Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 245 reacties
  • 3593 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!

Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.

Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.

Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

  1.  

245 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Kingboy ,

Ik kan er niet echt 1 vinden behalve die tover noemt, maar je kan echt super goed tekenen! Het ziet er heel goed uit!

Reputatie 7
Badge +2
 Ik heb het gedaan! :P
ik heb 11 mensen gepakt uit dit forum!
probeer ze maar te raden!
(ps: sommige plaatjes hebben een griekse/romeinse naam die ik heb getekent)
 
 
1.@Tartan14 
2.@Tover01 
3.@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 
4.@Natureflower 
5.@Maiskolfje 
6.@Banaantjeeee 
7.@ItzJustin   (de naam Justin betekent upright vandaar die pijl omhoog)
8.@Wees Jezelf Bij Noah 
9.@Wild forest 
10.@ItzJustin  (er staat me, beetje onduidelijk he haha)
11.@Jesse08  (jesse beteken '’gift'’ of '’hij bestaat'’ oftewel '’god bestaat'’
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Reputatie 7
Badge +5

Oh haha @Kingboy , dat wist ik zelf niet eens 🙂

Reputatie 7
Badge +11

@Tover01 

Jij bent ook lief!

 

Leuk getekend @Kingboy!

Mezelf zag ik natuurlijk gelijk.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +1

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, wat veel moois weer !!  Haha wat leuk dat ik wordt afgebeeld als een mooie schotse ruit!  Leuk !! Wat kan iedereen goed tekenen !  Ik zal het ook een keer proberen.  Maiskolfje leuk dat je het verhaal van Tover hebt uitgebeeld ook.  En @Kingboy  leuke rebus , en @Wees Jezelf Bij Noah  ook!!  Ja, en eigenlijk heeft iedereen gewoon heel mooie tekeningen, ik vind bijvoorbeeld die van @Meisje_0303  ook erg mooi! Ik houd van natuur afbeeldingen en deze eend is knap gemaakt !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +1

Dankjewel @Tartan14!!

Reputatie 7
Badge +4

dit is mijn eerste dragon puppet! ik vind m best goed gelukt

 

groetjes smokey

Reputatie 7
Badge +11

😘

Reputatie 3
Badge +1

ik verveelde me bij engels

Reputatie 6
Badge +1

Leukk

Reputatie 7
Badge +4

Geweldig wat mooi van jullie!  En ook grappig haha 😄😄 leuk ! 

Knuf Maïskolf je xx

Reputatie 6
Badge +1

Hey, ik verveelde me tijdens wiskunde eergister, vandaag was hij eindelijk af. Laat me weten wat je ervan vindt!!

Reputatie 7
Badge +11

@Meisje_0303 

Ik vind em heel leuk!

Je kan goed tekenen!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

@Meisje_0303  Mooi hoor!  Echt goed getekent!

Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +2

Mooi!

Reputatie 7
Badge +11

@smokey Leuk :) Heel goed gelukt! Als je tips nodig hebt, hoop ik daarmee kan helpen ;)

@Meisje_0303 Je kan echt mega goed tekenen! Ga zo door!

@jslr Ziet er goed en schattig uit!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7

Ik had al gisteren een reactie achter gelaten maar hij is niet geplaatst. Heel raar want heb geen Mail gekregen dat ie verwijderd is. 

Maar ik wil nogsteeds wat tekeningen hier plaatsen. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden :) 

 

Dit is een tekening van een character uit een boek dat ik leuk vind (Morrigan Crow van Nevermoor)

 

 

 

hey @LampenKap , zou ik deze tekening als profielfoto op het forum mogen gebruiken? Ik vind hem erg mooi maar kan zelf nogal slecht tekenen… En ik dacht dat ik het eerst even aan jou moest vragen of ik hem mocht gebruiken. 

groetjes, 

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Reputatie 7
Badge +4

@Natureflower Dankjewel! Ik zal zeker on tips vragen als ik die nodig heb! 

 

Julie kunnen trouwens allemaal echt goed tekenen/knutselen

 

Groetjes smokey

Reputatie 4
Badge

Hey iedereen 

Echt allemaal mooie en indrukwekkende tekeningen❤️❤️👏

Ik zelf heb ook een paar tekeningen gemaakt en wil ze heel graag hier delen De laatste 2 kunnen wel een trigger zijn

Dit is gewoon een kat

 

Deze laatste 2 kunnen een trigger zijn

 

​​​dit is een tekeningen hoe ik me heel vaak voel naar alle andere die dit gevoel kennen het zal uiteindelijk beter gaan en je gaat je momentjes hebben maar je komt er door❤️

 

Deze tekeningen is nog niet helemaal af maar dit is er wat er in mijn brein gebeurd als het stil is of er is iets voor de grap gezegd wat ik dan niet geloof dan kan het zijn dat ik ga vape of drinken om de hevige en erge gedachte weg te halen en help muziek me om met de iets minder erge gedachte om te gaan en die om te draaien naar positieve gedachten 

 

Als je hier ook mee strugelt veel liefs en zoek ergen hulp of een vertrouwenspersoon veel love❤️❤️❤️❤️ lol5 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt dat je er me voor hebt waar geschuwd @LOL55 

Ik heb namelijk een hartafwijking. Het hart ligt dus best wel gevoelig.

Je kan prachtig tekenen!

Ik denk dat ik morgen nog wel een tekening plaats.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kingboy,

 

ik zag het nu pas en ik vind dat spiegelei zo midden op die boxer echt supergrappig, nog leuker dan mijn eigen onderbroek. Als ze die bij de Zeeman zouden verkopen ging ik 'm gelijk halen.

 

Verder vind ik iedereen mooi tekenen. Ik zou het zo niet kunnen 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +8

Ten eerste @Iemand.op.de.wereld   bedankt! 

 

Ten tweede @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Zelfs al vind ik het zo erg lief van je dat je mijn tekening als profiel foto wil gebruiken, heb ik het liever niet. Ik ben ooit herkent door mijn tekening als profiel foto en dat was erg naar. Misschien kunnen er misverstanden komen en dat lijkt me niet handig. Normaal zou ik het echt wel oké hebben gevonden, again, echt heel lief van je!! 

Je mag wel je best doen om het na te tekenen ofzo. Iedereen kan wel tekenen, je moet gewoon je best doen. En als je dat doet dan heb je al iets heel mooi gecreeert! 

 

 

Ook heb ik al een lange tijd niks meer geplaatst omdat telkens mijn topics telkens niet verschijnen. Ik heb er nog geen Mail over gehad dus ik denk dat het een foutje is. Ik ga het nu gewoon weer opnieuw proberen

 

De eerste 3 tekeningen zijn geïnspireerd van 2 oude hollywood actrices (niet perse qua uiterlijk maar vooral hun lichaams positie) 

De 3rde en 4rde horen bij elkaar

De laatste tekening is van Alice in wonderland, ik heb voor het laatst echt een obsessie om Alice te tekenen. Ik heb nog meer tekeningen als jullie die willen zien. 

Reputatie 7
Badge +11

@LampenKap 

Leuk idee!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit is een tekening bij mijn verhaal/stripverhaal genaamd “Mond am Himmel”! (“Mond am Himmel” is Duits voor “maan in de hemel”)


Ik teken en schrijf graag, ik maak dan bij mijn verhalen tekeningen. Tekenen helpt me te relaxen, helemaal als ik iets moeilijks heb meegemaakt.

Reageer