Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?



Toon eerste bericht

418 reacties

Hi Pin,

Dankjewel voor je reactie. Ik ga er even over nadenken en dan vanavond ofzo wel even op reageren.

? Twin is het beste dat me ooit is overkomen. ? Hij is degene waar ik het meeste van houd ?, hij is mijn alles en ik voor hem ?, zegt hij.
? Samen kunnen we de wereld aan ?

We hebben pas geleden een liedje gevonden dat alles zegt. We hebben afgesproken het ooit als één van ons er niet meer is, te draaien bij het afscheid. Hopelijk pas over 100 jaar ofzo, maar toch. Het origineel is in het Italiaans en klinkt zo mooi,. Hieronder de Engelse vertaling. Die is wsch makkelijker te begrijpen dan de Italiaanse.

https://www.youtube.com/watch?v=ouFgin2QBT4
Jovanotti - A Te [Italian/English Lyrics]


Bron van de lyrics:
https://lyricstranslate.com/nl/te-YOU.html


TO YOU

To you, because you're unique in the world
The only reason to go till the end
At every breath of mine,
When I look at you,

After a day full of words,
Without you saying anything to me,
Everything gets clear
To you, because you're the one that found me

At the corner, with my fists closed
With my back against the wall
Ready to defend myself
With my eyes facing the ground

I was standing in the line
With the disappointed people
You've picked me up like a cat
And you've taken me with you

To you I sing another song
Because I don't have anything else
Anything better to give to you
Of everything I do have

Take my time
And the magic
That with one jump
Makes us fly in the air

Like papules
To you, because you are
You simply are
The substance of my days
The substance of my days

To you, my great love
And my biggest love
To you, because you've taken my life
And you've done a lot more with it

To you, because you gave time some sense
Without measuring it
To you my great love
And my biggest love

To you
whom I have seen crying in my hand
So fragile that I could have killed you
Just by squeezing you a little stronger

And then I've seen you
Having the strength of an airplane
Taking your life in your hands
And draging it into a safe zone

To you, because you've teached me how to dream
And the art of the adventure
To you, because you believe in courage
But also in fear

To you, the best thing
That happened to me
To you, because you change all the days
But you always stay the same
To you, because you are

You simply are
The substance of my days
The substance of my dreams
To you, because you are
You truly are

The substance of my dreams
The substance of my days
To you, because you never like yourself
But you're wonderful

Nature's forces gather in you
You're a cliff, a plant, a hurricane
You're the horizon that welcomes me when I go away
To you, the only friend

That I can have
The only love I'd want to have
If you weren't with me.
To you, because you've made my life
So beautiful

that you can turn fatigue
Into an immense pleasure
To you, because you are my great love
And my biggest love
To you, because you've taken my life

And you've made so much more out of it
To you, because you've given time some sense
Without measuring it
To you, great love of mine
My biggest love

To you, because you are
You simply are
The substance of my days
The substance of my dreams

And to you, because you are
You simply are
My days' partner
The substance of my dreams
--

Wow, daar krijgen twin en ik altijd tranen van. Omdat het zo mooi is...

Ik ga zo Luca een berichtje sturen en dan vanavond misschien even met hem skypen, maar dat weet ik nog niet zeker. Ligt een beetje aan zijn reactie en wat we met de jongens gaan doen vanavond. Morgen zien we hem sws hier :D

Liefs en tot later :)

Groetjes,
M&M’s

Hi,

Hey Mister Het Glas Is Half Vol

Mooi, jullie instelling in het leven. En vertel jullie verhaal uiteraard gerust (zeg ik dat echt zo vaak :wink: ) maar op jouw/jullie tempo. 

hahaha en dankjewel en ga ik doen

 

….terwijl wij Belgen ook wel best speciaal kunnen doen.

ik kan ook wel om jullie lachen hoor, over Philip Geubels bijvoorbeeld in de serie Taboe

https://www.een.be/taboe en dan die aflevering over holebi's echt te grappig vooral in de zaal die conference

of Jeroom bij de Slimste Mens is ook wel leuk vaak en Jonas Geirnaert, vooral toen die kabouter Wesley nog deed met best wel harde grappen soms haha . Goed idee , ik ga maar is even kijken! 

Kabouter Wesley - Paddestoel

 

Ok, genoeg ontspanning, nu weer door met de realiteit….

Ja, maar zeg nou zelf, soms moet je gewoon ff er helemaal uit , want anders kun je ook niet door, dus het is wel zinvol om op tijd te ontspannen en de relativiteit van dingen te zien.ja, je moet zeker soms ff ontspannen,  anders raak je de inderdaad de weg kwijt in van alles en nogwat (zoals je zelf of je leven. Misschien moet ik ook wat meer ontspannen bedenk ik nu😅.) Tnx voor me er even aan te herinneren!  Ik was het al vergeten de laatste tijd😄.

Natuurlijk zijn er ook echt serieuze zaken, maar een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, toch?dat is zeker waar!  En ook om serieuzer zaken kun je lachen he,😁 

Tot de volgende…

 

Groetjes,

M&M's

Oh, ik ben nu bezig met een reactie terwijl ik zie dat ik nog niet heb gereageerd op de vorige van je, haha dat ga ik maar is doen. Sorry hiervoor! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Je zou je tijd anders kunnen indelen en misschien een dagje vrij nemen, of gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen. Maar ik kan je verzekeren dat je niet gestoord ben. Misschien wel een beetje gek maar dat is iedereen weer op zijn eigen manier 😂😂. 
Ik bedoel dit trouwens niet als belediging
.

 

Groetjes, 

Matthijs

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

Weet je wat het probleem is Matthijs?  

Dat doe ik al,haha, ik deel mijn tijd bijna altijd in. Als ik bijvoorbeeld met vrienden wil chillen is het zo dat ik wel vaak moet plannen op de minuut,  en dan word ik nog om de 5 minuten gebeld of op mijn privé telefoon of werk telefoon  ,of de telefoon van mijn eigen bedrijfje etc. Dus dat doe ik al😅. Ik heb laatst ook al vrij genomen (soort van) omdat dat moest . Over die katten de meestw van mijn vrienden hebben geen katten of dien het zelf .ik zelf doe wel veel werken waar ik geen probleem mee heb, ik ben wel oke met wat ik doe. Opzich, met veel werken , een eigen bedrijf, een goed lopende handel in xxl dubbeldooier eieren,  en een mogelijke aftakking voor drones waar ik nog over aan het denk ben .

Oh gelukkig,  ik ben niet gestoord,   ik wist al dat ik gek was dus ja. En inderdaad iedereen is gek op zijn eigen manier. 

(Ik ben blij dat ik altijd lange mouwen draag ,anders zouden anderen mij niet alleen een gek vinden maar denk ook iets anders.)

Dat is trouwens geen belediging voor mij hoor. Maak je daar maar geen druk om.

Ik ben wel wat gewend en ik ben voor veel ergere dingen beleding/uitscholden/toegewenst etc.

 

Groetjes Gebruiker c 

@Angovis,

bedankt voor je reactie.
Ook al denk je dat je “superlaat” en misschien wel “te laat” bent en “niets hebt kunnen toevoegen”, vind ik dat je wel een paar ware dingen hebt gezegd over “echte liefde” en “iemand leuk vinden”.

Ik weet dat ook en daarom is het ook zo ingewikkeld voor mij en mijn twin en Luca en Jur. Ik zal het verderop proberen uit te leggen, want het is nog veel ingewikkelder dan dat het nu lijkt :(

Ik heb geen andere keus dan het uit te leggen, hoewel ik me er wel een beetje voor schaam, maar ok.


@Pin,

Ik weet dat ik geen dingen hoef te vertellen die ik niet kwijt wil, maar misschien is dit wel het moment om het te vertellen of om het iig duidelijker te proberen te maken :?


@100Divergent11,

Ik ben bezig het plannetje uit te voeren zoals ik gezegd had. Fijn dat je er zo positief op reageert en bedankt voor de mooie spreuken. Die hebben mij/ons aan het denken gezet.

Jammer dat jij niet gewend bent om aangeraakt te worden. Ik bedoel, krijg je nooit eens een knuffel van een familielid ofzo, of vind je het niet prettig en krijg je ze daarom niet? Of bedoel je meer het soort aanrakingen die ik met andere jongens heb, dus meer intiemere aanrakingen?

Ik vroeg het me zo maar af, maar je hoeft er natuurlijk niet op te antwoorden.

Btw papa kwam de badkamer niet binnen. Hij riep alleen naar ons, omdat hij snel weg wilde.

Als ik met een andere jongen ben, komt hij nooit binnen, om die andere jongen niet in verlegenheid te brengen. Maar idd we weten niet zeker wat er anders gebeurd zou zijn. “Vroeger” (1-2 jaar geleden) had ik sws seks met Jur gehad, maar nu denk ik van niet, omdat ik dingen geleerd heb.

Twin en ik zijn gelukkig goede maatjes. Altijd al geweest, maar tijdens ons misbruik hadden we niemand anders waar we naartoe konden en moesten we het samen allemaal oplossen en daardoor zijn we nog meer naar elkaar toe gegroeid. Misschien dat ik het daarom ook vaak over hem heb. Maar eigenlijk is het ook niet gek, want we hebben dat allemaal samen mee gemaakt.

Btw wat vinden jullie van het liedje A Te van Jovanotti? (staat hierboven ergens in een vorige reactie van mij)

Ik ben nog naar de goede woorden aan het zoeken om de rest uit te leggen. Het lukt nu even niet. Dus laat ik het even bij deze update.

Ik ga vanavond ofzo proberen om het allemaal uit te leggen.

Tot later. Ik ga ff zwemmen, afkoelen en mijn gedachten verzetten 🆒

Ik hoop dat jullie ook een beetje verfrissing hebben daar en drink genoeg met dit weer :)

Groetjes,
M&M’s
Hi iedereen,

Ik heb erover nagedacht en hier komt meer uitleg.

Ik ga een soort lijstje schrijven van dingen die er gebeurd zijn. Een beetje zonder al te veel gevoelens en voorbeelden, want anders lukt het niet, denk ik.
Nou ja, ik zie wel hoe ver ik kom.

Dus, even een samenvatting van alles, zodat iedereen die mij en mijn twin nog niet kennen van het forum het kan volgen. Alleen met deze info kun je (beter) begrijpen wat er nu allemaal speelt tussen mij, mijn twin, Luca en Jur.

Twin en ik zijn, toen we net in het buitenland op een privé school zaten, samen en tegelijkertijd misbruikt door een aantal jongens, die iets ouder waren dan ons, maar die nog wel minderjarig waren. Wij waren 13 toen het misbruik begon en het heeft een jaar geduurd. Het misbruikt hield in dat die andere jongens ongeveer alles met ons deden waar ze zin in hadden. Twin en ik moesten van alles met die jongens doen en ook met elkaar. Het gebeurde elke dag en kon ook op elk moment zijn, wanneer die jongens er “zin” in hadden.

Ik heb het dus over voelen, strelen, tongen, aftrekken, pijpen, neuken en nog wat andere dingen.

Door het misbruik is onze puberteit (en ook ons leven) behoorlijk verpest. Wij weten dus niet wat het is om op een “normale manier” met leeftijdsgenootjes seksuele gevoelens te ontdekken.

Ik denk dat twin en ik, doordat we misbruikt werden, ook buiten ons misbruik rare dingen op seksgebied zijn gaan doen met andere jongens. Wij hebben best veel met andere jongens afgetrokken en die jongens ook gepijpt en die jongens hebben dat ook bij ons gedaan.

Ik weet niet waarom we dat deden. We vallen wel op jongens, dus op zich is het dus wel soort van logisch om als je het dan doet, om het met jongens te doen. Het grote verschil met ons misbruik was dat twin en ik zelf de keus konden maken met wie we aftrokken en pijpten. Tenminste zo voelde dat, maar het is natuurlijk best vreemd om dat te doen met zoveel verschillende jongens.

Om een voorbeeld te geven hoe dat ging: in de zomer komen we veel op campings/vakantieparken en ontmoeten dan jongens van onze leeftijd waarmee we voetballen en andere activiteiten doen. Na het voetballen bijv. gingen we dan even opfrissen in de douche. Twin en ik gingen dan samen met één of twee andere jongens in één hokje.

Twin en ik deden dan meestal al snel onze kleren uit en die andere jongens, als ze dat wilden ook (of niet, dat was hun vrije keuze). Eenmaal bloot lieten we die jongens aan onze piemels voelen en vaak gingen we elkaar aftrekken en ook wel pijpen. Omdat veel jongens nieuwsgierig zijn in de puberteit vonden ze dat ook wel geil en deden dus mee.

Dat misbruik en ook dat we zomaar met “iedereen” (jongens tussen 13 en 18-19 jaar) aftrokken en pijpten is gestopt. We hebben er ook hulp voor gekregen, maar een “normaal leven” weer opbouwen was en is soms nog steeds, moeilijk voor ons.

Vorig jaar mochten we op vakantie naar Frankrijk. Papa en mama konden toen zelf niet mee, maar we waren er met de ouders van onze beste vrienden, dus was er toezicht. Op de luchthaven ontmoetten we toen Luca. Wat er allemaal gebeurde kun je lezen in een ander topic van mij over “eerste echte vakantieliefde”. Het kwam er op neer dat twin en ik verliefd werden op dezelfde jongen. Die jongen kon op zijn beurt niet kiezen tussen ons en dus gingen we met zijn 3-en om. We hadden in het begin nooit verwacht dat we uiteindelijk na een jaar nog bij elkaar zouden zijn, maar dat is dus wel zo.

Mijn twin en ik hebben dus ook seks met Luca, maar niet met elkaar. We weten dat het een ongebruikelijke relatie is, maar we houden van elkaar en gunnen elkaar de liefde van de ander.

We begrijpen dat een heleboel mensen denken dat we gek zijn ofzo. Voor ons voelde en voelt het ook wel apart, maar sinds lange tijd waren we weer gelukkig.

Papa en mama vonden het natuurlijk ook geen goed idee, toen duidelijk begon te worden hoe onze relatie met Luca in elkaar zat, maar ze zagen wel dat we gelukkig waren. Het zelfde geldt voor de ouders van Luca.

We hebben wel met onze ouders afgesproken dat twin en ik geen seks met elkaar hebben, maar we hebben wel samen en ook wel tegelijkertijd seks met Luca. Ergens vinden we dat zelf natuurlijk ook raar, maar voor ons is het een manier om gelukkig te zijn. Onderling zijn we niet jaloers.

Ergens zouden we natuurlijk liever een normale relatie hebben met ieder een andere jongen, maar het is nu eenmaal zo gelopen. Dat maakt dat het allemaal best ingewikkeld is, zeker nu ik verliefd ben en gevoelens heb voor Jur.

Het is allemaal nog in een beginstadium met Jur. Ik wil graag onderzoeken wat het precies is. Maar dat heeft natuurlijk best veel gevolgen voor ons allemaal.

Ik houd van Luca en van mijn twin. Ik wil ze niet kwijt.

Maar aan de andere kant zou een relatie, alleen met Jur, wel een stuk normaler zijn en dus een uitkomst. Maar wat gooi ik weg en wat krijg ik er voor terug? Wat voor gevolgen heeft het voor de relatie van mij met Luca en de relatie tussen Luca en mijn twin en zo zijn er nog een heleboel vragen.

We proberen de puzzel op te lossen, maar het is geen gewone puzzel, het is een hele ingewikkelde puzzel.

Ik weet even niet wat ik er nu nog meer over kan schrijven.

Ik wil dit alvast kwijt. Het is best wel moeilijk om dit uit te leggen. Natuurlijk begrijpen we het als er een heleboel kritiek op is. Mijn twin en ik schamen ons er ook wel voor dat het allemaal zo gelopen is. Maar tegelijkertijd is het onze redding geweest om Luca tegen te komen en hebben we het afgelopen jaar een gelukkig en verder redelijk rustig leven gehad.

Je hoort wel eens meer dat mensen met meerdere mensen een relatie hebben, maar meestal wordt dat ook raar gevonden en is er heel veel onbegrip en kritiek op. En dat gaat dan meestal om volwassen mensen.

Niet heel veel mensen weten van ons hoe het precies zit. Onze ouders natuurlijk wel en een paar goede vrienden. De rest niet. Eigenlijk voelt dat ook niet goed, dat we er niet vrij met iedereen over kunnen praten, maar ja, wie heeft er ooit gezegd dat het leven makkelijk is?

Ons leven heeft al genoeg hobbels gekend, maar ja, toch proberen we er maar het beste van te maken. Uiteindelijk zijn er nog veel meer kinderen die het sws slechter hebben dan ons en dat weten we ook wel.

Ik ga er later wel nog wat over zeggen en dan zal ik ook nog regeren op wat @100Divergent11 en @Pin geschreven hebben en ook een update geven over hoe het nu er voor staat met Luca, Jur en twin.

Vragen stellen mag natuurlijk en dan ga ik proberen die te beantwoorden.

Groetjes,
M&M’s
@MensPersoon,

dankjewel voor je reactie :)

Ik snap dat je je er niet comfortabel bij voelt dat we allebei seks hebben met Luca. Wij hebben er zelf ook lang over nagedacht en nog steeds, maar ja. Zoals het nu gaat kunnen we er zelf wel mee omgaan. Tijdens ons misbruik moesten we seks hebben met elkaar en het klinkt misschien raar, maar dat was het minst erge van al het misbruik dat we mee gemaakt hebben. Natuurlijk was het ook niet ons idee, maar ja, we hadden ook niet zo veel andere keus.

Twin en ik hebben dus geen seks meer met elkaar, maar nog wel met Luca.

Tsja, het is best ingewikkeld allemaal en je hebt gelijk met dat “afgewogen risico nemen om ergens te komen”. Ik zou het zelf niet beter kunnen formuleren :P

Nu moet ik het alleen nog voor elkaar zien te krijgen. De makkelijke weg lijkt om niks met de verliefdheid op Jur te doen, maar dan blijf ik daar weer mee rondlopen. Het gevoel is te sterk om er niets mee te doen.


@Pin,

ik vind het superlief dat je al die moeite voor ons doet :D
Het geeft ons heel veel steun 🙂 en idd lijkt dat boek wel soort van over ons te gaan.
Alsof liefde van één van ons maar een halve liefde zou zijn. Luca houdt van ons allebei evenveel.

Twin en ik waren heel blij toen we Luca voor het eerst zagen. Om echt met hem in contact te komen was een hele struggle, maar het heeft ons uiteindelijk heel veel gebracht.

Jammer genoeg hebben we er veel kritiek over gevoeld en gekregen.

Eerst was er dat we op jongens vielen en hoewel we daar zelf nooit echt veel moeite mee hebben gehad en we thuis en door onze vrienden heel goed “opgevangen” zijn, was er toch altijd wel kritiek in de vorm van opmerkingen op ons.

Toen werden we misbruikt en weer werden we goed opgevangen door familie en vrienden, maar ook toen gingen er allerlei geruchten rond over ons, dat we het wel uitgelokt zouden hebben en dat het onze eigen schuld was, omdat we geen normen en waarden zouden hebben. Dat alles was dan gebaseerd op het feit dat we naar het naaktstrand gingen en daarom vast ook wel met “iedereen” naar bed zouden gaan, terwijl we toen nog helemaal geen seks hadden met jongens, behalve ons misbruik.

Het zijn onwaarheden waar we mee om moesten zien te gaan. Kritiek is niet erg als je er beter door kunt worden, maar deze kritiek was alleen maar om kritiek op ons te hebben en weer moesten we een strijd leveren.

Toen we een relatie kregen met Luca, wat op zich heel fijn was, kwam er weer kritiek. We snappen wel dat het een ongebruikelijke relatie is. Ergens zouden we dat zelf ook wel anders willen, maar je kunt gevoelens niet altijd ontkennen.

Het ontstond gewoon zo. In het begin hadden we het zelf niet eens in de gaten. We flirtten met Luca en omdat het voor ons allemaal onze eerste echte verkering was, wisten we niet echt hoe we het aan moesten pakken.

In het begin dachten we alleen een vakantieliefde van hooguit een paar weken te krijgen met een leuke jongen. De eerste contacten met Luca verliepen wel goed, maar er kwamen gelijk een heleboel andere dingen bij met zijn familie. We wilden Luca helpen en daardoor werd onze band steeds sterker en beter.

Luca was vanaf het begin verliefd op ons allebei. In het begin kon hij ons niet goed uit elkaar houden en hadden we allebei met hem gekust, zonder dat hij dat door had. Na een tijdje wist hij ons wel uit elkaar te houden, maar hij kon geen keuze maken. Mijn twin en ook ik hebben vaak tegen elkaar gezegd “neem jij maar met Luca, dan doe ik een stapje terug”, maar ik wilde niet dat mijn twin zich “opofferde” voor mij en omgekeerd. Dus toen zijn we met zijn 3-en verder gegaan.

In het begin wist niemand dat, maar we konden het natuurlijk niet verzwijgen voor papa en mama en eigenlijk wilden we ook niks verzwijgen. Het liefst wilden we het aan iedereen vertellen dat we gelukkig waren met zijn 3-en, maar tot nu toe hebben we er altijd, soort van noodgedwongen, voor gekozen om te zeggen dat we het goed met zijn 3-en kunnen vinden en dat ik degene was die verkering met Luca heeft.

Mijn twin stond erop het zo te doen. Ik wilde dat eigenlijk niet, maar voor de buitenwereld hebben we het toch maar zo gedaan. Hij cijfert zich altijd weg en ik zou willen dat dat niet nodig zou zijn.

Dat voelt niet goed, maar alleen maar kritiek van de buitenwereld krijgen als je zelf eindelijk gelukkig bent is ook niet fijn.

Twin, Luca en ik hebben het goed met elkaar. Eigenlijk zijn er tussen ons geen problemen, maar een rare situatie blijft het wel om uit te leggen.

Toen ik nu bijna 2 weken geleden smoorverliefd werd op Jur en die gevoelens zo sterk waren en zijn, dacht ik dat dit misschien een “oplossing” zou kunnen zijn voor de “ingewikkelde” relatie die we hebben. Allebei een eigen vriendje, dat is overzichtelijk en dat zou de buitenwereld wel begrijpen. Nou ja, dan bleef alleen die kritiek van dat jongens niet met jongens horen te seksen enzo.

Het lijkt zo’n mooie oplossing, maar is dat het ook?

