Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 85 reacties
  • 1506 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal!

Ik wilde dus graag een topic maken voor alle forummers die zijn weggegaan. Ik wil voor veel respect brengen, omdat ze ons geholpen hebben.

Ik hoop ook stiekem dat sommige weer terug komen.

Ik maak dit topic ook deels omdat ik graag een beetje op de hoogte word gehouden van wie gaat en weer terug komt.

 

Liefs,

      M.


85 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Wat lief!  Goed idee ook!  We missen ze wel hoor. Zoals @Askygirl en @Sjammetje bv. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Heee, helemaal mee eens. Ik vind 't van sommige ook echt jammer dat ze weg zijn gegaan. Nou ja van iedereen ofc, mr sommige waren super veel actief en hebben me echt heel erg geholpen, bijvoorbeeld tiktak. Ik hoop ook echt dat veel mensen weer terug komen, dus voor oude forum gebruikers:

Ik weet niet of jullie dit lezen en jullie mogen natuurlijk helemaal zelf de keuze maken, mr weet dat je altijd welkom terug bent <3

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

Goed dat je dit topic hebt geopend! Ik ben het helemaal met je eens, ik mis de meeste ook wel eigenlijk.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +6

@Tover01 is sjammetje weg? Dat wist ik nog niet eens😥. Nou ja inderdaad heel erg bedankt iedereen!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het ook een goed idee. Zo zie je ook wie er weg gaat en terugkomt

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hey @Natureflower !

Goed idee! Heel jammer dat sommige forummers weg zijn gegaan, het is nu soms best stil op het forum, zou leuk zijn als ze weer terug komen:)

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, goed idee van je @Natureflower ! 

Ik denk nu ook aan @MickeyMouse ,  @wilhelmavemela , aan @ellen, @sanny en @sankonijn.  Jammer dat jullie niet meer op het forum zijn! Mijn goede wensen zijn voor jullie. Inderdaad ook @sjammetje en nu pas @Askygirl. En ik heb @Maiskolfje  ook al een poos gemist! Je beschreef zo prachtig o.a. het verhaal van @Tover01  ! 

Alle liefs voor hun, jullie! 

Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Aanvullend, wil ik @j8j8,  @mimo, @zelle en @OnbekendeAnoniem ook nog noemen! 😍

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Leuk idee @Natureflower 

@jaivy wil ik ook graag even noemen. Ik weet dat de kans klein is dat je dit nog leest maar wil wel ff zeggen dat je gemist wordt hier.

@MickeyMouse mis ik ook echt. Zo jammer dat hij hier niet meer langs komt.

@mimo, @tiktak, @sjammetje, @OnbekendeAnoniem, @Askygirl  vind het nog steeds jammer dat ze besloten hebben om weg te gaan maar ik respecteer hun keuze wel.

@benebird hij is niet echt ‘weg’ maar wel een stuk minder actief. Ik hoop dat alles ok is met je.

@Mij_niet_gezien heb ik ook al een tijd niet gezien.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en feel free om nog eens van je te laten horen.

Groetjes, Tim

Reputatie 7
Badge +9

 

@benebirdhij is niet echt ‘weg’ maar wel een stuk minder actief. Ik hoop dat alles ok is met je.

 

Welja joh, ik ben ernog hoor😂 Ik heb de laatste tijd iets minder motivatie om op de kindertelefoon te reageren. Maar met mij gaat het helemaal prima voor de rest.

Hey @Natureflower ,

Ik zag net @Mimo weer, maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat dezelfde Mimo is als eerst😉

Misschien kan ze daar zelf antwoord op geven.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik wou nog @Eenmeisje004  noemen, die niet weg is maar die ik in mn hart heb omdat zij in het begin een grote steun voor mij was😘  en @een paar lieverds wiens nickname ik vergeten ben 😉. En wat leuk @Jesse_6567  inderdaad ik zag ook een @Mimo . Als je nieuw bent, hartelijk welkom!  Fijn dat je er bij komt! 🤩Als je dezelfde Mimo bent, super dat je terug bent! XD

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge

Hahaha ja toevallig begin het weer te kriebelen.  Moest ff afkoelen en daar duurde best lang.  Maar ik ben er weer idd.

