Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 158 reacties
  • 2613 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal!

Ik wilde dus graag een topic maken voor alle forummers die zijn weggegaan. Ik wil voor veel respect brengen, omdat ze ons geholpen hebben.

Ik hoop ook stiekem dat sommige weer terug komen.

Ik maak dit topic ook deels omdat ik graag een beetje op de hoogte word gehouden van wie gaat en weer terug komt.

 

Liefs,

      M.


158 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Dit topic is van @Natureflower maar ik zie dat je laatste reactie echt al een paar weken geleden is. Dit topic gaat toch over forumleden die weggaan en het is ook nog eens van haarzelf.

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat😉

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja inderdaad! Lieve @Natureflower  hoe is het met je? We missen jou echt!! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +8

@ItzJustin Idd ik mis @Natureflower ook ze is al een tijdje niet meer actief dus ik hoop ook echt dat het goed met je gaat lieve @Natureflower!💖

Ik mis @MickeyMouse ook wel.. Ik heb hem nog nooit gesproken op het forum want toen ik hier kwam was hij al een tijdje inactief, maar heb al wel veel over hem gelezen en heb zijn topics en reacties bekeken. Hij lijkt mij echt heel aardig dus ik hoop dat het ook goed met hem gaat en hoop dat hij snel weer wat van zich laat horen!

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal! 

Ik ben idd veel minder actief, en ik ben bang dat het ook een tijdje zo blijft. Ik heb geen motivatie meer om op het forum bezig te gaan, en ik merk ook dat de depressie van vorig jaar terug begint te komen. Ook moet ik me weer focussen op school.

Maar verder gaat het prima hoor! Lief dat jullie me missen

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het (bijna) goed met je gaat @Natureflower 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, en ik vraag me ook nog steeds af hoe het met @Monkeyboy08  is??? We missen jou hoor!! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Klopt ja @Tover01 ! Ik ben benieuwd waar hij is 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen,

Ik ga misschien ook wat minder actief worden. Niet dat ik nu ontzettend veel te doen heb, maar hopelijk komt daar deze week verandering in(weer naar school wrs:)), maar ook een beetje door de sfeer. Ik vind het forum eigenlijk niet zo gezellig meer. Er zijn nog steeds wel veel lieve schatten hoor😊 Maar gewoon de wat leukere topics zijn er veel minder, en sommige topics word ik heel eerlijk gezegd alleen maar verdrietig van (dit klinkt heel overdreven, maar als iemand over zelfmoordpogingen begint ofzo kan me dat heel erg raken.).

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08  ik begrijp je maar we zijn er altijd als je komt kijken!! Maar als het even beter voor je zelf is moet je doen wat jij zelf het beste vind. Altijd welkom! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Jammer @Jesse08 maar wel begrijpelijk. Het is ook niet de bedoeling dat je je verdrietig gaat voelen door het forum.

Ik vind het soms ook jammer dat er wat minder ‘luchtige’ topics zijn. We hebben wel eens leuke topics over muziek en zo gehad maar die bloeden meestal snel weer dood. Misschien moet ik zelf weer eens iets in zo’n topic posten.

Reputatie 7
Badge +9

Dankjewel lieve @Tover01 @tim16 !

Misschien kunnen jullie ook weer een luchtig topic maken? 😉🙂

En misschien als mijn eigen situatie wat stabieler is ik minder snel geraakt word🙂 maar het is ook wel een beetje mijn persoonlijkheid 😉

Reputatie 7
Badge +8

Hi lieve @Jesse08

Doe vooral wat voor jou het beste is en als het voor jezelf beter is om even een pauze te nemen van het forum moet je dat zeker doen! Het is niet de bedoeling dat je je slechter gaat voelen door het forum natuurlijk! Onthoud dat je altijd welkom bent hier wij zijn er voor je! Ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen en we gaan je wel missen hoor!❤️

PS het zou idd wel leuk zijn als er weer eens een luchtig topic op het forum komt! Eentje over muziek ofzo of over hobby's! Hopelijk komt er snel weer zon topic! :)

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel lieve @tim16 @Tartan14 !

