Zoenen met beste vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst met een van mijn beste vriendinnen gezoend voor de lol. Dat beviel mij best wel goed.
(Ook wel omdat ik bi ben) Ik zou het nog wel een keertje willen. Alleen nu zit ik ermee om tegen haar te vertellen dat ik het nog wel is wil.
Ik hoop niet dat ze gek kijkt ofzo als ik het zeg. daarom twijvel ik of het wel slim is om het te zeggen. Wil haar echt echt niet kwijt.

Zal ik het vertellen? En zo ja hoe. Loop echt vast... Alvast bedankt x

142 reacties

Hey Yara,

Dankje voor je lieve berichtje 😘
Ik ga zo even wat typen en stuur het hier dan over mijn oma doe ik.later even goed.

X Dikkekuslisax
Badge

Hey dikkekuslisax ik heb je hele verhaal gelezen en ben super blij voor jullie. Heb je nog een update van hoe het nu met jullie gaat enzo??

Ik heb het hele verhaal nu ook voor het grootste deel gelezen. En na het eerste deel vanhet verhaal van die zaterdag ben ik al helemaal benieuwd hoe het afloopt. Ik hoop dat het een mooi verhaal wordt ???
Ze is al meer dan een uur aant typen... Als dit geen goed verhaal wordt dan weet ik het ook niet meer. Ik hoop wel dat t allemaal goed is gegaan tussen jullie ???
Als je haar informeert dat je daar zenuwwachtig over bent, dan neem ik aan dat zij daar zeker rekening mee wilt houden.
Zo te zien pakte het goed uit voor jou.
Je kunt trouwens dat bovenste stuk als het goed is gewoon knippen,dan hoef je dat niet te blurren.
In ieder geval veel succes op zaterdag en/of later.
"Iemand een oplossing hiervoor?"
"-Aangepast door de Kindertelefoon-"

Ik zou het daarbij laten, omdat de Moderatoren het zo te lezen niet toestaan.
Desnoods kun je een samenvatting geven voor allen die daar behoefte aan hebben.
Same
Hoi Dikkekuslisax

Wat M&M's zegt dat wij ook wel goede tips hebben weet ik niet zeker, ik ben zelf gay dus ik weet niet hoe het is om iets met een meisje te doen en niet hoe ze potentieel zou kunnen reageren. Maar als ik in jou plek zou staan zou ik het haar inderdaad gewoon vertellen, en zij zal het ook wel hebben gewild want anders had ze het toch niet gedaan. En ik denk dat je haar niet kwijt raakt als beste vriendin als je dat verteld, ze zal het best begrijpen denk ik.

Ik heb zelf een keer iets met een jongen gedaan, dat was ook eerst een beetje aftasten maar toen ik zei dat ik het wel fijn vond zei hij niet dat hij het raar vindt, ik denk dus dat het wel meevalt, heb nu trouwens geen contact meer met hem, hij is geëmigreerd.

Dan zullen we maar afwachten hoe dit is gegaan he.

Groetjes 360popescope
Hoi, Dikkekuslisax

OMG je vriendin reageert echt super cute, zo te horen gaat dit wel goed komen met wat heb allemaal wilt. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes, 360popescope
Precies dat M&M's

Zit echt al sinds zaterdagavond telkens te kijken of er al iets staat, ik vindt het zo spannend, terwijl ik er zelf niet eens bij ben.
Ik weet zeker dat het een voor teken is, wat ben je toch een goed waarzegger
Oh wacht ik zie je reactie hier boven nog m&m's, ja echt he hoe wij ons hier druk over maken, ik denk sowieso dat wij ons beter kunnen inleven in zo'n situatie dan hetero omdat we beide een beetje het zelfde hadden.

Groetjes, 360popescope
Nog even een aanvulling, hierna ga ik weer on topic. Ik weet niet of je dat hebt mee gekregen maar als het om dit soort dingen gaat bemoei ik mij er gewoon graag mee, dit is dan erg positief. Misschien dat je nog weet dat iemand met een topic kwam of er niet "homo douches" kunnen komen, daar werd ik gwn echt een beetje pissed over, dat is dan negatief, soms leef ik me iets te veel in in de situatie. Bijvoorbeeld vorige zomer met heb vriendje met een topic van 7 pagina's ofzo.

Groetjes, 360popescope
Hoi Dikkekuslisax

Ik kan echt niet wachten op een verhaal maar doe inderdaad maar wat je zelf het beste vind, in een keer is goed. We wachten nog wel even.

Groetjes, 360popescope
Hoi, Dikkekuslisax

Wauw wat een cute verhaal op het begin al. Super leuk en fijn voor je dat jullie het ook allebei leuk vonden en dat zij het ook echt naar haar zin had.

Natuurlijk ben ik super benieuwd naar de beschrijving van een aantal foto's.

En wat een cliffhanger weer, doe je goed.

Ik vind dat je het allemaal echt super goed doet, ik zou het niet beter doen en ik ben zo ontzettend blij voor je dat het tot nu toe zo'n succes is, OMG ik kan wel blijven lullen.

Groetjes, 360popescope
Haha m&m's we reageren letterlijk tegelijk?
Hoi, M&M's

Die cakepops zijn inderdaad een leuk idee, zou ik ook met iemand moeten doen, wordt het leven misschien toch ooit nog beter.

Groetjes, 360popescope
Hey M&M's
- Reactie aangepast door de kindertelefoon -

Even over het cakepop verhaal, ik was laatst in de Xenos en ik zag daar voor echt 20€ een cakepop apparaat, waar je gwn deeg in een machine spuit in bolletjes, dat klap je dat ding dicht zodat het bolletjes worden en kan je er zo een stokje in steken, klinkt allemaal wel lekker met mijn woordkeuze. Misschien is dat wel een leuke optie voor je Haha.

Xx 360popescope
- Reactie aangepast door de kindertelefoon -

@kindertelefoon, mijn bericht is aangepast om dat ik de plaats er in had staan, ik heb letterlijk geen enkele forum regel overtreden door te vertellen in welke stad je bent geweest, iedereen komt wel eens in een stad en laat ik het nu net even duidelijk willen maken waar je het kan kopen. Ik welke stad ik ben geweest, WoW, dat heeft verder niets te maken met privacy, ik kan hier in elk geval niet uit op maken waar ik woon. Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken en gebruik een forum regel als argument.

Groetjes, 360popescope
Hey Dikkekuslisax,

Volgens mij is dat helemaal goed gekomen, je vriendin vond het leuk jij vond het leuk, je vriendin had het ook allemaal heel leuk geregeld al zeg ik het zelf.

Geweldig voor je dat het ook weer iets verder kwam dan de vorige keer, jammer dat je alweer moest stoppen toen je net gezellig met haar aan het zoenen was en meer.

Het lijkt me leuk om meer details te horen.

Groetjes, 360popescope
Hey Dikkekuslisax

Het spijt me dat ik niet meteen gelezen en gereageerd heb, ga de laatste tijd niet zo goed dus had niet echt zin om hier te kijken, gelukkig is altijd M&M's er nog. Ik kan nu niet slapen door de gitte dus ik dacht laat ik eens even op het forum kijken.

Ik vind het echt super leuk om te lezen dat het zo goed gaat tussen jullie, alleen jammer voor je dat ze nu op vakantie is. Ik vind het leuk om updates te lezen van de "voortgang" in je relatie met haar, houd ons op de hoogte van nieuwe dingen.

Misschien ben ik te laat met mijn reactie maar ik dacht ik wil toch wel iets zeggen dus hé.

Groetjes 360popescope
Hi xanoniemkusx,

ik zoen ook wel eens met andere jongens en das best lekker.

De eerste keer wilden twin en ik weten hoe je moest tongen en hoe het voelde en toen hebben we het samen gewoon gedaan. Was wel grappig en we houden sws van elkaar dus dachten we wel dat het kon. We hadden er een filmpje van gemaakt en aan onze zus laten zien. Was wel grappig.

