Zoenen met beste vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst met een van mijn beste vriendinnen gezoend voor de lol. Dat beviel mij best wel goed.
(Ook wel omdat ik bi ben) Ik zou het nog wel een keertje willen. Alleen nu zit ik ermee om tegen haar te vertellen dat ik het nog wel is wil.
Ik hoop niet dat ze gek kijkt ofzo als ik het zeg. daarom twijvel ik of het wel slim is om het te zeggen. Wil haar echt echt niet kwijt.

Zal ik het vertellen? En zo ja hoe. Loop echt vast... Alvast bedankt x

142 reacties

wat fijn om te horen 😉
Jaa nu nog appe naar haar ☺️
Ben zo benieuwd ook maar eerst effe kijken wat ik allemaal wil zeggen. Wil het echt niet verpesten.
Als je haar informeert dat je daar zenuwwachtig over bent, dan neem ik aan dat zij daar zeker rekening mee wilt houden.
Hi Dikkekuslisax,

Ik zou gewoon vanuit mijn gevoel schrijven. Hoe je het gisteren vond en hoe je vandaag aan haar gedacht hebt en hoe je je voelt.

Ik zou dan bv. schrijven: “ik moet steeds terugdenken aan gisteravond. Toen ik je wat wilde vragen en hoe zenuwachtig ik was. In mijn hoofd had ik het wel tien keer geoefend en toch liep het anders. Maar het was geweldig. Geweldig zoals jij er op reageerde. Ik had het gevoel dat ik zweefde en ik kan niet niet aan jou denken. Ik wil je zien en je ruiken en voelen. Gewoon bij je zijn en niks zeggen. Gewoon kijken hoe mooi je bent”

Zoiets, ik weet niet of dat bij jou past. Het moet wel goed voelen voor jou.

Wat je een volgende keer zou kunnen doen is wat ik in die laatste zin al een beetje zei.

Ga samen op bed ofzo zitten en pak haar handen en kijk haar aan en glimlach (dat gaat vanzelf wel denk ik) en zeg “het voelt zo goed om bij je te zijn. Je bent lief. Je bent mooi. Jij maakt me blij. Streel met je hand door haar haren en geef haar en kusje en blijf naar haar kijken en ga met je vinger over haar lippen en kom dichter met je gezicht bij het hare en kus haar op haar lippen. Laat het aan de situatie hoe het verder gaat.

Zoiets. Idk precies. Bij mij gaat dat automatisch en ik reageer op zijn signalen en wat hij ook wil. Soms is het wel handig als tenminste één iemand het initiatief neemt en heel voorzichtig een richting bepaalt. Je kunt haar vragen of ze het fijn vindt. Van die dingen. Het gaat om gevoel en soms moet je ook iets durven te doen. Geen gekke dingen, maar durf haar gewoon een kusje te geven zoals ik gisteren al zei en vraag of ze er nog eentje wil.

Kweenie, ik vind het lastig om het als een gebruiksaanwijzing te schrijven, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Kun je hier iets mee?

Groetjes,
M&M’s
Hey menspersoon,

Bedankt voor je reactie x
Hoop het ook ja. Moet haast wel toch.

Groetjes Dikkekuslisax
Hey M&M's,

Ja dat ga ik zeker doen.
Echt een mooie tekst, ik pas miss wel iets aan maar het klopt al wel heel erg. Thxx! Dat is hoe ik het mee maak. Ik weet nou niet of ik het gwn leuk vindt allemaal of dat ik miss wel verliefd op haar ben ☺️.

Ik zou dat echt graag willen.
Alleen met haar en zeggen wat ik over haar denk. Ik wil gaan zeker kussen dan ☺️ strelen door haar mooie haren ja. Miss kust ze mij wel weer terug ?.

Ik heb hier zeker super veel aan bedankt! Xx

Ben zo benieuwd wat ze vindt. En wanneer ze wilt afspreken.
Ik laat wel even weten als ik het appje verstuurd hebt.

Ik zweef nu ofz haha geen idee maar ik ben blij ?

Groetjes Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Je moet het idd gwn lekker aanpassen zoals het bij jou en je gevoel past en jouw woordkeuze.

Ik ben blij dat je er iets aan hebt en hopelijk krijg je er een leuke reactie op.

Of het echt verliefdheid is of iets anders, daar kom je vanzelf wel achter.

Als jij een goede voorzet geeft, dan kopt zij hem wel in. Dus jij beweegt je hoofd naar haar, zodat zij jouw kan gaan kussen :P

Updates zijn altijd leuk om te lezen.

Jij gaat vast wel lekker dromen/slapen haha.

PS ik dacht dat je dacht dat mijn twin een meisje was, omdat je geschreven had “Je Twin mag dit ook best lezen als ze dat wilt hoor”, maar ok, is opgelost, maar weet je waarom ik het extra uitlegde.

Groetjes,
M&M’s
Beste M&M's,

Ik ga het appje morgen versturen.
Of ik verliefd ben merk ik wel dan.
Haha ja miss zoent ze mij wel. Ik ga er voor proberen te zorgen ☺️.
Ik laat je het weten hoor.
Je helpt me zo goed echt lief van je. Ik slaap zo echt wel goed ja ?
Sorry zat niet op het jongens level xx welterusten hoor! Groetjes Dikkekuslisax
Hi Dikke?KUS?Lisa x,

Haha, slaap lekker.

