Verandering forum


Reputatie 7
Badge +3
  • Community Manager
  • 251 reacties

Hoi,

 

Zoals je weet is het forum van De Kindertelefoon een unieke plek waar je als jongere anoniem informatie en advies kunt uitwisselen met anderen of elkaar kunt ondersteunen op specifieke onderwerpen. We vinden het belangrijk dat we dit op een veilige manier kunnen blijven bieden. Daarom hebben we in de afgelopen tijd gesprekken gevoerd met experts en natuurlijk met jongeren zelf, over hoe we onveilige situaties op het forum kunnen voorkomen. Zij hebben hier een advies over gegeven.

 

Een korte check voordat jouw bericht geplaatst wordt

De uitkomst hiervan is dat er vanaf deze week een verandering komt in de manier waarop berichten geplaatst worden. In plaats van een check van de berichten nadat ze geplaatst zijn, worden ze nu gecontroleerd vóórdat ze online komen. De punten waarop berichten gecheckt worden blijven daarbij hetzelfde als nu.

 

Op woensdag 9 augustus om 9:00 uur gaan we hiermee starten. Dat betekent dus dat jouw bericht vanaf dat moment niet gelijk meer online staat. We snappen dat deze verandering gevolgen heeft voor jou als gebruiker en de snelheid van ons forum en nemen deze beslissing dus ook niet zomaar. Onze moderatoren zitten van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat voor je klaar en zorgen dat jouw bericht zo snel mogelijk geplaatst wordt. Reageren op topics kan uiteraard nog steeds op elk moment van de dag.

 

Ons doel is dat je zo min mogelijk van deze verandering merkt. Hier gaan we hard ons best voor doen. Zolang reacties aan de forumregels voldoen, komen ze gewoon online, niets is (te) gek.

 

Vragen hierover kan je in dit topic stellen. Andere topics over het vooraf modereren zullen we hierheen verplaatsten of sluiten. Je kan ons hier ook een mail over sturen naar forum@kindertelefoon.nl.

 

We hopen op jullie begrip en wensen jullie nog veel plezier op het forum van De Kindertelefoon!

 

 Team Kindertelefoon

 


141 reacties

@luuk kan jij nog uitleggen waarom er blijkbaar een jongerenraad is maar deze niet geïnformeerd of mocht meedenken ? Ik vind dit eigenijk zeker voor de kindertelefoon best wel  schokkend. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mimo,

 

onder Hoe is dit getest?

daarin wordt de jongerenraad wel genoemd, maar hoe en wat precies idk, of had je dat ook al gelezen en wil je wat meer info? Geen idee wat die test in heeft gehouden...

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Volgens mij is dit met een heel klein clubje mensen besproken, niemand van de forumdeelnemers weet ervan en ik zag ook dat iemand die in dat panel zit nergens van weet.  En ook al is het met een kleine groep besproken, pijnlijker blijft dat het niet met de belangrijkste groep is getest of overlegd, namelijk wij, de forummers. Tuurlijk hoef je ons geen toestemming te vragen,maar dat ons zó confronterend duidelijk wordt waar we staan en wat we in te brengen hebben is wel érg pijnlijk. Het geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik of wij niet  dusdanig belangrijk zijn dat onze onzekerheid en twijfel en onrust een grote rol heeft gespeeld bij de besluitvorming. Mijn eerde vragen die hier verband mee houden zijn ook onbeantwoord gebleven. Jammer weer dit. 

Sjammetje xxxxx

Blijkbaar hebben we in januari (dus gewoon al weer een halfjaar geleden) (jongerenpanel) een vragenlijst over de veiligheid van het forum gekregen. De potentiële maximumduur staat hier ook tussen.

 

Test of het nieuwe systeem is ingegaan gezien het nu na 9:00 is.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ,okè nou we hopen nu vooral dat het allemaal meevalt en goed gaat 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Ik heb een nachtrust geleden gereageerd op een topic en nog steeds niet geplaatst. Het was een heel gewone reactie met een advies en een bemoediging. Gaat goed zo! 

Reputatie 7
Badge +7

Blijkbaar hebben we in januari (dus gewoon al weer een halfjaar geleden) (jongerenpanel) een vragenlijst over de veiligheid van het forum gekregen. De potentiële maximumduur staat hier ook tussen.

