Ideeën over aanpassingen en verbeteringen van de checkfunctie

  • 7 January 2023
  • 64 reacties
  • 505 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

Ik heb geen probleem met de checks op wat er aan reacties en topics aangemaakt wordt.

Ik heb er alle begrip voor dat niet alle reacties op korte termijn gecheckt kunnen worden. Jullie hebben beperkte middelen en doen wat jullie kunnen. Nou ja, daar ga ik vanuit.

Wat ik wel vervelend vind is dat reacties na een check soms nauwelijks nog gelezen (kunnen) worden omdat we ze niet vinden op de plek waar je nieuwe reacties verwacht. Hoe langer de check duurt, hoe verder ze wegzakken achter alle reacties die tijdens de tijd die de check in beslag neemt wel gelijk geplaatst worden. Op die plek kijkt niemand meer en dus gaan ze verloren.

Al het werk dat er in het bedenken, schrijven en controleren is gestoken is voor niks geweest en dat vind ik jammer. Dat zou anders moeten en volgens mij kan dat technisch ook wel. Niet dat ik de code ga aanleveren, maar hopelijk wel het idee dat jullie programmeurs dan ‘even’ moeten vertalen naar code.

 

Volgens mij gaat het nu zo, maar zeker weten doe ik het niet. Het lijkt me gewoon soort van logisch dat het (ongeveer) zo gaat, maar ik hoor het wel als het niet klopt.

Huidige procedure volgens mij:

  1. een reactie of topic wordt aangemaakt en verzonden naar het forum
    1. er is een automatische check, met als uitkomst dat die zonder verdere check geplaatst wordt en dan is er geen probleem
    2. er is een automatische check, met als uitkomst dat die zonder verdere check niet geplaatst wordt en door een medewerker bekeken moet worden en dan kan er een probleem ontstaan en dat probleem wordt groter met hoe meer tijd de check kost en dat willen we niet
  2. reacties worden geplaatst in de volgorde waarin ze aangemaakt worden. Dat is op zich natuurlijk logisch, als ze ook gelijk geplaatst worden, maar niet als de check 12 uur kost, zoals in de praktijk met regelmaat voorkomt als ’s avond om 23.00 uur een reactie niet door de automatische controle komt en dus door een medewerker bekeken moet worden. Nou snap ik dat er niet 24/7 medewerkers aanwezig zijn die de checks uitvoeren en ik gun jullie allemaal jullie nachtrust. De check heeft dus pas in de loop van de volgende morgen plaats. Na de check van de reactie met het ‘tijdlabel’ van 23.00 uur de vorige dag wordt deze geplaatst terwijl het in werkelijkheid dan al 12 uur later is en de kans (met name bij actieve topics) is groot dat er ondertussen al meerdere nieuwe reacties geplaatst en gelezen zijn door volgers van dat topic. Omdat de gecheckte reactie nog het originele ‘tijdlabel’ heeft komt ie dus tussen eerder geplaatste reacties te staan en niemand die dat in de gaten heeft.

 

Mijn voorstel is om na de check het ‘oude tijdlabel’ te vervangen door een ‘nieuw tijdlabel’, namelijk eentje met de actuele tijd waarop de reactie door de KT wordt geplaatst. Dan komt die reactie  ook gewoon onderaan in het topic te staan, daar waar we gewend zijn dat de laatste nieuwe reacties komen te staan.

Er moet dus een soort ‘tooltje’ komen, noem het een ‘goedkeuringsstempel’ die ervoor zorgt dat de reactie automatisch een nieuw tijdlabel krijgt en daarna kan de normale procedure gevolgd worden om de reactie daadwerkelijk terug te plaatsten. Ik heb geen idee of medewerkers dat nu handmatig doen of dat het plaatsen soort van automatisch gaat na goedkeuring.

Dit lijkt mij alvast deel 1 van de oplossing.

 

Dan is er volgens mij ook nog een deel 2, maar ik weet niet precies hoe het nu werkt allemaal met het automatisch verzenden van mailtjes naar volgers van topics met de mededeling dat er een nieuwe reactie is gepost of dat iemand getagd is.

Op welk moment wordt zo’n mailtje nu verstuurd? Ik ga er een beetje vanuit en ben ook bang dat het zo gaat, omdat die check functie nog maar een jaar (of twee?) bestaat, dat die mailtjes verstuurd worden op het moment dat een gebruiker een nieuwe reactie heeft aangemaakt en die verstuurt…..tjsa, toen er nog geen checks waren, werden alle reacties gewoon gepost en was het ook niet erg dat je gelijk een mailtje kreeg nadat een reactie verstuurd was. Maar nu, door het checkfilter niet alle reacties gelijk gepost worden en een deel op de stapel ‘moet eerst nog gecheckt worden’ komt, is de kans aanwezig dat je wel al een mailtje krijgt over een nieuwe reactie, terwijl die helemaal nog niet geplaatst is. Dat is raar en hoort niet, als het werkelijk zo gaat.

Mailtjes zouden in alle gevallen pas verstuurd moeten worden op het moment dat de nieuwe reacties ook echt geplaatst zijn. Dus, volgens mij is er voldoende aanleiding om de programmeurs er nog eens goed naar te laten kijken.

De kans is aanwezig dat mijn voorstelling niet overeenkomt met de werkelijkheid, maar dit topic en de onvrede die je regelmatig hoort over de checks lijken me voldoende aanleiding om er nog eens goed naar te kijken.

Volgens mijn eigen waarneming (voor zover die betrouwbaar is haha) heb ik wel al eens mailtjes over nieuwe reacties ontvangen, terwijl ik die niet kon vinden en heb ik geen mailtjes ontvangen op het tijdstip van goedkeuring en plaatsing van die gecontroleerde reacties…..

Zeggen jullie maar hoe het zit en wie er gelijk heeft.

Als ik gelijk heb dan krijg je na de voorgestelde aanpassingen mailtjes over reacties die net geplaatst zijn en dan maakt het niet uit of ze door een medewerker uitgebreid gecheckt zijn of niet tegen gehouden zijn door de automatische check. In alle gevallen vind je alle nieuwe reacties op de plek waar ze horen, namelijk onderaan in het topic.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (Kindertelefoon en forumleden) en misschien hebben jullie aanvullingen, opmerkingen of vragen.

Ik lees het wel, nou ja, als ik een mailtje krijg over dat er een nieuwe reactie geplaatst is en dat die dan ook daadwerkelijk te vinden is 😉

 

Oh ja, ik weet nu al dat ik niet blij ga worden van alleen een antwoord dat jullie blij zijn dat forumleden meedenken en dat jullie het intern zullen gaan bespreken. Ik snap dat de procedure zo werkt, maar voor zo’n antwoord heb ik niet mijn nachtrust opgegeven om dit allemaal te kunnen typen.  Ik wil dus een concreter antwoord.

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Gr. MickeyMouse

 


64 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai @MickeyMouse ,

 

Enorm bedankt voor het meedenken en je goede suggesties. Ik geef dit door aan de communitymanager, die hier verder op zal reageren. Sorry, een betere reactie heb ik nu echt niet maar de community manager hopelijk wel. Die heeft echter wel even tijd nodig dus hopelijk heb je geduld.

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Super idee, vlgns mij giester hierover gehad in een ander topic….. 

 

mijn bericht van gister is trouwens nogsteeds niet geplaatst ( een berich op een vragenlijst…. Geen gekke taal ofz. Dus begrijp het noet helemaal! Gal nu niet off topic! ) 

 

 

doiiiiii

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +19

klinkt als een helder en duidelijk verbetervoorstel waar ik me volledig bij aansluit.

Reputatie 7
Badge +17

Wel een goed idee. Het is wel zo dat dat soort aanpassingen vaak door de forumbouwer gedaan moeten worden (KT maakt niet zelf het forum maar koopt het bij een ander bedrijf). Heel vaak in IT en webdesign zijn dingen die heel simpel lijken soms heel ingewikkeld om uit te voeren en soms technisch helemaal niet mogelijk. Ik wil maar zeggen dat het niet altijd met twee muisklikken geregeld is. 😉

Reputatie 7
Badge +15

Ja @tim16 , maar het zou miss wel de moeite waardt zijn, toch? 
 

het lujkt mij een super idde, had het zelf ook weleens bedacht, fijn dat er misschien naar gekeken kan worden! Ech top iddee @MickeyMouse ! 
❤️💙💜

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, is zeker de moeite waard. Wou er alleen maar mee zeggen dat we niet teleurgesteld of boos moeten zijn als het toch niet mogelijk is

Reputatie 7
Badge +7

Hi @MickeyMouse ,

 

goed dat je met ideeën komt om dit op te lossen! Mijn collega heeft het vanmorgen al doorgegeven aan de community manager, dus het is even wachten op zijn antwoord.

Om alvast iets meer inhoudelijk te reageren op jouw vragen/voorstellen:

Tijdstempel: Klopt, een reactie die eerst handmatig gecheckt moet worden, wordt na de check automatisch met het ‘oude tijdstempel’ geplaatst. Maar stel dat we dit kunnen laten aanpassen naar een nieuw tijdstempel, dan zou de logische volgorde wellicht niet meer kloppen als er inmiddels al veel andere reacties zijn gekomen. Misschien is de discussie dan alweer verder, is er nieuwe informatie gegeven vanuit de OP, etcetera. Hoe zie jij dat?

 

Tijdstip verzenden mailtjes: Het lijkt me inderdaad veel logischer als een mailtje pas verstuurd wordt wanneer het bericht daadwerkelijk geplaatst is. 

 

Zoals @tim16 heel goed opmerkt, werken we helaas met een standaard forum en blijkt het heel erg lastig voor de IT om onze speciale wensen uit te voeren. Daarom kunnen simpele aanpassingen soms lang duren of zelfs helemaal niet mogelijk zijn.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Hoii,

Ik denk inderdaad, nu @Marieke ook zegt over dat het dan niet meer klopt dat het handiger is als het mailtje pas verstuurd wordt als het bericht goedgekeurd en geplaatst is.

In een ideale situatie moet er een ‘ongelezen berichten” melding bij het topic staan. Maaar kan me voorstellen dat dit al helemaal moeilijk te regelen is.

 

Joeeee

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 

 

Wel een goed idee.

 

Thnx

 

Het is wel zo dat dat soort aanpassingen vaak door de forumbouwer gedaan moeten worden (KT maakt niet zelf het forum maar koopt het bij een ander bedrijf).

 

het klopt helemaal wat je zegt, het is een bestaand platform dat voor de klant in bepaalde mate aangepast kan worden heb ik hier wel eens ergens gelezen

 

Heel vaak in IT en webdesign zijn dingen die heel simpel lijken soms heel ingewikkeld om uit te voeren en soms technisch helemaal niet mogelijk. Ik wil maar zeggen dat het niet altijd met twee muisklikken geregeld is. 😉

ook daar heb je gelijk in, ik daag de programmeurs hierbij wel uit om met een oplossing te komen

 

Ja, is zeker de moeite waard. Wou er alleen maar mee zeggen dat we niet teleurgesteld of boos moeten zijn als het toch niet mogelijk is

het is goed dat je dit alles aangeeft en kritisch blijft, al was het alleen maar om teleurstelling te voorkomen. We moeten nog maar zien hoe het allemaal uitpakt.

Zelf heb ik hier allemaal wel al rekening mee gehouden. Ik ken de code niet en ben geen pro, maar een bepaalde logica volgen lukt mij wel. Het is alleen de vraag of de software zo in elkaar zit als dat ik heb aangenomen. Heel simpel gezegd ben ik er vanuit gegaan dat aan het al jaren bestaande platform een checkfunctie is toegevoegd, waarbij de basisstructuur (bv. hoe en wanneer mailtjes verstuurd worden) intact is gelaten. Of dat in werkelijkheid ook zo is weet ik nu nog niet. Dat hoop ik later te horen te krijgen.

 

Net zoals ik in mijn omgeving (thuis en school) geprikkeld en uitgedaagd wordt om met oplossingen voor allerlei vragen te komen, doe ik dat nu bij de Kindertelefoon. Verschil alleen is dat op school de leraren mij oplossingen vragen voor problemen waarvan ze zelf al de oplossing weten 😉 en hier heeft de KT nog niet een oplossing. Ik denk dat het als eerste duidelijk wordt dat er daadwerkelijk een 'probleem’ is, want ja, als je niet vindt dat er een probleem is met de software, waarom zou je je dan druk maken over een oplossing? Die volgorde dus en hopelijk komen we dan steeds iets verder.

Ik vind de check op bepaalde punten (zoals uitgelegd in het topic) niet optimaal werken en daarom zou ik graag zien dat er iets aan verandert. Het zou dan flauw zijn om alleen te klagen, zonder zelf een poging te wagen in welke richting een oplossing mogelijk te vinden is.

 

Eigenlijk probeer ik gewoon een brainstormsessie te ‘ontketenen’ en wil ik niet afwachten wat en of er iets achter de schermen gebeurt.

Ik steek er altijd veel van op om in discussies de voors en tegens van bepaalde plannen te horen en misschien is wat ik voorstel helemaal niet de ultieme oplossing, maar het zou zomaar kunnen dat een deskundige programmeur door mijn verhaaltje een brainwave krijgt en dan een werkbare oplossing bedenkt.

 

Ik sta open voor alle goedbedoelde kritiek.

 

Iig heel erg bedankt voor je input en blijf kritisch. Daar kan ik ook van leren. Ik vind dat je goed bezig bent op het forum. Ga zo door.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jaivy,

 

klinkt als een helder en duidelijk verbetervoorstel waar ik me volledig bij aansluit.

thnx voor je support, het is een uitgangspunt en hopelijk leidt het tot iets zinnigs

 

Hoii,

Ik denk inderdaad, nu @Marieke ook zegt over dat het dan niet meer klopt dat het handiger is als het mailtje pas verstuurd wordt als het bericht goedgekeurd en geplaatst is.

ik denk dat het nu anders gaat, dat mailtjes over berichten die nog gecontroleerd moeten worden te vroeg verstuurd worden, zoals ik eerder uitgelegd heb, maar ik moet een slag om de arm houden, omdat ik dat niet 100% zeker weet. Dat hoor ik graag van de community manager/programmeurs.

Pas als we zeker weten dat ze te vroeg verstuurd worden kunnen ze kijken hoe het op te lossen is. Ik denk zelf aan die tijdstempel aanpassing, maar ff afwachten

 

In een ideale situatie moet er een ‘ongelezen berichten” melding bij het topic staan. Maaar kan me voorstellen dat dit al helemaal moeilijk te regelen is.

 

bedoel je dat als je ingelogd bent op het forum en op het overzicht kijkt van bijvoorbeeld "Recent actieve topics’ dat je dan kunt zien hoeveel reacties bij elk topic nog niet gelezen hebt in rode cijfers en letters? Dat werkt nu toch? Misschien dat de telling niet helemaal goed gaat. Dat zou kunnen. Zeker een puntje van aandacht.

 

Dankjewel voor het meedenken.

 

Joeeee

ja, jij ook Joeeee 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

Nee ik bedoel het anders. Je kan nu inderdaad al het aantal nieuwe reacties zien. Ik bedoel dat als je op het topic klikt dat je bovenaan een melding te zien krijgt dat er bovenaan nog ongelezen berichten zijn. 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse

Ik denk dat die check nooit helemaal ideaal zal werken. Wat Marieke zegt klopt ook wel. Dat door een ander tijdstempel de volgorde van een discussie helemaal in de war kan worden gegooid. Mailtjes zouden idd pas verstuurd moeten worden als het bericht ook echt door de check is.

Ik ken verder de software waar dit forum op draait ook niet dus heb geen idee wat er precies wel en niet mogelijk is. Het ligt er maar net aan of een bepaalde functie al in de software zit. Dan is het vaak een zaak van gewoon die functie activeren (of uitzetten zoals ze bijv. met privéberichten hebben gedaan).

Ik ben benieuwd wat het antwoord van de community manager is.

Iig heel erg bedankt voor je input en blijf kritisch. Daar kan ik ook van leren. Ik vind dat je goed bezig bent op het forum. Ga zo door.

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Graag gedaan en jij ook bedankt.

Reputatie 7
Badge +14

 

@jaivy ,

bedoel je dit? Ik heb net een screenshot van dit topic gemaakt.

Hieronder kun je zien dat ik in dit topic net 2 nieuwe reacties heb gekregen, die van jou en die van tim16

Ik zit nu op de laptop, weet niet niet hoe het  er op de telefoon uitziet….

 

Ik lees het wel

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

@jaivy ,

 

ik heb net jouw vraag beantwoord, nou ja, ik verstuurde een berichtje met een screenshot erin en ja, die verdween gelijk in de check, dus  nog ff afwachten….

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

ja ik snap wat je bedoelt maar krijg je die melding dan ook als er een nieuwe reactie is geplaatst nadat je het topic al eerder had geopend en al een mailtje hebt gehad? Dat de reactie dus ergens tussen is gekomen.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Britta ,

 

Hai @MickeyMouse ,

Enorm bedankt voor het meedenken en je goede suggesties. Ik geef dit door aan de communitymanager, die hier verder op zal reageren.

 

of ze goed zijn zal nog moeten blijken 😉, maar dankjewel en ik hoorde van @Marieke  dat je het vanmorgen gelijk al doorgegeven hebt, TOP

 

Sorry, een betere reactie heb ik nu echt niet maar de community manager hopelijk wel.

 

jij hebt het doorgegeven, dus daar ligt het niet aan. Ik zou ook niet weten wat je beter zou kunnen doen

 

Die heeft echter wel even tijd nodig dus hopelijk heb je geduld.

 

ik ben wel gewend dat het soms iets langer duurt, kijk maar eens naar deze post van 8 maanden geleden…..

ik heb de hoop maar opgegeven op het beloofde antwoord, maar ja, er zijn belangrijkere zaken in het leven, toch?

 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16,

 

@MickeyMouse

Ik denk dat die check nooit helemaal ideaal zal werken. Wat Marieke zegt klopt ook wel. Dat door een ander tijdstempel de volgorde van een discussie helemaal in de war kan worden gegooid. Mailtjes zouden idd pas verstuurd moeten worden als het bericht ook echt door de check is.

ik ga daar zo nog wat over posten in de reactie aan  @Marieke, dus je bent uitgenodigd om dat te lezen

 

Ik ken verder de software waar dit forum op draait ook niet dus heb geen idee wat er precies wel en niet mogelijk is. Het ligt er maar net aan of een bepaalde functie al in de software zit. Dan is het vaak een zaak van gewoon die functie activeren (of uitzetten zoals ze bijv. met privéberichten hebben gedaan).

ja, precies

 

Ik ben benieuwd wat het antwoord van de community manager is.

ja, anders ik wel haha

 

Iig heel erg bedankt voor je input en blijf kritisch. Daar kan ik ook van leren. Ik vind dat je goed bezig bent op het forum. Ga zo door.

 

Gr. MickeyMouse

Graag gedaan en jij ook bedankt.

👍

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

ik ben wel gewend dat het soms iets langer duurt, kijk maar eens naar deze post van 8 maanden geleden…..

ik heb de hoop maar opgegeven op het beloofde antwoord, maar ja, er zijn belangrijkere zaken in het leven, toch?

 

 

Heb een beetje ervaring met IT en zo en als je zolang moet wachten op een antwoord van de techneuten kun je er wel van uitgaan dat ze het gewoon niet weten. 😄 (Of ze zijn het vergeten, kan ook natuurlijk) Vaak doet software ook gewoon gekke dingen, het uitzoeken waarom is dan niet altijd eenvoudig. Maar ja, een antwoord was wel netjes geweest natuurlijk.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jaivy ,

ja ik snap wat je bedoelt maar krijg je die melding dan ook als er een nieuwe reactie is geplaatst nadat je het topic al eerder had geopend en al een mailtje hebt gehad? Dat de reactie dus ergens tussen is gekomen.

even goed nadenken over wat je vraagt en wat ik gedaan heb

Toen ik het screenshot heb gemaakt (die reactie is inmiddels al door de check gekomen en gepost) had ik jouw reactie waarin je vroeg of het bovenaan het topic stond al gelezen. Ik zag in de mail dat er 2 reacties waren gepost en dus heb ik het openstaande topic ververst en heb toen expres bovenaan gekeken of er ook stond dat er 2 nieuwe reacties waren en dat klopte. Nu net had wilde ik iets posten en opende het topic, terwijl ik niet gekeken had in de mail of op het overzicht of er nieuwe reacties waren en toen zag ik ineens die laatste reactie van jou, die ik nu aan het beantwoorden ben. Maar omdat ik bezig was met een antwoord aan Britta te versturen heb ik dat eerst gedaan en heb daarna pas gekeken of er stond dat er 1 nieuwe reactie was, maar ja, dat stond er niet, maar ja, door iets te versturen was het natuurlijk ververst en dan verdwijnt die mededeling weer. Alleen weet ik niet zeker of ie er gestaan heeft. Ik ga er vaker op letten.

 

Oh, tim16 had net iets gepost, dus ik ga alle stappen even doorlopen: ik zag er een mailtje van en op het overzicht stond het ook en toen heb ik vanaf het overzicht het topic geopend en bovenaan stond netjes dat er 1 nieuwe reactie was, dus als dat jouw vraag was, dan klopt het wat er staat 😃

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 ,

 

Heb een beetje ervaring met IT en zo en als je zolang moet wachten op een antwoord van de techneuten kun je er wel van uitgaan dat ze het gewoon niet weten. 😄 (Of ze zijn het vergeten, kan ook natuurlijk)

 

ja, zoiets zal het wel zijn. Ik maakte er in dat andere topic al een soort grapje  over (over me niet vergeten) omdat ik er al rekening mee hield dat het wel eens heel lang kon gaan duren…

Nou ja, ik snap dat ze het druk hebben en misschien heeft diegene het weer aan een ander gevraagd en is het ergens blijven liggen, maar ja, ik lig er niet echt wakker van. Ik heb liever dat ze hun kostbare tijd besteden aan kinderen die echt hulp nodig hebben

 

Vaak doet software ook gewoon gekke dingen, het uitzoeken waarom is dan niet altijd eenvoudig.

 

ja, soms zijn dingen ook niet meer na te gaan

 

Maar ja, een antwoord was wel netjes geweest natuurlijk

dat wel, zeker als ze het beloven...ik vergeef het ze wel, no hard feelings

 

@jaivy,

zopas heb ik een antwoord gestuurd op jouw laatste vraag, maar ja, die is in de check blijven hangen…. die heb je nog tegoed

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +19

hmm oke haha

Reputatie 7
Badge +14

@tim16  en @jaivy ,

 

een reactie aan @jaivy  bleef 10 minuten geleden in de check hangen, dus toen dacht ik dan schrijf ik nog wel wat voor jou in de reactie die ik aan @tim16  ga sturen, maar allebei die reactie zijn in de check blijven hangen.

 

Ik weet niet of ik die reactie aan @Marieke  vandaag nog ga proberen te posten of komende morgen…

 

Ben benieuwd of deze wel gelijk wordt geplaatst….

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +14

@jaivy  en @tim16 ,

 

oh alles lijkt nu geplaatst, dus er wordt nog hard gewerkt achter de schermen door de Kindertelefoon

Dank jullie wel

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

Oke de struggle is wel echt real nu… ik heb namelijk geeeen idee meer van wat ik wel en niet gelezen heb😭

Ik ga voortaan gewoon alles like wat ik gelezen heb

Reputatie 7
Badge +14

@jaivy ,

Oke de struggle is wel echt real nu… ik heb namelijk geeeen idee meer van wat ik wel en niet gelezen heb😭

 

ik ben het overzicht ook een beetje kwijt

 

Ik ga voortaan gewoon alles like wat ik gelezen heb

goed plan

 

enne, je raadt nooit wat er net gebeurde…..

 

ik was blij dat alles na de checks gepost was en ik zag een typo in een reactie van een half uurtje geleden en die paste ik ff aan en wilde 'm opslaan en toen….ja toen ging ie weer de check in……..😣, ik moet er eigenlijk ook wel weer een beetje om lachen, want op zich is het wel een reden om een check uit te voeren en net heb ik best veel achter elkaar gepost en dat doet er aan denken dat er gechat wordt, wat in ons geval natuurlijk niet zo is, maar ja, zo werkt die check kennelijk….

 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer