VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?



Toon eerste bericht

168 reacties



Haha is dat een voorzichtige interesse?


Jaaa:))
Jmmr dat je geen Msn ofzo maaggg wisselen..
Vind je wel leuk meisje..

Weet wel leuk nieuw Topic denk ik:D


http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png hihi, idd

wat voor topic dan of bedoel de reactie hierboven in een topic?
Want ik denk wel dat het verwijderd wordt door Kindertelefoon omdat het niet over dit onderwerp gaat. 😛
Lief. Grappig, Soms vind ik een blouse very cute (maar je moet daar echt geen nerd in lijken). & een soort jb haar mar dan wat wilder ofzo. Haha
Ik vind het bij een jongen altijd leuk als ze zichzelf zijn en niet 'stoer' doen. Ik val ook op wat langere jongens, vaak ook iets ouder dan ik ben. Hij moet je ook aan het lachen kunnen maken, en je moet wel met hem over dingen kunnen praten. Ik vind het zelf ook altijd wel leuk als hij bijvoorbeeld een instrument speelt of zo, geen idee waarom... Maar dat hoeft natuurlijk niet 😉 Wat wel moet is dat hij een goed karakter heeft en geen mensen gebruikt of zo. En tja... Haarstijl... Krulhaar staat jongens gewoon schattig! :D En anders denk ik toch blond haar, dat ziet er ook altijd wel leuk uit 🙂 (of gewoon allebij :D)
Grtz Girl
Ik vind jongens met bruin haar en bruine ogen knap. Sixpacks zijn ook sexy. Als ze grappig zijn vind ik ze ook leuk.
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz
hey simple thnx maruh als ik mensen aanspreek op straat dan reageren ze eigelijk nooit alleen via msn ofzow leren ze mij alleen kennen van binnen want op straat lopen ze gwn weg en kijk mis om maar voor de rest niks dus weet het niet egt
i know kan mare ik zit niet bij een verenging en bij die verniging waar ik zat zaten amper (leuke) meiden maar bedankt voor de tip
hey, xjebarbie idd alleen dat bij een meid zou voor mij wel leuk zijn alleen dat justinbieberkapsel bij een meid uhm ...uhm...! dat is vet lelijk en ik hou van meiden die gwn even lang en niet groter dan voel ik me klein verlegen meiden zijn idd wel schattig niet dat ik dat niet ben maruh idd


xxx mark
ik vind dat juist mooi
Wat vinden jullie eigenlijk van sproeten? Ik heb niet heel veel sproeten maar wel wat.

En wat betreft het kapsel, ik lees veel dat Justin Bieber kapsel erg goed bevalt bij meiden.

Ik heb meestal gewoon een kuif oid, maar wat voor een kapsel vinden jullie echt lelijk bij een jongen?
Haha oke ;p
Ik vind het leuk als iemand anders is dan de grote menigte. Ik vind het prettig als ik goede gesprekken met 'm kan voeren en me niet dom/slim voel bij zijn aanwezigheid. Hij moet lief voor me zijn en naar me luisteren.
Ik vind dat ze je aan het lachen moeten kunnen maken, en dat ze voor je klaar moeten staan. Ze moeten je willen helpen met je problemen, en uiterlijk, tja.. kan leuk zijn maar ik val voor innerlijk..
Ik vind dat ze je aan het lachen moeten kunnen maken, en dat ze voor je klaar moeten staan. Ze moeten je willen helpen met je problemen, en uiterlijk, tja.. kan leuk zijn maar ik val voor innerlijk..

owja, en ik vind vooral dat ze gewoon lief moeten zijn. niet van die mensen die stoer doen als hun vrienden erbij zijn, gewoon eerlijk. ze hoeven niet 24/7 met me bezig te zijn (dan zit je ook zo op elkaars lip, en ze moeten toch ook een eigen leven hebben?), maar als ik bij hem in de buurt ben, graag ook even laten merken dat hij ziet dat ik er ben 😃 (en in de pauzes enzow natuurlijk bij me komen staan :))
hij moet gek zijn net als ik.ik val op blondies ben ik zelf ook xd.eeuuhh hij moet niet stoer doen voor ze vrienden  als ik erbij ben. hij moet mij troosten.mij helpen wanneer ik hulp nodig heb.met mij lachen.altijd bij me willen blijven.nooit bedriegen.van dieren houden(anders wordt dat moeilijk met een hamster 2 katten en een vogel xd) hij moet zijn eigen stijl hebben en geen meeloper zijn.hij moet geen sul/mietje zijn. xd klaaar
een lieve jongen, die niet pest om stoer te doen tegenover zijn vrienden
Wat vinden jullie leuk aan een jongen, qua kapsel, of sportif, of slim. Laat even weten (;

Hij moet: zeker weten grappig, lief, interrresant (dan kunnen we praten over dingen) en van een uitdaging houden dus ook sportief zijn. En gewoon een aardige jongen.
Heej,
Ik ben 13 en ik 60 kilo:( ik ben 184 cm ofzo:PP best lang duss, maar ben niet echt dik ofzo, (zelfs wel een beetje mini-sixpack) maar vinden jullie dat dan sirieus een afknapper als je langer bent dan 173 bent ofzoo?
btw: Ik heb lang donkerblond haar, blauwen ogen, (krullen in mijn haar, geen avro:P)
Xx


1.84 valt nog mee, hoe lang ga je worden? Ik ben nu 1.92 (14 jaar) en ben uitgerekend op 2.06! Meestal is het heel irritant maar er zijn ook meiden die het juist heel leuk vinden!

Doei, Wess

Ojah, op de 1 of andere manier vinden kleuters lange mensen heel aardig XD Mijn moeder is kleuterjuf!

Reageer