praten over forum crushes. dat doen we hier ik wil wel vragen om op de forumregels te letten en niet te spammen. hier kan je praten over je gevoel met elkaar en bekend maken wie het is.
mijn forum crush is
praten over forum crushes. dat doen we hier ik wil wel vragen om op de forumregels te letten en niet te spammen. hier kan je praten over je gevoel met elkaar en bekend maken wie het is.
mijn forum crush is
Hallo allemaal,
Eerder in dit topic hebben wij gewaarschuwd voor chatten in dit topic. We zien nu dat het alsnog weer een chat geworden is. Daarom sluiten wij nu dit topic. Let erop dat een topic gericht is op een specifieke vraag en dat het geen langlopend gesprek (chat) wordt.
Hahaha
Ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je!
Wacht ik tag hem even.
Ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je ze wilt je!
Wilhelmavemela.
Sorry ik ben gek ik hou van love story's!
Het is
Wilhelmavemela.
:)
Het is
Wilhelmavemela.
Nou... niet meer
Nou... niet meer
Het is …
Ik denk dat ik het weet
Emma
Hoiii
Is het
Emma
Als je een hint wil kijk naar me eerste topic
Hoiii
Is het
Emma
Geen van beide
Hoiii
Is het
Emma
mijn forum crush is
Degene waar ik een crush op heb heeft hier een klavertje 4 op gegeven
W8 nee ik bedoel heeft op dit topic gereageerd rara wie is het
mijn forum crush is
Degene waar ik een crush op heb heeft hier een klavertje 4 op gegeven
Ja zooo schattig iedereen! Iemand nog een crush?
Wilhelmavemela.
Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :)
xx Eenmeisje004
Niet meer?
Tja dat is een beetje lastig als hij geband is enzo. :)
xx Eenmeisje004
Hey haha er wordt heel wat gecrushd. Lief is dat xd. Ook overeenkomsten zie ik. Lief dat we elkaar zo steunen en waarderen. En grappig mijn lief bloost op de gang en
Sanny xxxx
Dank;) heb jij een forum crush?
Wilhelmavemela.
Bloos Bloos Bloos;) echt dit is precies wat ik bedoel jullie zijn fantastisch!!!
Wilhelmavemela.
JIJ bent fantastisch!!!
Ik had een crush op Wereld. Nu weten jullie dat ook. :)
xx Eenmeisje004
Niet meer?
Bloos Bloos Bloos;) echt dit is precies wat ik bedoel jullie zijn fantastisch!!!
Wilhelmavemela.
Sanny xxxxx
Vind ik ook ! Haha goed gezegd Sanny en
Groetjes liefs Julian X
Oh oké;).
Wilhelmavemela.
Iemand anders een crush?
En
Wilhelmavemela.
Wilhelmavemela.
Hahahaha,, hij is mijn ex ;) we zijn wel besties <3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.