praten over forum crushes


Reputatie 7
Badge +19

praten over forum crushes. dat doen we hier ik wil wel vragen om op de forumregels te letten en niet te spammen. hier kan je praten over je gevoel met elkaar en bekend maken wie het is.

mijn forum crush is @Julian12 

heb jij een forum crush?


Dit topic is gesloten

112 reacties

Als je de  "crush " definitie leest is dat iemand waar je meer dan gewone vriendschap voor voelt een gevoel waar je niks aan kan doen. En iemand die je speciaal vind en lief en waar je een bijzondere aantrekking op hebt.  Als dat zo is ben jij @wilhelmavemela  dus voor mij mijn forum crush :)  en dat kan dus samen gaan omdat je dat gevoel hebt en niet kunt ontkennen.  Iets anders zou het zijn als je verkering hebt en nog een verkering. Dat zou echt niet goed zijn maar crushen kan dus wel vlgs mij 😊

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +5

Dus niet lesbisch? Forum of in het echt?

Wilhelmavemela.

In het echt en nu bi <\

Reputatie 7
Badge +19

@Sanny Leuk om te horen en crushen op mij mag altijd;) maar @Julian12 Is de ware. Ik voel me nu zo speciaal omdat er drie mensen in korte tijd op mij crushen/ hebben gecrushd. En waarschijnlijk irl ook nog 1. Maar ik ben helemaal niet speciaal!

En @Sanny Ik voel me vereerd er is nog nooit een meisje verliefd op mij geweest;) ik wel op andere meisjes. En wij zijn close besties goed?

Wilhelmavemela.

@Een hulpvol meisje Is het @Een hulpeloze jongen ?

Wilhelmavemela.

 

Reputatie 5
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Nee ik heb haar telefoonnummer al

@wilhelmavemela  ik crush op jou want je bent juist hèèl speciaal ! En lief leuk slim,  je denkt mee, bent sociaal, je leeft je goed in. Je bent tolerant je bent een open meisje en je bent leergierig en creatief. Voor mij genoeg reden om zwaar te crushen 😍😙

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Sanny Wat lief! Wel jammer dat @wilhelmavemela een crush heeft op @Julian12. Nou ja jammer voor jou dan. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

@Sanny Dank dank Bloos Bloos Bloos;) echt ik vind het heel lief dank! Close friends dan maar? Je weet het. Ik en Julian. Echt als close vriendin hou ik superveel van je en je hebt immers al een heel leuk vriendje zo te horen!;)

Liefs Wilhelmavemela.

En een kus als vriendin als dat mag?😘

Reputatie 7
Badge +19

Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :) 

xx Eenmeisje004 

AAhAh schattig! Ik hoop zo dat de gebande leden terugkomen.

Wilhelmavemela

@wilhelmavemela  natuurlijk ! Helemaal top bff's 😘 en jullie zijn allemaal lief !!

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Haha gelukkig iedereen is toch blij :) dan ben ik het ook weer :D en idd @wilhelmavemela  geweldige profielafbeedling !!  <3

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Deal @Sanny !😅😘

En dank @Julian12 Ik zat al op te wachten!;) ik heb er nog een paar van zeil boten ik hoop dat je ze leuk vind!;) Bloos Bloos Bloos.

Wilhelmavemela.😘😘😘

Reputatie 7
Badge +5

@SannyLeuk om te horen en crushen op mij mag altijd;) maar @Julian12 Is de ware. Ik voel me nu zo speciaal omdat er drie mensen in korte tijd op mij crushen/ hebben gecrushd. En waarschijnlijk irl ook nog 1. Maar ik ben helemaal niet speciaal!

En @Sanny Ik voel me vereerd er is nog nooit een meisje verliefd op mij geweest;) ik wel op andere meisjes. En wij zijn close besties goed?

Wilhelmavemela.

@Een hulpvol meisjeIs het @Een hulpeloze jongen ?

Wilhelmavemela.

Hahahaha,, hij is mijn ex ;)  we zijn wel besties <3

 

Reputatie 7
Badge +19

Oh oké;).

Wilhelmavemela.

Iemand anders een crush?

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  ik crush op jou want je bent juist hèèl speciaal ! En lief leuk slim,  je denkt mee, bent sociaal, je leeft je goed in. Je bent tolerant je bent een open meisje en je bent leergierig en creatief. Voor mij genoeg reden om zwaar te crushen 😍😙

Sanny xxxxx

Vind ik ook ! Haha goed gezegd Sanny ;) en @wilhelmavemela  kan daarnaast ook goed dichten en adviezen geven en ik ben onder de indruk gewoon iemand waar je kan zijn wie je ben dat voel je. <3  en je kan vlgs mij ook met je lachen grapjes over de hoek en van alles en leuke kleding en  ja gewoon een topper en super ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Bloos Bloos Bloos;)😄😚😘😍😉 echt dit is precies wat ik bedoel jullie zijn fantastisch!!!

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :) 

xx Eenmeisje004 

Niet meer?

Reputatie 5
Badge +1

Bloos Bloos Bloos;)😄😚😘😍😉 echt dit is precies wat ik bedoel jullie zijn fantastisch!!!

Wilhelmavemela.

JIJ bent fantastisch!!!🤗

Reputatie 7
Badge +19

Dank;) heb jij een forum crush?

Wilhelmavemela.

Hey haha er wordt heel wat gecrushd. Lief is dat xd.  Ook overeenkomsten zie ik.  Lief dat we elkaar zo steunen en waarderen. En grappig mijn lief bloost op de gang en @wilhelmavemela  haar crush bloost in de hoek allebei ondeugdjes ;) grapje hoor. Nee maar ik vind het echt lief !  Gun het iedereen <3

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +14

Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :) 

xx Eenmeisje004 

Niet meer?

Tja dat is een beetje lastig als hij geband is enzo. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Ja zooo schattig iedereen! Iemand nog een crush?

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

praten over forum crushes. dat doen we hier ik wil wel vragen om op de forumregels te letten en niet te spammen. hier kan je praten over je gevoel met elkaar en bekend maken wie het is.

mijn forum crush is @Julian12 

Degene waar ik een crush op heb heeft hier een klavertje 4 op gegeven

Reputatie 5
Badge +1

praten over forum crushes. dat doen we hier ik wil wel vragen om op de forumregels te letten en niet te spammen. hier kan je praten over je gevoel met elkaar en bekend maken wie het is.

mijn forum crush is @Julian12 

Degene waar ik een crush op heb heeft hier een klavertje 4 op gegeven

W8 nee ik bedoel heeft op dit topic gereageerd rara wie is het

Reputatie 7
Badge +2

Hoiii @Een hulpeloze jongen 

Is het @wilhelmavemela ??? of @J8j8 ??? Nog een hint ????

 

Emma