Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

128 reacties

Eigenlijk wilde ik Annoniempje54 heten maar de P klikte ik niet hard genoeg in dus ja....nu maar Annoniemje54=
De reden van mijn naam is: Annoniempje heb ik vaker gezien en vond ik leuk! En 54 is de leeftijd van mijn ouder! Dus vandaar..

gr ME
Onnodige quote verwijderd
Ik wou het woord derp en dinosaurus combineren Derposaurus tada

Groetjes derposaurus
Stay cheek breeki my freinds
xd makelijk voor mij ik ben een anoniem en een jongen dus Anoniem-boy, btw rust goeie game jwz.
Ik heb deze naam gekozen omdat ik van kpop houdt 🙂

En jij dan?
Toen ik mijn naam moest bedenken had ik nog al haast want ik had net ruzie gehad en ik dacht dat ik van internet afgesloten zou worden. Dus de naam bestond al.
Deze naam had ik bedacht in 2012 net na de olympische spelen, ik zat toen de hele dag voor de tv sport te kijken en ik vond dat geweldig! Toen ik dus een naam ergens voor moest bedenken dacht ik: ik hou van sport en freak vond ik gwn goed overkomen (beter dan sportliefhebber ofzo)
En ja ik heb in 2k16 ook olympische spelen gekeken natuurlijk ( maar niet alles want t was meestal nacht) maar toen bestond dit acc al.

Dus toen ik een naam nodig had dacht ik hier aan omdat ik eig online nergens zo heet.
En de naam wel bij mij vond passen.


Jij?

Peace
Sportfreak
Ik heb deze naam gekozen , omdat dit de meest neutrale naam was die ik kon bedenken en ik vind hem wel leuk.
Ik ben verslaafd aan eten en vooral aan milka chocola (oreo en daim zijn zooooo lekker).
Ik zag een keer ergens op internet de tekst 'fandoms are forever', toen ik een gebruikersnaam moest kiezen herinnerde ik mij dat.
Iedereen heeft hier best wel originele/grappige/doordachte namen als ik jullie verhalen lees.

Wow
ik wilde een beetje bemoedigende naam hebben. zowel voor mezelf als voor de mensen op het forum

grappig dat iedereen op zo'n andere manier aan zijn/haar naam komt
De foute berekeningen op mn rekenmachine xD
hey,
Ik wil graag weer beter worden. Het gaat in het leven vaak over dingen leren, leren vergeven, vergeten, loslaten, herstellen, vechten ( niet in een oorlog maar voor een relatie, vriendschap, gezondheid etc.) Ik zit eigenlijk ik een put en de enige manier om mezelf te bevrijden/ weer omhoog te komen is om te leren omgaan met de situatie, leren te houden van jezelf etc. als je dat ontwikkeld etc. leer je vrij te zijn en kun je de put weer uitkomen zeg maar 😉 Ik vond Learninghowtofly wel een bijpassende naam, ook omdat een vlinder ook als rups begint en daarna eindelijk vleugels krijgt en zich ontwikkeld tot vlinder.
De enige reden van mijn schermnaam is puur omdat ik het karakter van Hermione Granger zo leuk vind in de Harry Potter series, en ik iets van haar in mezelf zie. Voor al omdat je zo’n naam niet vaak hoort (en ja, hij was nog niet bezet!).

Hermione
Heei menspersoon,

Wat een leuke vraag! ;)
Ik had eerst een naam maar met die naam kunnen mensen me opzoeken op insta, en ik wil liever privé blijven dus heb em verandert. Keepgoing, op het forum zijn heel veel mensen die problemen hebben en keep going is wel bijpasselijk, dacht ik:8.

Groetjes X
Klopt @Keepgoing.

Hopelijk lukt het je om hen te helpen bij welk subform dan ook.
Ik wou mezelf eigenlijk Hulpertje noemen maar ik vervangde de kleine letter van 'L' door de hoofdletter 'i' omdat die letters op elkaar lijken 😛
We hadden in de Fransles over ananassen en ik vroeg me af hoe dat is het frans heet. Mn leraar zei iets (geen idee wat) en Une Nana. En dat klonk geweldig leuk in mn oren
Dus vandaar, heel vaag allemaal 🙂
Ik wou mezelf eigenlijk Hulpertje noemen maar ik vervangde de kleine letter van 'L' door de hoofdletter 'i' omdat die letters op elkaar lijken :P

Slim, maar is Hulpertje al bezet (met een L) of leek HuIpertje een betere naam (Met een hoofdleter i( I) )?
We hadden in de Fransles over ananassen en ik vroeg me af hoe dat is het frans heet. Mn leraar zei iets (geen idee wat) en Une Nana. En dat klonk geweldig leuk in mn oren
Dus vandaar, heel vaag allemaal :)


Ik snap de verwarring , maar met Frans spreken ze om de een of andere reden niet gewoon alle letters uit.
Ik viel een keer in het water
Sindsdien wordt ik door velen Angovis genoemd
Probeerde iemand te helpen, ze duwde me weg, just trying to help
mijn naam is zora haha
Ik heb deze naam gekozen, omdat ik altijd de maan emoji gebruik en ik een meisje ben, vandaar de naam: Moongurll
Gewoon! Een mix van mijn naam en mijn afkomst, ik ben azieatisch dus "asian" en ik heet lisa. Asianlisa 😉
Haha, best simpel.
Mijn Roepnaam is Tom. Maar, mijn geboortenaam is Thomas. En ik weet niet of je StukTV kent. Maar het zaken e-mail adres van Thomas van StukTV begint met Thoootje. En vond het wel leuk. Dus nam ik die naam hier.

Administrators van Kindertelefoon.
Hierbij verklaar zeg ik dat het E-mail adres van Thomas open online staat. Dus, daardoor geef ik geen persoonlijke informatie. Ook geen deels persoonlijke informatie 🙂

Reageer