VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jullie leuk aan een jongen, qua kapsel, of sportif, of slim. Laat even weten (;

168 reacties

Ik val op een jongen die de WARE voor mij is! :)
Ja.. dat is het eigenlijk..
voor mij moet een jongen lief, grappig, en beetje stoer, met inhoud (qua gesprekstof), zelfstandig, romantisch en direct zijn.
qua uiterlijk:
-haar maakt niet uit als het maar bij hem past
-mooie lach
-of en six pack of een knuffelbeertje... ❤ <3
-lengte liever iets groter (dan 1,75)
-leeftijd tussen 14-19 (ben zelf 15)
-mooie ogen
-en alles moet bij elkaar passen en goed in verhouding zijn...(niet dat hij supper dik is en zijn hoofd klein is of andersom (je snapt me wel...)):p

xx rikkie
ps.. iemand mijn perfecte match?
Ik ben 14 en een jongen mag van mij wel 2 jaar ouder zijn aangezien jongens in de pubertijd mentaal 2 jaar "achter lopen" 😉.

Een jongen moet van mij stijl hebben, het haar maakt niet uit, geen krullen.
Langer dan ik, Waar ik van walg is als jongens op hun nagels bijten.
Ogen maakt ook niet uit.

Een jongen moet lief, begripvol en grappig zijn (:

Ik sta open voor iedereen.
een jongen moet ouder en langer zijn
sixpack is sexy
leuk kapsel
mooie ogen, geen bril
lief
goede kledingstijl
slim, niet nerdy maar ook niet dom
sportief

xx
nouwe.... ik valop:
lang(ik ben zelf ook niet de kleinste:p)
blond of bruin haar
broek Niet hoog opgetrokken maar ook niet te laag.
geen watje
lief
aardig
stoer
knap
betrouwbaar
eerlijk
(en dit was nog maar het belangerijkste;p)
xxx-jes
ana
Lang, niet te dun, halflang haar.
lieffffffffff
mij aandacht gevene n niet vreemd gaan / met veel andere meisjes omgaan
Ik heb graag een zelfverzekerde jongen, die zelf de eerste stap zet (want ik ben verlegen) en die geen groot ego heeft 😉 ik vind het ook zalig als jongens grappig zijn. x
ik ben 12,
ik hou van jongens die een bril en een buitenboordbeugel hebben, en het liefst met rood haar en krullen. Wat ik erg aantrekkelijk vind is als hij erg onzeker is en weinig praat. Dat vind ik schattig.
Ik hou van jongens die een beetje aan me zitten, daar word ik heel erg blij van. Het geeft me het gevoel dat ik speciaal ben en stiekem word ik er ook een beetje opgewonden van. 
😛 Ik vind krullend haar erg leuk. Humor, gevoel en lieve ogen zijn ook belangrijk! Het liefst ook nog met de zelfde hobby's als mij 😛
ik vind jongens die blozen altijd zo schattig !

Me 2!!!:p hahaha
13 jaar 

Bruin of blond haar
grooter of kleiner ,maakt niet uit 
Rustig 
toch wel stoer (niet zo watje) 
ik vind een jongen met halflang haar heel erg sexy :rolleyes:
hij moet wel een stukje langer dan ik ben zijn, dus wat langer dan 1.65 m.
hij moet geen nerd zijn, juist wat stoerder
hij moet ook mooie ogen hebben, en een leuke lach

maar het gaat me vooral om innerlijk.
hij moet lief en rustig zijn, en de tijd voor me nemen.
hij moet ook wel sportief zijn en hij moet me vertrouwen.
hij moet ook lol kunnen trappen, en hij moet humor hebben.
hij moet gewoon zichzelf zijn

jajaja, beetje kieskeurig... maar ik ken zo'n jongen waar ik heel erg verliefd op ben :o

xx Anoniemm_
heeeei,
ik val op jongens die iets langer dan mij zijn of even lang.
het liefst blond of licht bruin haar.
moet niet echt een supper mee loper zijn.
moet niet een vriendin willen om stoer te doen en het liefst ongeveer even oud als mij of ouder
duzz, ik moet bekennen ik heb een beetje een buikje dus ik ben forever alone?
verkeerde reactie x
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz

Heyy
Das wel sad.. geen enkele jongen ziet mij staan snik... Ik heb ook een bril en ben 14 lol🙃 blauwe ogen zijn gwn mooi (ik heb blauw/grijs) ik vind donkerblond haar mooi😅 (haha heb k namelijk ook) ik weeg ook ni veel hoor maar 42 kg 😶 met de lengte 160/165 is niks mis mee!
Wat ik leuk vind,
x Miss niet wat de meeste meiden zeggen.. Maar ik hou niet van die sixpacks enzo.. Ik hou van een klein buikje, een gezellige jongen, niet te dik natuurlijk, maar ook niet dat hele dunne...! 
x niet stoer doet bij zijn vrienden
x niet te lang, miss een klein beetje groter dan ik..
x het meeste op Brabanders, maar ik woon in Utrecht, dus kom er niet veel tegen..
x een bril,, geen ronde bril, maar een nerd bril of gewoon een normale.. Maar het moet hem wel goed staan..
x Bruin haar, beetje het haar van Guus Meeuwis, niet zijn krullen maar zijn kortere haar.. Vind ik super leuk!! of kuifje.. xd
x Lief
x Als hij stoer doet vind ik hem gewoon echt een mietje..
x Eigenlijk een kleine Guus Meeuwis.. hahaha xd
x Lief lachje, zoals kuiltjes in de wangen..
x niet zijn broek laag, gewoon normaal.. En niet te wijde pijpen..
x beetje nieuwschierig, maar niet te erg.. 
x een jonge die gewoon zichzelf is..
x een jonge die er echt wat voor doet om er iets van te maken..

xxxxx
ik ben een jongen van 13 jaar (sry dat ik hier kijk wilde wel weten op wat meisjes vallen)
en in de klas komen meisjes heel snel naar me toe en kleven dicht bij me enzo
dat vind ik niet erg maar de jongens uit de klas houden me daarom op een afstandje en dat wil ik niet ik wil alleen ook niet bot overkomen door die meisjes weg te sturen dus iemand tips?

Ehum ik heb geen idee maar misschien door gewoon naar die jongens toe te lopen en dan praatje maken... Idk wat je moet doen aan die meisjes im sorry
ik val niet op boys die echt zichzelf enorm stoer knap en populair vinden
en verder maakt het echt niet uit. iedereen heeft wel iets wat helemaal tegek is.
ik schrijf ook nooit iemand af.
ik wil altijd van iedereen alles weten 🙂
Ik heb een relatie en ik ben super super verliefd op hem 

De wat ik positief van hem vind: 

-Lang
-Sportief 
-Verlegen (ja ik vind dat cute <3) 
-Grappig
-Zijn ogen *w* (grijs/blauw/groen) 
-lief 
-Is er altijd voor mij 
-Doet niks wat ik niet leuk vind
-Hij luisterd naar mij en ik naar hem
-eerlijkheid 
Hmmm, beetje die out-of-bed look qua haar of Justin Bieber kapsel, is altijd wel cute. Liefst bruin haar. Mooie ogen, leuke lach, goed gevoel voor humor. Zorgzaam, lief, goed kunnen praten en lachen, en liefst een beetje oke kledingsmaak. Verderrr is een sixpack natuurlijk altijd een pluspunt. 🙂 X
Hij moet trouwens ook niet jonger zijn dan ik (15) en een beetje sportief enzo. Maar vooral gewoon lief zijn voor je vriendin, verras haar soms en vertel haar elke dag hoe leuk je haar vindt. Alle meisjes van onze leeftijd zijn onzeker over hun uiterlijk. Ze zal het waarschijnlijk alleen maar ontkennen maar van binnen voelt ze zich ontzettend blij 🙂 (dat was even een tip voor boys met een vriendin, en voor later en gewoon voor altijd; laat je vriendin merken dat je blij bent dat ze je vriendin is 😃 )
Hij moet groter zijn dan mij. dus sowieso groter dan 1:80. 
hij moet wel iemand zijn waar ik me goed bij voel. waar ik mezelf kan zijn. waar ik alles tegen kan zeggen.
natuurlijk ook knap. 
6pack haahha

en mooie ogen en sexy lippen. 
ik val echt op badboys
beetje knape jongens hoeft niet heel knap te zijn maar niet lelijk
wat langer dan mij en ik vind een sixpack wel leuk
X

Reageer