Zoenen met beste vriendin



Toon eerste bericht

142 reacties

Hoi, Dikkekuslisax

OMG je vriendin reageert echt super cute, zo te horen gaat dit wel goed komen met wat heb allemaal wilt. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes, 360popescope
Hey,

Ja het pakt zeker goed uit!
Super bedankt ik hou jullie op de hoogte. En ik zie dat het 2e linkje (reactie van mijn vriendin) weg is.

Iemand een oplossing hiervoor?
Of moet ik de 2 linkjes even opnieuw sturen?

Groetjes Dikkekuslisax
"Iemand een oplossing hiervoor?"
"-Aangepast door de Kindertelefoon-"

Ik zou het daarbij laten, omdat de Moderatoren het zo te lezen niet toestaan.
Desnoods kun je een samenvatting geven voor allen die daar behoefte aan hebben.
Hi Dikkekuslisax,

Ik dacht dat KT meestal wel een mailtje stuurde als ze iets veranderd hebben in je reactie.

Heb je al gecontroleerd of je een mailtje hierover hebt gehad?

Als het goed is staat daar dan ook een reden in, want anders weet je niet waarom het aangepast is.

Ik zou niet weten waarom die ene die er nog staat wel mag en die andere die weggehaald is niet.

Btw je kunt voor de zekerheid en als je weet om welke reden de whatsapp berichtjes zijn verwijderd, bv. als je het plaatje nog meer zou moeten blurren ofzo, nieuwe plaatjes van alleen de tekst maken. Dus wat @MensPersoon al eerder had gezegd. Als je die gewoon als .jpg opslaat op je pc/laptop, dan kun je die gewoon als plaatje uploaden.

Om dat te doen klik je onder het veld waarin je je reactie typt op het meest linkse icoontje. Je krijgt dan een vakje “bladeren” te zien en dan ga je naar de map waar je die .jpg hebt opgeslagen. Als je ze alle twee mag en wilt uploaden moet je dat per stuk doen en de handeling herhalen.

Je kunt de .jpg in de tekst plaatsen door eerst je cursor onder de tekst bv.

Dit mijn reactie:
hier dus de cursor zetten en dan op “bijlage in tekst plaatsen” te klikken

Dat zelfde kun je doen onder bv.
En dit was haar reactie op mijn appje:
Hier de cursor etc.

Je snapt me wel, denk ik.

Ik ga strakjes wel op de appjes reageren.

Groetjes,
M&M’s
Hey bedankt voor de info ik ga het proberen! Groetjes Dikkekuslisax
Hier kan je mijn appje lezen:


Hier de reactie van mijn vriendin:


Hopelijk kunnen jullie het nu zien.
Groetjes Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Oké, op zich is het uploaden van de plaatjes gelukt, maar als ik jou was zou ik die groene balkjes bovenaan je berichtjes eraf knippen. Misschien was dat een reden om die ene te verwijderen, omdat je de pf, ondanks het blurren een heel klein beetje kunt zien.


Je kunt je bericht aanpassen door op je laptop (op telefoon kan niet volgens mij) rechts bovenaan je reactie (naast zoveel minuten geleden) te klikken op dat pennetje, het middelste icoontje.

Je kunt dan de tekst sws aanpassen en ik denk ook wel de bijlagen.

Je moet dan eerst nieuwe plaatjes maken zonder die groene balk en die opslaan onder een iets andere naam, zodat je weet dat die nieuwe de goeie zijn.

Dan de bijlages die er nu staan verwijderen en daarna eerst de nieuwe bijlagen te uploaden.

Als laatste zet je eerst je de cursor een regeltje onder de tekst “Hier kan je mijn appje lezen:” en terwijl je cursor daar staat klik je naast de eerste bijlage (jouw berichtje) op de tekst “bijlage in de tekst plaatsen” of dat vakje aanvinken en dan zie je een regeltje verschijnen op de plek waar later het plaatje te zien is. Dan staat je bijlage dus mooi in de tekst en apart daaronder staan ook nog de bijlagen apart.

Hetzelfde doe je voor de andere bijlage. Dan zet je de cursor een regeltje onder “Hier de reactie van mijn vriendin:” en dan klik je op die andere bijlage (haar berichtje) op de tekst “bijlage in de tekst plaatsen”

Nou ja. Ik hoop dat het zo lukt en dat het dan oké is voor KT.

Groetjes,
M&M’s
Hey Lisa,
Leuk dat jullie nog wat spannends gaan doen ?. De reactie van haar had ik op een of andere reden al perfect ingeschat, dus ik wist al een beetje wat ze ging typen ookal ken ik haar niet... ik wens je veel succes xx en laat ik vind het wel spannend ? haha dus vergeet ons niet te vertellen wat er is gebeurt x
Xxx Agirl1234
Beste forumgebruiker,

De appbericht van je vriendin die je hebt gedeeld in dit is verwijderd, omdat we een appje te persoonlijk vonden om te delen. We vinden anonimiteit heel belangrijk op het forum, ook van mensen die niet op het forum actief zijn, maar wel genoemd worden. We willen je in het vervolg vragen om niet meer deze appjes te delen.
Als het goed is heb je hier ook een mail van gehad.

Groetjes,
Iris van de Kindertelefoon
Hi Dikkekuslisax,

Wow, wel een superlief berichtje. Van jullie allebei trouwens.

Ik kreeg er rooie oortjes van tijdens het lezen. Jullie draaien er niet echt om heen, zal ik maar zeggen :P

Ze vindt jou leuk en jij haar. Wat wil je nog meer? Een afspraakje en dat zit er aan te komen als ik zie hoe zij reageert op jouw uitnodiging met dat ze zaterdag wel kan.

Wat gaat het worden “bij jou of bij mij”? Hebben jullie al iets afgesproken en een update is altijd leuk.

Veel plezier :)

Groetjes,
M&M’s
Hey Agirl1234,

Ja super leuk hè ?
Je hebt het goed in geschat ?

Dankje x ben wel zenuwachtig ☺️
Ik laat het je weten!

Groetjes Dikkekuslisax
Beste Iris van de Kindertelefoon,

Sorry ik wist niet dat het zo niet mocht.
Anoniem; hier is natuurlijk super belangrijk.
Ik zal het niet meer doen.

Bedankt voor het berichtje.

Groetjes Dikkekuslisax
Hey M&M's,
Super lief dat je mij wilde helpen hoe ik het kon delen. Helaas mag het niet. Dat weet ik dus voor de volgende keer.

Je reactie op mijn gesprek met mijn vriendin vindt ik zo lief ??
Ik ben echt blij! We hebben deze zaterdag bij haar afgesproken.
Ik laat natuurlijk weten hoe het gegaan is.
Nu ben ik wel super zenuwachtig maar hopelijk wordt het super leuk.
xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad, of toch iig zaterdag op jullie afspraakje :)
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, dus als je iets te vertellen hebt …..

Groetjes,
M&M’s
Precies dat M&M's

Zit echt al sinds zaterdagavond telkens te kijken of er al iets staat, ik vindt het zo spannend, terwijl ik er zelf niet eens bij ben.
Hey,

Super lieve reacties van jullie.
Bedankt! X. Het was voor mij super spannend maar nu voor jullie natuurlijk.
Ik zal jullie mogen laten weten hoe het was want ik moet nu al lang slapen eigenlijk.
Weltrusten xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

ja, het is echt spannend voor mij en nou lees ik net dat ik dan ook nog tot morgen moet wachten :)

Maar ok, over 25 minuten ofzo is het morgen, dus dat moet wel lukken toch? :P
Dus tot over een half uurtje, je mag wat mij betreft al beginnen met typen, dan kun je gelijk om 00.00 uur posten :)


@360popescope,

ja, haha, hoe je als gay (ik en jij toch ook?) je druk om een meisje kunt maken (lief bedoeld hè)

Groetjes,
M&M's
Hey M&M's,

Haha moet je toch nog even wachten hé. Ik wil wel compleet alles typen en neem daar de tijd voor. Wil niks vergeten. Voor jullie is het ook leuk om te weten natuurlijk. Zo lief jullie reacties daarom ga ik het zo goed mogelijk proberen te vertellen zoals het gegaan is. xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Ja, nog ff 12 minuten wachten. Ik kijk er al naar uit. :P
Tuurlijk willen we alles weten (wat je kwijt wilt haha) ;)

Groetjes,
M&M’s
Ik zie net dat mijn vorige reactie de 69e was, dus maybe is dat een voorteken ofzo, denk je ook niet @360popescope?

Groetjes,
M&M’s
Ik weet zeker dat het een voor teken is, wat ben je toch een goed waarzegger
Oh wacht ik zie je reactie hier boven nog m&m's, ja echt he hoe wij ons hier druk over maken, ik denk sowieso dat wij ons beter kunnen inleven in zo'n situatie dan hetero omdat we beide een beetje het zelfde hadden.

Groetjes, 360popescope
Nog even een aanvulling, hierna ga ik weer on topic. Ik weet niet of je dat hebt mee gekregen maar als het om dit soort dingen gaat bemoei ik mij er gewoon graag mee, dit is dan erg positief. Misschien dat je nog weet dat iemand met een topic kwam of er niet "homo douches" kunnen komen, daar werd ik gwn echt een beetje pissed over, dat is dan negatief, soms leef ik me iets te veel in in de situatie. Bijvoorbeeld vorige zomer met heb vriendje met een topic van 7 pagina's ofzo.

Groetjes, 360popescope
Hi Dikkekuslisax,

het wordt vast een mooi verhaal. Ik kijk er naar uit :)


@360popescope,

ik herinner me je nog wel en ik vind jouw reacties wel tof en ik vind het niet gek dat je je opwindt over of betrokken bent bij bepaalde dingen. Das mooi toch. En ja ik denk ook dat we in dit geval ons inlevingsvermogen mee hebben

Groetjes,
M&M's
Hey,

Ik heb nu pas 1 deel getyped van het verhaal ?? kladblok bestand 1 zit vol. Ik type morgen verder aan 2. Willen jullie nu deel 1 al lezen? Of alles in één keer?

Laat maar even weten ?

Kusje Dikkekuslisax

Reageer