Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?



Toon eerste bericht

418 reacties

 Hi iedereen,

Hey M en Ms en twin😉

 

ik moet even iets kwijt en daarna ga ik gewoon weer verder met onbeantwoorde reacties beantwoorden.

 

Je zou denken dat we blij zijn om onze familie weer te zien na 3,5 maand in Frankrijk te zijn geweest en op zich zijn we dat ook wel, alleen……..het is zwaar, zwaarder dan we (twin en ik) hadden gedacht.

Het heeft meerdere kanten en daar ben je van tevoren misschien niet zo op voorbereid. Ik snap dat dan nu zwaarder binnenkomt.

Toen we in Frankrijk waren misten we ze ook wel, maar dat was anders. We hadden regelmatig contact via beeldbellen enzo en als je zo ver van elkaar verwijderd bent is dat een mooie oplossing.

Het gekke is nu dat we dichtbij iedereen zijn, omdat we weer thuis zijn, maar de afstand voelt groter dan dat we in Frankrijk waren. Dat komt omdat we zo dichtbij zijn, maar tegelijkertijd ver af, omdat we door de Corona maatregelen gelijk in quarantaine zijn gegaan en dus geen lichamelijk contact mogen hebben met iedereen waar we zo van houden. Dat ontbreken van lichamelijk contact maakt het zo moeilijk, zowel voor ons als voor de rest van onze familie.

Heel begrijpelijk. Het lijkt mij heel gek. Je bent op een locatie en toch gescheiden, zo dichtbij maar toch zo ver weg. 

Nou weten we wel dat we over een goeie week weer met elkaar kunnen knuffelen, maar toch is het zwaar. Veel zwaarder dan we gedacht hadden.

Je ziet het, je wil het. Maar het kan niet. Dat is voor nu hard om mee te dealen, zeker nadat jullie weer uit Frankrijk terug zijn. Ik vind het zo cliché om te zeggen, maar je weet waarvoor je het doet. Dat helpt jullie niet, maar gelukkig hebben jullie een doel voor ogen en weet je hoelang het nog duurt. En jullie hebben elkaar:)

Normaal geven we onze broers, zus en papa en mama en wie er verder in de buurt is sws elke morgens en avond een knuffel en dat voelt zo goed.

Nu kan/mag dat niet en pas nu beginnen we echt door te krijgen hoe het voor al die oudere mensen gevoeld moet hebben toen ze geen bezoek mochten ontvangen vanwege de toen geldende Corona maatregelen.

Het doet gewoon pijn om te weten dat geliefden in de buurt zijn, maar dat je ze niet fysiek mag ontmoeten en aanraken. Niet even die arm om je schouder, een aai over je bol of een kus.

Wij zijn nu gescheiden van de rest van de familie door een glazen deur. Soms knuffel ik met ons jongste broertje of mama  of wie dan ook door mijn hand op het glas te leggen op de plek waar die ander zijn hand houdt…...

Soms moeten we er bij huilen, terwijl ons het verder aan niks ontbreekt. Qua spullen hebben we alles, maar dat kan er niet voor zorgen dat we ons goed voelen. We missen het belangrijkste, de warmte van iedereen waar we van houden. Nu voelen we alleen die glasplaat…..

Ja, je kan zo veel hebben. Geld spullen macht, maar daar kom je niet verder mee. Uiteindelijk gaat het om de liefde. Echt mooi en bijzonder om te horen hoeveel jullie om elkaar geven! Juist nu ga je dat extra waarderen en dat is toch ook wel heel mooi. Ik denk dat corona ons allemaal harder raakt dan we willen of kunnen toegeven. Het zijn soms inderdaad die kleine dingen van even een knuffel of een aai die het hem maken en dan zie je toch hoe beperkt we nu leven. En dat dat niet zo hoort en goed is voor ons mensen

Na de eerste dag weer thuis wilden we liever ergens anders naartoe om daar in quarantaine te gaan. ergens waar we alleen zouden zijn. Allemaal vanwege dat nare gevoel van elkaar niet mogen aanraken, terwijl ze vlakbij zijn. Maar ja, mama zei 'kijk het eerst nog eens een dagje aan’ en dat hebben we toen maar gedaan…..er zijn ergere dingen in de wereld en dat is zeker zo…..

Je hoeft jezelf toch niet te vergelijken met andere dingen. Op dit moment hebben jullie deze situatie en dit gevoel en dat is gewoon rot. En dan kunnen er wel ergere dingen zijn, maar daar hebben jullie niks aan. Tuurlijk goed om te beseffen, dat wel. Maar dit mag er ook zijn. Jullie gaan dus toch niet verhuizen? Aan de ene kant misschien wel fijn maar dan ben je ook weer wat verder weg van de mensen thuis of niet?

We tellen dus nu maar af en kijken uit naar de dag dat we weer 'vrij’ zijn. We vinden het moeilijk om te zien hoe ons broertje er verdrietig door is. We hebben al afgesproken dat als de quarantaine voorbij is dat hij bij ons op de kamer mag slapen. Gewoon zoals we hiervoor ook wel deden. Gezellig met zijn 3-en een film kijken of videoclips op yt, liggend in bed.

Dat wordt extra genieten, echt superleuk!

Voor de duidelijkheid, we hebben voor zover we nu weten geen Corona en nog nooit klachten gehad die op Corona lijken. We zijn afgelopen vrijdag wel getest, omdat dat moet als je uit Frankrijk komt. Hopelijk krijgen we snel de uitslag, maar dan nog moeten we die 10 dagen vol maken, omdat er kans is dat we in de dagen vlak voor de test besmet zijn geraakt en de test daardoor nog negatief is, terwijl er misschien wel een begin van een Corona besmetting  is.

Oh daarom moet je dus 10 dagen in quarantaine. Nog even de moed erin houden dus!

Nou ja, we gaan er maar het beste van maken en om ons gevoel wat 'tastbaarder’ te maken hebben we hieronder een linkje gezet naar een mooi liedje met een mooie clip van Calogero:

 

Calogero - Le portrait (Clip Officiel)

 

In het liedje gaat het over een weesjongen die zonder zijn moeder verder moet…...

Zo erg is het bij ons gelukkig niet, maar wij verlangen ook naar die knuffels, net zoals de jongen in de clip. Btw we vinden het echt een hele mooie clip. Om het voor jullie wat makkelijker te maken hebben we hieronder ook de tekst, inclusief Nederlandse vertaling gezet. Soms is het best lastig om het te vertalen, dus heb ik hier en daar wat ‘dichterlijke vrijheid’ gebruikt, dus soms is het geen letterlijke vertaling, maar wel zoveel en goed mogelijk. Nou ja, hopelijk genieten jullie net zo van dit liedje als wij dat doen.

 

Lyrics van 'Le portrait’ van Calogero:

 

Il mélange au fond de sa tasse  -  Hij roert over de bodem van zijn kopje

Du miel  - De honing

Il regarde par le vasistas  -  Hij kijkt door het dakraam naar

Le ciel  -  De lucht

A chaque fois que passe un avion  -  Elke keer dat er een vliegtuig over komt

Il se dit que c'est peut-être elle  -  Denkt hij dat zij het misschien is

Qui passe au-dessus de sa maison  -  Die over zijn huis vliegt

On lui a dit qu’elle était au ciel  -  Ze hadden hem verteld dat zij in de hemel is

 

Il rêve couché sur un parquet  -  Hij droomt ervan dat hij op een houten vloer slaapt

Dans les bras de sa mère  -  In de armen van zijn moeder

Dessinée à la craie  -  Getekend in krijt

Tous les soirs en secret  -  Elke nacht, in het geheim

Ce dessin, il le fait  -  Maakt hij die tekening

Trait pour trait -  Lijntje voor lijntje

À partir d'un portrait  -  Aan de hand van een portret

 

Il rêve couché sur un parquet  -  Hij droomt ervan dat hij op een houten vloer slaapt

Dans les bras de sa mère  -  In de armen van zijn moeder

Dessinée à la craie  -  Getekend in krijt

Tous les soirs en secret  -  Elke nacht, in het geheim

Ce dessin, il le fait  -  Maakt hij die tekening

Trait pour trait -  Lijntje voor lijntje

À partir d'un portrait  -  Aan de hand van een portret

 

Perdu au fond de sa classe  -  Verloren achterin de klas

Il s'emmêle  -  Raakt hij in de war

Il se débat avec le coriace  -  Hij worstelt met het lastige

Pluriel  - Meervoud

Puis il explique à sa maitresse  -  Dan legt hij uit aan zijn leraar

Pourquoi 'parent' ne prend pas d''s'  -  Waarom ‘ouder’ zonder ‘s’ is

Des câlins il en voudrait tellement  -  Over de knuffels die hij zo graag zou willen

Ne serait-ce qu’un, par an  -  Al was het maar één keer per jaar

 

Il rêve couché sur un parquet  -  Hij droomt ervan dat hij op een houten vloer slaapt

Dans les bras de sa mère  -  In de armen van zijn moeder

Dessinée à la craie  -  Getekend in krijt

Tous les soirs en secret  -  Elke nacht, in het geheim

Ce dessin, il le fait  -  Maakt hij die tekening

Trait pour trait -  Lijntje voor lijntje

À partir d'un portrait  -  Aan de hand van een portret

 

Il rêve couché sur un parquet  -  Hij droomt ervan dat hij op een houten vloer slaapt

Dans les bras de sa mère  -  In de armen van zijn moeder

Dessinée à la craie  -  Getekend in krijt

Tous les soirs en secret  -  Elke nacht, in het geheim

Ce dessin, il le fait  -  Maakt hij die tekening

Trait pour trait -  Lijntje voor lijntje

À partir d'un portrait  -  Aan de hand van een portret

 

Il rêve couché sur un parquet  -  Hij droomt ervan dat hij op een houten vloer slaapt

Dans les bras de sa mère  -  In de armen van zijn moeder

Dessinée à la craie  -  Getekend in krijt

Tous les soirs en secret  -  Elke nacht, in het geheim

Ce dessin, il le fait  -  Maakt hij die tekening

Trait pour trait -  Lijntje voor lijntje

À partir d'un portrait  -  Aan de hand van een portret

 

Trait pour trait -  Lijntje voor lijntje

À partir d'un portrait  -  Aan de hand van een portret

Mooi liedje, ik kan jullie gevoel helemaal begrijpen. Niet dat ik in dezelfde situatie zit, maar ik probeer me in te leven. 

Ik zou jullie wel een peptalk willen geven, maar ik weet niet of ik daar de juiste woorden voor heb. Maar ik kwam van de week dit liedje tegen en toen ik jullie post las, moest ik daar aan denken.

Het is 'Houd vol, houd vast' van Bløf. En dit is een soort cover van Suzan &Freek +Tabitha van Beste Zangers. Het origineel is ook mooi om te luisteren.

https://youtu.be/1RhhgFbtlHY

“Houd vol, houd vast. Er is altijd nog mijn arm die in je heen past.” Een zin uit het liedje, die arm kan ik of anderen nu niet om jullie heen slaan dus we maken er maar een virtuele hug van!🙌

Heel veel sterkte en zoals ik jullie nu 'ken' slaan jullie je er echt weer doorheen! Vanavond weer een dag afvinken? Dan zijn jullie alweer een dag verder!

 

 

Ok, tot zover dit bericht :wink:

Tot de volgende.

 

 

Groetjes :relaxed:,

M&M's en twin

Groetjes,

Simply Me

Hey M en Ms

Wat een ontroerende video. Ook een mooie beschrijving die je erbij hebt gegeven. Bedankt daarvoor, want de beschrijving maakt vele dingen duidelijk die ik niet begreep in de video (vaak te wijten aan mijn gebrekkige kennis van het Noors).

Ik zal je kerstboodschap onthouden, en in de toekomst mijn best doen om liefde toe te laten en te uiten. Laat ik alvast beginnen met mijn liefde (vriendschappelijk) voor jou en andere forumleden te uiten. Je kan je niet voorstellen hoe blij ik ben om weer van je te horen.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +3
Heey M en Ms,

Ik ben waarschijnlijk weer erg laat met reageren, maar oké.

Ik vond het filmpje erg mooi, en het geeft wel een beeld over jouw relaties, als ik dat zo goed zeg. Je beschrijving maakte het ook wel wat makkelijker. Ik heb eerst je beschrijving gelezen en toen de video bekeken.

Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk wel goed is gekomen. Tenminste in de video was het een goed einde.

Doe alles maar lekker op je eigen tempo, en post je update pas als je er zelf goed bij voelt. Je hebt vast en zeker wel gezien dat we aan je blijven denken hoelang dat dan ook mag duren!

^
Future

Hi iedereen,

 

na een dagje even wat aandacht gegeven te hebben aan andere topic ga ik hier weer verder met de update. Ook zal ik hier en daar reageren op wat er ondertussen weer gepost is.

 

@Kenshin  en @Gebruiker c  en iedereen eigenlijk,

wij denken ook wel dat we oprecht bezig zijn geweest,maar ja, achteraf er op terug kijken doet je soms denken dat we op sommige momenten toch beter andere keuzes gemaakt hadden. 

Dat blijf je houden natuurlijk.ja, dat blijf je toch houden denk ik. Natuurlijk is het zo dat al die dingen je hebben gebracht waar je nu bent.

We snappen ook wel wat je met die 'mixed signals’ bedoelt. Voor Jur en Luca waren de dingen natuurlijk anders en misschien hebben we daar wel te weinig rekening mee gehouden en ze te weinig aandacht daardoor gegeven.

Het was ook wel zo dat er al een tijdje ook wat andere dingen speelden tussen Luca en ons.

Luca was in het begin nog helemaal maagd en nog niet uit de kast en door ons zou ik zeggen is dat allemaal in gang gezet en op een gegeven moment was hij ook nieuwsgierig naar andere jongens. Op school en in zijn buurt leerde hij ook jongens kennen en op zich ging hij daar niet echt dingen mee doen, omdat hij met ons had, maar soms gebeurde er dan toch wat dingetjes, waar hij dan achteraf wel over vertelde.

Wij kregen wel de indruk dat ie ons dan alles vertelde en omdat wij nog stapelverliefd op hem waren vergaven wij hem dat dan ook wel. Soms was zo'n jongen waar Luca dan wat mee gedaan had ook wel bij hem als wij er ook waren en dan hadden we soms met zijn allen seks. Misschien was dat ook niet slim, maar ja, zo ging dat wel soms. Omgekeerd gaf hij mij de kans om met Jur te kijken wat we voor elkaar voelden en of dat meer was dan alleen seksuele aantrekking. Daarom deden we ook niet zo moeilijk als hij ook wel eens wat deed. We hebben een voorgeschiedenis van misbruik door iets oudere jongens die ons van alles met hen en elkaar lieten doen. we weten dus niet hoe je 'normaal’ je seksualiteit ontdekt. Daarom zal ons verhaal voor velen echt raar over komen, denk ik.

Op sommige momenten denk ik dat wij er meer moeite mee hadden dan Luca met die vrijheid. Soms had Luca verhalen over feesten waar ie was geweest en dan dachten wij 'wij zouden dat allemaal niet zo doen’

Luca is natuurlijk ook meer dan een jaar ouder dan ons en hij ging echt stappen als hij niet bij ons was en ook alcohol drinken. We snappen wel dat hij het ook leuk wilde hebben als hij alleen was.

Met Jur was het anders, omdat we hem nog niet zo lang kenden en Jur was ook nog niet echt uit de kast en maagd toen ik hem leerde kennen. Jur was vooral nieuwsgierig naar hoe seks met jongens was. Hij had altijd zin als ik tijd voor hem had. Hij zei ook dat ie door de week weinig of niet aftrok als hij wist dat wij elkaar weer zouden zien. Hij was dan echt super geil. Jur is echt een mooie jongen en hij zag er ook nog zo ‘onschuldig’ uit (ik bedoel als een jongen waar j voor het eerst seksualiteit mee zou willen ontdekken als je zelf ook puber bent zoals ik, alleen was ik geen normale puber, ik verlangde daar wel heel erg naar) en voor hem waren de meeste dingen nog nieuw en spannend.

Met Luca hadden we al zo vaak seks gehad dat er niet echt nieuwe dingen meer gebeurden. Luca wilde ook meer tijd hebben om te seksen, zeg een uur of meer per keer, dus meer voorspel en dan neuken, terwijl Jur het ook heel lekker vond om verspreid over de dag 3 of 4 keer seks te hebben en dan bijvoorbeeld alleen elkaar te pijpen en dan bijvoorbeeld een paar uur later te neuken.

Ik bedoel dat kwam mij dan soms ook wel beter uit en ik vond het ook wel spannender met Jur dan met Luca op een gegeven moment.

 

Het grootste probleem met Jur was de afstand, waardoor we elkaar veel minder vaak zagen dan we wilden. Als we elkaar dan zagen moesten we de schade inhalen leek het en dat maakte dat het spannend en leuk was en ook wel bleef, iig voor wat de seks betrof.

Echt elkaar leren kennen was een ander verhaal. Ik wilde er achter komen of we echt bij elkaar pasten en er toekomst was. Jur was daar helemaal nog niet mee bezig denk ik en vooral nieuwsgierig naar allerlei seks dingen.Jur stond altijd open om nieuwe dingen te proberen. Dat was ook wat ik zo leuk aan hem vond, maar ik wilde meer dan alleen seks met hem.

Doordat ik weinig tijd had vanwege Newt, kwam het soort van wel goed uit dat Jur tevreden was met wat vaker een kortere vrijpartij ipv een langere. Ik denk dat hij meer geil was dan uit was op een langdurige relatie

Dus ja, er liep van alles door elkaar. 

Luca begon meer zijn eigen plan te trekken en vertelde er minder over, maar dat kan ook onze fout zijn geweest omdat we te weinig tijd aan hem besteedden.

 

Jur wilde vooral veel seks en dat vond ik wel fijn, maar ik wilde meer een relatie met alles er op en er aan. Jur was nog jong, nou ja, we waren wel ongeveer even oud, maar Jur had (gelukkig ) nog niet veel mee gemaakt, maar dat zorgde er wel voor dat we nogal op een verschillende golflengte zaten.

Door seks met Jur te hebben kon ik even aan iets anders denken dan aan Newt. het voelde lichamelijk ook heel fijn, maar ja, het was uiteindelijk niet wat ik wilde of nou ja, wat ik in mijn dromen had gehoopt dat er zou gebeuren.

 

Dus met Luca liep het anders dan we gewend waren, maar volgens mij hadden we een heleboel dingen ook gewoon niet in de gaten. Met Jur was het fantastisch in bed, maar daarbuiten was er weinig diepgang.

 

Toen kreeg ik ook nog eens gevoelens voor Newt en toen was de chaos wel ongeveer compleet.

Het was niet omdat we Newt vaak aftrokken dat ik daarom gelijk verliefd op hem was geworden. In het begin had ik ook niet het gevoel dat het seks als in een relatie was met Newt. we waren blij dat we hem als vrienden konden helpen en we vonden het mooi dat hij zijn vertrouwen aan ons gaf. Ik bedoel hij lag daar dan bloot terwijl wij hem aftrokken en zagen klaarkomen.. Dat is als je er over nadenkt ook best wel raar, zeker omdat we hem meestal in het ziekenhuis aftrokken. Dat was altijd spannend voor als er iemand binnen zou komen. Een enkele keer waren we al bijna betrapt of misschien had de verpleging wel al in de gaten dat er meer speelde, maar lieten ze ons onze gang gaan, omdat ze snapten dat het voor Newt wel fijn zou zijn. Maar dat weten we niet zeker.

Wat op dat moment het lastigste was, dat als Newt was klaar gekomen we natuurlijk zijn sperma op moesten ruimen. Nou vonden wij dat niet raar, want dat weet je zelf als jongen hoe dat ook bij jezelf is. We hadden ook wel geprobeerd om Newt af te trekken met en onderbroek of iets anders over zijn piemel, maar dat voelde voor hem niet lekker en het irriteerde ook een beetje, zodat hij een keer een beetje een rode plek op zijn piemel kreeg.

We konden eigenlijk niet anders dan hem dus gewoon aftrekken zoals we ook bij ons zelf deden, met blote hand, zeg maar.

Op een gegeven moment, toen twin even weg was om iets te gaan halen vroeg Newt hoe pijpen voelt. Van hem uit was het misschien meer een vraag uit interesse, maar ik vatte het op als wat hij een keertje mee wilde maken. Toen had ik 'm gepijpt nadat ik hem geholpen had bij het plassen in de badkamer van zijn ziekenhuiskamer. Dat was toen hij al een klein beetje mobiel was en af en toen in een rolstoel kon zitten.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen, maar op dat moment voelde het voor ons allebei goed. Newt was er echt door bevrijd of hoe zeg je dat. ik bedoel hij was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt. Ik weet niet of hij vanaf toen ook gevoelens voor mij kreeg. Ik bedoel een ander soort gevoelens, dan innige vriendsvriendschap. zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

Ik had het tegen twin verteld of eigenlijk begon Newt er zelf over nadat twin weer terug was gekomen. Het was, achteraf, voor zover ik me het kan herinneren, een hele rare discussie of gesprek, want twin zei dat hij dat ook wel over zou hebben voor Newt. Tegen mij zei twin dat  we het beter om en om zouden kunnen doen, zodat Newt dan niet echt het idee krijgt van een relatie of afhankelijkheid naar één van ons.

Echt raar. Ik denk dat het kwam, omdat we toen we misbruikt werden, allerlei random jongens moesten pijpen, jongens die we haatten en dat hadden we ook gedaan, dus was het bijna logisch dat we het voor een goede vriend als Newt sws zouden doen.wat jullie hebben meegemaakt wat niet niks en door dat was het zo denk ik dat jullie dingen deden die gewoon een ander misschien niet gelijk zou doen.  Maar dat neemt niemand jullie kwalijk. 

Wij vielen terug in ons oude patroon, toen we dagelijks seks hadden met meerdere jongens. een soort automatische piloot, we deden het, omdat het moest en bij Newt omdat we dat afgesproken hadden en verder was er niet heel gevoel bij, tenminste geen seksuele spanning, toch in het begin niet. Na het pijpen gingen we gewoon verder met waar we gebleven waren. Dus verder kletsen of huiswerk maken. Er werd ook niet echt veel over gepraat. Ik weet niet wat we allemaal dachten toen. volgen mij dachten we ook niet helder, maar puntje bij paaltje dachten we dat we een goed plan hadden. Newt was het er mee eens dat we het samen zouden doen en wel zouden zien wie wanneer, gewoon zoals het uitkwam een beetje. We hoefden ons dan iig geen zorgen meer te maken over Newt zijn sperma. Echt weird.

Bijna dagelijks als we bij Newt waren en er was een mogelijkheid dan deden we het. Vaak als ze net zijn eten hadden gebracht, want  de verpleging wist dan dat we hem hielpen met eten, dus hadden zij tijd voor andere patiënten en wisten wij dat ze ook niet snel terug zouden komen. We hadden wel altijd dat gordijntje dicht, omdat als er dan iemand binnen kwam, dat we dan konden zeggen dat Newt net even aan het plassen was. Soms kon Newt helemaal niet plassen en dan plasten twin of ik in die fles zodat ze konden zien dat het ‘waar’ was wat we zeiden.

Als ik het zo terug lees hebben we echt hele rare dingen gedaan, maar zo voelde het op dat moment helemaal niet.

Omdat ons contact met Jur en Luca ook veranderd was hadden we er niks over verteld tegen hen. iig niet toen we er mee bezig waren.

Iedereen snapt wel dat we in een onmogelijke situatie terecht waren gekomen, terwijl wij dat zelf niet in de gaten hadden. Op momenten dat we met Jur en Luca waren hadden we seks met hen, alleen ging dat wel verder als pijpen.

Er zijn niet echt veel andere mensen aan wie we dit verteld hebben, maar ja, wat voor advies moesten zij geven? Eigenlijk hoopten we dat het zichzelf zou oplossen denk ik. Natuurlijk hoop je dat , maar ja, natuurlijk is het tijd net anders dan je hoopt.

Dat was het makkelijkste. Dan hoefden we verder ook nergens over na te denken, maar zo werkt het natuurlijk niet.nee, jammer genoeg niet. Hoe graag ik voor jullie had gehoopt dat er een uitzondering werd gemaakt. 

Een volgende keer zal ik wel vertellen hoe het verder ging.👍

 

Nog even over de zaak van papa. Op zich is ie blij met alle klanten die komen en omdat we een (veel) groter terras mogen van de gemeente valt de omzet nog redelijk mee. Tenminste de omzet die buiten gemaakt wordt. Binnen is het veel en veel minder dan normaal. Er wordt wel geld verdiend, maar dat maakt het verlies in omzet over de afgelopen maanden niet goed. papa doet veel in handeltjes, zoals spullen van sportscholen opkopen en die dan particulier weer verkopen om een voorbeeldje te noemen. Dus, we hoeven ons geen zorgen te maken of we nog kunnen eten enzo, maar de zaak draait slecht. Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje, maar die heeft veel minder kosten en het gaat ondertussen al weer beter. Alleen is het een probleem dat ze niet overal toe kan reizen, wat eigenlijk wel nodig is om de zaak goed te laten draaien.het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Volgens mij heb ik de meeste vragen van kenshin en gebruiker c hier wel mee beantwoord en ik dank jullie wel voor alle steun en reacties. bij mij wel. Graag gedaan!  De rede weet je wel.

Ik snap ook wel dat sommige dingen die we mee maken of doen echt weird zijn (zelfs voor ons), dus dat jullie dan ook niet altijd precies weten wat je moet zeggen of doen.

Oke , fijn dat jullie snappe  wat ik bedoel .

Ik hoop niet dat er al te veel spelfouten of slecht lopende zinnen in zijn geslopen, want ik heb geen puf meer om alles nog een keertje door te lezen.

mij maakt het niet , het is voor mij te volgen dus maakt het mij niet uit. En ik maak zelf ook veel spel fouten dus ja.

Tot snel voor een volgende update.

tot snel.

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

 

Oke nu echt.

Groetjes Gebruiker c 

Nadat ik de laatste reacties heb gelezen snap ik er oprecht niks meer van...

Hi iedereen,

 

nog ff een update voor iedereen aan de hand van wat antwoorden op de reactie van Gebruiker c

  

xxx

Gebruiker c schreef:

iemand van het MMT(mobiel medisch team) kan natuurlijk wel dingen vermoeden en na de hand wat dingen testen doen voor aanrakingen bedoel ik dan.

 

ja, volgens mij hadden ze het al snel in de gaten toen ze met een stethoscoop aan het luisteren waren en zo weten ze al snel meer, ook door bloeddruk te meten enzo. Ze gingen ook overal voelen of ie nog een 'pols’ had, dus ook aan zijn voeten… Op zich vind ik dat wel interessant dat ze al zo veel kunnen weten met zo weinig spullen, maar ja, daar hebben ze voor geleerd.ja, dat is ook en blijft knap, dat is hetzelfde als dat je met alleen je handen zijn hartslag kan meten, of dat je zijn ademhaling kan controleren zonder apperatuur,  maar met apperatuur is het wel handiger, ook is het weinig kunnen ze er veel mee doen. Dat wist ik voor mijn EHBO ook niet. Later heeft het goed geholpen,  en over dat ze ehbo op scholen moeten geven ben ik het mee eens! Bij mij hebben ze alleen geleerd hoe je iemand moet verbinden, maar wat echt dom was dat ze het helemaal verkeerd deden😅 ik had toen daarna gezegd dat ik ehbo heb gedaan en had het daarna goed voorgedaan. Was ook wel een keertje leuk om het beter te kunnen dan de leerkracht van bio(heb ik nu niet meer bio) ik zelf had niet veel te leren op school , ook omdat het enige wat ze de kinderen leerden verkeerd leerden. Gelukkig was mijn klas de eerste en heb ik een filmpje aan de docent laten zien hoe het bij Echte ehbo gaat. En dat hij dat steeds aan de leerlingen moest laten zien. Maar ik ben hen echt zeker eens dat scholen dat moeten geven! En als ze het geven het ook goed geven. Voor iedereen die dit leest en mensen hierbij wilt helpen , maar weet niet hoe, Download de EHBO app van het rode kruis! Je bent niks verplicht,  maar als iedereen de app heeft kan de app je aanwezijzingen geven hoe je moet reanimeren of iets anders zoals wat je moet doen bij een wespen steek enz.  Ik dwaal weer is af.

Net as jij nu, had één van de ambulancebroeders en de dokter  van de MUG al gezegd dat ik goed mijn best had gedaan voor Newt, dus dat is altijd wel fijn om te horendat heb je zeker goed gedaan! En dat is inderdaad fijn om te horen.

Maar ja, er was natuurlijk nog heel veel onzekerheid.

Wel tof dat jij 'vrijwilliger’ bent voor EHBO, maar daarom weet je er ook best veel van.ja, tnx , ik vind het belangrijk dat als mensen op straat (dit is een voorbeeld) In eens een hartaanval krijgen en er gereanimeerd moet worden dat iemand het kan. Daarom is het ook zo , als ik bijvoorbeeld zie dat er een ongeluk is of een botsing en ik zie geen ambu, dan ga ik er altijd even heen en vragen of ik iets kan doen en dat ik ehbo heb gehad. (De meeste denken dat 15 jarige(bijna 16) niet verstand hebben van ehbo, maar dat vind ik grote onzin.

Die helikopter moest op een vlak stukje zonder bomen en struiken landen en ik kon 'm wel zien, maar het was nog wel honderd meter lopen of iets verder, want ze moesten om een meertje of een plas eigenlijk heen lopen. Ze hadden Newt ook eerst met die terreinauto naar de heli gebracht zo ver dat ging en daarna mij naar de parking waar de ambulance stond, maar dat was echt veel verder weg.

 

Oh ja, je schreef ook nog iets over dat het vast niet fijn was om Newt daar zo te zien liggen terwijl ze met hem bezig waren. Dat was idd best lastig, maar ik wist dat ze alles voor hem deden wat ze konden. Hij lag daar bloot met wel 4 of 5 mensen om hem heen die allemaal hun eigen ding aan het doen waren. Het ergste vond ik dat hij niet echt bij was, maar misschien was dat ergens ook wel weer goed, want dan kreeg hij het allemaal niet mee. Ingewikkeld. Btw zijn piemel bleef steeds nog stijf en toen had ik dat later opgezocht en las op internet dat ie dan beschadigd kon zijn, dus daar maakte ik me ook wel zorgen over. Gelukkig is die weer slap geworden, maar dat ging niet vanzelf. Weet ook niet precies hoe en wat allemaal, maar ik vond dat heel raar en vervelend. Ik ga in een volgende reactie wel schrijven hoe en wanneer Newt weer wakker werd en wat er toen nog allemaal gebeurde.

 

Ik vond Newt zijn buik ook wel hard aanvoelen. Hij heeft wel een strak buikje, maar het voelde heel anders als normaal. Veel harder. Later hoorde ik dat ze dachten dat ie ook in zijn buik bloedde en in het ziekenhuis bleek dat zijn milt gescheurd was. Ik weet niet wat ze daar aan gedaan hebben, want die zit er nog wel steeds in. Misschien met medicijnen ofzo idk. Ik vertel alles misschien een beetje door elkaar, maar soms schiet me ineens weer iets te binnen. Newt had ook zijn enkelbanden afgescheurd, dat was nog ff wat erger als bij mij.

Eigenlijk denken ze dat ie zo recht naar beneden is gevallen en eerst op zijn voeten terecht is gekomen, daarom lag zijn been ook zo raar en door de klap waren zijn wervels ingedrukt ofzo of iig verschoven en gescheurd. En dat ie daarna voorover was gevallen, waardoor zijn pols was gebroken, maar ik geloof dat ik dat al gezegd had. Daardoor was ie zo half gedraaid en min of meer op zijn zij terecht gekomen.

Dus zijn enkels (enkelbanden af , maar niet echt gebroken geloof ik, maar dat weet ik eigenlijk niet 100% zeker), been (zijn knie was uit de kom of kan dat niet?De knieschijf zit in de pees van de bovenbeenspier. Deze spier gebruikt u om uw knie te strekken. De knieschijf zorgt er voor dat de pees van die bovenbeenspier gemakkelijk over de knie schuift. De knieschijf kan 'uit de kom schieten'., misschien heet dat anders, maar die lag een beetje vreemd, ik bedoel ik ben lenig, maar dat kan ik niet)), ik snap wat je bedoelt,  ik ben van mijzelf hypermobiel,  maar ik snap wat je bedoelt en kan me voorstellen hoe dat eruitzag. 

rug (verschoven en gebroken wervels) , buik (milt en een rib door zijn long) en hoofd (daar was een soort bloeduitstorting) waren 'beschadigd’ om het zo maar te zeggen. dat is wel veel. Arme Newt.

Maar aan de buitenkant zag je er niet echt heel veel van, ik bedoel er was eigenlijk geen bloed. dat is vaak het probleem,  vaak zie je van buiten niks , maar van binnen zie je op het eerste gezicht niet,maar gelukkig wisten ze dat in het ziekenhuis welOh ja, hij had nog iets gebroken/uit de kom aan zijn andere hand, dus niet waar die pols gebroken was. Volgens mij was dat het, oh nee, hij had ook 2 gebroken tanden en de volgende dag was ie bont en blauw over heel zijn lichaam.dat is een heleboel.  Dat hij de volgende dag bont en blauw was , is volkomen begrijpelijk. 

 

Ik had niet echt last van die schroeven en plaatjes in mijn enkel, maar de dokter zei dat het beter was om ze er uit te halen. Alles was toch al goed aan elkaar gegroeid, dus was het ook niet meer nodigfijn om te horen dat je er geen last van had. Als het niet nodig meer was , dan kan het er maar beter uit zijn, zeg ik dan maar.

 

Ik ben vast iets vergeten te zeggen, maar ik hoop dat ik het meeste beantwoord heb en nu hebben jullie iig een update over wat er allemaal kapot was bij Newt. De rest komt een volgende keer wel.oke, voor mij heb je je het allemaal beantwoord . En de update is ook fijn. 

 

We gaan strakjes lekker naar het strand met zijn allen. Het is nu weer blauwe lucht en 26 graden, dus dat komt wel goed.

lekker!  Maak er een mooie dag van! 

à la prochaine

bonne journée!

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Sorry voor de late reactie, maar ik kom net van mijn werk af.(was een drukke dienst. )

En er was net een (over ehbo gesproken)mevrouw die was gevallen op haar arm,het was een bejaarde vrouw, en ik heb even gekeken ,maar ik heb haar even voor de zekerheid naar de huisartsen post gebracht,  die was toevallig om de hoek. Dus als je het over toeval hebt👍😅

Hi iedereen,

eerst even wat reacties langs lopen.

 

ja, das zo'n glasplaat van 2 meter ofzo met daar achter 2 douchekoppen aan de muur en zo'n rooster van 1 meter bij 70 cm ofzo in het plafond ah, ik weet wat je bedoelt,  echt chill die dingen, ik had er vorig jaar zo een in het hotel waar ik verbleef. 

ok we zijn geslaagd en dat in de vakantie.

ja zeker.

uhm, nou het was voor een schoolopdracht van Justin en Christian en die hebben de film gemonteerd en ze hadden er een mooi cijfer voor gekregen, maar het maken was heel leuk, maar te veel om hier te vertellen. Dat kun je lezen via oke, dat ga ik dan later ff lezen.

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/tips-voor-gebruik-van-drones-editen-storyboard-stop-motion-enz-ik-wil-een-coole-film-maken-dus-32900

 

 

 

 

 

@Gebruiker c

het was idd  slim om uit de situatie te gaan en naar Frankrijk te gaan om uit te rusten. Met z'n allen de taken verdelen vergt minder van elke persoon en dan is het makkelijker vol te houden. Ook beter voor Newt om verschillende mensen te zien en niet alleen ons.klopt.

Haha, ja we hebben niet per se een hond nodig om lekker over het strand te gaan lopen om bij te kletsen, goeie tipgraag gedaan,  misschien zal dat nog een ander klein stukje geven van Luca’s handleiding 😉.

Grappig filmpje over dat puberbrein, ik begreep ineens waarom wij zo vaak een kapotte fiets of iets anders kapot hebben. We denken dat alles kan en alles wel goed komt en dan blijken we toch ff vergeten te zijn om overal aan te denken.maakt toch niet uit, heeft iedereen wel is.

