Vraag

Onduidelijkheid op het forum



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

204 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik stuur dit op naar forum@kindertelefoon.nl:

 

Hierbij zeg ik mijn vertrouwen in dit forum met enorme pijn in mijn hart op.

Door het idiote regime op dit forum worden de beste mensen weggepest en laten jullie mensen die nep-verhalen of vragen om dingen die ze al weten gerespecteerd.

@MCES, @Ellen en @Sankonijn zijn weg. Ik voeg @Wereld daarbij toe.

Ik keer alleen terug als het Poetin-regime hier stopt en we een beetje aardig MOGEN doen.

 

Wij mogen hier blijkbaar niet aardig zijn.

Wij mogen elkaar blijkbaar niet eens helpen.

Wij mogen mensen niet eens waarschuwen voor hun anonimiteit.

 

Ik ga alleen nog maar een paar reacties plaatsen als mensen hun zelf willen doden, om hun te helpen.

 

Het enige topic wat ik hierna nog ga aanmaken is een topic om te staken hier. Fucking zooi

 

Mijn laatste woord dan voor nu:

Shitzooi

Reputatie 5
Badge +1

Ik vind het ook wel logisch dat er niet gechat mag worden, ik heb zelf ook gechat en compleet terecht mijn 1ste waarschuwing gister ontvangen maar toch denk ik dat het logisch is dat chatten niet mag. De moderators moeten bijna elk bericht nalezen en als je 100 berichten per uur heb in 1 topic dan moet je wel heel veel gaan lezen en mis je misschien belangrijke dingen die verwijderd moeten worden

'’We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst.'’

Bij opnieuw een reactie met kritiek. Dat steekproefsgewijze systeem geloof ik ook niet meer.

Er wordt gesproken over haat. Dat heb ik bij niemand gezien en zeker niet degenen die hier nu mee praten. Kritiek, tips en adviezen zie ik vooral. Haat houd ik me ver van daar heb ik geen deel aan.  Trouwens we krijgen zelf ook kritiek elke dag op school etc. Hoort bij je positie en dus ook de hunne. Zeker als het opbouwend is zoals de onze. 

Groetjes Ellen -xxx-

@Wereld

Wel een coole profielfoto 

Jouw profielfoto is trouwens ook nice.

Het is best jammer dat

Gesloten is

 

Zelle

Ja, dat is balen. Hopelijk mag het na het overleg op maandag weer.

Reputatie 7
Badge +17

Ik praat in het algemeen, niet over individuele situaties. Gisteren ging dat gewoon mis met hele topics en waarschuwingen. men zal zeker wel aantekeningen bij hebben gehouden en dan is het ook logisch. Het gaat hier om verbeteringen in de onduidelijkheid voor diegenen voor wie dat allemaal niet zo kraakhelder is als voor anderen. We hebben niet allemaal een kristalhelder inzicht . En ik blijf erbij, wij maken fouten, moderatoren ook, dat kan en mag en er is dan niks mis mee om dat toe te geven,. Ook van ons niet. Ik ben het zeker eens met een trapsgewijze “bestraffing”zoals een uur, een dag, week etc. dat is veel redelijker.

Groetjes Julian X

PS dank Ellen

PPS ik laat het hierbij in dit topic. Alles is nu wel gezegd en ik wil nu gewoon weer met plezier op het forum zijn. We w88 af wat er komt :) Bedankt moderators voor deze mogelijkheid :) heel top !

Reputatie 6
Badge +3

Het is best jammer dat

Gesloten is

 

Zelle

Ja, dat is balen. Hopelijk mag het na het overleg op maandag weer.

ik hoop het

Reputatie 7
Badge +19

PUNT 1:

Hallo moderators ik snap dat jullie tijd nodig hebben om alles op rolletjes te kunnen laten lopen maar er is gezegd maandag komt er meer duidelijkheid en dat heb ik nu niet kunnen jullie niet zeggen waar jullie aan gaan werken en wat jullie gaan proberen te veranderen dan is het duidelijker want hier snap ik niks van voor mij maakt het het alleen maar verwarrend

 

PUNT 2:

Ik snap het over @MCES  Niet want deze allerbeste jongen krijgt een verbanning voor weet ik niet hoelang ik word verwijderd en na een dag word ik geunband en @JS2006 Die krijgt alleen een waarschuwing dit is volkomen onlogisch dus ik wil graag een duidelijk antwoord hierover.

Reputatie 7
Badge +19

Ja hoor een check van de moderator terwijl dit een super goede reactie was

@wilhelmavemela Het is inderdaad een hard gelag. Dat mensen hier op het forum worden weggejaagd door een hele heftige moderatie. Het is een klap in me gezicht dat er eerst nog '’begrip'’ werd getoond door dit topic aan te maken en dat de moderators vervolgens niks met de tips doen. Mij een onterechte waarschuwing te geven. En dit forum vooral als pressie-middel te gebruiken. Ik heb er echt geen goed woord voor over. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Beste Rob,

Ik heb ook een paar veranderingen:

  1. Chat word toegestaan in een bepaald subforum.
  2. Er komt een ander forum voor de 18 jarigen die door willen gaan met het forum.
  3. Er komen meer subforums en daarmee bedoel ik vragenlijsten gedichten dat mag wel weer terug komen(er heerst veel talent in deze kinderen)
  4. En als het mag van jullie dat er de mogelijkheid bestaat om elkaar in het echt te ontmoeten maar wel onder toezicht van een volwassene of dus jullie(zodat jullie weten dat diegene geen neppert is) want ikzelf en veel anderen hebben geen vrienden behalve hier.
  5. Er wordt ingestemd met de heropening van het topic: hier zullen we alles delen.

En als ik later nog iets bedenk dan komt dat wel

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil u @Rob_  Bedanken voor de unbanning en ik heb nog een vraag:

Hoe gaat het met EstherE? Ik heb speciaal voor haar een topic aangemaakt met goeie bedoelingen dus misschien kan je haar daar op wijzen.

 

En nog een aanvulling:

  1. Een nieuwe groep van mensen die mee kunnen denken aan het forum
Reputatie 7
Badge +19

Oh en:

  1. Unbanning voor @MCES Ook al heeft hij de regels overtreden hij verdient het alstublieft
Reputatie 3
Badge +1

Hallo allemaal,

Wauw, wat veel input/ideeën delen jullie met ons! Zoals de verwarring tussen chatten / het voeren van een gesprek en de vragen over het steekproefsgewijs werken, en nog veel meer….allen bedankt daarvoor. Meer vragen of ideeën zijn zeker welkom :)

Wij gaan aanstaande maandag met een clubje collega's in gesprek over hoe we hier mee verder gaan. Voor nu betekent dat, dat we niet op alle reacties een antwoord  geven. We willen eerst goed overleggen, om meer onduidelijkheid over de regels en het modereren te voorkomen, dat kan dus even duren.  Alvast bedankt voor jullie geduld. 

Samen maken we het forum steeds beter! 

Groetjes,
Rob, De Kindertelefoon 



 

Reputatie 5
Badge +1

Hallo allemaal,

Wauw, wat veel input/ideeën delen jullie met ons! Zoals de verwarring tussen chatten / het voeren van een gesprek en de vragen over het steekproefsgewijs werken, en nog veel meer….allen bedankt daarvoor. Meer vragen of ideeën zijn zeker welkom :)

Wij gaan aanstaande maandag met een clubje collega's in gesprek over hoe we hier mee verder gaan. Voor nu betekent dat, dat we niet op alle reacties een antwoord  geven. We willen eerst goed overleggen, om meer onduidelijkheid over de regels en het modereren te voorkomen, dat kan dus even duren.  Alvast bedankt voor jullie geduld. 

Samen maken we het forum steeds beter! 

Groetjes,
Rob, De Kindertelefoon 



 

Is er ook een idee voor een groep actieve gebruikers die als een soort klankbordgroep functioneren

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

Rob_ of een andere community manager zal hier op terug komen nadat maandag de issues zijn besproken. Begrijpelijk dat jullie graag willen weten hoe het precies zit, hopelijk kunnen jullie nog even geduld hebben totdat alles intern besproken is en wij ook duidelijkheid hebben.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Lieve mensen alsjeblieft ! Ik geef voor de 3e keer aan dat ik hier niet meer in betrokken wil zijn en gezegd heb wat ik wou zeggen. Nogmaals alsjeblieft houd mij er verder buiten, tag of quote of wat ook. Zouden jullie dat willen respecteren ? Echt alsjeblieft ik bedoel het vriendelijk. Ik wil hier niet meer mee bezig zijn, ben al ziek thuis vandaag en ik vraag echt om mij op dit topic en verwante niet meer te @ of te quoten.  Lief als je daar aan denkt, dankjewel ☺☺

Groetjes liefs Julian X

Lieve mensen 

Ik ga stoppen 

Bedankt voor alles

ik wordt alleen maar verdrietig van als ik ziet dat mensen gestopt zijn door de kindertelefoon

Jullie zien het bij mijn nieuwste Topic

 

Bedankt

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Huh maar dat doen we nu toch ook?

Reputatie 7
Badge +19

Oh ik begrijp het en ik doe het graag hoor het moest eens gebeuren en beter laat dan nooit toch:)

Neeeee!

Reputatie 7
Badge +19

Er is een veilige manier om elkaar te ontmoeten en geen viespeuken tegen te komen optie 1 de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten in een groepje of met zijn 2en onder toezicht van een volwassene of mogelijkheid 2. Het hele forum en alle mensen die er heen willen gaan elk jaar naar 1 bepaalde plek in Nederland en ontmoeten elkaar onder toezicht van de kindertelefoon die daar dan ook is om de viespeuken en andere volwassenen weg te jagen persoonlijk als dit waar gemaakt zou kunnen worden wil ik wel helpen om dit te organiseren

En hoe zit het met @MCES ????

Iemand een uitleg ???