Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?

MensPersoon Auteur
Topper
Reacties: 1862

30 november 2016, 17:37

Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.
In war it doesn't matter who was right, only who is left
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht

Reacties (63)

• Durf
    Vaak actief
    Reacties: 270

7 juli 2017, 22:28

@maii dank je wel
    life is tough and so am I
  • jongen2003anoniem
    Weet de weg
    Reacties: 36

21 juli 2017, 19:36

Ik verzin gwn iets
    Ik ben een jongen gebooren in 2003 en wil anoniem blijfen
  • 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 1248

22 juli 2017, 20:13

Hoi!

Ik heb me altijd al anders gevoeld. "Divergent" klinkt dan wel toepasselijk.

De cijfers 11 en 100 betekenen veel voor mij, maar dat is iets persoonlijks.

Leuke topic trouwens!

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.
  • xLotx
    Vaak actief
    Reacties: 262

23 juli 2017, 01:56

Annoniempje54 schreef:

Eigenlijk wilde ik Annoniempje54 heten maar de P klikte ik niet hard genoeg in dus ja....nu maar Annoniemje54=
    De reden van mijn naam is: Annoniempje heb ik vaker gezien en vond ik leuk! En 54 is de leeftijd van mijn ouder! Dus vandaar..

gr ME

Je naam is toch met een p in ? :)
    En mijn naam , tja niet zo moeilijk hé , Lot en aangezien 123 zo saai is en ik geen andere originele cijfervolgorde kon bedenken werd het maar x ervoor en erna :P
    Blijf jezelf , er zijn al zoveel anderen ! :)
  • Broke
    Weet de weg
    Reacties: 41

26 juli 2017, 12:19

Hallo,

Ik ben altijd broke of ik het wil of niet, wij zijn niet echt rijk zoals de rest maar ook weer niet arm.
    Elke cent die ik kreeg gaf ik uit aan een goed doel.
    en als je er een 'n' aan vast plakt is het :"broken" en ik wil graag gescheurde en kapotte mensen die dingen hebben meegemaakt of dieren die niet goed verzorgd zijn een betere plek geven zonder we ze weer kunnen tapen en dat ze weer werken.

Ook lijkt het een beetje op "broek" en ik draag altijd rokken etc. ( dus vond ik het wel komisch haha :P )

( Ik weet dat dit een rare reden is maarja )

Thats the story and I hope you liked it.

~ Broke.
    To the world you could be one person, but to one person you could be the world.
  • fallen angel
    Weet de weg
    Reacties: 26

26 juli 2017, 16:43

ik ben een groot black veil brides fan en fallen angels is een van hun bekendste nummers en een van mijn lievelingsliedjes. fallenangel was al in gebruik dus daarom fallen angel
    Once upon a time I swore I had a heart Long before the world I know tore it all apart
  • BadBoy13
    Praat goed mee
    Reacties: 177

12 augustus 2017, 23:47

Ik heb elke dag ruzie thuis en ik had vroeger altijd problemen op school ik ging vechten was brutaal had geen respect (voor niemand) daarom heet ik BadBoy13
  • Helpless
    Weet de weg
    Reacties: 48

19 augustus 2017, 12:35

Ik heb geen hoop meer, vandaar Helpless-Hopeloos. Het schoot me gewoon in eens binnen. Leuk topic!

Helpless
  • 66 koala's
    Praat goed mee
    Reacties: 100

19 augustus 2017, 15:18

koala's zijn altijd stoned, 6 is perfect en 2 is het enige even priemgetal
  • Henkdetenk
    Net nieuw
    Reacties: 7

22 augustus 2017, 04:06

Ik heet Henk en ik ben een tenk :cool:
  • Pinguindude
    Praat goed mee
    Reacties: 162

25 september 2017, 23:52

Pinguins zijn awesome. De laatste keer da ik t checkte was ik nog een jongen, ofwel een dude. Gooi die twee bij elkaar en u heeft mijn forumnaam
    "I felt it before I heard it, the heartbeat of a place I knew I belonged. And forward is the only way the wind blows. The Spirit of Hardstyle. " - Noisecontrollers
  • idkgeeninspiratie
    Weet de weg
    Reacties: 30

4 oktober 2017, 00:30

Idk, ik had geen inspiratie :D
    Uhm
  • JelmerHelper
    Praat goed mee
    Reacties: 86

18 oktober 2017, 21:31

Mijn naam is Jelmer en ik help mensen:D
    If this life is not forever, At least we are together, I know I'm not alone, I know I'm not alone, Anywhere whenever, Apart but still together, I know I'm not alone, I know I'm not alone

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided