Vraag

Met vrienden van mijn broer?

  • 17 March 2023
  • 49 reacties
  • 8666 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Vraag: Ik ben een meisje van 14 en mijn broer nodigt vaak vrienden thuis uit. Een paar zijn best wel leuk en ook single weet ik  (en 15 of 16). Ik raak best wel opgewonden van het idee om voor hen te strippen of ze eens te pijpen. Ik zou dat echt wel willen. Vinden jullie dat dat kan en hoe zou ik dat kunnen proberen?

Mijn broer zou het niet erg vinden, denk ik, een vriend van hem heeft me weleens bloot gezien en dat vond hij vooral grappig.

Hopelijk hebben jullie advies!

Liefs, Vosje


Dit topic is gesloten

49 reacties

Reputatie 4
Badge +4

He @vosje_09 

heb je nog wat gehad aan de tips? 
En alvast succses. Laat het weten hoe het is gegaan. 

Badge

Als je gaat zwemmen zou je een wedstrijd kunnen verzinnen. Langste adem onder water inhouden. Dan laat je de leukste van z'n vrienden boven water als zijnde toezichthouder samen met jou. Zodra hun onder water zijn flash je hem en laat je hem dingen met jou doen tot er een boven water komt.
Ligt er ook een beetje aan waar je zwemt en of er natuurlijk meerdere mensen rondzwemmen. Maar als het rustig is en niemand anders ziet het waarom ook niet.

Wel een beetje fris om te zwemmen. Ik kan me voorstellen dat de tepels helemaal stijf gaan staan. Als dat door je bikini zichtbaar is, is dat best wel geil eigenlijk. Genoeg kansen om wat te doen lijkt me

Reputatie 4
Badge +4

Oké 

succes @vosje_09 

Badge

Goed om te horen dat je een geweldige dag hebt gehad

Vond je het ook zo spannend dat je er nat van werd?

Ga je ook nog meer proberen dan alleen voelen bij elkaar?

 

Want je wou ze pijpen toch? Als ze al comfortabel aan je voelen mag ik toch aannemen dat ze ook wel in zijn voor meer. Althans ik zou dat wel zijn als ik hun was.

Reputatie 4
Badge +4

In het begin van dit topic zij je dat je bijvoorbeeld wilde strippen.

als dit ook van je broer mag. Komt ie

als je zecht tegen tegen je broer hij en zijn vrienden in een kring moeten gaan zitten. En dat ze iets in het midden moeten zetten. Als ze dat hebben gedaan. Dan ga je je gang. Ga lekker strippen op het ding dat ze hebben klaargelegd. De jongens zullen vanzelf ook een beetje gaan aftrekken bijvoorbeeld om dat ze het geil vinden. Als je dit merkt loop dan naar 1 van de jongens en ga hem pijpen. Op deze manier kan je het kringetje af gaan. Uiteindelijk kan je nog een stapje verder gaan door 1 jongen uit de kring te halen en vragen om seks of neuken. Doe dit ook in de kring. Is spannend en lekker. Ga ook op deze manier het rondje af. 

ik hoop dat dit gaat werken. En dat het leuk word
 

 

Reputatie 4
Badge +4

Oké @vosje_09 

laat het ons weten

Reputatie 5
Badge +3

Nou, het is wel gelukt om woensdag een stap verder te gaan.  Je  mag hier niet teveel details geven , maar omdat mn  broer mij en zijn vriend best wel uit zat te dagen, ben ik op een bepaald moment inderdaad topless gegaan.  Toen mn broer even ging zwemmen vroeg zijn vriend soort van of ik hem wilde pijpen. Omdat ik dat al best graag wilde zei ik ja. We vonden dat allebei superopwindend, alleen kwam mn broer wat eerder terug dan ik dacht. Toen hij vlakbij was wilde ik eerst stoppen, maar zijn vriend zei dat ik me er niets van aan hoefde te trekken en wilde graag dat ik door ging.  Omdat ik hem niet teleur wilde stellen en ik zelf ook best wel opgewonden was ben ik toch door gegaan tot hij klaarkwam. Ik vond het achteraf een superspannende ervaring en heb er zeker geen spijt van,  ook al heeft mn broer dus een deel gezien. Wat ik me nu afvraag is dat het van mij niet had gehoeven natuurlijk,  maar ik geloof dat ik er ook niet heel erg mee zit. Moet ik zoiets wel heel erg vinden?

Voor de duidelijkheid: mn broer en ik doen natuurlijk never nooit iets met elkaar. En zijn vriend heeft gevraagd of ik wat vaker met hem af wil spreken., dat ga ik wel doen denk ik want hij is echt cute.