Ik doe maar al die "stomme dingen die ik zelf altijd doe als ik een jongen leuk vind haha. Verder weet ik het ook niet"

Wel lief dat je me lief vindt, dat vind ik dan weer lief.

Liefs 🙂,
M&M's
Heyy M&M's,

Ik had super lekker geslapen hoor☺️. Heb nu net haar een appje gestuurd. Ik laat je weten als ik antwoord heb x. ik kopieer wel mijn appje en haar reactie, hoef ik niet zo veel te typen ??.

Groetjes Dikkekuslisax
Hey!
Fijn om te horen dat het goed is gegaan... mocht je echt verkering met haar krijgen, ik ben ook lesbie en tis niet verkeerd.. keep going en suc6 xxx

Xxx agirl1234
Hey Agirl1234,

Zo Lief ❤️ ik wacht nu nog op haar reactie van mijn appje dat ik heb gestuurd. Hopelijk wilt ze nog een keer afspreken. Ik heb haar gezegd dat ik het super leuk vond vorige keer en dat ik nog een keer wil afspreken. Ik zou graag nog een keertje mee haar willen zoenen ☺️. En had verteld dat ik wel wat meer wil proberen. Ik ben stiekem wel verliefd op haar maar weet niet hoe ik dat nou goed moet zeggen.

Bevalt het bij jou om lesbi te zijn?
en heb jij een vriendinnetje eigenlijk x bedankt voor je lieve reactie ?

Groetjes Dikkekuslisax
Hey Lisa,
Ik zou zeker je hart volgen! Dat doe je nu goed, alles doen waar je je echt goed bij voelt ?,
Ik heb een vriendinnetje en het bevalt me zeker om lesbi te zijn, 0% twijfel, thanks voor je reactie! Xxx ? ik help graag, als je vragen hebt, stel ze zeker..

Xxx agirl1234

Btw als je verliefd bent dan zou ik het zeggen/vragen.. Ze is open als ik het zo zie aan jouw text... Vragen is the only way to know! Xx
Hey Agirl1234,

Ja ik ga zeker mijn hart volgen!
Leuk dat je een vriendinnetje hebt x en fijn dat het bevalt. Dankje, ik zal vragen als ik hulp nodig heb.

Ik denk wel dat ik verliefd op haar ben. Ja klopt ik ga het haar wel vertellen denk ik. Thxx voor je reactie! ?

Groetjes Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Wow, spannend, ze laat je wel wachten, maar misschien heeft ze er een goede reden voor, zoals geen internet ofzo.

Je kunt zeggen dat je je nog zo gevoeld hebt en dat je door haar weet wat vlinders in je buik zijn. Zoiets? Je kunt vragen of zij dat gevoel ook heeft.

Ik ben benieuwd, dus houdt ons op de hoogte ajb :)

Groetjes,
M&M’s
Hey Dikkekuslisax
Geen probleem! Als je dus ergens mee zit dan kunnen we jou gemakkelijk helpen x En laat idd weten hoe het is gegaan! Ik zou zeker met haar in contact blijven zoals op whatsapp.. :)
? Xxx agirl1234
Hey M&M's,
Zeker spannend. Ze is dit weekend naar de camping en ze heeft daar slecht internet. Ze appt mij vamiddag vast wel want dan gaat ze terug naar huis.
Ik heb verteld wat ik voel. Nu nog even afwachten ☺️ zo spannend.
Ik hou jullie op de hoogte!

Hey agirl1234,
Lief van je ? ik heb jullie hulp nog wel nodig denk ik x
Ik laat wel weten wat haar reactie is. Tuurlijk ik blijf zeker in contact met haar.

Groetjes Dikkekuslisax
Heyyy,

Ik heb een reactie! ☺️?
Dat willen mensen die het gesprek gevolgd hebben vast wel weten.
Dat mag natuurlijk van mij ?
Zal ik anders via een linkje een screenshot sturen?

Groetjes Dikkekuslisax
Voor de mensen die de berichten niet gevolgd hebben. Ik zou eerst even terug lezen dan snap je de reactie straks beter xx Dikkekuslisax
Ja, haha, doe snel

Het is wel goed nieuws hoop ik.

Let ff op dat je het berichtje anoniem maakt, dus niet dat haar of jouw naam of zo te zien is

Groetjes,
M&M's
Hey M&M's,

Wat voor nieuws het is mag je zelf bekijken straks ? ja oké dat ga ik doen!

Groetjes Dikkekuslisax
Haha, je weet het wel spannend te maken.

ik doe al 3 dagen geen oog dicht :P

Groetjes,
M&M's
Haha nice Lisa!
Ik hoi het topic ook in de gaten

Xxx AGirl1234
Heyy,

Ik heb de app berichjes even onder elkaar geplakt dan leest het makkelijker.
Hier kan je mijn appje lezen:
https://www.mupload.nl/img/qhaw7jp1dvqnb.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie vinden xx groetjes Dikkekuslisax

-Aangepast door de Kindertelefoon-
Zo te zien pakte het goed uit voor jou.
Je kunt trouwens dat bovenste stuk als het goed is gewoon knippen,dan hoef je dat niet te blurren.
In ieder geval veel succes op zaterdag en/of later.

Reageer