Welkom terug dan @Mimo 😉

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @Mimo  Leuk dat je er weer bent

Reputatie 7
Badge +17

@Mimo  super! Fijn, echt top! 😍 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

@Mimo, ik denk niet dat ik je al heb ontmoet, maar leuk dat je weer terug bent:)

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +8

Ik heb totaal niet meegekregen dat AskyGirl weg was gegaan. Heeft ze dat op een topic gemeld? Of gewoon uit het niets? En is dit al lang? Het kan zo zijn dat ik het helemaal ben vergeten.

 

Soms denk ik aan de mensen die op het forum zaten toen het net uit kwam. Veel van hun gesprekken zijn al verwijderd maar sommige staan er nog. Die mensen zijn nu al volwassen en toch hebben ze zoals wij ook dit forum gebruikt. Ik hoop zo erg dat het ook goed gaat met die mensen. Want net zoals bij hun gesprekken, gaan de onze ook ooit verwijderd worden. En dan gaan we ook door met leven als volwassenen. 

 

 

 

Om nu de deprimerende tekst weg te drukken: Hoi @Mimo, Leuk dat je terug bent!

Ik heb totaal niet meegekregen dat AskyGirl weg was gegaan. Heeft ze dat op een topic gemeld? Of gewoon uit het niets? En is dit al lang? Het kan zo zijn dat ik het helemaal ben vergeten.

Ze vermeldde het in de “Verwijderen account” topic van De Kindertelefoon zelf, en had ze vermeld hoezo, waarom.

Gr.

Reputatie 7
Badge +17

@LampenKap dat heeft ze in dit topic aangekondigd  9 dagen geleden

Soms denk ik aan de mensen die op het forum zaten toen het net uit kwam. Veel van hun gesprekken zijn al verwijderd maar sommige staan er nog. Die mensen zijn nu al volwassen en toch hebben ze zoals wij ook dit forum gebruikt. Ik hoop zo erg dat het ook goed gaat met die mensen. Want net zoals bij hun gesprekken, gaan de onze ook ooit verwijderd worden. En dan gaan we ook door met leven als volwassenen.

Idd, het oudste topic dat er nog staat is van 2011 en die blijft ook nog wel ff staan want daar is7 maanden geleden nog in gereageerd. Meeste mensen uit dat topic zullen dik in de 20 zijn nu.

 

Reputatie 7
Badge +8

@tim16 en @HrustH 

 

Ik zie het, ik vind het erg jammer. @AskyGirl was echt een hele leuke forummer. Ik hoop dat ze snel terug komt. En anders wens ik haar het aller beste. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, @LampenKap   ik ben het met je eens, maar helaas koos ze ervoor om te gaan, ze had al vaker aangegeven het niet eens te zijn met een paar dingen die gebeurden en veranderden.  Maar klopt, ze was een leuke en grappige forumdeelnemer met lieve en slimme reacties.  Mooi dat jij even aandacht aan haar besteedt ! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb net toevallig weer een paar reacties gelezen vans @askygirl, en ik moet zeggen dat ik haar enorm mis. Het is moeilijk voor te stellen dat ze nooit meer iets gaat plaatsen hier. Haar reacties waren altijd zo goed🥲

 

Liefs,

       M.

Ja, helemaal mee eens @Natureflower !

Echt jammer dat ze weg is gegaan... 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, ik ben het met je eens @Natureflower  ze was erg grappig maar ook serieus als nodig en haar teksten beurden mij ook op. Hielpen me echt.  Het is jammer dat het zo is gegaan 🥺 

Daar tegenover vind ik het wel heel leuk dat @Mimo  weer terug is!  Goed om je reacties weer te kunnen lezen!  

Ik mis ook @Maiskolfje  nog steeds. En @MickeyMouse  !  ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer