt als een marionette pop of iets dergelijks leuk zijn!

En @Monkeyboy08, veel succes!

 

Liefs,

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi, wat veel moois weer !!  Haha wat leuk dat ik wordt afgebeeld als een mooie schotse ruit!  Leuk !! Wat kan iedereen goed tekenen !  Ik zal het ook een keer proberen.  Maiskolfje leuk dat je het verhaal van Tover hebt uitgebeeld ook.  En @Kingboy  leuke rebus , en @Wees Jezelf Bij Noah  ook!!  Ja, en eigenlijk heeft iedereen gewoon heel mooie tekeningen, ik vind bijvoorbeeld die van @Meisje_0303  ook erg mooi! Ik houd van natuur afbeeldingen en deze eend is knap gemaakt !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +8

Dit is echt een van mijn favo topics, zo jammer dat ik niet meer zovaak hier kijk. 

Iedereen die iets geplaatst heeft sinds de laatste keer dat ik reageerde: ik heb het allemaal gezien en gewaardeerd, elk stukje kunst was echt mooi op z'n eigen manier. 

Hier zijn wat van mijn recente dingenetjes:

 

Again: iedereen heeft echt leuke dingen gemaakt. Blijf zo door gaan!

Reputatie 6
Badge +1

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb de tekening van het transmeisje digitaal gemaakt:

Liefs,

           M.

Reputatie 7
Badge +4

hier is tekening nummer 1😁

Evee!

en hier is tekening nummer 2…hehe
let er niet al te veel op

tekening nummer 3…..soort van mijn gevoelens..​​​​​

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ook nog even een kleine tutorial op hoe ik hoofden teken (wel beetje haastig gedaan maar je snapt het in principe wel!) @person 

 

en bedankt iedereen voor de complimentjes ! 💓 :)

Reputatie 6
Badge +1

Leukk

Reputatie 7
Badge +5

Grappige Mushu tekening/schets!
Iemand en ik waren een grote fan van Mushu van Mulan en we kwamen samen op het idee dat ik hem moest tekenen! Ik hoop dat het duidelijk is… hij is op de grond gevallen!

Misschien ga ik dit ooit inkleuren.


 

Reputatie 7
Badge +4

Geweldig wat mooi van jullie!  En ook grappig haha 😄😄 leuk ! 

Knuf Maïskolf je xx

Reputatie 6
Badge +1

Ook nog even een kleine tutorial op hoe ik hoofden teken (wel beetje haastig gedaan maar je snapt het in principe wel!) @person 

 

en bedankt iedereen voor de complimentjes ! 💓 :)

Heyy, zou ik ook een tutorial doen??

Reageer