Zoenen met beste vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst met een van mijn beste vriendinnen gezoend voor de lol. Dat beviel mij best wel goed.
(Ook wel omdat ik bi ben) Ik zou het nog wel een keertje willen. Alleen nu zit ik ermee om tegen haar te vertellen dat ik het nog wel is wil.
Ik hoop niet dat ze gek kijkt ofzo als ik het zeg. daarom twijvel ik of het wel slim is om het te zeggen. Wil haar echt echt niet kwijt.

Zal ik het vertellen? En zo ja hoe. Loop echt vast... Alvast bedankt x

142 reacties

@360popescope,

Cool, mama had ook zo eentje gekocht, maar dan bij Blokker in puntjepuntje en die was halve prijs omdat die winkel ging verhuizen ofzo 🆒

Dus het apparaat heb ik, maar weet nog niet precies hoe ik er mee moet omgaan. Met de meeste apparaten kan ik wel goed mee omgaan, maar deze is nieuw. Snappie.

Spuiten zal wel lukken en ergens een stokje insteken ook wel, denk ik haha :P
Nou nog ff uitvinden hoe je zo’n mooi rond bolletje krijgt.

Ik krijg er wel steeds meer zin in.

Lijkt me leuk om te doen met andere jongens

Bedankt voor je update, echt heel tof dat je in pieperdepiep (plaatsnaam) liep en aan mij en die balletjes met dat stokje dacht

Ben je ook zo benieuwd naar deel 2 van Dikkekuslisax?

Groetjes,
M&M’s
Ik heb het hele verhaal nu ook voor het grootste deel gelezen. En na het eerste deel vanhet verhaal van die zaterdag ben ik al helemaal benieuwd hoe het afloopt. Ik hoop dat het een mooi verhaal wordt ???
2e deel!!!
*Lees eerst het 1e deel voordat je deze leest*

Toen...

Had ze mij gekust met haar twee handen op mijn wangen. Zo lief! ?
Toen deed ze mijn bloesje ineens uit en zij deed haar shirt uit. (Toen dacht ik echt omg wat gebeurt er. Droom ik?) Ze zat in haar bh, ik nog in mijn hempje. Toen deed ze die ook bij mij uit. Ze zij: zo zo je hebt niet alleen een mooie bh...

Zaten we dus beide in onze bh ☺️.
We hebben gezoend en elkaar gestreeld... (Geen idee maar ging ineens zo) Na een tijdje weer omkleden jammer genoeg. Ik moest al weer naar huis toe. Schoenen aan jas aan, knuffel gegeven. Toen zij ik nogmaals hoe leuk ze het had geregeld en hoe lief ik haar vindt! Ze vond het super leuk zij ze. Ik reed weg met de fiets en dacht dat ik vloog met mijn fiets, was nog helemaal gek in m'n hoofd.

*We hebben nog niet gesproken over verkering of iets*

Daar moet ik echt nog over nadenken. (Tips of een voorstel is altijd welkom!)

Ik weet een ding wel Ik Ben Verliefd!☺️?.

Details heb ik niet genoemd over bepaalde dingen.
Er was nog meer maar dit is wat korter samengevat.
Voor nog meer interesse kan ik het wel vertellen natuurlijk.

Thx voor jullie lieve/leuke reacties tot nu toe ?

xx Dikkekuslisax
Hey Dikkekuslisax,

Volgens mij is dat helemaal goed gekomen, je vriendin vond het leuk jij vond het leuk, je vriendin had het ook allemaal heel leuk geregeld al zeg ik het zelf.

Geweldig voor je dat het ook weer iets verder kwam dan de vorige keer, jammer dat je alweer moest stoppen toen je net gezellig met haar aan het zoenen was en meer.

Het lijkt me leuk om meer details te horen.

Groetjes, 360popescope
Hi Dikkekuslisax,

Het is wel duidelijk dat jullie het samen leuk hebben. Als ik het zo lees neemt je vriendinnetje het meeste initiatief, dus als jij al zegt dat je verliefd bent op haar, dan denk ik ook wel dat zij jou leuk vindt.