Ik weet niet hoe ik zonder Luca verder moet en of dat kan. Ik kan niet zomaar afstand nemen tot mijn twin. Seksueel hebben we dt al wel gedaan, maar emotioneel zou ik niet kunnen.

Ik weet niet of Luca zonder één van ons kan en wie dan en of degene die overblijft dan nog een fijne relatie met Luca kan hebben.

Heel veel vragen en nog geen antwoorden.

We hebben ondertussen met Luca gepraat en hij snapt wat er allemaal speelt. Hij is er niet van geschrokken dat ik verliefd ben op Jur, want Luca is eerder zelf verliefd geweest op een andere jongen. Dat is afgelopen winter geweest.

Hij heeft ons dat toen eerlijk verteld en we hebben hem de kans gegeven om het te onderzoeken. Hij was verliefd op feestgay (= zijn bijnaam die ik gebruikte in een ander topic over “eerste echte vakntieliefde”), een jongen van zijn school, dus ja, dat zou op zich voor hem ook veel makkelijker zijn. Iemand uit de buurt waar hij woont, waar hij makkelijk naartoe kan, dus niet meer die afstand en ook gewoon een relatie met één iemand. Het zou wel kunnen inhouden dat onze relatie met Luca voorbij zou zijn, maar omdat we van Luca houden, hebben we dat wel voor hem over.

Luca heeft gedate met die jongen en ook wij hebben die jongen beter leren kennen. Uiteindelijk kon Luca ons niet loslaten en leek de relatie met die andere jongen vooral op seksuele nieuwsgierigheid gebaseerd te zijn. Om het nog ingewikkelder te maken dan het al was hebben we met zijn 4-en in de afgelopen maanden af en toe wat gedaan.

Nu geeft Luca mij op zijn beurt de kans om te ontdekken wat Jur en ik voor elkaar voelen. Hoe we dat precies gaan aanpakken weten we nog niet precies. Natuurlijk moeten we ook met Jur gaan praten.

Dat is ongeveer waar we nu zijn.

Dus ja, het is niet zo maar opgelost.

Om even terug te komen op wat jij @Pin zei in een eerdere reactie over polyamorie. Daar lijkt onze relatie idd wel op.

De vraag is of Jur daar ook bij zou kunnen passen, wat het misschien voor Jur wel heel lastig maakt of dat ik alleen met Jur verder zou gaan en twin met Luca.

Ik kan er nog niks zinnigs over zeggen. Misschien dat er nog iets in dat boek staat waar we iets aan hebben, maar je hoeft natuurlijk niet net zo lang te zoeken, totdat je het gevonden hebt.

Het is voor jou ook vakantie en jij moet ook relaxer. Volgens mij is het nu superheet en niet echt lekker in Nederland, dus zoek verkoeling en doe iets leuks. Lekker in een kinderbadje in de tuin of onder de tuinsproeier lijkt me voor dit uur van de dag ook wel verstandig om te doen :)

@100Divergent11,

ik heb de linkjes nog maar eens aangeklikt met de tips die je gestuurd hebt. Hopelijk doe ik er iets verstandigs mee.
Ik hoop dat je dit pas later leest, omdat je ergens anders op een luchtbed ligt te dobberen of een mooie boswandeling maakt en ff lekker aan het relaxen bent :)

Eigenlijk is het te warm voor het forum, maar soms moet je eerst dingen nog even soort van doen voordat je kunt gaan genieten. Ik spring zo in de Middellandse Zee om af te koelen :)

Oh ja, morgenavond of zondag zien we Jur weer, denk ik.

Meer hierover in een volgend berichtje.

Groetjes,
M&M’s
@Pin en @100Divergent11,

Ik was net een reactie aan het schrijven op wat @Pin gestuurd had, maar ik heb het berichtje een beetje aangepast, zodat het voor jullie allebei en uiteindelijk natuurlijk ook voor iedereen is.

Superlief dat jullie zo meeleven en zo begripvol en meedenkend zijn :D

Jullie hebben tenminste niet allemaal van die vooroordelen, zoals we die, in het echt, wel eens van anderen horen. Die doen dat bijna nooit rechtstreeks in ons gezicht, want zo laf zijn ze dan ook nog wel, maar via een omweg of anonieme berichtjes of van fake accounts. Nou ja, het zijn echte accounts, maar alleen om te schelden enzo en foto’s van ons op het naaktstrand zo te fotoshoppen dat we allerlei dingen met andere jongens lijken te doen 😠 Of ze plakken onze hoofden op andere foto’s :(

Gelukkig kunnen twin en ik er met Luca en papa en mama en onze zus over praten. Ik mag van Luca en twin met Jur er proberen achter te komen hoe en wat.

Jur heeft de afgelopen week veel berichtje, foto’s en filmpjes gestuurd. We noemen de dingen nog niet echt bij de naam, maar geven elkaar wel signalen. Het is tijd om er achter te komen hoe het precies zit en of ik zijn signalen goed begrijp.

Jur heeft op mijn insta natuurlijk foto’s gezien van mij met twin en Luca en hij heeft er wel zo zijdelings wat over gezegd en over gevraagd. Ik heb hem verteld dat we verliefd zijn, maar ook dat je soms iemand tegen kan komen, die datzelfde gevoel bij je losmaakt en dat je dat dan verder moet bekijken.

Dus ja, we hebben er wel wat over gezegd, maar niet met zoveel woorden dat wij de hoofdpersonen zijn in het verhaal.

Jur heeft best al veel dingetjes over zichzelf verteld en ook al veel laten zien. Hij had een roomtour speciaal voor mij gemaakt. Ik weet nu precies hoe zijn slaapkamer eruit ziet en hij had al een vakantiefoto van ons op zijn nachtkastje staan. Hij had het niet gezegd, maar ik zag het toen ik inzoomde, want ja, ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar alles over hem :P

Zijn kast heb ik nog niet gezien, nou ja de buitenkant wel, maar wat voor kleren hij er allemaal in heeft liggen nog niet. Hij maakte er een grapje over dat ik de inhoud wel mag zien als we elkaar beter kennen en ik dat ik dan zelf in zijn kast mag rondkijken als ik bij hem ben. Ik mag dan tussen zijn spullen snuffelen en er dingen uithalen en proberen.

Hij klonk een beetje cryptisch, dus dat hij het niet alleen over zijn kledingkast had, maar ook over de kast waar hij zelf nog in zit? Dat weet ik niet zeker, maar zo komt het op mij over. Zou dat kunnen kloppen?

Hij zei nog wel dat hij mijn kleren, die hij geleend had mee zou nemen naar Frankrijk. Hij had ze kennelijk de dag, nadat hij ze geleend had op weg naar huis aangehouden of iig mee naar Nederland genomen idk precies en ze niet in de caravan (die ze in Frankrijk hadden laten staan) laten liggen. Misschien gwn om ze thuis te wassen of als aandenken, idk. Hij vroeg of zijn onderbroek, zwemshort en t-shirt nog bij mij lagen, want hij wist niet waar hij die gelaten had.

Ik heb hem toen laten zien dat ik al zijn kleren bij mijn onderbroeken en shirts in de kast had gelegd.

Jur had toen hij thuis was ook al geoefend in “naaktzonnen”, want hij wilde ook helemaal bruin worden. Hij had een paar foto’s van zijn billen gestuurd en die kleurden al aardig. Dat vond ik wel grappig. Ze zijn nog niet zo bruin als de rest van lichaam, maar misschien komt dat de komende weken wel.

Verder had ie random filmpjes bij hem in de buurt gemaakt over waar zijn school is en waar hij gaat sporten en toen die een ijsje ging kopen en van die dingen. Ook stonden er hier en daar wat vrienden en neefjes ofzo van hem op.

Leuke jongens allemaal.

Laatste filmpje, voordat hij vertrok, was dat hij bloot aan het trampoline springen was, maar dat komt omdat hij ons uitgedaagd had. Hij zei “ik ga bloot trampoline springen als jullie dat durven en mij er een filmpje van sturen”. Dus ja, twin en ik laten ons wel uitdagen en hebben hem een filmpje gestuurd en toen had hij het ook gedaan.

Volgens mij is hij ook verliefd, maar ik kan het mis hebben.

Ik weet nog niet zo goed wat en hoe ik met Jur moet afspreken.

Zou het handig zijn om eerst alleen met hem te gaan praten of is dat nogal confronterend? Of kunnen we het beste eerst met zijn allen chillen, zodat hij iedereen leert kennen en dat ik dan daarna alleen met hem iets ga doen en wat dan? Het moet wel een beetje ontspannen over komen en niet dat ik het mes op zijn keel zet.

Kan ik hem gelijk een knuffel geven als ik hem zie? Dat zou ik wel willen, maar is dat niet too much, too fast? Ik wil hem wel duidelijk maken dat ik hem echt leuk vindt, maar eigenlijk moet ik hem daarvoor ook nog wel beter leren kennen. Het is allemaal zo dubbel :?

Luca zegt dat ik mijn gevoel moet volgen, maar ergens vind ik dat weer moeilijk dan om voor de ogen van Luca, Jur een knuffel te geven. Ik houd nog steeds van Luca, maar ja, Jur moet ik ook onderzoeken. Pff lastig om van 2 van zulke mooie jongens te mogen genieten. Ik ga vast stomme dingen zeggen en doen. Ik ben best zenuwachtig eigenlijk. Ik ben al 10 keer wezen plassen en loop steeds heen en weer. Mijn twin zegt dat ik een beetje rustig aan moet doen.

Hij geeft me steeds knuffels en zegt dat het wel goed komt, maar ik weet het niet. Hij is er sws wel voor me, dat weet ik. Hij is er altijd voor mij, vaak zonder dat anderen het in de gaten hebben.

Hij cijfert zichzelf vaak weg en daarom had ik vorig jaar ofzo al eens een liedje voor hem gezongen.
Nou ja, ik kan niet echt zingen, dus het was een soort musically geworden van:

Paul de Leeuw - Vleugels van mijn vlucht
https://www.youtube.com/watch?v=lCwBuiacUQ8
Ik vind de tekst erg mooi. De lyrics staan on screen, dus je kunt het geluid uitzetten en alleen de woorden lezen, want daar gaat het tenslotte om.

Ik vind het zo spannend allemaal. Ik eet al 2 dagen bijna niks, das toch niet normaal. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en er geen ruzie van komt.

Het liefst zou ik alles willen houden hoe het is en dat Jur er dan bij komt, maar ja, hoe reëel is dat dan? Bestaat dat ook als een twin met 2 andere jongens een relatie heeft? Valt dat ook onder polyamorie? Dat moeten mijn twin, Luca en Jur dan ook maar allemaal goed vinden. Dan wordt het nog gekker dan het al is. Hoe kun je dat uitleggen aan de buitenwereld?

Oh ja, het goede nieuws is iig dat Jur op dezelfde camping staat als een paar weken terug. Wel op een ander plekje, maar ok. Oorspronkelijk wilden ze dat ook, maar was er geen plek of dubbele boeking ofzo, maar dat is nu opgelost en dan is ie lekker dicht in de buurt en niet 50 km verderop, zoals de alternatieve camping was.

Btw ik heb hem nog niet irl gezien sinds de vorige vakantie. Maar volgens mij heeft hij zijn hele maandbundel er gisteren doorgejaagd aan alle berichtjes en filmpjes die hij onderweg gestuurd heeft.

Het was bijna een livestream. Ik weet dus wel dat hij gisteren goed aangekomen is, welke kleren hij gisteren aan had, hoe vaak ze onderweg gestopt zijn, hoeveel en welke broodjes hij heeft gegeten, aan welke ijsjes hij gelikt heeft, dat hij onderweg even in slaap was gevallen en dus bij de benzinepomp niet was gaan plassen en dat ze daarom speciaal voor hem onderweg ergens moesten stoppen toen hij wakker werd en hij nodig moest plassen enzovoorts :P

Over een uurtje ga ik hem weer zien op het strand. Ik weet al welke zwembroek hij aan heeft. Hij blijft maar foto’s en filmpjes sturen.

Wish me luck.

Tips zijn altijd welkom en ik houd jullie op de hoogte.


@100Divergent11,

Ik heb het ritueel van jouw linkje even uitgevoerd. Wel een klein beetje aangepast:

1. samen met twin met 2 glazen geklonken (we konden geen bel vinden hier)
2. 5 eurocent geofferd in het zwembad (iemand hier zal die vast wel op gaan duiken als we even niet opletten, btw ik hoop niet dat die 5 eurocent in de pomp terecht komt, want dan gaat het meer dan 5 cent kosten om te repareren)
3. twee buigingen gemaakt naar een foto van Jur
4. twee keer in onze handen geklapt
5. gebeden tot Luca en iedereen
6. één buiging naar de foto van Jur

Ik hoop dat het allemaal helpt ;)


@Pin,

Wel “lullig” dat ze die huizen “ineens” nog tussen jou en de bloedmaan hadden gebouwd en sws was het misschien te bewolkt om het goed te kunnen zien. Dat hoorde ik iig van opa en oma uit Nederland. Maar je krijgt een herkansing op 21 januari volgend jaar (dat had oma op tv gehoord). Dus schrijf dat maar alvast in je agenda
PS ik vind al jullie vragen oprecht en zal jullie nooit beu geraken, want ook jullie zijn oprecht. Ik zal wel altijd goed nadenken voor ik antwoord, maar als ik niks vertel, weten jullie ook niet hoe jullie me het beste kunnen helpen.

Tot de volgende.

Geniet van deze dag en elke dag die nog volgt. Ik ga het iig proberen.

Liefs, niet uit London (liedje van Blof haha), maar uit Zuid-Frankrijk :)

Groetjes,
M&M’s

Hi iedereen,

hoi M&M's  

ik weet eigenlijk niet precies waar ik moet beginnen en omdat dat al heel lang zo is en er niks uit mijn vingers is gekomen ga ik gewoon maar beginnen met schrijven en dan zie ik wel wat er van komt….

maakt niet uit ! Er kan in mijn ogen niks fout gaan.

We gaan terug in de tijd naar de zomer van 2018. Ik was verliefd op en had verkering met Luca en toen kwam daar Jur ineens op de proppen. Hoe het allemaal begon kun je lezen vanaf het begin van dit topic. Hier een korte versie om jullie geheugen op te frissen. Deze keer zonder juicy details. Als je het leuk vindt kun je die (voor zover ik die opgeschreven heb) terug lezen in dit topic.

dat ga ik nog wel even terug lezen als ik klaar ben met deze reactie. 

Ik viel dus als een blok voor Jur, maar had Luca ook nog en die wilde ik ook niet kwijt. Maar dat kan natuurlijk niet. Er was dus duidelijk een probleem.

 

Ik heb het Luca verteld, hoe het allemaal was gegaan, maar toen was het ook de vraag ‘hoe nu verder’.

 

Luca was heel lief en begripvol en ik zag dat ie er moeite mee had, maar mijn gevoelens voor Jur kon ik ook niet ‘uit’ zetten. Luca gaf me de kans om te ontdekken wat mijn gevoel voor Jur was.

 

Echt handig (NOT) om een tweede vriendje te ‘nemen’ die net als Luca ook een heel eind weg woonde. Luca op een uur rijden met de auto (terwijl ik toen 15-16 was) en Jur op 2 uur rijden.

Dat is vragen om problemen. Maar liefde maakt blind en dan doe je alles om elkaar toch te zien.dat is zeker waar. (Zeggen ze) 

 

Het vergde heel veel plannen en ik moet hier iedereen, die daarbij geholpen heeft bedanken. In het speciaal Luca en mijn twin en natuurlijk iedereen die me heeft willen wegbrengen en ophalen en troosten als ik er weer eens doorheen zat.

Ik zag Jur ongeveer één keer een dag of weekend per 2 weken tijdens school en in de vakanties vaak wat langer.

 

Jur kon soms meerijden met iemand die we kennen en die studeert in Eindhoven. Dat was voor Jur veel makkelijk dan per ov, want dan ben je echt een halve dag onderweg, vanwege de slechte verbindingen.ja, dat is zeker fijn.  En ja , die slechte verbindingen is inderdaad zo dat je vaak een halve dag kwijt bent terwijl het ook in 2 uurkes ken , maar dat is jammer genoeg niet zo. Echt respect voor jullie doorzettings vermogen. 

 

Soms ging ik ook naar Jur. Twin en ik hadden toen we 16 waren geworden samen een scooter gekocht. Dan kon ik er toch naartoe, als er niemand was die me kon brengen. Het duurde wel iets van 4 uur om er te komen, maar ja, liefde maakt blind. Net als een keertje de sneeuw die er viel en in mijn gezicht kwam. Ja, ik had toen niet zo’n schermpje aan m’n helm. Mama vond het maar niks dat ik toen naar hem toe wilde, maar ja. Als ze had geweten dat het ook nog was gaan sneeuwen had ze me vast niet laten gaan.

dat is denk ook het moedergevoel van haar .😁 ze wil dat jou niks overkomt, maar dat begrijp je wel .

Het was heel fijn als ik bij Jur was, maar ik miste mijn twin ook verschrikkelijk.

Ik zag Luca nog steeds bijna elke week, want twin had nog verkering met hem. Hoe ingewikkeld kun je het maken? nou , veel ingewikkelder niet echt nee. 

 

Het was lastig en mooi tegelijk.

In weekeinden dat ik niet bij Jur was, was Luca vaak bij ons en mijn gevoel is nooit weg geweest voor Luca, alleen zou het raar zijn om in deze toch al ingewikkelde situatie met allebei verkering (en seks) te hebben.

 

Op zich gingen we goed om met z’n allen, maar er knaagde steeds iets.

 

Ik raakte oververmoeid door school in combi met de lange reistijden etc.

 

Jur was superlief en deed echt zijn best, maar ik kan niet het onmogelijke van hem vragen. Ik was zijn eerste vriendje en in de vakantie is alles leuk en soort van makkelijk, omdat je dan tijd hebt en bij elkaar bent.

 

Als school dan weer begint en je woont ver van elkaar dan is contact onderhouden moeilijk. Door de week videobelden we wel vaak, maar dat kost ook veel tijd en school en dansen en andere dingen moesten ook doorgaan. School omdat ik gewoon een diploma moest halen en dansen om niet de rest van de crew in de steek te laten. Zo waren er natuurlijk nog meer verplichtingen of dingen die gewoon door moesten gaan.

 

Het was dus best al een struggle om alle ballen hoog te houden.

 

Mede daarom moest ik soms een afspraak met Jur, soms op het laatste moment, afzeggen en dan duurde het extra lang voordat we elkaar weer zagen.

 

Jur was inmiddels uit de kast voor zijn vrienden en daar was ik heel blij mee voor hem.

 

Hij ging ook steeds vaker met vrienden uit en hij kwam ook andere jongens tegen. Daar is niks mis mee, maar de afstand begon ons parten te spelen.

 

Gebeurde het in het begin slechts een enkele keer dat we een afspraak moesten cancellen, het werd steeds vaker en daar kom ik aan de volgende reden die ons contact moeilijker maakte.

 

Er gebeurde iets wat mijn hele wereld op zijn kop zette. En niet alleen mijn wereld, maar ook die van onze familie en nog anderen.

 

Daar ga ik een volgende keer wel wat meer over vertellen,oke is goed ! Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt , maar ik jan wel wachten.

want nu zit ik er even een beetje doorheen, vooral omdat dit een lastig, nou ja lastig, vooral een ingrijpende gebeurtenis was, waarvan de afloop moeilijk in te schatten was.oke, ik snap dat je er nu even doorheen zit,  dus neem je tijd en alles komt goed denk ik. En vooral als die situatie veel impact heeft gehad op jullie en andere is het wel begrijpelijk dat je er doorheen zit , neem dus je tijd .

 

Dank jullie wel voor als jullie het tot zover gevolgd hebben.

👍

Ofc mag je reageren/vragen stellen en anders kun je ook wachten op de rest van het verhaal.ik kan wel wachten.  

 

 

Groetjes,

M&M’s

Groetjes Gebruiker c

Hi allemaal,

@100Divergent11,

bedankt voor je reactie gisteren al gelijk zo snel. Ik had het op weg naar het strand en Jur nog wel gelezen, maar geen tijd om te antwoorden.

Goed dat je ons waarschuwt voor dat soort filmpjes, maar ja, wij laten ons soms te makkelijk meevoeren en zien de gevaren niet altijd in of te laat :)

We zaten in een leuk gesprek met Jur en hadden het over zijn witte billen en toen zei hij dat ze niet meer zo wit waren, omdat hij al bloot in de zon gelegen had thuis de afgelopen week en toen hadden we hem uitgedaagd om een foto van zijn billen te sturen.

Hij had zelf al gezegd dat hij dat ging doen, dus het was eens soort van spelletje en toen daagde hij ons uit om bloot op de trampoline te springen. Jur had mijn piemel toch al gezien, dus ja, maakt mij niet uit.

Jur had mijn twin nog niet bloot gezien, maar die ziet er hetzelfde uit en twin maakt het ook niet uit of Jur zijn piemel ziet. Nu van de week ziet hij ons toch allebei bloot en ook de andere jongens, zoals Christian en Justin en Laurent en Claude als we bij ons thuis zijn.

Nou hebben we allemaal elkaars piemel gezien, dus is het nieuwe er weer van af haha. Maar Jur is echt knap en lief enzo. Dus ik ben nog steeds meer dan geïnteresseerd in hem.


@Pin,

polyamorie klinkt wel als iets wat bij ons past, maar het is net wat je zegt een beetje, heel erg veel te voorbarig om te denken dat Jur zomaar met ons mee gaat doen :)
Natuurlijk moet ik hem eerst beter leren kennen en dan bekijken wat er tussen ons is en pas dan kan ik na gaan denken over hoe ik dan met Luca en twin verder kan of niet en dan pas, heel misschien… nou ja, met zijn 4-en lijkt me wel mooi, maar dat is nog ver weg en misschien ook niet verstandig, maar ja, gevoelens enzo… allemaal best lastig


@allebei,

ja, die pesterijen zijn niet echt fijn, maar we weten niet wie er achter zit. Kennelijk wel iemand die onze telefoonnummers weet en andere accounts, maar ja, dat zijn er een heleboel.

We hebben wel over een ander nummer nagedacht, maar volgens mij lekt dat zo weer uit, want we hebben best een grote vrienden en kennissenkring en onbedoeld kan diegene dan ons nieuwe nummer krijgen door het aan iemand, die we ons nieuwe nummer wel hebben gegeven, te vragen.

Normaal begroeten we onze Franse vrienden met een kus en een handshake/hug/boks-achtig iets. We kussen Christian en Justin altijd als we elkaar eventjes niet gezien hebben, want ja, die kennen we al 10+ jaar. Zo kus ik mijn twin elke morgen als ik wakker wordt en ook voor het slapen gaan.

Eigenlijk doen we dat met alle broers en zus en papa en mama. Dus aanraken en kussen is, hoewel het bijzonder is, toch wel gewoon voor ons.

Met Jur was het nog niet een echte kus, maar meer half half en dan wel handshake/hug/boks. Ik zou hem wel willen kussen, maar ik durfde gisteren niet. We hebben elkaar wel best lang vast gehouden en dat voelde echt heel fijn. We hebben elkaar daarbij aangekeken in de ogen en glimlachten naar elkaar.

Volgens mij voelden we allebei dat we meer wilden, maar hebben het niet gedaan en ook nog niet uitgesproken.

Gisteren op het strand waren we met zijn allen en het was echt heel leuk. We hebben lekker gestoeid en konden dus lekker aan elkaar zitten, zonder dat het opviel. Alleen viel het wel op, maar ja.

Ik wilde Luca geen pijn doen en heb een beetje afstand gehouden tot Jur.

Btw Jur weet dat ik, nou ja, twin en ik, iets hebben met Luca. Dat had hij op ons instagram account gezien en we hadden het er vorige week al even over gehad.

Volgens mij heb ik dat ergens gezegd, maar het kan ook in een ander topic of alleen in mijn gedachten geweest zijn. Ik had Jur gezegd dat we iets hadden, maar dat je soms dan toch iemand tegenkomt waar je verliefd op kan worden. Zonder namen te noemen, maar hij begreep het wel volgens mij :P

Ik moet natuurlijk niet zomaar dingen aan nemen en beter vraag ik ze aan Jur en vertel ik duidelijk hoe en wat. Maar ja, zo ver is het nog niet.

Ons contact is goed en op het strand was het leuk. We zijn met zijn familie daarna naar ons thuis gegaan en hebben daar met zijn allen gegeten. FF wat makkelijks, omdat we ’s avonds naar het vuurwerk zouden gaan. Dus wat salades en hamburgers en worstjes op de bbq en stokbrood.

Papa en mama en Jur zijn papa en mama hebben leuk met elkaar gepraat volgens mij. Alleen weten mijn papa en mama natuurlijk wel al dat ik verliefd ben op Jur en Jur zijn papa en mama nog niet.

Vuurwerk is altijd leuk en Jur en ik hebben samen op één handdoek op het strand gezeten. Lekker tegen elkaar aan. Ik had zijn hand beetgepakt en hij legde af en toe zijn hoofd op mijn schouder. We keken elkaar verliefd aan :D

Aan het einde van de avond zijn wij weer naar huis en Jur naar de camping terug gegaan. We hebben nog wel even geappt.

We willen allebei graag meer, zo voelt het, maar we moeten eerst wat meer tijd samen alleen door brengen en erover praten. Ik heb nog niet uit Jur zijn mond gehoord dat hij gay is en verliefd op mij. Het is allemaal nog nieuw voor hem volgens mij.

Dat heb ik weer, weer een jongen die nog niet uit de kast is?? Idk. Ik weet het niet zeker. Het zou makkelijker zijn als Jur wel al uit de kast is, maar ja. Ik moet gwn met hem praten en alles open en eerlijk zeggen.

Ik wil hem en Luca en twin natuurlijk ook niet, kwetsen en valse hoop geven.

Er is nog een hoop te doen en ik wil wel vooruit, maar ook niet te snel.

Ik ga zo Jur weer zien op het strand en misschien kunnen we iets afspreken voor ons samen. Ik ken hier in de buurt wel genoeg mooie, romantische plekjes waar we naartoe kunnen gaan, dus dat is het probleem niet. Misschien samen op de fiets ergens naartoe.


@100Divergent11,

nog bedankt voor de linkjes. Ik heb ze allebei bekeken en aan dat liedje heb ik iid hele mooie herinneringen. Alsof ik er ooit op gedanst heb, zo voelt het haha :D

Dat liedje van Paul de Leeuw geeft wel een beetje aan hoe ik over mijn twin denk, ja


@Pin,

jammer van die bloedmaan. Bij ons thuis in Nederland kon je er niks van zien vanwege de bewolking zei oma, en wij hadden er in Frankrijk helemaal niet aan gedacht. Misschien de volgende keer en dan hopen dat we het niet vergeten, er geen gebouwen in de weg staan en het niet bewolkt is :P

Groetjes en liefs,
M&M’s en de rest
Hi,

ik denk ook wel dat Jur te vertrouwen is met onze filmpjes en we hebben ook filmpjes en foto’s van hem. Maar we zouden sws niet die gebruiken om hem ermee te pesten ofzo, ook al zou hij dat wel bij ons doen. Het zijn in onze ogen onschuldige filmpjes, ik bedoel we zijn wel bloot, maar er is niks van seks in de filmpjes en zelfs geen stijve piemel. Wat dat betreft gaan er nog wel andere, ergere filmpjes van ons rond.

Papa oftewel Miyagi-sensei (dat vindt hij vast wel grappig als jij hem zo noemt, wij noemen papa vaak alleen gewoon Mr. Myagi) was op de laatste dag van Jur zijn vorige vakantie (dus ruim anderhalve week geleden) met Jur en mij naar de jachtgaven geweest. Dat was toen ik Jur voor het eerst mee naar huis had genomen vanaf het strand en toen we samen gedoucht hadden.

Nou, toen had papa wel in de gaten dat ik Jur leuk vond. Ik ben dan wat drukker en ga dan veel praten en nog meer domme grapjes maken. In de auto hadden we samen achterin gezeten, terwijl papa alleen voorin zat. Normaal ga ik dan altijd naast papa zitten, maar nu dus niet.

Toen we bij de boot waren had ik Jur de boot helemaal laten zien en hem gelijk al uitgenodigd voor te waterskiën, terwijl ik hem amper kende.

Vanaf de jachthaven had papa Jur weer naar de camping gebracht samen met mij en toen had ik Jur al een dikke knuffel gegeven en gezegd dat ik morgen voordat hij weer weg zou gaan, nog naar hem toe zou komen om afscheid te nemen.

Nou weet ik dus gelijk weer waarom Jur zijn onderbroek en zwembroek nog bij ons liggen en hij nog steeds mijn onderbroek en andere kleren heeft. We waren alleen van plan naar de jachthaven te gaan en dan weer naar huis, maar toen hadden we Jur toch gelijk terug gebracht naar de camping.

Op de terugweg kon ik alleen maar over Jur praten en vertellen hoe leuk hij was en toen vroeg papa of ik verliefd op hem was. Ik had toen eerst gezegd dat ik hem gwn heel aardig vond en ook wel dat ie knap was, maar dat ik natuurlijk met Luca was.

Maar de dagen erna bleef ik maar over Jur praten en toen heb ik het wel verteld tegen papa en mama, dat het niet zomaar een leuke jongen is.Ontkennen had sws geen zin :D

Ze hadden toen ook al gezegd dat ik er heel goed over moest nadenken en ook met Luca moest praten en met mijn twin. Maar ja, ik praat altijd overal over met mijn twin, dus dat wisten ze wel.

Ze waren niet boos ofzo, want verliefd worden, gebeurt gewoon, maar ze willen wel dat ik niet zomaar ineens dingen doe waar ik later spijt van krijg en die anderen kunnen kwetsen.

Papa en mama helpen dus wel waar ze kunnen. Ze vinden het best ook wel ingewikkeld. Zeker omdat ik nog steeds hetzelfde voel voor Luca, ook nadat ik Jur ben tegen gekomen.

Luca gunt mij het om te kijken hoe verliefd ik werkelijk ben op Jur en of Jur die gevoelens dan ook voor mij heeft. Dat vind ik wel tof van Luca en het lijkt me ergens ook wel moeilijk voor hem.

Luca en ik slapen nog steeds bij elkaar en hebben ook nog gewoon seks met elkaar, omdat we dat allebei heel fijn vinden en Luca het graag wil. We doen het wel iets minder vaak, 1 of soms 2 keer per dag nu en anders eigenlijk altijd wel 2 of soms 3 keer per dag en sinds Jur er is hebben we niet meer geneukt met elkaar, maar alleen aftrekken en pijpen en kussen natuurlijk.

Vorige week toen Luca er net was en ook al van Jur wist hebben we nog wel gwn geneukt en was het fijn. Het is niet dat Luca gezegd heeft dat hij niet meer met me wil neuken, maar het komt er even niet meer van, de laatste paar dagen. Ik weet niet waarom, eigenlijk, maar ergens vind ik het ten opzichte van Jur misschien wel goed als ik even niet met Luca neuk.

Ik heb nog niet echt iets met Jur en hij weet dat ik iets met Luca heb. Mag ik dan Luca wel gewoon blijven pijpen en hij mij of alleen elkaar aftrekken of kussen of helemaal niks meer. Idk. Ik vind het lastig.

Ik wil graag bij Jur zijn en dat mag ook van Luca. Ergens wil ik ook wel met Jur naar bed, maar ik denk niet dat dat slim is om te doen. Dat zou dan vooral lichamelijk zijn, zonder dat ik Jur eerst goed ken en we over onze gevoelens hebben gepraat. Ruim een jaar geleden (dus voor Luca) had ik Jur vast al lang gepijpt ofzo, maar dat wil ik niet meer op die manier.

Er zijn wel steeds meer signalen tussen Jur en mij, dat is waar. Ik moet er vandaag of morgen toch echt met Jur over praten.

Vanmorgen was hij een hele morgen bij ons en hebben we met zijn allen, in de tuin, in de zon gelegen. “Natuurlijk” helemaal bloot en Jur begint al best wel een kleurtje te krijgen op zijn billen en voorkant. We liggen dan met de jongens een beetje uit het zicht, omdat Jur nog even moet wennen om helemaal bloot te zijn.

Voor mij en de andere jongens (Luca, twin, andere broers en Justin en Christian zijn ook bloot) heeft Jur er niet zoveel problemen mee, alleen voor papa en mama en de ouders van de Duitse jongens voelt hij zich nog een beetje ongemakkelijk als ie bloot is en dan doet ie liever even iets aan. Maar dat zal na een tijdje wel anders zijn, denk ik.

Hij is nu weer ff naar de camping om samen met zijn familie te eten en dan zien we elkaar vanmiddag weer op het strand.

Dus ik “heb” eigenlijk al een jaar polyamorie zonder dat ik/we het wisten. Wel soort van cool, tenminste dat denk ik. Als er een woord voor is, is het vast iets wat andere mensen ook kunnen hebben. Dat maakt het minder “raar”, alhoewel er zijn ook woorden voor dingen die andere mensen hebben en die je zeker niet en nooit wilt hebben, dus ik weet het niet precies wat ik er van moet denken.

Ik vind het wel een mooi woord met “amor”, wat liefde betekent en “poly” betekent iets van “veel of met meer” en dat is het wel. Ik houd van meerdere mensen en dan ook heel veel. Was het mar makkelijk en kwam Jur er gewoon bij, maar dat is een droom of een illusie.

Ik moet er zo snel mogelijk achter komen hoe het nu precies zit tussen Jur en mij.

Moet is eerst vragen of Jur op jongens valt, dus nog soort van algemeen of moet ik gelijk vragen of hij op mij valt? Of moet ik hem eerst vertellen dat ik op hem val?

Ik wil hem wel graag alles vertellen, maar niet zo pats boem, dat het hem overvalt. Ik kan ook moeilijk aan zijn broertje of papa of mama vragen of hij gay is :P

Het liefst wil ik vanmiddag al of pas, want het duurt al best lang zo, iets weten.

Ergens wil ik hem wel kussen en het op die manier duidelijk maken, want als dat zou lukken is het de makkelijke weg, maar zo werkt het natuurlijk niet en bovendien kan het helemaal verkeerd uitpakken als ik hem ineens ga kussen. Dus dat ga ik sws niet doen en ik ben daarom ook wel bij dat ik hem niet gelijk al gekust heb.

Iemand een goed idee? :)

Ik weet wel een plekje aan het water waar eigenlijk nooit iemand komt en het is niet ver van het strandje. Twin en ik komen samen wel vaker op dat plekje.

Ik ga mijn twin sws wel vertellen dan waar we naartoe zijn, want anders weet niemand waar we zijn. Voor hetzelfde glijden we van de rotsen en liggen we daar en weet niemand het. Niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar ok.

Ik kan met Jur daar naartoe wandelen en dan onderweg een ijsje kopen en een flesje drinken meenemen ofzo en dan rustig even praten. Ik vind het wel echt spannend, maar ja, het moet op één of andere manier er toch van komen.

Btw ik vond die spreuk van Connor Franta wel mooi en ook heel erg waar.

Ik had er ook niet zo bij nagedacht dat die rode stip de zon was, maar Japan is toch “the land of the rising sun”, dus dan is het wel weer soort van logisch. Of praat ik nu onzin?

Groetjes van de super verliefde en daardoor een beetje in de war zijnde en niet precies wetende wat ie moet doen 🙂,
M&M’s
@Chocolate Milk.

thnx en leuk dat je reageert :)

Het is niet erg dat je geen ervaring hebt. Daarom kun je wel vanaf een afstandje meekijken en door na te denken gewoon je mening geven of tips, want ik zit er middenin en bovendien heb ik natuurlijk niet echt een “normale” puberteit enzo. Dus ik ben blij met iedereen die mee denkt en tips heeft. Dus, ik heb zeker wel wat aan jouw reactie.

Ik was vanmiddag met Jur even een eindje gaan lopen en ik ging met hem naar een afgelegen plekje aan het water. Je moet wel de weg weten, maar twin en ik zijn daar al 10-tallen keren geweest. Je moet vanaf de weg door een kapotte omheining en dan kun je er komen.

Dus ja, wij lekker daar naartoe en we zitten daar nog maar net en toen hoorden we iemand roepen. Wij kijken en toen was het de politie :(
Kennelijk had iemand ons door het hek zien kruipen en toen de politie gebeld ofzo, idk :@

Ik had mij ID-kaart op het strand laten liggen in mijn rugzak bij de andere jongens, dus toen moest ik mee naar het politiebureau :(
Jur had wel zijn ID bij, maar moest toch mee, omdat we op "propriete privée" waren en dat mag niet.

Toen mocht ik papa bellen en die is toen met mijn ID gekomen en na een 2,5 uur mochten we weer weg. Uiteindelijk hebben we alleen een waarschuwing gehad, gelukkig, maar ja, ik had toen dus niet meer met Jur gepraat. Wel over de politie enzo, maar niet over ons, zeg maar.

Het is wel een goeie tip om eerst een beetje wat algemeen te beginnen en dan een beetje naar relaties vragen en zelf wat vertellen.

Ik was van plan ook om zelf eerst iets over mezelf te vertellen. Das vaak makkelijker voor de ander. Ik vind het ook niet erg om die dingen te vertellen en Jur mag of beter moet het weten, voordat het ooit iets tussen ons kan worden.

Ik ga morgen een nieuwe poging doen, maar dan wel op een ander plekje :P

Ik vind seks met Luca fijn en ik houd nog steeds even veel van hem als de eerste keer dat ik hem zag en we verkering kregen. Het is een beetje verwarrend, want ik voel nu hetzelfde ook voor Jur. Alleen moet ik natuurlijk nog uitvinden hoe Jur erover denkt. Niet alleen over verliefdheid en misschien verkering, maar ook op welke manier we dat dan gaan doen :?

Ik verwacht niet gelijk seks met Jur te hebben. Ik wil hem eerst beter leren kennen en dan zien we wel. Maar dan voelt het wel raar om ondertussen Luca te pijpen of dat Luca mij dan pijpt. Moet ik dat dan ook tegen Jur zeggen of moet ik Luca dan niet meer pijpen?

Ik weet niet goed wat ik moet doen dan. Luca zegt elke dag dat hij met me naar bed wil en ik wil ook wel met hem, maar we hebben sinds zaterdagmorgen niet meer geneukt. Alleen gepijpt en afgetrokken.

Normaal als we school hebben zie ik Luca alleen in het weekend en hebben we door de week ook geen seks, dus ik ben wel gewend even zonder, maar ja, we liggen nu samen in bed. Het is niet dat Luca heeft gezegd dat hij niet meer wil neuken en ik ook niet, maar om één of andere reden doen we alleen pijpen en aftrekken. Das ook superlekker, maar ok.

Misschien als ik eerst weet hoe en wat met Jur dat ik er dan ook met Luca over kan praten ofzo.

Toen Luca verliefd was op feestgay hadden we ook nog gewoon seks en had hij daarnaast ook seks gehad met die andere jongen. De meeste keren waren we daar niet bij, omdat die jongen bij Luca op school zit en ze vlakbij elkaar wonen. Nu zijn we met zijn allen bij elkaar. Jur heeft nog niet bij ons geslapen, maar dat komt misschien nog wel :?

Misschien krijg ik een goed idee in mijn dromen of van jullie op het forum 🆒

Ik weet dat het een ongebruikelijk situatie is, dus een kant-en-klaar antwoord is misschien ook wel moeilijk.

Wat zou jij doen in zo’n situatie?

Zorgen dat het niet zo ver komt zeker? Hahaha

Jur geeft zoveel signalen af en is wel “aanrakerig” enzo, dus wat dat betreft zou je denken, die valt als een blok voor mij. Maar ja, ik wil het wel uit zijn mond horen, dus erover praten, want anders komen we niet verder.

Als hij het niks vindt, dan vind ik het ook goed. Als het maar duidelijk is. Dan kunnen we wat mij betreft nog gewoon vrienden zijn en leuke dingen doen. Hij is gewoon een aardige jongen om mee om te gaan.

Genoeg dingen om over na te denken.

Morgenochtend gaan we waterskiën met Jur. Dat wordt voor hem de eerste keer. Ben benieuwd wat hij deze vakantie allemaal nog meer voor het eerst gaat doen 😛 :P

Bedankt nogmaals en ik spreek je wel weer ?

Groetjes,
M&M’s
@iedereen,

ik ga maar even proberen alles zoveel mogelijk in één verhaal te zetten en aan het eind nog event. iets persoonlijks p.p.

Op zich is het een heel mooi plekje waar we naartoe gingen en ook niet echt onveilig of gevaarlijk, maar je moet wel uitkijken om dicht bij het water te komen, want daar liggen van die grote rotsblokken als golfbreker.

We zaten net en na wat over het uitzicht gezegd te hebben, wilde ik net to the point komen en vertellen waarom ik het zo leuk vind om Jur weer te zien.

Maar toen werden we onderbroken en we waren wel een beetje geschrokken, maar de politie was wel soort van aardig. Alleen mocht ik niet naar het strand om zelf mijn ID op te halen, terwijl het niet eens zo ver lopen was.

Kennelijk zagen we er “vluchtgevaarlijk” uit haha. Twee jongens in een zwembroek met een handdoek, naast elkaar zittend op een rotsblok 🆒

Papa was gelukkig niet boos, maar vond het wel weer typisch iets voor mij om mijn ID te vergeten. Nou ja, ik had die ID eigenlijk expres op het strand gelaten, omdat ik bang was om hem tussen die rotsblokken te verliezen. Dus ja, eigenlijk had ik er wel goed over nagedacht, toch :P

Jur wist niet wat er allemaal gebeurde, omdat hij niets van Frans begrijpt, maar ik had het zo’n beetje voor hem vertaald. Ik had ook gelijk de schuld op mij genomen en tegen de politie gezegd dat ik hem mee naar dat plekje genomen had en toen had de politie verder alleen mij “ondervraagd”.

Uiteindelijk duurde het alleen lang en was het verder niet zo spannend, gelukkig.

Volgens mij zei één van die agenten, op een gegeven moment, iets over ons tegen een andere agent. Maar dat weet ik niet 100% zeker, maar echt aardig was het niet. Tenminste als ik het goed begrepen heb. Het was zoiets als “quesque on va fair avec les petites tapettes” en “tapette” is een beetje een scheldwoord en betekent “mietje, flikker”,

Dat betekent dus zoiets als “wat doen we met die kleine flikkers” :@
Toen zei die andere “als zijn ID goed is, dan kunnen ze weer gaan”.

Ik had het later aan mijn vrienden gevraagd en “tapette” is vaak onaardig bedoeld. Wel stom dat ze dat dan zeggen. Die ene dacht zeker dat ie leuk was ofzo en ik het toch niet begreep.

Onder het wachten heb ik wel steeds met Jur kunnen praten en mochten we samen wachten tot papa er was. Ik heb toen wel wat over mezelf kunnen vertellen. Van alles en nog wat, maar ik kon en wilde niet op het politiebureau over mijn gevoelens voor hem praten.

Jur had gevraagd over Luca en over mijn twin en mij en hoe we Luca hadden leren kennen en hoe vaak we elkaar zien enzo. Ik vond het wel fijn om hem erover te vertellen, want ik denk dat het belangrijk is dat hij dat weet.

Volgens mij heeft hij dat nodig om voor zichzelf een beter beeld te krijgen van ons. Pas dan kan hij misschien bedenken hoe hij in het plaatje past en of hij in het plaatje past.

Dus, eigenlijk hebben we wel gepraat en voor mijn gevoel zijn we toch wel wat verder gekomen. Ik merkte dat hij het fijn vond, dat ik dingen over mezelf vertelde. Ik heb hem expres geen “moeilijke” vragen gesteld.

Misschien was dat dom, idk. Misschien had hij dat wel gewild, bedenk ik me net. Maar ja, ik weet ok niet precies altijd het juiste te zeggen.

Voor mijn gevoel ging het wel goed en Jur was steeds rustig gebleven. Af en toe moest hij lachen en ik was blij dat hij dat deed. Gelukkig was hij niet in de stress geschoten door de politie.

Hij had zelf een keertje op het politiebureau gezeten en moest naar bureau Halt, omdat hij te vroeg vuurwerk had afgestoken. Dus, eigenlijk is Jur een grotere “crimineel” dan dat twin en ik zijn :P

Hij heeft al eens “straf” gehad van de politie en twin en ik alleen nog maar bekeuringen voor zonder licht fietsen enzo.

Ik ben dus ook wel wat meer over hem te weten gekomen en dat vind ik wel fijn.

Jur zei dat als we dan toch iets crimineels samen gaan doen, moet het maar een “crime passionnel” zijn. Toen moest ik wel lachen, want hij bedoelde het vast positief, maar volgens mij is een “crime passionnel” dat je uit jaloezie bijvoorbeeld je partner iets aan doet, omdat die vreemd gaat of zoiets.
Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerwraak#Crime_passionnel

Toen ik dat uitlegde moest ie lachen, want hij bedoelde iets “crimineel goeds en fijns doen” met iemand die je graag mag.
Dat laatste lijkt me wel leuk om te doen met Jur :)

Ik vind het wel jammer dat “onze date” niet zo romantisch gelopen is als ik van tevoren gedacht en gehoopt had, maar ik ben toch wel blij dat ik iets onvergetelijks met Jur heb meegemaakt en we elkaar toch ook wat beter hebben leren kennen.

Over seks heb ik het niet echt met Jur gehad. Ik heb ook nog niks verteld over dat twin en ik zijn misbruikt. Als we echt iets krijgen wil ik hem er wel over vertellen, maar nu is het nog te vroeg, denk ik.

Jur had wel gevraagd of ik al “iets” met jongens gedaan had en toen had ik “ja” gezegd, maar verder hadden we het er niet over gehad, want dan kwam er weer iemand ons iets vragen of bij ons in de buurt zitten en het zijn wel Fransen, maar misschien zit er wel een Belg tussen ofzo die ook Nederlands spreekt of begrijpt en das dan raar als die dat hoort. Misschien dat iemand ons daarom “tapettes” noemde, idk 😞 :@

Luca is echt top dat hij mij met Jur laat praten. We hebben wel afgesproken om elkaar op de hoogte te houden en te vertellen wat Jur en ik wel en niet gedaan hebben. In principe heb ik Luca gezegd dat ik niet zomaar seks met Jur ga hebben, maar Luca zei ook “je weet nooit van tevoren wat er gebeurt. Dus als jullie kussen of zo, kan ik het wel snappen, maar ik hoop dan wel dat je er eerlijk over bent”.

Dus ja, ik ga me wel aan die afspraak houden. Voorlopig is er nog niks gebeurd tussen Jur en mij, behalve elkaars hand vast houden en tegen elkaar aan zitten met onze benen. Dat voelde wel goed btw. Oh ja en elkaar aankijken en glimlachen en even elkaar een knuffel geven.

Luca wil graag lichamelijk contact en ik vind dat ook fijn.

In principe is pijpen en aftrekken ook seks, net als neuken natuurlijk, maar het voelt anders. Ik bedoel, neuken lijkt een stapje verder te zijn. Je gaat elkaar eerst ontdekken door hand in hand te lopen en te knuffelen en dan een kusje en zo steeds iets verder. Dan elkaars piemel eens aanraken en later echt aftrekken. De volgende stap is dan elkaars piemel likken en uiteindelijk komt dan neuken.

Tenminste dat hoor je dan dat er soort volgorde in zit. Maar twin en ik weten niet hoe dat “normaal” is. Maar neuken lijkt de ultieme vorm van seks te zijn, hoewel ik misschien het liefste van alles wel pijp.

Ik weet niet of het lukt en of Luca even zonder seks met mij wil :8

Hij gunt me wel dat ik erachter kom wat Jur voor mij betekent, maar ergens wil hij me dichtbij hem houden en dat ook voelen door seks met mij te hebben.

Ik heb nog steeds dat gevoel voor Luca en wil mijn liefde voor hem ook laten zien en hem laten voelen. Ik wil hem niet kwijt.

Misschien is het allemaal wel heel oneerlijk tegenover Jur, maar het is wat het is. Ik wil wel alles eerlijk tegen Jur zeggen en hem niet voor de gek houden.

Moeilijk, moeilijk,….

Ik moet met hem verder praten, zo snel mogelijk

Tot slot nog een paar opmerkingen voor iedereen apart. In principe is het verhaal hierboven voor “iedereen” en heb ik wsch de meeste vragen of opmerkingen van jullie wel al beantwoord, maar toch hier en daar nog een opmerking.


@100Divergent11,

Bedankt voor @Asy uit te leggen hoe dat verwijzen werkt. Ik had al zitten denken, “hoe moet ik dat uitleggen”, maar jij bent mijn reddende engel (weer) 😃 :D

Btw jij ziet er natuurlijk niet idioot uit en je bent wel leuk ;)
Op ieder potje past een dekseltje 🙂 en ik weet zeker dat er ergens een jongen (of meerdere jongens) “rondloopt” die later iets met jou “krijgt” of een meisje, mocht je toch van voorkeur willen wisselen.

Jur en ik hebben elkaar idd beter leren kennen op het politiebureau en we gaan in het vervolg maar niet meer over en door omheiningen klimmen.


@Asy,

bedankt voor je reacties. Ik vind het altijd leuk als iemand de moeite neemt om een topic te lezen en er op te reageren, dus wat dat betreft hoor je bij de mensen die ik aardig vind, dus maak je daar maar geen zorgen om :D

Je houdt wel van een directe aanpak en eigenlijk is het heel simpel als ik Jur vraag “of ie gay is en of hij een relatie wil iemand die al een relatie met iemand anders heeft” dan zijn we eruit :P

Ik ben al begonnen met vragen stellen en vertellen, maar ben er nog niet helemaal. Ik doe mijn best :)


@Pin,

sorry dat ik je het “moeilijk” maak en je hele dagprogramma in de war schop en dat ik zo’n “ernstig geval” ben dat de laptop er aan te pas moet komen haha 😃 🆒

Maar ik ben wel heel blij met alles wat je voor ons doet. Ik kan je niet genoeg bedanken :)

Qua seks heb ik al een beetje hierboven uitgelegd. Ik ga het er toch nog maar eens even met Luca over hebben wat we het beste kunnen doen. Het zijn idd allemaal soorten seks, of ik Luca nou aftrek, pijp of neuk en hij mij. Het is en blijft seks.

Maar net zoals Luca wil ik ergens wel voelen dat we nog samen zijn of is dat heel erg egoïstisch??

Ik probeer zo snel mogelijk “alles” uit te praten met Jur.
Oh ja, dat linkje ga ik zo tijdens de "hot dogs" even proberen te lezen. Ik ga je er alvast voor bedanken en reageer er later wel ff op

Wish me luck


De rest ga ik wel een andere keer vertellen, want we gaan ff lunchen.

Onze zus heeft zelf hot dogs gemaakt van een paar stukken stokbrood met overal 2 worstjes erin en lekker veel mosterd erop.

Het doet me aan iets denken, die worstjes met saus 😛 :P

Ik weet trouwens niet of die Fransen daar ook een naam voor hebben?? Misschien “chaud chiens” avec moutarde?? :?

Fijne middag en vakantie aan iedereen :)
Maak er een leuke dag van en geniet ervan zoals twin en ik en de rest ook proberen te doen :D

Tot later.

Groetjes,
M&M’s
Sorry voor de late berichtgeving, maar het liep allemaal een beetje anders dan ik van tevoren had gedacht.

@perenbomen,

bedankt voor je reactie.

Ik ben ook wel blij met hoe Luca ermee omgaat. Het had ook heel anders kunnen lopen.

Ik heb Jur vandaag (nou ja, inmiddels gisteren, donderdag) niet gezien en gesproken, dus moet het ff wachten tot morgen (nou ja, vandaag, vrijdag) dat ik weer met hem kan praten. Ik heb hem al wel wat over mezelf verteld, toen we op het politiebureau zaten, maar verder hebben we het er nog niet over gehad.

Ik denk ook wel dat Jur mij leuk vindt, maar ja, zeker weten is beter. Hij heeft iig geen moeite met jongens die op andere jongens vallen.

Ik ben het zeker van plan om hem te vragen. Moet alleen even een geschikt moment kiezen. Maar ik laat het wel weten hoe het verder gaat.


@de anderen die gereageerd hebben,

Ja, haha, die agent zal ook wel een woord voor “hot dog” in het Frans hebben.

Hij zat trouwens de hele tijd naar mijn “hot dog” te kijken 😞, terwijl ik daar zat in alleen mijn speedo. Jur had iig nog gwn een onderbroek aan met een sportbroekje erover en we hadden één handdoek bij ons (daar zat ik op) en teenslippers aan.
Jur had zijn ID kaartje in zijn telefoonhoesje, wel slim, moet ik ook doen, maar ja, ik had mijn telefoon ook niet bij me, dus ja. Ik kon die telefoon moeilijk in mijn speedo stoppen, toch? :P

Ik mocht van die ene vervelende agent ook eerst niet gaan plassen, terwijl ik best nodig moest. Kennelijk vond hij dat wel leuk om mij in mijn piemel te zien knijpen om het op te kunnen houden ofzo. Hij noemt ons dan wel “tapettes”, maar volgens mij is hij een “pédé”

Ik had toen aan een vrouwelijke agente gevraagd of ik “pipi” mocht doen en die zei gelukkig “bien sûr”
Het is wel raar om alleen in je speedo door een politiebureau te lopen. Iedereen staart je gelijk zo aan, alsof je iets misdaan hebt :8

Toen we “vrij gelaten werden” hebben we nog wel ff een paar selfies in zwembroek voor en in het politiebureau gemaakt. Die vrouw was wel aardig. Volgens mij ergerde ze zich ook aan die collega die die opmerkingen had gemaakt. Ze had voor de foto net gedaan of ze onze handboeien los gemaakt had. Maar we hadden helemaal nooit handboeien om gehad, maar het was wel grappig geweest dat Jur en ik samen in de handboeien zouden zitten. Dan zaten we iig al aan elkaar vast.

Ik heb nog steeds wel een enkelband en armbandjes om, maar die heb ik van Luca gekregen vorig jaar en niet van de politie, dus die gaan sws niet af :)

Jur en ik zijn er wel closer door geworden. Hij kon alleen met mij praten, want hij snapte niet wat er allemaal gezegd werd. Later zei hij dat hij in het begin wel een beetje bang was en blij was dat ik bij hem was en dat dat hem gerust stelde. Ook toen papa kwam en die ook niet boos was op Jur en mij, keek hij ineens veel blijer 😃 en dat deed mij dan weer goed.

Hij zei in de auto, dat zijn papa wel boos zou zijn en hij was wel een beetje benauwd hoe zijn ouders zouden reageren :(

Na het politiebureau hadden we met papa ijsjes gehaald voor iedereen en papa was mee gegaan naar het strand en had het allemaal even uitgelegd aan Jur zijn ouders. Slim hè, van papa, wie kan er dan nog boos zijn op ons 😛
Hij had gezegd dat het gewoon alleen ging om mijn ID en dat er verder eigenlijk niks aan de hand was en hij had sorry gezegd, maar Jur zijn papa zei dat het niet erg was en dat zoiets nou eenmaal kan gebeuren met een paar van die eigenwijze pubers 😉 🆒

Toen hadden we de selfies laten zien en konden ze er wel om lachen. Ik ben blij dat Jur zijn ouders niet boos op hem waren en ook niet op mij, want ik had hem er mee naartoe genomen.

Het zijn wel “mijn schoonouders”, hahaha, nee zover is het natuurlijk helemaal nog niet. Maar ik wil wel een goede indruk maken op ze.

Jur, die kleine crimineel 😃 heeft idd mijn hart en vuur en vlam gezet, maar daar ga ik hem geen straf voor geven, eerder voor belonen. Tips voor een passende straf zijn welkom.

Nog even over die linkjes. Bedankt ervoor en het blijkt wel dat twin en ik niet de enigen zijn die er een aparte relatie op na houden. Alleen zijn wij nog een stuk jonger en kan ik me nog niet echt voorstellen hoe het later zal zijn als we van school zijn en werken en zelf een huis hebben. Maar het kan iig wel dat je met meer jongens samen gaat wonen, dus er is nog “hoop” voor ons.

Eerst maar eens even kijken hoe het met Jur zit.

Zeker stom die opmerkingen van die agent en bedankt voor de tips en de link. Op die site kan ik nog wel wat leuke woordjes vinden. Ik kan ze beter niet tegen een politieagent zeggen ofc.

Jur is vandaag (donderdag) een hele dag naar St. Tropez, dus we zien hem morgen (vrijdag) pas weer.

Twin en ik zijn samen met Laurent een hele dag weg geweest op de fiets, dus ik kon niet eerder posten. De rest wilde niet mee fietsen. Die hebben een hele dag in de zon en het water gelegen. Twin en ik willen wel een beetje beweging af en toe.

Ik had tussendoor wel ff het forum gecheckt, maar niks gepost. We hebben niet de hele dag gefietst hoor, misschien 50 km heen en 50 km terug en voor de rest bij een meertje gezwommen en lekker in de zon gelegen. Dus, ongeveer hetzelfde als de jongens, alleen dan 50 km verderop 😛 Lekker slim van ons. Maar we hebben wel een leuke dag met Laurent gehad. Die kan af en toe wel een beetje extra aandacht gebruiken.

Ik ga morgen proberen wat verder met Jur te komen en dan ga ik wel weer een update geven.

Haha, ik wil natuurlijk niet echt een “crime passionnel” met Jur plegen, maar alleen crimineel leuke dingen met hem doen en geen strafbare dingen.

Ik kan nu nog niet voor Jur kiezen, dus vind ik het ook moeilijk om al afscheid te nemen van Luca.

Of neuken ook voor Luca de ultieme seks is? Nou ik vind neuken met Luca en hij vindt dat ook, intiemer dan bv. pijpen. Je bent dan nog meer één. Dat komt omdat wij niet zo vaak doggy doen, maar meer dat ik (of Luca, ligt eraan wie wie neukt) op mijn rug lig en dat Luca dan tussen mijn benen zit of staat en dan vanaf “voor” mij neukt en dan kan hij mij ook tegelijk aftrekken of strelen en we kunnen dan ook kussen. Beetje afhankelijk of we allebei liggen of eentje ligt en de ander staat.

Ook doen we graag dat ik bijv. bij Luca op schoot zit en dat hij mij dan neukt en dat we elkaar dan aankijken. Dat is intiemer dan pijpen. Bij pijpen kijken we elkaar ook wel eens aan en das ook geil, maar weer anders. Als we elkaar tegelijk pijpen (standje 69 dus) voelt het wel superlekker, maar dan zie je elkaar niet echt als je klaarkomt. Beetje lastig uit te leggen. Het is vooral een gevoel, zowel geestelijk als ook lichamelijk, dus het voelt in onze piemels dan ook anders als we neuken t.o.v. pijpen.

Nog een kleine tips voor hot dogs (nu we het toch over doggy hebben) van stokbrood: snijdt een stuk stokbrood af, net zo lang als het worstje. Maak met de steel van een houten lepel een gat in het stokbrood, doe saus naar keuze in het gat en dan stop je het worstje in het gat. Dan hoef je het stokbrood niet in de lengte door te snijden. Smakelijk eten :)

Dat was ‘m weer voor het moment.

Update volgt zodra er nieuws is en ik tijd heb om te schrijven en posten.

Bedankt iedereen voor het lezen en voor alle reacties :D

Geniet van elke dag :)
Doen wij ook:8

Groetjes,
M&M’s
@100Divergent11,

het was echt zo’n miezerig mannetje, die agent. Hij had wel meer opmerkingen gemaakt, beetje in dezelfde trant.

Ik weet niet of ik zomaar kleren van het politiebureau had aangetrokken. Je weet ook niet wie die al allemaal aan gehad heeft. Ik had eerst mijn handdoek gewoon om mijn middel gedaan en dan zo vastgeknoopt, zeg maar. Maar toen moesten we op een plastic bankje zitten en die leuning zag er niet zo fris uit, dus had ik die handdoek over dat bankje gelegd en toen zat ik natuurlijk weer alleen in mijn zwembroek :)

Mr. Miyagi (papa) vindt het wel grappig dat je hem sensai noemt.
Die agent is net als die vervelende coach, klopt precies. Echt zo’n sneaky treiteraar.

Daniel heeft een mooie schorre stem vind ik, is wel soort van opwindend, maar hij is ondertussen al veel te oud voor mij, want het is al een oude film.

Samen een ijsje eten met Jur lijkt me wel een cool idee, maar hij moet natuurlijk niet teveel afkoelen door het ijsje 🆒

Als ik nou trakteer en hem wijsmaak dat ik maar geld heb voor één ijsje en dat we er dan samen, tegelijkertijd van moeten likken, dan wordt het misschien wel spannend of ik zijn tong aanraak met de mijne 😛 :P

Dan moeten we wel op een beetje een rustig plekje zitten en niet dat iedereen naar ons zit te kijken. Alhoewel me dat ergens ook weer niks kan schelen.
Dan is het gewoon ‘shouganai’

Zou ik dat proberen of is dat er een beetje over? :?

Ik heb zo’n zin in Jur. Ik hoop dat het werkt ? ?

Groetjes voor nu en ik ga zo zwemmen en chillen met de jongens,
M&M’s
Hi everybody,

Jur en ik draaien een beetje om elkaar heen, maar we komen niet echt verder en het goeie moment was er ook nog niet. Of we zijn niet alleen of ik durf niet ofzo :P

Het lijkt wel of er bij ons allebei een beetje de rem op zit.

Ik wil meer en Jur volgens mij ook.

Zou hij vanwege Luca niet dichter bij mij willen komen? Ik wil Jur niet forceren en Luca niet kwetsen. Luca heeft mij wel gezegd dat ik van hem met Jur mag om te kijken wat het precies is wat ik voel voor Jur, dus ja.

Misschien ben ik ook nog niet duidelijk genoeg tegen Jur.

We doen wel leuke dingen met elkaar en raken elkaar best vaak aan. Jur en ik hebben elkaar al verschillende keren ingesmeerd met zonnebrandcrème. En dan niet alleen elkaars rug, maar ook plekken waar we zelf makkelijk bij kunnen, zoals onze buik en benen.

Ik had Jur zijn billen ook al ingesmeerd. Hij lag bloot op zijn buik bij ons in de tuin en vroeg of ik zijn rug even wilden insmeren. Ik heb altijd een beetje moeite met waar je rug eindigt en je billen beginnen 😛, dus ik was al een beetje "laag" aan het smeren en toen zei hij “doe nou de rest ook maar”.

Toen zei ik “ok” en ik deed zijn billen en benen en zei toen “draai je nu maar om dan”, maar hij zei “dat kan nu niet”. Ik weet niet waarom, misschien omdat Laurent erbij was of misschien had ie wel een stijve gekregen, maar dat weet ik niet. Hij lachte er wel bij, toen hij het zei.

Ik vond het wel fijn dat ik aan zijn billen mocht zitten. Het zegt toch ook wel iets als hij dat toelaat/vraagt?
Er moet nu echt wat gebeuren, anders weet ik nog niks voordat Jur weer naar huis gaat.

Ik ga iig die truc met dat ene ijsje maar doen, das misschien wel een beginnetje tot iets moois. Zoals een kus, net als in dat tekenfilmpje :D

Luca en twin vroegen al of er een beetje meer vaart achter kon :8

Makkelijker gezegd dan gedaan. Zij hebben ook geen goede tips voor ons, dus ja.

Ik heb daarnet en gisteren ook al, voor het eerst sinds vorige week, weer een paar keer met Luca geneukt en dat was echt heel fijn 😃, maar toch blijft ook dat gevoel voor Jur er. Het is best verwarrend.
Je zou denken dat na fijne seks mijn gevoelens voor Luca duidelijk zijn en dat dan die voor Jur wel minder zouden worden, maar die voor Jur lijken eerder nog sterker te worden.

Ik kan Jur nu ook niet zo maar ineens geen aandacht meer geven. Dat zou hij ook niet snappen. Ik heb hem al zoveel signalen gegeven en het zou niet echt eerlijk zijn om dan nu hem ineens afstandelijk te gaan behandelen.

Afgezien van dat ik het niet kan, wil ik het ook niet.

Soms zijn we op het strand en in het water met elkaar aan het stoeien en dan krijg ik er gwn een stijve van. Das niet echt handig in een kleine speedo, dus dan maar even beetje verder in het water dat iig mijn zwembroek onder water zit.

Het is niet dat hij dan mijn piemel aanraakt, want dan kun je verwachten dat die stijf wordt, maar als ik alleen al zijn lichaamswarmte voel en zijn haar ruik ofzo.

Tijdens het stoeien is Jur vaak degene die bovenop mij gaat liggen en das wel opwindend, maar als hij niet zegt wat hij voor me voelt is het wel onduidelijk wat hij bedoelt.

Hij is steeds makkelijker met bloot in mijn bijzijn. We douchen regelmatig samen na het zwemmen, maar we raken elkaar niet echt aan, behalve per ongeluk dan.

Hij kleedt zich vaak om als ik bij hem ben, voordat we naar het strand gaan en dan moet ie altijd nog een andere zwembroek aandoen, vlak voor mijn neus. Ik geniet wel van zijn blote lichaam, want hij is echt wel knap, dus mij hoor je niet klagen.

Het lijkt wel of hij dat expres pas doet als ik bij hem ben. Zijn dat signalen van hem of zoek ik iets achter dingen die er niet zijn?

Zo kunnen we nog wel een paar weken doorgaan, maar dat schiet niet op :(

Moet ik vragen of ik een keertje bij hem mag slapen in zijn tentje?
Of is het beter om hem uit te nodigen om bij mij te logeren, maar dan zijn Luca en twin en Justin en Christian en soms Laurent er ook bij. Of iig in de buurt.

Meestal slapen we met de jongens in één kamer. We hebben allemaal matrassen tegen elkaar gelegd op de grond.

Ik hoop op een mooie voorspellende droom of gwn een goed idee voor strakjes als ik weer wakker wordt.

Als jullie tips hebben, laat het weten ajb :)

Btw ik was net toch even wakker omdat ik moest plassen na het seksen, dus heb ik deze reactie gelijk maar even afgemaakt en gepost. Ik ga zo nog wel een paar uurtjes slapen, want ik ben nog niet uitgeslapen.


@100Divergent11,

ik zou gaan voor 'aishiteru', denk ik. Bedankt voor je reactie en het linkje :)

Groetjes,
M&M’s

Hi M&M's,

M en Ms schreef:

ik loop weer eens een beetje achter, maar ja, dat zijn jullie vast wel gewend ondertussen……

Jep! Maar ik op zich ook met het reageren op jouw topics, dus dan staan we weer quitte.