@Tover01 bedoel je, haha. Snap het wel, ik haal ze ook wel eens door elkaar. 😅

Ik zou wel een luchtig topic willen posten maar ik heb nooit echt inspiratie helaas. Misschien dat me morgen iets te binnen schiet.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Haha nou dat vind ik echt een  eer hoor, dat ik op @Tartan14  lijk blijkbaar 😘 ik ga btw eens nadenken over leuke topics en misschien ook weer wat bloopers gaan posten. Ik ben misschien wel rustig en beleefd geworden maar bloopertjes maak ik echt wel hoor haha. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga ook nog wel even nadenken!:)

@tim16 haha ja maar nu had ik gewoon de verkeerde persoon aangeklikt 😅

En misschien heeft @ItsJustMe ook nog wel een idee;) Hoeft niet perfect te zijn hoor! Als het maar iets anders is dan al die problemen en seks topics:) 

Reputatie 7
Badge +13

Jammer dat je weggaat @Jesse08 . Maar ik snap het wel. Verder raak ik in een of andere manier ook altijd in de war met @Tover01 en @Tartan14 ;)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi beste lieve @Jesse08 

Als ik je reactie lees begrijp ik je best. Sommige dingen die je leest komen behoorlijk binnen en zeker als je zelf al struggles hebt zit je hoofd vol en kan dat er niet bij. En je kunt het ook niet altijd vermijden. Ik snap je gevoel en dat je een break wilt. Toch hoop ik ook wel dat je blijft. Je bent een waardevolle forum deelnemer en je reacties zijn vriendelijk, zinvol en lief. Misschien kun je proberen om aan de koppen van topics een beetje te beoordelen of je verder wilt lezen. En ook "pauzes" nemen is best goed. Ik weet wat je bedoelt in je situatie, heb dat zelf ook. Het is 1 van de redenen dat ik nu maar een uurtje per dag sowieso op internet mag. Eventjes niet te veel nieuws, info etc in mn hoofd. En dat helpt me wel. Misschien kun jij ook doseren. Je kunt zelf het beste een weg vinden daarin, dat lukt jou wel. En zo kun je toch bij ons blijven en je bijdrage leveren!  En ik zal net als "mijn broertje" @Tover01  (😉😂 leuk om te lezen die verwarring blijkbaar haha)  ook weer wat bloopers en grappige dingen gaan plaatsen, als de moderatoren dat ook goed vinden uiteraard.  En dankjewel ook voor je constante steun aan mij! Ik hoop dat ik daar iets van terug geef aan jou ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Dankjewel @Tartan14 , wat lief! Natuurlijk geef je dat ook terug!❤️

Wat je zegt is wel een goede tip, dat deed ik ook al wel een beetje de laatste paar dagen. De laatste keer dat ik in een wat heftiger topic heb gereageerd was 3 dagen geleden:)

En idd als de titel wat heftiger is kan ik het beter gewoon niet openen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @tim16 ,

Ik weet niet of je dit mag/wil zeggen, maar hoelang duurt het eigenlijk voordat je 18 word en erg moet op het forum? Hopelijk duurt dat nog een tijdje 🙂

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Jesse08 de datum houd ik liever privé maar ik maak nog wel een afscheidspost hoor wanneer ik weg moet.

Reputatie 7
Badge +14

Jammer @Jesse08 dat je wat minder online komt.

Wil je wel beloven om af een toe een update te geven hoe het gaat?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

Ja natuurlijk! 

Ik ga niet beloven dat ik dat tot mijn 18e ga doen, maar voorlopig wel hoor;)

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil graag nog een keer  benoemen dat ik het jammer vind dat @Wild Forest weg is.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

Ben wel benieuwd hoe het met @benebird is. Die hebben we ook al een tijdje niet gezien.

Reputatie 7
Badge +13

Nu je het zegt ja, die is ook al een tijd niet actief geweest 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer