Sticky

Forumregels


Badge +4

 

Forumregels

 

Het forum gaat over ALLES

Het forum van De Kindertelefoon is dé plek waar jongeren van 12 tot 18 jaar met elkaar over ALLES kunnen praten. Om dat op een leuke en veilige manier te doen hebben we een aantal forumregels.

 

Waarom forumregels?

De Kindertelefoon vindt het belangrijk dat het forum een fijne en veilige plek is voor jongeren. De forumregels helpen hierbij. Als je een forum-account aanmaakt, ga je akkoord met deze forumregels en het privacystatement.

 

Wat gebeurt er als je de forumregels overtreedt?

Bij een overtreding krijg je een eerste waarschuwing, bij een tweede overtreding krijg je een tweede waarschuwing. Bij een derde waarschuwing, binnen een jaar, wordt je account geblokkeerd. Je kan dan niet meer inloggen op het forum. Waarschuwingen ontvang je altijd per mail.

Het uitwisselen van contactgegevens (regel 4) vinden wij extra zorgelijk voor de veiligheid van het forum. Daarom wordt je account bij een 2e waarschuwing voor deze regel al geblokkeerd. 

 

Adviezen

Naast forumregels hebben wij een aantal adviezen. Die hebben als doel om het forum overzichtelijk, leesbaar en gebruiksvriendelijk te houden. Moderatoren kunnen op basis van de adviezen aanpassingen doen in jouw bericht of in jouw profiel, daar geven wij geen waarschuwing voor, wel krijg je een mail van de moderator als we iets aangepast hebben. 

 

Bij de adviezen lees je ook hoe jouw berichten het beste geplaatst kunnen worden zodat het forum overzichtelijk blijft en ervoor zorgt dat jouw bericht goed gevonden en gelezen wordt. 

 

 

  1. De regels: voor een leuk en veilig forum

 

Dit zijn de regels waar moderatoren op letten om ervoor te zorgen dat het veilig blijft op het forum. Bij het overtreden van deze regels krijg je een waarschuwing.

 

Algemeen

 

1. Je bent tussen de 12 en 18 jaar.

We staan alleen accounts toe als je tussen de 12 en 18 jaar bent. Ben je tussen de 8 en 11 jaar? Dan kun je elke dag met De Kindertelefoon bellen op 0800-0432, of chatten. Dit is gratis en anoniem.

Ben je 18 jaar of ouder? Kijk dan voor een gesprek bij de Alles Oké? Supportlijn. Of zoek dan een forum dat bij je leeftijdscategorie past. Als we twijfelen of je binnen de leeftijdscategorie van 12 tot 18 jaar valt dan kunnen we je identiteitsbewijs opvragen. Ontvangen wij die niet, dan kunnen we besluiten om je account te blokkeren.

 

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet. Bedreig of beledig geen forumleden of moderatoren van De Kindertelefoon, discrimineer niet en maak geen seksueel getinte opmerkingen.

 

Jouw berichten of reacties

 

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

  • Plaats geen foto’s van personen
  • Geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam.
  • Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

Plaats geen persoonlijke gegevens van anderen, zij hebben ook recht om anoniem te blijven.

 

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

 

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd.
  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

7. Plaats geen berichten uit naam van De Kindertelefoon en doe je niet voor als moderator.

Plaats geen berichten uit naam van De Kindertelefoon of op zo’n manier dat het lijkt alsof je betrokken bent bij De Kindertelefoon.

Wanneer je ziet dat iemand zich niet aan de forumregels houdt, ga dan niet in discussie met dit forumlid. Meld dit bij één van de moderators door het bericht te rapporteren. Zij beoordelen of er inderdaad forumregels worden overtreden en of er actie ondernomen moet worden.

 

8. Reclame maken is niet toegestaan.

Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor websites, bedrijven of producten. Links naar veilingsites en advertentiesites zoals Marktplaats, eBay en Amazon zijn ook niet toegestaan.

 

9. Oproepen voor enquêtes, onderzoeken of werkstukken voor school, studie of werk zijn niet toegestaan.

 

10. Je voordoen als expert is niet toegestaan.

Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

 

11. Het plaatsen van of vragen om uitdagingen, challenges of opdrachten is niet toegestaan.

  

12. Je bent maar onder één forumaccount actief.

Een forumaccount is voor één gebruiker en mag niet met meerdere gebruikers gedeeld worden.

Het ook is niet toegestaan voor een gebande gebruiker om een nieuw account aan te maken of om via een andere gebruiker te reageren op het forum. Wanneer een gebande gebruiker dit toch doet, wordt het nieuwe account ook geblokkeerd en/of de geplaatste topics en reacties verwijderd.

 

 

  1. Advies: voor een overzichtelijk en fijn forum

 

Dit zijn aanbevelingen waar moderatoren op letten bij nieuwe topics en reacties, dit kan ook gaan over jouw profiel. Het belangrijkste van deze aanbevelingen is dat ze zorgen voor een overzichtelijk en fijn forum.

 

Jouw bericht

Laat zien waar je jouw informatie vandaan hebt. Oftewel bronvermelding

Een bron is de plek waar je jouw informatie vandaag hebt, dat kan b.v. een website of boek zijn, dus vermeld het wanneer je een tekst vanuit een andere bron hebt overgenomen.

 

Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Moderatoren zullen dit in het topic onder de aandacht brengen.

 

Plaats je bericht maar één keer.

Hou het bij één topic over hetzelfde onderwerp. Elk bericht moet eerst door ons gecontroleerd worden. Dat doen we zo snel mogelijk. Plaats het dan niet meerdere keren, daardoor wordt je bericht moeilijker te vinden.   

 

Jouw profiel

 

Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening.

Met choquerend bedoelen we dat jouw naam geen racisme, discriminatie of geweld mag bevatten. Dat kan door anderen als choquerend worden ervaren. Wij zullen bij overtreding jouw naam, foto of handtekening aanpassen. Op het forum kan je daarna een verzoek doen voor een andere naam.

 

Denk goed na over je gebruikersnaam en zorg er voor dat je gebruikersnaam anoniem is.

Wat we niet toestaan:

  • een voor- en achternaam (ook niet van bekende personen)
  • een naam die hetzelfde is als je mailadres
  • een naam die uit alleen nummers bestaat
  • een naam met een (geboorte)datum

 

Gebruik ook niet dezelfde gebruikersnaam als op andere sites of social media.

Wij zullen bij overtreding jouw naam aanpassen. Op het forum kan je een verzoek doen voor een andere naam.

 

Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan.

Wij zullen bij overtreding jouw avatar aanpassen.

 

 

  1. Advies: voor aandacht voor jouw berichten

 

Deze categorie is bedoeld om jouw bericht zo goed mogelijk onder de aandacht te brengen

 

Kies de categorie die het beste bij je bericht past.

Het forum heeft verschillende hoofdcategorieën. Kies de categorie die het beste bij jouw bericht past. Als wij denken dat het beter onder een andere categorie past dan passen wij dat aan.

 

Maak een duidelijke titel bij je bericht die goed weergeeft waar je topic over gaat.

Een titel met alleen ‘help’ is niet duidelijk, bij ‘help ik word gepest’ weten andere forumgebruikers beter waar je topic over gaat.

 

Maak gebruik van tags

Door tags te gebruiken zijn je berichten makkelijk te vinden voor andere gebruikers. Tags zijn belangrijke woorden die passen bij jouw bericht.

 

Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Gebruik spaties en punten en let op je spelling. Op het forum mag je in het Nederlands en Engels posten.

 

  1. Vragen?

 

Heb je vragen over het forum? Kijk dan eens in het topic veelgestelde vragen of plaats een bericht in het subforum Over De Kindertelefoon.


308 reacties

Hey Julian, Ik vind het echt niet eerlijk dat jij een officiële waarschuwing krijgt ! Iemand die altijd lief en aardig is op dit forum. Lekker dan.   Dat had best wat minder streng gemogen.  Ik ga denk ik te ver maar ik vind het gemeen. @Mariska H 

 

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.

 

Sorry, maar dit is toch bijna niet te doen?  je reageert toch en vanzelf ga je soms dingen zeggen in een bericht ? Je begint als je iets zegt altijd wel over iets anders, dat is toch bijna niet te voorkomen ?  En anders zeg het dan welk bericht er niet goed is .  Nu krijgt iemand een waarschuwing die altijd heel positief meedoet en die  verliest nu het  plezier ! Een jongen van 12 wat verwacht je nou….  Heel onhandig dit. Nogmaals ik zal wel te ver gaan en excuus maar ik vind dit echt niet eerlijk voor hem .

Lieve groetjes  aan jou Julian :kissing_heart:

PS waarom ik me druk maak ? Omdat ik hem graag mag en hij een soort  scout- soulmate is en altijd heel lief is hier.

Reputatie 7
Badge +17

@EstherE  ik bedoel echt niet om vervelend te zijn maar ik durf nu bijna niet meer te reageren , want ik weet niet wanneer iets een chat is en wanneer het een reactie is, want dat mag wel volgens de regels. Ik loop al dagen heel super voorzichtig te zijn met wat ik zeg en doe. Als ik iemand quote en dan reageer is dat dan chat ?  Want nu zit ik hier op het forum dus constant bang te zijn dat ik iets doe wat niet mag. Dat is toch niet de bedoeling van een kindertelefoon forum dat je de hele tijd bang moet zijn ?  De regels spreken elkaar ook tegen want er staat ook dat je positief mag reageren. Ik doe dat dus ook elke keer. En nu moet ik dus elke keer denken: oh jee mag ik dat wel doen ?

Excuses dat ik zo dit vraag maar ik kan zo niet op het forum actief zijn als ik steeds bang moet zijn voor een aantekening ofzo.

En dat terwijl ik er ontzettend veel aan heb :(

Het spijt me maar ik wil het toch even vragen.

Groetjes van Julian

Hoi, ik, denk Julian dat het niet tegen jou gericht was maar tegen wat mensen die te veel gingen  uitwisselen en soort van afspreken .  En ik mag ze allemaal heel graag en heb iedereen lief dus ik zeg daar niks over. Maar ik heb het gevoel dat het niet aan jou of kwakend1tje lag.  Kritiekje dat ik dan heb is, dat het jullie wel even gezegd had mogen worden, want nu zitten er mensen met een rotgevoel die dat niet hebben verdiend.  Een sjabloon tekst plaatsen is dan te onduidelijk, en ook van mij excuses als ik nu te kritisch ben. Ook ik wil me hier nog steeds veilig en vrij voelen.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Als ik dit zo lees denk ik daar gaat wat fout. 

1. niet mogen chatten terwijl je wel de mogelijkheid hebt om op elkaar te reageren bestaat niet. Dat is al een chat volgens de geldende definitie. Kortom dan is dus alles hier een chat, ook het openen van een topic en daarop reageren.

2 De “qoute”mogelijkheid wakkert chat gedrag aan. Dat is op zich prima, maar verbied het dan niet als je het zelf  technisch mogelijk  maakt.  Het is goed dat het kan, maar dan is het verbod dus zinloos.

3. wil je geen chat stimuleren, of helemaal geen chat, dan is regel 4 in overtreding van regel 7  want regel 4 maakt mogelijk wat regel 7 verbiedt. Of andersom, regel 7 is een overtreding van regel 4. In ieder geval is dat zeer onduidelijk en tegenstrijdig.

4. Het sanctiestelsel is volkomen ondoorzichtig. Niemand kan, als je het waarschuwings-trapje volgt, aanvoelen of die dicht bij of nog ver van een maatregel af is, zeker gezien de tegenstrijdige regels.

5. Regel 12 wordt al in veelvoud geschonden, blijkbaar met instemming van de beheerders want ik zie ,zeker over seksueel getinte onderwerpen, enorm veel topics met hetzelfde karakter. Waarom dat wél mag, en mensen die zonder verdere schade aan te richten en met elkaar over dagelijkse dingen praten en ook over problemen, op hun tellen moeten passen is mij een raadsel.  Topics die gaan over ondergoed van moeders worden ongemoeid gelaten en een paar topics die voor ons jongeren wat kleur en gezelligheid en liefde brengen, al is het maar online, worden gesloten en enkele leden geschorst. Niet uit te leggen, behalve bij inderdaad “date- en gegevens- schending”.

Ik zou trouwens zelf helemaal niet willen pleiten voor het blokken van  reacties, quotes en klavers ( dat is heel leuk !) , maar hanteer die regels dan wat aangepaster en niet zo strikt op gedrag wat wij pubers nou eenmaal hebben. Wees gewoon duidelijk “geen gegevens, geen afspraakjes, geen adressen en namen enzo voort , ook geen plaatsnamen". Dan is het helder.  Straf volgt bij overtreding bijvoorbeeld een week geen toegang enzo verder.  Ik kan gewoon net als bovenstaande mensen niet begrijpen wat er tegen is om met elkaar wat warmte te brengen. 

Tot slot wat positieve dingen: de badges zijn leuk,  het systeen op zich ook,  de mogelijkheid om topics te starten ook. Nu nog wat soepel om gaan met de mogelijkheid tot reageren ( chatten dus ) en heel helder zijn wanneer iemand de fout in gaat ( bij sommige chatsites kan de topic  beheerder je bijvoorbeeld een tijdje bannen) . En ik ben het met de bovenstaande leden eens, als zij niets verkeerd hebben gedaan is het niet goed dat ze wel met dat gevoel achter blijven. Dat is niet wat je als site die er is voor mensen met problemen, moet willen.

Hartelijke groet Sankonijn ( mijn naam en mail is u bekend)

PS ik hoop dat ik hier niet voor word gestraft, zo wel dan hoop ik in elk geval anderen er mee te hebben geholpen.

Is meten met 2 maten normaal op dit forum? Even een oprechte vraag.

Mensen hun accounts worden verwijderd voor dat topic '’hier zullen we alles delen'’, terwijl ik geen waarschuwing of andere consequentie krijg. Ik heb notabene ook actief meegedaan aan dat community-topic wat schijnbaar '’VERBODEN'’ is op het forum.

Reputatie 7
Badge +17

@TheMightySlayer als ze alleen voor dat topic zijn geband is dat gewoon een schande. Dan maar hard van mij maar je mag je mening uiten in ons land dus. Bij deze. 

@TheMightySlayer als ze alleen voor dat topic zijn geband is dat gewoon een schande. Dan maar hard van mij maar je mag je mening uiten in ons land dus. Bij deze. 

Ja, ik vind het ook gewoon ronduit schofterig. Ik modereer zelf meerdere forums/subreddits (ook ex-moderator op eentje met een paar miljoen subscribers), en ik heb daar nog nooit zo'n strenge moderatie gehandhaafd. Iemand een ban geven voor een gezellig community topic is gewoon belachelijk. Ik heb daar geen goed woord voor over. En dan komt er ook nog eens bij dat de rest van het moderatie-team van dit forum er geen probleem mee heeft. En dan een of andere strenge moderator besluit maar eens even om het topic op te doeken en mensen te gaan verbannen. En dan nog heel pontificaal '’We mogen niet chatten'' terwijl dat al tijden op het forum gebeurd, ook voor dat topic, ronduit meten met 2 maten en hypocriet. 

En dan niet alleen het topic verwijderen, maar ook mensen bannen die het helemaal niet slecht bedoeld hebben. En dan geven ze mij bijvoorbeeld geen consequenties terwijl ik net zo hard heb meegedaan met dat topic. Ik mag hopen dat het forum er hier iets aan doet want anders hou ik het hier niet nog ruim 2 jaar meer uit.

 

Wat een rare gewaarwording is dit. Ik kom hier om met mijn trauma en mijn gevoel weg te kunnen, ik vind een soulmate in Julian12 die hetzelfde straf-trauma heeft als ik, die zit dan weer in een topic waar hij met andere mensen gelukkig van word, heeft een klik met Wilhelmavemela en anderen. En juist die ( vlgs mij heel aardige) jongen post hier dan dat hij bang is om zich te uiten ! Wat een wereld op z'n kop is dat :thinking:  Dus iemand die hier komt vanwege een straf-trauma, moet hier op eieren lopen en bang zijn voor …...straf !  Ik zie kinderen als hij en Ellen en anderen die steeds excuses maken als ze iets aan de kaak stellen hoe terecht ook. Is dat de cultuur die je hier wilt? En dan een over ijverige moderator die al haar bevoegdheden ineens in de strijd gooit, sjabloonteksten plaatst waar niemand iets mee kan en minstens 7 mensen een rot nacht bezorgd. Waar  ben ik beland ?????

En wat deden de anderen verkeerd? Zie mijn reactie boven.  Ik hoop op antwoord.

Hartelijke groet ( zonder excuss want het volste recht op vragen art. 1 grondwet) , Sankonijn

Wat een rare gewaarwording is dit. Ik kom hier om met mijn trauma en mijn gevoel weg te kunnen, ik vind een soulmate in Julian12 die hetzelfde straf-trauma heeft als ik, die zit dan weer in een topic waar hij met andere mensen gelukkig van word, heeft een klik met Wilhelmavemela en anderen. En juist die ( vlgs mij heel aardige) jongen post hier dan dat hij bang is om zich te uiten ! Wat een wereld op z'n kop is dat :thinking:  Dus iemand die hier komt vanwege een straf-trauma, moet hier op eieren lopen en bang zijn voor …...straf !  Ik zie kinderen als hij en Ellen en anderen die steeds excuses maken als ze iets aan de kaak stellen hoe terecht ook. Is dat de cultuur die je hier wilt? En dan een over ijverige moderator die al haar bevoegdheden ineens in de strijd gooit, sjabloonteksten plaatst waar niemand iets mee kan en minstens 7 mensen een rot nacht bezorgd. Waar  ben ik beland ?????

En wat deden de anderen verkeerd? Zie mijn reactie boven.  Ik hoop op antwoord.

Hartelijke groet ( zonder excuss want het volste recht op vragen art. 1 grondwet) , Sankonijn

Mee eens.

Het forum is nu meer onderdrukking en pressie op mensen. Waar mensen op eieren moeten lopen om bang te zijn om gestraft te worden. Reacties die hier verwijderd worden zonder redenen. Topics die verwijderd worden vanwege gezelligheid. Links en rechts worden met waarschuwingen en bans gestrooid. Moderatie op voorkeur gezien ik geen straf heb gekregen terwijl ik actief deelnam.  Het begint nu meer op een dictatuur te lijken op het forum dan op een plek waar je terecht kan voor je problemen en voor gezelligheid. 

ik ben mee eens 

dit is gewoon oneerlijk

@wilhelmavemela  is geblokkeerd zonder een goeie reden

misschien ga ik even van deze forum af 

ik vind dat de moderator even lief moeten zijn 

@wilhelmavemela was zonder goeie reden geblokkeerd

als jullie nu ons ook gaan blokkeren

wordt ik echt woedend

want dit is gewoon oneerlijk

 

Zelle

Komt nog bij dat ik hier enkele enorm absurde,  zo te zien door trolls gemaakte, heel ranzige topics tegenkom waar blijkbaar alle ruimte voor is.  Zoals ik in mijn 1e reactie al zei…….

Ik stel trouwens voor ( geld ook voor mezelf) om nu even te wachten op een reactie van de bevoegde mensen en niet te veel reacties meer er onder te plaatsten anders gaan de vragen van Julian12 en Ellen en ons zo uit het zicht.  Geld ook voor mij !

ik ben mee eens met iedereen

 

Zelle

ik ben mee eens 

dit is gewoon oneerlijk

@wilhelmavemela  is geblokkeerd zonder een goeie reden

misschien ga ik even van deze forum af 

ik vind dat de moderator even lief moeten zijn 

@wilhelmavemela was zonder goeie reden geblokkeerd

als jullie nu ons ook gaan blokkeren

wordt ik echt woedend

want dit is gewoon oneerlijk

 

Zelle

Ik zit ook erover na te denken om te gaan staken. Want dit is ongelooflijk. Niet normaal maken wat niet normaal is. Het forum handhaaft nu een hallucinant strenge moderatie. En zelfs reacties die de regels niet verbreken worden verwijderd. Het is bizar.

-TheMightySlayer <3

kijk maar naar de reactie van @MCES 

ik word gek !!!!!!

 

@MCES  schreef

Oke ik heb net mijn 2e waarschuwing binnen en ik kan geen reacties meer plaatsen in de tpc hier zullen we alles delen, dat is jammer 

 

Dit is zo oneerlijk

Ik begin gek te worden

ik ga ook mijn handtekening veranderen

Reputatie 7
Badge +17

“over ALLES praten”, nou mooi niet dus :(

Reputatie 7
Badge +17

Komt nog bij dat ik hier enkele enorm absurde,  zo te zien door trolls gemaakte, heel ranzige topics tegenkom waar blijkbaar alle ruimte voor is.  Zoals ik in mijn 1e reactie al zei…….

Ik stel trouwens voor ( geld ook voor mezelf) om nu even te wachten op een reactie van de bevoegde mensen en niet te veel reacties meer er onder te plaatsten anders gaan de vragen van Julian12 en Ellen en ons zo uit het zicht.  Geld ook voor mij !

Vandaag verbaas ik mij daar helemaal over. Wat er allemaal bij is gekomen echt. Sta je met je goeie gedrag. En dan zelf meemaken dat 2 reacties weer 8er een check verdwijnen " heel toevallig" op hetzelfde topic en die reacties zijn verdwenen. Plus dat ik het ontzettend vervelend vind dat ik steeds zo voorzichtig moet zijn met wat ik hier zeg.  Nooit typ ik een grof woord. Ik blijf altijd positief enzo. Beleefd ook.( zit ook in mij maar goed) En intussen komen er topics vol ranzigheden bij waar mij echt de mond van open gaat en die staan er al heel lang. Sorry dat kan ik in elk geval niet begrijpen maar laat mij maar bang zijn voor checks en waarschuwingen. Ik heb er vaker naar gevraagd ik weet het.  Kan er niks aan doen dit voelt gewoon niet lekker. Ligt aan mij denk ik sorry ☹️

Grtz liefs Julian X

PS ik snap de checks random wel maar het blijft toevallig en na een uur of 9 nog niet geplaatst etc.  Ik wil niet zeuren ik weet ook niet. 

-onnodige quote verwijderd-

Hoi lieve Julian

Ik ben het helemaal met je eens, zo lezend en alles bestuderend, vind ik  dat jij word gepest en dwars gezeten, je bent 1 van de meest onschuldige lieve jongens die ik hier op dit forum actief zie en jou  pakken ze kei streng aan en jij moet telkens bang zijn om gestraft te worden. De wereld op z'n kop, En het ergste vind  ik dat er nergens een woord van welgemeende excuses vanuit de KTF staan naar jou toe.  Je was gezien je topic meteen een soulmate voor me want ik heb dezelfde reden om hier te zijn maar dat stopt. Ik ga weg. Ik voel mij niet meer thuis in deze angst cultuur waarin juist een jongen als jij bang moet zijn om dingen te zeggen ! Kijk ik naar jouw topics, ik zie alleen maar lieve en leuke onderwerpen. Je reacties zijn uiterst correct en inderdaad beleefd en vriendelijk. En de KTF laat jou bungelen aan het dreigings touw der straffen. Nee daar kan ik niet mee om.

Ik hoop jou ooit ergens in het echt te zien je lijkt mij een leuke jongen en een schatje.   Ik ga nu mijn lidmaatschap opzeggen. het spijt me en als laatste hoop ik dat de KTF het fatsoen op brengt om jou te contacten en een hele dikke excuus tekst te sturen. Oprecht, het allerbeste en love you ! 

Met hart en groetjes Sankonijn ( die stiekem kapot gaat van verdriet om dit alles)

@Carolien_  ik hoop dat u mee leest !

Beste Julian

Ik ben het met jou eens , ik had een reactie geplaatst maar uiteraard moet ie ‘per ongeluk’worden gecheckt en dus grote kans dat ie niet word geplaatst. Ik snap jou en snap je gevoel en ik vind dat je wordt dwars gezeten hier.  je bent een lieverd en jouw topics zijn totaal onschuldig en lief en ik snap gewoon niet waarom ze jou zo moeten hebben. het is wel voor mij reden om hier te stoppen.

iemand als jij die hier komt voor een straf-trauma en die hier dan telkens bang moet zijn voor juist straf ?  Dat kan niet. En juist omdat ik het zo goed begrijp hoe dat is voor jou( wat valt me dat tegen van de KTF)  ga ik hier weg.  Maar ik had een emotionele tekst aan je geschreven en natuuuuurlijk moet ie worden gechecht toevallig ahum.

Julian ik hou het kort je bent een lieve jongen,  lijkt me een schatje, ik voel met je mee en ik kan het niet meer aankijken hoe jij steeds moet zeggen dat je op past wat je zegt, niet weet of je iets goed plaatst en gewoonweg bang bent hier ! Te gek voor woorden. Zelfde geld ook voor Wilhelmavemela en anderen. Ik stop dus en  ga om die reden weg. Ik ga van binnen helemaal stuk want ik had een soulmate maar wie weet vinden we elkaar ooit.  En KTF, schande dat jullie dit censureren, ronduit schandalig ! Ik zeg mijn lidmaatschap op, het valt me verschrikkelijk tegen en gefeliciteerd met de angstcultuur die hier dankzij dat gevolg en gepest van totaal lieve onschuldige mensen is onstaan. En ook met het laten staan van allemaal ranzige vieze topics. Nee, dan kun je beter een sociale leuke jongen aanpakken en uitwringen met straffen en waarschuwingen en intussen oma's slipje en moeders ondergoed lekker laten staan !

Sorry voor alle goed bedoelende lieve mensen maar ik stop. Ik ga stuk maar ik stop toch.

Julian het ga jou goed lieve knul ik hou van je en hoop je ooit te zien!

Met hart en groetjes en kus Sankonijn

Reputatie 7
Badge +19

Dat zo een lieve jongen als @Julian12 Zou moeten  oppassen  op de regels hij is heel voorzichtig en altijd positief het is niet eerlijk dat de straf is dat hij op moet passen niet leuk gewoon ik mis de altijd actieve jongen die minder let op of hij iets fout doet dit is niet eerlijk hier moet echt iets aan gedaan worden hoor

 

P.S. jullie weten dat ik van hem hou en ja ik neem het voor hem op ik val immers niet voor niks op hem mijn hart ligt bij hem en het zijne bij mij.

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12  En @Sankonijn  De reactie is geplaatst dus niet weg gaan @Sankonijn 

@wilhelmavemela  oké dankzij jou :)  je reactie raakt mij echt enorm.   Zo lief, ik hoop echt dat jullie wensen waarheid worden.

En nu ben ik heel benieuwd wat het antwoord wordt van de ktf. Want op hun ben ik nog steeds ontzettend boos.

Reputatie 7
Badge +19

Blijf je? Haal jezelf van de lijst af anders is het te laat ik was je al enorm aan het tegen gegaan ik heb je bericht gerapporteerd en gezegd dat je niet meer wilde en dat de reactie verwijderd kon worden. Stout van mij maar dat zegt echt dat je moet blijven ik ben je zo dankbaar dat je blijft ik zit nu keihard te schreeuwen YESSSYESSS SANKONIJN BLIJFT YESS YESS!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Sankonijn

Blijf alsjeblieft op het forum! We kunnen niet zonder je. Ik vind het ook heel stom dat zo’n aardige jongen als @Julian12 en zo’n lieve meid als @wilhelmavemela gestraft en geband worden en dat Julian nu bang is om iets te plaatsen omdat hij anders weer gestraft zou kunnen worden. Ongelofelijk dit. En dan al die topics van ‘nicht geneukt.’  ‘wil graag sex met moeder maar weet niet hoe.’ die krijgen alleen een waarschuwing, en dan niet eens een officiële waarschuwing. Absurd dit echt. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Hij is al van gedachten veranderd ik ben daar zo blij om

Reageer