M en Ms schreef:

Ik heb er lang tegen aan zitten hikken en er gebeurde eind vorig jaar weer van alles, waardoor we hier ook een aantal maanden niet zijn geweest.

Altijd weer iets in huize M&M's :(

M en Ms schreef:

Het was net in die periode van die brand in/onder onze slaapkamer.

Brand? Wat heb ik nu weer gemist? Oh kut, toen ik bezig was met het verwijderen van al m'n persoonlijke info op 't forum ben ik vergeten je updates te lezen :grimacing:  Nu snel ff doen dan, want die reactie heb je dan ook nog tegoed!

 

Dus nu ff een flashback naar eerdere reacties:

M en Ms schreef:

In het begin was het wel even aftasten, maar na een paar dagen begrepen we elkaar steeds beter en vanaf toen was het echt top om met hem te 'werken’. Alleen weten wij nog niet precies hoe het gaat worden :rofl:

Aaaa helemaal vergeten dit! Hebben jullie het al gezien of ga ik dat zo nog lezen? Spannend… ben benieuwd! Klinkt wel alvast alsof Frans vette shots neemt en goede ideeën heeft, ook al zijn die nu nog niet helemaal logisch.

M en Ms schreef:

maar die uitslag duurt in NL geloof ik iets van 56 uur gemiddeld, dus das al meer dan 2 dagen en dan nog een dag voordat je terecht kunt en dat vind ze best lang als we dan al die tijd thuis zijn en het nog niet weten.

Oe das nu wel anders gelukkig, met sneltests. Of nou ja, als je dan een sneltest hebt. Heb dat wel in m'n omgeving gehoord met mensen die belangrijke beroepen hebben en dan voorrang hebben op zo'n sneltest en dan hoor je het nu binnen 15-30 minuten.

M en Ms schreef:

Meestal horen we op de radio of tv dan een liedje en die shazammen we dan en soms zit er idd een leuke jongen in de video en dat is dan mooi mee genomen :wink:

Sws

M en Ms schreef:

want ze moest wel een traantje laten en wij deden toen een beetje mee uit solidariteit, dat je het weet hè, want anders zijn we best wel stoer hoor.

Huilen is gwn stoer hoor. Huilen is voor iedereen en altijd helemaal oké.

M en Ms schreef:

Ik weet eigenlijk niet eens of ze weten dat we gay zijn, maar ja, zal wel geen probleem zijn, denk ik. Daar komen we nog wel achter.

Wat kut dat je je daar zorgen om moet maken!

M en Ms schreef;

nou, bij ons thuis gebeurt het wel vaker dat er vrienden van ons (of van onze broers of zus) gewoon langskomen, ook al zijn wij (of zij) niet thuis.

Altijd fijn als je vrienden zich ook comfortabel voelen bij je familie. Heb dat met 1 vriend en is echt wel nice.

Jixx schreef:

Ik ben dan toch ergens blij dat ik in mei volgend jaar hier wegga. Ik bedoel iedereen die hier lang en veel actief is gaat dan weg, of beter gezegd wordt verwijderd. Behalve GebruikerC volgens mij. Straks is dit helemaal niet waar. En gaat alleen M&Ms er vandoor en ik. Dat zou awkward zijn. Maar volgens mij is Blue ook 18 of wordt dit jaar 18 en de same is met Pin en Angovis too. (Denk ik. Ik moet echt kijken op jullie profiel). Ik ga trouwens niet weg in mei lol. Ik mag nog 1 maandje chillen met GebruikerC. Dan blijft hij en Themightyslayer over. Zij worden de nieuwe Pin en Kenshin lol.

Lol. The future is here. Wanneer gaan jullie weg? Wachten op dat verwijder moment van de KT of nemen jullie het heft in eigen handen?

M en Ms schreef:

Twin tikt me nu net aan en zegt dat het ook wel netjes zou zijn als we @Pin  ook nog even bedanken voor de felicitaties. Dat waren we vergeten, dus sorry Pin. Twin heeft me weer eens gered, die schat :heart_eyes: , wat zou ik zonder hem moeten of kunnen :hushed:

Haha np, vervolgens heb ik jullie 6 maanden links laten liggen :sweat_smile:  Fijn om te lezen dat jullie wel een nice corona style b-day hebben gehad en ook nog taart en festijnen met jullie Frankrijk vrienden :)

M en Ms schreef:

dat zou ik (en twin ook, maar hij heeft niks over mijn account te vertellen haha)  

Zegt wel '’wij'’ in berichten, maar nu is het '’ik'’. Ok @twin, dat je het ff weet, da's je plek dus:wink::joy:

M en Ms schreef:

 ‘wij slapen ook languit, ook al slapen we kort’ :joy:

Denk daar maar eens over na….:thinking:

Doe ik ook altijd. Dat krijg je als je slecht inslaapt of gwn achterlijk laat gaat slapen zoals jullie :)

Jeetje wat een avonturen met jullie terugreis naar Nederland. Sowieso al dat het de eerste keer was dat jullie zelf zo'n lange trip maakten in de auto en dan ook nog die corona en autolamp stress! Gelukkig weet ik dat jullie nu lekker in NL zitten. Haalt de spanning wel een beetje uit het verhaal, haha.

M en Ms schreef:

Btw, niemand hoeft medelijden met ons te hebben, want het ontbreekt ons aan niks, maar ja, het voelt niet fijn zo

Alsnog begrijpelijk om je zo te voelen. Dat het veel erger kan betekent niet dat de dingen die je op dat moment voelt opeens zijn verdwenen.

Blue schreef:

 (ja ik mag fuck zeggen want dat staat op me trui die ik aan heb)

Goede reden.

Blue schreef:

Wat nu komt is van 31 augustus en we werken langzaam naar het heden terug… dus jeeeeeh

Haha jij hebt ook veel in te halen, oeps.

M en Ms schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=eyEDej0aGh8

Calogero - Le portrait (Clip Officiel)

Hele mooie tekst alvast, nu nog ff kijken en luisteren.

 

Btw M&M's, ik heb nu een marathon van je topic en moet 't toch ff zeggen zo op m'n laatste dagje forum; je moet echt een boek uitbrengen. Je schrijft echt zo goed! Heb het idee dat ik erbij ben ofzo. Je schrijft heel beeldend en levendig en gwn damn. Ik zou je boek ook legit kopen en in 1 ruk uitlezen. Schrijf een boek over jullie leven of idk maak fictie. Denk echt dat je een zieke schrijver bent. Voor als Bouwkunde niks wordt of gwn een hobby als jullie geen zin hebben om 's nachts te slapen :wink:

 

M en Ms schreef:

Hij moest toen boeken voor zijn studie betalen geloof ik en toen hadden wij 500 aan hem overgemaakt.

Oh wow. Boeken kosten niet zo veel… Althans, niet mijn lesboeken en believe me, heb een paar dure moeten aanschaffen :weary::sob:

Nu heb ik de spoilers natuurlijk al gelezen, dus denk niet dat Luca die boeken nu op z'n plank heeft liggen… Voor de volgende: veel boeken kun je online gwn gratis vinden :smiling_imp:  Scheelt me een HOOP geld.

M en Ms schreef:

 en de Kerstman is door Coca-Cola bedacht..

Ik dacht dat de Kerstman gwn een update van Sinterklaas was… 

M en Ms schreef:

Toch nog ff een vraagje: die jongen met die rode jas die in die kerstcommercial van 2016 van Coca-Cola speelt is toch wel echt, hoop ik. Twin en ik hebben al 4 jaar een crush op hem en hij is zo cute en heeft het hart op de goede plek, kijk zelf maar:

https://www.youtube.com/watch?v=ScD_XiKlOLg

Bedank jouw Kerstheld - Coca-Cola Kerst Commercial 2016

Wilde zeggen, mss een beetje jong voor jullie, maar da's natuurlijk ook al 4 jaar geleden:sweat_smile:

M en Ms schreef:

zoals denken dat je parachute kan springen als je het nog nooit gedaan hebt bijvoorbeeld, dat zou ik dus ook maar niet doen

Niet?

 

Ben ook btw wel blij dat er tenminste nog mensen zijn die corona echt serieus nemen. Kut natuurlijk dat jullie niet konden knuffelen enzo, maar denk dat veel mensen echt niet die quarantaine doen zoals jullie. Echt goed!

M en Ms schreef:

maar onze broer had ons wel een keertje uitgezet, maar we zijn nog steeds vrienden hoor

Hahaha

M en Ms schreef:

Sinds zaterdag/zondag hebben we verkoudheidsklachten en moeten we langer binnen blijven van mama.

Oh no, hoe dan??

M en Ms schreef:

Vanwege dat nieuws en de quarantaine kwamen de muren wel een beetje op ons af en we zijn de laatste paar nachten stiekem naar buiten ‘gesneakt’ en hebben een paar uur over het strand gelopen met afgaand water en ook nog door het dorp.

Lol ik dacht echt van '’en de avondklok dan?!?!?'’ maar dat was toen nog niet denk ik:joy:  En nu ook niet meer, maar zit nog in m'n systeem haha.

M en Ms schreef:

Dus ja, eigenlijk zitten wij nu ook weer in een soort quarantaine, wij mogen geen contact met papa, mama en ons broertje.

Nooooooo

M en Ms schreef:

We zijn dus eerst maar een paar dagen bij opa en oma geweest en omdat we net getest waren en we al 2 weken binnen hadden gezeten mochten we wel met opa en oma knuffelen. 

Ah:heart:

Sorry, de reacties worden iets korter, want ik ben MOE, want ik ben niet getraind om op dit uur lange reacties te schrijven:sweat_smile:

M en Ms schreef:

We waren wel een beetje geschrokken dat er tijdens onze vakantie een jonge jongen was begraven. Hij was pas 15. Het was niet een vriend van ons, maar we kenden hem wel van zien en vorig jaar hadden we nog samen met hem een modeshow gelopen voor sport- en zwemkleding. Echt zonde, zo jong nog.

Oh no, corona of wat anders?

M en Ms schreef:

Die brief zouden we hem irl overhandigen en hem de tijd geven die rustig te lezen in de hoop dat dit een opening zou bieden voor een goed gesprek of tenminste dat wij aan de ene kant en Luca aan de andere kant, allebei ons verhaal en gevoel konden delen.

Brieven werken altijd goed!

M en Ms schreef:

Twin en ik hadden expres allebei een eigen brief geschreven, omdat we niet met zijn 2-en tegen hem waren ofzo.

Snap ik en ook goed idee. Jullie zijn natuurlijk gewoon 2 verschillende personen, dus twee verschillende brieven is gepast.

M en Ms schreef:

Een vertrouwensbreuk, want ik denk dat je het zo kan en mag noemen, is één van de ergste dingen die je in een relatie kan meemaken. Een vertrouwensbreuk op onjuiste gronden of alleen op vermoedens gebaseerd is natuurlijk helemaal iets wat je niet wilt.

Jep :( :/

M en Ms schreef:

We wilden er zelf naartoe rijden, maar puntje bij paaltje heeft onze ‘pleeg’broer ons gebracht, omdat iedereen thuis dat verstandiger vond. Wij waren teveel met de ontmoeting bezig en dat zou onveilige situaties onderweg op kunnen leveren. We zijn ook blij met de steun van iedereen om ons heen.

:heart:  lief en idd wel slim

M en Ms schreef:

We waren 14 en gingen voor het eerst alleen vliegen naar Frankrijk om onze eerste vakantie (redelijk kort na ons seksueel misbruik) te vieren met onze beste vrienden en hun ouders die daar al waren. 

Ah dat weet ik nog, ik was bij het inpakken :wink::heart:

M en Ms schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=Kg6aD8EGcKw

 

Nothing But Thieves - Impossible (Official Video)

Oe die kende ik al, erg mooi.

M en Ms schreef:

We waren onze inloggegevens van onder andere onze mail en van het KT account ‘kwijt’ geraakt.

Oh shit, gelukkig is dat goedgekomen!

M en Ms schreef:

We hadden thuis brand gehad in de garage die onder onze slaapkamers ligt. Er was niemand thuis toen het gebeurde, maar onze slaapkamers zijn door vooral water en rookschade (en iets minder door de brand zelf) onbewoonbaar verklaard en waarschijnlijk moet dat deel van het huis helemaal afgebroken worden, omdat de constructie onherstelbare schade heeft opgelopen.

Fuck, ik had die shit moeten bewaren voor dit. Wtf dat is echt heel naar! Kan me niet voorstellen dat zoiets gebeurt :(

M en Ms schreef:

Wij hadden mama’s auto kort voor de brand in de garage gezet, terwijl ie eigenlijk altijd op een andere plek geparkeerd staat, maar we hadden wat zware spullen in de auto en wilden er niet ver mee lopen. Dus hadden we ‘m voor een keertje in de ondergrondse garage gezet.

Dat is echt niet jullie schuld joh! Alsof jullie die brand aangestoken hebben… En liever die auto dan jullie. Voor hetzelfde geld hadden jullie op jullie kamer gezeten… Dat ziet jullie moeder ook sws.

M en Ms schreef:

Tot overmaat van ramp zijn we (twin en ik) ook nog door de politie verhoord op verdenking van brandstichting, maar das totaal onterecht, want wij hebben er echt niks mee te maken. We hadden iets van 6 uur op het politiebureau gezeten. Allebei apart om ons verhaal te checken.

Wtf…

M en Ms schreef:

Ze denken nog steeds aan brandstichting…. Wij weten echt niet waarom het in brand is gevlogen en het voelt niet goed dat ze ons kennelijk niet (helemaal)  geloven.

Wat kut en naar zeg, wrm zou je zoiets doen…

M en Ms schreef:

 Er zijn sterke vermoedens en ook wel aanwijzingen waar het vandaan komt en dat heeft te maken met dat we vorig jaar stappen aan het ondernemen waren tegen onze misbruikers. Ik probeer het later wel wat toe te lichten.

Jeetje, alsof ze het jullie nog niet moeilijk genoeg hebben gemaakt…

M en Ms schreef:

Op het laatst, dus kort voordat we het zeker wisten, gingen er steeds meer geruchten over Luca en ‘Tina’. Jammer genoeg bleken die dus waar. Het verklaart veel van wat er het afgelopen jaar allemaal speelde.

Verklaart idd wel al wat dingen, maar nog steeds een klap om te horen denk ik… Meth is niet niks, wat naar!

M en Ms schreef:

Belangrijkste voor nu is dat Luca inmiddels afgekickt is en wij proberen hem zo goed mogelijk te steunen en geen verwijten te maken, want dat gaat sws niet helpen en bovendien gaat het er ook niet om om een ‘schuldige’ aan te wijzen.

Oh dat is echt super!

M en Ms schreef:

Daarnaast hebben we veel tijd geïnvesteerd in het opbouwen van een relatie met onze ‘nieuwe’ broertjes. In het begin was het even aftasten, maar nu zijn ze (na een klein half jaartje)  helemaal gesetteld bij ons.

Alsof er nog niet genoeg jongens bij jullie thuis rondlopen, haha. Waarom hebben jullie ze in huis genomen? Als je dat wil delen ofc.

M en Ms schreef:

Door hen hebben we er ook voor gekozen om toch maar in NL te gaan studeren. We hadden (vergevorderde) plannen om dat in Frankrijk te gaan doen, maar dan zouden we ze bijna nooit zien en dat willen we niet.

Oh, had niet verwacht dat jullie nog zo lang weg zouden willen zijn van jullie familie zeg!

M en Ms schreef:

Oh ja, het wordt Bouwkunde en Industrieel Vormgeven, die combi, met in ons achterhoofd ook dat we later een rol gaan spelen in het bedrijf van opa.

Cool! Ook op kamer? Allebei dezelfde studie op dezelfde plek? Toevallig samen dezelfde interesse?

M en Ms schreef:

We zijn ook een beetje (veel haha) van Elias gaan houden. Zo’n mooie persoonlijkheid en  met aandacht voor anderen in zijn omgeving. Zo troost hij anderen die een onderdeel van zijn verhaal vormen tijdens de zoektocht door zijn verschrikkelijke verleden.

Klinkt als jullie dus.

M en Ms schreef:

met verbazing heb ik kennis genomen van het feit dat jullie een aantal links verwijderd hebben uit mijn laatste, hierboven geposte reactie.

Altijd jullie weer hè, lol.

M en Ms schreef:

is goed, maar ik weet nog niet wat ik wel en niet nog ga posten…..eigenlijk wil het wel soort van afronden, ook al is het een continuing story heb ik dat gevoel, ergens…..

Zal er niet meer bij zijn als Pin, maar wel als anonieme lezer!

 

 

Soso, dat was dan alles. Wat heftig allemaal weer, M en Ms! Ik blijf eindeloos respect voor jullie hebben en ik zeg het nog eens, ga een boek schrijven ofzo! Denk dat dat echt een topper zou worden :wink:

Het was echt een eer om jullie te mogen volgen. Van onzekere jongens die hun koffer naar Frankrijk niet in kunnen pakken, naar volwassen mannen die een race tegen de klok volbrengen terug naar Nederland. Wel ironisch hoe we ons verhaal beginnen en soort van eindigen met Frankrijk en Luca, die daar onlosmakelijk mee verbonden is. 

Ik heb zo veel respect voor jullie en hoe jullie omgaan met de tegenslagen in jullie leven en er altijd voor elkaar en voor jullie dierbaren zijn. Jullie gaan het heel ver schoppen en in de toekomst nog een hoop levens verblijden met jullie aanwezigheid!

Ik hoop jullie nog eens tegen te komen. Ik zal m'n ogen open houden voor een tweeling die Bouwkunde studeert :wink:

 

Ik wens jullie het allerbeste en op dat jullie een keer een jaartje geen chaos hoeven te beleven en dat jullie en al jullie dierbaren heel blijven!

 

Gr. Pin

 

 

 

 

Hi,

ik heb tegen Luca gezegd dat ik bang ben. Bang voor alles wat er gaat komen. Bang om hem kwijt te raken.

Dat stukje van de Lion King – Can you feel the love tonight is precies wat er aan het gebeuren is.

Nieuwe verliefdheid is super mooi, maar wat laat je achter of raak je kwijt :(

Ik heb Luca gevraagd waarom hij de laatste paar dagen wel weer met me wil neuken. Of het een soort afscheid is van alles wat we hadden of hebben we nog?

Ik twijfel aan alles. Ik wil heel veel, maar kan dat wel?

Luca zegt dat hij nog steeds heel veel van mij houdt en dat hij het best even moeilijk vond aan het begin van de week toen hij Jur en mij zag en hoe we met elkaar omgingen. Daarom had hij met seks alleen willen pijpen en aftrekken.

Hij weet dat mijn gevoelens voor hem (Luca) echt zijn en ook dat ik mijn gevoelens voor Jur moet uitzoeken. Anders zal het altijd blijven knagen. Het heeft hetzelfde gehad met feestgay, die jongen van zijn school.

Luca vindt Jur ook leuk en aardig, maar weet niet of en hoe Jur samen met ons kan. Daarvoor moet ik eerst mijn gevoelens voor Jur duidelijk hebben. Als ik echt voor Jur wil gaan, wil hij wel nadenken over of we samen ook nog verder kunnen. Hij sluit geen dingen uit, maar verder weet hij het ook niet. Dat snap ik ook wel.

Mijn twin houdt van mij en wil het beste voor mij en zegt dat ik moet kiezen zoals ik het voel en me geen zorgen moet maken om hem. Dat kan ie wel zeggen, maar dat doe ik wel. Uiteindelijk is mijn twin de belangrijkste in mijn leven. Hij is mijn bloed en dat is toch anders.

Ik zou graag dichter bij Jur komen, maar vandaag vieren we Luca’s 17e verjaardag en ik wil dat het een mooi feestje wordt. Niet dat het later een herinnering is aan hoe het mis ging ofzo. Vandaag is het Luca’s dag. Seks was fijn vanmorgen vroeg en zo hoop ik de dag met Luca ook te kunnen afsluiten.

Morgen is een nieuwe dag en kan ik weer over Jur denken. Ik zou hem het liefst nu al kussen en bij hem zijn en bij hem slapen. In elkaars armen liggen, bloot en verder niets is al heel mooi en een fijne gedachte. Misschien ga ik hem morgen vragen of ik bij hem mag slapen.

Is dat raar dat ik dat zo wil? Vandaag nog seks hebben met Luca "alsof er niet aan de hand is" en dan morgen bij Jur blijven slapen.

Ik ben niet van plan om gelijk seks met Jur te hebben, maar wat als dat wel gebeurt? Moet ik condooms meenemen voor de zekerheid of beter geen condooms meenemen, omdat dan de verleiding misschien ook niet zo groot is?
Wat als Jur wel wil neuken en we hebben geen condooms?

Er flitst van alles door mijn hoofd en van sommige gedachten krijg ik een naar gevoel als ik aan Luca denk en wat we hebben.
Maar dan, als ik aan Jur denk, is het heel anders. We hebben onze liefde nog niet uitgesproken, maar wel in signalen naar elkaar getoond. Jur verdient ook duidelijkheid. Ik hoop dat ik hem dat kan geven.

Ik weet het even niet meer, wat te doen.

De jongens zijn al naar het strand. Ik ga zo achter ze aan. Ik weet dat we het wel leuk zullen hebben, maar er moet gewoon een volgende stap gezet worden.

Maar vandaag is het nog Luca-dag :D

We hebben vanavond bij ons thuis een feestje, want bij ons is makkelijker als bij het appartement van Luca. Alle jongens die we kennen uit de buurt komen, dus ja, alleen zal hij niet zijn verjaardag hoeven vieren.

Papa en mama kunnen wel goed opschieten met die van Luca en ook die van Jur en natuurlijk met die van Justin en Christian. Iedereen is gelukkig wel goed met elkaar.

Ik hoop niet dat er vanavond “rare” dingen gaan gebeuren.

Tot de volgende. Ik ga maar ff op de automatische piloot nar het strand en dan zien we het wel weer.

Liefs :)


@100Divergent11,

ik vind tekenfilms wel leuk en zeker als het een beetje tranentrekkers zijn. Ik was in gedachten bij Luca en Jur en natuurlijk ook bij Laurent (die btw verliefd op mij is, kan er ook nog wel bij). Ik heb bij het liedje wel een traantje laten rollen..Dankjewel. Je voelt het wel goed aan, hoe het zit. Die linkjes zijn “spot on”


Groetjes,
M&M’s

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c

in principe waren de kosten van een onderzoek om informatie/bewijs te verzamelen niet in de eerste plaats het probleem, wel de ernstige tegenwerking en uitstel procedures en weet ik veel wat allemaal. Natuurlijk wil je uiteindelijk ook wel resultaat en dit was een ongelijke strijd.jammer genoeg is het niet gelukt,  zolang zij tegen werken en het uitgesteld word, snap ik heel goed, je wilt gewoon een resultaat zien,gelukkig zagen jullie dat in.

 

Voor ons zelf was het wel  goed dat een aantal jongens waar we seks mee hadden gehad op het vakantiepark en die we dan jaren later weer zagen, nog gewoon normaal tegen ons deden en ons nog steeds aardig vonden. …. Soms appen we nog wel eens random en dan is het wel gezellig.

Gebruiker c schreef:

zoals ik al zei. Zolang jullie en zij het fijn vonden, is er niks mis mee. Leuk dat jullie nog contact hebben met sommige!

 

op zich was dat wel fijn om te horen dat ze ons niks verwijten, ik bedoel wij gaven wel gelegenheid, maar begonnen nooit met die ander aan te rakenzolang dat niet gebeurt en het van beide kanten komt ,is er geen probleem. 

 

Voor wat betreft die pedo's die seks met ons wilden: ik denk dat er in elk dorp of misschien beter elke regio wel mensen met een bepaalde reputatie wonen,ja, klopt, in mijn stad weet ik ook een paar te zitten, hoevaak een vriend van mij wel is aangesproken door hun. ik heb toen met mijn  telefoon stiekem opgenomen wat ze zeiden en heb daarna met hem naar de politie gegaan,  want dit deden ze bij veel meer jongens, ik zelf ben nooit echt vaak aangesproken door hun, wel is door anderen ,maar door hun niet vaak, maar het maakt hun echt niet uit, of ik nou 1.5 kop groter ben dan hun ofzo, dat maakt voor hun niet uit, maar wanneer ze een vriend ongewenst aanraken en hij zegt nee, dan is de kans groot dat, 1 schoenmaat 49.5 tot 50 in zijn ballen krijgt, 2 of een tekkel (en nee ,niet die hond) ,3 of een klap of als hij echt te ver gaat , pak ik zijn benen vast en trek ik hem naar achter. Het gebeurd niet vaak, maar ze moeten gewoon hun handen thuis houden,  kappen met smerig opmerkingen maken, nablussen, smerige handgebaren geven. En nog meer van dat soort dingen. Ik kan daar zo slecht tegen, blijf van een ander af als hij of zij dat niet wilt. Ik weet wel wie er een reputatie hebben,  ik probeer ze niet tegen te komen en zo wel, hoeven ze voortaan maar 1 opmerking te maken. Het kan mij geen bal schelen dat het mannen zijn tussen de denk iets van 30-50 ze kunnen krijgen wat ze verdienen, ik ben geen voorstander van geweld, maar deze types kun je beter zo een les leren. En daarbij , meestal staan er camera's bij,dus als de politie het vraagt, (hebben ze nooit gevraagd)  ze weten wat hij dan deed waardoor ik dat deed. 

dus wees alert en blijf bij ze uit de buurt. Ok, zal ik doen! Alert ben ik altijd, dus dat komt wel goed. Doen jullie dat ook maar.

als ze alleen helpen, dus echt helpen met woorden en steun als je bijvoorbeeld in de kast zit en er over wil praten met iemand dan mag je ze niet veroordelen, maar ja, ik zou het niet opzoeken, iemand die jonge jongens leuk vindt wordt wel heel erg uitgedaagd als ze leuke jongens in huis halen. dat snap ik, het is voor hun dan ook erg verleidelijk. 

Dat is bijna vragen om problemen. Gelukkig zijn wij daar nooit echt ingetrapt, maar we worden, nu ook nog, regelmatig door 'vreemde’ figuren aangesproken met de meest vreemde voorstellen en soms zelf ongewenst aangeraakt, maar tegenwoordig zijn we wat assertiever en ipv gelijk wegrennen kicken we ze nu eerst in hun ballen. goedzo! Terecht,  wie niet horen wil moet maar voelen.

Ze willen toch aangeraakt worden op die plekken, misschien niet op die manier, maar ok.dan moeten ze maar normaal doen,dan hoeft dat ook niet.

Als we weer eens iemand op het strand tegen gekomen zijn en we vertellen het tegen papa, dan belt ie vaak wel even de politie om het te melden. Het is ook niet goed voor de zaak als er zulke mensen in de buurt rondlopennee, snap ik. Je kan ook moeilijk een beveiliger inhuren voor die toezicht. 

 

xxx

Gebruiker c schreef:

hier even een test. 

stel we kennen elkaar van bijvoorbeeld het zwembad ofzo en jullie nodigen mij uit bij jullie thuis,  wat doen jullie dan!🤔 er is geen abc die mogen jullie zelf verzinnen.

 

als we terug komen van het zwembad of strand want das dichterbij en daar gaan we vaker naartoe dan en openbaar zwembad. We zwemmen wel met vrienden in ons eigen zwembad en das ongeveer zelfde als we met hen van het strand komen, dan gaan we daarna bij ons thuis wat drinken en wat chillen en als we onze natte kleren of gewoon onze zwembroek nog aan hebben, willen we ons liefst even omkleden, want dat voelt gewoon lekkerder. Als we dan in onze slaapkamer wat zitten te drinken kan het zijn dat we even andere kleren aan doen en dat doen we dan meestal gewoon tijdens het kletsen ff snel. Eigenlijk gaan we ons meestal ff opfrissen, dus ff snel onder de douche, maar hangt wel beetje af wie er bij ons zijn.goed antwoord! 

Gewoon jongens die we al wat kennen van het zwembad/strand maakt ons niet uit, er douchen wel vaker even wat jongens bij ons omdat wij vlak bij het strand wonen en dan hoeven ze niet met natte kleren naar huis. zo lang het maar bij douchen blijft.

 Dan staan we vaak met meerdere jongens onder de douche. We hebben best een grote douche want 's morgens voor school staan twin en ik en  ons jongere broertje er ook vaak tegelijk onder.lekker zo'n grote douche!  Hebben jullie zo'n stort douche? 

En dan weer aankleden. Maar ik weet niet wat je verder wilt weten.dat was denk alles, het was een test en jullie zijn geslaagd 🥳 voor de test.

We kletsen wat en soms spelen we poolbiljart of tafeltennis. van die dingen. er blijven ook vaak vrienden en alles wat mee naar binnen is gelopen bij ons eten. Meestal ff iets makkelijks als we met veel zijn, zoals frites en frikandel of shoarma idk. Zoiets.lekker, ook wel handig dan hoef je ook niet te koken. Ik denk dat ik dat ook maar is moet doen als er veel vrienden zijn. Dan hoef ik geen hele tijd in de keuken te staan voor het eten.😅.

 

Een plek waar je met drones kan leren vliegen lijkt me wel leuk.dat is het ook! Ik heb nog steeds mijn eerste drone, die deed ik gebruiken om te vliegen en later was het beetje foto's maken en filmen,later kwam er een andere en daarna nog een andere ,daarna werden er 2 gestolen nu heb ik nog mijn eigen(eerste) en die grote lompe, die had ik dus weer binnen zoals ik al zei.  Het is echt heel leuk om te doen,  jammer genoeg kan ik het jullie niet echt leren😔, dan word het moeilijk met de regels ,dus jammer.

Dat je wat goeie instructies krijgt. Zelf hebben we 2 jaar terug/ ofzo een soort dansfilm gemaakt in Zuid-Frankrijk samen met Justin en Christian en toen hadden we ook iemand die opnames met een drone heeft gemaakt. wat leuk! Hoe is het afgelopen? 

Ik had toen in een topic om tips gevraagd, maar ja, toen zat jij hier nog niet.

nee, haha, sorry , ik had toen graag geholpen en tips gegeven.

 

iemand die MenMs, twin, Kenshin, pin of gebruiker c heet 🤔

oke je moet wel een beetje vertrouwen hebben in de mede mens want anders woord het leven zo ontiegelijk ingewikkeld. 

oh wat lief dat wij er ook bij staan

 

 

 

jeeh ik ben in dit topic niet de enigste met dyslexie. 

gezellig toch?

😂.

 gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen.

kijk dat is nou nog eens een leuk baantje

Dat is misschien wel, maar als je niet echt een katten fan bent en geen animo voor is, dan heeft het niet veel nut.

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

@M12G,

bedankt voor je berichtje.

Het is best ingewikkeld allemaal om je gevoel te volgen en dan niemand te kwetsen en ook nog eens geen “illegale of rare” dingen te doen om het zo maar even kort samen te vatten :)

Twin en ik zijn al altijd beste maatjes en zoals het gaat rond de puberteit wordt je nieuwsgierig en aangezien we allebei op jongens vallen, zijn we dus nieuwsgierig hoe het is om met een jongen te zijn.

Toen we nog op de basisschool zaten, zagen we wel al allerlei andere jongens bloot op het naaktstrand en de naturistencamping. Dus bloot is voor ons ondertussen helemaal geen probleem, maar op die basisschoolleeftijd ga je niet zo maar seksdingen doen met een andere jongen.

Tenminste wij niet, in het begin dan, want we praatten er samen over en als we samen onder de douche stonden dan maakten we onze piemels wel stijf en vergeleken en ja, dan zaten we ook wel aan elkaars piemel. Dat was nog redelijk onschuldig allemaal, volgens mij.

Toen we 13 waren mochten we naar een privéschool in het buitenland, dat wilden we graag. Daar zaten we natuurlijk intern, want elke dag of zelfs elke week op en neer reizen kon niet. Wij gingen eigenlijk alleen in de schoolvakanties naar huis en een enkele keer tussendoor.

Op die school zijn we door een aantal iets oudere jongens, die nog wel minderjarig waren, misbruikt.
Het leek heel onschuldig in het begin. We dachten zelfs dat alle jongens dat zo deden, want dat werd ons verteld en we waren misschien wel een beetje naïef, maar ok. Al snel moesten we van alles met die jongens en elkaar doen. Dat gebeurde op de gekste momenten en plekken.

Dat was natuurlijk niet goed allemaal. In principe hoor je alleen vrijwillig dingen te doen en verder hoort het niet om met je twinbroer te seksen.

Door het misbruik dat een jaar geduurd heeft, hebben twin en ik een totaal verkeerd beeld gekregen en misschien hebben we dat nog wel een beetje, van wat “normaal” is om te doen qua seks op die leeftijd, die we toen hadden en nu nog (?) misschien.

Omdat we dachten dat het soort van normaal was om seks te hebben met andere pubers, maar we het “niet altijd fijn” (= understatement) vonden als anderen beslisten waar, wat en wanneer, gingen we seksen met “vreemde” jongens. Jongens die we toevallig tegenkwamen in de vakantie en waar we dan vrijwillig seks mee hadden.

Omdat we elke keer gemakkelijk jongens tegen kwamen die met ons wilden aftrekken of pijpen onder de douche of ergens buiten, dachten we dat het bij de puberteit hoorde en normaal was.

Toen het misbruik bekend werd en we per direct van die school zijn vertrokken, (eigenlijk zijn we na een vakantie niet meer terug gegaan) kwam alles natuurlijk naar buiten. We hebben thuis aan papa en mama verteld wat er allemaal gebeurd was. Natuurlijk hebben die ook voor hulp gezorgd.

Nu weten we dat we een heleboel “rare” dingen hebben gedaan en we willen dat niet meer doen.

Twin en ik zijn, om alles wat we mee gemaakt hebben, goede en slechte dingen, heel close. Dat is één van de redenen dat we graag samen op één kamer slapen. Een reden dat we samen in één 2-persoonsbed slapen is dat mijn twin nog regelmatig nachtmerries heeft en dan “rare” dingen doet. Doordat ik bij hem slaap kan ik hem dan helpen dat het niet uit de hand loopt.

Wij hebben nooit het plan gehad om samen verliefd te worden op dezelfde jongen, maar soms lopen de dingen zo.

We hebben het al snel verteld aan papa en mama en in principe waren ze er geen voorstander van, omdat het wel ingewikkelder is dan als ieder van ons een eigen relatie met een eigen vriendje zou hebben.

Omdat we, op het moment dat we verliefd werden op Luca, net uit het dal aan het kruipen waren, hebben papa en mama het “toegestaan” onder de toezegging van ons dat we geen seks met elkaar hebben. Wij snappen wel dat het beter is om geen seks met je twin te hebben, dus daar proberen we ons wel aan te houden, maar het is soms wel soort van ingewikkeld als we samen met Luca in bed liggen en seks hebben met Luca.

Luca doet dingen bij ons allebei en dan moet hij er ook rekening mee houden dat er geen dingen gebeuren die niet goed zijn. Soms is het lastig om te weten wat wel en wat niet kan. Luca wil ons dan bijvoorbeeld graag allebei pijpen en dan bv. ook een keertje ons tegelijk pijpen, maar dan doen we dat maar niet, omdat anders twin’s en mijn piemel tegen elkaar aan komen als hij ze allebei in één hand en of in zijn mond zou hebben. Ik denk trouwens niet dat het Luca überhaupt lukt om meer dan één van onze piemels in zijn mond te stoppen. Ik weet niet of dat eigenlijk wel of niet zou mogen en of dat dan onder seks met mijn twin valt.

Het zou dus makkelijker en misschien ook beter zijn om allebei een eigen vriendje te hebben, dus in principe hebben we met zijn 3-en de afspraak dat we, als we dat dan ook vertellen aan elkaar, verder rond mogen kijken. Natuurlijk geldt dat niet alleen voor twin en mij, maar ook voor Luca.

Als Luca iemand anders zou vinden en daar voor zou kiezen, dan zou het kunnen dat onze relatie met Luca voorbij is en zo kan dat ook als twin of ik voor iemand anders kiest.

Eigenlijk zijn we nu ongeveer op dat punt, want ik ben verliefd op Jur en ik ben niet zomaar verliefd, want zelfs als ik net seks heb gehad met Luca, waar ik nog steeds heel veel van houd, kan ik Jur niet loslaten.

Ik moet Jur dus een kans geven en weten wat hij voor mij voelt en of ik dan met Jur verder kan en hoe het dan met Luca “moet”. Kiezen Jur en ik voor elkaar en kiezen Luca en mijn twin voor elkaar of welke andere combinatie komt eruit. :?

Kunnen we met zijn 4-en verder of blijf ik alleen met Jur en wil Luca geen relatie met alleen mijn twin, omdat dat dan maar een "halve relatie" is, in zijn ogen?

Ik weet het allemaal niet precies, maar ik hoop er snel achter te komen.

Misschien begrijp je nu een beetje (beter) waarom wij papa en mama beloofd hebben om geen seks met elkaar te hebben.

Het liefst zouden ze hebben dat we allebei apart seks met Luca hebben of nog beter allebei een eigen vriendje hebben, maar ja, dat is niet. Nog niet iig. En ja, nu we (nog) wel een relatie hebben met Luca gebeurt het wel dat we, twin en ik, samen seks hebben met Luca, zonder dat we seks hebben met elkaar.

We vertellen papa en mama niet na elke keer seks wat we bij wie hebben gedaan. Maar we hebben wel verteld over het misbruik en wat we verder allemaal uitgespookt hebben. Niet precies met hoeveel jongens en zeker niet met welke jongens, dus geen namen, want ze kennen er meer dan ze denken. Er is in bed en onder de douche meer gebeurd, dan ze weten.

Papa en mama willen dat het goed gaat met ons en dat we gelukkig zijn. Ze zijn heel tolerant over homoseksualiteit en ze waken ook over onze gezondheid. Voor de vakantie hebben we ons weer laten testen, om zeker te zijn dat we geen SOA hebben en dus niet een andere jongen kunnen besmetten.

Mama koopt altijd condooms voor ons en glijmiddel. Ze wil dat we het veilig doen, als we toch eens met een andere jongen in bed belanden, want dat gebeurt af en toe wel, nog steeds. Het is niet dat we elkaar ontrouw zijn, ook al vinden anderen dat misschien wel. Maar soms is de lichamelijke aantrekking zo groot.

Als we met iemand anders gaan, dan zeggen we dat wel tegen elkaar (Luca, twin en ik),, maar niet (altijd) tegen papa en mama.

Meestal zien ze die jongen wel, als hij bij ons is blijven slapen en dan zeggen we het soms wel. Niet dat we 's morgens met ons 3-en in onze boxer aan het ontbijt komen en dan zeggen "oh ja, dit is Joerie en we hebben hem allebei gepijpt en hij heeft een grote piemel".

Echt onbekende jongens nemen we eigenlijk nooit zomaar mee om te logeren. Bijna altijd zeggen we het van tevoren. Zij willen ook wel weten wie er allemaal in huis zijn. Meestal kennen we die jongens al een tijdje en weten papa en mama ook wel ongeveer wie het is en dan kan het wel eens dat er eentje blijft logeren. Maar vaak is het ook echt alleen maar logeren en verder niks. Het is een beetje hoe het uitkomt. We hebben ook niet elke week een andere jongen erbij of zo. Soms zijn het jongens waar we vaker seks mee hebben en die tot onze vrienden horen. We hebben dan alleen seks en geen liefdesrelatie, hoewel we tijdens het vrijen ook wel eens met elkaar kussen en tongzoenen.

Hoe het verder gaat weet ik nog niet. Ik houd jullie wel op de hoogte in het topic.

Sommige mensen noemen twin en mij wel eens voor de grap, de “siamese tweeling” en hoewel we lichamelijk niet aan elkaar zitten, zitten we dat geestelijk soort van wel, denk ik.

Toen we misbruikt werden, durfden we het papa en mama eerst niet te vertellen. We werden door die jongens gedreigd dat er dan dingen met onze familie zouden gebeuren. We hadden het tegen een soort mentor op school verteld, maar die zei dat het “bij de puberteit hoorde” en nam ons niet serieus. Vanaf dat moment was het “twin en ik” tegen de rest van de wereld, dus een verbond is er zeker tussen ons.

Familie vertrouwen we volledig en dus wil het niet zeggen dat we alles maar alleen met zijn 2-en doen. We zijn wel eerlijk over dingen, maar vertellen niet altijd alles zomaar uit ons zelf en we "verlinken" elkaar nooit. Dus nooit zeggen we tegen papa of mama "hij heeft dit of dat gedaan", dan vertellen we samen wat er gebeurd is of helemaal niet.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal en dat het iets duidelijker geworden is :)

Anders kun je altijd vragen stellen.

Tsja, meerdere relaties tegelijk onderhouden is best moeilijk. Eentje is vaak al lastig genoeg. En dan gaat de buitenwereld er zich vaak ook nog mee bemoeien of moet je dingen stiekem doen en dat is ook niet fijn. Wij doen het alleen met jongens, wij voelen 0,0 voor meisjes, seksueel gezien dan. Wij krijgen ook nooit een harde piemel van (blote) meisjes.

Ik zou ook wel voor de makkelijke weg willen kiezen, maar zo zit het leven niet in elkaar.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@100Divergent11,

ja, met Luca en feestgay was wel ongeveer hetzelfde. Feestgay is een leuke, lieve, knappe jongen, maar uiteindelijk was die klik er niet echt. Ze kunnen nog steeds goed met elkaar overweg en dus ook praten, maar in een relatie werkte het niet.

We hebben ook wel dingen met zijn allen gedaan en lichamelijk was dat heel fijn en bevredigend, dus seksueel alles ok, maar niet die klik zoals we die met Luca hebben.

Ik moet er idd eerst achter komen wat ik voor Jur voel en hij voor mij :)
Ergens wil ik wel met hem naar bed, maar hoef ik eigenlijk niet gelijk seks met hem.Daar gaat het niet om nu.

Bloot tegen elkaar aanliggen en kussen lijkt me al heel fijn. We kunnen ook nog elkaar aftrekken en dan hebben we helemaal geen condooms nodig. Misschien laat ik ze om die reden dan beter thuis :?

Btw twin en ik zijn pas voor de vakantie nog getest op SOA en we zijn nog steeds clean, dus vanuit ons is er geen gevaar. Het hangt dan van Jur af, maar ik hoef helemaal niet per se hem te neuken gelijk de eerste dag.

Langzaam elkaar ontdekken is verstandiger en als het iets wordt, zien we elkaar in Nederland sws. Nog een reden om niet gelijk seks te hebben, want soms ga je met een jongen naar bed omdat je bang bent dat je hem nooit meer zal zien en je kans voorbij is.

Triest hè, dat ik zo gedacht heb en daarom seks met jongens heb gehad :(

Ik heb Luca gefeliciteerd van jou en hij doet je de groeten terug 😃 Het was een leuk feestje en na afloop hebben we in kleine kring nog iets leuks met Luca gedaan als afsluiting :P

Laurent is één van die jongens waar we af en toe seks mee hebben en hij voelt verliefdheid en wij niet. Bovendien is de afstand Nederland-Frankrijk niet echt handig, maar ja. We praten er wel met Laurent over en we houden natuurlijk wel van hem.

Ik weet het, soms zouden we slimmer moeten zijn en niet zo close zijn met jongens die we leuk vinden, maar ja, jullie kennen die jongens niet, dus is het voor jullie makkelijk om “nee” tegen ze te zeggen.

We geven ze geen valse hoop, want we zijn duidelijk vooraf. Ze weten waar ze aan beginnen.

Wat een puinhoop is ons leven toch op sommige momenten :(
Het klinkt alsof we zomaar met iedereen naar bed gaan, maar dat is echt niet zo.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@M12G,

ik las net je laatste berichtje. Ik ben er nog, maar behalve dat ik tijd moet vinden om te regeren, moet ik ook nog af en toe slapen en heb ik andere dingen te doen, zoals leuke dingen doen met mijn familie en vrienden.

Bovendien helpt het ook niet dat mijn laptop, sinds gisteren een paar keer op onverklaarbare wijze, gecrasht is en ik sommige dingen die ik al getypt had, dus gwn kwijt ben.

Ik vind het super dat jullie allemaal reageren en ik ben ook zeker van plan jullie te antwoorden en op de hoogte te houden, maar ik moet keuzes maken, wat ik, wanneer doe.

het lijkt misschien of we helemaal onze gang kunnen gaan en dat ook doen, maar dat is niet zo. Het is ook niet zo dat we soort van “apart” wonen. We wonen in een vrijstaand huis. Vroeger hebben opa en oma er gewoond en was opa zijn bedrijf er gevestigd. Omdat we met veel kinderen zijn heeft papa het huis laten verbouwen en slapen twin en ik op de plek waar vroeger de kantoorruimtes waren. Die zijn verbouwd tot slaapkamers voor twin en mij en voor ons jongere broertje. Verder is er een badkamer voor ons tussen onze slaapkamers. Je loopt vanaf onze slaapkamers zo naar de hal/entree van ons huis en dan kom je in het woongedeelte. Aan de andere kant op de begane grond slapen papa en mama en boven slapen onze zus en oudere broer en zijn er nog andere kamers.

Twin en ik wonen dus gewoon in huis. In principe kunnen we, net als iedereen, doen wat we zouden willen in onze slaapkamer, maar dat doen we niet.

Totdat we misbruikt werden op die privéschool waren we gewoon als andere kinderen. We gingen alleen wel al van kleins af aan naar het naaktstrand en naturistencamping en we waren op ons eind 12e/bijna 13e al uit de kast als gay.

Op ons 13e ging het soort van mis met ons, doordat we misbruikt werden en veranderde ons leven soort van 180 graden. Naast het misbruik gingen we experimenteren en we wisten niet wat goed en fout of iig soort van “normaal” was. Doordat wij in het buitenland op school zaten en niet tegen onze ouders durfden te praten over ons misbruik, wisten die niet wat er allemaal gebeurde. Daar konden onze ouders niets aan doen, omdat we het verborgen hielden.

Zodra ze het wisten hebben ze er alles aan gedaan om ons te helpen. Maar dat viel niet mee, omdat we ruim een jaar lang “verkeerde dingen” hadden gedaan en totaal niet meer wisten wat “normaal” was om te doen.

Om alles zo goed mogelijk te laten lopen hebben ze afspraken met ons gemaakt.

Ze weten sinds we met Luca hebben, natuurlijk wel dat we seks hebben met Luca. Ze weten ook dat we met Luca neuken en dat Luca ons neukt, vandaar dat mama zorgt voor condooms om het veilig te doen. Twin en ik neuken elkaar niet. We moesten dat van die jongens wel tijdens ons misbruik, maar zijn daar na het misbruik mee gestopt.

Die aidstest had eigenlijk gelijk nadat het misbruik bekend was, moeten gebeuren. We zijn toen wel op andere dingen getest en dachten dat ze ook een aidstest hadden gedaan, toen. We wilden weten of we besmet waren geraakt tijdens ons misbruik. Pas geleden kwamen we er, tot onze grote schrik achter, dat ze die aidstest nooit hadden gedaan en hebben die alsnog gedaan. Gelukkig was er niks aan de hand.

Omdat we nog steeds wel eens met andere jongens seks hebben, wil mama en wijzelf ook, dat we regelmatig getest worden. In principe doen we het wel veilig, maar je weet maar nooit.

Onze oudere broer van bijna 17 valt ook op jongens, maar heeft nog niet echt een vast vriendje. Af en toe wel contact met andere jongens, maar hij is er minder open over dan ons. Ons jongere broertje heeft nog geen seks gehad, hij trekt zich wel af, maar dat is het dan ok wel. Hij vertelt ons ongeveer alles.

Papa en mama willen dat we het allemaal veilig doen en zorgen daarom voor condooms en glijmiddel voor de jongens en voor de pil van onze zus.

Sinds dat we klein zijn hebben ze ons voorgelicht en toen we uit de kast kwamen ook over dingen waar je op moet letten als je als jongen met andere jongen vrijt.

Ze willen niet dat we, omdat we toevallig geen geld hebben of te lui zijn om naar de winkel te gaan, geen condooms hebben en dan maar onveilig vrijen. Wij vinden het wel fijn dat we dus gewoon genoeg condooms kunnen pakken. Zoveel als we er nodig hebben. Het is niet dat we daarom ook zo veel mogelijk seks mogen hebben met “iedereen”. Papa en mama praten daar wel met ons over, maar ze zijn er natuurlijk nooit bij als we seks hebben met andere jongens.

Het lijkt misschien dat we elke dag met een andere jongen seksen, maar dat is niet zo. Ik denk dat we wel meer seks hebben dan de gemiddelde puberjongen van 15, maar dat is ook wel een gevolg van ons misbruik.

We mogen van papa en mama andere jongens mee naar huis nemen, want ze hebben liever dat we het thuis op een veilige plek en op een veilige manier doen dan ergens achteraf in een steegje en dan onveilig. Dat we ook ons kunnen douchen voor en na de seks.

Eigenlijk alle jongens waar we het mee doen/gedaan hebben het laatste jaar, kennen ze. Alleen weten ze niet van allemaal dat we er seks mee hebben of hebben gehad. Met andere jongens dan Luca doen we meestal alleen aftrekken, soms ook pijpen, maar eigenlijk nooit neuken.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijker heb kunnen maken, hoe het gaat.

Het is niet doorsnee, maar we staan wel onder “controle” en houden ons aan de afspraken.

Nu ik verliefd ben op Jur moet ik eerst zelf uitzoeken wat het werkelijk is en hoe dat dan verder gaat, maar dat is vooral tussen Luca en mij en mijn twin aan de ene kant en Jur aan de andere kant.

Ik kies niet bewust om verliefd te worden op een andere jongen dan Luca. Sommige dingen gebeuren gewoon en die moet ik dan “onderzoeken”.

Luca is verliefd op ons allebei geworden in het begin, omdat hij ons niet uit elkaar kon houden. In het begin hadden we een grapje uitgehaald en allebei met hem gekust, met dit allemaal tot gevolg. Twin en ik waren van het begin ook al verliefd op Luca, maar dachten dat het toch nooit wat zou worden en in het begin zag het daar ook wel naar uit.

Luca vindt ons knap en lekker en we hebben wel een goed lichaam door het sporten en we hebben ook een beetje geluk gehad met ons lichaam, als in erfelijkheid enzo. Maar smaken verschillen en anderen kunnen daar best anders over denken.

Mijn twin heeft het best wel moeilijk met alles. Hij houdt nog steeds heel veel van Luca en daarnaast onvoorwaardelijk veel van mij (en ik van hem). Het is voor hem ook verwarrend. Hij wil ook het beste voor iedereen. Het is op het ogenblik wel anders dan het geweest is, door de onduidelijkheid die er nu is. Er is geen ruzie, ik heb nooit ruzie met mijn twin. Wel eens ff dat we elkaar achter het behang kunnen plakken, maar dat houden we nooit langer vol dan 5 minuten als we bij elkaar in de buurt zijn. Als we niet bij elkaar zijn, maken we het altijd weer goed, zodra we elkaar zien.

Ik hoop snel wat aan de onduidelijkheid te veranderen. Maar dan moet ik ook de kans hebben, want niet altijd is er tijd voor Jur en mij alleen en als we dan tijd hebben, moeten de omstandigheden meewerken en dat we niet ineens op het politiebureau zitten ofzo.

Meer over Jur volgt in volgende reacties, want anders ga ik hier dingen dubbel neerzetten.

Deze reactie is misschien wel aan jou gericht, maar natuurlijk ook bedoeld voor “iedereen” en zo ook voor alle andere reacties.

Ik heb hem soort van aan jou gericht, omdat ik een aantal directe vragen van jou heb proberen te beantwoorden. Maar dat snap je wel, denk ik.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@100Divergent11,

bedankt voor je lieve woorden en begrip.
Sommige dingen overkomen ons en dan moeten we maar zien hoe we er mee omgaan. Niet alleen voor onszelf, maar vaak verwachten andere mensen ook nog een verklaring ofzo en lijkt het of we ons moeten verantwoorden naar mensen die er helemaal niks mee te maken hebben.

Natuurlijk vertellen we dingen aan papa en mama, maar dat is anders. Die willen het beste voor ons en helpen ons zo goed mogelijk. Dat vinden we ook fijn.

Soms zijn er dingen die door de maatschappij als abnormaal worden gezien en dat snappen we ook wel, maar er wordt dan niet bij verteld hoe we het dan wel kunnen doen. Als we samen seks hebben met Luca komen we ongemerkt en onbedoeld in “lastige situaties”. In principe heb ik geen seks met mijn twin en hij niet met mij, maar als je elke keer na moet denken of sommige dingen wel of niet kunnen, dan gaat de spontaniteit er wel af.

Je zou kunnen zeggen, nou dan hebben jullie toch geen seks samen met Luca en dat is ook wel zo, maar Luca wil ons allebei en wij willen Luca. We hebben al veel minder vaak seks met zijn 3-en, omdat we niet in verkeerde situaties terecht willen komen.

Soms ga ik kussen met Luca als Luca tussen mijn twin en mij in ligt. Dat voelt dan fijn. Luca gaat mij dan strelen en een beetje aftrekken bijvoorbeeld, maar hij wil mijn twin niet buitensluiten en kust af en toe ook met hem en trekt hem dan ook even.

Omgekeerd willen wij Luca dan strelen, maar dan begint het al, mogen we dan allebei tegelijk aan Luca zijn piemel zitten, dus mogen onze handen elkaar aanraken of is dat ook “verboden”.

Zelfde met pijpen, mogen mijn twin en ik Luca afwisselend pijpen en mag Luca ons afwisselend pijpen. Volgens mij heb ik dan geen seks met mijn twin, maar toch twijfel ik daar dan over en dan ben ik meer bezig daarmee, dan met seksen en genieten.

We houden allebei van Luca en Luca van ons. Zo hadden we het van tevoren nooit bedacht, maar dat gevoel is er wel en het is oprecht.

Soms denken we dat we het uit moeten maken met Luca, omdat het te ingewikkeld is, maar ergens willen en kunnen we dat niet om die reden.

Dan maar rondkijken en verliefd worden op iemand anders en kijken of het er dan makkelijker op wordt?

Tot nu toe, is er van “makkelijker” nog geen sprake. Het lijkt eerder ingewikkelder te worden. Maar ja, wat kun je anders dan je gevoel volgen?

Lichamelijk heb ik geen seks met mijn twin, maar emotioneel misschien wel, soort van.

Ik zou best willen dat er een vorm is, waarin het allemaal wat overzichtelijker is. Ik wil Luca niet kwijt, maar ik kan me voorstellen dat ik een stapje terug doe in de relatie met Luca als ik met Jur zou zijn. Ik wil het beste voor iedereen en een goede relatie met iedereen.

Alleen heeft mijn keuze direct invloed op de rest.

Natuurlijk is het heel belangrijk wat Jur wil. Als hij alleen met mij wil, dan is dat zo en dan moet ik bekijken of dat voor mij ook zo is. Er zit natuurlijk nog een heleboel tussen monogaam met Jur en helemaal niks meer met Luca en “alles” met zijn 4-en doen.

Ik weet niet waar we op uitkomen, maar ik heb het ook niet alleen voor het zeggen, zeker niet.

Voor Luca is een relatie met één van ons, niet een complete relatie. Hij is gewend ons allebei te “hebben” en het is natuurlijk ook anders als je door 2 jongens tegelijkertijd wordt verwend, dn door eentje. Er zijn meer mogelijkheden voor 2 jongens. Luca kan mij pijpen, terwijl ik hem pijp en hij dan geneukt wordt door mijn twin ofzo, maar ik ga niet alle mogelijkheden opnoemen, maar laat gerust jullie fantasie erop los en de kans is groot dat we dat dan ook echt gedaan hebben.

Papa en mama zijn geweldig en hebben het zwaar te verduren met ons.

Ik heb een heleboel dingen die we gedaan hebben nog niet eens verteld. Ergens had ik wel eens geschreven dat we om onze misbruikers te ontvluchten liftend met een vrachtauto richting Prijs waren vertrokken, zonder dat iemand dat wist.

Uiteindelijk zijn we toen noodgedwongen uit die rijdende vrachtauto gesprongen (we reden toen gelukkig niet erg hard), omdat die chauffeur slechte bedoelingen met ons had en al aan mijn twin had gezeten.
.
We konden toen niet anders dan papa bellen en die heeft ons midden in de nacht ergens opgehaald. Ook zijn we ’s nachts een keertje door de brandweer van het dak van een gebouw gehaald, omdat we er zelf niet meer af durfden. We waren er op geklommen om zover mogelijk van die jongens die ons misbruikten weg te zijn. Zo hebben we wel meer gevaarlijke en stomme dingen gedaan.

Sinds die tijd hebben we ook een chip, net als een hond zeg maar, dat ze weten waar we zijn en das ook voor andere redenen, die ik niet kan vertellen.

We zij zo blij dat papa en mama toch nog steeds van ons houden, terwijl wij er voor gezorgd hebben dat ze doodsangsten hebben uitgestaan

Die mentor “sucks”, daar heb je gelijk in.

Ik wil het graag allemaal anders doen en niet met Jur zomaar gaan seksen. Ik wil het langzaam opbouwen als hij dat wil met mij. Bij hem zijn en hem ruiken en zijn adem in mijn gezicht voelen. In zijn ogen kijken en zien dat het goed is. Met mijn hoofd op zijn borst liggen en zijn hart horen kloppen en zijn buikje op en neer voelen gaan als hij adem haalt. Ik wil niet ingewikkeld, ik wil simpel, maar oprecht. Voor iedereen. Hopelijk wordt deze week meer duidelijk.

Soms wet ik niet waarom ik met andere jongens naar bed ga, terwijl ik het zo goed heb met Luca.

Maar aan de andere kant is er ook gevoel voor die andere jongens en het is wel seks, maar ook weer niet seks alleen om de seks. Het is niet ff snel aftrekken, om het spuiten en dan weer snel broek aan. Het is ook wel tijd voor elkaar hebben en elkaar aandacht geven. Het is lastig uit te leggen, maar het is wel een soort houden van ook, maar op een ander niveau als met Luca.

Misschien is het gekomen doordat we Luca niet elke dag kunnen zien en ook omdat Luca het fijn vindt om af en toe er ook een andere jongen bij te hebben of als hij alleen thuis is, zonder ons, seks kan hebben met een andere jongen.

Het is eenmaal zo gelopen en we hebben er mee te dealen. Onderling zijn we er wel open over, dus er gebeurt niets echt stiekem. Soms vertellen we het achter, omdat seks met andere jongens meestal niet gepland is.

Misschien heb ik hier niet al jouw vragen beantwoord, maar ik ga nu nog een reactie voor @Pin schrijven en daar komen weer andere dingen aan bod, denk ik. Dus lees vooral ook de andere reacties. Ook al lijken ze alleen gericht aan die ene persoon, ze zijn voor iedereen en onderdeel van het hele verhaal.

Bedankt iig voor je reactie en voor het linkje.
Het is zoals die man uitlegt in de video. Je probeert je best te doen om iedereen uit te leggen hoe het zit, maar door hun reacties ga je dingen aanpassen en uiteindelijk weet je niet meer hoe en wat en raak je zelf het spoor kwijt. Het is niet erg of zelf beter om je eigen gevoel te volgen en de dingen te zeggen zoals jij het hebt bedoeld. Ik ga als ik tijd heb vast meer filmpjes van die man kijken. Dankjewel.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@Pin,

het was me wel al opgevallen dat je de laatste dagen wat minder had gepost, maar daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Natuurlijk ben je vrij in om jouw keuzes te maken en is er geen verplichting om te reageren, omdat je al eens eerder geregeerd had.

Ik ben wel blij met de uitleg, jammer van je laptop btw, en “welcome back”.

Voordat ik de rest van jouw vragen ga beantwoorden eerst even het belangrijkste en dat is:

fijne vakantie en geniet ervan, waar je ook bent. Doe leuke dingen, lekker in de zon, het zwembad en met je familie dingen doen en als je dan nog zin en tijd over hebt, vind ik het heel erg fijn als jij af en toe jouw “wijze blik” laat schijnen over ons (twin en ik en aanhang) ingewikkelde leventje.

Ik hoop dat je iig weer bent bijgekomen van de vliegreis.

Nou ja, here we go.

Jij stelt geen vervelende vragen en we weten dat je oprecht bent en alleen goede bedoelingen hebt. Soms zijn jouw vragen best wel moeilijk en confronterend, maar ja, met alles uit de weg gaan, kom je ook nergens, dus ik ga proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

In het begin van ons misbruik vonden we de dingen spannend en ook wel raar en onverwacht, maar die jongens zeiden dat je dat nu eenmaal doet in de puberteit en ook dat het een soort traditie is als je nieuw op die school bent.

Wij hadden er wel vragen over, maar ze hadden steeds weer één of andere mooie verklaring en er waren soms ook andere jongens uit onze klas of andere klassen bij. Die gingen dan samen met ons aftrekken of onder de douche ons inzepen en aan onze piemels trekken. Het voelde wel geil en op dat moment hadden we ook eigenlijk bijna nog geen ervaring met andere jongens.

We vielen wel op jongens en dat we dan ook aan hun piemels mochten voelen was echt spannend en aan het begin ook wel leuk ofzo.

Maar al snel moesten we vaker meedoen en zaten ze steeds met hun handen in onze broek en wilden ze steeds meer. Eerst pijpen en toen ook neuken en toen wisten we eigenlijk wel dat het niet goed zat en zijn we naar de mentor gegaan.

Misschien hebben we niet alles duidelijk genoeg uitgelegd, maar hij zei gelijk al dat het niks bijzonders was en dat het bij de puberteit hoorde, dus ja, toen waren we met hem uitgepraat.

Die jongens waren natuurlijk bang dat we iets aan anderen vertelden en dreigden ons met dingen als we hun zouden verraden. Vanaf dat moment waren we dus ook bang en durfden niks meer te zeggen en lieten het maar allemaal gebeuren.

Op een dag, toen we in de vakantie thuis waren, hebben we het tegen papa en mama verteld en zijn we per direct van die school afgegaan. Wij zijn er ook nooit meer terug geweest en papa en mama hebben alles geregeld. Dat onze spullen weer terug kwamen en dat die jongens verder niemand meer lastig konden vallen Omdat het in het buitenland was en die jongens ook uit verschillende landen kwamen, was het heel moeilijk om ze aan te pakken. Papa wilde op een gegeven moment de zaak zelfs verkopen om alles te kunnen betalen, maar heeft dat uiteindelijk niet gedaan.

We willen eigenlijk niet weten wat er met die jongens is gebeurd. Ze zijn iig allemaal ook van school gegaan, maar verder weten we het niet. We willen er niet meer aan denken.

We hebben al genoeg aan alle gevolgen van het misbruik. Zo weten we niet wat “normaal” is voor jongens van onze leeftijd om te doen op seksueel gebied en daarom is alles, denk ik, ook zo ingewikkeld geworden.

Ik weet wel dat wat wij allemaal doen, niet “normaal” is en daarom ook moeilijk aan Jur uit te leggen.

Twin en ik hadden laatst aan onze pleegbroer en zijn vriend gevraagd wat zij allemaal aan experimenteren gedaan hebben. Onze pleegbroer had wel met een jongen uit zijn klas wat afgetrokken als ze bij elkaar logeerden en ook wel eens na school. Ze hadden elkaar nooit gepijpt. Dat heeft hij later pas gedaan toen hij een vriendje kreeg.

Zijn huidige vriend had bij de voetbal onder de douche met 2 jongens een keertje afgetrokken en was toen hij 14 was met een jongen van 19 naar bed geweest en ze hadden toen geneukt alleen voor de seks. Hij zag er toen uit als 16 ofzo en die jongen als 17, maar later hoorde hij hoe oud hij werkelijk was. Het was ergens op een camping na een feestje en die vriend van onze pleegbroer wilde weten hoe neuken met een jongen was. Hij was toen nog niet uit de kast.

Verder hadden ze later alleen seks gehad met vriendjes toen ze verkering hadden.

Jongens gaan dus niet standaard allemaal aftrekken met andere jongens en pijpen gebeurt wel eens uit nieuwsgierigheid, maar niet bij iedereen.

Dat het bij ons dan zo vaak en veel gebeurde is onze schuld. We trokken onze kleren uit in de douche en die andere pubers kregen daar dan een stijve van en voor je het weet waren we elkaar aan het aftrekken. Wij vroegen dan of ze wel eens gepijpt waren en bijna geen één was dat al en we boden aan om ze te pijpen. Niet normaal natuurlijk, maar omdat ze geil waren wilden ze het graag. Wij vonden het geil om ze te zien klaarkomen en om aan hun piemels te likken.

Soms wilden ze ons dan ook pijpen, maar omdat ze het nog nooit gedaan hadden, wisten ze niet hoe ze het moesten doen. We gaven dan wel eens tips, maar vaak kwamen wij er niet van klaar en lieten ons dan maar aftrekken om ze te laten zien dat wij het ook lekker met hen vonden. Dan spoten we in hun gezicht of wat ze ook maar wilden.

Dat doen andere jongens van onze leeftijd niet, tenminste niet met zoveel verschillende jongens,

Jongens trekken graag af. Dan pakken ze hun piemel beet in hun hand of met een paar vingers en gaan dan op en neer met hun hand, vaak steeds sneller, totdat ze hun hoogtepunt bereiken en klaarkomen. Niet iedereen heeft sperma op dezelfde leeftijd, maar bij het klaarkomen spuit (zoals bij ons) of drupt (bij sommige andere jongens) het sperma eruit.

Wij vallen op jongens en vinden het fijn om dat bij andere jongens te doen en dat zij dat dan bij ons doen. Je hebt dan zelf geen controle en bent afhankelijk hoe goed die ander kan aftrekken en aanvoelt wat jij lekker vindt. Het is spannend als iemand anders aan je piemel zit en het voelt ook anders dan dat je het zelf doet. Het is sws meestal veel geiler, als je dan tegelijkertijd die andere jongen zijn stijve piemel beet hebt.

De meeste jongens kunnen zichzelf niet pijpen, dus vinden ze het fijn om door, in ons geval, een andere jongen gelikt en gezogen te worden aan hun piemel. Wij vinden het ook superlekker om andere piemels te likken en zuigen en het sperma eruit te zien vliegen. Wij likken en slikken ook wel sperma van andere jongens, maar niet alle jongens, ook niet alle gay jongens vinden dat lekker om te doen.

Uiteindelijk kun je als jongen ook een andere jongen neuken. Dat doe je dan door je piemel in zijn kontgaatje te stoppen. Je moet dat niet zomaar patsboem doen natuurlijk, maar heel voorzichtig met veel glijmiddel en rustig in het begin en dan kun je wel “harder” neuken.

Natuurlijk kussen gay jongens wel met elkaar, net zoals jongens en meisjes en meisjes met meisjes dat kunnen doen.

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat kan behoorlijk verschillen. Er zijn best veel gays die niet van neuken houden of die alleen willen neuken of alleen geneukt willen worden.

Dat wij nu nog met andere jongens seks hebben, behalve met Luca is misschien wel raar en ook niet zo goed uit te leggen, maar ik ga het toch proberen.

Bij ons is het zo dat we het bijna alleen met jongens doen die we al langer kennen. Het kan natuurlijk dat het geile gevoel zo sterk is, dat we al snel met een andere jongen dingen doen. Ik heb het dus over hoe het nu is, want we hebben natuurlijk van alles en nog wat uitgespookt met jongens die we amper kenden. Maar die tijd is geweest.

Het zijn jongens, die zelf meestal geen vaste relatie hebben en onze vrienden zijn of vrienden van vrienden die we al langer kennen.

Bij ons thuis is het niet raar als we bloot in de sauna gaan of in de zon liggen. Met vrienden doen we dat ook. Niet dat papa en mama daar dan echt bij zijn, want voor de meeste andere jongens is dat ongemakkelijk om dan bloot te zijn.

Als we dus in de sauna gaan met jongens en daarna douchen dan krijgt er wel eens iemand een stijve piemel en gaat wel eens eventjes voor de grap aftrekken.

Later als ze dan blijven logeren kan het dat we in bed verder gaan. Soms trekken ze zich alleen zelf af en laten ons dat zien, terwijl wij onszelf ook aftrekken, maar vaak doen we het dan bij elkaar. Het is niet zonder gevoel voor die andere jongens, maar het is ook niet omdat we verliefd zijn. We geven wel om elkaar en willen het fijn maken voor de ander.

De jongens, die zelf nog nooit een meisje (want we hebben ook heterovrienden waar we mee aftrekken) of jongen hebben gehad, leren zo hoe het voelt en dat geeft ze soms meer zelfvertrouwen om zelf een relatie met een meisje of jongen te beginnen.

Wij zijn natuurlijk geen cursus of school, waar je ff naartoe kunt gaan om je te laten aftrekken en we doen het zeker niet voor geld. Er zijn wel jongens die dat gevraagd hebben aan ons voor hoeveel we hun willen pijpen, maar zo werkt het niet.

Het is dus meestal alleen aftrekken en soms kussen/tongen met andere jongens en bloot op elkaar liggen en strelen.

Met sommige jongens pijpen we ook. Wij hun en zij ons. Waarom we het met de één wel en de ander niet doen is niet altijd even duidelijk, Het loopt gewoon zo.

We hebben ook geen vaste afspraken over wie we wanneer aftrekken of pijpen en hoe vaak. Die dingen ontstaan op het moment.

Luca weet ervan en vindt het ook fijn af en toe met andere jongens samen en ook alleen als hij thuis is in België.

We hebben daar afspraken over en hoeven niet van tevoren dan eerst ff te bellen of het mag of niet. Meestal vertellen we het elkaar dezelfde dag nog. Die jongens waar Luca het wel eens mee doet kennen we (bijna) allemaal en omgekeerd kent Luca de jongens waar wij het af en toe mee doen.

Hoe wij het doen is volgens mij best uitzonderlijk en zeker niet “normaal”. Er zijn weinig andere jongens die het op “onze” manier doen.

Er zijn wel jongens die gay zijn en geen relatie hebben, die veel wisselende contacten hebben. Iedereen mag doen wat hij wil, zolang die ander dat ook wil.

Wij vinden jongens waar we een band mee hebben gewoon prettiger en ook soort van veiliger. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf voor je eigen veiligheid en zoveel mogelijk voor die van een ander zorgen.

Omdat we vaak alleen maar aftrekken zijn de risico’s op SOA’s wel kleiner dan dat we ook pijpen of neuken.

Neuken doen we eigenlijk nagenoeg alleen met Luca en anders sws altijd met condoom.

Nu is het vraag of en hoe Jur in het plaatje past. Ik wil het wel een kans geven en zie dan wel wat de gevolgen zijn/ Hopelijk kwets ik er niemand mee, maar dit gevoel negeren kan ik niet.

Vanavond gaan we bij Jur eten en verder weet ik het niet. Hopelijk krijg ik de kans om samen met hem even alleen te zijn. Misschien sneaken we er even tussenuit, maar ik weet niet of dat lukt.

Jur zijn broertje had pas nog wel gevraagd aan mij of ik nu Jur’s nieuwe vriendje ben. Hij zegt dat Jur het steeds over mij heeft en in de tent naar foto’s van mij kijkt en zich dan aftrekt.

Hij had het niet echt goed gezien, want ze hebben allebei een eigen slaaptentje maar hij had Jur wel horen aftrekken.

Ik was een beetje overrompeld door wat Jur zijn broertje zei en had gezegd dat ik Jur ook wel aardig vond en dat ik het leuk vind dat ik hem heb leren kennen.

Ik kan toch moeilijk tegen zijn broertje zeggen dat ik verliefd op hem ben, terwijl ik dat nog niet tegen Jur zelf heb gezegd.

Nu ik er over nadenk en zijn broertje het over “nieuwe” vriendje had, lijkt het wel of Jur al eerder een vriendje heeft gehad, maar ik weet het niet zeker.

Hoogste tijd om naar Jur te gaan en met hem te praten.
Je hebt gelijk met dat rijtje van mogelijke twijfels waarom Jur nog niet toe hapt.

Tijdens seks met Luca ben ik wel alleen met Luca bezig, maar als we dan “klaar” zijn dan betrapt ik me erop dat ik wegdroom over Jur, terwijl ik net heel fijn met Luca ben geweest en nog naast hem lig.

Het twijfelen aan of ik dingen goed doe, moet afgelopen zijn, anders komen we nergens.

Ik heb Luca van jou gefeliciteerd en gezegd dat je ergens lekker in de zon en bij het zwembad bent en geniet van je vakantie. Hij moest glimlachen en zei dat je wel een vakantie verdiend hebt, dus fijne vakantie ook van Luca.

Ik twijfel nog of ik mijn hele survival pakket mee neem naar Jur. Eigenlijk heb ik genoeg aan mezelf en hebben we verder niks nodig als we samen bloot in zijn tentje liggen. Gewoon knuffelen zou ik al heel fijn vinden en ik denk, Jur ook. Bovendien meten we ook eerst met elkaar praten.

Btw ik heb sinds de laatste test voor de vakantie alleen Laurent een paar keer afgetrokken en verder alleen seks met Luca gehad en die is ook pas getest en ok.

Ik weet natuurlijk niet of Jur al iets gedaan heeft en getest is, maar we kunnen het nu ook vast wel leuk hebben zonder pijpen en neuken.

Misschien gebeurt het vanavond wel, idk.

Later meer.

Ik doe mijn best zo snel mogelijk weer iets te posten als ik nieuws heb.

Groetjes :)
M&M’s
Hi,

ik ga jullie berichtjes maar even zoveel mogelijk tegelijk beantwoorden. Ze gaan toch ook over meest dezelfde dingen.

Sorry voor de onduidelijkheid van “onze vluchtpogingen”. Die waren niet tijdens ons misbruik, maar daarna. We waren een beetje van het padje en nog in de war van die hele toestand nadat het misbruik bekend werd. Het misbruik was dan wel gestopt, maar we hadden toen zelf vrijwillig meer seksuele contacten met “onbekende jongens”. We hielden ons zelf voor de gek door te denken dat wij nu de vrije keus maakten om seks te hebben ipv gedwongen te worden zoals tijdens ons misbruik, maar ja, wie houd je dan voor de gek?

Er werd achter onze rug om over ons gepraat. Niet alleen over dingen die waar waren, maar ook gingen er allerlei dingen rond die niet waar waren :(

In ons gezicht deed iedereen aardig en waren ze begripvol, maar achter onze rug om, werden en roddels verspreid. Niet door familie en vrienden, die steunden ons wel, maar gewoon mensen uit het dorp enzo, vaak onbekenden.

Zo gingen er roddels dat wij het voor geld met andere jongens deden en orgies organiseerden 😞, waar iedereen seks met iedereen had. Wel alleen jongens dan.

Gevolg was dat we berichtjes kregen of gebeld werden voor seksafspraakjes en meer van die dingen. Soms gewoon ook briefjes in de bus van "weirdos" die door ons gepijpt wilden worden enzo.

Van sommige verhalen weten we bijna zeker dat ze verspreid zijn door één van onze misbruikers. Een soort trap na dus.

Daar konden we niet tegen en op momenten wilden we weg. Niet dood, nooit dood, maar weg van alle verhalen.

Dus toen gingen we liften naar Parijs en dat ging niet goed zoals ik had gezegd.
’s Nachts sneakten we soms het huis uit, omdat we niet konden slapen en gingen domme en soms ook wel gevaarlijke dingen doen, zoals in in aanbouw zijnde gebouwen klimmen en dan kun je niet gwn de trap op, maar met ladders en langs stellingen omhoog klimmen. Maar ja, omhoog gaat nog wel, maar naar beneden is wat anders.

Die chip is voor onze eigen veiligheid, zodat ze kunnen zien waar we zijn. Telefoons heb je niet altijd bij je en die chip wel.

Even terug naar onze relatie met Luca. Voor ons is die relatie op zichzelf niet ingewikkeld. Voor ons is alles duidelijk.

Het wordt pas ingewikkeld als de buitenwereld er zich mee gaat bemoeien. Wij voldoen niet aan de norm en hoewel we er graag uitleg over zouden willen geven, het helpt niet. Ze begrijpen ons toch niet en dan wordt het ingewikkeld. Door de verantwoording die we moeten afleggen. Alsof wij onbekenden uitleg schuldig zijn.

Nu met Jur is het niet extra ingewikkeld, eerder is het even onduidelijk hoe we verder kunnen gaan.

Ik wil eigenlijk niet veranderen en “normaal” gaan doen. Voor onszelf is het goed zoals het nu is. Maar het zou zoveel makkelijker zijn als we aan de “verwachtingen van anderen” zouden voldoen. Maar ja, dan doe je weer iets anders niet goed ofzo, dus zeuren zullen ze altijd wel blijven doen.

Gisteravond was gezellig met het eten. Het eten was “Itadakimasu” (smakelijk). Alleen was er niet veel tijd voor Jur en mij apart. Dat was wel jammer. Toen we tijd hadden was ik doodmoe. Het was toen ook al 02.00 uur ofzo.

Ik ben wel bij Jur blijven slapen in zijn tentje. Hij was best warm en dat kwam in dit geval jammer genoeg niet alleen door Jur :P

Het was gewoon nog iets van 25 graden buiten en zo’n tent is ook niet echt lekker koel als die een hele dag in de zon staat 🆒

Hij heeft een 2-persoons luchtbed, dus daar konden we samen wel lekker op liggen. Ik was me aan het uitkleden en toen ging Jur nog even plassen. Toen hij terug kwam was ik al in slaap gevallen.

Hij had het eerst niet in de gaten en hij had zich ook uitgekleed en was tegen me aan komen liggen. Kennelijk heeft hij nog een heel verhaal afgestoken, maar ik weet er niks van. Ik werd wel weer even halfwakker toen hij me kuste en ik heb hem toen ook wel even gekust en toen ben ik in zijn armen in slaap gevallen.

Ik lag op mijn rug en hij een beetje met de helft van zijn lichaam op mij, met één been tussen mijn benen en zijn hoofd op mijn borst en één arm om mijn borstkas. Zo werden we iig wakker.

Jammer genoeg werden we wakker gemaakt voor het ontbijt en hadden we geen tijd om samen op het gemakje wakker te worden en om nog wat te knuffelen

We hadden snel even een onderbroek aangedaan en een sportbroekje en toen hebben we wel samen gedoucht. Ik vond het wel fijn om even nog met hem alleen te zijn. Onder de douche hebben we wel even gekust en getongd en kwam Jur met zijn hele lichaam tegen het mijne aan staan :)
We hadden er allebei een stijve van gekregen, maar we werden al weer geroepen voor het eten. Bad timing :(

Van praten is nog niet veel gekomen, maar het voelt wel goed. Hij zei “ik hou van je en wil graag bij je zijn” en ik zei “ik ook bij jou”.

Ik kreeg wel een soort rust over me heen. Maar natuurlijk is dit nog maar een beginnetje en moeten we verder nog praten en kijken hoe en wat.

De rest van de dag hebben we dingen met de familie en vrienden gedaan. We hadden dat al afgesproken.

Ik wil aan papa vragen of ik samen met Jur in de boot mag slapen. Vanavond of morgen. Dan zijn we alleen en worden we ook door niemand gestoord.

Dat lijkt me wel een goed plan, toch? Thuis zijn er zoveel mensen en bij Jur in zijn tentje ligt zijn broertje in de andere slaaptent, dus ja, niet echt handig.

De laptop doet het nu weer normaal. Ff afkloppen haha. Die zal ook wel last van de warmte hebben gehad ofzo. Het water in ons zwembad is al 33 graden, dus daar fris je niet van op. Trouwens water schijnt ook niet goed te zijn voor laptops 🆒

In de boot liggen allerlei reddings- en veiligheidsmiddelen, maar ik zal voor de zekerheid mijn “survival-pakker” dan ook maar meenemen :P


@Pin,

slim bedacht, lezen op je tablet en dan typen op je telefoon :P
Je hebt wel gelijk dat je eerst ook goed voor jezelf moet zorgen en jouw voorbeeld vind ik wel een mooi compromis: voor jezelf zorgen en toch die ander niet vergeten. Eens kijken of we daar zelf ook iets mee kunnen ;)


@100Divergent11,

bon appétit pour le dîner :)
idd helpt het ons wel om ons verhaal hier te vertellen, zeker als we dan van die lieve reacties van jou en anderen krijgen :D


Groetjes,
M&M’s
Hi,

bedankt voor jullie reacties.

Het was best wel kl*te dat we nog door één (denken we) van die jongens lastig gevallen werden, toen we al weer gwn thuis in Nederland waren :(

Het was natuurlijk via “onbekende” accounts, dus we weten niet 100% wie er achter zit. Maar bepaalde woorden en zinnen deden wel aan diegene denken en het was niet in het Nederlands, dus ja.

Die andere dingen kwamen ook gwn van pubers uit de buurt, denken we. Die dachten zeker dat ze leuk waren.

Maar echt grappig is het niet als ze op bankjes in het bos ofzo zetten “voor een lollie lik ik aan je tollie” en dan onze voornamen en telefoonnummer(s) of insta ofzo erbij zetten :@

Dat hebben we uiteindelijk zelf gezien, omdat vrienden van ons het ontdekt hadden. Die hadden een beetje via via weer gehoord waar het was. Das een stukje bos wat bekend staat waar homo’s elkaar ontmoeten.

Nou hebben we op zich niks tegen gays, want we zijn het zelf, maar dit is een andere categorie gays.

Sinds ons misbruik hebben we alle social media op privé staan en sommige accounts ook opgeheven, vanwege alle vieze foto’s en filmpjes en voorstellen die we kregen :(

Ok, en nu weer even iets leuks.

Jur is een schatje en we hebben gisteravond wel al wat meer gepraat :)
Hij was dus al uit de kast en heeft één vriendje gehad ;)

Zijn papa had gisteren tegen mij gezegd, dat hij het al lang aan had zien komen, dat Jur en ik elkaar leuk vinden. Hij wilde er zich niet mee bemoeien, maar gaf me wel een knuffel en zei dat Jur de laatste paar weken helemaal hoteldebotel was over mij.

Hij had niet echt uit zichzelf durven zeggen, dat hij verliefd was op mij, maar zijn papa zei wel dat hij het steeds over mij had. Hij had ook gevraagd of ze dan toch niet naar dezelfde camping terug konden en niet naar die andere camping 50 km verderop.

Zijn papa had toen wel gevraagd of ie verliefd op me was, maar hij had gezegd dat “wij” (twin en ik en familie en vrienden) wel gezellig waren en de weg daar goed kenden en dat we dan leuke dingen konden doen.

Jur praatte er een beetje omheen, maar thuis hadden ze het al wel in de gaten :)

Zijn papa had mij nog wel gevraagd over hoe alles nu in elkaar steekt en ik had hem verteld over hoe twin en ik Luca vorig jaar hadden leren kennen en dat we iets hadden gekregen.

Hij vroeg ook of ik echt verliefd ben op Jur en ik heb eerlijk gezegd hoe het is. Dat ik verliefd ben op Jur, terwijl ik ook nog van Luca houd en dat ik nu eerst met Jur uit wil zoeken hoe het tussen ons 2 alleen is.

Hij snapte wel dat het allemaal best moeilijk is en verwarrend en had gezegd dat ik altijd bij hem terecht kon. Dat vind ik wel fijn. Zijn papa en mama zijn echt aardig.

Ik heb hetzelfde ongeveer ook met Jur besproken en ik heb gezegd dat ik, zolang Jur het wil, geen seksuele dingen met Luca meer doe. Hij weet wel dat ik nog van Luca houd, Hij snapt ook dat het lastig is als verliefdheid voor de één en nog houden van de ander door elkaar lopen.

Dus we gaan maar proberen er het beste van te maken ;)

Jur heeft ook al met mijn twin gepraat en met Luca. Ik weet niet precies wat ze allemaal besproken hebben, maar dat is ok.

Twin en Luca hebben tegen Jur gezegd dat ze er niet met mij over praten. Wel in het algemeen, maar niet precies wat Jur wel of niet gevraagd heeft.

Het is best wel even vreemd voor mij, dat andere mensen ineens over mij praten en dat ik niet precies weet wat er besproken is.

Maar ik vertrouw Luca en mijn twin blindelings, dus ik maak me er ook geen zorgen over.

Ik had wel tegen Jur zoiets gezegd als “over een tijdje doen we vast allemaal leuke dingen met zijn 4-en. Nu is het misschien nog een beetje vreemd en onwennig, maar het komt vast goed”.

Ik bedoelde alleen te zeggen, dat we dan “normaal” tegen elkaar konden doen of zoiets. Maar Jur antwoordde met “ik zie ons al met zijn allen in bed liggen haha.”

Nu weet ik niet wat hij daar mee bedoelde. Ik durfde het niet te vragen :?

Misschien was het gewoon een grappige opmerking of zou het iets zijn wat hij echt zou willen?

Ik ga het er nu nog maar niet over hebben. We gaan beter stapje voor stapje elkaar beter leren kennen.

Ik ben gisteren weer bij Jur blijven slapen, want ja, nu weet toch iedereen dat we hebben. Btw we hebben nog niet officieel, want niemand van ons heeft verkering gevraagd, maar ok 🆒

Zelfs opa en oma feliciteerden me met Jur. Het nieuws gaat kennelijk snel.

Ik heb ze maar een selfie van Jur en mij geappt. Ik was wel een beetje te enthousiast achteraf, want ik had die foto bij ons in de badkamer gemaakt. Jur en ik staan er vanaf de voorkant tot en met ons navel ofzo op, maar als je goed kijkt zie je achter ons in de spiegel dat we in ons blote kont staan :P

Natuurlijk had oma dat ook wel weer gezien met haar vergrootglas ofzo.

Ze had terug geappt, “ik zie dat jullie geen geheimen meer voor elkaar hebben”. Das weer typisch iets voor oma om te doen.

Jur heeft een lekker kontje 😛, dus ja, dan weet ze dat ook weer. De rest wil ik voor mezelf houden, maar ja, er zijn ondertussen ook al best veel gewone vakantiefoto’s gemaakt waar we soms ook bloot op staan, dus ja.

Qua seks hebben we nog niet zoveel met elkaar gedaan. Wel lekker bloot in bed gelegen en ook op elkaar. Veel gekust en getongd en gestreeld. Ook aan elkaars piemel gezeten en elkaar afgetrokken. Dat was echt heel erg fijn :)

Jur weet wel wat hij moet doen om mij lekker te laten komen.

Jur is echt mooi en zijn harde piemel ook. Ik ben heel blij met hem en wil er echt voor gaan.

Het leuke is, dat we elkaar nu al helemaal aan elkaar durven geven. Ik merkte het bij het aftrekken dat hij niet inhield, zoals jongens vaak ik het begin wel doen.

Ze willen dan wel klaar komen, maar “schamen” zich dan soort van als ze gaan spuiten en houden het een beetje in. Jur liet zich gewoon lekker gaan en dat gaf zo’n goed gevoel en het is zo mooi om het dan te zien dat hij dat doet.

Volgens mij had hij de laatste dagen een beetje “gespaard”, want hij spoot best veel en ver 😛 Maar das alleen maar leuk om te zien :)

Nou ja, vanavond is het dus de bedoeling dat we op de boot slapen, of iig aanwezig zijn haha.

Ik weet niet of we verder dan aftrekken gaan. Ik vind het al heel fijn om bij hem te zijn en zeker te weten dat we niet gestoord worden.

We zien het wel. We eten eerst nog thuis met zijn allen en dan gaan we samen op de fiets naar de boot.

Die ligt trouwens gwn aan de ketting aan de steiger, want ik mag er niet mee varen omdat die boot meer dan 7 meter is en harder dan 20 km/u kan. Dan moet ik eerst een vaarbewijs hebben. Dat kan pas als je 18 bent, maar ik ga wel van de winter alvast examen doen, want het examen wordt in 2019 of 2020 veel moeilijker, zei papa. Als ik het examen haal krijg ik daar een papier van en kan dat omruilen voor een echt vaarbewijs.

Ik heb zin in vanavond.
Tot nu toe hoor ik geen vervelende reacties.

Luca en twin wensen me veel plezier en ik weet dat ze het menen :D


@100Divergent11,

ik weet niet zo veel van Japanse woorden, alleen wat jij mij geleerd hebt. Jij weet er best veel vanaf, merk ik wel. Tijd om het in de praktijk te brengen en een bezoekje aan Japan af te leggen :)


@Pin,

ik ga voor de zekerheid maar geen laptop meenemen naar de boot. Je weet nooit met al dat water om ons heen of als we ineens besluiten om onder de douche te gaan aan boord.... :P

Groetjes,
M&M’s

Reageer