Met muziek kun je soms meer zeggen dan met duizend woorden.dat zeker. 

 

 

 

Hey @Blue ,

Bij mij was het al buiten onder de veranda 35 graden, dus dat was al snik heet.😅.

Lekker, ik zie nu dat een vrachtwagen recht voor mijn neus tegen een veiligheidsmaatregelen heeft gereden. Fijn, kan ik dat dadelijk weer doorgeven.

Maar veel plezier daar ! En smeer je goed in! De zon is namelijk erg verlijdelijk. Veel plezier daar!

was het 35 graden in Nl, zal wel lekker zweetweer zijn dan of valt 't mee?nou , ik weet niet of het in heel NL was ,maar wel bij mij,Maar dat kan ook komen omdat onze tuin op het zuiden zit.. en wij hebben zelf wel een soort van tropische tuin.dus das dan ook lekker, dan ben je net op vakantie.  Onder de palmbomen, te kijken naar de olijfbomen etc. Nou voor mij valt het wel mee, dat is natuurlijk persoonlijk ,want ik ben wel gewend aan hitte , 35 was het wel snik heet, maar ik kan gewoon persoonlijk met 43 graden buiten zitten . Ja ik ben een rare. 😅 maar zweet weer was het voor de meeste wel.

Met die temperatuur zou ik ook tegen een paaltje aan kunnen rijden, misschien wel zweetdruppels in zijn oog gehad ofzodat zou ook kunnen. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje, maar dit was jammer genoeg een oplegger die nog geen 2 weken oud was. Ach ja, ik heb de papieren vast gemaakt en ze moeten maar kijken. Ik heb alles al bij de planning gelegd.dus ja .

Is het niet super warm in die loods dannee, Best lekker !  Dacht dat ie zei. 17 graden, het is een hele grote stalen loods met ongeveer 7 loading docks, en soms komt er een LZV vracht en soms gewoon normaal,  dus er komt ongeveer om de 15 minuten een vrachtwagen.,maar ik moet dan wel zelf alles in die vrachtwagen uit halen en weer spullen gaan inladen.

 

We hoeven niet zo veel meer te smeren, want we zijn ondertussen al (donker)bruin, wij verbanden eigenlijk nooit gelukkig :relaxed:

lekker! Wou dat ik dat had, dit melkpak😅, nee grapje, ik zelf ben nu lichte lijk bruiner . Wel lekker dat dat niet meer 

 

EDIT: oh nee, alleen die van Pin nog geloof ik en dan nog een aanvulling. Genoeg te doen. Ik ga nu ff lekker onder de douche staan…

veel plezier met onder de douche staan! Ik ga vast mijn drone klaar maken ,want ik heb weer is een klus , yes! 

PS ik hoop dat er in deze minder spelfouten zitten ,want die vorige had ik niet meer nagelezen vanwege de ijd, net als deze btw, dus als er ergens een letter mist, moet je die er maar zelf bij denken.

maakt niet uit joh  , heb ik als dyslect geen probleem mee, dat heb ik ook dus....

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hey M&M's, 

 

Ik heb ook dat ik op bepaalde dingen achterloop,  dat is ook de rede dat ik wat minder actief ben(geweest)  ,maar dat is weer wat anders.

Fijn om te lezen dat het zo veel voor jullie betekent! Ik snap het ook heel goed, goed dat jullie hem hebben gestuurd dit allemaal wat jullie wouden zeggen! Ik ben Luca natuurlijk niet, maar ik zou me erg gevleid voelen als iemand zoveel moeite er voor doet,maar zoals ik al zei, ik ben Luca niet. Ik hoop dat er voor jullie snel meer duidelijkheid komt, maar ik ben ook geen helderziende of iemand van bovenaf of van de tijd (jammer genoeg) wat het antwoord ook is , ik weet dat of het nou goed of fout is, jullie het begrijpen en dat vind ik nou zo mooi aan jullie,  jullie persoonlijkheid(als ik het zo mag zeggen)  hopelijk komt er snel antwoord! 

 

Neem lekker de tijd .

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

even een kort bedankje voor iedereen die de laatste dag(en) gereageerd heeft.

 

@Gebruiker c

we zijn echt heel blij met jouw reacties elke keer nadat ik een nieuw stukje heb gepost. Je zegt altijd steunende dingen, dus dankjewel daarvoor. tnx, graag gedaan. Ik ben blij om te horen dat het steunende berichten zijn. Ik doe graag reageren,  en zoals ik al eerder heb gezegd,  verdienen jullie ook een goede, steunende reactie.  Jullie doen anderen ook heel goed helpen met jullie reacties,  en niet alleen degene waar hij op gericht is,maar ook degene die het lezen en hun vraag ook beantwoord of helpt.  Jullie hebben mij en heel veel andere al heel goed geholpen, dus bedankt daarvoor! En dit is dus mijn bedankje voor jullie, ookal kan ik niet veel doen, het is fijn om te horen dat het helpt!

Ik en twin ook, zijn helemaal ons leven in gaan richten rond Newt na die val. Op zich logisch lijkt mij, maar als je er midden in zit, hebben we te weinig oog voor andere dingen gehad,dat is ook begrijpelijk,  je kunt niet alles zien of aan alles denken.

iig op sommige momenten. Het is goed dat er iemand, zoals mama bijvoorbeeld een beetje hoe noem je dat, een 'helikopterview’ heeft en dingen in een groter geheel plaatst voor ons.dat is zeker goed. Daar mag je heel blij mee zijn! 

In een volgende update ga ik daar wel nog iets over zeggen.oke, 👍 neem je tijd en doe wat goed voelt!

Dankjewel iig voor al je reacties.graag gedaan!  

 

 

 

 

Voor iedereen:

ik snap dat reageren op wat ik allemaal schrijf best lastig kan zijn, maar ik vind het mooi als het sws gelezen wordt. Twin en ik zijn blij ons verhaal hier te kunnen vertellen, via mij dan alleen, natuurlijk, maar twin is er een belangrijk onderdeel van. We merken dat het ons, ook al zijn de meeste dingen al even geleden gebeurd, toch verder helpt. Sommige dingen zijn trouwens nog best actueel, maar dat wordt wel duidelijk in de rest van het verhaal.

ik ben benieuwd,  neem lekker de tijd en geniet van je vakantie!  

 

Nou, genoeg gezegd voor nu. Binnenkort weer een vervolg op de laatste update over ons toch wel ingewikkelde leventje met Jur, Luca en Newt en alles wat er zich verder nog afspeelt.👍

Sorry dat het verhaal in horten en stoten gaat, maar ja, we vieren ondertussen ook nog vakantie en soms kom ik ook niet op de juiste woorden en/of weet niet altijd wat te vertellen, zodat het toch nog een soort van rode draad heeft, dit hele verhaal. geen probleem hoor. Ik vind het goed te volgen hoor.

Er gebeurden en gebeuren daar omheen nog zoveel andere dingen, dus ik moet een beetje filteren. Hopelijk begrijpen jullie wat ik daarmee bedoel.ik begrijp wat je bedoelt.  Neem lekker de tijd! Ik zie het wel verschijnen. 

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c

      

       

Soms raak je jouw verdriet uit het verleden aan zodat je op een dieper niveau kan loslaten waardoor er ruimte ontstaat voor een nieuw stukje zijn..

 

 Hi iedereen,

 

@Blue ,

wat leuk dat je weer ff langs komt. Je hebt heel wat gelezen en geschreven zie ik, dus ik ga maar snel alles doorlezen en er een reactie op schrijven

 

het eerste wat ik kan bedenken is dat tijdens het rijden dat er een steen onder een band van een auto tegen jullie lamp is aan geschoten en daardoor kapot is. Zou dat kunnen? 

ja dat zou zeker kunnen, maar ja, we hebben onderweg niet echt een klap gehoord dat die steen er dan door of tegenaan ‘gevlogen’ is, maar misschien hadden we de muziek ook wel een beetje hard staan af en toe :smirk: en is het toen gebeurd….. Papa gaat 'm morgen naar de garage brengen, geloof ik. Ons jongste broertje heeft 'm alvast Corona proof gemaakt voor de garage. Mama zei dat ie 'm maar helemaal schoon moest maken en desinfecteren ofzo, idk wat ie precies gedaan heeft

 

fijn dat jullie thuis zijn gekomen! Het duurde miss ff maar het is toch goed gekomen en daar gaat het om toch? 

zo is het maar net :slight_smile:

 

uhh wacht wat? Je hoeft toch maar 2 dagen of zo te wachten op je Corona test uitslag? Sasha, en Emma hoefde maar 2 dagen te wachte tot de uitslag. Jullie moeten zwz tot de 10 in quarantaine. En als je het hebt nog langer. Of begrijp ik het nu verkeerd. 

de uitslag hebben we vanmiddag (nou ja, maandagmiddag dus) gekregen en we zijn positief over de negatieve uitslag  :joy: . We hebben dus geen corona en toch moeten we nog binnen blijven of in quarantaine, want we mogen van mama wel af en toe naar buiten. Als een soort ‘gevangenen’ mogen we dan luchten in de tuin als er niemand anders bij is. Eigenlijk mogen we wel met anderen als we voldoende afstand houden, maar ik denk dat we het niet volhouden als ons broertje bijvoorbeeld op 5 meter afstand staat….. Voor je het weet vliegen wij om zijn of hij om ons nek, dus ja, beter niet de verleiding opzoeken.

Maar waarom we in quarantaine moeten blijven nog is omdat we misschien donderdag of vrijdag ofzo, dus kort voor de Corona test misschien een besmetting op hebben gelopen en die kun je dan nog niet meten in die test van vrijdagmiddag…. Normaal, als we rechtstreeks naar Nederland hadden kunnen rijden zouden we daar niet echt bang voor zijn geweest, maar we hadden natuurlijk dat gedoe met die lamp, waardoor we met de politie in contact kwamen en mensen in het hotel en vrijdag hebben we een halve dag bij die garage rond gehangen, dus ja….je weet maar nooit. Als we binnen die 10 dagen geen klachten krijgen zijn we weer vrij. Alhoewel, mama zei dat we dan misschien nog een test kunnen doen, dat we het zeker weten en toen zeiden wij 'gaan jullie je dan ook allemaal laten testen, want wie zegt er dat jullie ons strakjes niet gaan besmetten dan’. Daar had ze niet zo direct een antwoord op, ze gaat het geloof ik aan de GGD vragen ofzo of dat moet of handig is

 

het lijkt me idd heel k*t als je van het knuffelen bent dat je niemand kan knuffelen. Mag ik er iets leuks van maken. Dat is nou het leukste aan Corona. Ik hoef eindelijk niemand meer aan te raken. Niemand meer te knuffelen. Geen handen meer te schudden. Het is echt voor mij zo fijn haha. als een vriendin een knuffel nu wilt van mij zeg ik nu, nee sorry mag niet, Corona 🤷‍♂️ 😂

ach ja, soms heb je geluk en soms heb je pech. Als je geluk hebt dan wordt er na Corona  ook wat minder snel geknuffeld en dat zou wel nice zijn voor jou en wij kunnen altijd nog met anderen die van knuffelen houden dat doen

 

fijn dat het met obstakels toch goed is gekomen. Dan hebben jullie binnen kort als ik het goed begrijp Luca iets te vertellen. 

dat is wel de bedoeling, maar of we dat irl kunnen doen met alle Corona maatregelen is de vraag. We hebben al een paar keer geappt iig, maar dat is nog een beetje oppervlakkig allemaal. We willen eerst het contact weer een beetje opbouwen, zonder moeilijke vragen gelijk. Ff kijken hoe dat loopt. Het is Feestgay ook nog niet echt gelukt om Luca te ontmoeten irl

 

Oké ik ga nu het gemiste van de afgelopen maanden terug lezen ben toch wel benieuwd 🙈

dus ik ga miss zo nog wel een reactie plaatsen!

ok, cool. Ik wilde je nog succes wensen, maar je had dit al een paar dagen geleden gepost en ik zag dat je ook al een nieuwe reactie had gepost. Dankjewel. Ik ga het zo allemaal lezen :relaxed:

 

fuck, (ja ik mag fuck zeggen want dat staat op me trui die ik aan heb) heb me reactie weg gegooid 🙄 

er stond zelfs een MenMs grapje in 😒

hoe ga ik die weer bedenken. Het was iets met een 🥚 of zo in iedergeval met die smiley. 

jij mag alles zeggen wat er op je trui staat…..  en laat er iig geen strijkijzer op staan zoals twin laatst in Frankrijk had gedaan…… Btw, heb je meer truien met van die grappige teksten erop ?

Reactie weggegooid? Oh jee, expres of op het verkeerde knopje gedrukt? Ik heb ook wel eens op het knopje van 'herladen/pagina verversen’ geklikt ipv op 'verstuur’ en dan krijg je wel weer een mooi, leeg tekstvlak, maar ja, dat had ik liever niet op dat moment….. Een grapje met een 🥚, dan zal het wel over twin zijn gegaan :stuck_out_tongue:, die is soms ook hard aan de buitenkant, maar zacht van binnen :rofl:

 

oké we gaan op nieuw beginnen. Dat doe ik graag voor jullie. 
en nu kopieer ik af en toe mijn tekst 😊

goed plan en dankjewel voor alle moeite en tijd die je in ons steekt

 

Wat nu komt is van 31 augustus en we werken langzaam naar het heden terug… dus jeeeeeh

2019 of 2018…...ow gewoon 2020 hahahaha

 

dit snap ik, ik kan het me van beide kanten voorstellen. Ik heb natuurlijk vrienden gehad die al begeleid woonde toen ik er nog niet woonde en ik heb nu ook ook vrienden die ook op kamers wonen.. 

het zijn gewoon hele andere levens fases. Je moet namelijk rekening houden met het op tijd thuis zijn van die vrienden die nog bij de ouders wonen. En zij snappen niet dat je niet zo maar ff elke keer een bioscoopje kan pakken

en dan is het in een relatie nog in gewikkelder lijkt me…

idd, misschien speelt dat wel een rol, aan de ene kant heeft Luca dan wat meer verantwoordelijkheden en aan de andere kant wat meer vrijheid en soms is het moeilijk om een goede balans te vinden en dus niet alleen maar van je vrijheid te genieten… dat zouden wij misschien doen, alhoewel we ons best wel goed gedragen hebben in Frankrijk toen we ‘alleen’ waren daar, maar ja, wij werden op ‘afstand gecontroleerd‘door mama en iedereen die ze op ons afgestuurd had en die dan zeiden dat ze toevallig in de buurt waren…. We vinden het toch wel lief van mama, als ze maar niet denkt dat we dat niet in de gaten hadden

 

ik snap dat hij “ineens” zo snel volwassen woord als hij op kamers gaat wonen. Dan woord er in eens van je gevraagd om goed voor je zelf te zorgen. je moet in eens zelf boodschappen doen, koken, schoonmaken en dan ondertussen ook nog aan je studie. En dan tussen door ook nog tijd hebben voor een relatie (kan ook vriendschappelijke) het kan best wel ingewikkeld zijn. Want waarschijnlijk om rond te kunnen komen moet je ook nog een bijbaantje hebben. 

door Corona had Luca geen baantje meer, maar volgens ons had ie wel genoeg geld van zijn ouders gekregen steeds, maar ja, mama had 'm ook af en toe wat gegeven toen ie bij ons thuis was geweest (volgens mij een keertje 50 en een keertje 80 ofzo) en een keertje had ie een appje gestuurd of ie wat kon lenen en toen hadden wij geld overgemaakt aan hem. Hij was het geld wat ie van zijn ouders en familie en vrienden voor zijn verjaardag had gekregen kwijt geraakt of hij kon het niet meer vinden en durfde dat niet tegen ze te zeggen. Hij hoopte dat ie het nog ergens terug zou vinden tussen zijn kleren ofzo, maar ik geloof niet dat ie het al gevonden heeft. Hij moest toen boeken voor zijn studie betalen geloof ik en toen hadden wij 500 aan hem overgemaakt. Twin 250 en ik ook 250 of eigenlijk had twin 500 overgemaakt aan Luca en ik weer 250 aan twin, snappie

 

jullie hebben dit waarschijnlijk al tegen Luca gezegd. En als je dat nog niet hebt gedaan moet je dat maar doen. 

jup al gezegd tijdje terug al

 

ik denk heel eerlijk als ik het mag in vullen dat hij ook nog om jullie geeft. Maar dat hij gekwetst is doordat newt op plek 1 kwam (wat voorkomen normaal is vind ik btw). Maar hij is denk ik bang om nog een keer bang om gekwetst te worden dus dan gaat hij het op deze manier uit de weg. 

we denken dat dat wel een rol kon spelen, maar toen we vroegen waarom hij niet naar ons op vakantie kwam had hij als reden dat ie net die weken een baantje had, dus dan snappen we het ook wel weer. Ik denk wel dat ik hem pijn heb gedaan en dat heb ik ook wel al gezegd, maar ja, het praat niet zo makkelijk via de app...

 

was dit je vraag al is het 2 maanden later na dat je het gepost hebt. Maar ik moest er gewoon op reageren of zo…

ja haha, dat was mijn vraag, dus als je nog een goed idee hebt over hoe we duidelijkheid krijgen over de situatie met Luca, is dat altijd welkom

 

wel op anderhalve meter? Sorry 🙈 mijn hoofd werkt op Corona. Als ik iets op tv zie en het zijn veel mensen bij elkaar denk ik direct zo van. Dat kan helemaal niet met Corona (nee duhh blue die serieus zijn ouder dan Corona Frank wakker blijven) 

ok, dat moet ik even opzoeken, twin die zegt dat Stef Bos bij ons binnen is geweest…. denk wel dat we anderhalve meter hebben aangehouden hoor, we zijn best braaf….

Ik kan het niet zo snel vinden, misschien had ik tegen twin gezegd dat Stef wel bij ons binnen was gekomen, als in dat het liedje wat hij zong mij geraakt heeft ofzo :yum:

 

ik baal nu in eens dat ik er toen niet was. Want ik heb vaker dat ik zie bij mensen dat ze zich zelf zijn. En ik heb dat zelf btw ook en dat kan je soms op een “simpele” manier doorbreken.

oh das niet jouw schuld dat je er toen niet was, maar Luca leek Luca niet, maar ja, misschien een nachtje slecht geslapen, kan ook, is nog wel eens vaker gebeurd en toen we er iets over zeiden, zei hij zoiets van slecht of te kort geslapen

 

dus jullie vinden het helemaal niet erg dat ik een maand later reageer 😂😅

wij zijn altijd blij met elke reactie, nou ja, niet als iemand ons uit gaat schelden, maar dat heb jij nog nooit gedaan, dus daar zijn we ook niet bang voor. Mnu, als je wat later reageert, je kan dan nog steeds goeie tips geven

 

dat klopt wel ja, mijn zus, die kwam vroeger om het weekend thuis… en toen ze ging studeren eerst eens in de 2 maanden en na een half jaar (3 x dus) is dat gegaan naar 1 x per per 3 a 4 maandjes of nog minder vaak. Terwijl mijn broer ook studeert. En die komt nog maandelijks op bezoek. Het ligt er aan waar je behoefte aan hebt. En hoe verweg je van je ouders woont. Mijn broer woont 5 minuten met de auto vandaan van me stief pa. Maar me zus woont 3 uur met ov dus ja, dan kom je minder gouw ff langs voor een kopje koffie ☕️ zeg maar. Je snapt wat ik bedoel (hopelijk) 

ja, we snappen het. Het is èn op kamers gaan wonen èn dan ook nog eens Corona en dan zitten wij nog ver weg, dus ja, zal wel allemaal er niet aan mee helpen dat alles op rolletjes loopt. Hopelijk is het anders als we Luca irl weer zien. Misschien vallen we wel in elkaars armen en is alles weer goed…...oh Sinterklaas bestaat ook niet en de Kerstman is door Coca-Cola bedacht..…..uhm, nou ja, wij blijven positief zolang het tegendeel niet bewezen is.

Toch nog ff een vraagje: die jongen met die rode jas die in die kerstcommercial van 2016 van Coca-Cola speelt is toch wel echt, hoop ik. Twin en ik hebben al 4 jaar een crush op hem en hij is zo cute en heeft het hart op de goede plek, kijk zelf maar:

Bedank jouw Kerstheld - Coca-Cola Kerst Commercial 2016

 

Oh ja, misschien kunnen we het beter eerst met Luca goed maken, voordat we een nieuw vriendje gaan zoeken, maar echt, hij is echt heel leuk en inmiddels ook 4 jaar ouder als toen, dus ongeveer van onze leeftijd, denk ik

 

je weet dat ik geen familie mens ben maar ik kan als je zo’n humor grapje vertelt begrijp ik het wel. Ik zeg super leuk dat ik vrede heb met de afstand met me familie maar eigenlijk niet. Maar daar kom ik op mijn topic op terug. Als ik het opmeten rijtje heb. 

oh ja, ik maakt toen een grapje over de 'slechte grappen’ die opa toen maakte over dat liedje van 2 Belgen met Lena.

Is goed, ik lees het wel in je topic als het zover is

 

  ja deze logica begrijp ik. Als je het nog nooit gedaan hebt waarom zou je het dan niet kunnen. Oké @M en Ms omthou die ff voor mij 😂 had van de week weer last van faal angst 🙄

ok, ik ga hem gewoon hieronder voor je bewaren dan kun je altijd nog een screenshot nemen of dat plaatje copy/paste doen en dan afdrukken en op je koelkast plakken ofzo

Disclaimer: natuurlijk moet je wel even bedenken of iets niet gevaarlijk is om te doen, zoals denken dat je parachute kan springen als je het nog nooit gedaan hebt bijvoorbeeld, dat zou ik dus ook maar niet doen, maar idd waarom zou je iets niet kunnen als je het nog nooit gedaan hebt 

 



​​

haha ja klopt ja. Je moet bedenken ik ben over 2 maandjes 19 😱 dit jaar is ondanks corona voorbij gevlogen 🦅 ✈️ 

jij bent echt al oud hahaha, nee hoor is een grapje

 

Volgend jaar gaat het echt beginnen dat veel grote forum leden het forum idd gaan verlaten. Ik had er eerst veel moeite mee. Maar op het moment leer ik er vrede ✌️  mee te krijgen. Ik ben toch minder online. Zie je topic 🤣.  Ik ben over 2 maandjes 19. Het klinkt zo verweg maar knipper ff 4x en ik ben jarig geweest hoor… oké twin MenMs heeft het nu echt gedaan he 🙄 nee je moest het niet letterlijk nemen. 

goed dat je je er al op ingesteld hebt, het is wat het is, we maken er maar het beste van :relaxed:

Btw, ik probeer zo min mogelijk te knipperen, want voor je het weet ben je dan jarig….

 

nou twin en MenMs ik ben bij 🥳 het is bijna nachtwerk (het is nu 23:35) geworden. En begon zo leuk voor 9 uur savonds. Maar ja haha al die filmpjes 🤔

je had ook gewoon iets leuks voor jezelf kunnen doen, maar wij zijn wel blij met jou en dat je van alles voor ons gepost hebt :thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:

 

ik hoop dat jullie wat aan me reactie hebben. Ik vrees alleen het ergste haha. Er staat vooral onzin in ben ik bang 🤣 maar je kan niets anders dan dat van me gewent zijn toch? 

wij vinden het geen onzin hoor en je bent nu weer helemaal bij. Hopelijk heb ik niet al te veel onzin terug geschreven. Wij zijn wel wat gewend van jou en daarom vinden we je nog steeds aardig

 

Oh, ineens zijn we aan het einde gekomen van jouw reactie.

Nou ja, tot de volgende dan maar.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

 

Hey M&M’s en twin,

Hoe is het nu met jullie? Zijn jullie uit quarantaine of zitten jullie er nog steeds in? En hoe is het verder?

Groetjes,
Simply Me

je dit bonjour à tous,

hey 🖐

@Gebruiker c

Je zegt altijd steunende dingen, dus dankjewel daarvoor.

Gebruiker c schreef:

tnx, graag gedaan. Ik ben blij om te horen dat het steunende berichten zijn. Ik doe graag reageren,  en zoals ik al eerder heb gezegd,  verdienen jullie ook een goede, steunende reactie.  Jullie doen anderen ook heel goed helpen met jullie reacties,  en niet alleen degene waar hij op gericht is,maar ook degene die het lezen en hun vraag ook beantwoord of helpt.  Jullie hebben mij en heel veel andere al heel goed geholpen, dus bedankt daarvoor! En dit is dus mijn bedankje voor jullie, ookal kan ik niet veel doen, het is fijn om te horen dat het helpt!

 

 

Door dingen te zeggen als 'ookal kan ik niet veel doen’ zeg je meer dan je denkt….. oke, misschien wel ja. Ik vraag mij nu af , wat dachten jullie toen jullie dat lazen? Ik stel mijzelf ook vaak zulke dingen en ben wel is benieuwd. 

Ik haal dit keer maar één dingetje uit jouw reactie. Hopelijk zegt dat ene dingetje genoeg. ja hoor. Denk ik.👍

 

Whenever you're ready :slight_smile:

 

 

Dankjewel @Kenshin 

 

Voor iedereen:

Ok, verder bedankt en ja er komt binnenkort wel weer een update. Er zit ook echt (uiteindelijk) een plot-twist aan te komen, maar ja, ff geduld nog.oke, ik ben benieuwd,  maar neem al lekker je tijd ! De tijd komt wanneer jullie dat beslissen en wanneer jullie de keuze hebben gemaakt.  

 

Maken jullie je ondertussen maar niet al te veel zorgen om ons…..ik zal proberen dat niet te doen😉

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Heey M&Ms,

Ik lees ook alles mee op de achtergrond. Dus ik zeg niet vaak wat, maar vind het wel mooi en interessant om de update en reacties van andere te lezen.

Het is mooi om te zien dat jullie bereidt waren om alles aan de kant te zetten om Newt zo goed mogelijk te helpen. Jammer dat daardoor de relatie tussen Luca en Jur een beetje achterliep, maar ze zullen het vast en zeker wel hebben begrepen. 

Hoe is het in Frankrijk? Beetje mooi weer daar? Het is eindelijk na weken te hebben gewacht is een keer 30° hier haha. Hebben we toch ook nog een beetje zomers weer.

See ya!

Spookyzx. 

Hi iedereen,

Hey M&M's 

Het was wel zeker de moeite waard! En het was inderdaad erg gezellig met een lach en een traan.

precies, het afscheid van Kenshin was mooi  en goed zoals het gegaan is

Klopt, ik vond het ook fijn om nog even een laatste bedankje en even met Kenshin te praten toen het nog kon.

Ik weet niet hoelaat jullie op jullie bed lagen, maar ik zelf was rond 06:50 a 07:00 op mijn bed. 

uiteindelijk hebben wij helemaal niet meer geslapen. Ik denk dat we zo rond 0130-0200 zo'n beetje met z'n allen gestopt waren met posten en toen hebben twin en ik de muziek van Kenshin aangezet:

Ik heb daarna ook nog muziek geluisterd, je weer wel, die ik stuurde en die in de topic stond. 

Lord of the Rings Music & Ambience | The Shire, A Peaceful Night in Bag End - Relaxing Evening Rain

en op ons gemakje hebben we alles nog eens doorgelezen. Als twin en ik elkaar aangekeken rolde er soms een traan over onze wangen… Mooie herinneringen kwamen voorbij en het was goed… fijn om te horen dat het goed was. Ik zelf heb gisteren alles nog door gelezen.

Toen zijn we aan de slag gegaan met de screenshots en het afscheidsverhaaltje en uiteindelijk hebben we dat om 05.54 uur gepost op 10 augustus 2020. We waren best moe toen. Door het niet slapen en alle indrukken die nacht. Net toen we wilden gaan slapen kwam er rond 06.17 uur een reactie van Kenshin en een tweede volgde om 06.25 uur. Het was zo lief en mooi, zo fijn om (waarschijnlijk) op dat moment even alleen met Kenshin op het forum te zijn. Dat was echt een cadeautje. We wilden Kenshin niet alleen laten op het forum, maar wilden ook weer niet nog duizenden vragen stellen, alhoewel we die wel hadden….

We zijn er de hele tijd geweest voor het geval Kenshin iets te vragen zou hebben of wat dan ook. Na een tijdje werden andere forumleden ook wakker en kon iedereen nog kwijt wat die wilde.

Om 11.38 uur was het echt voorbij, Het account van Kenshin is toen verwijderd. Onherroepelijk.

We zijn toen gaan werken aan een update van het afscheidsverhaal en dat hebben we om 13.00 uur geplaatst.

Tsja en toen ging het leven verder. We probeerden de draad wat op te pakken, maar zijn de hele week van slag geweest door te weinig slaap in de weken daarvoor en toen zijn we weinig online geweest. Ik weet niet meer wat we verder gedaan hebben die dag. Ik denk met de jongens naar het strand geweest enzo. 's Avonds laat zijn we pas gaan slapen nadat we iets van 40 uur wakker waren geweest…..

Oke.

Sorry dat ik niet altijd reageer, maar ik weet dan ff geen woorden om te zeggen. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar sorry daarvoor. Ik lees alles mee , dat kun je denk ik ook merken,maar zoals ik zei , ik kan dan niet de woorden vinden.  (En met werk is het best druk) .

geen probleem, daar hoef je je niet druk om te maken We weten wel dat het goed zit met jou en begrijpen het volkomen :relaxed:

Mooi, fijn om te horen dat het geen probleem is.  Bedankt!

Groetjes,

M&M's en twin

Groetjes Gebruiker c 

M en Ms  schreef. 

Wat is een handige manier. Gewoon erop af stappen en dingen irl proberen te regelen of via een brief/berichtje of via een tussenpersoon een soort van mediator?

ik zou zeggen gewoon er zelf persoonlijk op af gaan, ik persoonlijk zou dat ook doen ,want het is iets wat persoonlijk is wat tussen jullie en hem is. Ik denk ook niet dat het veel makkelijker zou zijn als er een tussenpersoon is,ik zou het misschien is met een berichtje vragen of hij tijd heeft om af te spreken ergens . Daar kunnen jullie samen met elkaar praten. Ik denk dat het beter zou werken en dat het persoonlijker is dan dat je tussenpersoon hebt.

 

Groetjes Gebruiker c 

hoiii

 

 

ik had al zo’n vermoede met onze 2 grote muziek fans 🤔
ach je kan er niks meer aan veranderen het is gebeurd en je bent weer in nl. En daar gaat het om.

 

Mama zei dat ie 'm maar helemaal schoon moest maken en desinfecteren ofzo, idk wat ie precies gedaan heeft

dat doen ook de garages tegenwoordig. Zo chil haha. Mijn vader lied een lamp 💡 vervangen en toen is meteen ook de hele binnenkant desinfecteert. Ik ben zelf het desinfecteren wel zat 🙄 elke als Emma, Loes of Femke of ander bezoek is geweest moeten we alles waar zij zijn geweest het desinfecteren tegen Corona. 
 

Als je geluk hebt dan wordt er na Corona  ook wat minder snel geknuffeld en dat zou wel nice zijn voor jou en wij kunnen altijd nog met anderen die van knuffelen houden dat doen

van jullie wil ik wel een knuffel hoor! Ondertussen ben ik ook wel toe aan een knuffel van me zus en me broer... 

 

We hebben al een paar keer geappt iig, maar dat is nog een beetje oppervlakkig allemaal.

ja maar misschien is het ook beter om soortvan op nieuw te beginnen met luca. Dus eerst gewoon een beetje er over hebben wat je die dag beleeft hebt al zal dat niet veel zij. 
 

Ik wilde je nog succes wensen, maar je had dit al een paar dagen geleden gepost en ik zag dat je ook al een nieuwe reactie had gepost. Dankjewel. Ik ga het zo allemaal lezen :relaxed: 

2 maanden terug had ik een korte reactie geplaatst had ik me ook voorgenomen om bij te blijven en een inhoudelijke reactie te plaatsen.. en zondag of zo dacht ik, als ik het nu niet doe, doe ik het nooit. 
 

Oh jee, expres of op het verkeerde knopje gedrukt?

ooit voor een update kon je zien zonder dat je tekst wegging van wanneer die reactie was dus ik tikte op een reactie 🙈 en poef een leeg tekst vak jeeh 😒 

 

Een grapje met een 🥚, dan zal het wel over twin zijn gegaan :stuck_out_tongue:,

oehhh ik weet het weer half… jullie vroegen of jullie de enigste waren met een moeilijke relatie… toen maakte ik een grapje over de ingewikkelde relatie van me vader en z’n vrouw. Voor volwassen die getrouwd zijn is hun relatie aardig ingewikkeld. Ik snap iniedergeval niet dat ze samen zijn met die omstandigheden…

 

die is soms ook hard aan de buitenkant, maar zacht van binnen :rofl:

dat zijn jullie beide hoor haha 

 

goed plan en dankjewel voor alle moeite en tijd die je in ons steekt

Dat doe ik graag voor jullie. 
 

2019 of 2018…...ow gewoon 2020 hahahaha

ja 2018 🤔 maar dan had ik wel veeel gemist haha.

 

dat zouden wij misschien doen, alhoewel we ons best wel goed gedragen hebben in Frankrijk toen we ‘alleen’ waren daar, maar ja, wij werden op ‘afstand gecontroleerd‘door mama en iedereen die ze op ons afgestuurd had en die dan zeiden dat ze toevallig in de buurt waren…. We vinden het toch wel lief van mama, als ze maar niet denkt dat we dat niet in de gaten hadden

ik wouw net zeggen, jullie gingen volgens mij best goed om met de verantwoordelijkheid die jullie hadden. Je mag zeker soms genieten van de vrijheid maar er zijn gewoon grenzen. Ik ben echt een heel slecht voorbeeld haha. Ik maakt totaal geen gebruik van me vrijheid 😅 maar oké. 
 

Ik denk wel dat ik hem pijn heb gedaan en dat heb ik ook wel al gezegd, maar ja, het praat niet zo makkelijk via de app…

en als twin alleen contact met Luca op neemt is dan nog steeds zo. Want dan weet je ook gewoon waardoor het komt.. 

 

ja haha, dat was mijn vraag, dus als je nog een goed idee hebt over hoe we duidelijkheid krijgen over de situatie met Luca, is dat altijd welkom

dan zet ik mijn knuffels vanavond wel ff aan het denken. Nee serieus ik ga er wel even over na denken. En liggend met me knuffels denk ik beter na 😅

 

oh das niet jouw schuld dat je er toen niet was,

nee i know 

 

maar Luca leek Luca niet,

soms lijkt het net dat mensen in een soort trans zitten waardoor ze niet te bereiken. Dan zitten ze zo in de knoop met zich zelf. Dat is dan ook heel “simpel” verholpen, je moet zeggen wat ze willen horen en dan komen ze in eens terug of zo lijkt het. het is zo vaag om het uit te leggen… maar je snapt het. 
 

omdat ik net eerst je reactie had gelezen was “in eens” mijn reactie voor bij. Dan zal ik dit x voor jullie een pauze nemen. Tijdens het schrijven, ik moet er ff een er in gooien tot zo… 

I’m back 

 

wij zijn altijd blij met elke reactie, nou ja, niet als iemand ons uit gaat schelden, maar dat heb jij nog nooit gedaan,

grappig dat je dat nu zegt. Ik was gister boos. Ja nu denken jullie boos hz boos. Ik was overprikkeld en ik had ontspanning nodig en ik kreeg mijn ontspanning niet dus er kwam een reeds scheldwoorden schreeuwend uit me 😅

 

jij bent echt al oud hahaha, nee hoor is een grapje

mijn beste vriend is oud. Die is al bijna een half jaar 19 😱

 

het is wat het is, we maken er maar het beste van :relaxed:

ik blijf zo lang ik niet weggestuurd woord. Maar ik ga niet zo veel meer op kleine topics reageren. Voor mij zelf kost dat energie die ik niet heb.

 

wij vinden het geen onzin hoor en je bent nu weer helemaal bij.

nou ik zag dat mijn woord voorspeller soms worden nogal vaag voorspelde 🤔maar jullie begrepen het gelukkig 😅 

 

Oh, ineens zijn we aan het einde gekomen van jouw reactie.

Nou ja, tot de volgende dan maar.

de volgende is in mijn topic, nouja als je het op de zelfde volg orde als ik doe 😂


oohja jou quote ga ik maken en boven me bureau hangen, alleen ga ik hem wel op z’n blue’s maken. als jullie (hoeft niet perse MenMs of twin te zijn) nog meer quotes hebben die voor mij handig zijn. Gaan ze er ook hangen haha... 

 

groetjes blue 

Hi iedereen,

en hi @IdkAnameDealtwithIt /Matthijs,

Hi.

we zijn weer (even?) terug van weggeweest. Tijd voor een update.

Allereerst, bedankt voor je berichtje en sorry dat het ff geduurd heeft voordat ik het beantwoord heb, maar ja, het zal verderop wel duidelijk worden hoe dat komt.

Geen probleem. Doe rustig aan ik zal zelf ook niet altijd snel reageren wan​​​​t ik heb ook best een kut tijd achter de rug en ben zelf natuurlijk ook 5 maanden weg geweest.

Natuurlijk herinneren we jou wel, ook al is het al weer eventjes geleden.

Leuk dat je aan ons gedacht hebt met de Kerst en ach ja, die quarantaine was uiteindelijk niet zo erg als je het vergelijkt met wat er nog meer gebeurd is. Op zich gaat het wel ok met ons, maar hieronder schrijf ik er wel iets meer over. We hopen dat jij ook een leuke Kerst en Oud & Nieuw hebt gehad en ook al is het wat aan de late kant: nog de beste wensen voor het 2021 van twin en mij :relaxed:

Thanks!

Nu eerst maar verder met de update.

Er is weer van alles gebeurd de afgelopen weken/maanden. Ik ga hier niet alles noemen, maar wel een paar dingen die zeker ook te maken hebben met onze afwezigheid en dit topic.

 

Ten eerste: we hadden wat tijd nodig voor onszelf. Om wat dingen op een rijtje te krijgen….

Na onze quarantaine, na onze lange vakantie in Zuid-Frankrijk was de tijd echt aangebroken om irl in contact te komen met Luca. Dus, face-to-face. Dat viel niet mee en dat kwam niet alleen door de corona regels…

We moesten de confrontatie aan gaan met Luca….dat klinkt niet echt vriendelijk, maar hoe kan ik het anders en beter opschrijven…..

Dat heb je zo goed opgeschreven. Het is ook eigenlijk wel een confrontatie.

Het was tenslotte eigenlijk wel een confrontatie…..een confrontatie met dingen die we over hem gehoord hadden en die we hem eerder al in gesprekken en via sm verteld hadden, maar waar we tot dan toe nog geen antwoorden op hadden gekregen….

Het was niet om Luca pijn te doen, maar om hem te kunnen begrijpen. We hadden geen keus en het werd tijd….

Tuurlijk is het niet om hem pijn te doen dat wil je nooit met iemand waar je van houd.

We zagen regelmatig ook wel de pijn als we met hem skypten, maar we konden niet echt tot hem doordringen. Vaak hebben we er wakker van gelegen….niet wetend wat we konden doen voor hem

Pas als we zouden begrijpen wat er aan de hand was, dan konden we weer dichter bij hem komen (vooral figuurlijk bedoeld, alhoewel we ook echt ook letterlijk dichter bij hem wilden zijn). We misten hem, zoals we hem altijd missen zodra we niet bij hem zijn. Alleen nu was het nog veel erger…

Snap ik.

Luca zit diep in ons, ook al begrijpen we niet wat er het afgelopen jaar allemaal speelt. We houden echt van hem. Dat gevoel zal ook niet over gaan, ook niet door de waarheid en welke gevolgen die kunnen hebben op onze relatie. Luca is al ruim 3 jaar een deel van ons. In goede en slechte tijden. Hij was er voor ons en wij voor hem, maar de laatste tijd weten we niet precies meer wat er echt nog is….

In het begin dachten we, we geven het wat tijd en dan komt het ‘vanzelf’ wel goed. Beetje naïef misschien, maar ja, je hoopt dat het zo gaat.

Daarna worden plannen om elkaar irl te zien en te spreken gedwarsboomd door Corona, door allerlei regels om verspreiding te voorkomen en een in onze ogen niet zo flexibele Luca, maar tegelijkertijd moet ik erbij zeggen dat ons ook verwijten te maken zijn. Bijvoorbeeld doordat we 3 maanden in Frankrijk waren. Het zou niet eerlijk zijn om over Luca te zeggen dat ie niet echt lekker meewerkte aan een ontmoeting, terwijl wij zelf maanden er niet waren.

Dar ligt eraan. Als jullie met hem skypten en hij deed daar afstandelijk kan dat moeilijk jullie fout zijn.

Maar ja, voor ons gevoel ‘werkte hij niet echt mee’ en dat gaat dus wel een rol spelen in ons hoofd en waarschijnlijk daardoor gingen wij onterecht meer ‘schuld’ bij hem leggen, vooral gevoelsmatig. Dat is niet echt netjes van ons natuurlijk en dat begonnen we vrij laat pas in te zien. Door onze houding brachten we hem, weliswaar onbedoeld, maar toch een verkeerde boodschap, denken we nu. Ik denk dat we soms verkeerde woorden gebruikten en ook ‘non-verbaal’ hebben we vast ook een niet echt fijne uitstraling gehad voor hem als we met hem spraken.

Het is niet erg om iemand ergens de schuld van te geven als die persoon daadwerkelijk ook iets doet. Ik wil niet als een klootzak over komen op deze manier maar vanuit mijn ogen is het wel een beetje zo ( zeg trouwens als het vervelend over komt dat is niet de bedoeling natuurtlijk). Ik weet natuurlijk niet de situatie volledig. Maar ik heb vaak genoeg (op dit moment ook) meegemaakt dat iemand vreemd/afstandelijk doet. En als dat een goede vriend is is dat een van de kutste wat er is. En ik kan me voorstellen dat dat nog kutter is als het je vriend/vriendin is.

Daar achter komen heeft lang geduurd. Te lang en daarom hadden we ons voorgenomen zelf ook met de billen bloot te gaan en onze excuses daarvoor aan te bieden zodra we Luca irl zouden treffen. Luca is niet de boeman. Wij zijn vaak tekort geschoten. 
 

Het is goed dat jullie daar over hebben gepraat.

Je dat realiseren is één ding, maar hoe ga je dat uitleggen en met welke woorden en hoe open je zo’n gesprek, zonder dat het uitmondt in een welles nietes verhaal.

Als oplossing (wij hoopten dat dit ook echt een oplossing zou zijn of iig een mogelijkheid tot het komen tot een oplossing) hadden we een brief geschreven aan Luca, waarin we onze tekortkomingen benoemden en excuses maakten voor hoe alles gelopen was. Die brief zouden we hem irl overhandigen en hem de tijd geven die rustig te lezen in de hoop dat dit een opening zou bieden voor een goed gesprek of tenminste dat wij aan de ene kant en Luca aan de andere kant, allebei ons verhaal en gevoel konden delen.

In een eerder gesprek via skype hadden we gezegd dat wij die brief aan hem wilden gaan schrijven en hem gevraagd of hij hetzelfde aan ons wilde schrijven.

We hadden afgesproken dat dus ook dingen die ons dwars zaten of die we niet begrepen aan bod mochten komen en omgekeerd mocht hij dat over ons doen natuurlijk. Logisch eigenlijk, maar ja, dat soort dingen zeg je dan omdat we ook niet precies wisten hoe we weer dichter bij elkaar konden komen.

De bedoeling was om elkaar geen verwijten te maken, omdat we nog geen volledig beeld hadden van wat er werkelijk aan de hand was, maar hoe doe je dat als je dingen duidelijk probeert te krijgen. Dat was voor ons iig niet gemakkelijk, voor je het weet trek je conclusies in je hoofd en wijs je met een beschuldigende vinger naar de ander (Luca in dit geval), zonder te weten wat er werkelijk gebeurd was. Dus, we hebben onze eerste versies van onze brief meerdere keren aan moeten passen. We hebben geprobeerd zo goed mogelijk onze tekortkomingen te benoemen als we kritisch waren over Luca. Dus, als er iets van een verwijt was richting Luca, dat we dan ook uitlegden waarom we dat schreven.

Ik vind het lastig om goed uit te leggen, net zoals het schrijven lastig was. Het kwam er op neer dat we allemaal ons hart zouden kunnen luchten en dat het opbouwend moest zijn. Does that make sense? Ik begrijp het. Maak je geen zorgen over of je duidelijk over komt 🙂. 
Nou ja, Luca had dus een brief aan ons en waar nodig op sommige punten aan één van ons, geschreven en wij allebei eentje aan Luca. Twin en ik hadden expres allebei een eigen brief geschreven, omdat we niet met zijn 2-en tegen hem waren ofzo. Hoe leg ik dat het beste uit, want dit komt niet echt goed over. Twin en ik zijn het over een heleboel dingen eens, maar op sommige punten verschillen we wel. Dat wilden we duidelijk maken met aparte brieven.

het is goed dat jullie allebei je eigen mening hebben gegeven

Twin was het ook niet altijd eens met wat ik aan Luca schreef of tegen Luca zei in een gesprek en ik ook niet altijd met twin. Dat ging vooral om details. Nou ja, details klinkt alsof het niet of minder belangrijk was, maar zo bedoel ik het niet. Best lastig om het ‘goed’ op te schrijven.

De brieven waren geschreven en de afspraak was gemaakt. Wij zouden naar Luca gaan. Wij konden ons makkelijker verplaatsen (toen konden we de auto van mama nog gebruiken, maar daarover later meer) en wij hadden meer tijd dan Luca. Hij moet zijn tijd goed gebruiken om te studeren en wij hebben wat dat betreft de tijd aan onszelf omdat we een tussenjaar hebben.

Wij wilden ook dat Luca op een voor hem veilige plek zou zijn tijdens onze ontmoeting. Twin en ik hadden onderling afgesproken dat Luca de tijd en plaats en andere voorwaarden mocht bepalen en wij er alles aan zouden doen om daaraan tegemoet te komen. We wilden voorkomen dat daar discussie over zou komen.

Dat is goed afgesproken. Zo heb je het ook voor hem comfortabel gemaakt.

We wisten niet hoe onze eerste ontmoeting irl na lange tijd zou verlopen. Stel het loopt helemaal uit de hand, dan zou het beter zijn als wij dan zouden vertrekken en Luca bij zijn familie en/of vrienden in veilige handen zou zijn en dat hij dan niet in emotionele toestand naar huis zou moeten reizen als hij voor die afspraak naar ons moest komen.

We wilden zo graag dat het goed kwam of iig dat we eerlijk en open tegen elkaar konden zijn en alles wat maar een ‘spelbreker’ zou kunnen zijn, voorkomen. We hebben er dagen slecht van geslapen, zeker de dagen vlak voor de echte afspraak.

We waren ook best zenuwachtig en dat terwijl we naar de liefste jongen gingen waar we al zoveel (vooral)  mooie dingen mee gedeeld hebben. Das best weird.

Een vertrouwensbreuk, want ik denk dat je het zo kan en mag noemen, is één van de ergste dingen die je in een relatie kan meemaken. Een vertrouwensbreuk op onjuiste gronden of alleen op vermoedens gebaseerd is natuurlijk helemaal iets wat je niet wilt.

Dat is idd een van de vervelendste dingen die er zijn.

Normaal rijden we in minder dan een uur naar Luca, maar we wilden sws niet te laat komen, dus vertrokken we bijna 2 uur voor de daadwerkelijke afspraak…..

Thuis wist iedereen van onze afspraak en iedereen deed echt zijn best om ons te steunen, maar uiteindelijk was het iets wat we zelf moesten doen. We wilden er zelf naartoe rijden, maar puntje bij paaltje heeft onze ‘pleeg’broer ons gebracht, omdat iedereen thuis dat verstandiger vond. Wij waren teveel met de ontmoeting bezig en dat zou onveilige situaties onderweg op kunnen leveren. We zijn ook blij met de steun van iedereen om ons heen.

Steun van familie is het beste wat je op zo’n moment kan krijgen.

Ok, dus D-Day was there. Normaal zijn we altijd positief en zien in alles mogelijkheden, maar die dag was anders. Van alles schoot er door ons hoofd en vooral allerlei ‘wat als’ dingen en dan van die soort die alleen maar negatief zijn….

Vlak voor we zouden vertrekken kregen we ineens een huilbui, door vooral de zenuwen denken we. Gelukkig waren papa en mama er voor ons en natuurlijk ook onze pleegbroer. De rest was niet thuis op dat moment.

We zijn gaan rijden en onderweg zaten twin en ik stilletjes achterin met onze gedachten. Als we elkaar aankeken kregen we tranen, maar we wisten dat we dit moesten doen. Verder weten  we eigenlijk niet veel meer van die rit.

Het was zo spannend allemaal.

Snap ik!

Om nog maar eens uit te leggen hoe belangrijk Luca voor ons is geweest vanaf het moment dat we elkaar voor het eerst zagen hebben we een in onze ogen toepasselijk liedje uitgekozen.

 

Picture this:

We waren 14 en gingen voor het eerst alleen vliegen naar Frankrijk om onze eerste vakantie (redelijk kort na ons seksueel misbruik) te vieren met onze beste vrienden en hun ouders die daar al waren. De dag van de heenvlucht kwamen we Luca tegen en alles veranderde vanaf dat moment……voor hem, maar ook voor ons…..

Ik ga zo verder ik moet namelijk maar ff uit bed komen. Ik heb zo weer online les.

Tot zo!

Het liedje dat we gekozen hebben heet ‘Impossible’.

 

De originele uitvoering van het nummer Impossible is echt wel mooi en zeker ook de videoclip:

 

 

Nothing But Thieves - Impossible (Official Video)

 

maar de versie met orkest met strijkers en blazers heeft ons helemaal omver ‘geblazen’ :

 

 

Nothing But Thieves - Impossible (Orchestral Version - Live at Abbey Road)

 

Onderstaande quote (die we bij de comments onder de clip op yt vonden) ‘says it all’:

‘They are, nothing but thieves. After listening to this, they stole my heart.’

 

Hieronder wat achtergrondinfo over de band:

https://www.dansendeberen.be/2020/10/26/interview-nothing-but-thieves-het-is-belangrijk-voor-een-band-om-af-en-toe-zware-themas-aan-te-kaarten/

en over  ‘Impossible’:

https://www.totalntertainment.com/music/impossible-the-new-track-from-nothing-but-thieves/

hier alvast een quote daaruit:

‘Nothing But Thieves are no strangers to powerful anthems, and with Impossible, they’ve written another vast soundscape. Produced by Mike Crossey (The 1975, Arctic Monkeys and Wolf Alice), Impossible is an exuberant track opening with raw emotion before launching into a huge chorus full of elated melody and affecting lyrics of hope and passion. The band says;

“In a way ‘Impossible’ is the complete antithesis of everything else on the album, which has a lot of anxiety and confusion about what’s happening on this planet. This became the opposite, zooming into one person’s head, just being lifted up and transported by a feeling of possibility and hope. It was a moment of relief that both we and the album needed.”

- einde quote

 

Voor de volledigheid nog even de lyrics:

Impossible

Nothing but Thieves

 

[Verse 1]

Took a breath, let it go
Felt the moment settle so
I couln't wait to tell you why
I'm standin' here with this awkward smile
And that’s because

 

[Chorus]

I could drown myself in someone like you
I could dive so deep I never come out
I thought it was impossible
But you make it possible

 

[Verse 2]

Love, it stings and then it laughs
At every beat of my battered heart
A sudden jolt, a tender kiss
I know I'm gonna die of this
And that’s because

 

[Chorus]

I could drown myself in someone like you
I could dive so deep I never come out
I thought it was impossible
But you make it possible

 

[Pre-Chorus]

I'll take the smooth with the rough
Feels so fucked up to be in love
Another day, another night
Stuck in my own head but you pull me out
You pull me out

 

[Chorus]

I could drown myself in someone like you
I could dive so deep I never come out
I thought it was impossible
But you make it possible

 

[Bridge]

Somebody told me and I think they're right
There is a change on its way tonight
And I feel it's so
But I fear it though

 

[Bridge]

Somebody told me and I think they're right
There is a change on its way tonight
And I feel it's so
And I feel it so

 

[Chorus]

I could drown myself in someone like you
I could dive so deep I never come out
I thought it was impossible
But you make it possible

 

Om even in te gaan op de tekst: Luca was diegene die het in onze ogen onmogelijke, mogelijk wist te maken, namelijk dat we een leuke, lieve, betrouwbare jongen zouden ontmoeten die er voor ons zou zijn, zonder bijbedoelingen. (Zo kort) Na ons seksueel misbruik hadden we niet gedacht dat dat mogelijk zou kunnen zijn….

Veel van de songtekst is voor ons van toepassing op Luca en ons :slight_smile:

 

Ik ben blij dat het eindelijk gelukt is om dit alvast op te schrijven. Het was behoorlijk stressvol om weer langs al die herinneringen te gaan en zo goed mogelijk op te schrijven wat er dus allemaal gebeurd is.

Natuurlijk is dit nog niet het hele verhaal. Ik moet de ontmoeting nog opschrijven en dat zal ook nog wel ff lastig zijn, maar ja, komt vast ook wel weer goed.

 

Oh ja, waarom we niet eerder iets gepost hebben is ook (vooral)  door een andere oorzaak. We waren onze inloggegevens van onder andere onze mail en van het KT account ‘kwijt’ geraakt.

We hadden thuis brand gehad in de garage die onder onze slaapkamers ligt. Er was niemand thuis toen het gebeurde, maar onze slaapkamers zijn door vooral water en rookschade (en iets minder door de brand zelf) onbewoonbaar verklaard en waarschijnlijk moet dat deel van het huis helemaal afgebroken worden, omdat de constructie onherstelbare schade heeft opgelopen. Van een afstandje zie ‘nauwelijks’ iets van de brand, dus het lijkt mee te vallen, maar metingen hebben uitgewezen dat het beton onbetrouwbaar is door het vuur en hoge temperatuur. Ongeveer alles in onze kamer, dus ook onze laptops enzo waren rijp voor de sloop en omdat we pas daarvoor al onze wachtwoorden gewijzigd hadden, zoals we wel vaker doen, hadden we de nieuwe wachtwoorden alleen nog maar in een veilige map in onze laptops opgeslagen en niet op een externe plek…. lekker handig…

Zo’n specialistisch bedrijf heeft zoveel mogelijk proberen te redden en nu kunnen we iig weer inloggen in onze accounts. Andere spullen, zoals onze oude knuffels en meer dingen die belangrijk zijn voor ons gaan ze proberen schoon te maken, dus een heleboel spullen hebben we nog niet terug. We hebben wel al een container vol spullen weg moeten gooien, maar ja, gelukkig zijn er geen gewonden. Sinds de brand wonen we bij opa en oma, want daar is meer plek dan bij ons in huis, ik bedoel in de rest van het huis….wat er nog van over is...:sweat:

Best kut allemaal, want mama’s auto en papa’s motor en nog een heleboel andere spullen zoals een paar racefietsen van ons en een heleboel gereedschap, stonden ook in de garage. Het afgelopen jaar hebben we dus 2 auto’s om zeep geholpen (die van papa door een aanrijding en die van mama door de brand). Wij hadden mama’s auto kort voor de brand in de garage gezet, terwijl ie eigenlijk altijd op een andere plek geparkeerd staat, maar we hadden wat zware spullen in de auto en wilden er niet ver mee lopen. Dus hadden we ‘m voor een keertje in de ondergrondse garage gezet. Daarna zijn we gaan fietsen. Toen we terug thuis kwamen na een paar uur zagen we de brandweer nog blussen.

Tot overmaat van ramp zijn we (twin en ik) ook nog door de politie verhoord op verdenking van brandstichting, maar das totaal onterecht, want wij hebben er echt niks mee te maken. We hadden iets van 6 uur op het politiebureau gezeten. Allebei apart om ons verhaal te checken.

Pas 2 dagen na de brand ofzo werden we bij opa en oma thuis opgehaald door de politie. De brandweer of de verzekering, idk, hadden brandversneller gevonden ofzo, dat is bijvoorbeeld benzine, maar in de garage staat altijd wel een jerrycan met benzine voor de grasmaaier (oh ja, die is dus ook ‘afgefikt’), maar ja, de politie zei zo van ‘hebben jullie die leeggegooid ofzo en zijn jullie toen gaan fietsen’ zodat er niemand thuis zou zijn. Maar, waarom zouden wij ons eigen huis af willen laten branden. Het was echt heel kut op het politiebureau, gelukkig geloofden papa en mama ons wel dat we er niks mee te maken hadden.

Oh ja, er lag wel wat vuurwerk (wat allemaal ontploft was) van ons (of eigenlijk van ons neefje) in de garage, niet echt veel hoor, maar ja. Ze zeiden dat we vast aan het rommelen waren met vuurwerk en die benzine en dat het toen mis was gegaan, maar zo zijn wij niet.

Van de politie ook geen excuses gekregen ofzo, ze zeiden alleen dat ze gewoon hun werk doen en dat er verdachte omstandigheden waren, maar zo zijn wij niet en hebben ook nooit echt iets met de politie te maken gehad, behalve wat kwajongensstreken, zoals ergens opklimmen, maar daar hadden we toen alleen een bekeuring voor gekregen toen de brandweer ons eraf moest halen. We waren er ook wel erg van geschrokken, ook omdat we ook al dat gedoe met Luca hadden enzo.

Een week later zijn we nog een keertje, weer allebei apart verhoord en sinds die tijd hebben we er van de  politie niks meer over gehoord. Onze kamers en die van ons jongere broertje zijn allemaal leeg gehaald (de meeste spullen zijn weggegooid omdat het niet meer bruikbaar waren en de rest proberen ze schoon te maken), maar de politie en de verzekering willen misschien nog verder onderzoek doen. Ze denken nog steeds aan brandstichting…. Wij weten echt niet waarom het in brand is gevlogen en het voelt niet goed dat ze ons kennelijk niet (helemaal)  geloven.

 

Nou ja, ik ga eerst maar slapen en dan morgen de rest typen over Luca.

 

Alvast bedankt voor het lezen en reageren mag natuurlijk altijd.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s  en twin

 

Hey

 

poehh heftig zeg. waarom zouden ze mensen verdenken die zelf in dat huis wonen. ik snap er geen zak van 

 

ik kan heel veel zeggen over jou gigantische lap tekst maar weet je. ik ben te lui. en geen nog 15 minuten pauze tot dat ik weer les heb. en zelf een ondervraging krijg 😅 ooh eh 2 of 3 eigenlijk haha. ze noemen het zelf een bezorgde ondervraging en bij klasgenootje boze ondervragingen... 

 

dus ik hou het hier lekker bij. doe lekker rustig aan. kom op mijn topic langs wanneer je wilt. het heeft geen haast.

 

groetjes blue

Het werkt ook nog, wat moeten we toch zonder jou, M&M's. Sorry voor die verneukte quotes nu:sweat_smile:  Maar ja, was echt 8 pagina's Word, dus ga dat niet ff handmatig goedzetten zo om 1 uur 's nachts...

we zijn heel blij met je reactie, alleen weten we niet wanneer we 'm moeten lezen met al die reacties op dat andere topic, dus twin en ik blijven sws wakker om strakjes alles te lezen en er op te reageren, dus zonder het gelezen te hebben alvast bedankt.

 

Ja die truc werkt als je nadat het mis gaat gewoon een korte reactie typt, een paar woorden en zodra die geplaatst is ga je die reactie bewerken en bv. je 'verdwenen’ reactie erin plakken.

 

As simple as that

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Oh ja, het is dus de bedoeling dat wij reageren en posten voordat je echt weg bent. Dan kun je,  als je dat wilt,  nog iets terugschrijven….

Hi everybody,

 

hier het vervolg over Newt.

Sorry voor de break in het verhaal. Dat kon even niet anders. Nu gelijk maar verder met het vervolg.

maakt niet uit! 

Wij zaten dus op een verhoging en ik moest plassen en stond op. Ik ging aan de rand staan en plaste naar beneden. Er was niemand in de buurt en omdat het afgelegen lag, kon ook niemand ons zien. Pas in de verte zag je de weg liggen en omdat het een natuurgebied is, waren er ook geen huizen, zelfs geen boerderijen in de buurt. Het is niet een plek waar je makkelijk komt. Zeker niet met een auto. Ja, met een terreinwagen gaat het wel, want er liggen wel een soort paden, maar die zijn niet verhard.

 

Ik sta dus te plassen en Newt staat ook op. Hij gaat naast me staan en gaat ook plassen. Alleen hij stond aan de kant waar de wind vandaan komt, dus ik stond in de gevarenzone. Zulke grapjes had ie wel vaker, dus ik ging wat naar achteren staan, zodat ik niet ‘nat’werd. Even later draaide ik me om en liep terug naar het plekje waar we vlak daarvoor hadden gezeten.

 

Voordat ik kon gaan zitten hoorde ik een gil en keek om. Ik zag Newt niet meer. Het was vast weer een flauwe grap van hem, maar ergens voelde het niet goed en liep (of misschien rende ik wel) naar de rand van waar we net samen stonden.

 

Ik hoorde Newt niet meer, maar was dat een geruststelling of juist niet. Meestal als ie een grap uithaalde begon hij zelf altijd als eerste het hardst te lachen en nu hoorde ik niks.

 

Ik keek over de rand en zag hem liggen. Dat zag er niet goed uit. Ik wilde zo snel mogelijk bij hem zijn, maar het was niet handig om daar naar beneden te springen. Ik moest omlopen om veilig bij hem te komen. Ondertussen schreeuwde ik zijn naam. Ik weet niet of ik toen al in paniek was, want het leek voor mijn gevoel wel dat ik ergens nog wel kalm was en dat ik wist wat ik wilde en moest doen. Maar ik kan me het ook niet precies meer allemaal herinneren.

 

Al die tijd hoorde ik Newt niet. Ik heb geen idee hoe lang dat duurde. Het leken wel minuten, maar waarschijnlijk was het eerder een aantal seconden.

 

Toen ik bij Newt was gekomen zag ik dat hij ademde, maar hij keek met een glazige blik. Verder was het duidelijk dat hij pijn had en ik pakte zijn gezicht beet in mijn handen en kuste hem. Idk why. Waarschijnlijk gewoon om hem te steunen en het gevoel te geven dat hij niet alleen was.

Hij had natuurlijk niks aan die kus, maar dat was het eerste wat ik deed of wat ik me achteraf kan herinneren.

 

Er ging van alles door mijn hoofd, maar op één of andere manier nam een automatische piloot het over. Hoe dat werkt idk.

 

Ik belde 112 en papa en mama en mijn twin. Gelukkig herkende twin de plek waar we waren en kon hij de hulpdiensten helpen daar te komen als hij er sneller was en anders kon hij aanwijzingen geven om duidelijk te maken waar het was.

 

Zelf zag ik aan de buitenkant niet veel aan Newt. Ik bedoel ik zag geen bloed, behalve een schram op zijn hoofd, maar er was iig niet veel bloed. Hij lag wel een beetje raar, maar ik durfde hem niet anders te leggen. Ik was bang om iets 'verkeerd’ te doen, waardoor het allemaal nog erger zou worden.

 

Nou moet ik ff stoppen, want het is nog steeds erg emotioneel. Vooral nu ik erover schrijf. Misschien kan ik voor een volgende post beter even pauze nemen en dan eerst verder schrijven, voordat ik die post, maar ik had jullie gisteren al een update belooft.

 

Ik ga deze nu dus maar posten, zoals ie is. Dan is dat alvast uit mijn systeem.

Sorry dat de update zo kort is.

 

Ik probeer snel het vervolg te posten.

 

Groetjes,

M&M’s

Hi M en Ms

 

Arme lieve Newt, jullie zullen vast erg geschrokken zijn. Net zoals kenshin wacht ik in spanning en geduld af.(ik hoop ook zo erg dat het goedkomt)

 

Mijn complimenten dat je Newt niet hebt verplaatst!  Zoals kenshin al zei. Een slachtoffer in zulke situaties bewegen is niet een goed idee, alleen als het echt nodig is. Ik kan nu allemaal zeggen wat er zou kunnen gebeuren als hij verplaatst was, maar ik ga maar denk niet praten over de nek en de rug, ik wil jou namelijk niet nog emotioneler maken dan je al bent! Ik zou nu heel graag naast je willen staan en je troosten en een knuffel geven, maar dat kam jammer genoeg niet😔

Alsnog namens mij een knuffel(moet je even aan twin vragen om een knuffel).

 

Neem al je tijd die je nodig hebt!  Ik weet dat zulke emotionele situaties nog erg hoog kunnen zitten als je ze weer omhoog haalt(erover begint) . En dat is dan vaak wanneer je erover begint dat je er emotioneel van word. (Heb ik ook wel is last van, toon ik dan geen emoties, ik ben dan meestal stil ,en zit ik in mijn zwarte duistere tunnel die mijn ziel heet , klinkt dit een beetje raar?)

 

Groetjes Gebruiker c 

 

edit: wat blu ook al zei

 

 Hi @Pin,

 

ik was van plan om nog te reageren op wat jij hier als laatste zo ongeveer postte, dus moet het er nu maar van komen. Ik weet niet precies meer wat ik allemaal wel of niet beantwoord heb, dus als er iets dubbel gaat of ik er eentje mis, dan is dat maar zo.

 

Here we go!

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Hoi M&M's,

Wanneer je dacht dat je eindelijk bij was, maar tijdens het slapen heb je 3 berichten gemist :sweat_smile:

ach ja, wij zorgen altijd voor verrassingen, dat weet je toch?

 

Nee, is niet erg hoor. Ik zal er doorheen gaan en als ik snel scan zie ik dat er nog eentje komt :flushed:  maar jullie waren echt al bijna klaar, dus tegen de tijd dat ik met deze reactie klaar ben is die van jullie er misschien al.

we hopen het voor je en ook voor onszelf, want dan heb je nog tijd (gehad)  om die te beantwoorden

 

Maar eh, dan is het wel echt de laatste, want ik heb nog things to do (om 't op z'n Poohs te zeggen) en ik kan niet weer m'n afscheid een week uitstellen :wink: Het is immer al mei (jeetje).

dat snappen we en goh, is het alweer een maand geleden? De tijd vliegt

 

M en Ms schreef:

je kan niet alles tegelijk doen. Dankjewel dat je die moeite nog wil nemen

Sowieso en dat voelt ook beter, dat het voor mij ook netjes is afgerond :)

we zijn blij dat we het op deze manier af hebben kunnen ronden

 

M en Ms schreef:

het resultaat van die 'film’ is echt 'ziek' geworden. Jammer dat we 'm hier niet mogen posten

Net als die dans met de drones die jullie hadden gefilmd met Justin en nog iemand vgm. Maar gelukkig heb ik het telefoonnummer van twin en jou nu :wink:  en jullie hebben m'n nummer, dus komt wel goed hihi. (Nu gaat deze reactie sws verdwijnen) (en nee, voor de oplettende lezer, we hebben niet écht elkaars nummer. Dit is een grapje uit een ander topic, check it out als je ook M&M's nummer wil :wink: )

dat dansen was met Justin en Christian, mooie herinneringen aan hen en die film, zoals je kunt lezen in

we spreken ze nog wekelijks en binnenkort zien we elkaar weer in Zuid-Frankrijk. Het wordt vast weer heel gezellig/leuk/etc. We hebben er zin in

 

M en Ms schreef:

ja, van leuke jongens krijgen we nog (steeds)  geen genoeg

Ik zou me zorgen maken als dat wel zou gebeuren.

haha, nou we kunnen je geruststellen, want dat we jongens niet meer leuk vinden gaan wij vast niet meer mee maken

 

M en Ms schreef:

oeps, ik weet zo niet meer precies wie ik met deze opmerking bedoelde, maar het is natuurlijk raar als je je daar zorgen over zou moeten maken. Over het algemeen maken we ons er niet zo druk over, maar ik weet niet meer precies in welke context ik dit heb  gezegd

Vgm de Belgische buren in Frankrijk (hmm :thinking: die combi :sweat_smile: ) Liam en nog iemand? Namen zakken een beetje weg hier vgm… Maar wel fijn dat jullie iha daar relaxed over zijn. Had zomaar anders kunnen zijn.

oh ja, Liam en Keano. Ja, we snappen dat je op een gegeven moment niet meer weet wie wie  is. Soms weten wij het zelf ook niet meer, omdat ze in het echt natuurlijk allemaal anders heten dan de namen die wij hier op het forum gebruiken. Er zijn ook best veel verschillende namen voorbij gekomen met alle verhalen die we mee gemaakt hebben. We zijn nog wel steeds op zoek naar die ene naam van die jongen die voor ons precies op het goede moment langs kwam en de ambulance waarschuwde. Meer hierover in

Maar we hadden het over Liam en Keano en nu herinner me pas weer waar die quote over ging. Het ging erover of we ons zorgen zouden moeten maken of zij wel al wisten dat twin en ik op jongens vallen en dat was/is helemaal nooit een probleem geweest. We gaan die jongens volgende week of kort daarna ook weer zien in Frankrijk. We hebben er zo'n zin in, omdat het al geleden is van afgelopen najaar dat we in Frankrijk zijn geweest, toen we halsoverkop terug naar Nederland moesten vanwege de veranderende coronaregels

 

M en Ms schreef:

we blijven tot het gaatje en zien wel wat er gebeurt of gebeurd is als we hier weer eens komen….

Stiekem het verblijf aan het verlengen door in 2003 geboren te zijn? :wink:

we zijn er een paar weken geleden achter gekomen dat die truc niet werkt :joy:

 

M en Ms schreef:

haha, ja we zijn veel samen en doen veel samen, maar het is mijn account en niet die van Twin. Twin is mijn stille kracht en daar ben ik 'm dankbaar voor

:heart:

oh wat lief, een hartje. Toevallig heb ik vandaag een heel mooi cadeau van twin gekregen. Het had ook wel een beetje een emotionele lading. Je kunt je misschien nog wel herinneren dat ik twin ooit bedankt heb door een liedje van Paul de Leeuw voor hem te zingen

Vleugels van mijn vlucht (+Lyrics)

 

Vandaag heeft ie mij verrast met een liedje

Miss Montreal - Door de wind | Beste Zangers 2020

dat was best wel emotioneel want de reden dat hij op dit liedje kwam was omdat er pas geleden in het nieuws was dat eentje van een tweeling was verongelukt en dat die ander dus achterbleef…..een scenario waar wij liever niet aan denken, maar ja, wel mooi toch dat ie dat voor mij heeft gedaan. Hij is echt goud….je mag best weten dat we het niet droog hebben gehouden…..nu staat het liedje bovenaan onze playlist en draaien we 'm best veel. Genoeg over ons en weer verder. Wat muziek met je kan doen...

 

M en Ms schreef:

Alhoewel ik niet echt plannen heb om een boek te schrijven weet je maar nooit wat er in de toekomst gebeurt, dus ik zou zeggen 'hou ons in de gaten’. 

Haha, ik houd m'n ogen open.

das altijd verstandig, behalve dan als je naar een lasvlam kijkt zonder bescherming om maar eens iets te noemen of een eclips van de zon ofzo

 

M en Ms schreef:

Ik zou er een verborgen boodschap in kunnen stoppen, net zoals er in platen van The Beatles verborgen boodschappen verstopt zitten als je de plaat achterste voren afspeelt…

Gwn in het dankwoord benoemen en zorgen dat het boek vet groot wordt, dat je bij Jinek ofzo mag komen en dan vind ik je wel:joy:

we noemen het wel T W p I N ofzo, lekker mysterieus

 

M en Ms schreef:

het waren anatomische atlassen en die kosten redelijk wat

Oh jeetje, tis ook echt om te janken. Studie is duur, boeken zijn duur, wonen is duur…

ja, étudier c ‘est dur aussi, alles is duur :joy::grin:

 

Nu we het toch over geld hebben. Er was nog iets wat ik wilde vertellen naar aanleiding van een quote uit jouw afscheidstopic, namelijk:

 

M en Ms schreef:

Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken niet veel mensen die dit zouden oplossen voor hun vrienden/vriendje. Dat siert jullie! 

Luca zit in ons hart, no matter what.  Zoals papa voor ons het geld van zijn droommotor gebruikte voor de advocaat en andere kosten voor onze misbruikzaak hebben wij ons gespaarde geld gebruikt om Luca weer op de rit te helpen. Eigenlijk was het iets waar we niet echt over na moesten denken, maar ik zal er nog iets over zeggen in mijn eigen topic. Bij deze dus:

Je weet dat Luca diep in de schulden zat door zijn drugsgebruik. Dat heeft ie lang verborgen weten te houden, maar op een gegeven moment was er geen houden meer aan toen mensen hun geld kwamen opeisen en hij op straat dreigde te komen staan….. Wat doe je dan in zo'n geval?

Wij hadden geld gespaard voor iets waar we al langer van droomden . Bijna was het zover, we hadden er al eentje op het oog, maar we vonden 'm wel een beetje te prijzig, maar neigden er toch naar om het te doen, want hij was echt puntgaaf. Van een oud vrouwtje geweest, ja vast wel, want die auto is nu ongeveer 50 jaar oud haha, dus die jonge meid die er in rond gescheurd heeft is nu zeker weten een oud vrouwtje….. We hadden het geld er speciaal voor gereserveerd, zo'n 25K. Er waren momenten dat we dachten dat dat de beste bestemming voor ons geld was. Een cadeautje voor onszelf. We vonden dat we dat wel verdiend hadden. Oh ja, je vraagt je natuurlijk af wat de precieze bestemming van dat geld was. Nou het gaat om een

Je zal wel denken, wie geeft er nu zoveel geld uit aan een auto……maar het is een Citroën DS, zo cool...tres jolie, nést pas….

Nou dat waren we echt van plan, ondanks dat mama het ook al nooit een goed idee vond, terwijl ze toch ook van mooie auto's houdt. Jullie denken ondertussen vast ook, zijn M&M's en twin gek geworden….nee, zo waren we al toen we geboren zijn :wink:

Btw we hebben nog wel ander spaargeld, voor dingen die we echt nodig hebben, maar hier hadden we al sinds we met modellenwerk begonnen zijn voor gespaard, dus we gingen onze laatste cent er sws niet aan uitgeven. Mama wilde natuurlijk ook wel dat onze droom uit zou komen, dus onder voorwaarde dat het echt een goeie auto voor het geld zou zijn, zou ze wel akkoord willen gaan, maar ja, toen kwam Luca met zijn geldproblemen. Wat doe je dan. Een mooie glimmende DS  kopen om voor de deur te zetten of zien dat er een last van iemands schouders valt…..

Nou ja daar moesten we geeneens over nadenken, we gingen voor de DS, hadden jullie niet gedacht hè, we kozen voor de DS

das de afkorting voor De Schuld aflossen en dat hebben we ook gedaan. Als het aan ons lag hadden we Luca het geld zo gegeven, maar dat is natuurlijk niet verstandig. Luca wilde het alleen aannemen als hij er voor kon tekenen dat hij het ook weer terug zal betalen en dat is natuurlijk ook de 'normale’ weg als je zo'n bedrag weggeeft, zoals we echt van plan waren om te doen.  De eerste jaren verwachten we sws niet dat hij iets terug kan betalen en dat maakt ons niet uit. Het geld heeft nu sws een goede bestemming gekregen, waarschijnlijk een betere dan de oorspronkelijke en dat is ons het echt wel waard. Luca zien verzuipen in de schulden kunnen we niet aanzien, ook al zou je kunnen denken dat het ergens zijn eigen schuld is, maar ja, zo zitten we niet in elkaar en mede daarom hebben we de afgelopen maanden zo hard gewerkt. Wel 50 tot 60 uur per week, maar dat vonden we helemaal niet erg omdat we toch een tussenjaar hebben en we hebben er heel veel van geleerd  hebben en door de hulp van opa, die ons aan dit baantje heeft geholpen (hij was de opdrachtgever, want we werkten voor zijn bedrijf) en een extra bonus verdienden we netto 15 euro per uur per twin, dus in principe hebben we dat ‘uitgeleende bedrag’ zelf alweer terug verdiend. Wij maken ons er dus niet druk om wanneer we geld van Luca terug krijgen….echt niet, maar we weten dat het  z'n eer te na is om het terug te betalen. Geen idee wat dat betekent, maar het is volgens onze zus een uitdrukking die je daar voor kan gebruiken, dat Luca het sws wil terug betalen, nou ja, het zal wel

Voorlopig rijden we dus niet rond in onze eigen auto, maar gewoon in die van papa of mama als die zo lief zijn om dat toe te staan. Volgende onderwerp

 

M en Ms schreef:

We weten ook nu nog niet wanneer het precies allemaal begonnen is met die drugs. Het moet minstens een jaar aan de gang zijn geweest, waarbij het in het begin soort van onschuldig, zo leek het waarschijnlijk voor hem in die tijd,  begonnen moet zijn.

Jeetje, ook wel heftig hoe het dan niet opvalt, nu  met corona wss dat iedereen hem minder zag…

wij zagen Luca vanwege de verschillende regels in België en Nederland een hele tijd bijna niet en ja, hij wist het ook te verbergen met allerlei smoezen, weten we nu

 

M en Ms schreef:

Btw, we klikken hem ook wel eens weg

Haha, payback.

ja, zo gaan we nu eenmaal met elkaar om, maar we houden wel van elkaar

 

M en Ms schreef:

toch nog een soort happy end.

Waar ken ik die uitdrukking ook al weer van?

Idk, maar ik heb er wel goede herinneringen aan, want het was iets met meerdere personen…

Hmm ja klinkt wel vaag bekend…

haha

 

M en Ms schreef:

aangereden, het was een samenloop van omstandigheden en er was/is niet echt een ‘schuldige’ aan te wijzen, dus alleen maar verliezers.

Ah dat is echt naar!

een jaar daarvoor hadden we te horen gekregen dat ie ziek was, maar het bleek een soort chronisch iets te zijn en nu is ie dus door een auto geschept. Best wel triest, zo plotseling en zo jong

 

M en Ms schreef:

.klinkt misschien raar, maar die foto voelt dan warmer aan dan dat je zou verwachten….

Zonlicht? Vooral als ie in een plasticje ofzo zit.

ik dacht meer aan iets magisch, dat je zijn warmte kan voelen door zijn foto aan te raken ofzo, nou ja, dat hoop je dan op zo'n moment, maar er is vast een simpele verklaring voor, zoals die jij zegt, maar soms is dromen ook wel fijn, om zo niet de waarheid onder ogen te hoeven zien en daar kracht uit putten

 

M en Ms schreef:

volgens ons werkt het beter omdat je dan dingen kunt teruglezen en weet hoe de ander iets precies gezegd heeft ipv dat het een niet geheel juiste herinnering is aan wat er werkelijk verteld is. Nadeel kan ook zijn dat je niet gelijk uitleg kan geven als iets niet helemaal duidelijk is.

Ander voordeel vind ik dat je weet dat je alles gezegd hebt en je boodschap goed kan opbouwen en je woorden zorgvuldig kan kiezen.

idd, je hebt de tijd om het zo op te schrijven zoals je het echt wilt en bedoelt

 

M en Ms schreef:

klopt, zo lang gaan we alweer terug. We wisten niet eens wat we allemaal wel of niet mee moesten nemen.  Volgens mij heb je nog uitgelegd hoeveel onderbroeken we ongeveer nodig zouden hebben en er ook bij verteld dat je onderbroeken ook kunt wassen en dan dus eigenlijk over een soort onbeperkte voorraad kunt beschikken en dat het dus niet nodig is om 42 onderbroeken ( 1 p.p.p.d) mee te nemen voor 3 weken vakantie :joy:

Hahaha, good old times.

ik heb het laatst nog gedeeltelijk teruggelezen, wat een klunzen zijn wij toch ook soms, zie

 

M en Ms schreef:

heb je dat ook, dat als je zo'n nummer hoort dat je gelijk weet dat het een wereldnummer is, zelfs voordat je het helemaal gehoord hebt?

Echt een waanzinnig nummer

Bij sommige nummers heb je dat idd. Dan pakt die melodie je gwn en het kan echt niet meer stuk als de tekst ook goud is. 

Ik vind Is Everybody Going Crazy van Nothing But Thieves ook erg nice. Gwn leuke melodie haha.

ja, die kennen we ook, is zeker nice

 

M en Ms schreef:

welke shit had je moeten bewaren? Dat begrijpen we ff niet.

Je zei '’ben mn KT inloggegevens kwijtgeraakt”

Ik dus denken, ''shit”, maar dat je t gewoon had opgeschreven op een papiertje en die kwijt was geraakt.

Dan kom je met “ja want m'n huis is in de fik gestoken”

Had ik beter die '’shit'’ daarvoor kunnen bewaren:sweat_smile:

hahaha, ja was het alleen maar een papiertje en niet het halve huis, maar we zijn er uiteindelijke wel op vooruit gegaan. De indeling van onze kamers is wel beter zo. Je hoeft nu niet meer door de ene kamer naar de andere en we kunnen vanuit allebei onze kamers nu zo de tuin in lopen. We moeten nog een beetje stylen voordat het helemaal weer onze kamers zijn, maar dat komt wel goed

 

M en Ms schreef:

Ik kan er niet uitgebreider over vertellen, omdat het onderdeel kan zijn van een strafzaak tegen iemand

Snap ik, hoop dat ze worden gepakt!

dat hopen wij ook, maar het lijkt een kwestie van een lange adem te worden of hij moet zelf naar de politie gaan, want steeds het gevoel hebben dat je achterom moet kijken doet ons iig geen goed, maar kennelijk heeft hij er minder moeite mee

 

M en Ms schreef:

Over het algemeen gaat het goed met ons en hebben we er weinig last van in het dagelijks leven, maar zulke dingen gaan niet in je koude kleren zitten. Ook dat heeft een rol gespeeld om in NL te gaan studeren . Veiligheid dus. Dat is makkelijker en vooral goedkoper om in NL te regelen

Echt niet gezond dat je daar rekening mee moet houden!

je hebt gelijk, maar het is op het moment niet anders. We gaan wel alleen over straat, maar eigenlijk zeggen we altijd tegen mama of papa waar we naartoe gaan en zij kunnen ons ook altijd volgen  via een app, ze maar. Na die brand zijn er aan het huis zelf wel extra dingen voor de veiligheid gedaan, zeg maar

 

M en Ms schreef:

Het begon met de ziekte van hun moeder, daarna een ongeluk van hun vader en toen wat rondzwervingen naar een goede plek waar ze weer in een veilige en liefdevolle omgeving op konden groeien en nu dus alweer een half jaartje bij ons. Wij zijn echt zo blij met hen. 

Ah wat naar zeg! Mooi om te lezen hoe ze weer wat terug naar zichzelf zijn gekomen bij jullie!

wij zijn ook heel blij met hen, het zijn echt onze matties en oh wee wie een vinger naar ze uitsteekt...

 

M en Ms schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=z9Lx6qDKQR0

Freya Ridings ~ Lost Without You (Lyrics)

Ah haar ken ik, mooie stem ook. Ken je Still Have You van haar? Erg mooi.

ah die kenden we nog niet, maar die is ook mooi. Goeie smaak heb je @Pin. Wij houden echt van piano en haar stem

 

Ok, ik ga proberen dit alvast te posten. Hopelijk lukt dat, maar daar komen we dan zo wel achter.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 Hi @Pin,

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Daar komt ie dan, de aller laatste… Wel gek zo hè?

het is heel onwerkelijk en nu ik dit typ zit ik in ongeveer dezelfde situatie, nog ff en het is over….uren, dagen, maanden heb ik aan dit topic gewerkt en allerlei lieve reacties mogen ontvangen, maar nu is het bijna zover. Mijn account wordt binnenkort opgeheven en dan zal mijn naam niet langer boven al mijn reacties en topics staan. Gelukkig heb ik nagenoeg al mijn reacties voorzien van mijn naam, dus er blijft nog iets achter. Natuurlijk blijven de verhalen en reacties staan, maar het voelt heel onwerkelijk om te weten dat ik straks niks meer kan toevoegen of iemand die dan nog iets post kan bedanken voor hun reactie….dat zal best even wennen zijn, maar we vinden er wel een manier voor en het even gaat door en er komen vast nieuwe dingen op ons pad, alleen kunnen we dat hier niet meer laten weten. 

Het was een mooie tijd hier op het forum. Dat is het

 

M en Ms schreef:

2 studies p.p, tenminste dat is de bedoeling, op dezelfde plek, in hetzelfde huis als waar onze zus  ook woont, alleen moeten we 10 km met de trein naar de universiteit en onze zus kan gewoon de metro nemen

Doen jullie goed en gezellig met jullie zus! 10 km valt vgm ook wel mee met de trein?

ja is niet ver. Ik denk dat we vaak ook gewoon op de fiets zullen gaan, we moeten wel in shape blijven natuurlijk. Van ons huis daar waar we gaan studeren ben je na 2 kilometer ofzo al in de polder, dus das bekend terrein voor ons en we zullen er vast nog leuke fietsroutes ontdekken. Dat komt wel goed

 

M en Ms schreef:

En we zijn een 1-eiige tweeling, dus we hieven niet allebei alle examens en tentamens te doen. We sturen gewoon de beste van ons 2.

Wow dit kunnen jullie legit doen en niemand die het door heeft. Als iemand een her heeft ofzo, stuur je gwn degene die de toets wel al had gehaald.

goed plan, maar ik denk niet dat we zoiets zouden durven om te doen

 

M en Ms schreef:

weet je dat zeker? De wereld zit vol verrassingen, kijk naar ons leven :slight_smile:

Is afhankelijk van wat jullie in deze reactie nog meer gaan schrijven en of dat een afronding van het verhaal wordt of niet.

tsja, we vragen ons regelmatig af hoe het met jou Pin en met Blue en Kenshin gaat. We hebben vertrouwen dat het goed gaat met jullie en dat jullie je draai hebben gevonden op een andere plek dan het forum. Ofc hadden jullie altijd al een leven buiten het forum, maar het zal in het begin toch wel anders gevoeld hebben, denk ik

 

M en Ms schreef:

als we dat ooit gaan doen, dan kom jij in het voorwoord en dragen we het boek op aan al onze forumvrienden hier

Strak plan!

oh die had ik dus net ook al beantwoord geloof ik haha

 

M en Ms schreef:

Vraagje: als we dat doen heeft dat dan ook gevolgen voor de verdeling van de royalty's van het boek en zijn die dan nog steeds alleen voor ons of moeten we die dan delen met iedereen die we noemen??? :joy:  Just asking :grin:

Dat zien we dan wel joh, eerst schrijven en laten accepteren door een uitgever…

ja, das voor later zorg en je weet dat we soms te gemakkelijk ons geld weggeven, dus sla je slag bij de onderhandelingen

 

M en Ms schreef:

en als ik in sommige vragenlijsten kijk wat ik daar allemaal schaamteloos ingevuld heb gaat het ook om enkele centimeters op onderdelen van het lichaam haha. 

Ahhaha daar heb ik nooit iets in kunnen vullen :neutral_face::confused:

:heart:

 

M en Ms schreef:

dus dank jullie wel daarvoor :thumbsup::thumbsup_tone1::thumbsup_tone2::thumbsup_tone3::thumbsup_tone4::thumbsup_tone5: (ja, we willen wel inclusief zijn hè)

Zelfs voor de LEGO poppetjes:blush:

die ook al, we moeten nodig eens in onze Lego doos kijken om te zien of wij daar ook al inclusief zijn. Ik zag laatst wel een stukje van LEGO-masters ofzo met kinderen. We hebben het opgenomen  maar nog niet helemaal gezien. Wij speelden vroeger heel veel met LEGO en met jongens haha. Met LEGO spelen is minder geworden, dat met jongens niet echt….gelukkig

 

M en Ms schreef:

dankjewel en een diepe buiging voor jou

*buiging*

hoe noemde Kenshin dat ook alweer, daar komt het hele 'buiging' verhaal toch vandaan?.….dat ga ik nog wel eens opzoeken, maar of ik dat nog kan posten weet ik niet

 

M en Ms schreef:

Btw, ik voel een documentaire à la 'Sinan op zoek naar de klas van Elias’ opkomen, zoiets als ‘op zoek naar overlevenden die in aanraking zijn gekomen met M&M's’ ofzo. Het is nog maar een werktitel hè

Hahaha. Er zijn idd genoeg dingen waar ik m'n ogen open voor moet houden en dan vind ik jullie zo:wink:

we zouden willen dat we jou en de rest van ‘ons clubje híer’, dus incl @Gebruiker c die nog even hier mag blijven ineens ergens zomaar tegen kwamen en dan irl zouden kunnen kletsen. Blijven hopen dus maar

 

M en Ms schreef:

Nu we er over denken is ‘in the box’ denken, misschien wel het nieuwe ‘out of the box’ denken. Hmmm, daar gaan we nog eens goed over nadenken.

Doe dat maar, want voor nu klinkt het nog niet echt logisch.

volgens mij hadden twin en ik toen last van een brainfreeze ofzo

 

M en Ms schreef:

Ik weet niet goed wat ik nu nog meer zou kunnen schrijven. Gedachten gaan door mijn en twins hoofd, maar we snappen ook dat Pin er ook aan toe is om daadwerkelijk afscheid te nemen.

 

Die vrijheid gunnen we hem, dus het woord is aan Pin en iedereen die hier nog iets wil posten natuurlijk :slight_smile:

:heart:

:heart::heart:

 

M en Ms schreef:

Groetjes :relaxed: ,

Twin en M&M's 

hij verdient het om ook wel eens als eerste genoemd te worden

:)

twin is blij dat jij er ook zo over denkt

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Ben nu de liedjes aan het luisteren terwijl ik dit typ. Echt een gek gevoel dat dit echt de laatste gaat zijn. Daarom voelt het ook goed dat ik dat liedje heb om me te begeleiden. Ik ga er zo nog wel iets over zeggen in mijn topic en dan wordt het hopelijk wat logischer.

we hebben jouw topic toen bijna live gevolgd en we vinden de liedjes die je gepost hebt heel mooi

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Heb het al eens eerder gezegd, maar als ik iets van jullie heb geleerd is het wel om positief te blijven en hoe je positieve dingen kan zien in slechte dingen. Niet dat ik daar nu een meester in ben, verre van, maar het inzicht en perspectief is al heel wat. En ja, de muziek. Hoe ik van ieder nummer, mijn nummer kan maken. Dan heeft mijn ogen (en oren) wel echt geopend en me een vernieuwde appreciatie gegeven voor muziek.

het doet ons goed om dit te lezen en wij hebben door jouw objectieve blik op wat wij allemaal schreven over ons leven ook geleerd anders met bepaalde dingen om te gaan. Vooral over dingen die met seksualiteit te maken hebben. Door ons misbruik hebben wij heel andere maatstaven zeg maar en we hebben het altijd fijn gevonden hoe je dit toch soms best lastige onderwerp met ons wilde bespreken. Jij liet ons verbanden zien tussen ons misbruik en hoe we nu nog steeds soms met seks omgaan met ons vriendje of andere jongens en dat het niet altijd zo normaal is dat wat wij doen als wij denken, dat er soms ook andere en betere keuzes zijn. Dankjewel daarvoor en verder hebben we ook wel een bepaalde vorm van humor samen gehad hier met grapjes die anderen vast niet altijd begrepen. We hebben van jou genoten en we hope dat het goed met je gaat

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Heel erg bedankt.

Misschien tot ziens in die toevallige ontmoeting :)

'’One minute they arrive
Next you know they're gone
They fly on”

-Coldplay

Wat is het toch snel gegaan… 

 

Gr. Pin

if only….

 

….te snel gegaan….

 

tot ziens

 

Groetjes,

Twin & M&M's

Hi Blue,

 

 

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

hield ze jullie op kt in de gaten? lijkt me naar. 

nee, soms vroegen we over bepaalde dingen of het wel of niet kon en dan gaf ze advies, dus niet in de gaten houden

 

Groetjes,

M&M's en twin

wel fijn dat ze advies geeft. Dat scheelt een hele hoop gedoe. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

dankjewel dat jullie nog steeds blijven reageren, zeker nu het door de laatste 2 posts van mij best wel een weird verhaal is, zeker voor iemand die een normaal leven leidt. Maar ja, ik denk als ik dat niet uitleg/vertel dat jullie helemaal niks meer begrijpen van hoe de dingen gelopen zijn.

 

Wat Kenshin en gebruiker c bijvoorbeeld zeggen dat het met ons misbruikverleden te maken heeft, dat geloven wij ook wel, dat dat zo kan zijn.

Van nature zijn we 'pleasers’, als iemand ons iets vraagt dan doen we dat. Natuurlijk waren we op ons 13e niet van plan met andere jongens naar bed te gaan, omdat we daar helemaal nog niet aan toe waren. Natuurlijk zagen we wel eens leuke jongens waar we dan over droomden dat we daar mee zouden zoenen ofzo, maar verder nog niet echt. We deden toen wel al aan aftrekken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan ook echt seks met andere jongens wilden. Niet de eerstkomende jaren dachten we toen we 13 waren.

Maar ja, toen werden we eerst nieuwsgierig gemaakt door die jongens op onze nieuwe school . Kijken wie het verst kon plassen en van die dingen, piemels vergelijken, maar dat ging al snel  anders. Omdat we tweeling zijn wilden ze onze piemels vergelijken en zien wie de grootste had enzo en wij lieten ons uitdagen. We zagen niet in dat het fout was of kon gaan. We waren gewend om bloot te lopen op de camping en het strand. Ons hele leven al, dus wat was er mis mee om je piemel gewoon aan een klasgenootje te laten zien als ie dat leuk vond.

Maar ja, die jongens waren al een paar jaar ouder en wilden dingen waarvan we wel eens gehoord hadden, maar eigenlijk nog nooit gezien hadden. Wij keken toen nog niet echt naar porno en als we eens keken was het naar een jongen die zich aftrok.

Ja, sorry ik vertel om de link te kunnen leggen met wat er met Newt, Luca en Jur allemaal gebeurd is.ik snap het.

Om het beter te kunnen begrijpen.

 

Dus die oudere jongens op school die wilden al snel meer met ons en in het begin vonden we het nog wel soort van spannend, maar het waren ook al heel snel dingen die we eigenlijk niet wilden doen. Maar ja, ver van huis, in een ander land op een nieuwe school probeerden we ons zo goed mogelijk zelf te redden, wat niet meeviel.

Als we niet deden wat ze zeiden waren er allerlei dreigementen dat ze foto's en filmpjes online zouden zetten en ons broertje lastig zouden vallen en meer van die nare dingen. Ze wisten van ons broertje doordat we foto's op onze kamer hadden staan. Dus wij deden maar braaf wat ze wilden ook al wilden we het liever niet. We hoopten dat het na een tijdje over zou gaan, maar het omgekeerde was eerder waar.

Via die jongens kwamen er ook andere jongens mee. Jongens die we niet kenden en daar moesten we ook van alles mee doen. Ik ga niet allemaal vertellen wat dat was, maar bedenk iets en de kans is groot dat twin en ik het met die jongens en elkaar moesten doen.

We hadden het een keertje aan een 'hulpverlener’ proberen te vertellen, maar die nam ons niet serieus en hij zei zoiets als 'grow up, that's puberty, be a big boy and stop crying about it, enjoy it while you can’  en toen stonden we weer buiten. we dachten echt dat het aan ons lag en dachten dat het erbij hoorde, want ondertussen waren er best al veel verschillende jongens die dingen met ons hadden gedaan.na alles tot hier gelezen te hebben en nu ook te lezen wat die hulpverlener zei. Vind ik wat er is gebeurd zeker niet kunnen, maar dat had ik al is verteld, maar wat doe hulpverlener zei slaat werkelijk alles of eigenlijk,  nergens op. Jullie hebben dit denk niet tegen zijn leiding gegevende verteld.  Ik denk het niet , omdat jullie daar niet aan dachten en ook omdat hij dat zei.  Maar goed, het is echt belachelijk wat hij zei.

Nou ja, dat is uiteindelijk ruim een jaar zo doorgegaan totdat de bom een keertje barstte toen we voor vakantie thuis waren. We zijn toen nooit meer naar die school terug geweest en op een NL school gegaan.

Tijdens ons misbruik hadden we bedacht dat we ook seks konden hebben met jongens die we zelf leuk vonden als die dat ook wilden. Vrijwillig is altijd beter en toen gingen we best vaak met allerlei jongens van onze leeftijd na het voetballen of zwemmen even ‘opfrissen onder de douche’. Meestal was dat op een vakantiepark bij ons in de buurt.gelukkig kwam alles nog een beetje goed, denk ik.

 

Tijdens het douchen met 1 of 2 andere jongens gingen we niet, zoals de meeste dat doen gewoon even afspoelen met je zwembroek aan, maar wij kleedden ons uit en keken wel of die andere jongens dat ook wilden. Veel jongens waren ook nieuwsgierig en deden hun kleren ook uit en dan stonden we met zijn 4-en bloot onder de douche. Nog niet echt iets aan de hand, totdat er iemand een stijve kreeg of dat ze vroegen of ze onze piemels aan mochten raken en dat lieten we dan toe. Van het een kwam (vaak) het ander, maar soms gebeurde er ook niks. Nou ja dat dus èn ons misbruik was niet echt een handig begin van onze puberteit.zolang zei er oke, mee waren is alles prima.

 

Dan hebben jullie een beetje een beeld wat er allemaal vooraf ging aan onze verkering met Luca.ja , denk ik wel.

Dat was natuurlijk ook wel weer een raar verhaal omdat we onverwachts Luca tegen kwamen, vervolgens vriendschap sloten, van alles mee maakten met hem en zijn familie, uiteindelijk verkering kregen, alleen was dat met zijn 3-en. Ook niet echt doorsnee, maar voor ons werkte dat op één of andere manier.....zolang het werkt. 

 

Om het nog ingewikkelder te maken werd ik na een jaar ook nog verliefd op Jur en mocht ik ontdekken wat die voor mij betekende. Dat was ik aan het uitzoeken en toen viel Newt van een redelijk grote hoogte naar beneden en stond ons hele leven op zijn kop.snap ik.

 

Newt lag in de kreukels en we wisten niet of ie straks weer van alle kon. Onze relatie met Luca en Jur kwam op de achtergrond, vanwege de tijd die we bij Newt doorbrachten en daarnaast ging school enzo ook allemaal door.

Als jullie nu ook nog de laatste paar posts van mij leest dan zijn jullie wel ongeveer op de hoogte van waar we nu staan.

Oh ja, misschien ook wel handig om te weten; twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.ik vind het heel knap dat jullie dat toen al wisten en daar voor uit kwamen! Natuurlijk zijn jullie van de goede kant! (Ik moet nog kijken wat ik ben)

 

Ik dacht dat dit wel even handig was om dit topic te kunnen volgen. Verder zijn we na ons misbruik een tijdje bij een psycholoog geweest en op zich ging dat wel ok. We deden het goed op onze nieuwe NL school, hadden vrienden, deden leuke dingen, sportten veel, noem maar op. Het leek alsof alles goed ging, totdat Newt viel dan.oke.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen,….Newt …..was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt.

Gebruiker c schreef:

zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

ik deed het in een opwelling, idk waarom, we hadden er amper over gepraat, maar we waren samen in dat badkamertje en Newt had net geplast en was nog niet terug aangekleed, dus ik dacht nu kan wel als ie graag wil, dus deed ik het ook gelijk. Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed. Newt kwam ook best snel klaar en net zoals tijdens ons misbruik slikte ik het sperma door (we mochten het nooit uitspugen), nam daarna een slokje water en gingen we verder met waar we gebleven waren. Tijdens ons misbruik wilden we ook zo snel mogelijk klaar zijn, want we wisten nooit hoe lang het duurde voordat de volgende jongen langs kwam. Het was een soort automatisme zoals we toen ook hadden gedaan. Ik voelde er ook niks bij toen.

We hadden er toen natuurlijk niet mee door hoeven gaan, maar misschien omdat we wisten dat Newt het fijn vond en we alles wilden doen waardoor Newt zich beter zou voelen gingen we er mee door. Tijdens het misbruik probeerden twin en ik elkaar altijd zoveel mogelijk te helpen en wisselden we af, zodat niet één van ons alles moest doen. Vandaar dat twin ook zei dat we dit samen gingen doen.

Ik denk dat het zoiets was en dat we het daarom deden. We hebben er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Er was niet de weerzin die we wel hadden tijdens ons misbruik, we hielden van Newt, dus ja, als we iets voor hem kunnen doen, dan doen we dat. Ergens wel raar, maar zo is het gegaan.het is misschien raar, maar zoals je zei , het is wel zo gegaan en als jullie er beide oke bij waren vind ik niet dat jullie daar kwalijk ofzo moet nemen, want in mijn ogen is dat echt niet zo raar dan .

 

  

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 

dankjewel, wij wilden het wel voor hem doen, want we hadden het tenslotte ook met random jongens gedaan die we niet leuk vonden, dus in ons hoofd was het een makkelijke keuze, eigenlijk een vanzelfsprekendheid, maar dat kom ook omdat twin en ik ongeveer alles wat we me maakten met Newt deelden. Hij was er altijd voor ons al sinds we hem leerden kennen. We snappen wel dat niet iedereen zoiets zomaar doet of wil doen. Eigenlijk is het natuurlijk ook wel apart dat we dat gedaan hebben.

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s).

precies, het is gek, want toen we gewoon met Luca waren en daarna in het begin met Jur was het ook liefde in de eerste plaats en daarbij kwam wel seks, maar niet alleen seks zonder liefde.

Misschien door de stress van het ongeluk en dat we zoveel dingen tegelijk moesten doen dat we in auto-modus terecht kwamen, dus in een modus waarin we automatisch zonder veel gevoel die handelingen deden om daarna weer verder te kunnen gaan met waar we gebleven waren. Het klinkt wel alsof dat een mogelijkheid is. Er zat altijd tijdsdruk achter, want als we bij Newt waren konden we bijvoorbeeld geen huiswerk maken of sporten of naar school of slapen etc. We kwamen altijd tijd tekort. Daarom moest alles achter mekaar door een dan naar het volgende.

Mama heeft ons wel eens verplicht in bed gestopt na het eten. We liepen al dagen als zombies rond en toen hadden we ik geloof 14 uur achter elkaar geslapen. Eigenlijk wilden we naar Newt maar dat was onverantwoord, we waren binnen een minuut in slaap gevallen geloof ik.

 

Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

nou, aan het begin was dat eigenlijk niet zo open, maar het werd steeds meer open. In het begin was er wel eens een keertje een andere jongen bij, maar toen wij veel bij Newt waren en Luca minder zagen, ging Luca meer en meer zijn eigen gang. Hij vertelde ook niet alles of misschien wilde hij dat wel, maar hadden wij geen tijd om naar Luca te luisteren. Geen idee. Het is zeker niet alleen de schuld van Luca. Ik denk dat het vooral door ons kwam dat dingen anders gingen.

In het begin ging ik echt helemaal voor Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam. Volgens mij stonden we er in het begin hetzelfde in. In eerste instantie het gewoon leuk hebben en elkaar beter leren kennen. Seks was daarnaast wel een belangrijk onderdeel. Jur was nieuwsgierig en wilde alles leren en mee maken. Toen was er ook nog tijd voor andere dingen als seks. Gewoon kletsen en leuke dingen doen. Doordat we op een gegeven moment weinig tijd hadden vanwege  Newt bleef de seks als enige over. Na elkaar een week ofzo niet gezien te hebben omdat Jur ver weg woont, was het lichamelijke het eerste dat aandacht kreeg. Dor seks met Jur te hebben kon ik mijn hoofd leeg maken (ja en dat andere ook haha). De rest schoot er echt bij in. Op een gegeven moment doe je ook geen moeite meer om na de seks tijd vrij te maken. Ik denk dat dat aan de hand was. Dan krijg je automatisch meer afstand van elkaar.denk het misschien ook. 

Voor ons gevoel hadden we ook niet de mogelijkheid om meer tijd aan Jur en Luca te spenderen, want Newt was nu het belangrijkste. Achteraf gezien hadden we onze tijd natuurlijk vast wel anders in kunnen delen.

Ik denk dat ons jongere broertje Jur beter heeft leren kennen dat dat ik dat deed. Ik had voornamelijk seks met Jur en was daarna bezig met Newt, terwijl Jur dan leuke dingen met ons broertje deed. Jur had het daarom wel leuk als hij een weekendje bij ons was, maar dat kwam niet door de tijd die ik aan hem gaf.

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

Jur was wel snel geil altijd en had altijd zin, maar in het begin ging het daar niet in de eerste plaats om. Ik denk dat het twin en mijn schuld was dat er op een gegeven moment alleen nog tijd was voor seks. Als we dan terug van Newt thuis kwamen gingen we meestal om ons op te frissen even douchen en als Jur of Luca er was dan gingen die mee douchen en hadden we vaak al seks en dan eten en voor het slapen nog even seksen, als twin en ik dan nog niet in slaap waren gevallen en de volgende morgen meestal snel nog seks en dan eten en vaak gingen we dan naar Newt of iets anders doen wat we moesten doen, zoals huiswerk ofzo en dan hadden we ook nooit veel tijd om leuke dingen te doen met Jur en Luca.

Ik denk dat we het in die tijd voor een groot deel zelf verpest hebben.

 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

daar heb je wel gelijk in, maar achteraf ga je er toch over nadenken wat als…, maar ja, daar verander je niks mee, dus ik begrijp wel wat je zegt

 

Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 

als jij het ook zo schrijft en gebruikt dan vind ik het ook goed

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

 

Nog even over de zaak van papa. ….Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje…..

Gebruiker c schreef:

het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Corona sucks zegt papa, maar gelukkig zijn er andere dingen waar hij  ook nog geld mee verdient, dus aan de ene kant is het slecht voor de horecazaak en goed voor sommige handeltjes, net als @Blue ook al schreef. Nu zijn we door de Belgen ook nog eens code oranje geworden, dus de Belgen gaan sws minder komen, terwijl die normaal een groot gedeelte van de omzet binnen brengen, gelukkig wordt het goed weer, dat is altijd goed voor de omzetgelukkig,  ik hoop dat de omzet snel weer gaat stijgen. (Ik had gisteren eigenlijk een afspraak met een nieuwe klant uit Antwerpen en je kan wel raden wat er gebeurd is, haha . Kwam niet opdagen)

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

we hebben na ons misbruik wel begeleiding van een psycholoog gehad, maar omdat we uit de situatie waren, het was in het buitenland gebeurd en we kwamen dus ook niemand van die gasten nog tegen en we waren in een veilige omgeving, dat alles zorgde ervoor dat het al snel beter met ons ging. Later hebben we nog wel eens af en toe een gesprek gehad, maar de laatste tijd niet meer

 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

grappige foto, ja, we zijn overal….dat zeker, haha, ik was daar en toevallig zag ik je daar.🙃

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op lettengraag gedaan!  Gelukkig was je niet ingelogd! Ik zeg het even voor het geval je het nog niet had gezien,  ik wil namelijk niet dat jullie problemen krijgen daardoor ofzo.

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:oke, neem de tijd.

 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit. Zoals kenshin al zei. 

Ps *Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam*voor mij klinkt het een beetje raar, maar daar zou ik ook verliefd op worden als je me snapt. 

 

 

hey

 

mijn teli deed niet irritant. het lijkt een storing op kt te zijn of zo. (zie veel gestelde vragen) 

 

haha we staan kiet 😜

 

ik slaap tegenwoordig overdag en of snacht. ik slaap meer als ik wakker ben. behalve bij papa. dan ben ik meer wakker dan dat ik slaap haha oeps. al heb ik dan minder tijd voor het forum. al heb ik vandaag wel op mijn topic gezet. maar das best lastig want hij kijkt op me telefoon mee. dus heb alleen op de wc tijd. lijkt bijna op de camping 🤔. misschien is hier toch wc wifi center 😂

 

het is goed om hun aandacht te geven maar ik heb meestal geen energie om de interessante tussen de seksualiteit gerelateerde topics te vissen. want daar heb ik namelijk echt niks mee haha. 

 

wanneer heb jij weer school dan? als ik jullie was zou ik maar voor jullie school begind komen anders missen jullie misschien belangrijke dingen 🤔

ik mag woensdag niet meer missen haha. want dan ga ik voor een heftruck certificaat oefenen. super veel zin in. 

 

@M en Ms  ik ben ook veel belangrijker dan @Pin  dat weet je toch 😊

oke gelukkig weten jullie wie dit zegt haha. 

 

ik ga jullie familie ff kopen. dus ik ga weer 👋 ze gaan mee rummikuppen. 

 

groetjes blue

Reageer