Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1363 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 14 januari 2025

Haii,

bij mij werkte het net ook niet en ik gebruik geen vpn.. nu lukt wel wel weer.

groetjes🙂

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 14 januari 2025

Dag ​@Fem_  ik had hetzelfde maar nu kom ik er wel weer in. Ik ben het met u eens dat het heel jammer zou zijn als mensen er dan niet meer op kunnen. Maar ik denk dat het een bug was want ik werk ook altijd met vpn omdat dat veilig is voor onze privacy thuis en het web surfen. Mijn moeder stelt het ook verplicht voor mij. Dus ik zou er anders ook mee moeten stoppen dat lijkt me echt erg 😥Maar nu kon ik wel weer inloggen.  Maar het is fijn als u het na checkt 🙂  dank u alvast. 

Liefs van Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 14 januari 2025

Hey ​@Tartan15 

Ik gebruik ook meestal een VPN en heb daar nooit problemen mee gehad. Ik zit nu ook op het forum via een VPN en alles doet het gewoon. Misschien ligt het aan je VPN provider. 

Ik ben het met je eens dat VPN blocken een slechte zaak zou zijn. Sites die dat actief doen zou ik ook nooit gebruiken.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 14 januari 2025

Precies ​@tim16  dat geld ook voor mij, mijn protonvpn werkt gewoon. ​@Tartan15  ik denk echt dat het een bug was want meer mensen konden op dat moment niet inloggen. Ik hoop je snel weer te zien!

Liefs, Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 14 januari 2025

@Tover01 Oh, dan had het niks met de VPN te maken waarschijnlijk. Kon me ook niet voorstellen dat ze dat plotseling zouden gaan blocken.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 14 januari 2025

Denk ik ook niet hoor ​@tim16  alhoewel ik me wel Tartans’ gevoel kan voorstellen, want zonder VPN kwam ik er ook wel in en met niet. Dat was wel even raar. Maar gelukkig is het nu weer goed.

Liefs, Tover xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 14 januari 2025

Hoi hoi,  ik ben wel weer ingelogd, het werkt weer 🤭 ​@Fem_  sorry ik was dus voorbarig, dank dat u het door wou geven.  ​@tim16  en ​@Tover01  zou inderdaad kunnen dat het aan de vpn lag maar zowel windscribe op de laptop als proton op de foon werkten niet. Daarom dacht ik het. Ik schrok er echt van. Achja, probleem voorbij 😊

Groetjes liefs Tartan X

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 16 januari 2025

Hallo Allemaal,

Fijn om te horen dat jullie geen last meer ervaren van de problemen met inloggen e.d. 

Dit lag niet aan het forum zelf, maar we hadden problemen met ons eigen domein en website waar ook het forum aan gelinkt zit. Dit is inmiddels weer opgelost. Dus goed dat jullie dit melden en ook heel fijn om te horen dat het allemaal weer goed gaat. 

Mochten jullie weer problemen ervaren dat horen wij dat natuurlijk graag.

Groet,

Carolien

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 19 januari 2025

Hallo moderator! Zo nu en dan denk ik " hey, een nieuwe moderator!" 😊😄 Ik hoop dat ik dat goed zie haha 🤭. En dan breng ik deze even onder de aandacht: 

Altijd leuk! Wilt u het ook doen?  

Groetjes Tover 

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1534 reacties
  • 19 januari 2025

Ha ​@Tover01 ,

klopt, we hebben weer wat versterking erbij gekregen :-)

Ik zal het ook nog even doorgeven!

Groetjes, Marieke

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi, leuk dat je daaraan herinnert ​@Tover01 . Voor de volledigheid ook even de credits naar jou want je was ook de initiatiefnemer van die vragenlijst!  Jij hebt het bedacht, mag ook gezegd worden. Hulde! 💪😉😍En ​@Marieke  fijn dat u een memootje rond doet 👍🧾😉

Groetjes liefs Tartan X 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 22 januari 2025

ik had even een leuk ideetje. Wat nou als er een account word gemaakt dat bijvoorbeeld de community manager beheerd, en dat daar mensen die vroeger veel actief waren eens in de zoveel tijd via dat account een bericht op het forum kunnen zetten? Of dat gebande gebruikers 1 laatste afscheidsbericht via dat account mogen zetten.  Dat ze dan een e-mail sturen met het bericht en het zo posten. Ik denk dat dit gewoon kan en het kost geen extra geld (Denk ik)

Groetjes Lupus

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 92 reacties
  • 22 januari 2025

Hoi ​@Lupus ,

Wat leuk dat je meedenkt over het forum!

Ik zal je idee doorgeven aan de Community Manager!

Groetjes,

Anna, De Kindertelefoon 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 28 januari 2025

Haii,

ik kan met chrome niet meer reageren op het forum, hebben meer mensen dat?

in samsung internet lukt het wel maar die gebruik ik eigenlijk nooit🙃

Groetjes🙂

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Dat heb ik niet, had wel dat ik op het forum alleen een wit scherm te zien kreeg…🤔

Groetjes 🙃

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 28 januari 2025

@Cantaloupe . Chrome doet de laatste tijd überhaupt raar op mijn laptop. Veel dingen laden niet meer dus nu gebruik ik (tijdelijk) Microsoft Edge. Misschien ligt het daaraan. Ik zal i.i.g een andere browser proberen.

Groetjes Lupus 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 28 januari 2025

Haii,

ik heb chrome geüpdatet en nu gaat het wel goed😊

Groetjes

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 29 januari 2025

@Lupus 

Ik zie dat ik je vraag over een topic voor vroegere gebruikers of gebande gebruikers nog openstaat.

Leuk dat je zo actief meedenkt met het forum! Het idee dat je hebt voorgesteld past alleen niet bij het doel van het forum, namelijk anoniem informatie, advies en ondersteuning geven op een specifiek onderwerp. Met het openen van dit soort topics ontstaan chats en zorgt mogelijk weer voor onduidelijkheid over de forumregels, zoals forumregel 5. Dit betekent dat we dit soort topics niet plaatsen.

Mocht je meer informatie hier over willen, dan kan je dat lezen in de volgende topics:

en 

Nogmaals dank voor het meedenken!

Groet,

Carolien

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 29 januari 2025

Haii,

@Carolien_ , ik had ook nog wel een ideetje, kan er een soort meldingsvakje op het forum komen dat als er een nieuwe reactie is op een topic van jezelf/waar je eerder op gereageerd hebt je een melding krijgt? Nu mis ik het soms🙃

Groetjes🙂

merelm
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 15 reacties
  • 29 januari 2025

Hoi ​@Cantaloupe ,

Fijn dat je meedenkt! Je kan zelf aanvinken in je profiel dat je automatisch mailtjes ontvangt wanneer er een reactie is binnengekomen op je eigen topic of op een topic waar je eerder op hebt gereageerd. 

Daarnaast zal ik jouw idee van het meldingsvakje doorgeven

Groetjes Merel, De Kindertelefoon

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 30 januari 2025

@Cantaloupe 

Fijn dat jij ook zo meedenkt! Ik kan me voorstellen dat dit fijn zou zijn.  We gaan dit voor je uitzoeken. Dit kan mogelijk wel even duren, maar zodra we meer duidelijkheid hebben, laten we het je weten.

Groet,

Carolien

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi, ik heb een priveberich van een moderator ontvangen (AnneW) lees ik in de mail, maar als ik op het linkje klik zie ik alleen de hoofdpagina..

AnneW
  • 334 reacties
  • 30 januari 2025

Hallo @nieuwschierig_aapje

Wat  goed dat je deze vraag stelt! 

Je hebt  een  email van ons ontvangen omdat je een bericht had gerapporteerd.  Het linkje in de mail waar jij op geklikt hebt heeft niets met dat bericht te maken, het is ons jaarverslag dat voor geinteresseeden te lezen is. 

Groet,

Anne, De Kindertelefoon

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 30 januari 2025
nieuwschierig_aapje schreef:

Hoi, ik heb een priveberich van een moderator ontvangen (AnneW) lees ik in de mail, maar als ik op het linkje klik zie ik alleen de hoofdpagina..

Normaal krijg je een mail met "bedankt dat je gerapporteerd hebt, we hebben de nodige actie ondernomen" maar soms sturen ze per ongelijk een prive bericht maar omdat ze het uitgezet hebben ga je gewoon naar de home pagina 

Groetjes Lupus 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 30 januari 2025

Haii,

@merelm ​@Carolien_ fijn dat er naar gekeken word😊 ik kijk niet heel vaak in mijn 2e mail die ik voor het forum gebruik, dus een meldingsvakje op het forum zelf is wat handiger🙂

Groetjes.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen