Zoenen met beste vriendin



Toon eerste bericht

142 reacties

Ik zou er gewoon een keertje over praten met haar. Misschien is ze alleen nieuwsgierig en is het voor haar experimenteren, maar dan vind jij het vast niet erg om het met haar te doen. Bovendien kun je er wat meer met haar over praten en dus wat dieper op in gaan.

Wat mij altijd wel helpt met een nieuwe jongen is elke keer als ik hem iets vraag ik ook iets over mezelf vertel in plaats van alleen maar die ander vragen stellen. Hij mag natuurlijk mij alles vragen, maar ik vertel ook dingen uit mezelf. Dat werkt. Als ik open ben over dingen, dan is die ander ook bereid meer te vertellen. Soms ga ik wel eens op mijn bek, maar ja, dat is dan maar zo. Als die ander er misbruik van wil maken van wat ik vertel, zegt dat meer over hem dan mij. Maar tot nu toe valt de schade wel mee. Het geeft wel duidelijkheid over wie wel en wie niet te vertrouwen is.

Ja misbruik duurde een jaar en was kl*te

Twin is alles voor me :)

Het is zoals in Bruno Mars – Grenade (alleen is één regeltje anders, zie verderop)
https://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

I'd catch a grenade for ya (yeah yeah)
Throw my head on a blade for ya (yeah yeah)
I'd jump in front of a train for ya (yeah yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah yeah)
Oh whoa oh
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes I would die for you baby
But you won't do the same - alleen deze laatste regel klopt niet, want hij zou hetzelfde voor mij doen :)

Ik zou zeggen: Go for it

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikke kus Lisa x haha, leuke naam,

Ik zou zeggen “go slow” en gewoon eerst praten over de vorige keer, dan reactie afwachten en kijken of ze uit zichzelf wilt zoenen. Anders kun je haar bij het afscheid een kus geven als dat niet ongemakkelijk over komt.

Ik doe soms wel bij een jongen dan zijn gezicht beetpakken met twee handen en geef dan een kus op zijn lippen, terwijl ik hem aan kijk en zeg dat hij geweldig is ofzo. Maar dat kan ik niet bij iedereen zo doen en dat doe ik dan ook niet, maar je moet even aanvoelen wat wel en niet kan.
Een beetje op je gevoel en de omstandigheden afgaan.

Het moet wel “natuurlijk” aanvoelen of hoe zeg je dat?

Je kunt ook een uitgebreide knuffel geven en haar huggen en dan pas haar aankijken en lachen en dan een kus geven en even net wat langer je gezicht tegen dat van haar aandrukken en wie weet welke move zij dan maakt.

Zoiets. Ik plan zoiets meestal ook niet van tevoren, maar dingen gebeuren gewoon :P

Ik zou niet te snel gaan dus en eerst dit ff bekijken. Een volgende keer is het makkelijker omdat jullie dan al 2 keer gezoend hebben en een volgende stap dan logischer is.

Je kunt het dan eerst in het algemeen bespreken, hoe zij over meisje-meisje denkt en of ze er al eens over gefantaseerd heeft. Dan kun jij mooi vertellen hoe jij er in het algemeen over denkt. Als jullie aardig overeenkomen, kun je wel iets meer over jullie samen zeggen en haar reactie peilen. Dus, zoiets als “stel ik zou jou leuk vinden, maar dan leuk-leuk, zou je dat raar of vervelend vinden?”. Ik weet het ook niet precies, maar zoiets?

Maar misschien kan iemand die meer verstand van meisjes heeft er ook nog wel iets over zeggen. Ik kan alleen maar vanuit mezelf met andere jongens praten en das toch net ff anders misschien.

Dus, meiden met zulke ervaringen of jongens die meer van meisjes weten dan ik, geef jullie tips en schrijf ze hier :)

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

Ik ben wel benieuwd maar kan je niet gelijk antwoorden, we hebben bezoek. Dus nu alleen even een kort berichtje, maar @360popescope en @xXCooleMeisjeXDXx hebben vast ook wel goede tips voor het geval je die gelijk nodig hebt.

Hoe meer tips hoe beter, toch? Ik weet sws niet zoveel over meisjes.

Ik ga het tussendoor wel proberen te lezen.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Wow, echt spannend jouw verhaal, Ik wilde bijna eerst het laatste stukje eerst lezen, maar dacht, nee, ik moet gewoon alles op volgorde lezen. Ik werd wel een beetje zenuwachtig hoe het zou aflopen. Ik dacht OMG, ik hoop zo dat het goed afloopt. Dus ik verder lezen en lezen en dacht ok, ja, dat gaat wel goed, ze is iig aardig, maar er komt vast een maar, er komt heel vaak een maar en dan stort je in en wil je ergens anders zijn, dan denk je waar ben ik aan begonnen, hoe kon ik zo stom zijn en geloven dat hij (in jouw geval zij jou) mij leuk vindt.

Nou ja, ik de moed maar weer bij mekaar geraapt om verder te lezen en gelukkig: er komt toch een kus, jippie, ja, ik weet het is altijd superspannend, heb ik ook maar dan met jongens en dan ja, dan ben je gewoon ff de weg kwijt, je kijkt in zijn (haar) ogen en voelt zijn (haar) lippen op de jouwe en het is alsof je vliegt haha ?

Jammer dat je dan naar huis moet en je hebt altijd het gevoel dat iets vergeten bent of misschien iets stoms hebt gedaan. Maar dat is niet. Je wilt alleen maar meer en dat komt nog wel.

Ik ga je eerst dit stukje maar sturen, de rest komt zo wel.

Ik kan niet langer stilzitten. Ik ga ff door de kamer springen. Ik vind zulke dingen altijd spannend als jongens die ik ken hun eerste date hebben en van tevoren hadden gezegd dat ze me gaan appen. Dan zit ik de hele tijd al te wachten en als mijn tellie dan zijn appgeluid maakt, durf ik eerst niet te kijken. Bang dat het niet goed is gegaan. Dan laat ik mijn twin eerst kijken, maar gelukkig is dat het mis is gegaan nog niet zo vaak gebeurd.

Oké ik ga eerst ff springen en dan verder typen. Ik had nooit bedacht dat ik zenuwachtig kon zijn voor een meisje :)

Echt cool. Ben blij voor je. Ze was echt wel enthousiast en lief :)

OMG :P

Groetjes,
M&M’s
Ik heb ff gesprongen ?

en ik ben weer geland en jij, ben jij alweer geland of zweef je nog?

Heb je haar al geappt dat je "op een wolk zit" of het gevoel hebt dat je zweeft of hartjes gestuurd?

Volgende keer gewoon elkaar lekker knuffelen en dan misschien een beetje kussen en als ze wilt tongen, maar ik zou wel langzaam beetje opbouwen. Beetje teasen mag. Met je vingers over haar lippen en haar gezicht strelen en dan eerst alleen een klein kusje en haar blijven aankijken en dan vragen of ze nog een kusje wilt.

Van die dingen en gewoon lief aankijken en zeggen hoe mooi ze is. Met je hand door haar haren gaan en aan haar haren ruiken enzo.

Wow, ik ben niet gewend steeds ze en zij te zeggen, das echt raar voor mij, maar ik stel me steeds voor dat ik met een jongen ben. Sorry ik heb niks tegen meisjes, maar dit is echt nieuw voor mij.

App haar dat je van haar gaat dromen en morgenochtend weer een lief berichtje sturen, zoiets als ik had de hele nacht het gevoel dat je op één of andere manier bij me was, maar ik mis je en wil je weer zien.

Sorry ik ben een softie, maar ik stuur dus van die appjes en nu weet iedereen het haha

Heb je al iets afgesproken met haar wanneer jullie elkaar zien of is dat er helemaal nog niet van gekomen?

Groetjes,
M&M's
Twin heeft alles al gelezen haha en we zijn twinbroertjes uit 1 ei en we hebben een oudere zus en nog 3 andere broers, eentje jonger, de rest ouder. En ja, ik heb dus met mijn twinbroertje getongd. Ik dacht dat je dat al had begrepen haha 😛
Hi Dikkekuslisax,

Ik zou gewoon vanuit mijn gevoel schrijven. Hoe je het gisteren vond en hoe je vandaag aan haar gedacht hebt en hoe je je voelt.

Ik zou dan bv. schrijven: “ik moet steeds terugdenken aan gisteravond. Toen ik je wat wilde vragen en hoe zenuwachtig ik was. In mijn hoofd had ik het wel tien keer geoefend en toch liep het anders. Maar het was geweldig. Geweldig zoals jij er op reageerde. Ik had het gevoel dat ik zweefde en ik kan niet niet aan jou denken. Ik wil je zien en je ruiken en voelen. Gewoon bij je zijn en niks zeggen. Gewoon kijken hoe mooi je bent”

Zoiets, ik weet niet of dat bij jou past. Het moet wel goed voelen voor jou.

Wat je een volgende keer zou kunnen doen is wat ik in die laatste zin al een beetje zei.

Ga samen op bed ofzo zitten en pak haar handen en kijk haar aan en glimlach (dat gaat vanzelf wel denk ik) en zeg “het voelt zo goed om bij je te zijn. Je bent lief. Je bent mooi. Jij maakt me blij. Streel met je hand door haar haren en geef haar en kusje en blijf naar haar kijken en ga met je vinger over haar lippen en kom dichter met je gezicht bij het hare en kus haar op haar lippen. Laat het aan de situatie hoe het verder gaat.

Zoiets. Idk precies. Bij mij gaat dat automatisch en ik reageer op zijn signalen en wat hij ook wil. Soms is het wel handig als tenminste één iemand het initiatief neemt en heel voorzichtig een richting bepaalt. Je kunt haar vragen of ze het fijn vindt. Van die dingen. Het gaat om gevoel en soms moet je ook iets durven te doen. Geen gekke dingen, maar durf haar gewoon een kusje te geven zoals ik gisteren al zei en vraag of ze er nog eentje wil.

Kweenie, ik vind het lastig om het als een gebruiksaanwijzing te schrijven, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Kun je hier iets mee?

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

Je moet het idd gwn lekker aanpassen zoals het bij jou en je gevoel past en jouw woordkeuze.

Ik ben blij dat je er iets aan hebt en hopelijk krijg je er een leuke reactie op.

Of het echt verliefdheid is of iets anders, daar kom je vanzelf wel achter.

Als jij een goede voorzet geeft, dan kopt zij hem wel in. Dus jij beweegt je hoofd naar haar, zodat zij jouw kan gaan kussen :P

Updates zijn altijd leuk om te lezen.

Jij gaat vast wel lekker dromen/slapen haha.

PS ik dacht dat je dacht dat mijn twin een meisje was, omdat je geschreven had “Je Twin mag dit ook best lezen als ze dat wilt hoor”, maar ok, is opgelost, maar weet je waarom ik het extra uitlegde.

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikke?KUS?Lisa x,

Haha, slaap lekker.

Ik doe maar al die "stomme dingen die ik zelf altijd doe als ik een jongen leuk vind haha. Verder weet ik het ook niet"

Wel lief dat je me lief vindt, dat vind ik dan weer lief.

Liefs 🙂,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

Wow, spannend, ze laat je wel wachten, maar misschien heeft ze er een goede reden voor, zoals geen internet ofzo.

Je kunt zeggen dat je je nog zo gevoeld hebt en dat je door haar weet wat vlinders in je buik zijn. Zoiets? Je kunt vragen of zij dat gevoel ook heeft.

Ik ben benieuwd, dus houdt ons op de hoogte ajb :)

Groetjes,
M&M’s
Ja, haha, doe snel

Het is wel goed nieuws hoop ik.

Let ff op dat je het berichtje anoniem maakt, dus niet dat haar of jouw naam of zo te zien is

Groetjes,
M&M's
Haha, je weet het wel spannend te maken.

ik doe al 3 dagen geen oog dicht :P

Groetjes,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

Ik dacht dat KT meestal wel een mailtje stuurde als ze iets veranderd hebben in je reactie.

Heb je al gecontroleerd of je een mailtje hierover hebt gehad?

Als het goed is staat daar dan ook een reden in, want anders weet je niet waarom het aangepast is.

Ik zou niet weten waarom die ene die er nog staat wel mag en die andere die weggehaald is niet.

Btw je kunt voor de zekerheid en als je weet om welke reden de whatsapp berichtjes zijn verwijderd, bv. als je het plaatje nog meer zou moeten blurren ofzo, nieuwe plaatjes van alleen de tekst maken. Dus wat @MensPersoon al eerder had gezegd. Als je die gewoon als .jpg opslaat op je pc/laptop, dan kun je die gewoon als plaatje uploaden.

Om dat te doen klik je onder het veld waarin je je reactie typt op het meest linkse icoontje. Je krijgt dan een vakje “bladeren” te zien en dan ga je naar de map waar je die .jpg hebt opgeslagen. Als je ze alle twee mag en wilt uploaden moet je dat per stuk doen en de handeling herhalen.

Je kunt de .jpg in de tekst plaatsen door eerst je cursor onder de tekst bv.

Dit mijn reactie:
hier dus de cursor zetten en dan op “bijlage in tekst plaatsen” te klikken

Dat zelfde kun je doen onder bv.
En dit was haar reactie op mijn appje:
Hier de cursor etc.

Je snapt me wel, denk ik.

Ik ga strakjes wel op de appjes reageren.

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

Oké, op zich is het uploaden van de plaatjes gelukt, maar als ik jou was zou ik die groene balkjes bovenaan je berichtjes eraf knippen. Misschien was dat een reden om die ene te verwijderen, omdat je de pf, ondanks het blurren een heel klein beetje kunt zien.


Je kunt je bericht aanpassen door op je laptop (op telefoon kan niet volgens mij) rechts bovenaan je reactie (naast zoveel minuten geleden) te klikken op dat pennetje, het middelste icoontje.

Je kunt dan de tekst sws aanpassen en ik denk ook wel de bijlagen.

Je moet dan eerst nieuwe plaatjes maken zonder die groene balk en die opslaan onder een iets andere naam, zodat je weet dat die nieuwe de goeie zijn.

Dan de bijlages die er nu staan verwijderen en daarna eerst de nieuwe bijlagen te uploaden.

Als laatste zet je eerst je de cursor een regeltje onder de tekst “Hier kan je mijn appje lezen:” en terwijl je cursor daar staat klik je naast de eerste bijlage (jouw berichtje) op de tekst “bijlage in de tekst plaatsen” of dat vakje aanvinken en dan zie je een regeltje verschijnen op de plek waar later het plaatje te zien is. Dan staat je bijlage dus mooi in de tekst en apart daaronder staan ook nog de bijlagen apart.

Hetzelfde doe je voor de andere bijlage. Dan zet je de cursor een regeltje onder “Hier de reactie van mijn vriendin:” en dan klik je op die andere bijlage (haar berichtje) op de tekst “bijlage in de tekst plaatsen”

Nou ja. Ik hoop dat het zo lukt en dat het dan oké is voor KT.

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

Wow, wel een superlief berichtje. Van jullie allebei trouwens.

Ik kreeg er rooie oortjes van tijdens het lezen. Jullie draaien er niet echt om heen, zal ik maar zeggen :P

Ze vindt jou leuk en jij haar. Wat wil je nog meer? Een afspraakje en dat zit er aan te komen als ik zie hoe zij reageert op jouw uitnodiging met dat ze zaterdag wel kan.

Wat gaat het worden “bij jou of bij mij”? Hebben jullie al iets afgesproken en een update is altijd leuk.

Veel plezier :)

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad, of toch iig zaterdag op jullie afspraakje :)
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, dus als je iets te vertellen hebt …..

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

ja, het is echt spannend voor mij en nou lees ik net dat ik dan ook nog tot morgen moet wachten :)

Maar ok, over 25 minuten ofzo is het morgen, dus dat moet wel lukken toch? :P
Dus tot over een half uurtje, je mag wat mij betreft al beginnen met typen, dan kun je gelijk om 00.00 uur posten :)


@360popescope,

ja, haha, hoe je als gay (ik en jij toch ook?) je druk om een meisje kunt maken (lief bedoeld hè)

Groetjes,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

Ja, nog ff 12 minuten wachten. Ik kijk er al naar uit. :P
Tuurlijk willen we alles weten (wat je kwijt wilt haha) ;)

Groetjes,
M&M’s
Ik zie net dat mijn vorige reactie de 69e was, dus maybe is dat een voorteken ofzo, denk je ook niet @360popescope?

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

het wordt vast een mooi verhaal. Ik kijk er naar uit :)


@360popescope,

ik herinner me je nog wel en ik vind jouw reacties wel tof en ik vind het niet gek dat je je opwindt over of betrokken bent bij bepaalde dingen. Das mooi toch. En ja ik denk ook dat we in dit geval ons inlevingsvermogen mee hebben

Groetjes,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

doe maar wat jij het liefst doet :)

Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik kan er ook nog wel eventjes op wachten ;)

Ik weet dat het typen altijd meer tijd kost dan je van tevoren denkt en je moet ook nog andere dingen doen, zoals kussen met je nieuwe vriendinnetjes of niet :P

Zit er een goeie cliffhanger in deel 1? Dan wordt het weer superspannend om op deel 2 te wachten.
Kijk maar wat je doet. Ik laat me verrassen.
Oehoe, dit is echt spannend.

Groetjes 🆒,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

ik ga vast geen oog dicht doen haha :P

Volgens mij hebben jullie het wel leuk gehad, anders werd het sws niet zo'n lang verhaal :)

Je en dan zit je te denken hoe het was en dan droom je weer helemaal weg en ga je met haar appen en dan gaat het typen nog langzamer. Bekend verschijnsel :D

OMG dit is ook een soort cliffhanger. Wachten totdat het gepost wordt...

Groetjes ??,
M&M's
Hi Dikkekuslisax,

Ik kan het bijna niet meer “stiekem” noemen, dat je haar leuk vindt. Het druipt er vanaf haha en dat heeft zij volgens mij ook wel in de gaten :)

Ik houd er wel van dat je niet gelijk to the point komt. Eerst een spannende aanloop over cupcakes. Bij elke zin denk je dan, wat gaat er gebeuren……

Ik moet wel ff van tevoren zeggen dat ik dan wel in mijn gedachten ff voorstel dat ik alles met een jongen doe, want hoewel ik niks tegen meisjes heb, is het voor mij alleen met jongens leuk en spannend. Maar dat snap je wel van een gay jongen, denk ik.

Ok, verder.

Ik zie mezelf dus al cupcakes maken met een leuke jongen en elkaars vingers aflikken haha.

Dus jij zegt op een gegeven moment gewoon “ik hou van je lieverd!”
Dat werkt altijd en ze was ook enthousiast. Zij laat er ook geen gras over groeien en steekt haar tong in jouw mond. Wel een beetje onverwachts ? misschien, maar ja, je wilde dat, dus ff doorpakken en genieten ?

Ik zou die cupcakes allang vergeten zijn, denk ik, maar ergens wel goed dat jullie er aan dachten. Bovendien is het ook wel goed voor de spanning op te bouwen om ff een soort van rustmomentje in te lassen door elkaars gezicht af te likken. Je moet toch eerst op één of andere manier dat glazuur testen, dus …

Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de foto’s. Nou ja, niet hier plaatsen natuurlijk, maar je kunt er misschien wel iets over vertellen..... Je hoeft niet alles precies te vertellen, maar omschrijven en dan kunnen we de rest wel raden ofzo

Volgens mij hebben jullie het wel gezellig zo samen.

Hebben jullie nu ook verkering of heeft nog niemand dat gevraagd? ;)

Het is altijd leuk om te horen hoe verliefdheid gaat en hoe spannend het van tevoren en ook tijdens is.

Droom je van haar? En wat dan?

Nou ja, ik vond het leuk om te lezen en ben benieuwd naar het volgende deel.

PS
ik denk erover om ipv cupcakes, cakepops te maken met mijn vriendje. Dat is met een soort ballen en een stokje. Dat past beter bij gay jongens, denk ik :P

Kijk ff https://www.youtube.com/results?search_query=cake+pops

Wat vind jij?

Groetjes,
M&M’s
@360popescope,

Ja, lachen toch. Zaten we gelijk te typen. Ik vind cakepops wel cool voor de boys en jij?

Ik hoef niet bij elke bal een stokje. Eén stokje voor 2 ballen lijkt me wel ok :P

Mama had laatst zo’n machine gekocht. Ik ga m binnenkort maar eens uittesten. Ik krijg er wel zin in na zo’n verhaal :)

Groetjes,
M&M’s
Hi Dikkekuslisax,

Het is niet erg als jullie elkaar nog niet gevraagd hebben. Als jullie het nu gwn leuk hebben is het toch goed. Eerst ff genieten en later kun je altijd nog zien ;)

Hebben jullie elkaar dit weekend ook nog gezien? Of moet ik gwn ff de update afwachten?

Zou dat moeilijk zijn die cakepops? Het lijkt me zo’n gepruts om dat balletje mooi rond te krijgen of gaat dat vanzelf?

Nou ja, ik hoor het wel.

Ben je al geland of zweef je nog ergens rond? Wel uitkijken dat je nergens tegenaan botst :P

Groetjes,
M&M’s

Reageer