Vraag

Met vrienden van mijn broer?

  • 17 March 2023
  • 49 reacties
  • 8501 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Vraag: Ik ben een meisje van 14 en mijn broer nodigt vaak vrienden thuis uit. Een paar zijn best wel leuk en ook single weet ik  (en 15 of 16). Ik raak best wel opgewonden van het idee om voor hen te strippen of ze eens te pijpen. Ik zou dat echt wel willen. Vinden jullie dat dat kan en hoe zou ik dat kunnen proberen?

Mijn broer zou het niet erg vinden, denk ik, een vriend van hem heeft me weleens bloot gezien en dat vond hij vooral grappig.

Hopelijk hebben jullie advies!

Liefs, Vosje


Dit topic is gesloten

49 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Laat het me weten. @vosje_09 

Reputatie 3
Badge +3

die jongens willen zoiezo wel gepijpt worden, maar is wel netjes als je eerst vraagt ja. Ik zou niet per se je broer erbij betrekken want denk niet dat ie het leuk gaat vinden dat je ze vrienden pijpt wat ik ook wel ergens zeker begrijp. zou dus direct vragen en zoiezo altijd oppassen of je later spijt er van kan krijgen / wat de consequenties hiervan kunnen zjin.

Reputatie 5
Badge +3

@Dpro en @Thomashelpt 

OMG, dat klinkt wel heel opwindend maar ook wel heftig. Ik ga ff nadenken wat ik wil en durf. Ik weet dat mn broer het wel prima vind als ik wat met vrienden van m zou doen, want hij begint er zelf soms over haha.

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +4

Oké @vosje_09 

laat het ons weten

Reputatie 3
Badge +4

He @vosje_09 

gelukt ?

Reputatie 5
Badge +3

Ha Dpro

Wel gefantaseerd maar nog niks gedaan. Mijn broer had het vandaag met die twee vrienden erover dat het volgende week mooi weer word en ze misschien kunnen zwemmen bij een strandje in de buurt. Ze waren weer lekker aan het flirten met me en vroegen of ik dan ook mee ga. Ik wil natuurlijk wel (al lijkt het me nog best fris) Dus misschien kan er dan wat gaan gebeuren…

Liefs Vosje

 

Reputatie 3
Badge +4

Oké 

succes @vosje_09 

Reputatie 5
Badge +3

Yesss, mijn broer gaat zo met twee vrienden bij een strandje zwemmen en ik mag mee!! Hij gaat dan helpen om te zorgen dat er iets kan gebeuren zei hij.. Ik heb er wel zin in :-))

Reputatie 4
Badge +3

Dit klinkt als een slecht idee ik zou niet onmiddelijk met meerdere mensen uitproberen en zeker niet waar je broer bij is dot kan heel snel heel fout gaan. Ik zou als je echt perse wil met 1 van die 2 jongens afspreken en het langzaam aanpakken zonder je broer

Reputatie 3
Badge +4

Het kan prima. Als je maar oplet en weet wat de gevolgen zij @Anoniem.xd 

en succes @vosje_09 laat het ons weten hoe het is gegaan 

Badge

Als je gaat zwemmen zou je een wedstrijd kunnen verzinnen. Langste adem onder water inhouden. Dan laat je de leukste van z'n vrienden boven water als zijnde toezichthouder samen met jou. Zodra hun onder water zijn flash je hem en laat je hem dingen met jou doen tot er een boven water komt.
Ligt er ook een beetje aan waar je zwemt en of er natuurlijk meerdere mensen rondzwemmen. Maar als het rustig is en niemand anders ziet het waarom ook niet.

Wel een beetje fris om te zwemmen. Ik kan me voorstellen dat de tepels helemaal stijf gaan staan. Als dat door je bikini zichtbaar is, is dat best wel geil eigenlijk. Genoeg kansen om wat te doen lijkt me

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou nog even laten weten hoe het was gegaan zondag, maar zal jullie de details besparen hihi.

Het was zondagmiddag hier best wel warm en ik mocht dus mee met mn broer en twee vrienden van hem naar een strandje in de buurt. Omdat ik ze best leuk vind en hoopte dat er wat zou gebeuren had ik een beetje sexy bikini aangetrokken. Op het strandje hadden we een rustig stuk opgezocht waar ze me een beetje uit zaten te dagen en we een tijdje gezwommen hebben. Lummelen, bal van elkaar afpakken en bij het stoeien ondertussen lekker voelen bij elkaar,  sommigenvan julliekennenhet vast wel :-)) Toen ik me aan ging kleden bood mn broer aan een badlaken voor me te houden. Maar toen ik mn bikini uit had getrokken haalde hij het snel weg, zodat ik opeens in mn nakie voor ze stond...Ze dachten vast dat ik in paniek zou raken ofzo maar ik vond het juist superspannend en heb een tijdje in mn blootje gezeten (en natuurlijk eerst mn broer zogenaamd flink op zn kop gegeven voor de actie). Ze hebben in elk geval alles goed kunnen zien :-))

Ik heb in elk geval een leuke middag gehad,  verder is er niks gebeurt. Als ze weer gaan zwemmen deze zomer mag ik weer mee zeiden ze.

Liefs Vosje

Badge

Goed om te horen dat je een geweldige dag hebt gehad

Vond je het ook zo spannend dat je er nat van werd?

Ga je ook nog meer proberen dan alleen voelen bij elkaar?

 

Want je wou ze pijpen toch? Als ze al comfortabel aan je voelen mag ik toch aannemen dat ze ook wel in zijn voor meer. Althans ik zou dat wel zijn als ik hun was.

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben met @muis eens. 
maar hoe bedoel je. Ze waren een betje aan het voelen?

Reputatie 2
Badge +2

je moet het gewoon proberen en 

niet geschoten is altijd mis

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 5
Badge +3

Sorry, beetje late reactie. Mn papa en mama hadden mn telefoon in beslag genomen omdat ik voor de zoveelste keer te laat thuis was. Goed moment nu om hier op terug te komen...

@muis en @Dpro ik was best wel opgewonden ja..

Omdat zo warm is loop ik afgelopen weken bij ze te zeuren wanneer ze weer gaan en of ik dan mee mag. Nu gaat mn broer morgen met een van de twee vrienden weer zwemmen daar, de ander kan niet. Die vriend heeft gezegd dat ik mee mag als ik topless ga zwemmen. Mn broer vind dat ik het zelf moet weten.  Is het gek als ik dat doe? Ik zou het best wel willen en durven,  ze hebben me toch al bloot gezien.  

Liefs vosje

 

Deel van de tekst is verwijderd vanwege regel 6. Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Badge

@vosje_09 Je zou het kunnen doen maar denk wel aan je omgeving. Als er anderen zijn, die zullen dan niet zo enthousiast zijn dat jij topless zwemt

Maar topless maakt het wel makkelijker voor je broer z'n vriend om dingen bij jou te doen

Is het gek om dat te doen? Het is niet wat je zo maar ff dagelijks ziet gebeuren denk ik. Althans niet hier haha

Wat je wel kan doen is tegen hem zeggen dat als hij meer wil zien of hebben dat hij maar met je mee moet komen naar je kamer of je broer z'n kamer.

Mogelijkheden zat om er meer uit te halen

Reputatie 5
Badge +3

@muis de omgeving zal er weinig van merken, we gaan naar een best wel afgelegen stuk strandje bij een meertje in de buurt. Er zijn meestal weinig mensen daar.

Ik heb gezegd dat ik mee ga. Ik zie wel hoe het gaat straks. Voor de zekerheid heb ik me net maar geschoren.

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +4

He @vosje_09 

heb je nog wat gehad aan de tips? 
En alvast succses. Laat het weten hoe het is gegaan. 

Vraag het aan je broer. Als hij het goed vindt gwn doen.

Reputatie 7
Badge +4

@vosje_09 vraag gewoon een keer aan een van die vrienden van je broer of een van hun wat met je wilt doen zonder je broer erbij

Reputatie 5
Badge +3

Nou, het is wel gelukt om woensdag een stap verder te gaan.  Je  mag hier niet teveel details geven , maar omdat mn  broer mij en zijn vriend best wel uit zat te dagen, ben ik op een bepaald moment inderdaad topless gegaan.  Toen mn broer even ging zwemmen vroeg zijn vriend soort van of ik hem wilde pijpen. Omdat ik dat al best graag wilde zei ik ja. We vonden dat allebei superopwindend, alleen kwam mn broer wat eerder terug dan ik dacht. Toen hij vlakbij was wilde ik eerst stoppen, maar zijn vriend zei dat ik me er niets van aan hoefde te trekken en wilde graag dat ik door ging.  Omdat ik hem niet teleur wilde stellen en ik zelf ook best wel opgewonden was ben ik toch door gegaan tot hij klaarkwam. Ik vond het achteraf een superspannende ervaring en heb er zeker geen spijt van,  ook al heeft mn broer dus een deel gezien. Wat ik me nu afvraag is dat het van mij niet had gehoeven natuurlijk,  maar ik geloof dat ik er ook niet heel erg mee zit. Moet ik zoiets wel heel erg vinden?

Voor de duidelijkheid: mn broer en ik doen natuurlijk never nooit iets met elkaar. En zijn vriend heeft gevraagd of ik wat vaker met hem af wil spreken., dat ga ik wel doen denk ik want hij is echt cute.

 

Liefs Vosje

Badge

@vosje_09 Moet je het erg vinden? nee toch? je broer vond het toch allemaal ok?

Zei hij er nog iets van?

 

Nu de eerste stap is gezet kun je natuurlijk meer doen wanneer je gaat afspreken.

Toen hij klaar kwam, wat vond je daar van? En heb je het toen ook geslikt?

Zou je hem jou laten vingeren de volgende keer?

Badge +1

Hallo allemaal,

 

In forumregel 5 staat: chatten en bloggen is niet toegestaan.
De hulpvraag waar het omging in dit topic is beantwoord.

Daarom wordt het topic gesloten.

 

Groetjes,

RomeeV