Vraag

Met vrienden van mijn broer?

  • 17 March 2023
  • 49 reacties
  • 8705 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

49 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Laat het me weten. @vosje_09 

Reputatie 3
Badge +3

die jongens willen zoiezo wel gepijpt worden, maar is wel netjes als je eerst vraagt ja. Ik zou niet per se je broer erbij betrekken want denk niet dat ie het leuk gaat vinden dat je ze vrienden pijpt wat ik ook wel ergens zeker begrijp. zou dus direct vragen en zoiezo altijd oppassen of je later spijt er van kan krijgen / wat de consequenties hiervan kunnen zjin.

Badge

Kijk als je Broer het wilt zou ik het doen maar ja best raar dit maar hij jou wel eens blood gezien 

1:hoe heb jij dat gedaan..? 

2: heb je ervaring?

Reputatie 5
Badge +3

Maar hoe zouden jullie het aanpakken? Gewoon vragen? En zou ik het m'n broer moeten vertellen?

@Ik_weet_het_niet: heb wel een beetje ervaring,  ik ben geen maagd meer. Een vriend van m'n broer heeft me eens naakt gezien toen hij mn kamer in gluurde toen ik gedoucht had en in een slipje en bh liep. Ik vond het superopwindend dat hij naar me keek. Ik deed daarom  net alsof ik hem niet zag en heb m'n slipje en bh uitgedaan en me naakt laten bekijken. Zoiets zou ik wel vaker willen  :)

Mn broer zelf ziet me ook wel eens naakt, maar dat is anders en wil ik ook niks mee natuurlijk.

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge

Kzou toch eerst is hore of je broer het oke vind...

Badge

Kijk als hij het prima vind doe het lekker 

 

Reputatie 5
Badge +3

@Dpro en @Thomashelpt 

OMG, dat klinkt wel heel opwindend maar ook wel heftig. Ik ga ff nadenken wat ik wil en durf. Ik weet dat mn broer het wel prima vind als ik wat met vrienden van m zou doen, want hij begint er zelf soms over haha.

Liefs Vosje

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil het wel vragen, maar is dat niet gek? 'Hoi, mag ik vrienden van je pijpen?' En hoe weet ik of zij dat willen? Kan ik mn broer vragen het aan hen te vragen? Sorry, ik vind het wat ingewikkelt maar wil het gewoon graag...

Liefs Vosje

Badge

Kijk je moet gwn zeggen van " hey kijk het lijkt me gwn leuk om je vrienden te pijpen vind jij dat wel prima?" Als het ja is vraag je het zo aan hem vrienden " Jo kijk het leek me gwn leuk om het eens te proberen ik bedoel daar mee met pijpen kunnen jullie mij helpen?"

 

Reputatie 5
Badge +3

Yesss, mijn broer gaat zo met twee vrienden bij een strandje zwemmen en ik mag mee!! Hij gaat dan helpen om te zorgen dat er iets kan gebeuren zei hij.. Ik heb er wel zin in :-))

Badge

Onnodige quote verwijderd

 

Nee doe het dan alsjeblieft niet dat gaat zowiezo problemen op leveren en vindt je dat niet raar dat je broer het ziet hoe jij seksuele dingen doet met een ander?

Reputatie 5
Badge +4

He @vosje_09 

gelukt ?

Badge

@vosje_09 Moet je het erg vinden? nee toch? je broer vond het toch allemaal ok?

Zei hij er nog iets van?

 

Nu de eerste stap is gezet kun je natuurlijk meer doen wanneer je gaat afspreken.

Toen hij klaar kwam, wat vond je daar van? En heb je het toen ook geslikt?

Zou je hem jou laten vingeren de volgende keer?

Reputatie 5
Badge +3

Hoezo problemen denk je?

En ja, ik vind het wel raar dat hij dat wil maar ik zou het ook jammer vinden als het daardoor niet kan.

Badge +1

Hallo allemaal,

 

In forumregel 5 staat: chatten en bloggen is niet toegestaan.
De hulpvraag waar het omging in dit topic is beantwoord.

Daarom wordt het topic gesloten.

 

Groetjes,

RomeeV

Reputatie 5
Badge +3

Sorry, beetje late reactie. Mn papa en mama hadden mn telefoon in beslag genomen omdat ik voor de zoveelste keer te laat thuis was. Goed moment nu om hier op terug te komen...

@muis en @Dpro ik was best wel opgewonden ja..

Omdat zo warm is loop ik afgelopen weken bij ze te zeuren wanneer ze weer gaan en of ik dan mee mag. Nu gaat mn broer morgen met een van de twee vrienden weer zwemmen daar, de ander kan niet. Die vriend heeft gezegd dat ik mee mag als ik topless ga zwemmen. Mn broer vind dat ik het zelf moet weten.  Is het gek als ik dat doe? Ik zou het best wel willen en durven,  ze hebben me toch al bloot gezien.  

Liefs vosje

 

Deel van de tekst is verwijderd vanwege regel 6. Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +2

ik zou het gewoon doen, als die vriend dat ook wilt zou je broer je niet mogen stoppen.

ik denk er ook soms wel is aan om met een vriend van mn broer te gaan, elke keer dat hij ze uitnodigd hoop ik dat er stiekem 1 naar mijn kamer komt maar dat is nog maar 1 keer gebeurt en toen was er niets gebeurt. 

Badge

Heyyy!!! 

Je moet doen wat je goed voelt! Ik zou zelf vragen aan die vriend wat hij er over zegt! En als hij ja zegt zou ik het aan je broer vragen! Als je dat niet wilt (wat ik snap) zou ik naar je broer toe lopen en vragen wat hij er van vind! Succes!!

Groetjesss

Reputatie 5
Badge +3

Voelt toch een beetje gek om dat zo aan je broer of direct aan een jongen te vragen, al delen we best veel.  Zijn er meer meisjes (of jongens) die dat zouden doen?

Liefs Vosje

Badge

Kijk ik zou het gwn doen 

Reputatie 4
Badge +3

Dit klinkt als een slecht idee ik zou niet onmiddelijk met meerdere mensen uitproberen en zeker niet waar je broer bij is dot kan heel snel heel fout gaan. Ik zou als je echt perse wil met 1 van die 2 jongens afspreken en het langzaam aanpakken zonder je broer

Badge

@vosje_09 Je zou het kunnen doen maar denk wel aan je omgeving. Als er anderen zijn, die zullen dan niet zo enthousiast zijn dat jij topless zwemt

Maar topless maakt het wel makkelijker voor je broer z'n vriend om dingen bij jou te doen

Is het gek om dat te doen? Het is niet wat je zo maar ff dagelijks ziet gebeuren denk ik. Althans niet hier haha

Wat je wel kan doen is tegen hem zeggen dat als hij meer wil zien of hebben dat hij maar met je mee moet komen naar je kamer of je broer z'n kamer.

Mogelijkheden zat om er meer uit te halen

Reputatie 5
Badge +3

Ha Dpro

Wel gefantaseerd maar nog niks gedaan. Mijn broer had het vandaag met die twee vrienden erover dat het volgende week mooi weer word en ze misschien kunnen zwemmen bij een strandje in de buurt. Ze waren weer lekker aan het flirten met me en vroegen of ik dan ook mee ga. Ik wil natuurlijk wel (al lijkt het me nog best fris) Dus misschien kan er dan wat gaan gebeuren…

Liefs Vosje

 

Badge

als ze willen zou ik het gewoon ok lekker doen