Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 169 reacties
  • 2776 Bekeken


Toon eerste bericht

169 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08  Ja, ik miste @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ook al. Heeft een week niet gereageerd zo te zien.

En @benebird Weet niet of je dit ziet maar we zijn ook benieuwd hoe het met jou gaat

Reputatie 7
Badge +13

@Banaantjeeee is al vaker een lange tijd niet actief geweest volgensmij 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hey hey lieve forumgebruikers!

No worries! Het gaat toppie met mij🫶🏻! Ik ben idd weer een tijdje inactief geweest… Ik heb de laatste paar weekjes best wel druk met school. Brr, bijna toetsweek… Nog 2/3 weekjes en dan ben ik geen brugpiepertje meer hoor:) Dus ik ga waarschijnlijk na deze bericht weer een tijdje inactief zijn. Voor mensen die nu in een toetsweek zitten of nog een toetsweek gaan krijgen, heel veel succes! En nu ga ik weer verder met woordjes stampen haha! Au revoir:P.

Ps! Ik hoop dat het ook goed gaat met @Monkeyboy08, @benebird en @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer <33

Liefs xxx Banaantjeeee <33

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het goed met je gaat @Banaantjeeee!! Veel succes met je toetsweek! Nog een paar weken doorzetten en dan lekker genieten van de vakantie!❤️💪

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +17

Leuk dat je ff wat van je laat horen @Banaantjeeee  Heel veel succes met je toetsweek.

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het goed met je gaat @Banaantjeeee 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Gelukkig maar lieve @Banaantjeeee ! Om dezelfde reden  moet ik de komende tijd ook heel goed plannen en leren xd. Komt goed. En hopelijk zien we jou daarna weer!! 😘

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Banaantjeeee 

Fijn dat het goed met je gaat!

Succes met je toetsweek!

Gaat leren je een beetje goed af?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

@Monkeyboy08 heeft ook al bijna 4 maanden niet gepost. De tijd gaat echt snel. Hoop dat alles goed met je is.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Hoop niet dat je weer een pauze van anderhalf jaar neemt want dan ga ik je niet meer spreken. 😅

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, ik wil nog iemand noemen die ik altijd erg waardeerde , ze had de pf name  @j8j8 !  Als je dit leest, alle goeds en nog veel plezier ergens bij de waterscouts XD, misschien heb ik je per ongeluk wel eens gezien 😉

En @Zelle  je was ook altijd zo actief en leuk aanwezig! Ik hoop dat het jou ook heel goed gaat ! Je hebt nog wel een profiel hier!

En @ellen, @sanny, @wilhelmavemela 😍 lieve mensen.

Soms denk je ineens aan mensen van een tijd geleden……

😘

Groetjes liefsTartan X

Reputatie 7
Badge +9

Ik hoop dat idd niet @tim16 ! 

Ik hoop stiekem dat @MickeyMouse ook weer ff komt buurten :) En @Askygirl, @Sjammetje :)

 

Reputatie 7
Badge +9

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer is nu echt al een tijdje weg… Ik hoop echt dat het goed met hem gaat.

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Ja, jammer hè? Van de een op de andere dag weer verdwenen. Hoop ook dat alles ok met hem is.

Reputatie 7
Badge +9

@Jesse08 Ja idd ik hoop ook echt dat alles goed gaat met hem. Hopelijk laat hij snel weer wat van zich horen!🙂

Reputatie 7
Badge +9

@ItsJustMe , hoop ik ook!

Ik merk trouwens zelf dat ik wat minder motivatie krijg, ik ga niet weg hoor! maar ik word misschien wel iets minder actief weer, ik mis toch een beetje de gezelligheid… En heel veel nieuwe mensen nu zijn aardig, maar gaan heel snel al weer weg en dan kan je minder goed een band met mensen opbouwen.. 

Reputatie 7
Badge +14

Wie ik ook mis zijn @Raar  en @OnlyMe ! Hoe is het toch met jullie? 😘 Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind het wel jammer van @MickeyMouse 

En ook van @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer.

Liefs @NoahLovesYou 

 

P.S. @Jesse08 Dat snap ik. Doe wat goed voelt. Dat is waarschijnlijk ook waarom degenen die er niet meer zijn ervoor hebben gekozen om weg te gaan.

Reputatie 7
Badge +14

@Sjardy en @Maiskolfje zijn ook al eventjes weg. Hopelijk gaat het goed met hen.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

@Tover01 @NoahLovesYou (ik wou weer wees jezelf bij… typen😅), idd ja! @OnlyMe is al meer dan een half jaar nauwelijks actief, ze had daar toen ook een topic over geschreven. Ik hoop oprecht dat het inmiddels beter gaat!

 

@SadLightbulb en @Ik_wil_anoniem_blijven  zijn ook al een tijdje weg..

En @NoahLovesYou , dat zou idd kunnen, maar jammer dat ze dat dan niet even laten weten.

Reageer