Zoenen met beste vriendin



Toon eerste bericht

142 reacties

Hi Dikkekuslisax,

doe maar wat jij het liefst doet :)

Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik kan er ook nog wel eventjes op wachten ;)

Ik weet dat het typen altijd meer tijd kost dan je van tevoren denkt en je moet ook nog andere dingen doen, zoals kussen met je nieuwe vriendinnetjes of niet :P

Zit er een goeie cliffhanger in deel 1? Dan wordt het weer superspannend om op deel 2 te wachten.
Kijk maar wat je doet. Ik laat me verrassen.
Oehoe, dit is echt spannend.

Groetjes 🆒,
M&M's
Hey M&M's,

Ik type eerst wel wat meer goed xx kost best veel tijd ja, ook omdat je moet nadenken hoe het ging en hoe je dat goed kan opschrijven. Haha ja ??
Zit nu wel op z'n cliffhanger moment ja ?. Komt goed hoor!
Ja spannenddd

Welterusten xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

ik ga vast geen oog dicht doen haha :P

Volgens mij hebben jullie het wel leuk gehad, anders werd het sws niet zo'n lang verhaal :)

Je en dan zit je te denken hoe het was en dan droom je weer helemaal weg en ga je met haar appen en dan gaat het typen nog langzamer. Bekend verschijnsel :D

OMG dit is ook een soort cliffhanger. Wachten totdat het gepost wordt...

Groetjes ??,
M&M's
Hoi Dikkekuslisax

Ik kan echt niet wachten op een verhaal maar doe inderdaad maar wat je zelf het beste vind, in een keer is goed. We wachten nog wel even.

Groetjes, 360popescope
Heyy,

Hier mijn verhaal van zaterdag, toen ik heb afgesproken met mijn beste vriendin, die ik stiekem heel erg leuk vindt ?.

Zaterdag middag om 13:30 hadden we bij haar afgesproken. (Ze was alleen thuis) Ik kwam bij haar aan fietsen toen deed ze de deur al open voor mij. We gaven elkaar een knuffel (wist niet echt wat ik wilde doen dus ja, maar een knuffel). Toen zij ze: ik heb allemaal boodschappen gehaald dan kunnen we samen cupcakes maken. Vond dat echt super leuk! We begonnen eigenlijk wel meteen toen ik mijn schoenen uit had en jas had opgehangen. Het ging echt super goed met maken van het beslag enz. Daarna hebben we allebij de cups gevuld met het beslag. In de oven gedaan en wij gingen toen even op de bank chille, (toen was het moment! Tam Tam Tam Taaammm ☺️?)

Ik pakte haar hand gewoon lief vast en zij - ik hou van je lieverd! (Moest dat gewoon echt x zeggen) ❤️ Toen zij ze: ik ook van jou hoor babe! Toen gaf ze mij al een dikke kus op mijn mond ☺️ (Op dat moment wist ik effe niks meer) ze begon met tongzoenen, ik dacht - omg! - tegelijkertijd dacht ik: (kom op! nu door gaan hé. Nu heb je het eindelijk voor elkaar. Niet verpesten nu ?). Dus we zaten met elkaar te tongen. Dat was echt alsof ik aan het zweven was ?. Ik vond het zo leuk en lekker, of hoe je dat goed zegt. Toen na een tijdje gestopt en keken elkaar aan (ik was op dat moment nog aan het zweven zegmaar) en zijde nu moeten we wel effe kijken of de cupcakes al gaar zijn. Ze waren klaar dus uit de oven gehaald en het glazuur gemaakt. Toen had ik nog wat over en moest effe grapje uit halen hoor ? deed een beetje glazuur stiekem (toen ze niet keek) op haar wang en toen snel ook op haar lippen haha ☺️. Ze zij toen nou dan mag jij dat schoon maken hoor.
Ik dacht yes! dat wil ik wel ?. Ik zij toch niet met een doekje, mag ik het eraf kussen/likken?. Nou vooruit zij ze ☺️?. Had van haar wang afgelikt en had op haar mond wat kusjes gegeven hihi ??. Toen alles opgeruimd in de keuken.

Iets later gingen effe filmpje kijken en onze cupcakes proeven.
2 geproefd en toen de rest snel in de trommel voordat we alles opeten ??. Film was af en ze zij ik heb nog een leuk idee. We gaan samen gekke, grappige foto's maken ?.
Dat was met leuke kleding, brillen, hoedjes enz en natuurlijk gekke bekken trekken ??. Het was echt mega grappig. We hadden iets van rond de 60 foto's bij elkaar ? (ik mag de foto's niet laten zien, maar kan ze wel beschrijven. Als jullie dat willen?. Aan het einde van alle gemaakte foto's, gaf ik haar gewoon een dikke kus op haar mond en toen zij ik wat heb je het super leuk geregeld mop! ? I love you! ? Toen...


*Deel 2 volgt snel*

Ik laat jullie eerst dit lezen xx

(Twijvel wel of ik Hier alles *van deel 2* mag delen?)

Ik zou het leuk vinden als jullie je mening geven,
laat weten wat je er van vindt.
Ben wel benieuwd.

? kusje Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Ik kan het bijna niet meer “stiekem” noemen, dat je haar leuk vindt. Het druipt er vanaf haha en dat heeft zij volgens mij ook wel in de gaten :)

Ik houd er wel van dat je niet gelijk to the point komt. Eerst een spannende aanloop over cupcakes. Bij elke zin denk je dan, wat gaat er gebeuren……

Ik moet wel ff van tevoren zeggen dat ik dan wel in mijn gedachten ff voorstel dat ik alles met een jongen doe, want hoewel ik niks tegen meisjes heb, is het voor mij alleen met jongens leuk en spannend. Maar dat snap je wel van een gay jongen, denk ik.

Ok, verder.

Ik zie mezelf dus al cupcakes maken met een leuke jongen en elkaars vingers aflikken haha.

Dus jij zegt op een gegeven moment gewoon “ik hou van je lieverd!”
Dat werkt altijd en ze was ook enthousiast. Zij laat er ook geen gras over groeien en steekt haar tong in jouw mond. Wel een beetje onverwachts ? misschien, maar ja, je wilde dat, dus ff doorpakken en genieten ?

Ik zou die cupcakes allang vergeten zijn, denk ik, maar ergens wel goed dat jullie er aan dachten. Bovendien is het ook wel goed voor de spanning op te bouwen om ff een soort van rustmomentje in te lassen door elkaars gezicht af te likken. Je moet toch eerst op één of andere manier dat glazuur testen, dus …

Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de foto’s. Nou ja, niet hier plaatsen natuurlijk, maar je kunt er misschien wel iets over vertellen..... Je hoeft niet alles precies te vertellen, maar omschrijven en dan kunnen we de rest wel raden ofzo

Volgens mij hebben jullie het wel gezellig zo samen.

Hebben jullie nu ook verkering of heeft nog niemand dat gevraagd? ;)

Het is altijd leuk om te horen hoe verliefdheid gaat en hoe spannend het van tevoren en ook tijdens is.

Droom je van haar? En wat dan?

Nou ja, ik vond het leuk om te lezen en ben benieuwd naar het volgende deel.

PS
ik denk erover om ipv cupcakes, cakepops te maken met mijn vriendje. Dat is met een soort ballen en een stokje. Dat past beter bij gay jongens, denk ik :P

Kijk ff https://www.youtube.com/results?search_query=cake+pops

Wat vind jij?

Groetjes,
M&M’s
Hoi, Dikkekuslisax

Wauw wat een cute verhaal op het begin al. Super leuk en fijn voor je dat jullie het ook allebei leuk vonden en dat zij het ook echt naar haar zin had.

Natuurlijk ben ik super benieuwd naar de beschrijving van een aantal foto's.

En wat een cliffhanger weer, doe je goed.

Ik vind dat je het allemaal echt super goed doet, ik zou het niet beter doen en ik ben zo ontzettend blij voor je dat het tot nu toe zo'n succes is, OMG ik kan wel blijven lullen.

Groetjes, 360popescope
Haha m&m's we reageren letterlijk tegelijk?
@360popescope,

Ja, lachen toch. Zaten we gelijk te typen. Ik vind cakepops wel cool voor de boys en jij?

Ik hoef niet bij elke bal een stokje. Eén stokje voor 2 ballen lijkt me wel ok :P

Mama had laatst zo’n machine gekocht. Ik ga m binnenkort maar eens uittesten. Ik krijg er wel zin in na zo’n verhaal :)

Groetjes,
M&M’s
Zo leuk en cute verhaal ik wou maar ik zoiets had. Ik ben benieuwd naar deel 2
Je verhaal is super cute. Ik ben benieuwd naar deel 2
Hoi, M&M's

Die cakepops zijn inderdaad een leuk idee, zou ik ook met iemand moeten doen, wordt het leven misschien toch ooit nog beter.

Groetjes, 360popescope
Hey M&M's,

Is het zo erg haha druipt er vanaf☺️. Ze heeft het miss wel in de gaten ja. Spannend bij elke zin ?.
Ik snap hoe je denkt en dat moet je zeker zo doen.

Haha dat is toch leuk. Het is bij jou net iets anders maar verder t zelfde.
Leef je gewoon op die manier in.

Het was zeker onverwachts dat ze mij ging zoenen ??. Toen effe doorpakken ja ?. Ik was die cupcakes ook vergeten ?maar omdat we effe stopte en elkaar aan keken enz. (Zeefde toen nog zegmaar ?)

Glazuur testen lukte hoor haha ☺️?. Zij heeft mij niks verder gevraagd en ik haar ook nog niet.
Geen idee of ik dat al zal vragen xx

Ik droom zeker ??
Laatst droomde ik dat we samen een fotoshoot gingen doen. Ze was zo mooi ?. Vakantie met haar had ik ook keertje gedroomd.

Voor jou is het een goed idee om cakepops te maken. Super leuk hoor! ? Ik zou het zeker maken.
Ze staan ook in mijn kook/bak boek. Veel plezier met maken dan ♥️.

Zo leuk je reactie! Dankje ? er komt snel meer van het verhaal.

xx Dikkekuslisax
Hey 360popescope,

Lief van je ? ik was ook super blij dat wij het beide super naar onze zin hadden.

Ik zal de foto's wel beschrijven?

Cliffhanger is gelukt haha omdat ik anders nog meer moest typen ?.

Dankje het gaat echt goed nu hé.
Vindt het spannend maar wel super leuk.

Heel erg leuk je reactie x bedankt!

Ik type snel meer. Dan kan je deel 2 lezen.

xx Dikkekuslisax
Hey Dolfijntje123,

Super lief! Bedankt voor je reactie!
Deel 2 komt eraan ?.

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Het is niet erg als jullie elkaar nog niet gevraagd hebben. Als jullie het nu gwn leuk hebben is het toch goed. Eerst ff genieten en later kun je altijd nog zien ;)

Hebben jullie elkaar dit weekend ook nog gezien? Of moet ik gwn ff de update afwachten?

Zou dat moeilijk zijn die cakepops? Het lijkt me zo’n gepruts om dat balletje mooi rond te krijgen of gaat dat vanzelf?

Nou ja, ik hoor het wel.

Ben je al geland of zweef je nog ergens rond? Wel uitkijken dat je nergens tegenaan botst :P

Groetjes,
M&M’s
Hey Dikkekuslisax,
Ik heb alle berichtjes gelezen en vindt je verhaal deel 1 echt super cute! Ik hoop dat het allemaal helemaal goed komt. Ben super benieuw naar deel 2!

Groetjes,
Yara213
Fijn dat je met haar gekust hebt en activiteitjes ? ga door en ik kan niet w8ten op deel 2
Xxxxxx agirl1234
Hey M&M's
- Reactie aangepast door de kindertelefoon -

Even over het cakepop verhaal, ik was laatst in de Xenos en ik zag daar voor echt 20€ een cakepop apparaat, waar je gwn deeg in een machine spuit in bolletjes, dat klap je dat ding dicht zodat het bolletjes worden en kan je er zo een stokje in steken, klinkt allemaal wel lekker met mijn woordkeuze. Misschien is dat wel een leuke optie voor je Haha.

Xx 360popescope
- Reactie aangepast door de kindertelefoon -

@kindertelefoon, mijn bericht is aangepast om dat ik de plaats er in had staan, ik heb letterlijk geen enkele forum regel overtreden door te vertellen in welke stad je bent geweest, iedereen komt wel eens in een stad en laat ik het nu net even duidelijk willen maken waar je het kan kopen. Ik welke stad ik ben geweest, WoW, dat heeft verder niets te maken met privacy, ik kan hier in elk geval niet uit op maken waar ik woon. Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken en gebruik een forum regel als argument.

Groetjes, 360popescope
Hey M&M's,

We zien wel toch, ik of zij vraagt het misschien wel.
Ja we hebben elkaar dit weekend ook nog gezien. Ik type eerst deel 2 af dan laat ik wel weten wat er verder is gebeurd. Is niet veel maar deel 2 wel.

Cakepops is niet super moeilijk hoor. Je kan effe een filmpje ervan kijken.

Ik zweef nog wel eigenlijk ? ben gelukkig nog nergens tegenaan gebotst ?.

Welterusten!

Groetjes Dikkekuslisax
Hey Yara213,

Aw super lief! ?
Ik hoop ook dat het goed komt en nog leuker wordt.
Deel 2 komt snel?

Welterusten Dikkekuslisax
Hey Agirl1234,

Het was echt super leuk met haar!
Spannend hé, deel 2 type ik snel even af.

Welterusten
Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

kan ik op deel 2 wachten of typ je niet zo snel en kan ik beter eerst nog ff gaan slapen? :P

Groetjes,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

Ik ga toch maar even liggen, terwijl ik op deel 2 wacht. Is beter voor mij ;)

Bedankt voor je update.

Gwn lekker genieten, beetje rondzweven en een keertje landen en weer opstijgen. Komt wel goed, toch?

Dat cakepops niet super moeilijk zijn, wil niet zeggen dat dat voor mij ook geldt.
Misschien ben ik wel niet zo super handig, maar ik ga wel ff een filmpje kijken met balletjes op een stokje :P

Groetjes,
M&M’s

Reageer