Als ik met een leuke jongen ga kussen friemelen we al snel onder elkaars t-shirt en hebben we ook al snel onze t-shirts uit. Ik vind het lekker als onze blote borst/buik tegen elkaar komen. Dat voelt echt lekker en dan elkaars armen om elkaar heen. Vooral als je dan op elkaar ligt op bed ofzo.

Kussen jullie ook bv. in elkaars nek en lik je aan elkaars oorlelletje ofzo. Ik doe dat wel. Lekker over zijn buikje strelen en overal kusjes geven en aan elkaars tepels friemelen en likken is super geil.

Doen meisjes dat ook bij elkaar of is dat raar, omdat jullie je bh dan uit moeten doen. Mijn tepels zijn best wel gevoelig en ik vind het wel lekker als die jongen ze likt. Het is sws geil om hem bezig te zien, vooral als hij me dan aan kijkt als hij bezig is. Heb je dat wel eens meegemaakt of zelf gedaan?

Als ik met een jongen kus en we strelen elkaar dan wordt mijn piemel vaak al stijf en komt er voorvocht uit. Dan heb ik al snel een natte plek in mijn onderbroek en vaak duwt die jongen er wel even op of knijpt er voorzichtig in.

In het begin gaat ie nog niet gelijk met zijn hand in mijn broek en ik ook nog niet bij hem.

Hoe is dat bij meisjes. Voel je dan ook iets tussen je benen als je aan het tongen bent. Ik weet dat helemaal niet en ik heb het ook nog nooit aan een meisje gevraagd.

Of ga ik veel sneller dan dat jullie gaan? Ik weet sws niet echt hoe jongens normaal gesproken met andere jongens of meisjes gaan. Laat staan hoe meisjes het met andere meisjes doen.

Twin en ik zijn misbruikt, dus hebben we er een heel ander beeld van. Wij werden gwn de eerste keer gelijk helemaal uitgekleed en betast, ik had gelijk al een piemel in mijn mond, dus dat is natuurlijk niet echt een goed voorbeeld van hoe het hoort.

Het lijkt me ook wel beter om het zoals jullie te doen. Lekker langzaam opbouwen. Eerst alleen kussen, dan een shirtje uit een volgende keer en zo verder. Is ook wel spannend.

Kijk maar of je er iets over wilt vertellen. Het lijkt me sws spannend voor jullie allebei die ontdekkingstocht.

Appen jullie ook leuke berichtjes naar elkaar. Ik doe dat altijd wel.

Nou ja, ik lees je update wel.

Groetjes ?,
M&M’s
zo leuk. Ik ben zo blij voor je dat je iemand hebt gevonden die jouw leuk vindt net zoals jij haar ook leukt vind. Vertel meer als je bijvoorbeeld iets meer wordt tussen jullie
Hey 360popescope,

Ja dat klopt het was super leuk en ook top geregeld ♥️
Ik ben super blij met hoe het gegaan is. Jammer dat ik moest gaan maar ja, misschien volgende keer dan... Details gingen meer over het zoenen enz als je dat wilt weten. Zeg maar effe dan.

xx Dikkekuslisax
Hey M&M's,

Ik denk dat ze mij ook wel leuk vindt ja. Dat lijkt mij ook wel fijn om te doen, dan met een meisje.
Met of zonder bh xd.
Ik kus af en toe in haar nek maar het meeste is gewoon tong zoenen en strelen. Die dingen zijn niet raar hoor, lijkt mij ook leuk om met mijn tepels of die van mijn vriendin wat te doen. We hadden onze bh's niet uit maar hopelijk komt dat nog x
Ik heb nog nooit iets met tepels gedaan. Is vast best leuk.

Een meisje heeft nog nooit een hand in mijn onderbroek gestopt.
Die ontdekking moet nog komen.

We appe veel en sturen vaak dingen naar elkaar. Super gezellig en sexy.

Ik ga zo slapen welterusten alvast!

xx Dikkekuslisax
Hey Dolfijntje123,

Awhh zo lieve reactie! ? Dankjewel ?
Komt goed ik laat het weten.

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Thnx voor je reactie.

Je moet gwn lekker doen wat jullie allebei leuk en lekker vinden. Beter hebben jullie het leuk en gaan jullie niet te snel. Ik weet niet wat normaal is, maar zoenen op zich is wel oké en lekker.

Ik was eigenlijk nieuwsgierig of je iets voelt veranderen tussen je benen, sorry ik vraag het een beetje onhandig, maar ik weet niet hoe ik het beter kan vragen. Ik bedoel dan zonder dat iemand je op die plek aanraakt. Ik bedoel jongens kunnen een stijve krijgen en voorvocht, maar merk jij daar ook iets als je lekker aan het zoenen bent met je vriendinnetje?

Als je geen antwoord wilt geven is oké, want ik weet niet of je het vervelend vindt als ik het vraag. Dus alvast sorry. Kijk maar. Ik ben gwn nieuwsgierig, terwijl ik weet dat ik nooit iets met een meisje zou doen, want dat komt omdat ik op jongens val.

Ik denk dat meisjestepels ook wel gevoelig zijn. Ik zie onze zus wel een zonder bh en op zich zien haar tepels er net zo uit als bij jongens, alleen zitten ze op een bobbel. Maar het zal wel net zo voelen, denk ik. Ik vind kleine tepels mooier, maar anderen weer iets grotere, dus das heel erg verschillend.

Nou ja, ik lees wel wat je wel en wat je niet kwijt wilt.

Sweet dreams :)

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik breek even in. Ik mag dan wel geen Lisa heten, maar heb er wel ervaring mee. Dus mocht Lisa geen antwoordt willen geven over zichzelf heb je hier misschien wat aan.

Net zoals dat jongens een erectie kunnen krijgen, kan een meisje ook vochtig/nat worden van enkel zoenen. Met de nadruk op kunnen, want zoals je wel weet werkt het voor iedereen anders. Zo moest er soms glijmiddel aan te pas komen bij een vriendin, zodat ik het natuurlijke deel wat beter op gang kon brengen. Terwijl ik bij een ander, bij wijze van spreke, een dweiltje eronder moest neerleggen nadat er voor korte tijd gezoend was.
Hi @Daan.,

Van mij mag je wel inbreken hoor, alleen niet bij ons thuis. Dan doe ik liever gwn de deur voor je open :)

Ik hoor soms wel eens van die verhalen op school, maar dan weet niet wat ik wel of niet kan geloven. Sommige jongens doen er nogal stoer over, dus weet ik niet of ze overdrijven en zelf ga ik het echt niet proberen te ontdekken voor obvious reasons, want ja, ik ben gay.

Aan m’n oudere broers hoef ik het ook niet te vragen voor dezelfde reden, aan onze zus vragen kan wel, maar is misschien een beetje vreemd, alhoewel we alles met haar kunnen bespreken, maar hier is ff makkelijker.

Dat het kan verschillen snap ik, ik heb ook niet altijd een stijve als ik een jongen kus. Maar dat meisjes dan zo nat kunnen worden dat het soort van eruit komt ofzo dat wist ik niet. Gebeurt er dan ook iets met de clitoris, want ze zeggen dat het eigenlijk net als een stukje van je piemel is, toch. Ik bedoel dat het of een piemel of een clitoris wordt na de bevruchting.

Nogmaals bedankt en misschien dat @Dikkekuslisax er ook nog iets over wil vertellen, maar dat gaan we wel zien dan.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Met ‘verschillen’ bedoelde ik meer dat de ene sneller al een erectie krijgt of nat wordt dan de ander. Dat de drempel bij de een gewoon lager ligt dan een ander. Vandaar dat ik mijn ervaringen deelde, hoewel ik dit liever niet doe 🙂.

Je kunt het een beetje zien als een glas onder de kraan. Als je de kraan lang genoeg open laat staan, loopt hij vanzelf over. Ik weet verder niet of er wat gebeurt met de clitorus als een meisje klaarkomt, maar hij zwelt wel op als ze opgewonden is.
Hi @Daan,.

Thnx.

Met verschillen bedoelde ik hetzelfde, maar ik heb het een beetje onhandig opgeschreven dus ik snap wel dat het daardoor een beetje verwarrend is :P
Maar verder wel interessant, jouw antwoord, ik heb dat nog nooit gezien allemaal van dichtbij. Wij zien onze zus wel bloot in de sauna enzo, maar ik ga dan niet echt zo kijken van dichtbij, snappie.

Ik vind het niet erg om er over te vertellen als iemand mij iets vraagt, maar dat had je misschien al gemerkt. Tis hier anoniem, dus ik vertel wel makkelijker en meer hier, maar doe het in het echt ook wel tegen vrienden.

We wachten de updates van @Dikkekuslisax nu maar af. Ik vind het wel leuk dat ze dit topic over haar nieuwe liefde maakt en ons laat weten hoe het voor meisje-meisje is. Ik denk dat er genoeg andere meisjes zijn die hier ook wel eens over nadenken.

Dus, als je wilt @Dikkekuslisax, houd ons op de hoogte :)

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Het was echt leuk, misschien binnenkort wel meer dat weet ik niet. Lijkt me echt leuk met haar ?.

Als ik met haar zoen voel ik niks.
Maar ik zweef daarna wel haha.
Duurt soms effe voordat ik geland ben ?. Ik ben wel benieuwd als we met elkaars bh of borsten tegen elkaar gaan. Krijg ik denk stijve tepels ☺️.

Hey Daan.,

Leuk dat je mee praat.
Interessant om te lezen hoor.
Ik merk nog niks en hoef dus geen dweil te gebruiken haha ?.

Ik laat snel meer weten!
Bedankt voor de reacties x

Kus Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

ja, met jullie borsten tegen elkaar wrijven, dat lijkt me wel spannend voor jullie.
Ik vind het altijd lekker om aan jongenstepels te likken en te friemelen, maar jullie hebben echt borsten en das vast anders lekker.

Veel plezier.

Sorry voor die intieme vragen, maar ik vroeg die dingen me gwn af. Als je ergens niet op wilt antwoorden, moet je het gwn zeggen.

Zien jullie elkaar alleen in het weekend?

Groetjes,
M&M's
Heyy,

Heeft iemand interesse in een update over mijn vriendinnetje zoenen. Het verhaal van mij wat ik hier allemaal heb verteld. Er is op dit moment best veel gebeurd. Dat komt zeker door de hulp van veel mensen hier. Ik wil daarom wel een update geven en vertellen hoe het nu is, met mij en mijn vriendinnetje.

Laat maar weten of het leuk is als ik een update type.

Kusje Dikkekuslisax
Hey!

Het lijkt me leuk om een update te horen, ik heb heel dit topic gelezen en soms een reactie achtergelaten. Ik vond het leuk om het te lezen dus graag!

Kussies Yara213

Ps: ik vindt dat je echt superstoer was door je vriendin te vragen om nog een keer te zoenen
Hi Dikkekuslisax,

Update lijkt me wel leuk.

Gaat het nog steeds goed tussen jullie en wat zijn de nieuwe ontwikkelingen?
Zijn jullie nu het vakantie is ook meer bij elkaar?

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Kom maar op met die update. Ik heb dan wel niet gereageerd, maar heb het wel helemaal gevolgd.

Edit: Ik heb blijkbaar wel gereageerd. Beetje vergeetachtig. Het zal met de verstreken tijd te maken hebben.
Hey,

Ik zal jullie vanavond een update geven! ?? even typen...

X Dikkekuslisax
Ze is al meer dan een uur aant typen... Als dit geen goed verhaal wordt dan weet ik het ook niet meer. Ik hoop wel dat t allemaal goed is gegaan tussen jullie ???
Hey,

We hebben de afgelopen tijd een paar x afgesproken. Gezellig gebarbecued met nog wat andere vriendinnen erbij, bioscoop, en verder thuis chille. Het is echt ontzettend leuk, dat vindt ik en zij ook ☺️. Nu wil ik echt wel verkering met haar ?‍❤️‍?‍? maar ze vraagt het niet. Dan doe ik het wel dacht ik.
Alleen effe een leuk moment er voor vinden. Ik wil haar verrassen met iets leuks en dan vragen.
Ik ben echt super verliefd op haar ze is zo mooi en lief ❤️ lekkerding van binnen en buiten. Of draai ik nu door haha ??. Ik zie haar pas volgende week weer (op zaterdag bij een verjaardag feestje van een vriendin) want ze is nu op vakantie.
Dus kan jammer genoeg niet eerder iets afspreken. Ik weet niet of ik op die verjaardag haar moet vragen.
Daar twijvel ik nog wel over.

