Sticky

Forumregels



Toon eerste bericht

308 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009 Ik zie wel vaker dat mensen een korte update geven over hoe het nu met ze gaat of wat ze met de tips hebben gedaan en zo.  Het blijft dan on-topic dus dat lijkt me geen probleem. Ik heb dat ook wel gedaan in een topic van mezelf. Gewoon ff laten weten hoe iets is afgelopen moet kunnen.

Het gaat er, zoals je zegt, volgens mij meer om dat je het niet dagelijks/wekelijks doet.

Reputatie 6
Badge +3

@ikweethetnietmeer2009 

Goed dat je de vraag stelt! Je mag zeker een update vragen over hoe het met de gebruiker is die het topic heeft geopend. Of als jij zelf een topic hebt geopend en wilt aangeven hoe het met je gaat of wat je met de tips van andere gebruikers hebt gedaan.

Met bloggen bedoelen we echt dat je reacties plaatst die niets met de vraag in het topic te maken hebben of dat je iedere dag of week aangeeft wat die dag of week gedaan hebt. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar anders horen we het graag!

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +7

Even een nieuwschierig vraagje, stel iemand heeft een account hier, en hij/zij word een moderator. Word dat oude account dan geüpgrade naar een kindertelefoon account of niet er dan een nieuw account worden aangemaakt?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 2
Badge +1

@Anoniemxv 

 

Hoi!

Leuke vraag!

Voor zover ik weet zijn er geen mensen moderator geworden die daarvoor al op het forum zaten. Ik denk dat we dan op zo’n moment kijken naar de situatie, maar als een account al topics en/of reacties heeft geplaatst durf ik vrij zeker te zeggen dat je dan een nieuw account hebt als moderator. Berichten van een gebruiker zouden dan ineens van De Kindertelefoon zijn, en dat kan verwarrend zijn.

Wel jammer dat je dan natuurlijk al je badges kwijt bent. 😉

 

Groetjes,

Ramon van De Kindertelefoon.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb net mijn profile picture aangepast naar een fictief karakter uit een tv serie. Is dit wel toegestaan?

Reputatie 4
Badge +2

hoi @MusicismyLIFE , 

de foto die je nu gebruikt is prima!

 

Groetjes Yasmin, de Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge

Hoi ik had eerst een ander profiel maar daar kom ik niet meer in en er staan nog antwoorden en topics op en wil die weg! HELP!!!

Reputatie 6
Badge +3

@Anoniem1015 

Als je topics en/of reacties verwijderd wilt hebben, kan je mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl met daarin de vraag om de topics te verwijderen en ook de reden waarom je ze verwijderd wilt hebben. Het is dan ook handig om aan te geven om welk account met welke gebruikersnaam het gaat.

Groet,

Carolien

Reageer