Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

136 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Haiii. Ik kan het niet precies vertellen maar het is een samentrekking van 2 namen cq woorden die belangrijk voor mij zijn. 

Trouwens, @Tartan14  dat  jou dat verboden werd nadat je dat al een tijdje deed is best raar toch, je voornaam en leeftijd, dat doen er wel meer. En jij mocht dat niet meer na een tijdje 🤔 Naja bijzonder. Maar antwoord maar niet, ik wil je niet off topic laten gaan en je een correctie bezorgen 😉😊

Lieve groetjes, Sjardy XoX

Reputatie 7
Badge +4

Super leuk om alle verhalen achter jullie namen te lezen!😃

Op zich zit er geen bijzonder verhaal achter mijn naam ofzo.. Ik dacht eerst aan de naam IkBenIk, maar die was al gebruikt dus toen kwam ik uit op IkBenHetMaar.. Dat vond ik alleen niet mooi staan dus heb ik het vertaald naar het Engels en daar kwam ItsJustMe uit! Ben helemaal tevreden met mijn naam en ben blij dat ik voor deze naam heb gekozen😊

Groetjess :)

Reputatie 7
Badge +11

Hey! Ik had eerst een soort verdraaide voornaam gebruikt maar dat leek te veel op mijn echte naam. Toen kreeg ik van mw.Britta vd Kindertelefoon deze naam en die vond ik wel passen dus houd ik 'm zo XD. Klopt ergens wel met mijn 1e topic dus prima zo! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Mijn naam is eig heel simpel 🙂 Mijn naam en dan 08 van mijn geboortejaar. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, ik had eerst mijn voornaam met leeftijd als nickname maar dat mocht niet meer vd moderatie en toen koos ik Tartan omdat dat de stof is waar kilts, Schotse rokken, van worden gemaakt en ik heb 3 kilts die ik graag draag, vandaar 😊mijn naam slaat dus op een paar van mijn favoriete kledingstukken, mijn rok(jes) 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 6
Badge +3

ik hou nogal van tekenkikkers (dus bijv de foto hieronder) dus ja ik heb froggo.123 genomen 😀

 

dit soort kikkers vind ik leuk

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi iedereen,

 

toen ik mijn account maakte kon ik geen naam verzinnen en ik kwam net onder de douche weg en had alleen een onderbroek aan…. ik keek zo rond in mijn kamer…. op zoek naar een idee voor een naam… en toen viel mijn oog op mijn onderbroek… hahaha, ja ik had die van mijn profielfoto aan (en vandaag heb ik 'm ook weer aan, kom ik net achter), dus vandaar… oh ja, ik had die toen pas net gekocht in een pakje met eentje waar garnalen op staan en die had ik al aangehad naar school bij gym en toen gingen ze me uitlachen…. ja, ik had er zelf nog niet goed naar gekeken haha, maar idc, er staan miss wel garnalen op, maar wat er in zit is dat zeker niet… maar toch maar gekozen voor die spiegeleieren als pf  hier

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 5
Badge +1

Door het liedje “Anonymous M” gemaakt door PINOCCHIOP en ARuFa. Ik zag namelijk dat veel mensen op het forum “Anonymous” heten, en  Anonymous M is een liedje die ik best leuk vind. Ook zou het makkelijk zijn voor anderen om te zien dat ik VOCALOID best leuk vind. Vandaar dat ik mijn naam heb gekozen.

Reputatie 7
Badge +4

Leonardo Da Vinci was een beetje een alles kunner, maar vooral ook creatief en dat vond ik wel bij me passen ook omdat ik eerst de dichtende puber heette.

Ik ben heel erg verslaafd aan die kleine tic tac snoepjes, vooral die oranje. En ik kom altijd tijd te kort dus vandaar Tik Tak 😅

Reputatie 7
Badge +17

Is de verkorte versie van m’n echte naam. Niet echt bijzonder dus 😅

Hey,

veel gebruiken al Anoniem, dus dat vond ik saai. Annoniem is meer een naam. Ik wilde niet anoniem zijn, maar zeer anoniem. en dan krijg je @Ikbenzeerannoniem. Sorry voor de slechte uitleg.

Adios!

Ik heb deze naam gekozen om dat een hoop van me vrienden mijn naam af korten na Bren en dat vond ik wel grappig  

En deze naam geeft  niet meten weg wel gender ik ben dus dat was ook een van de reden omdat ik niet echt een naam wil heben waar je van denkt oh dit is echt een  jongen of dit is echt een meisje 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namelijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

ik wou anoniem blijven maar bijna alles wat ik intypte was al in gebruik  dus bedacht ik deze naam 

kort maar krachtig🙂

Badge

Ik hou van koalas!

Al super lang🐨

Daarom

Koalapower:)

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). waarom? ik heb geen flauw idee tbh

hahahhahah:joy::sweat_smile:

oeps moest je maar ​​​​​​beter opletten tijdens de spellingles:grin::stuck_out_tongue_winking_eye:  

Uhm.. tja gewoon de afkorting van mn voornaam 😂

Reputatie 2
Badge +2

Ik gebruik de flushed emoji heel veel 

Nu lijk ik wel heel erg op @NaamNietBekend Ik denk dat je het niet erg vind, maar ik hoor het wel haha

Ik keur het goed hoor en vind het niet erg nee:wink: , maar dat had je gelukkig al door!:blush:

 

Reputatie 7
Badge +4

Eerst anoniempje-2007 vrij weinig uitleg nodig.

Dat was niet zo origineel dus toen bedacht ik ForgottenName, maar dat was Engels dus toen maar vertaald. En werd het NaamVergeten. Nu lijk ik wel heel erg op @NaamNietBekend Ik denk dat je het niet erg vind, maar ik hoor het wel haha

Reputatie 2
Badge +1

Haiiii,

 

Ik vind het eerder cool dan erg in ieder geval.

Dat is in ieder geval fijn. 😀

 

Great minds think alike of iets dergelijks.

2 is beter dan 1 zeggen ze dan toch? 🤗

 

Af en toe ben ik een cynische rotzak hier, dus misschien is dat geen goed teken.

Ach, soms is dat wat mensen nodig hebben toch? 😅

 

Onze namen zijn zo niet alleen origineel, maar ook anoniem.
Wat een super idee.

Haha, vond ik ook. 😆

 

Leuke doppelgänger dus. 

Ja toch? Nu hopen dat ze ons niet gaan verwarren. 😜 Vooral als we op hetzelfde topic antwoorden. 😂

 

Groetjesss,

PersoonMens, dus niet MensPersoon 😉

 

(sorry voor mijn vele emoji gebruik, maar anders gaan mensen sommige dingen misschien te serieus nemen 😊)

Ik kom hier nu ook pas achter… Hoop dat je het niet erg vindt (zo wel wil ik best mijn username veranderen, want ik kom hier nu ook pas achter…) :hugging:

Maak je vooral geen zorgen, PersoonMens.

Ik vind het eerder cool dan erg in ieder geval.
Great minds think alike of iets dergelijks.
Af en toe ben ik een cynische rotzak hier, dus misschien is dat geen goed teken.

Onze namen zijn zo niet alleen origineel, maar ook anoniem.
Wat een super idee.

 

-MensPersoon, dus niet PersoonMens.
Leuke doppelgänger dus. 

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). 

Gespeld, niet in het fokschaap/kofschip ;)

Zeer creatieve spelling van de vertaling van ‘oom’ in het Engels, maar dat maakt het ook wel weer origineel!

Reputatie 2
Badge

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). waarom? ik heb geen flauw idee tbh

Reputatie 2
Badge +1

@MensPersoon

Eem tja… Blijkbaar ben ik onbewust op het idee gekomen door jouw naam 😂

Weet niet of je dat programma kent waar Victor Mids mensen misleid, nou zo voel ik me nu ;D

 

Zelf dacht ik dat anoniem niet zo origineel was, dus dacht ik hoe je mensen kan noemen als ze anoniem zijn. Ik dacht zo aan persoon en mens, dus ja...

Ik kom hier nu ook pas achter… Hoop dat je het niet erg vindt (zo wel wil ik best mijn username veranderen, want ik kom hier nu ook pas achter…) :hugging:

 

Groetjessss,

PersoonMens

Reageer