Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 260 reacties
  • 3963 Bekeken


Toon eerste bericht

260 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Ook nog even een kleine tutorial op hoe ik hoofden teken (wel beetje haastig gedaan maar je snapt het in principe wel!) @person 

 

en bedankt iedereen voor de complimentjes ! 💓 :)

Heyy, zou ik ook een tutorial doen??

Reputatie 7
Badge +11

Heyy!

Ik heb de bi-vpag af!

Snapt iemand de grap van de bij?

 

Liefs,

          M.

Reputatie 6
Badge +2

Heb hem getekent met stift en aquarel potloden pastel krijt

Het musje idee komt van fijne kerst mus

 

Groetjes  anoniempjeje 

 

Ps. Wou mijn eigen naam schrijv 🙈

Reputatie 7
Badge +14

@Meisje_0303  Mooi hoor!  Echt goed getekent!

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +3

Mooi!

Reputatie 7
Badge +4

@person Oh cool! Dat lijkt me toppie! En, ik probeer al een tijdje mijn topic over @Tover01  ( 

) getekend te krijgen omdat ik het zo'n mooie succes story vind, maar dat lukt me maar matig want ik kan geen handen tekenen en benen ook lastig hihi. Mijn pogingen waren niet super, dus ik ga graag mee kijken als je dat wilt laten zien! 

Maiskolfje xox

Reputatie 7
Badge +11

@smokey Leuk :) Heel goed gelukt! Als je tips nodig hebt, hoop ik daarmee kan helpen ;)

@Meisje_0303 Je kan echt mega goed tekenen! Ga zo door!

@jslr Ziet er goed en schattig uit!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +3

Ik heb geprobeerd de achtergrond onherkenbaar te maken.

Dit zijn verzonnen meisjes.

 

Wat vinden jullie ervan? (Eerlijk)

Reputatie 6
Badge +1

heyyy,

ik heb weer ideeen voor nieuwe tekeningen, en die wou ik delen want ja ik dacht misschien vinden jullie dit ook leuk om te maken. mijn idee was om voor je lievelingsboek/lievelingsboeken een nieuwe kaft te maken

groetjes, de annonieme aap

 

Reputatie 7
Badge +11

Heel mooi @tiemen! Ziet er erg netjes uit!

Ik heb ook weer een paar:

En deze uit mijn Grieks-schrift:

 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Jij kunt dat echt goed!  Als ik mijn verandering getekend wil hebben  klop ik bij jou aan 😉 haha, nee maar echt leuk! Ik zal misschien ook een keer wat proberen, maar dat wordt waarschijnlijk een kat met een wolk als hoofd ofzo XD.

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

@Natureflower  ik vind ze echt leuk (: , veel suc6 en plezier met je hobby

Reputatie 7
Badge +8

Hey @Kingboy ,

Ik kan er niet echt 1 vinden behalve die tover noemt, maar je kan echt super goed tekenen! Het ziet er heel goed uit!

Reputatie 7
Badge +12

Heyy hallo!

Mijn tekeningen en foto’s wilden nooit posten, dus nu ga ik het nog maar eens proberen vanaf mijn computer. Ik ben nooit erg goed in tekenen geweest, maar omdat ik veel schrijf ben ik de laatste tijd op mijn computer bezig geweest om online covers en dingen te ontwerpen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Dit was een design voor een kort verhaal dat ging over doof zijn, en nou.. daar zit de boodschap in dat horen ook niet altijd alles is..

 

Dit is basically gewoon een jongetje die weg probeert te rennen van alles maar aan het einde toch niet alles kan ontlopen.. Ik heb nog veel meer toffe(re) dingen ontworpen, maar daar staat mijn naam bij, dus ik moet nog ff kijken of ik dat ga blurren of veranderen.. Ik heb zelfs een heel vet logo gemaakt voor mezelf!

 

ik hoop dat jullie het mooi vinden!

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +3
Tekening van spiderman met de wk beker voor als we ooit een keer het wk zouden winnen

Ik heb zelf deze op mijn kamer hangen, ik kan niet echt goed tekenen maar deze is echt goed gelukt 

Reputatie 4
Badge

Hey iedereen 

Echt allemaal mooie en indrukwekkende tekeningen❤️❤️👏

Ik zelf heb ook een paar tekeningen gemaakt en wil ze heel graag hier delen De laatste 2 kunnen wel een trigger zijn

Dit is gewoon een kat

 

Deze laatste 2 kunnen een trigger zijn

 

​​​dit is een tekeningen hoe ik me heel vaak voel naar alle andere die dit gevoel kennen het zal uiteindelijk beter gaan en je gaat je momentjes hebben maar je komt er door❤️

 

Deze tekeningen is nog niet helemaal af maar dit is er wat er in mijn brein gebeurd als het stil is of er is iets voor de grap gezegd wat ik dan niet geloof dan kan het zijn dat ik ga vape of drinken om de hevige en erge gedachte weg te halen en help muziek me om met de iets minder erge gedachte om te gaan en die om te draaien naar positieve gedachten 

 

Als je hier ook mee strugelt veel liefs en zoek ergen hulp of een vertrouwenspersoon veel love❤️❤️❤️❤️ lol5 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Oh haha @Kingboy , dat wist ik zelf niet eens 🙂

Reputatie 7
Badge +14

@Tover01 

Jij bent ook lief!

 

Leuk getekend @Kingboy!

Mezelf zag ik natuurlijk gelijk.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Hallo,

Wat een mooie tekeningen allemaal!

Ik heb deze tekening gister gemaakt van een wyvern (geen draak!) met fineliners die ik van iemand uit mijn klas heb gekregen voor Sinterklaas!

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

Mooie tekeningen zeg!

Ik kan vandaag kijken of ik een weg kan posten in dit topic,  ik ga me bestdoen om hem zo mooi mogelijkte maken!

Groetjes, @Monkeyboy08

Ik hou van online tekenen. Hier heb ik mezelf getekend als my littel pony: me the little pony! 

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb @Tover01 z'n profiel getekend in mijn stijl:

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +11

Dit ziet er waarschijnlijk raar uit, maar dit was vroeger één van mijn denkbeeldige vrienden.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 6

Hey,

Ik kan niet tekenen, het is echt lelijk…

Jullie tekeningen zijn mooi btw.

 

Lang verhaal kort: Huidskleur kon ik niet vinden, dus had alleen roze en grijs dat nog enigzins oké leek. Dus vandaar dat de huid zo'n lelijke kleeur heeft.  

 

Heel lelijk, I know.... 

NF,   1 van mijn favoriete artiesten.

 

 

Iemand nog tips?

Reageer