Bij ons laatste afspraakje heb ik best lang met haar gezoend.
In het begin vond ik het spannend maar nu is het echt fijn ?.
Ze lag toen half op me op de bank.
In de bioscoop gaf ze mij ook kusjes en die gaf ik haar ook tussendoor terug.

Op dit moment is ze nog op vakantie, jammer want anders kon ik samen met haar naar het strand.
Hopelijk snel dan als ze terug is en het nog lekker weer is. Kan ik haar lekker insmeren haha. Ik heb haar ook nog niet eerder in bikini gezien.
Met haar lichaam wil ik haar wel in een mooie bikini zien ?
Gister stuurde ze een mooie foto daar lag ze op het strand. Omg dacht daar wil ik ook zijn ❤️
Ze zag er echt prachtig uit.
Dat type te ik terug naar haar.


Nu maar even kijken wanneer ik haar vraag en wat ik voor haar speciaal ga doen. ??

Verder info komt nog dan.

Kusje Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie en dat jullie leuke dingen met elkaar doen. Jullie leren elkaar zo wel steeds beter kennen.

Wachten totdat ze weer terug is van vakantie lijkt eeuwig te duren, maar binnenkort kunnen jullie elkaar weer in de armen vliegen en kussen :)

Haar verkering vragen als jullie elkaar weer voor het eerst zien op die verjaardag lijkt me wel leuk, maar op een andere datum kan natuurlijk ook. Ze gaat die dag toch niet vergeten en misschien is het dan wel echt een dag dat ze zich helemaal op jou kan concentreren. Op de verjaardag van die vriendin zijn er natuurlijk nog familieleden en andere vrienden bij. Maar je moet zelf ff kijken wat het beste uitkomt.

Lief dat ze jou kusjes geeft in de bios enzo. Ik geloof echt wel dat het gevoel wederzijds is ;)

Veel plezier samen. Droom nog maar lekker van haar totdat ze thuis is en dan kun je je dromen misschien in vervulling laten gaan.

Ondertussen kun je lekker wegdromen bij haar foto in bikini. Haar insmeren lijkt me voor jou ook wel lekker. Dan kun je haar mooie lichaam gelijk een beetje strelen.

Je kunt dan misschien een hartje op haar buik tekenen met zo’n pijltje erdoor en jullie namen.

Misschien is dat ook wel een leuk moment om haar verkering te vragen?


@Pinguindude,

hoe houdt een pinguin zoals jij het hoofd koel met deze warmte? :P
Zwemmen of ijsjes eten. Hoe doen pinguins dat?

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Ja we leren elkaar echt beter kennen zo. Het is super gezellig, helemaal nu we vaker kunnen afspreken.

Ja precies het duurt echt heel lang... Zo voelt die 2 weken als een half jaar joh. Ik ga haar zeker meteen een dikke knuffel en kus geven als ze terug is.

Ik moet even kijken of ik het op de verjaardag doe of toch een andere keer. Als ik gezellig met haar naar het strand ga?! ☺️❤️.

Ik ben echt super verliefd op haar. Zij ook wel op mij, want ik kreeg niet zo maar kusjes in de bioscoop. Zij begon ermee namelijk ??.

Ik ga zeker van haar dromen dat komt goed. Doe dat nu al de hele dag/nacht. Ze heeft vandaag 3 mooie foto's gestuurd vanuit Italië, 2 van een stadje ♥️ en 1 van haar zelf ?.

Zo'n goed idee haha, ik ga effe vragen (als ze terug is) wanneer ze kan. Dat lijkt me leuk om bij haar te doen hoor ??❤️.

Ik had zelf ook zo'n ideetje.
Morgen of komende dagen ga ik vast wel naar het strand toe.
Dan wilde ik in het zand ook zoiets maken en dan een foto van maken.
Stuur ik dat naar haar ? kijken wat ze er van vindt.. ☺️.

Heel erg bedankt voor je snelle reactie en tips ❤️ love hoe jij altijd zo'n mooi verhaal typed.

*Als je nieuw bent* en Niet weet waar het allemaal over gaat.
Lees alsjeblieft even terug?

Kus Dikkekuslisax

Reageer