Vraag

Met vrienden van mijn broer?

  • 17 March 2023
  • 49 reacties
  • 8499 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Vraag: Ik ben een meisje van 14 en mijn broer nodigt vaak vrienden thuis uit. Een paar zijn best wel leuk en ook single weet ik  (en 15 of 16). Ik raak best wel opgewonden van het idee om voor hen te strippen of ze eens te pijpen. Ik zou dat echt wel willen. Vinden jullie dat dat kan en hoe zou ik dat kunnen proberen?

Mijn broer zou het niet erg vinden, denk ik, een vriend van hem heeft me weleens bloot gezien en dat vond hij vooral grappig.

Hopelijk hebben jullie advies!

Liefs, Vosje


Dit topic is gesloten

49 reacties

Badge

gwn doen

Badge

Als je broer het mee eens bent gwn doen

Badge

Kijk als je Broer het wilt zou ik het doen maar ja best raar dit maar hij jou wel eens blood gezien 

1:hoe heb jij dat gedaan..? 

2: heb je ervaring?

Reputatie 5
Badge +3

Maar hoe zouden jullie het aanpakken? Gewoon vragen? En zou ik het m'n broer moeten vertellen?

@Ik_weet_het_niet: heb wel een beetje ervaring,  ik ben geen maagd meer. Een vriend van m'n broer heeft me eens naakt gezien toen hij mn kamer in gluurde toen ik gedoucht had en in een slipje en bh liep. Ik vond het superopwindend dat hij naar me keek. Ik deed daarom  net alsof ik hem niet zag en heb m'n slipje en bh uitgedaan en me naakt laten bekijken. Zoiets zou ik wel vaker willen  :)

Mn broer zelf ziet me ook wel eens naakt, maar dat is anders en wil ik ook niks mee natuurlijk.

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge

Kzou toch eerst is hore of je broer het oke vind...

Badge

Kijk als hij het prima vind doe het lekker 

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil het wel vragen, maar is dat niet gek? 'Hoi, mag ik vrienden van je pijpen?' En hoe weet ik of zij dat willen? Kan ik mn broer vragen het aan hen te vragen? Sorry, ik vind het wat ingewikkelt maar wil het gewoon graag...

Liefs Vosje

Badge

Kijk je moet gwn zeggen van " hey kijk het lijkt me gwn leuk om je vrienden te pijpen vind jij dat wel prima?" Als het ja is vraag je het zo aan hem vrienden " Jo kijk het leek me gwn leuk om het eens te proberen ik bedoel daar mee met pijpen kunnen jullie mij helpen?"

 

Reputatie 5
Badge +3

Voelt toch een beetje gek om dat zo aan je broer of direct aan een jongen te vragen, al delen we best veel.  Zijn er meer meisjes (of jongens) die dat zouden doen?

Liefs Vosje

Badge

Kijk ik zou het gwn doen 

Reputatie 1
Badge

Je kan gwn soortvan “ per ongeluk “ proberen dat je vraagt of je broer naar boven komt ( dan sta je al klaar) voor chips ofzo en dat ze het kunnen komen halen ofzo. Doe dan je ding zegmaar 

Badge

Vosje_09, als je het echt heel graag wilt doen dan zou ik het gewoon zeggen. Loop naar je broer en vertel hem dan dat je zijn vriend(en) erg aantrekkelijk/leuk vindt en dat je het misschien een keer sex met ze wil hebben. Zo zou je het kunnen vragen en is het voor je broer niet meteen van: ik wil met een van je vrienden pijpen. Ik wens je veel succes hiermee!

Groetjes Vogelbekdier_37

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Badge

als ze willen zou ik het gewoon ok lekker doen

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt voor het meedenken! 

@LemmeBeMyself  Aan zoiets zat ik wel te denken,  maar hoe bedoel je precies, dat ook mn broer dan meekomt? 

Liefs, Vosje

Badge

ik zal voorzichter vragen en dan komt hij misschien wel mee😍

Badge

Heyyy!!! 

Je moet doen wat je goed voelt! Ik zou zelf vragen aan die vriend wat hij er over zegt! En als hij ja zegt zou ik het aan je broer vragen! Als je dat niet wilt (wat ik snap) zou ik naar je broer toe lopen en vragen wat hij er van vind! Succes!!

Groetjesss

Reputatie 5
Badge +3

Ik wilde het niet buiten mijn buiten mijn broer omdat we best open naar elkaar zijn. Dus heb ik toch maar gevraagd of hij het goed vond als ik iets met zijn vrienden zou doen, bijvoorbeeld pijpen. Hij vond het goed, op voorwaarde dat hij er een keer bij mag kijken. Ik dacht dat hij een grapje maakte maar hij was serieus zei hij. Ik weet even niet wat ik er nu mee moet...

Badge

Onnodige quote verwijderd

 

Nee doe het dan alsjeblieft niet dat gaat zowiezo problemen op leveren en vindt je dat niet raar dat je broer het ziet hoe jij seksuele dingen doet met een ander?

Reputatie 5
Badge +3

Hoezo problemen denk je?

En ja, ik vind het wel raar dat hij dat wil maar ik zou het ook jammer vinden als het daardoor niet kan.

Reputatie 4
Badge +2

ik zou het gewoon doen, als die vriend dat ook wilt zou je broer je niet mogen stoppen.

ik denk er ook soms wel is aan om met een vriend van mn broer te gaan, elke keer dat hij ze uitnodigd hoop ik dat er stiekem 1 naar mijn kamer komt maar dat is nog maar 1 keer gebeurt en toen was er niets gebeurt. 

Badge

Ik begrijp dat je als iemand midden in de puberteit meer dingen op dat gebied uit wil proberen, maar als ik jou was zou ik daar mee wachten totdat je wat ouder bent. Daar krijg je echt geen spijt van.

 

Reputatie 3
Badge +1

niet blood gaan dat is best raar en dat is niet veilig

Reputatie 3
Badge +4

Ik weet niet of jullie een grote kamer hebben. Zo ja dan heb ik wel een idee wat je kan doen 

Tage me dan even 

Reputatie 5
Badge +3

@Dpro best wel, waar denk je aan? Ik wil wel graag, vrienden van mijn broer ook wel volgens mij want ze flirten best wel

Reputatie 3
Badge +4

In het begin van dit topic zij je dat je bijvoorbeeld wilde strippen.

als dit ook van je broer mag. Komt ie

als je zecht tegen tegen je broer hij en zijn vrienden in een kring moeten gaan zitten. En dat ze iets in het midden moeten zetten. Als ze dat hebben gedaan. Dan ga je je gang. Ga lekker strippen op het ding dat ze hebben klaargelegd. De jongens zullen vanzelf ook een beetje gaan aftrekken bijvoorbeeld om dat ze het geil vinden. Als je dit merkt loop dan naar 1 van de jongens en ga hem pijpen. Op deze manier kan je het kringetje af gaan. Uiteindelijk kan je nog een stapje verder gaan door 1 jongen uit de kring te halen en vragen om seks of neuken. Doe dit ook in de kring. Is spannend en lekker. Ga ook op deze manier het rondje af. 

ik hoop dat dit gaat werken. En dat het leuk word