Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?



Toon eerste bericht

136 reacties

Mijn naam is Jelmer en ik help mensen:D
Idk, ik had geen inspiratie 😃
Pinguins zijn awesome. De laatste keer da ik t checkte was ik nog een jongen, ofwel een dude. Gooi die twee bij elkaar en u heeft mijn forumnaam
Ik heet Henk en ik ben een tenk 🆒
koala's zijn altijd stoned, 6 is perfect en 2 is het enige even priemgetal
Ik heb geen hoop meer, vandaar Helpless-Hopeloos. Het schoot me gewoon in eens binnen. Leuk topic!

Helpless
Ik heb elke dag ruzie thuis en ik had vroeger altijd problemen op school ik ging vechten was brutaal had geen respect (voor niemand) daarom heet ik BadBoy13
ik ben een groot black veil brides fan en fallen angels is een van hun bekendste nummers en een van mijn lievelingsliedjes. fallenangel was al in gebruik dus daarom fallen angel
Hallo,

Ik ben altijd broke of ik het wil of niet, wij zijn niet echt rijk zoals de rest maar ook weer niet arm.
Elke cent die ik kreeg gaf ik uit aan een goed doel.
en als je er een 'n' aan vast plakt is het :"broken" en ik wil graag gescheurde en kapotte mensen die dingen hebben meegemaakt of dieren die niet goed verzorgd zijn een betere plek geven zonder we ze weer kunnen tapen en dat ze weer werken.

Ook lijkt het een beetje op "broek" en ik draag altijd rokken etc. ( dus vond ik het wel komisch haha 😛 )

( Ik weet dat dit een rare reden is maarja )


Thats the story and I hope you liked it.

~ Broke.
Eigenlijk wilde ik Annoniempje54 heten maar de P klikte ik niet hard genoeg in dus ja....nu maar Annoniemje54=
De reden van mijn naam is: Annoniempje heb ik vaker gezien en vond ik leuk! En 54 is de leeftijd van mijn ouder! Dus vandaar..

gr ME

Je naam is toch met een p in ? :)
En mijn naam , tja niet zo moeilijk hé , Lot en aangezien 123 zo saai is en ik geen andere originele cijfervolgorde kon bedenken werd het maar x ervoor en erna 😛
Hoi!

Ik heb me altijd al anders gevoeld. "Divergent" klinkt dan wel toepasselijk.

De cijfers 11 en 100 betekenen veel voor mij, maar dat is iets persoonlijks.

Leuke topic trouwens!

Groetjes
x
Ik verzin gwn iets
Ik ben een jongen gebooren in 2003 en wil anoniem blijfen
@maii dank je wel
Vaak gebruikt.
@Durf wat een mooie reden!
Ik bedacht me dat ik de meeste van mijn problemen heb opgelost door iets zo zat te zijn dat ik opeens iets durfde, zoals boos worden, voor mezelf opkomen, mijn psycholoog vertelleb dat hij alles erger maakt, dat soort dingen. Ik wou het eerst in het Engels doen, maar ik dacht waarom zou ik dat doen.
Ik had eerst Eeyore als afbeelding staan, omdat ik fan ben van Poebeer, en Eeyore is depressief en ik toen net niet meer. Ik heb het nu veranderd naar Korra, op het moment dat ze haar grootste angst eindelijk overwint en wijzer wordt.
Dat is simpel, ik wilde altijd al Japans zijn maar ik lijk er totaal niet op en mijn naam is een bloem soort en dat in het Japans is mai maar mai was al bezet dus Maii ?
Ik had een gta video van Dhd gekeken met 360popescope er in, dat vond ik lachuh dus nam ik die naam
Ik heet Tim, Tim was al bezet, Tim123 ook dus daarom Tim987
Mijn naam is bijster voor de hand liggend voor iedereen die mij kent.
Ik had ooit een naam op een spel, dit was Seventh Thunder. Destijds gebruikten ik en een vriendin een geheimtaal. De S sprak je uit als Zie en de T sprak je uit als Mo. De afkorting van Seventh Thunder (S.T.) was dus Zie.Mo., toen ik op dat spel werd verbannen ben ik verder gegaan onder mijn afkorting; Ziemo. Onder deze naam ben ik nog steeds op veel plekken. Misschien niet de meest handige naam omdat je mij daarmee op meerdere sites kan vinden. Maar ik ben heel erg van de privacy, dus zorg er voor dat er zo min mogelijk gelinkt kan worden aan mijn echte leven.
Ziemo zul je nooit kunnen koppelen aan de persoon achter dit beeldschermpje, dus wat dat betreft gebruik ik Ziemo bewust.
nou... anoniem in een verkleinwoord ofs hahah vond ik wel lachee
haha nee ik wou typen "startnummer" want mijn vriendin en ik hebben een nummer voor elkaar bedacht Zodat we in geheime taal kunnen praten alleen autocorrectie zit in de weg. Ik zou niet weten wat 033 voor stadsnummer zou zijn ?
Mijn stadsnummer is 033 en ik ben iemand met een punt dusja ?

Is dat niet persoonlijke info?
Mijn stadsnummer is 033 en ik ben iemand met een punt dusja ?
Omdat ik iemand op aarde ben en 13 ben dus dacht ik ja die is leuk en niet in gebruik?☺️

Reageer