 

Huh? Ik kreeg in januari een vragenlijst over het forum, maar ik kan nauwelijks herinneren dat het over de checks ging? Btw ik zit ook in de jongerenpanel. :)

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +3

@Jesse_6567Ik snap het nog steeds niet. wat bedoel je?

-OnlyMe

Misschien was het ook niet zo handig van me om dit te melden, maar wat ik bedoel is dat de kindertelefoon steeds aangeeft dat privéberichten versturen niet mogelijk is terwijl dit gewoon kan.

Daarom stelde ik voor om de mogelijkheid te bieden enkel privéberichten te ontvangen van mensen die je daarvoor toestemming geeft, en die functie gewoon zichtbaar te maken.Dit is denk ik gewoon veilig en ook je eigen verantwoordelijkheid.

Het grootste deel van de gebruikers is gewoon aardig(zoals alle reageerders in dit topic :-)) en ik denk dat al die maatregelen een beetje overdreven zijn.

 

@Jesse_6567,

 

Dank voor het melden van de functie van privéberichten. Dat is zoals we eerder aangaven niet wenselijk. We hebben actie ondernomen en het is nu niet meer mogelijk om privé berichten te sturen. 

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

Vandaag zijn we gestart met de verandering op het forum. Om een veilige omgeving te kunnen blijven bieden doen wij een korte check voordat je bericht of topic online komt. We zien dat er vragen en zorgen zijn over hoe snel een bericht online staat. Hierover hebben wij onder andere de jongerenraad en het jongerenpanel om advies gevraagd. Hun advies was om berichten binnen 2 tot 4 uur online te hebben staan. Dat advies volgen wij. 

Wij zijn actief tussen 10:00 en 23:00 uur om berichten te checken. Ons streven is om een bericht in die periode zo snel mogelijk online te plaatsen waarbij het in het uiterste geval maximaal 4 uur kan duren. 

 

We hopen nogmaals dat jullie hier zo min mogelijk van merken.

 

Groet,

 

Luuk

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Luuk  en @OwO_Chikako_OwO ,

 

leuk dat ik die vragen zie en je raadt het nooit...ik heb er iets over op te merken…

Het gaat hier om:

 

Blijkbaar hebben we in januari (dus gewoon al weer een halfjaar geleden) (jongerenpanel) een vragenlijst over de veiligheid van het forum gekregen. De potentiële maximumduur staat hier ook tussen.

 

 

als eerste wil ik @OwO_Chikako_OwO  bedanken voor het posten van deze reactie.

 

Op zich hartstikke mooi dat er dus kennelijk wel onderzoek, nou ja, een soort van iets dat op een onderzoek zou moeten lijken, gedaan is. Oh, dat klinkt best wel onaardig, maar misschien als ik het uitleg dat jullie beter begrijpen wat ik bedoel.

Ik ga er nog steeds van uit dat de KT  alles met de beste bedoelingen doet en heeft gedaan.

Maar….onbedoeld kunnen er toch foutjes in zo'n onderzoek zitten en dat is natuurlijk jammer en het zou ook een verkeerd beeld kunnen geven van hoe mensen er werkelijk over denken.

Het is belangrijk in een onderzoek dat je natuurlijk de juiste vragen stelt en ook de juiste keuzemogelijkheden geeft.

Op het eerste gezicht lijken de vragen wel oké, toch?

Alleen zijn ze dat in mijn ogen niet.

Bij vraag 1 staat dat bij de 'veiligste’ methode het even kan duren voordat een reactie gepost is. Nou ja, dan duurt het maar even. Even is toch zo voorbij of niet? Nou, er wordt verder helemaal niks gezegd hoe lang ‘even’ duurt… wat voor de één even is , is voor de ander al best lang. Allemaal nogal 'vage’ begrippen. Ik heb er gisteren al vragen over gesteld en eerst ging mijn reactie  in de check (om 1951 uur) en sinds mijn reactie geplaatst is (om 2200 uur), heb ik er nog geen antwoord op gekregen, maar ik ga er vanuit dat er aan gewerkt wordt. Ze hebben meer te doen dan alleen mijn  reactie te beantwoorden.

Dus ja, als je die vraag krijgt heb je totaal geen idee hoe lang ‘even’ is  en ik denk dat als je dat wel zou weten, ook al zou dat bij benadering zijn, dat de uitkomst van deze vraag wel eens anders zou kunnen zijn.