 

Liefs Vosje

Reputatie 4
Badge +4

Het kan prima. Als je maar oplet en weet wat de gevolgen zij @Anoniem.xd 

en succes @vosje_09 laat het ons weten hoe het is gegaan 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben met @muis eens. 
maar hoe bedoel je. Ze waren een betje aan het voelen?

Reputatie 2
Badge +2

je moet het gewoon proberen en 

niet geschoten is altijd mis

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 5
Badge +3

@muis de omgeving zal er weinig van merken, we gaan naar een best wel afgelegen stuk strandje bij een meertje in de buurt. Er zijn meestal weinig mensen daar.

Ik heb gezegd dat ik mee ga. Ik zie wel hoe het gaat straks. Voor de zekerheid heb ik me net maar geschoren.

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge

Je kan gwn soortvan “ per ongeluk “ proberen dat je vraagt of je broer naar boven komt ( dan sta je al klaar) voor chips ofzo en dat ze het kunnen komen halen ofzo. Doe dan je ding zegmaar 

Vraag het aan je broer. Als hij het goed vindt gwn doen.

Badge

Vosje_09, als je het echt heel graag wilt doen dan zou ik het gewoon zeggen. Loop naar je broer en vertel hem dan dat je zijn vriend(en) erg aantrekkelijk/leuk vindt en dat je het misschien een keer sex met ze wil hebben. Zo zou je het kunnen vragen en is het voor je broer niet meteen van: ik wil met een van je vrienden pijpen. Ik wens je veel succes hiermee!

Groetjes Vogelbekdier_37

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Badge

Ik begrijp dat je als iemand midden in de puberteit meer dingen op dat gebied uit wil proberen, maar als ik jou was zou ik daar mee wachten totdat je wat ouder bent. Daar krijg je echt geen spijt van.

 

Reputatie 3
Badge +1

niet blood gaan dat is best raar en dat is niet veilig

Reputatie 7
Badge +4

@vosje_09 vraag gewoon een keer aan een van die vrienden van je broer of een van hun wat met je wilt doen zonder je broer erbij

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt voor het meedenken! 

@LemmeBeMyself  Aan zoiets zat ik wel te denken,  maar hoe bedoel je precies, dat ook mn broer dan meekomt? 

Liefs, Vosje

Reputatie 5
Badge +3

Ik wilde het niet buiten mijn buiten mijn broer omdat we best open naar elkaar zijn. Dus heb ik toch maar gevraagd of hij het goed vond als ik iets met zijn vrienden zou doen, bijvoorbeeld pijpen. Hij vond het goed, op voorwaarde dat hij er een keer bij mag kijken. Ik dacht dat hij een grapje maakte maar hij was serieus zei hij. Ik weet even niet wat ik er nu mee moet...

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou nog even laten weten hoe het was gegaan zondag, maar zal jullie de details besparen hihi.

Het was zondagmiddag hier best wel warm en ik mocht dus mee met mn broer en twee vrienden van hem naar een strandje in de buurt. Omdat ik ze best leuk vind en hoopte dat er wat zou gebeuren had ik een beetje sexy bikini aangetrokken. Op het strandje hadden we een rustig stuk opgezocht waar ze me een beetje uit zaten te dagen en we een tijdje gezwommen hebben. Lummelen, bal van elkaar afpakken en bij het stoeien ondertussen lekker voelen bij elkaar,  sommigenvan julliekennenhet vast wel :-)) Toen ik me aan ging kleden bood mn broer aan een badlaken voor me te houden. Maar toen ik mn bikini uit had getrokken haalde hij het snel weg, zodat ik opeens in mn nakie voor ze stond...Ze dachten vast dat ik in paniek zou raken ofzo maar ik vond het juist superspannend en heb een tijdje in mn blootje gezeten (en natuurlijk eerst mn broer zogenaamd flink op zn kop gegeven voor de actie). Ze hebben in elk geval alles goed kunnen zien :-))

Ik heb in elk geval een leuke middag gehad,  verder is er niks gebeurt. Als ze weer gaan zwemmen deze zomer mag ik weer mee zeiden ze.

Liefs Vosje

Badge

gwn doen

Badge

Als je broer het mee eens bent gwn doen

Reputatie 4
Badge +4

Ik weet niet of jullie een grote kamer hebben. Zo ja dan heb ik wel een idee wat je kan doen 

Tage me dan even 

Badge

ik zal voorzichter vragen en dan komt hij misschien wel mee😍

Reputatie 5
Badge +3

@Dpro best wel, waar denk je aan? Ik wil wel graag, vrienden van mijn broer ook wel volgens mij want ze flirten best wel