VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?



Toon eerste bericht

168 reacties

Hee,
Ik val op jongens die lief zijn, ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk. Wat ik ook heel belangrijk vind is dat diegene er altijd voor me is.
Ik val op jongens die heel open zijn en alles eerlijk vertellen ook vind ik het aantrekkelijk als een jongen veel dingen onderneemt zoals chillen met vrienden regelen
ietsje langer dan ik zou wel fijn zijn (niet per se), niet heel lelijk, maar vooral; EEN LIEVE JONGEN DIE TE VERTROUWEN IS, en hij moet niet te stoer doen (tegen zn vrienden bedoel ik). xxx
Mijn droomjongen ! :

Is ouder & langer als mij
kort haar, licht bruin
Blauw/groene ogen.
Sportief
lieff
Iemand die er altijd voor me is
Zeker moet ik met hem kunnnen lachen!
Gezellig!
wat voor topic dan of bedoel de reactie hierboven in een topic?
Want ik denk wel dat het verwijderd wordt door Kindertelefoon omdat het niet over dit onderwerp gaat. :P

Deze reactie van Jijweethoeikheet! is verplaatst naar een nieuw topic http://forum.kindertelefoon.nl/sport-vrije-tijd-40/gwn-voor-de-fun-3203/, omdat het inderdaad niet over het onderwerp van dit topic gaat.
hey hey,

wat ik leuk vind aan een jongen:
-bruin of donker haar
-langer dan 170
-groene/ blauwe ogen
-sportief
- geen bieberkapsel
-grappig
-lieve en leuke lach

ik hoop dat je hie wat aan hebt
-xxx-
ik ben ook zo gaan denke van hoe zijn uiterlijk eruit moet zien.

nu zit ik achter een jonge die absoluut nie leek op de jonge die er kwa uiterlijk gwn niet is zoals ik verwacht.

maar zijn innerlijk is zo leuk.

wat ik wil vertellen is je moet niet altijd op iemand uiterlijk afgaan. zo kom je de verkeerde jongens tegen.

je kan uiterlijk altijd verandere innerlijk niet
Ik hou van jongens met;
-Bruin of blond haar.
-Bieberkapsels.
-Een sixpack :3 ( maar dat hoeft niet echt persee..)
-Hij moet langer zijn dan mij,want wil niet een klein mannetje aan me arm hebben :P
-Hij moet sportief zijn,grappig en lief.
-Verzorgde jongens trekken me ook wel.
-Jongens die verlegen zijn vind ik zò cute <3__<3
dat was het wel zo'n beetje ..
xx'C.
14 jaar

ik hou van:
lang
six pack
lief
rustig
gezellig
grappig
en een stoer kapsel eenn justin bieber kapsel maar net wat wilder
Lief vooral
sixpack
iets langer dan mij
mooi knap
Wat ik wel erg belangrijk vind aan een jongen is dat hij er netjes verzorgd uitziet, dat hij lief en grappig is.
Liever heb ik ook een jongen die ouder is (:
Voor het uiterlijk heb ik graag een jongen met wat langer haar (jb haar wat veel voorbij kwam hier 😂 ) en een sixpack is ook nooit verkeerd :P

xx
Ik vind een stoere jongen wel leuk..
Het moet niet zo'n nerdjj zijn ;o
Wel een jongen met status 😛 Als je begrijpt wat ik bedoel :p
Hy moet sws lief zijn voor me 😛
Ik val op jongens met mooie ogen &#x;
Ik weet nie .. ;O ik kyk altijd naar de ogen haah $:
Moet gewoon een lekkerding zijn &#x; haahah 😃
kben 17
en wil liefst iemand

* tot 2 jaar ouder is
*die eerlijk is
*die lief is
*waarmee je kunt lachen
*die niet rookt od drugs neemt
*die tegen een stootje kan
*die niet gemeen doet tegen me als ie dich bij z'n vrienden staat
*en die zich goed kleed http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png

voor de rest maakt het niet zoveel uit
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz


heejeu, ik wil ff wat zegge(miss bemoei ik me hier veel te veel mee!!): je bent nog geen 30 ofzoo he?! kopop joh! dr komt dr egt wel 1 naar je toe!!!:D
eumm.... k vin t leuk als ie knap, slim, sportief enneuu het kapsel... dat maakt me niet veel uit as ie maar geen uitdejare40bloempotkapsel heeft!!!:D
enneuu verder.... veel jongens zien er idd sgattug uit als ze blozen!!;)
Wat vinden jullie eigenlijk van sproeten? Ik heb niet heel veel sproeten maar wel wat.

En wat betreft het kapsel, ik lees veel dat Justin Bieber kapsel erg goed bevalt bij meiden.

Ik heb meestal gewoon een kuif oid, maar wat voor een kapsel vinden jullie een echte afknapper bij een jongen?

een egte afknapper??
k vin denk alle kapsels wel leuk, als het maar geen uitdejare40bloempottenkapsel is!!!!:D
ik hield vroeger echt van oudere jongens ik ben nu 16 en mijn exen zijn bijna alle boven de 20,
ik vond ze altijd veel volwassener.
maar ik hou van een jongen die een lief karakter  heeft en uiterlijk is altijd mooi meegenomen en hij moet weten wanneer hij moet stoppen,
dat kan zijn kwa irritant zijn of druk zijn.
ik wil met een jongen kunnen lachen maar zeker ook huilen.

ik heb nou een hele lieve vriend hij is 1 jaar ouder dan mij en we hebben bijna 5 maanden,
hij is lief en knap. en ik kan alles bij hem kwijt ❤
Heey,
ik ben een meisje van 13 en dit is mijn mening en die van vriendinnen. (voor zover ze over jongens en wat ze leuk aan ze vinden praten.)

Meisjes vinden jongens leuk die sportief zijn, gezellig, grappig, leuk, (wel een beetje) knap, betrouwbaar, eerlijk, iemand die naar je luistert.
Natuurlijk heeft niet iedereen alles van dit, en dat geeft niet ! het gaat er vooral om dat je de laatste drie zowieso probeert te hebben.
Ieder meisje heeft een andere smaak, maar dit is het wel zo'n beetje samengevat, hihi..

Naja, hoop dat je er iets aan hebt.

xoxox
Roosje
Heej,
Ik ben 13 en ik 60 kilo:( ik ben 184 cm ofzo:PP best lang duss, maar ben niet echt dik ofzo, (zelfs wel een beetje mini-sixpack) maar vinden jullie dat dan sirieus een afknapper als je langer bent dan 173 bent ofzoo?
btw: Ik heb lang donkerblond haar, blauwen ogen, (krullen in mijn haar, geen avro:P)
Xx


Als je dertien bent, is dat wel lang ja, maar er zijn veel meisjes die langere jongens leuk vinden hoor ! & het word ook vaak schattig genoemt als een lange jongen en een kleiner meisje met elkaar iets hebben (:  
Naja, dus ik denk dat het geen afknapper is hoor, bijna iedereen van jou (en mijn) leeftijd groeit nog, hihi. En zoals je over jezelf verteld klinkt niet lelijk, dus komt allemaal wel goed (=
Ik vind haar tot de schouders zoals Harry Styles leuk bij een jongen, en hij moet niet verlegen zijn want dat ben ik zelf namelijk heel erg x)
Nouja smaken verschillen., ik vind zelf een jongen leuk die bruin haar heeft en ouder is maar hij hoeft niet een sixpack te hebben ofzo belangrijk is dat i aardig is
Helemaal niets
hee?


ik val op jongens met rood haar.. ja ik val op gingers!
voor de rest moet een jongen gewoon lief zijn ik geef eigenlijk niet zoveel om uiterlijk als ie maar niet echt lelijk is ..


haha


xo'
ik vind jongens die blozen altijd zo schattig !
Ik ben bijna veertien, wil ene jonegn van;
ong.15
lang
best wel knap;$
grappig
veel lol mee kunt maken!
niet zeurt
Lief

Reageer