Het is dus geen goede vraag in mijn ogen.

Bij vraag 2 krijgen we (of iig ikzelf) wel een idee van waar de KT aan zit te denken als ze ‘even’ noemen.

Kennelijk is dat minimaal 2 uur, want je kunt niet kiezen voor een kortere tijd…

Hmmmm, dat geeft toch te denken, maar ja, omdat de KT bij vraag 2 niet uitlegt dat ze het eigenlijk over dat ‘even’ van vraag 1 hebben en je alleen maar de keus hebt uit 2, 4, 8, 12 en 14 uur durf ik wel te voorspellen dat de meesten op één van de laagste geklikt hebben, dus op 2 of 4 uur. Er zal vast nog wel iemand geweest zijn die op 24 uur heeft geklikt en ook wel iemand op één van die andere keuze mogelijkheden.

Geeft de uitslag weer wat iedereen het liefste zou willen.

Nee, natuurlijk niet, want je kunt niet een andere keuze maken dan die gegeven zijn en ook al vind je 2 uur veel te lang, dan kies je er toch maar voor. Bovendien heb je op het moment dat je deze vragen beantwoordt waarschijnlijk totaal geen idee met welke reden ze gesteld worden.

Dus, ook dit is een slechte vraag, vooral als deze gebruikt voor om een heel nieuw systeem te bouwen waarin alle reacties worden gecheckt.

 

Misschien kan ik het nog iets duidelijker maken met een ander voorbeeld:

Stel je krijgt deze vraag over de start van het nieuwe schooljaar:

Vanaf het nieuwe schooljaar moet iedereen een ledemaat afstaan en je kunt kiezen uit (een antwoord is verplicht voordat je verder kunt met de volgende vraag):

  • ik kan wel zonder linker arm
  • ik kan wel zonder rechterarm
  • ik heb helemaal geen armen nodig

Nou, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden…

oh sommigen stoppen dan maar met de vragenlijst, dus hun mening hoeven we sws niet mee te tellen.

Dan zijn er vast mensen die denken dat ze een keuze tussen die mogelijkheden moeten maken en dat de vraag niet echt letterlijk bedoeld is om bij het begin van het schooljaar uit te voeren. Nou, als je zo denkt, wat ik me ergens wel kan voorstellen, dan kies je in zo'n geval denk ik om jouw linker arm te behouden als je linkshandig bent en anderen die rechtshandig zijn, kiezen er dan waarschijnlijk voor om hun rechter arm te houden. Er is vast wel een grapjas die kiest voor ‘ik heb helemaal geen armen nodig'.

Goeie vraag? Nee, natuurlijk niet…

Ik hoop dat dus duidelijk is dat de waarde van zo'n onderzoek echt heel laag is en geen goed beeld geeft van de werkelijkheid.

Kijk, in het voorbeeld van hoe de KT de vragen heeft gesteld wil ik best geloven dat alles met goede bedoelingen is gedaan, alleen is dat in mijn ogen niet gelukt.

Soms zijn er ook mensen die echt misbruik maken door de manier van vragen stellen, maar daar verdenk ik de KT helemaal niet van, maar als tip wil ik iedereen wel geven dat je altijd goed moet nadenken over vragenlijsten voordat je een antwoord geeft.

 

Beter was geweest als de KT de vragen op een andere manier had gesteld en ook meer ruimte had gelaten om open vragen te stellen, maar ja, die zijn natuurlijk niet zo makkelijk te verwerken…

Maar als keuzemogelijkheid bij de vraag over hoe lang een check mag duren had ook op zijn minst iets als 

  • anders

moeten zijn, maar het nadeel daarvan is natuurlijk dat als iedereen dat dan kiest dat je ook niet echt iets weet.

Ik durf er voor het gemak wel vanuit te gaan dat de KT zelf al had bedacht dat ze minimaal 2 uur nodig zouden hebben voor de checks en dat ze daar zelf wel tevreden over zouden zijn en dat ze daarom er voor hebben gekozen om dat als kortste keuzemogelijkheid aan te bieden. Of degene die de vragenlijst heeft gemaakt heeft de KT hiervan overtuigd of misschien nog niet eens overtuigd, maar de vraag gewoon zo heeft aangeleverd en niemand bij de KT heeft daar een opmerking over gemaakt. Misschien is de KT soort van zelf wel voor de gek gehouden.

Ik geef iedereen de kans om te reageren en ook kritisch te zijn op wat ik schrijf.

Wel graag met argumenten, want soms ben ik wel verbaasd over alle nieuwe scheldwoorden die ik soms op mijn accounts ontvang…… Die krijg ik dus al meer dan genoeg, dus hier hoef ik ze niet ook nog te hebben… Toch nog een voordeel van die nieuwe  manier om alle berichten te checken … ik krijg die onzin nu allemaal niet meer te lezen 😂

 

Er zijn mij vandaag ook al wat andere dingen opgevallen. Niet echt schokkende dingen, maar wel waar ik wat vragen over heb...maar eerst dit maar eens afwachten en die reactie op mijn vraag van gisteren.

 

Maak er een mooie dag van 🙃

en om toch vrolijk af te sluiten:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ckg3byPznbk

Ik ga zwemmen, maar dan wel zonder bacardi lemon. Veel plezier met Mart Hoogkamer 😃

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

@Luuk stel dat (wat ik hoop dat niet gebeurt) je bericht later dan 4 uur geplaatst is, wat moet je dan doen? of wat gebeurt er dan?

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @OnlyMe ,

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Yasmin, de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

@Luukstel dat (wat ik hoop dat niet gebeurt) je bericht later dan 4 uur geplaatst is, wat moet je dan doen? of wat gebeurt er dan?

-OnlyMe

@OnlyMe ,

We streven ernaar om binnen 4 uur te plaatsen (behalve dus in de nacht). Als je het idee hebt dat je bericht niet geplaatst is kan je altijd mailen naar forum@kindertelefoon.nl 

 

Als een bericht niet door ons geplaatst wordt, bijvoorbeeld omdat het tegen de forumregels is dan krijg je daar een mail over. 

 

Groet,

 

Luuk

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Luuk,

 

daar ben ik weer 🙂

Ik wil jullie complimenten geven voor de checks van vandaag…

ik had er eentje om 1407 en die werd om 1533 geplaatst, dus niet slecht en een andere ging om 1621 in de check en die kwam er 6 minuutjes later, dus om 1627 al weer uit. Dus voor zover mijn checks gaat het naar tevredenheid. Ga zo door 😀

 

Zijn er dan nog andere dingen waar ik vragen over heb?

Jazeker, ik ben nogal nieuwsgierig en wil alles goed begrijpen, dus check ik graag dingen (ja, jullie zijn niet de enige die checks doen) 😂

 

Nu er langzaam wat meer informatie binnen komt heb ik een vraagje over het volgende:

Hallo allemaal,

 

…….We zien dat er vragen en zorgen zijn over hoe snel een bericht online staat. Hierover hebben wij onder andere de jongerenraad en het jongerenpanel om advies gevraagd. Hun advies was om berichten binnen 2 tot 4 uur online te hebben staan.

 

ja hahaha, hoe zou dat komen...maar die vraag heb ik al in een eerdere reactie die hierboven staat of op de vorige pagina staat er ook eentje van mij….

 

Dat advies volgen wij. 

dat snap ik, als dat uit het onderzoek komt…. alleen heb ik zo mijn twijfels bij dat onderzoek, maar ook die vraag stelde ik al eerder en tzt ben ik wel benieuwd naar het antwoord

 

In deze reactie gaat het ergens anders over en dat heeft te maken met het onderstaande:

Wij zijn actief tussen 10:00 en 23:00 uur om berichten te checken. Ons streven is om een bericht in die periode zo snel mogelijk online te plaatsen waarbij het in het uiterste geval maximaal 4 uur kan duren. 

 

 

in een eerdere reactie noemde je het nog:

 

Wat doet dit met de snelheid op het forum?

…... Onze moderatoren zitten van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat voor je klaar en zorgen dat jouw bericht zo snel mogelijk geplaatst wordt….

dus gevoel voor humor heb je wel...ook al vind ik 10.00 uur niet echt vroeg, maar ja, mnu

 

ik vraag me af hoe ik dat moet lezen.

Zijn jullie om 23.00 uur tevreden als alle reacties die voor 19.00 uur (want dat is 4 uur voor 23.00 uur) gepost zijn dan  gecheckt en geplaatst zijn en wordt de rest, dus alles wat daarna gepost is tot de volgende morgen 10.00 uur dan vanaf 10.00 uur die morgen gecheckt of schrikken jullie je dan een hoedje en denken 'de check-capaciteit moet omhoog, want eigenlijk willen we om 23.00 alle reacties die voor 23.00 uur gepost zijn gecheckt en geplaatst hebben, of toch zeker die voor 21.00 uur gepost zijn of die tot 22.00 uur gepost zijn. Misschien is een kleine toelichting wel handig.

Ik heb het dan niet over incidenten dat als er mensen ineens wegens ziekte niet kunnen werken of dat om één of andere onvoorspelbare reden het toevallig heel erg druk was die dag op het forum. Gewoon voor een gemiddelde dag.

Ik snap dat jullie streven is om zo veel mogelijk en liefst alles natuurlijk gecheckt te hebben, maar ik heb geen idee hoeveel capaciteit jullie hebben en of er nou echt de hele dag door gecheckt en geplaatst wordt of dat het voornamelijk op bepaalde momenten gebeurt (zoals in de oude situatie ook zo was) en op momenten dat medewerkers toevallig even geen andere dingen moesten doen (zoals de chat of aan de telefoon) dan mee gingen helpen met het checken en plaatsen van berichten. Zijn er moderatoren die niks anders doen dan checken en plaatsen en zijn die toegevoegd aan hoe het in de oude situatie ging. Is er extra capaciteit...

 

Simpele vraag, lijkt mij.

Als een duidelijk antwoord kan, dan heel graag iets concreets.

 

We hopen nogmaals dat jullie hier zo min mogelijk van merken.

 

Groet,

 

Luuk

 

dat is lief en dat hoop ik ook en een heleboel andere forumleden met mij, denk ik.

Ik ga er nog steeds van uit dat jullie doen wat kan.

 

Fijne avond.

Er is altijd wel wat te doen, ook voor mij, ik verveel me nooit.

 

Ik ga nu lekker ff fietsen met mijn broers en vrienden….tsja het is vakantie voor ons en ik weet dat dat niet voor iedereen zo is. Dus, ik wens iedereen het beste 🙃

 

Btw, wat is toch met die emoji's aan de hand. Af en toe staan ze ineens in een andere volgorde lijkt het en daarom duurde het zo lang voordat ik 🙃 kon vinden, dus sorry daarvoor...of zijn de emoji's vervangen door een nieuwe set van emoji's en staan die gwn net iets anders….

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi iedereen en @Luuk ,

 

ik had zopas een topic aangemaakt, maar ik kreeg net een mailtje met het advies om dit als reactie te plaatsen in dit topic, dus dat doe ik dan ook graag. Wel zo goed voor het overzicht.

Hieronder de tekst zoals ik die om 14.12 uur gepost had:

 

 

het nieuwe checksysteem is gisteren ingegaan, dus alle reacties worden vanaf die tijd eerst gecheckt en daarna pas geplaatst.

Het is nu tegen 14.00 uur op de tweede dag.

Het valt mij op dat de laatste reacties allemaal langer dan 3 uur geleden zijn gepost.

Het kan zijn dat er niemand iets post, maar ik denk dat het ergens anders aan ligt en ik vroeg me af of er op dit moment wel gecheckt wordt of dat iedereen van de KT aan de chat of telefoon zit.

Een technische storing kan natuurlijk ook nog.

 

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Is dit wat we elke dag kunnen verwachten….?

 

Zo ziet het er nu (14.07 uur 10-08-2023 net ververst) uit:

https://uploads-eu-west-1.insided.com/kindertelefoon-nl/attachment/b78032d0-4bdb-4049-b8b1-a010fbcf6481.png

 

Niet echt een beeld waar je vrolijk van wordt.

 

Ik lees het wel, ooit, hoop ik….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +3

@MickeyMouse ,

 

We zien in dit topic meerdere uitgebreide berichten van jou met vragen en zorgen over de verandering van de manier waarop wij berichten controleren. We horen daarin jouw zorgen, twijfels en merken ook dat je het er duidelijk niet mee eens bent. Het is jammer dat we jou nog niet hebben kunnen overtuigen.

 

We hebben aangegeven wat voor ons de redenen van de verandering zijn. We gaan dat niet nog een keer herhalen of uitgebreider op in. Deze verandering is een keuze die wij genomen hebben en je mag er vanuit gaan dat we deze verandering zorgvuldig doen.

 

Mocht je het niet eens zijn met ons beleid dan kan je daar een klacht over indienen via onze klachtenprocedure (zie hier).

 

Groet,

 

Luuk

Hi , @Luuk .

Hoe zit het eigenlijk met de bezetting?Zijn de moderators vrijwilligers, of mensen in vaste dienst?Soms reageren ze na ruim een half jaar geen reacties meer achtergelaten te hebben, ik heb zelf een beetje het idee dat ze zelf mogen beslissen wanneer ze actief zijn.

Ik zag btw hetzelfde als @MickeyMouse , hopelijk is het niet dagelijks zo.Gisteren ging het verder wel goed volgens mij.

 

Reputatie 7
Badge +17

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Is dit wat we elke dag kunnen verwachten….?

@MickeyMouse Ik denk niet dat het een storing is of dat niemand post maar gewoon een logisch gevolg van het nieuwe systeem. Er zijn nou eenmaal (ga ik vanuit) niet genoeg vrijwilligers om mensen exclusief met het forum bezig te laten zijn. Er zullen dus altijd momenten op de dag zijn dat er ff niet gecheckt wordt (ik heb vanmiddag een paar berichten gepost en die werden vrij snel geplaatst dus het ligt er maar net aan wanneer je post). Ja, het haalt de snelheid wel wat uit het forum maar dat is onvermijdelijk.

Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat KT niet echt zin heeft om hier eindeloos over te discussiëren (niet dat jouw vragen niet nuttig zijn hoor).  De beslissing is genomen en is definitief, ze gaan het echt niet terugdraaien. We moeten het er dus maar mee doen. Of we hier willen blijven kunnen we dan altijd zelf beslissen.

Reputatie 7
Badge +17

Nog ff een positieve toevoeging. Mijn laatste paar reacties van vanavond werden binnen een paar minuten (iets van 5 of 6) geplaatst. Goed bezig hoor (mag ook wel gezegd worden 😉). Hopelijk wordt dit zo doorgezet.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse_6567 ,

 

de moderators zijn vrijwilligers, we werken allemaal volgens een rooster. Misschien plaatsen sommige moderators vaker een anwoord dan anderen waardoor het lijkt of iemand een half jaar weg is geweest, maar misschien is diegene achter de schermen wel steeds actief. Veel van de dingen die we doen, zijn voor de forumgebruikers niet zichtbaar.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Hoi @Marieke ,

Duidelijk, thnx voor je reactie!

Reputatie 5
Badge +3

Ik merk wel dat topic en reactie erg vertraagd op het forum komen. 't is inmiddels al een tijdje met die checks en 't is erg irritant dat het vaak zo lang duurt voor een topic of reactie wordt gepost. Ik ga maar niet klagen dat het forum dit doet want eig moeten we al blij zijn dat het forum bestaat, maar miss is er wel een manier om topics en reacties sneller te posten, door bijvoorbeeld een AI toe te voegen die de forumregels kent en dus topics en reacties daarop kan checken EN aanpassen zodat de topics en reacties er sneller en 24/7 op worden Gezet. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi kindertelefoon, 

Ik vind het eigenlijk bets irritant dat jullie het eerst controleren en er dan pas opzetten en ik vind het ook irritant dat jullie 's nachts niet checken want heel veel forumleden waaronder ik zijn vooral 's avonds actief..... Dus is her best irritant als we de volgende dag pas weer kunnen reageren op het antwoord van die persoon dus worden gespreken die je in 1 of 2 dagen dier in een keer een hele week.

 

Dit klinkt meschien den beetje raar maar als er een ander forum was waar er niet of minder controlles waren zij ik daar heen gaan. Maar dna moet hij wel net zo goed werken als dit en er goed uitzien.

 

Waarschijnlijk wat ik nu zeg word weg gehaald maar ik hoop van niet (anders sorry kindertelefoon).

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

En anders hoop ik dat wij als forumgebruikers meer Instem en gehoor krijgen met nieuwe en oude regels.

 

Groetjes, 

@Ann0

Reputatie 7
Badge +4

Ik had gesnapt als er had gestaan forum regel 8 of 9 maar hier heb ik iets meer uitleg voor nodig…

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reageer