Ik vind het dus niet gek dat jij het met een ander meisje fijn vindt. Als het je beste vriendin is kun je het toch gewoon tegen haar zeggen, dat je het de vorige keer lekker vond. Dat doe ik ook wel eens met een leuke jongen, dan zeg ik ook dat het lekker was en of ie nog een keertje wilt. Ik denk dat jouw vriendin dan wel gewoon eerlijk kan zeggen of ze het ook fijn vond en of ze nog een keertje wil.

Weet je vriendin dat je bi bent? Want dan is het makkelijk toch? Dan kun je ook zeggen of je alleen wilt kussen of haar misschien wel zo leuk vindt om nog iets te doen, idk wat, moeten jullie zelf even bedenken.

Soms, als ik met een jongen zoen dan gaan we een beetje strelen onder elkaar t-shirt en soms met onze handen in elkaars onderbroek en dan aftrekken ofzo. Maar we hebben nu sinds vorige zomer een vriendje, dus we zoenen niet zo vaak meer met andere jongens. Soms even voor de grap dan meer.

Ben je ook een beetje verliefd op je vriendin of is alleen het kussen fijn?
Strelen meisjes elkaar dan ook net zoals ik doe met jongens en meer?

Groetjes,
M&M's
Hi xanoniemkusx,

We vertellen onze zus wel vaker dingen die we met jongens hebben gedaan, maar niet alles. Twin en ik praten sws altijd over alles met elkaar. We slapen ook op één kamer, eigenlijk in één 2-persoonsbed, omdat het gezellig is.

Ik deel best veel dingen met vrienden, want als je niks zegt terwijl je wel dingen weet, dan help je ook niet echt iemand.

Ik weet niet altijd of anderen er iets aan hebben, maar ik zeg maar wat ik meegemaakt heb of weet.

Als ik jou was zou ik tegen je vriendin zoiets zeggen als “weet je nog van laatst toen we gezoend hadden? Nou, ik zat er later nog eens over te denken en toen dacht ik, dit is wel één van de lekkerste keren dat ik gezoend ben. Vind je dat raar als ik dat zeg?” en dan ff afwachten en zeggen dat je nog wel eens met haar wilt kussen, tenminste als het een positief antwoord van haar was.

Dan kun je verder zien of je weet dat het eenmalig was en das dan misschien wel jammer voor jou, maar wel duidelijk en dan kunnen jullie sws verder als besties.

Btw had je gezoend met tong of alleen zo van die verleidelijke kusjes in haar nek gegeven ofzo :)
Twin en ik hadden toen met tong gedaan om te oefenen :P

Groetjes,
M&M’s
Haha, ja met twin was ook met speeksel en oorlelletje likken en in de nek kussen enzo.. Maar we hebben wel meer van elkaar in onze mond enzo gehad, want we zijn misbruikt geweest door een stel jongens en dan moesten we ook van alles met elkaar doen. Dat was niet echt fijn. Met mijn twin was wel fijn als je dat mag zeggen, want wij houden iig nog van elkaar en als we met elkaar moesten dan hoefden we niet met die jongens, dus dat. Het misbruik is nu een jaartje geleden ofzo en we hebben een vriendje, dus we gaan weer de goede kant op. Twin en ik doen super veel met elkaar op school en sporten en veel in de vrije tijd. We kunnen niet zonder elkaar.

Ik heb er wel eens meer iets over op het forum gezet in een vragenlijst, nog niet echt een heel topic.

FF terug naar jou. Ik zou er voor gaan. Als jullie echt speeksel hebben uitgewisseld dan is het wel iets meer dan gewoon kussen. Het kan dat ze alleen nieuwsgierig was, maar ze vindt jou ook wel leuk, denk ik.
Heeft ze wel eens een vriendje gehad of praat ze veel over jongens of ook wel eens over meisjes.

Groetjes,
M&M’s

Reageer