VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jullie leuk aan een jongen, qua kapsel, of sportif, of slim. Laat even weten (;

168 reacties

14 jaar

ik hou van:
lang
six pack
lief
rustig
gezellig
grappig
en een stoer kapsel eenn justin bieber kapsel maar net wat wilder
Sounds like you like me haha
hee?


ik val op jongens met rood haar.. ja ik val op gingers!
voor de rest moet een jongen gewoon lief zijn ik geef eigenlijk niet zoveel om uiterlijk als ie maar niet echt lelijk is ..


haha


xo'
Ik ben bijna veertien, wil ene jonegn van;
ong.15
lang
best wel knap;$
grappig
veel lol mee kunt maken!
niet zeurt
Lief
Okee dank jullie wel allemaal jullie zijn top (:
hee?


ik val op jongens met rood haar.. ja ik val op gingers!
voor de rest moet een jongen gewoon lief zijn ik geef eigenlijk niet zoveel om uiterlijk als ie maar niet echt lelijk is ..


haha

xo'


Val je alleen.op jongens met rood haar of mag blond.bv ook?xd
ik vind jongens die blozen altijd zo schattig !
Voor mij gaat het echt om het innerlijk,
ik heb het liefst een jongen die;
niet word beïnvloed door zijn vrienden,
niet luistert naar roddels, bijvoorbeeld als hij wat hoort dan komtie naar mij en vraagt of het waar is of niet enz.
een jongen die er echt voor me is en die tijd voor me vrij maakt,
iemand die te vertrouwen is,
en een jongen die niet alleen denkt aan sex =SS
en kapsel ?
mua boeit mij niet echt, maar ik vind altijd een beetje lang haar schattig staan bij jongens haha =P
sportieve jongens hou ik wel van,
als ze onsportief zijn vind k ze altijd lijken op een kindje van 3 =S


x
Ik vind een stoere jongen wel leuk..
Het moet niet zo'n nerdjj zijn ;o
Wel een jongen met status 😛 Als je begrijpt wat ik bedoel :p
Hy moet sws lief zijn voor me 😛
Ik val op jongens met mooie ogen &#x;
Ik weet nie .. ;O ik kyk altijd naar de ogen haah $:
Moet gewoon een lekkerding zijn &#x; haahah 😃
Ik val op een jongen met bruin haar of donker blond,het liefst met bruine ogen maar mag ook een andere kleur,langer dan mij (ik ben 1.60) niet dik,12/13 jaar.
Lief,leuk,dat ik me zelf kan zijn ,grappig,eerlijk,Met sommige dingen niet te snel,eh...
xx Charlotte
Voor mij gaat het echt om het innerlijk,
ik heb het liefst een jongen die;
niet word beïnvloed door zijn vrienden,
niet luistert naar roddels, bijvoorbeeld als hij wat hoort dan komtie naar mij en vraagt of het waar is of niet enz.
een jongen die er echt voor me is en die tijd voor me vrij maakt,
iemand die te vertrouwen is,
en een jongen die niet alleen denkt aan sex =SS
en kapsel ?
mua boeit mij niet echt, maar ik vind altijd een beetje lang haar schattig staan bij jongens haha =P
sportieve jongens hou ik wel van,
als ze onsportief zijn vind k ze altijd lijken op een kindje van 3 =S


x

haha met dat van innerlijk enzo heb J wel gelijk, alleen sporten maakt me niet zoveel uit, ze ogen wel niet dik zijn maar als ze niet van sport houden en er wel goed uitzien dan is dat niks hoor, ik hoef alleen geen lompe dude die nooit of nooit iets doet ofzo hahha http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
SIXPACK (l)__(l)



ehmm, niet echt justin bieber haar maar wel die lengte en dan wat wilder.

jongens moeten me lief aan kunnen kijken( niet direct geil ;s)

Cap ( hoeft niet perse maar vind ik wel stoer ;d;d)

hij moet niet anders doen als zn vrienden erbij zijn.



x
ietsje langer dan ik zou wel fijn zijn (niet per se), niet heel lelijk, maar vooral; EEN LIEVE JONGEN DIE TE VERTROUWEN IS, en hij moet niet te stoer doen (tegen zn vrienden bedoel ik). xxx
kbn 13 jaar
hij moet niet meer dan 2 jaar ouder zijn als mij
Hij moet te vertrouwen zijn, en niet iemand die je gebruikt om mijn vriendin te versieren.
Hij moet lief zijn
En ik vind jongens met mooie ogen helemaal te gek, daar kun je lkkr in weg dromen haha http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.pnghttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
Ik hou ook wel van sportiefe jongens maar niet Te fanatiekhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
Ik knap af op jongens die denken dat ze alles zijn en heel macho doenhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png
xxx-jes
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz
Ik ben 13
Ik wil het liefst iemand:
  • die even oud of 1 of 2 jaar ouder is
  • die ongeveer tussen de 165 en 173 is (mag er 2 cm naast zitten)
  • met bruin of donker krullend haar
  • met een goed gevoel voor humor
  • die tegen een stootje tegen
  • die eerlijk is
  • die christelijk is (dat ben ik namelijk)
  • die gevoelig is
  • die het liefst ook een beetje klunzig zodat ik met niet zo dom voel :P
  • met goede kledingstijl
maar voor de rest ben ik niet veeleisend 😛 haha
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz


wacht dan maar tot iemand jouw innerlijk leert kennen http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png en een bril kan bij sommige mensen ook juist heel leuk staan.
kben 17
en wil liefst iemand

* tot 2 jaar ouder is
*die eerlijk is
*die lief is
*waarmee je kunt lachen
*die niet rookt od drugs neemt
*die tegen een stootje kan
*die niet gemeen doet tegen me als ie dich bij z'n vrienden staat
*en die zich goed kleed http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png

voor de rest maakt het niet zoveel uit
hey simple thnx maruh als ik mensen aanspreek op straat dan reageren ze eigelijk nooit alleen via msn ofzow leren ze mij alleen kennen van binnen want op straat lopen ze gwn weg en kijk mis om maar voor de rest niks dus weet het niet egt
hey simple thnx maruh als ik mensen aanspreek op straat dan reageren ze eigelijk nooit alleen via msn ofzow leren ze mij alleen kennen van binnen want op straat lopen ze gwn weg en kijk mis om maar voor de rest niks dus weet het niet egt


meiden lopen niet dag en nacht op straat hoor http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png

misschien kom je bij een vereniging, activiteit, kamp of bijles een leuk meisje tegen, en reden genoeg om haar aan te spreken want je bent dan iets aan het doen. (dus over de vereneging, activiteit enz.)
en daarbij blijft het, hoe moeilijk dat ook is, wachten.
i know kan mare ik zit niet bij een verenging en bij die verniging waar ik zat zaten amper (leuke) meiden maar bedankt voor de tip
Ik hou van jongens met;
-Bruin of blond haar.
-Bieberkapsels.
-Een sixpack :3 ( maar dat hoeft niet echt persee..)
-Hij moet langer zijn dan mij,want wil niet een klein mannetje aan me arm hebben :P
-Hij moet sportief zijn,grappig en lief.
-Verzorgde jongens trekken me ook wel.
-Jongens die verlegen zijn vind ik zò cute <3__<3
dat was het wel zo'n beetje ..
xx'C.
hey, xjebarbie idd alleen dat bij een meid zou voor mij wel leuk zijn alleen dat justinbieberkapsel bij een meid uhm ...uhm...! dat is vet lelijk en ik hou van meiden die gwn even lang en niet groter dan voel ik me klein verlegen meiden zijn idd wel schattig niet dat ik dat niet ben maruh idd


xxx mark
hey, xjebarbie idd alleen dat bij een meid zou voor mij wel leuk zijn alleen dat justinbieberkapsel bij een meid uhm ...uhm...! dat is vet lelijk en ik hou van meiden die gwn even lang en niet groter dan voel ik me klein verlegen meiden zijn idd wel schattig niet dat ik dat niet ben maruh idd


xxx mark


Ik weet dat het niet naar mij toe is maar ik was het gewoon aan het lezen en ik vind je bericht een beetje vaag, wat bedoel je?
Heej,
Ik ben 13 en ik 60 kilo:( ik ben 184 cm ofzo:PP best lang duss, maar ben niet echt dik ofzo, (zelfs wel een beetje mini-sixpack) maar vinden jullie dat dan sirieus een afknapper als je langer bent dan 173 bent ofzoo?
btw: Ik heb lang donkerblond haar, blauwen ogen, (krullen in mijn haar, geen avro:P)
Xx

Reageer