praten over forum crushes


Reputatie 7
Badge +19

praten over forum crushes. dat doen we hier ik wil wel vragen om op de forumregels te letten en niet te spammen. hier kan je praten over je gevoel met elkaar en bekend maken wie het is.

mijn forum crush is @Julian12 

heb jij een forum crush?


Dit topic is gesloten

112 reacties

@wilhelmavemela Een hint? Vergezocht maar: Ik hou van nederland. (en dit is echt heel moeilijk om hier wat uit te halen)

@wilhelmavemela of wat makkelijker?

Reputatie 7
Badge +19

Makkelijker. Maar snel want ik ga zo slapen.

Reputatie 7
Badge +19

@Bazo ?

@wilhelmavemela Oké, ik ook! Hint: Deze persoon ziet het niet, maar kijk eens goed en dan valt het niet door het vergiet! Het is dichtbij, ik ben blij maar zij/hij komt het nog wel voorbij:)

@wilhelmavemela ik vertel het zaterdag wel

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Bazo  en @wilhelmavemela ,

 

willen jullie erop letten dat dit topic geen chat wordt? 

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Ja sorry mevrouw ik bedoelde het niet zo en ik stopte

Mvg wilhelmavemela.

Mijn forum crush is @wilhelmavemela (ik hoop dat niemand boos wordt hierdoor)

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ehhh ik ehhh. Nou zeg maar ik ehhh zit al 5 maanden op het forum en ehh in die tijd ben ik zelf super verliefd geworden op iemand anders. @Julian12 . Ik voel me geëerd en had 5 maanden geleden nooit verwacht dat ik ooit iemand zou moeten afwijzen. Ik wil je ook niet afwijzen. Ik wil heel graag gewoon goede vrienden zijn. Ik vind het doodeng en ben bang voor jou reactie. Ik hoop dat je bff zijn ook oké vind ik zou dat heel tof vinden. Maar ik ben niet verliefd op je sorry mijn hart is al gestolen. Ik hoop dat je in de toekomst iemand vind waarmee jij gelukkig bent.

Sorry voor de late reactie. Ik voel me vereerd.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

En natuurlijk word niemand boos op je!

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela Wist ik al:) Is allemaal goed!

Reputatie 7
Badge +19

Oké gelukkig beste vrienden?

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela Is goed:)

Hi allemaal,

 

Ik heb een echte forumcrush! Kunnen jullie raden wie het is?

@Sanny ………………………….😥

Reputatie 7
Badge +19

Leuk!ben benieuwd of @Sanny Jou ook leuk vind. Ik dacht al zoiets en hoezo ben ik niet echt dan? ;)

Wilhelmavemela.

Haha @wilhelmavemela je bent wel echt maar gewoon een goede forum vriend!

Reputatie 7
Badge +19

I know! Maar je zei: ‘ik heb een echte forumcrush!’ hihi en best friends maar ik geloof voor jou dat je weer mis heb gegrepen want ik geloof dat ze al een vriendje heeft weet niet zeker.

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela maar irl vriendje= niet forum vriendje hehe

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou zelf niet 2 vriendjes nemen hoor. Ik hou gewoon van @Julian12 !

Wilhelmavemela.

Hey , hihi ik ben vereerd hoor :) lief toch ;) ik heb wel een vriendje inderdaad zoals @wilhelmavemela  zegt. Maar crushen mag natuurlijk ;) Ik vind jou ook heel aardig en een leuke gozer, en ik heb wel wat puntjes genoemd in je topic “leuke dag” haha dus ik weet niet of je wel zo'n strenge meid als ik wilt crushen ;) Ik ben nu  mijn vriendje ook een beetje aan het afremmen want die is echt heel verliefd en slooft zich voor me uit en daardoor krijgt ie de laatste tijd best vaak straf haha. Arm joch ;).  Nee maar, je bent best echt aardig en het komt wel goed met jou ! :D en ik vind het een eer dat ik crush mag zijn :)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Hey jammer @Boaz12 .

Bij mij en @Julian12 Was het liefde op het eerste bericht;)

Haha slechte humor;).

😂😆😁😀😉

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb weer een crush sinds gisteren.. hij was echt cute, ik vind hem echt super leuk maar ik be zo insecure en bang om ZIJN NUMMER NIET TE VRAGEN!!! WN NU HEB IK LIEFDESVERDRIET... ik voel me weer slecht... ik doe echt alleen fout en- 

Reputatie 7
Badge +19

Dus niet lesbisch? Forum of in het echt?

Wilhelmavemela.