praten over forum crushes



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

112 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Deal @Sanny !😅😘

En dank @Julian12 Ik zat al op te wachten!;) ik heb er nog een paar van zeil boten ik hoop dat je ze leuk vind!;) Bloos Bloos Bloos.

Wilhelmavemela.😘😘😘

Reputatie 7
Badge +17

Haha gelukkig iedereen is toch blij :) dan ben ik het ook weer :D en idd @wilhelmavemela  geweldige profielafbeedling !!  <3

Groetjes liefs Julian X

@wilhelmavemela  natuurlijk ! Helemaal top bff's 😘 en jullie zijn allemaal lief !!

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :) 

xx Eenmeisje004 

AAhAh schattig! Ik hoop zo dat de gebande leden terugkomen.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +19

@Sanny Dank dank Bloos Bloos Bloos;) echt ik vind het heel lief dank! Close friends dan maar? Je weet het. Ik en Julian. Echt als close vriendin hou ik superveel van je en je hebt immers al een heel leuk vriendje zo te horen!;)

Liefs Wilhelmavemela.

En een kus als vriendin als dat mag?😘

Reputatie 7
Badge +14

@Sanny Wat lief! Wel jammer dat @wilhelmavemela een crush heeft op @Julian12. Nou ja jammer voor jou dan. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :) 

xx Eenmeisje004 

@wilhelmavemela  ik crush op jou want je bent juist hèèl speciaal ! En lief leuk slim,  je denkt mee, bent sociaal, je leeft je goed in. Je bent tolerant je bent een open meisje en je bent leergierig en creatief. Voor mij genoeg reden om zwaar te crushen 😍😙

Sanny xxxxx

Reputatie 5
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Nee ik heb haar telefoonnummer al

Reputatie 7
Badge +19

@Sanny Leuk om te horen en crushen op mij mag altijd;) maar @Julian12 Is de ware. Ik voel me nu zo speciaal omdat er drie mensen in korte tijd op mij crushen/ hebben gecrushd. En waarschijnlijk irl ook nog 1. Maar ik ben helemaal niet speciaal!

En @Sanny Ik voel me vereerd er is nog nooit een meisje verliefd op mij geweest;) ik wel op andere meisjes. En wij zijn close besties goed?

Wilhelmavemela.

@Een hulpvol meisje Is het @Een hulpeloze jongen ?

Wilhelmavemela.

 

Reputatie 7
Badge +5

Dus niet lesbisch? Forum of in het echt?

Wilhelmavemela.

In het echt en nu bi <\

Als je de  "crush " definitie leest is dat iemand waar je meer dan gewone vriendschap voor voelt een gevoel waar je niks aan kan doen. En iemand die je speciaal vind en lief en waar je een bijzondere aantrekking op hebt.  Als dat zo is ben jij @wilhelmavemela  dus voor mij mijn forum crush :)  en dat kan dus samen gaan omdat je dat gevoel hebt en niet kunt ontkennen.  Iets anders zou het zijn als je verkering hebt en nog een verkering. Dat zou echt niet goed zijn maar crushen kan dus wel vlgs mij 😊

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Dus niet lesbisch? Forum of in het echt?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb weer een crush sinds gisteren.. hij was echt cute, ik vind hem echt super leuk maar ik be zo insecure en bang om ZIJN NUMMER NIET TE VRAGEN!!! WN NU HEB IK LIEFDESVERDRIET... ik voel me weer slecht... ik doe echt alleen fout en- 

Reputatie 7
Badge +19

Hey jammer @Boaz12 .

Bij mij en @Julian12 Was het liefde op het eerste bericht;)

Haha slechte humor;).

😂😆😁😀😉

Wilhelmavemela.

Hey , hihi ik ben vereerd hoor :) lief toch ;) ik heb wel een vriendje inderdaad zoals @wilhelmavemela  zegt. Maar crushen mag natuurlijk ;) Ik vind jou ook heel aardig en een leuke gozer, en ik heb wel wat puntjes genoemd in je topic “leuke dag” haha dus ik weet niet of je wel zo'n strenge meid als ik wilt crushen ;) Ik ben nu  mijn vriendje ook een beetje aan het afremmen want die is echt heel verliefd en slooft zich voor me uit en daardoor krijgt ie de laatste tijd best vaak straf haha. Arm joch ;).  Nee maar, je bent best echt aardig en het komt wel goed met jou ! :D en ik vind het een eer dat ik crush mag zijn :)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou zelf niet 2 vriendjes nemen hoor. Ik hou gewoon van @Julian12 !

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela maar irl vriendje= niet forum vriendje hehe

Reputatie 7
Badge +19

I know! Maar je zei: ‘ik heb een echte forumcrush!’ hihi en best friends maar ik geloof voor jou dat je weer mis heb gegrepen want ik geloof dat ze al een vriendje heeft weet niet zeker.

Wilhelmavemela.

Haha @wilhelmavemela je bent wel echt maar gewoon een goede forum vriend!

Reputatie 7
Badge +19

Leuk!ben benieuwd of @Sanny Jou ook leuk vind. Ik dacht al zoiets en hoezo ben ik niet echt dan? ;)

Wilhelmavemela.

@Sanny ………………………….😥

Hi allemaal,

 

Ik heb een echte forumcrush! Kunnen jullie raden wie het is?

@wilhelmavemela Is goed:)

Reputatie 7
Badge +19

Oké gelukkig beste vrienden?

Wilhelmavemela.