Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 169 reacties
  • 2776 Bekeken


Toon eerste bericht

169 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Viel me ook op dat @Sano07 er niet meer is. Kwam hem soms wel eens tegen.

Verder ook leuk dat @Natureflower weer actief is! Welkom terug @Natureflower !

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Anoniemxv ,

@Sano07 was hier de laatste tijd sws niet zo vaak, en zijn laatste reactie is van een maand geleden. Ik denk niet dat hij echt weg is:)

Reputatie 7
Badge +13

Ja, maar het viel me ineens op

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

@Mij_niet_gezien is ook al bijna een jaar weg. Hoop dat alles goed met haar gaat.

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik heb @Jippiieeee  ook al een hele tijd niet meer gezien, en ik blijf @Monkeyboy08  ook echt missen! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

@Mij_niet_gezien is ook al bijna een jaar weg. Hoop dat alles goed met haar gaat.

Ja idd! Hoop dat ze nog even wat van zich laat horen:) ik heb haar ook wel een paar keer getagd maar toen reageerde ze niet.

Ze wou nooit haar leeftijd noemen vgm, dus het kan natuurlijk dat ze nu boven de 18 is.

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01  Ja, @Monkeyboy08 mis ik ook. @Jippiieeee had het er in z’n laatste topic over dat hij misschien naar een kliniek moest. Misschien dat hij daarom afwezig is.

@Jesse08 Het kan idd dat ze 18 is. Maar dan zou haar account toch inmiddels wel verwijderd moeten zijn?

@MickeyMouse is ook in rook opgegaan lijkt het 😅

Reputatie 7
Badge +9

@tim16 ,

Als je meer dan 1000 reacties hebt of een goede reden kan je er ook voor kiezen om geband te worden ipv het verwijderen. Dus dat zou ook nog kunnen 🙂

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Oh, ok. Ja, dat zou ook kunnen dan. Wel jammer dat ze niet even afscheid heeft genomen als dat zo is 😅

Reputatie 7
Badge +14

Hey! @Jesse08  en @tim16  kiest iemand er dan dus vrijwillig voor om geband te worden? Kan dat?  Dat is heel apart! Wist ik niet. Ik zou liever gewoon afscheid nemen denk ik xd. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Normaal gesproken wordt je account verwijderd als je te oud bent. Blijkbaar kun je er ook voor kiezen om je account te laten bestaan. Daarvoor moet je dus 1000 reacties of meer hebben. Je wordt dan dus ‘gebanned’ zodat je niet meer in kunt loggen. Weet het verder ook niet precies. Misschien kan KT daar meer over vertellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Ja dat kan:) Het is vgm bedoeld dat niemand anders er met je naam vandoor gaat, omdat er geen 2 accounts dezelfde naam kunnen hebben. En bij een ban blijft het account wel bestaan maar je kan niet meer inloggen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tover01 , @tim16 , @Jesse08 ,

We zullen morgen antwoord geven op jullie vraag.

Groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +17

@Mariska H Helemaal goed hoor. Nog een prettige avond en slaap lekker voor straks

Reputatie 7

Nog 1 uur, dan ben ik ook weg, ben dan 18 jaar (echt totaal geen zin in maar (niet) goed), ik ga naar het dreamersforum, of iets wat daarop lijkt, waarschijnlijk.

Nu moet ik echt denken aan alle oude forummers (M&M's, Kenshin, noem maar op), ook al hoor ik daar niet echt bij, maarja. Ook zit mn hart nog steeds bij @jaivy (en zijn ouders). En natuurlijk de rest.

"Leren, leren & handelen ernaar"

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @VragenVragen ,

Alvast gefeliciteerd!:)

Dit klinkt misschien heel dramatisch, net alsof je afscheid neemt voor altijd, maar ja dat is ook een beetje zo;) Ik wens je het beste toe in het leven, ik hoop dat je een leuke baan, vrienden en vriend/vriendin krijgt! En sorry als het niet klopt wat ik zeg, maar vgm zit je in je examenjaar, dus ik hoop dat je gaat slagen!

Welterusten voor nu 😉😊

Jesse

 

Reputatie 7
Badge +9

@VragenVragen Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Maak er een leuke dag van! Je wordt maar een keer 18 en dat is een bijzondere mijlpaal! Het is wel heel jammer dat je dan het forum wel moet verlaten.. We gaan je missen hier en ik wens je al het beste toe voor de toekomst!💗

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @VragenVragen ,

 

volgens mij wordt je niet gelijk verwijderd op je 18e verjaardag, maar zijn er 2 momenten per jaar waarop er forumleden die 18 zijn geworden, worden verwijderd.

Volgens mij had een moderator dat een paar weken geleden gezegd.

 

Klopt dat @Mariska H  en zijn de data voor dit jaar al bekend?

 

 

Oh, natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag 🎂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +14

Veel succes in de toekomst @VragenVragen!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tim16 

Je had op de topic van @ItsJustMe gevraagd hoe het ging, maar wilde niet off topic gaan dus ben ik hier ff.

Het gaat goed maar heb de afgelopen tijd weinig tijd om te reageren op topics, laatste was al 14 dagen geleden haha. Ik ga nu ff focus leggen op toetsweek en dan zal ik gewoon weer “full time” terugkomen.

Ik hou elke dag wel gewoon alles in de gate en probeer weer wat te plaatsen als dat lukt.

Maar heb gewoon een beetje teveel aan m’n hoofd haha, school, familie, mijn eigen welzijn en gezondheid, m’n vrienden die aandacht nodig hebben (over m’n vrienden maak ik trouwens nog een topic binnenkort want ik twijfel eig of ik fake vrienden heb)

Iig ben ik er gewoon weer en leuk dat je t vroeg;)

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +9

Heyy,

 @Monkeyboy08 is inmiddels al echt lang weg:(

En ik kwam een reactie van strawberriesxmaisie tegen, zij is ook al een tijd weg... Haar reacties waren ook altijd heel goed en behulpzaam!:)

 

Reputatie 7
Badge +14

@Banaantjeeee is ook al een mandje weg.  

Hopelijk is alles goed met haar. 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

Ja, idd @NoahLovesYou … :( En @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer is ook al wel een paar dagen offline geweest, voor zijn doen best veel😉

Reputatie 7
Badge +14

@Banaantjeeee is ook al een mandje weg.  

Hopelijk is alles goed met haar. 

Liefs @NoahLovesYou 

Er moest maandje staan.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

@NoahLovesYou  @Jesse08 Het was mij idd ook opgevallen dat @Banaantjeeee al een tijd niet meer hier is geweest en @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer is ook al een weekje weg dus ik hoop ook echt dat alles goed gaat met hun!

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer